Интервью  15 апреля 2008 09:56:09

Автор: Павло Паламарчук

Танок На Майдані Конго: «Усі претензії до дебільності назви не приймаються»

Танок На Майдані Конго: «Усі претензії до дебільності назви не приймаються»
Із хлопцями з цього гурту важко засумувати. У будь-якій життєвій ситуації вони не втрачають свого неперевершеного почуття гумору. Тому, на кожному концерті, глядачі преймаючи їх веселий настрій самі наповнюються оптимізмом і позитивом. А нещодавно гурт «Танок На Майдані Конго» презентував два нових альбоми «RеФорматЦія - 2» і «RеФорматЦія – 2.2». До речі, останній є суто, на даний момент, віртуальним. Адже розміщений лише в Інтернеті, де його за відповідні кошти можна «скачати». За словами учасників гурту, це своєрідний експеримент, адже українці ще не звикли платити гроші за пісні, які «скачують» в глобальній мережі. Та, як запевняють вони, все ж таки у літку він вийде і на платівці. Нашому кореспонденту вдалося поспілкуватися із лідерами формації Фаготом і Фоззі під час їх концерту у львівському розважальному комплексі «Мі100». Після тривалого концерту, який закінчився далеко за північ вони все ж таки погодилися на інтерв’ю. І хоча на годиннику уже було по третій ночі, хлопці не втрачали свого запалу і гумору.

 

-- Вам коли-небудь доводилось давати інтерв’ю о такі годині?

 

Фагот: О, а котра зараз година?

-- Уже по третій ночі.

Фагот: Навіть не пам’ятаю, то Фозз у нас все добре пам’ятає (сміється). Фозз, було у нас колись так пізно інтерв’ю?

Фоззі: Та ні, не було у нас таких пізніх розмов. У Москві, правда, раз давали інтерв’ю о другій ночі.

-- Назва вашого останнього альбому «RеФорматЦія». Таке специфічна назва повинна змушувати вашого слухача до якихось змін, реформ?

 

Фоззі: Ні. Починалося все із того, що у нас був альбом «Нєформат» і відштовхуючись від нього ми назвали наступний альбом реміксів і рімейків «RеФорматЦія», тобто, переробку «Нєформата». Потім нам це сподобалася і ми вирішили продовжити серію реміксів і рімейків.

Фагот: Тобто, в принципі, все досить просто. Різні музиканти і ді-джеї реформують наші пісні зі своєї точки зору.

-- А наскільки вам самим подобається реформувати пісні інших музикантів?

 

Фагот: Ну, тут усе залежить від пісні. Не все завжди хочеться переробити.

-- А яка із перероблених ваших пісень вам подобається найбільше?

Танок На Майдані Конго: «Усі претензії до дебільності назви не приймаються»

Фагот: Особисто мені дуже подобається переробка пісні «Восени» гуртом «Крихітка Цахес». Також, подобається переробка, яку зробила «Димна суміш». Та багато мені що з того подобається (сміється).

-- Ваш гурт існує уже 19 років. А який найсвітліший момент можете згадати за всю історію його існування?

 

Фагот: Їх дуже багато і кожен по своєму різний. Дуже пам’ятаю коли ми перемогли в 1997 році на «Червоній руті» в Харкові. Це було таке собі «бабах!» в голові. Також тур в Францію мені видається дуже яскравим і приємним моментом. Адже під час туру ми створили кілька хороших пісень.

Фоззі: Мені сподобався наш виступ на Сігеті. Коли ми побачили серед публіки багато українців, то «забили» на англійську і зверталися до публіки на рідній мові. Тобто, дали майже домашній концерт за кордоном. Угорці дуже з того дивувалися.

-- Можете сказати чи здійснилися ваші дитячі мрії і про що ви взагалі мріяли у дитинстві?

 

Фагот: Я мріяв в дитинстві стати кінооператором поки моя мрія не здійснилася. Хоча, в принципі, кліп «Танку…» зняв, але не в ролі оператора. Ну, може ще колись та й щось як оператор і зніму. Подивимось.

Фоззі: А я мріяв грати в київському «Динамо». Як бачиш – не граю…

-- Хто стежить за вашим іміджем? Одежу ви самі собі вибираєте?

 

Фагот: Ні, ми просто любимо одяг окремих марок і тільки його і купуємо.

Фоззі: Це колись були проблеми із одягом, який нам подобався, а зараз таких проблем нема.

-- Останнім часом пішла якась така трагічна смуга, що багато співаків потрапляє в аварії. Ви не боїтесь їздити на машинах?

 

Фагто: Ні. Ми нічого не боїмося, тому у нас все буде «зашібісь»!

Фоззі: Насправді, ми потрапляли в аварії, але ніколи не повідомляли про це пресу. Бо це якось так виглядає…

Фагот: Галімим піаром то виглядає.

Танок На Майдані Конго: «Усі претензії до дебільності назви не приймаються»

-- А що це були за аварії?

