О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Политика  6 мая 2008 00:55:27

Автор: viktor trigub

Слово на захист Президента і України

 

Ніким не спростоване фото, де начеб-то батько Путіна, у фашистській формі, брав участь в подавленні повстання у Варшавському гетто. Чому тоді мовчали шанувальники алії?
Ніким не спростоване фото, де начеб-то батько Путіна, у фашистській формі, брав участь в подавленні повстання у Варшавському гетто. Чому тоді мовчали шанувальники алії?
Зразу на кількох сайтах, опублікована провокаційна книга про концтабірне минуле А.Ющенка. Маловідомий ізраїльський публіцист Ю.Вільнер, однозначно, на замовлення, вилив кілька бочок бруду на батька чинного українського Президента. Вже зрозуміло, що публікація відбулася за щільної підтримки спецслужб. Чергова підла атака на Україну і її владу почалася! Будемо вживати контрзаходи, чи знову перелякано промовчимо? Цікава реакція популярного сайту «Тема» Олега Єльцова. Спершу добросовісно передрукував ту дивну книгу, потім дав не менш дивне спростування:

Читатель прислал на «ТЕМУ» собственную рецензию на книжку Юрия Вильнера о судьбе рядового советской армии Андрея Ющенко, плененного фашистами, а позже рассказавшего свою жизнь офицерам Смерша. Читатель заявляет, что утверждения Вильнера ни на чем не основаны – это мысли вслух и не более. Публикуем его заметку для соблюдения плюрализма мнений. Об авторе заметки известно лишь, что его толи фамилия толи ник – «Луганский», а еще – он бывший оперативный сотрудник, интересующийся литературой о Второй мировой войне.

Інформаційні війни. На прикладі ХВ було показано, як легко можна підірвати ситуацію. Один матеріал, досить недосконалий і спірний, що носить дискусійний характер, моментально пересварив всіх. Росіянам і євреям, слід зрозуміти, що українцям, всі оті Ваші нахабні приниження і бруд дуже неприємні! Можна відповісти дуже по-різному. І жупел антисемітизму проти жупела антиукраїнізму, не допоможе... Ще невідомо, що краще? І хто кому більше винен...
Інформаційні війни. На прикладі ХВ було показано, як легко можна підірвати ситуацію. Один матеріал, досить недосконалий і спірний, що носить дискусійний характер, моментально пересварив всіх. Росіянам і євреям, слід зрозуміти, що українцям, всі оті Ваші нахабні приниження і бруд дуже неприємні! Можна відповісти дуже по-різному. І жупел антисемітизму проти жупела антиукраїнізму, не допоможе... Ще невідомо, що краще? І хто кому більше винен...
Меня нельзя причислить к поклонникам Президента и его политической силы. Я уже не говорю о БЮТ.... И все же, прочитав на «ТЕМЕ» разбитую на пять частей книгу-исследование Юрия Вильнера, позволю себе не согласиться со ВСЕМИ его доводами о предательской деятельности отца Президента Ющенко.

Поводом и основанием для этого явилась прочитанная мной книга О.С.Смыслова "Генерал Абакумов", всесильный хозяин Смерш" (издательство "Вече" г.Москва, 2005 год). А теперь – конкретно: о чем хочется спорить с Вильнером.

1. После многочисленных побегов из плена фашисты не расстреляли Андрея Андреевича Ющенко. Но ведь сам автор книги подтверждает тот факт, что с 1943 года немцы относились к советским военнопленным не как в 1941, а как, извините за сравнение, к дефицитной рабочей силе.

2.К лету 1945 года на территории СССР действовало 43 спецлагеря и 26 проверочно-фильтрационных лагерей СМЕРШ. На территории Германии и Восточной Европы действовало еще 74 ПФЛ и 22 сборно-пересылочных пункта. В состав проверяющих включались сотрудники СМЕРШ, которые знали свое дело. К тому же им не составило бы труда перепроверить показания Ющенко по живому и в живую. Поверьте мне как бывшему сотруднику операппарата. И тем не менее автор книги пытается навязать нам мысль, что в СМЕРШ работали недалекие дилетанты, которых можно было обмануть вымышленной автобиографией, украшенной фактами голодной молодости. К тому же автора книги, претендующей на серьезность и научность, почему-то не насторожил тот факт, что стиль и СПОСОБ написания А.А.Ющенко своей автобиографии явно не совпадает с его уровнем образования. Или этот факт удобен для Вильнера, преследующего цель дискредитации военнопленного советского воина? А ведь можно предположить, что А.А.Ющенко в числе других военнопленных просто спасал свою жизнь от СМЕРШ...

