Интервью  2 октября 2007 15:08:56

Автор: Павло Паламарчук

Ірена КАРПА: “Не думаю, що основна ціль мого життя бути “тіпа в тєлєвізарі”

Ірена КАРПА: “Не думаю, що основна ціль мого життя бути “тіпа в тєлєвізарі”
Нещодавно у нашому вітчизняному телепросторі з’явився ще один музичний канал MTV Україна. На роль обличчя каналу і ведучої новин була обрана епатажна і відома письменниця, журналістка і співачкі Ірена Карпа. До цієї жінки у більшості людей є досить неоднозначне ставлення: комусь вона подобається, а когось сама згадка про неї кидає в демонічний стан. Як ведется їй на новій роботі, чи вплине це на її музичну і письменницьку творчість та про інші цікавинки її життя і розпитував в неї наш кореспондент.

-- Загалом, запрошення працювати на каналі викликало здивування?

 

-- Ні. Абсолютно. Вони хотіли бачити когось такого європейського, провокативного і неподібного на інші канали.

-- Тобто, тут головне епатаж?

-- Не епатаж, скоріше тут мала бути якась живість. Щоб людина не читала текст з “підкажчика”, а висловлювала свій погляд, мала “живі” очі. Коли я роблю новини, це має бути не проста констатація фактів, а своєрідне шоу. Але повної свободи тут не має. Це було видно із інциденту, що трапився з кацапами. Вони і далі думають, що ми маємо їм підпорядковуватися. Ми не є відгалуженням російського MTV, воно вже давно “загнулося”. Українське MTV безпосередньо підпорядковується Лондону. І це нормально. Ми не крутимо російської попси, але я теж не можу вживати “російська попса”, бо росіяни тільки чекають такого. Уявляєте, сидить там у них якась людина, яка перекладає ці тести, виловлює в них певні речі і просто пише кляузи.

-- Що найбільше “напрягає” на телебаченні?

-- Те, що потрібно ставати в 8 ранку і так рано виїжджати з дому. Раніше зі мною такого не було. Втім, є і хороші моменти в цій роботі також. Але я страшенно лінива людина і бачу, що це поїдає багато мого часу, який міг би бути витрачений на творчість. Ну, але я вірю, що це тільки так на початку і далі все якось внормалізується.

-- Чи є лозунг в твоєї програми?

 

-- Так: “Зйомка макаронів з ваших вух” (сміється).

-- Яке відчуття коли ти є обличчям якогось каналу?

-- Ніякого відчуття. Я не відчуваю це. Не відчуваю, що мене зараз бачить багато людей. Тобто, для мене важливий контакт, коли я бачу людей на своїх презентаціях. Важко увати, що мене хтось бачить, складаєть враження, що це транслюється тільки у нас в офісі. Але кажуть, що рейтинги уже доволі високі. Не маю від цього якоїсь радості, це проста рутинна робота.

-- Чи присутній гламур на нашому телебаченні?

-- Присутній. Вони стараються все це пригламурити, а насправді, припудрити бідність, тому, що насправді бідність є. Більшість українців не живуть заможно і це не матеріальна, а більше духовна бідність. Коли виникає якась нестача інтелекту чи інших глибших цінностей, люди намагаються все це “запікати” блиском діамантів, досить часто фальшивих.

-- Інші ведучі, які уже кілька років ведуть музичні передачі, не заздрили, що обрали саме тебе?

-- Я з ними не спілкуюся. Те, що вони мене ненавидять зрозуміло уже давно. Цитуючи одну білявку із М1: “Єта сука іщо і книжки пишет”. В принципі, мені байдуже, що вони про мене думають. Нехай собі живуть зі своїми багатими дядями, заробляють на своїх корпоративах в банях, хай їм Бог помагає. Мене мало обходять подробиці їх життя, в мене є достатньо людей, якими я цікавлюся.

-- Що займає більше часу – музика чи література?

Ірена КАРПА: “Не думаю, що основна ціль мого життя бути “тіпа в тєлєвізарі”

-- Зараз, в даний момент, це засране телебачення займає найбільше часу. І дійсно шкода, що мало часу лишається на все інше. Вони вимагають від мене все більше і більше. Це нормально для них, але ненормально для мене.