 

Фагот: Ти ж преса і ми тобі не розкажемо про наші аварії.

-- Ну, хоча б наскільки серйозні вони були?

 

Фагот: Ну, різні були… Були і страшні, були і не дуже.

Фоззі: Але трусів після цього ніхто не міняв (Фагот зі сміхом підтакує)

-- У Фоззі є ще також власний проект. Чи не заважає це роботі гурту?

 

Фагот: Дуже заважає! Ми постійно на репетиціях його трішки псуєм, бачиш, який він трошки попсований (сміється). Не може себе втримати в руках, халтурить трішки.

-- Ви його не виженете?

Фагот: Ну, подумаємо…

Фоззі: Ага, тільки попробуй (сміється)

-- Чи є у вас якісь особливі вимоги у райдері?

Фагот: Так, маємо у рейдері ананас. Але це так, по приколу. Ми хотіли ще вписати в райдер кокос, але подумали, що деякі організатори не так нас сприймуть (сміється).

-- Ви співаєте у хіп-хоп напрямку, а як на ваш погляд він розвивається і рухається в Україні?

 

Фагот: Він то рухається і в багатьох напрямках, але те, що з телебачення доноситься до глядача – це більше той варіант хіп-хопа, який є примітивний. Тому, більш цікавий хіп-хоп, який складніший для сприйняття, продюсерів відлякує і вони беруться за простіші варіанти і ті, які швидше принесуть гроші. А. в принципі, в нас хіп-хоп розвивається так, як в цілому світі: є цікавий хіп-хоп і є той, який показують по телевізору.

Фоззі: Дуже влучно у цьому випадку сказав Оззі Осборн: «Найбільша трагедія хеві-метала в тому, що білі підлітки перемкнулися з хеві-металу на хіп-хоп».

-- Але вас зараз досить непогано крутять як на телебаченні, так і на радіо…

 

Фагот: Ми, напевно, виключення, котре підтверджує правила. Ловко я відповів? (сміється).

-- Ви маєте домашніх улюбленців?

Фагот: До мене Фозз коли приходить я його так люблю…(дико сміється)

Фоззі: Ти що, дурак? Фагота вдома просто не буває, тому в нього тварини не виживуть. А в мене собака вдома є.

Фагот: В мене квіти на вікнах є, але і то вони якісь такі не дуже. Коли кудись їду, а потім приїжджаю, вони ледве хриплять до мене «Help» (сміється). Помагаю їм, а що ж поробиш. Я розмовляю з ними, казочки їм читаю, поливаю їх.

-- В реінкарнацію вірите?

Фагот: Я – так.

-- І ким хочеш бути в наступному житті?

Фагот: А яка різниця ким бути? Тут все залежить від того, який ти собі урок обереш і як ти його пройдеш. Але, на мій погляд, люди в тварин не перетворюються.

-- Тоді ким думаєш був в минулому житті?

Фагот: Ну, я, насправді, не занурювався настільки глибоко.

Фоззі (перебиваючи Фагота): А я знаю ким хочу бути в наступному житті. Я хочу бути норвезьким рибалкою і в вільний час тренувати дитячу футбольну команду.

Фагот: Такий, знаєш, нормальний норвезький рибак-педофіл!

Фоззі (з обуренням): Чому педофіл?

Фагот: Не знаю. Хто тебе знає (сміється).

-- Вам фани ніколи не шкодили?

 

Фагот: Ні. Нас слухають розумні люди, а розумні люди ніколи не зроблять один одному погане. Вони тільки з позитивом. Є люди з якими менш приємно спілкуватися, але зла ніколи не було.

Фоззі: Нам би хотілося завжди бачити під або біля сцени людей, які цікавляться нами не через те, що нас показують по телебаченню чи пишуть про нас у якихось там модних журналах. А через те, що нам вдається щось вигадати і вимислити нове.

-- Що таке найшаленіше ви вчинили у своєму житті?

Фагот: Назвали гурт «Танок На Майдані Конго». Я вважаю, це найідіотичніша назва, яку можна було придумати. Це він зробив (показує на Фоззі) але придумав відмазку. Він каже, що якщо навіть Алла Пугачова запам’ятала цю назву і повторила її декілька раз навіть без папірця в Кремлі, то усі претензії до дебільності назви не приймаються (сміється).