3. Не меньше возражений вызывает тезис автора «А.А.Ющенко - агент-провокатор». Не секрет, что на каждого агента оперативного аппарата заводится так называемое личное дело с последующими учетами. Как себе объясняет автор книги то обстоятельство, что являясь агентом абвера, А.А.Ющенко нигде не засветился в документации абвера либо гестапо накануне краха фашисткой Германии? Или это был такой ценный агент, что оперативные работники указанных ведомств, спасая свою жизнь от стремительно наступающих союзных войск, не проигнорировали в критической ситуации требования режима секретности и добросовестно уничтожили всю документацию, касающуюся Ющенко? Сомнительно. Кроме того, по теории Вильнера не ясно что делать с сотнями свидетелей "преступной деятельности А.А.Ющенко" со всех концлагерей и лагерей военнопленных, в которых он содержался. Неужели и они на 100% были ликвидированы, и советский СМЕРШ не обнаружил в живых ни одного из них?

Подытоживая, замечу, что по моему мнению Юрий Вильнер написал увлекательные размышления вслух и не более. Все его предположения- неаргументированная болтовня, способная привести к очередному витку нагнетания политических страстей в Украине. Прочитав толи книгу толи брошюру Вильнера, я ничего кроме досады не ощутил. Со мной так случается, когда попадается «исследование», не основанное на фактических данных. Возможно это единственная проблема в стране, в которой виновен человек по фамилии Ющенко...

http://tema.in.ua/article/3190.html

Вже почалося кілька журналістських розслідувань, до яких довелося долучитися і журналістам сайтів «Музеї України» і «Нова Січ». Вже відомо, що скоріш за все, Вільнер – це колективний псевдонім штатних співробітників ізраїльських і російських спецслужб. (Якщо ні – хай спростують!). Взагалі, говорити щось конкретне, про ту напівміфічну книгу важко. Друковану версію ніхто не бачив. А от Інтернет-версію, дружно розповсюдили сайти структур, аж занадто близьких до інших, набагато менш відкритих організацій…

Зрозуміло, в інформаційному просторі, моментально почалася спланована піар-кампанія очорнення України, нашої вищої державної влади. Зразу вигулькнула, дуже сумнівна історія, про продаж якихось ляльок Гітлера… На нашу державу, терміново навісили важкі компроматні факти якогось нацистського бруду. А чому не поцікавитися, що продають на антикварних торгах в Росії? Чи в США? Ізраїлі?

На жаль, державні структури, які повинні моментально реагувати на подібні випади, що псують міжнародний імідж України у світі, традиційно, якось затравленно, мовчать. Між тим, ми ризикуємо багато чим… І Європа, і СОТ, і НАТО, і цивілізований вибір…

Залишаються самодіяльні інформаційні загони самооборони, що діють в мережі, на рівні рядових українських громадян. Між іншим, ми вже здатні дуже кардинально впливати на певні геополітичні події… Життя навчило…

Дуже можливо, що найближчим часом, в різних сегментах Інтернету, виникне кілька гучних дискусій – яка ж, все-таки, форма суспільного устрою в Ізраїлі і Росії? Якщо знайдеться багато експертів, що дуже легко, спираючись на всім відомі факти і діючі закони, доведуть, що в Ізраїлі існує м‘яка форма нацизму, а Росія давно стала країною з яскраво вираженими фашистськими ознаками? Що почнеться тоді?!!! Між іншим, кілька пробних шарів вже запущено. Реакція перевищила всі сподівання… Постійні відвідувачі одного популярного пресового ресурсу, це вже побачили…

А тепер, давайте уявимо, що протягом кількох днів, на голови читачів багатьох ресурсів, у кількох країнах, раптово вивалиться така концентрована доза «історичної правди», яку, між іншим, будуть жадібно читати мільйони людей, що доведеться терміново закривати всі оті РТР з НТВенами…

Це елементарні правила контрпропаганди. Чому в Українській державі, практично відсутній цей сегмент? Як, і практично задушена, контррозвідка? Може це один ланцюг?