-- Коли тебе називають пиьменницею, що матюкається, це звучить для тебе як комплімент чи навпаки?

 

-- Ні, це швидше свідчення недалекості людей, які це кажуть. Коли людина з усього мого тексту сприймає тільки матюки і виділяє це як щось основне для себе, то це само говорить про цю людину. Тому, що інші бачать там багато іншого: вирішення моральних проблем, пошуки свободи, якісь емоційні надломи чи просто багато “стьобу”. А матюки це просто стилістичний засіб підсилення цього всього.

-- Чим була спричинена зміна назви твого гурту “Фактично самі” на “Qarpa”?

 

-- Тому, що просто так стара карма якось розпорядилася. Ми вирішили не перетягувати всіх старих пісень і ситуацій, які склалися перед тим. Зараз у складі гурту багато людей, які взагалі не займаються музикою.

-- Політичні сили не пропонували вам виступати у їх підтримку?

-- Це, хіба що вони можуть нам заплатити щоб ми їздили і виступали за якусь іншу партію щоб її ніхто не вибрав (сміється).

-- Сім’ї створити не плануєш?

-- От я не знаю. Вчора могло щось статися (сміється). Якщо щось сталося, то я не буду робити аборт.

-- Якими у тебе будуть діти?

Ірена КАРПА: “Не думаю, що основна ціль мого життя бути “тіпа в тєлєвізарі”

-- Остання справа нав’язувати дитині свої амбіції чи плани. Велика вірогідність, що в “продвинутих” батьків дитина буде цілковитою їх протилежнісю. Це дуже страшно і, сподіваюся, у мене такого не станеться. Мені страшно мати дітей, бо боюся задавити їх своєю авторитарністю. А так, то основне дати дитині вибрати свою власну дорогу і підтримати в її виборі, а не нав’язувати свої цінності.

-- Що для тебе головне в житті?

-- Головне в житті – це внутрішній спокій і свобода. Я це час від часу втрачала. Ось навіть ця рутинна робота на телебаченні. Це не свобода. Але тільки пізнавши несвободу ти розумієш ціну справжньої свободи.

-- Бачу, ти дуже негативно ставишся до теперішньої роботи. Скільки ще протримаєшся?

 

-- Не знаю. Я не можу ставити якісь ставки на це. Подивимося. Я не думаю, що це основна ціль мого життя бути “тіпа в тєлєвізарі”. Це робота. Так можна заробляти гроші. Але це далеко не найлегший спосіб. Це набагато більше втомлює ніж написання статтей, чим я заробляла до того.

-- Ти любиш готувати?

-- Обожнюю! Це єдиний вид хатньої роботи, який я роблю добре. До усього іншого у мене руки ростуть з одного містя.

-- Якій їжі віддаєш перевагу?

-- Люблю страви з азійської і італійської кухні. Готую всякі смажені риси, супи... В основному таке, де було б багато овочів, м’яса і це було гостре (сміється).

-- Для тебе є заборонена тема?

-- Та ні, в принципі, не має. Я думаю, якщо існують якісь речі, то вони мають право на те щоб бути озвученими.

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 4294
Посмотреть оценки Посмотреть оценки
Фото: прес-служба співачки
delete
Павло Паламарчук, Львов, свободный журналист "ХайВей" 

Теги

Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Зарегистрироваться
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +3
Всего комментариев: 84, Всего рецензий: 0
Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