Photo-N

 

http://www.simya.com.ua/articles/6/10296/

Танок На Майдані Конго: «Усі претензії до дебільності назви не приймаються»

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 1779
Фото: Павло Паламарчук
delete
Павло Паламарчук, Львов, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Зарегистрироваться
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +0
Всего комментариев: 3, Всего рецензий: 3
Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

||

Рецензии

Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Хороші хлопці. Прості й товариські. Поважаю таких людей, що не хворіють на зоряну хворобу не зважаючи на свою популярність
10:36 15/04/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
12:39 15/04/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
13:22 15/04/08
||

Комментарии

Вова Ровно
+0 | -0
а наступний альбом їхній буде під назвою "4льклор" )) це так сучасно..
цікаво..які терба платити декому гроші..щоб він пішов і послухав цей малолітній примітивний хіп-хоп ))
Согласен? + -
14:04 15/04/08
Цитата:
Фагот: Він то рухається і в багатьох напрямках, але те, що з телебачення доноситься до глядача – це більше той варіант хіп-хопа, який є примітивний. -- Але вас зараз досить непогано крутять як на телебаченні, так і на радіо… Фагот: Ми, напевно, виключення, котре підтверджує правила. Ловко я відповів? (сміється).
Фаготт конечно прав в том, что их рэп является примитивным и ошибается, думая, что ловко съехал с вопроса. Ясный ***, что эта музыка - тупая, клоунская ***ня, расчитанная на подростковую аудиторию с целью прокормить 2-х упитанных дядек и их чуваков. Когда в детстве я смотрел "Рэп-Обойму", я думал, что Михайлюта выберет более серьёзный путь ‘evil‘
Согласен? + -
05:11 17/04/08
+0 | -0
мені здається, шо за таке гроші не потрібно платити...людина сама вибирає що їй слухати...але якшо вам платили за те щоб ви щось слухали чи можливо такий випадок був з вашими знайомими (безприцидентний випадок!!! ‘wow‘ , то, будь ласка, розкажіть про це....мене це сильно збентежило.....

загалом взагалі цікаво, що ж ви тоді таке слухаєте з укр. музики?...
Согласен? + -
14:20 15/04/08
Напишите, пожалуйста, нам, если Вы считаете, что это - плагиат
Это плагиат!

Live

56 сек. назад

Дмитрий Шилин пишет рецензию на публикацию БИТВА МУЗЕЕВ ИЛИ КОМУ РОДИНА – МАТЬ?

2 мин. назад

Земляк пишет рецензию на публикацию Вы мрачный тип...

3 мин. назад

OK комментирует рецензию на публикацию «Второе дело Тимошенко…»

6 мин. назад

Дмитрий Шилин пишет рецензию на публикацию ...И белый, белый снег...

8 мин. назад

Дмитрий Шилин пишет рецензию на публикацию С-нежная Алупка

10 мин. назад

Земляк пишет рецензию на публикацию ІНФАРКТ

11 мин. назад

OK пишет рецензию на публикацию «Второе дело Тимошенко…»

12 мин. назад

Михаил Блатник комментирует рецензию на публикацию ІНФАРКТ

13 мин. назад

плеханов комментирует материал Картинки с выставки. Архивы про УПА давно отрыты. Но многие этого не видели.

15 мин. назад

плеханов комментирует рецензию на публикацию Картинки с выставки. Архивы про УПА давно отрыты. Но многие этого не видели.

15 мин. назад

Земляк пишет рецензию на публикацию Небо туманом стелется

17 мин. назад

плеханов комментирует рецензию на публикацию Картинки с выставки. Архивы про УПА давно отрыты. Но многие этого не видели.

18 мин. назад

Сергей ГРУЗДОВ комментирует рецензию на публикацию С-нежная Алупка

18 мин. назад

Земляк пишет рецензию на публикацию МНЕ БЫ ТАК

19 мин. назад

плеханов комментирует рецензию на публикацию Картинки с выставки. Архивы про УПА давно отрыты. Но многие этого не видели.

20 мин. назад

плеханов комментирует рецензию на публикацию Картинки с выставки. Архивы про УПА давно отрыты. Но многие этого не видели.

22 мин. назад

плеханов комментирует рецензию на публикацию Картинки с выставки. Архивы про УПА давно отрыты. Но многие этого не видели.

24 мин. назад

Анатолий Власюк комментирует рецензию на публикацию ІНФАРКТ

24 мин. назад

Разгуляй комментирует рецензию на публикацию Одна неделя из жизни сантехника

25 мин. назад

Анатолий Власюк комментирует рецензию на публикацию ІНФАРКТ

25 мин. назад

Анатолий Власюк комментирует рецензию на публикацию ІНФАРКТ

25 мин. назад

плеханов комментирует рецензию на публикацию Картинки с выставки. Архивы про УПА давно отрыты. Но многие этого не видели.

26 мин. назад

плеханов комментирует рецензию на публикацию Картинки с выставки. Архивы про УПА давно отрыты. Но многие этого не видели.

 

Портал гражданской журналистики. Интернет-издание ХайВей. Портал громадянської журналістики. Інтернет-видання ХайВей.

Усі права застережно © 2005-2012 ХайВей.

Передрук матеріалів дозволяється з посиланням на ХайВей.

ХайВей не несе вiдповiдальностi за матерiали, опублiкованi журналiстами видання.

Матеріали рубрик БІзнес повідомляє та Світ політики публікуються на правах реклами. ХайВей не несе відповідальностІ за їхній зміст.

i.ua Rambler's Top100 bigmir)net TOP 100