Під час написання цих рядків, на одному популярному телеканалі, йде якась дивнувата програма, де до однієї купи вивалили ляльку Гітлера, Полтавську битву, Крути, книгу про батька Ющенка, НАТО… Україну радісно звинуватили у нацизмі… Герої видатні – якийсь Ганапольський, що грозить порвати всім пасть, якийсь нахабний пацан з ОРТ, одіозний Бузина… На Україну знову вилито бочки бруду! Наші журналісти, якось мляво відбиваються! Від чого? Що не можна перейти у наступ? Мало фактів прямого втручання Росії у наші справи? Хто пише сценарії подібних програм? Хто запрошує і підбирає учасників? Вірніше, питання треба ставити по іншому – а кому належать всі провідні українські телеканали? І як, за десяток років, можна настругати з бідної України, скільки бабла, що можна купувати найдорожчі будинки у Лондоні? Може про це слід порозмірковувати? Логіка зрозуміла?

І, про провокаційну книгу про батька чинного українського Президента.

Нещодавно, в Інтернеті, пройшли публікації про батька Путіна. Вірніше, про фотографії, де зображено начеб-то батька Путіна, під час подавлення повстання у Варшавському гетто. У козацькій фашистській формі угрупувань росіян, що служили Гітлеру. Офіційна реакція була відсутня. Писали книгу про батька Ющенка…

Можливо, до народу, повільно дійде суть цього геополітичного футболу. А наша влада почне на все це реагувати професійно. Почитайте книги радянських часів. Там всі ці штуки дуже детально описані!

І про роль історії в геополітиці. Історія – локомотив геополітики! А тепер подивіться на наших штатних істориків… Щось схоже на дрезину…

Автор цих рядків, багато років, займався розшуком радянських солдат і мирних громадян, що вважаються зниклими без вісті під час Другої Світової війни. Навіть був ініціатором створення Фонду пошуку, що діяв при газеті «Комсомольское знамя», за сприяння ЦК ЛКСМУ. Відновили імена тисяч людей. Навіть тоді, потрапити до Центрального архіву Збройних Сил СРСР у Подольську, де лежать картки на солдат, було складно. Зараз це, особливо для українців і іноземних громадян, майже неможливо. До звичайних статистичних карток!

У випадку з батьком Ющенка, є кілька документів, з особової справи СМЕРШ! Доступу до яких, і досі, практично ні у кого нема! СЕКРЕТНО! І де зберігаються ці справи, ніхто достеменно не знає. Можливо у Подольську, а можливо у таємничих архівах КГБ СССР…

Є ще гігантський архів у Арользені (ФРН). Там, матеріали на всіх військовополонених Німеччини. Доступ туди теж, чомусь, дуже обмежено. І в книзі ізраїльтянина, немає жодного документу німецької сторони… Як загадковий ізраїльтянин потрапив до секретних фондів спецслужб РФ? Ха-ха… Хто знайшов справу рядового А.Ющенка, і дозволив іноземцю не лише прочитати, а й зняти копії? Чи може, ізраїльтяни в Росії вже не іноземці? Думайте!

Висновки дуже невтішні. Якщо, будемо і далі проводити таку недолугу контрпропагандистську політику – програємо все. Перш за все, незалежність України. Якщо перейдемо у наступ, наживемо купу проблем. Але, скоріш за все, переможемо. У гіршому випадку, дехто не буде вести себе так нахабно…

Тисячі людей в Україні, аж занадто болюче, починають реагувати на підле очорнення України, її історії, приниження народу, нахабне знущання над нашим Президентом. Починаються дуже адекватні і не дуже, відповіді. І декому, варто дуже добре подумати, куди заведуть такі експерименти…

Тому, тільки вперед! Ще, знайшовся б хтось, хто пояснив би це українській владі… Можливо, народ справиться і сам. Не заважайте!

Віктор Тригуб, редактор журналу «Музеї України»

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 4628
Отредактировано: 06-05-2008 [01:04]
delete
viktor trigub
viktor trigub, Киев, свободный журналист "ХайВей" 

Теги

Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +4
Всего комментариев: 17, Всего рецензий: 15
Читайте также

В Украине автомобили и мотоциклы хотят ставить на учет сразу в салонахВ Украине автомобили и мотоциклы хотят ставить на учет сразу в салонах

В Украине планируют ввести процедуру постановки транспортных средств (ТС) на учет в базу МВД прямо в автосалонах. Об этом сообщили во Всеукраинской ас ...