||

Рецензии

||

Комментарии

+1 | -0
‘read‘ ‘smile‘
Согласен? + -
15:13 02/10/07
Sveta Rybalko Харьков
+0 | -0
‘read‘ ‘read‘
Согласен? + -
15:14 02/10/07
+0 | -0
Ірена, ти бюстик би ОБРИЛА от ФОТОШОПНИХ нашарувань, топлез ти наша чарована...
Согласен? + -
15:15 02/10/07
+0 | -1
Видеоряд, ребята, в пору общенациональной... гребли... Не последнее дело, блин, блямс, блум-с... ‘crazy‘
Согласен? + -
15:16 02/10/07
+0 | -1
За что? Не люблю падлючести и профанации в ли-ре-ра-ту-ре...
Согласен? + -
15:18 02/10/07
+0 | -0
Ирена,деточка... Мне всегда казалось, что СОСКОВЫЙ ЭФФЕКТ чреват КРАЙНИМ НЕДОМЫСЛИЕМ.... Убедите в обратном, please!
Согласен? + -
15:34 02/10/07
‘read‘ ‘cool‘
Согласен? + -
15:42 02/10/07
+1 | -0
Мдя, Веле ШТИЛВЕЛД, немає у вас здорового чоловічого потягу до представниць протилежної статі ‘LOL‘ ‘LOL‘ ‘LOL‘ ‘cool‘ ... Сумно... ‘smile‘
Согласен? + -
15:44 02/10/07
+0 | -0
Сподобалось інтервю. 5! ‘best‘

‘best‘ ‘best‘
Согласен? + -
16:30 02/10/07
Павло дуже дякую за цікаве інтерв"ю.
Постать Карпи мене цікавить, але її книгу "Фройд би плакав" так і не осилила....
Согласен? + -
16:37 02/10/07
+0 | -0
Сексу у нас... есть... Но, госпожа Ирена, не надо звездой торговать в дни и месяца КРАЙНЕГО АНТИНАРОДНОГО БЕСПРЕДЕЛА... Простите, не Вы ли тайное оружие РЕЖИМА удавление родного украинского народа, сытенькая наша... Что-то всё время пиаритесь под ВЫБОРА... Наблюдаю и думаю, вы писатель или идеолог нынешнего беспредела? Ну, не тушуйтесь... Промекайте наконец-то, секси вы наша... Стыдно девочка подрыгивать в политподтанцовке в эти не самые счастливые для демократической Украины дни фактически на политсайте... ‘dknown‘
Согласен? + -
16:39 02/10/07
+1 | -1
Свои эротические произведения уже сегодня могу издать полновесным двухтомником, как на русском, та и на украинском... Не спешу... Хватило публикаций в прошлом... Половина авторов начала девяностьых уже вымерло... Выжил, кажется, один Юрко Покальчук и стал официозом. Да вот ещё Ирена очень спешит настромится... на властные подачки... Прочие отстоят от сего несовершенного действа... Унизительно это... Призирливо... Понимаешь ли?!...
Согласен? + -
16:44 02/10/07
Sveta Rybalko Харьков
+1 | -1
Велле, простите, а с кем Вы беседуете? Ирены здесь нет...
Согласен? + -
16:48 02/10/07
Я бачу, тут не дуже люблять Карпу. А тепер признаюсь: я прочитала майже всі її книжки, не спеціально, а якось так випадало. І знаєте, МЕНІ ПОДОБАЄТЬСЯ, ЯК ВОНА ПИШЕ.І пісні її в мене в плеєрі(хоча, чого там тільки нема). Може це і книжки-одноднівки абощо, але ж написано досить цікаво. Всі героїні її творів схожі одна на одну. І відповідно на саму Ірену. Але поки що мені подобається це читати. І тим більше, У НАС НЕ ТАК БАГАТО СУЧАСНИХ ПИСЬМЕННИКІВ, щоб їх ображати.
Согласен? + -
16:51 02/10/07
Веле - это эротика! Порнография у нас в правительстве! ‘LOL‘
5-
Согласен? + -
16:52 02/10/07
+0 | -1
К чести незабвенного многолетнего редактора всеукраинских эротических журналов "Лель" и "лель-ревю" Сергея Николаевича Чиркова будет здесь сказано, что именно он незадолго до убийства-повешения в Киекве донецкого журналиста Петра Шевченка издал его первый и единственный украинский поэтический сборник, за что был подрезан мерсе-600 у входа в офис редакции и отделался ушибами 40% мягких тканей...
Вадим Николаенвич Харченко, издательский дом "Дивосвит", издатель эротического журнала "Эротический клуб" и ныне тусуется с нами на ХАЙВЕЙ, но от власти, как порядочный бизнесмен, отстоит. А вот бизнеследи Карпа готова выскочить со всех кож... Это не есть ПОРЯДОЧНО... Или в том вина представляющего её ЗДЕСЬ в очередной раз журналиста? Так и ждешь, вот сорвет Карпа с себя тело и явит своё оголенное подкожье... Уж простите...
‘clever‘
Согласен? + -
16:54 02/10/07
не розумію, чому така до неї нелюбов. Ну пише вона, але ж непогано пише. І українською. Що дуже добре. Ну заробляє вона на своїх книжках, які почали купувати "малолєткі", і що? Все чудово. А ще, я думаю, вона лише вдає з себе таке щось інше, а насправді нормальна людина.Всі ми схожі.Зате вона займається своєю справою.А ще прийшла думка, а уявляєте Карпу не карпою, а кимось іншим, міністром охорони здоров‘я, наприклад? Хай краще книжки пише і дає нам теми для обговорень
Согласен? + -
16:57 02/10/07
+0 | -2
Светлана, есть имидж, которым хотят заткнуть рот говорящим именно сейчас по иным дельным для страны поводам... Вот и всё... Это и есть издательская размывка напряга политического, однако грязновато проведенная... Давайте учится и этому... миль пардон-с ‘cry‘
Согласен? + -
16:58 02/10/07
ой, а про Харченка цікаво. Розкажіть будь ласка
Согласен? + -
16:59 02/10/07
Велле, простите, а с кем Вы беседуете? Ирены здесь нет... ‘LOL‘ ‘LOL‘