Жителі Петербурга підтримали кримських татар і назвали Крим "військовою базою"Жителі Петербурга підтримали кримських татар і назвали Крим "військовою базою"

Росіяни також закликали співвітчизників до бойкоту Чемпіонату світу з футболу, який Росія планує прийняти влітку 2018 року. ...

Не побоюся цих слів: ми лайно - головний тренер команди Першої лігиНе побоюся цих слів: ми лайно - головний тренер команди Першої ліги

Керманич досить оригінально прокоментував виступ своїх гравців. ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

01:40 06/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
lavra Киев
В політиці все можливе.
Публікація:журналістська майстерність - чудово.
Грамотність-5
Форма подачі-претензій нема
Загалне враження-вражає ваші викладені думки.
09:25 06/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Аквілон Хмельницкий
Фаховий матеріал.
Як не тяжко українському націоналістові писати російською, але там, де цього вимагала точність подання думок іншої сторони - автор пішов на це. І це ще раз підтверджує журналістську майстерність автора.
Мова, Стиль, Форма подачі - на висоті.
Загальне враження від статті ... olager com olager.
Оце своїм "Загальне враження" наГадали Ви мені про давню "домашню заготовку" для випадку започаткування діалогу з французькими національними діячами, як варіант Орійського переосмислення їх усталеного прислів"я:
А la gerre, come a la fame, а la fame, come a la gerre...

Але щодо теми нашого... дискурсу ‘LOL‘, то саме такий спосіб маємо втілювати в Україні у відповідь на всіх цих "воинствующих" мавпенят... Бо воно ото кумедне таке, якщо під Правильним кутом зору придивитись... Хай Біг милує!
11:19 06/05/08
09:44 06/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Мда-а...
Волосы дыбом, голова кругом...
09:49 06/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Правильна позиція щодо нинішнього стану сПрав.
Про тих, хто "будить лихо", думаючи, що вони знову зможуть нацькувати інших одне на одного, а самі залишитися осторонь, та зазвичай нагріти руки на розбраті. Сьогодні це вже відомий до очевидності прийом.
Правильні відповіді на все подібне існують, вони відомі. Їх можна і треба застосовувати проти лихо-тварів/лихо-творів. Хай Буде!
10:45 06/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
11:10 06/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Сумно, що виливається стільки бруду.
11:23 06/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
незважаючи на те, що сама особистість нашого президента викликає у мене певні антипатії, однак, як кажуть зі своїм ми розберемося самі. І автор правий -нічого чужинцям пхатися у справи українців...
13:58 06/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
16:35 06/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Вельми потрібна отака робота, отака стаття... У нас залишилася лише сила слова і прохання до світової спільноти - захистити Україну. Бо ядерну зброю знищили ж ми за якою умовою?
lavra Киев
Ми могли зберегти ядерний статус.
Ті хто зараз порушує питання про повернення статусу України, або люди некомпетентні,або женуться за дешвеим піаром. Нереально нині повернути статус України Нереально з політичних причин та фінансових причин.Насамперед з причин політичних.Тому що в міжнародної спільноти є стільки важелів і можливостей заблокувати Україну,якщо вона захоче повернути свій ядерний статаус,що ми можемо втратити все,навіть рештки свого суверенітету,який і без того ледве животіє.
Ми втратили дуже багато.Ядерний статус-це не лише ядерні боєголовки.Це й пускові шахти стратегічних ракет та інша інфраструктура.
ДаЛі,були практично подаровані Росії одні з кращих літаків у світі,що могли транспортувати ядерну зброю.Гра тривала дуже дрвго Росія намагалася ввести в оману насамперед громадськістьУкраїни,Мовляв,ці літаки нікому вже не потрібні,це майже брухт.Але насправді літакам ТУ-160 і ТУ-95 рівних у світі немає.
Якби наші вчені,наші ЗМІ і насамперед вище ккрівництвр проявили б політичну волю,Україна б залишила б за собою статус ядерної держави. Зараз ,на жаль ,відновити цей статус неможливо,зараз потрібно іти іншим шляхом.Шлях вступу до НАТО.....і т.д. слова Хмари.
Красивий розіграш був Україною. Мені соромно,що маніпулююють нами,кому завгодно.Помилки серйозні.Було це помилкою чи злочином -розсудить історія. ‘smile‘ ‘sad‘
20:44 06/05/08
Сказали все правильно.... ‘dknown‘
21:12 06/05/08
Ви жінка??? ‘smile‘
20:38 07/05/08
lavra Киев
Валентин,яне зрозуміла питання:Ви жінка?(А може це помилково?)
04:38 08/05/08
Чи дивне моє питання після вашого такого "генеральського" коментаря про ядерну зброю і тактичні характеристики її авіаційних носіїв? Я слова Хмари сприйняв за ваші, бо вони не були у лапках. ‘LOL‘ ‘smile‘ ‘LOL‘
08:12 08/05/08
17:02 06/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Політика як політика.
18:02 06/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
19:26 06/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
09:39 07/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Матійченко Полтава
05:33 12/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Згодний! Я теж думаю, що все це - чергова качка, до того ж не дуже приємна...
13:35 14/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Бред...