Цитата:
Веле - это эротика! Порнография у нас в правительстве!
‘LOL‘
Статья занимательная, полемика веселая. ‘best‘ 5
Согласен? + -
17:02 02/10/07
+1 | -0
Найсмішніше що Ірена свідомо провокує таку реакцію і це в неї виходить ‘smile‘
а пісеньки в неї веселі,люблю деколи сусідам включити ‘wink‘книги пробував читати - не моє,але як людина вона мене веселить
Согласен? + -
17:07 02/10/07
точно. Я теж так вважаю. Ми про неї говоримо.Навіть сперечаємось.Вона домоглася свого.І молодець.
Согласен? + -
17:14 02/10/07
Sveta Rybalko Харьков
+0 | -0
А я взагалі про неї вперше прочитала у цій статті. І можу ще назвати спокійно певну кількість людей, що не чули про Карпу. Тому й мені не зовсім зрозуміло, чому йдеться не про конкретну статтю конкретного автора, а про персонаж статті. Чи не перебільшується масштаб згаданої персони?
Согласен? + -
17:25 02/10/07
Tanja Киев
+0 | -0
гарна стаття)
(я читала лише "10 хвилин трави"..і шось не дуже мені сподобалось....)
Согласен? + -
18:07 02/10/07
Рекомендует этот материал
Согласен? + -
18:31 02/10/07
+0 | -1
Ирена, Веле, Юрко Покальчук, Вадим Харченко, Эфроим Севела в годы независимости каждый по своему поднимали журнально-литературно украинскую эротику. Стало быть - есть Карпа, нет её, а разговор цеховой. По той же цеховой этике без разрешения самого Вадима Николаевича Харченко - о нём не слова... Хотя публикация мемуаров могла бы быть просто гомерической... Были бы и Кость Гнатенко, и Константин Рылев. и Сергей Щученко и... и.. Но не будет никого... Реноме живых людей превыше всего...
Согласен? + -
19:44 02/10/07
‘best‘ 5
Согласен? + -
20:47 02/10/07
+0 | -0
Рекомендує цей матеріал
Согласен? + -
22:25 02/10/07
viktor trigub Киев
+3 | -0
‘best‘ Це було видно із інциденту, що трапився з кацапами. Вони і далі думають, що ми маємо їм підпорядковуватися. ‘bravo‘ Класна дівчина! Пише, співає,веде телепрограму! Я й не знав, що є такі непересічні люди! Треба почитати, послухати, подивитися.Запросити до самопроголошених урядів і нагородити 10 кг золота з незнайдених скарбів! Автор матеріалу - молодець! Є деякі помарки, але, головне,зумів зацікавити своїм героєм громаду.Дуже добре! Викликав резонанс. ‘wink‘
Согласен? + -
22:47 02/10/07
Карпа крім всього ще й просто нормальна людина!
Согласен? + -
23:18 02/10/07
S.A.Y. Киев
+0 | -0
‘read‘ ‘bravo‘ ‘smile‘ Гарний герой, гарна стаття.
Согласен? + -
23:22 02/10/07
+0 | -0
Хто б там що не казав, однак з Юрія Винничука і з Ірени Карпа почалось моє захоплення сучасною українською літературою, за що я цим письменникам дуже вдячний. А матеріал гарний ‘best‘
Согласен? + -
23:33 02/10/07
+1 | -0
ну... Карпа як Карпа. ‘cool‘
Согласен? + -
10:45 03/10/07
мене дратує, що лютїди критикують творчість інших, а при цьому не написали самі нічого вартісного. Карпа потрібна людям. А її порно супермаркет самотності я вважаю талановитою річчю. Якби не було Карпи чи інших сучасних укр авторів, навіть не знаю що б читала в перервах між класикою
Согласен? + -
10:48 03/10/07