Комментарии

Аквілон Хмельницкий
Цитата:
в Ізраїлі існує м‘яка форма нацизму

В Ізраїлі якраз не м‘яка форма нацизму, а ще більш дороблена ніж була у Німеччині. Скажемо так - національний соціалізм, при якім нація визначається за релігійною ознакою. Навіть Гітлер до цього не додумався, хоча й був євреем (по єврейським правилам -- мама - єврейка -то син - теж єврей!)!
Цитата:
Росія давно стала країною з яскраво вираженими фашистськими ознаками
Тут не згоджусь. Якщо б Дуче вас почув би, по в труні перевернувся би.
На цю тему є анекдот.
Цитата:
Приходить пацієнт до лікаря
-Лікарю, я гомосексуаліст!
-А з чого Ви це взяли? Ви відомий співак?
-Ні!
-Ви який там художник чи поет?
-Ні!
-То Ви тоді ніякий не гомосексуаліст. Ви звичайний педараст.

Так і з Росією. Ніякі вони не гомосуксуалісти ... даруйте, фашисти.
У них звичайна авторитарна диктатура.
Для фашизма в них рівень культури дуже замалий... ‘smile‘
09:34 06/05/08
"Для фашизма в них рівень культури дуже замалий..." - а так. Расея потихесеньку і піднімає оцей рівень... ‘dknown‘
16:37 06/05/08
То что вы за бредовой книжкой, написанной каким- то психом видите совместную работу таких могущественных спец служб как СВР и МОСАДА это уже у вас психоз развивается. ‘LOL‘
10:30 06/05/08
Аквілон Хмельницкий
хм.. может Вы в чем-то даже правы, только ... МАСАД это разведка? ... вообще-то это организация по поиску нацистских преступников. Правда в Израиле есть и Банки МАСАД, и заводы МАСАД - все что оосударственное там так называется...
В чем Вы правы - автор сильно удиляет внимание именно книжке - но подобынх книжек - множество! Вот вопрос - кто дал команду мас-медиа это раскручивать!
Вот тут то и происки Федеральной Службы Технологического Обеспечения России... ‘smile‘
15:40 06/05/08
МАСАД это внешняя разведка Израиля. Есть у них ещё контрразведка и военная разведка Автор по моему начал страдать шпиономанией по чему то он за каждым идиотом типа Ю.Вільнера видит руку вражеских спец служб? А что он сам написать такой бред без их помощи не мог? А то что в России ведаться пропаганда против Украины так это есть достаточно посмотреть "постскриптум" на ТВЦ
17:11 06/05/08
Аквілон Хмельницкий
В том то и вопрос, что все подают это как разведку. Но эта не разведка.
Это организация, задача которой - поиск нациских преступников.
Просто ... там где в Ихраиле говорится про государство, пишется - МАСАД. Например, госцензура. Но ... для этого существуют другие ведомства. И реально это не МАМАД а ЦАХАД.

А в остальном - согласен.
17:16 06/05/08
У них там так называемая военная цензура существует например запрещено писать имя директора МАСАДа и имя главы армейской разведки
17:24 06/05/08
Аквілон Хмельницкий
На том основании, что печатные буквы иврита имеют религиозное значение, даже записка, написаная печатными буквами должна быть одобрена МАСАД и иметь соответствующую печать.
ТАк же само любая пища должна иметь клеймо "пригодна" ("кошер" на иврит) которое тоже ставит МАСАД. Но к организации МАСАД это все не имеет отношения - так как просто есть гос чиновники, которые это все делают. Правда нада учитывать что и государство то религиозное, поэтому каждый раби - тоже госчиновник.
17:39 06/05/08
Sposterigach Bilogorodka
А еще "кляти жыды" готовят свою мацу из крови украинских младенцев , ПРИЛЕТАЯ ЗА НИМИ НА ЛЕТАЮЩИХ ТАРЕЛКАХ !!! ‘fool‘ ‘fool‘ ‘fool‘ ‘fool‘ ‘fool‘ ‘fool‘
00:38 08/05/08
Рекомендує цей матеріал
Чому? Щоб знали!
18:03 06/05/08
Рекомендує цей матеріал
Чому? варто знати!
16:55 07/05/08
Sposterigach Bilogorodka
Поражает мания величия автора . Господин Тригуб , не много не мало , покровительствует президенту и возглавляет работу контрразведки ! Президент Украины - глава государства , и стоит намного выше всего этого дерьма . Реагировать - себя не уважать . Другое дело , не любит автор русских , евреев это его право - не любить ...Антисемит , ксенофоб - бывает . Знаем его публикации ...
00:35 08/05/08
Рекомендує цей матеріал
Чому? Бо нас очорнюють і це треба виправляти
11:24 06/05/08
Рекомендує цей матеріал
Чому? Гарний матеріал!
05:33 12/05/08
- Гитлера к нам не ходила, мороз боялся, а еврея ходила, рыба, олень забирала, хозяин Чукотка стала, Аляску откупить хотела. Правду говорю - ескимоса я. Потапова подтвердит и Миркина с Потаповой одну трубку курит, на одной бешеной собака ездит. Ваши спецслужбы тоже моих оленей трахали. Ай, ай! Однако.
18:07 06/05/08
Аквілон Хмельницкий
Да, по поводу Голода это были точно фальсификации - на самом деле был Голодомор. Правда много десятилетий Советские Спецслужбы это подавали как Голод и даже фото показывали... ‘smile‘
15:42 06/05/08

Live

1 мин. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Хто навчить нас друг-і-братству
?

1 час. назад

Евгений Татьянов комментирует материал О патриотизме, продажности и лицемерии

3 час. назад

antov комментирует материал ТЕРОР! ЧИ ВЖЕ ЗАБУЛИ ПРО ШАТУНА? Частка 6

3 час. назад

Khomiaklit комментирует материал Хто навчить нас друг-і-братству
?

3 час. назад

antov комментирует материал ТЕРОР! ЧИ ВЖЕ ЗАБУЛИ ПРО ШАТУНА? Частка 6

3 час. назад

antov удаляет комментарий к материалу ТЕРОР! ЧИ ВЖЕ ЗАБУЛИ ПРО ШАТУНА? Частка 6 от antov

3 час. назад

Геннадий Балашов публикует статью Минный ноябрь

4 час. назад

Khomiaklit комментирует материал Хто навчить нас друг-і-братству
?

4 час. назад

Khomiaklit рекомендует материал ТЕРОР! ЧИ ВЖЕ ЗАБУЛИ ПРО ШАТУНА? Частка 6

4 час. назад

Khomiaklit пишет рецензию на публикацию ТЕРОР! ЧИ ВЖЕ ЗАБУЛИ ПРО ШАТУНА? Частка 6

4 час. назад

sheriff комментирует материал О патриотизме, продажности и лицемерии

4 час. назад

Іван_Галенко рекомендует материал ЯЗІК - НА СМІТНИК

4 час. назад

Іван_Галенко пишет рецензию на публикацию ЯЗІК - НА СМІТНИК

4 час. назад

Khomiaklit комментирует материал Еліта...хто це?

5 час. назад

Евгений Татьянов комментирует материал О патриотизме, продажности и лицемерии

5 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич публикует статью "В большом и радостном Париже"

5 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич публикует статью З Святом Хлібодара, шановні!

7 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич комментирует материал Прощай, Рождество Московское?

7 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич комментирует материал "Заказали убийство Евгения Щербаня - самые богатые люди Донецка и Кунцевские.., Кобзона"

11 час. назад

antov комментирует материал ТЕРОР! ЧИ ВЖЕ ЗАБУЛИ ПРО ШАТУНА? Частка 10

14 час. назад

viktor trigub публикует новость Майданівець повертається до Музею в Пирогові!

15 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Еліта...хто це?