мене дратує, що люди критикують творчість інших, а при цьому не написали самі нічого вартісного. Карпа потрібна людям. А її порно супермаркет самотності я вважаю талановитою річчю. Якби не було Карпи чи інших сучасних укр авторів, навіть не знаю що б читала в перервах між класикою
Согласен? + -
10:54 03/10/07
Карпа як жінка приваблива, але як автор - ‘fuuu‘ ...
Согласен? + -
11:00 03/10/07
+0 | -1
Вова, наконец-то... Ты умнитца!!! Проход в официозный отстой Иреночке удался... на ять! ‘cry‘
Согласен? + -
11:09 03/10/07
взагалі-то це так, для діточок. До речі, пане Вова, може ви знаєте когось, хто вкладе в мене гроші? ‘smile‘ я теж бездарна поетеса ‘smile‘
Согласен? + -
11:10 03/10/07
так, набагато легше бути в якійсь субкультурі. Я пересвідчилась на власному досвіді. Це ж виходить і альтернативи ніякої немає? чомусь мені не хочеться ставити Карпу в один ряд з авіаторами
Согласен? + -
11:38 03/10/07
+0 | -0
Ндя, Карпу зараховувати до попси - оригінально ‘smile‘ , вона не геній,але деякі речі в неї досить непогані тай загалом вона цікавий персонаж,особливо на загальному фоні ‘smile‘
Согласен? + -
11:44 03/10/07
ось! на загальному фоні! Як ми можемо так критикувати Карпу, коли нам навіть немає з ким порівнювати.
Согласен? + -
11:46 03/10/07
+0 | -0
Прикольно. А стосовно матюків хочеться сподіватися, що вона їх переросте...
Согласен? + -
12:05 03/10/07
А з ким її порівнювати? Її інтравертована інтраспекція викликає лише цікавість психіатра. Інфантильне дівчисько у світі дорослих виборює своє місце...
Согласен? + -
12:08 03/10/07
Бондераст Петрович
+0 | -0
Ирина молодец. Но по сути ее имидж во многом создан нечетким пониманием ее идей, а значит уважением к непознанному.
Если позволите поделится улыбкой... меня "угостили" сочным роликом о Черновецком, вот это действительно веселая бомба repka.tv/video/5068
Согласен? + -
12:09 03/10/07
+0 | -0
Карпу я люблю, вона молодчинка, їй респект і уважуха з ате що зробила себе сама не будучи доцьою або коханкою якихось олігархів, чи родичкою багатих представників єврейської общини в Україні. Карпа - МОЛОДЕЦЬ! І поважаю її за те що вона те що думає те й і говорить, без комплексів, і без самоцензури. ‘smile‘
Согласен? + -
12:22 03/10/07
+0 | -0
І як жінка вона - мням мням:)) ЇЇ сесія в Плейбої була просто потрясна!!! Вона там виглядала живою жінкою, а не силіконовою і тупою нафарбованою куклою
Согласен? + -
12:25 03/10/07
+0 | -0
Рекомендує цей матеріал
Чому? Тому що Карпа, її читати завжди цікаво
Согласен? + -
12:26 03/10/07
+0 | -0
Цитата:
Я бачу, тут не дуже люблять Карпу
Як це не люблять? Карпа - моя навіть не потаєнна пристрасть ‘confused‘ (жінка про це знає ‘wink‘ ) Читати її книжки, щоправда, не можу. Статті ще так-сяк перечитую. Але її фотки з Плейбою усі закачав ‘confused‘
Прикольна вона дівка, однозначно. І нібито не папіна доця, і не "соска" якогось папіка (як ті згадані нею ж дурепи з М1 - і відучі, і співачки).
Коротше, зробила себе сама і просуває.
А Ви, Вєлє, чесне слово, своїм вічним скиглінням нагадуєте мені Паніковського -"Я старый, меня девушки не любят..." Може, Ви й геній, ну то робіть як Франц Кафка - вдень бухгалтером в конторі заробляйте, ввечері пишіть у стіл. Кафку б при житті теж навряд чи б видали...
Согласен? + -
12:35 03/10/07
+0 | -0
Гоша ‘best‘ я те ж так думаю.
Согласен? + -
13:05 03/10/07
+0 | -0
Я всегда проводил паралель - Оксана Забужко, Ирена Карпа... обе натрахались, получили литгранды, пукали в западные информисточник, и кажется, обе не устроили судьбы... Одна - доктор философии, вторая - доктор хилософии... Обе ЦВАЙ... Одна превратилась в оранжевого корреспондента на Запад, вторая готова завнятся тем же на Турциию и Швецию... От секса кроликов до коллективного хиппи-секса... Сплошной украинкий ДОМ-2... Смрадно это, литдевушки...
Согласен? + -
13:30 03/10/07
Вєлє, Вам знайоме почуття заздрості...?
Согласен? + -
13:34 03/10/07
+0 | -0
По большому счёту - обе ПРОВИНЦИАЛКИ!!! ‘cry‘ ‘cry‘ ‘confused‘
Согласен? + -
13:38 03/10/07
+0 | -0
Нет!
Согласен? + -
13:39 03/10/07
+0 | -0
А вам знакома пожизненная нищета, пока ..лядво провинциальное ставит кныш? ‘bravo‘ ‘clever‘ ‘fuuu‘
Согласен? + -
13:41 03/10/07
+0 | -0
Это всё та же выгребная куприновская "Яма"... ОГбе смело могут писать в литературной автобиографии: ...мы из неё вышли...
Согласен? + -
13:43 03/10/07
Вєлє, я в бідності виріс, тому ця тема мені глибоко філософськи, тобто вже не турбує...Забужко не провінціалка...Карпа так...ще й погана провінціалка...
Согласен? + -
13:45 03/10/07
+0 | -0
Кстати, Александр Куприн писал "Яму" в Киеве! И нравы на Александровской аллее за сто лет не претерпели изменений, и тё1плые киевские панянки изатурно приблудлых к Киеву... тоже...
Согласен? + -
13:45 03/10/07
+1 | -0
Щодо демонічного страху, то це вже занадто.
А от щодо Ірени. то у неї купа комплексів, які вона не соромиться виставляти на показ.Вона так з ними бореться.
Мама моя прикольно сказала про неї:"Нема їй ото чого робити. Ні сім"ї, ні дітей. І ото вона з дуру випендрюється."
Согласен? + -
13:50 03/10/07
+0 | -0
Правда прежде, блин, зажигала Марко Вовчок... Стала, блин, классиком. А Лесю Украинку в пику ей, не замеченной в киевском ..лядстве в канун нового века, болящую!, публично обозвали лесбиянкой... Лесбиянки, как видно, обиделись и зажигают на Александровской аллее с гитеросексуалами... Наравне... А єкзотику Карпі на три члена одна цуйка по-шведски... им пока не понять... Кніш, цуйка, транда... Великий и могучий украинский язык!
Согласен? + -
13:50 03/10/07
+0 | -0
Из русскоязычных киевлян на тех же комплексах отмечена Евгения Чуприна... НО... При живом муже и на пять порядков ЭЛИТАРНЕЕ!!! "Роман с пельменем"... Её бы почитывать, а не Карпу блудливую... Уставшую в ..лядстве к тому же КРАЙНЕ...
Согласен? + -
13:54 03/10/07
+0 | -0
Веле, Вы нарочно не видите разницы между проститутками, продающимися за деньги, и женщинами, меняющими мужчин из интереса? Почему-то мужиков, с лёгкостию необыкновенною меняющего дам, благородно зовут Донжуаном. А дам, признающихся, что имели в жизни отнюдь не одного мужчину, - бл***ми. Или вот проститутками ‘evil‘ У Вас есть информация, что Забужко и Карпа продавались или решали свои проблемы через постель? Тогда чего кричите?

А бесконечно кичиться тем, что ухаживаете за инвалидом, как-то тоже не очень морально. Почему-то мне вспомнился А. Мороз, который тоже всем сумел донести инфу, как он заботится о тяжело больной жене. Вроде бы и благородное дело, но... Вот и оказался в итоге Мороз тем, кем оказался
Согласен? + -
14:00 03/10/07
+0 | -0
Уж простите, милейшие, но столь массовая трандострадательность в разнос - это не литература. Несите тексты в журнал "Лель" или, на худой конец (тонкий шнурок" в Эротический клуб Вадиму Николаевичу Харченко... Он хотя и безыскусный, но ряд текстов смело отправит в отвал... И будет по-мужицки прав... Фигня... И ещё раз фигня... Читайте, деточки, Муроками :Данс, данс, данс", там есть хотя бы ПРЕПОДНЕСЕНИЕ... Завораживающее... А не сопливость нашенских див окрысных...
Согласен? + -
14:00 03/10/07
+0 | -0
Апро... В клипе ВВ "Горіла сосна, палала..." куда больше народной єротики, чем во всех текстах маленькой и мишурно-театральной Ирены Карпа... Уж простите... Олег Скрипка зажигает, а Карпа вроде как чешет народніе медебейцелы... Ищите вкус и обрящите, а Ирене учебники литкультурные вместо скрижалей в руки... Еще поговорим об эротике или достаточно?
Согласен? + -
14:06 03/10/07
+1 | -0
К вісочайшей чести обеих Дам отлетературных, они не ушли за Оксаной Байрак за Интер лепить сладшайчие мерзко-пакостные залепушки... Ещё пяток лет перестройки душ и контентов сопричастности и будем иметь тираж украинских Жорж Санд. Но прежде обе родят, отчухрынятся от МАНДА БЕЗ ДНА и станут глубоко понимаемыми в народе... Хотели увидеть мир... Увидали! Хотели прощупать животно собствненное лиБЛЯдо... Получилось вполне... А теперь поковыряйтесь в собственных и окрестных человеческих душах! Авось что и получите и для себя, и для любящей Вас страны... Они девушки моего плана... А вот Оксана Байрак - это не Кира Муратова а отстойный национальный диагноз, который всех и прямо таки задрал. Я воюю за Оксану и Ирену, потому что за ними будущее... А не за дерьмом от Оксаны Байрак... Им не следует расти до Киры Муратовой, но свои разведки проводить самое время... ‘bravo‘
Согласен? + -
14:15 03/10/07
Вєлє, так Ви все таки за кого - за наших чи за їхніх? У Вас така ситуативна невизначенність...
Согласен? + -
14:19 03/10/07
+0 | -0
В школе обычно учат ненавидеть всяческую литературу, а она проистекает не со школы, а с жизни...
Урок информатики в десятов "В" классе. Заходит русачка Татьяна Егоровна и без обиняков, прервав меня на полуслове вгрызается в сочную дивчину с острыми "кутними" зубками... "Где ж ты традна прогуляра всю литературу?"
"Я была у зубного врача, Татьяна Егоровна..."
"Свои клыки, транда, лечить будешь после уроков"...
Такаая преподептика, таков результат. Из него и проистекали Забужко и Карпа, я так понимаю... Учителя литературы по всей стране... Не калечте подростков обеих полов вашим житейским цинизмом, не делайте из них унисек, может быть и получим в стране ДОСТОЙНУЮ ЖЕНСКУЮ ЛИТЕРАТУРУ. Точка ‘dknown‘
Согласен? + -
14:24 03/10/07
+1 | -0
НЕстор, сегодня ровно два года, как я общественный журналист ХАЙВЕЙ. Поздравьте с этим себя и возрадуйтесь... Ресурс я не предал... Стройте парадигму дальше... Ет сетера! удачи...
Согласен? + -
14:28 03/10/07
+0 | -0
А теперь, прежде всего, для всех пишущих... Вот уже четвертый день веду скрытый сетевой семинар оппонирования, и лишь самые стойкие рефлексируют... Это не есть хорошо... Но лихо беды начало... Научимся и этому, дамиы и господа из политической, дипломатической, журналисткой и литератуной элит... Будьмо! Бо ми того варті... ‘crazy‘ ‘LOL‘
Согласен? + -
14:42 03/10/07
Вєлє, а Ви у війську служили...?
Согласен? + -
14:47 03/10/07
+0 | -0
1973-75 рр. Ленінгадський КВО, Прикарпатський КВО
Согласен? + -
14:52 03/10/07
зі зброї стріляли..?
Согласен? + -
14:54 03/10/07
+0 | -0
Звісно, ні! Три кульки з АКМ у бруствер, бо зір не армійський, але якась падло для плану по Києву направило у військо. Хлоплі берегли мене і від маршів - жодного, і від військових навчань - жодного... Наряди до кухні, під знамено і рік у будбаті в якості автозаправника і диспетчера автопарку... От ніби і усе... 15 публікацій у "Слава Родине", місто Львів і таке інше...
Согласен? + -
15:02 03/10/07
Тобто, Ви були інтелектуалом серед кирзових чобіт?
Согласен? + -
15:07 03/10/07
+0 | -0
Радянські злидарі з неповних сімей відбували покару у радянському війску за бідність... Іноді гинули при тому й у мирні часи... Як саме і зараз... ‘cry‘ ‘fuuu‘
Согласен? + -
15:07 03/10/07
+0 | -0
Швейк - мій кумир! Назавжди, ні про що... і ні на що не зважаючи
Согласен? + -
15:09 03/10/07
У Гашека то було ситуативно...Військо потрібно країні. Вєлє, от як Ви думаєте, як би Україна була би сильною вона б неодмінно піклувалася би про всіх своїх громадян, незалежно від усього. Неважливо хто ти, важливо те, що ти робиш.
Согласен? + -
15:12 03/10/07
+1 | -0
Сейчас иду оформлять нищенскую субсидию на квартиру. Готовлю обзор уже известного "ВИртуальный Народный Фронт - идём на "ВЫ"! Ожидайте... Bye-Bye!
Согласен? + -
15:15 03/10/07
Вєлє, от Ви мені скажіть, Ви за єдину чи за роздріблену ...?
Согласен? + -
15:28 03/10/07
Песни Карпы нравятся, книги - выкинул (подарил, продал!). Как баба она ничего, но думаю, что с головой не дружит. А значит - и вправду ничего ‘cool‘
Согласен? + -
17:35 03/10/07
+0 | -0
А по мне - хоть Киев сделать державой, лишь бы бардак прекратить... Скоро багатеньки застроют всю Украину своими фазендами, а нас удавят без изощренной порнушки... Жаль эротоманистых душек-девушек, да и только. Ведь они - секс-патриотки, реально не борятся за страну Украина... Об этом и разговор... А ведь ОБЕ - ПРОВИНЦИАЛКИ! Да и письменныцкие хлопцы того же гатунка... А толку НОЛЬ... А что Веле... Его в НСПУ не пустили. Я бы припустил бы там истинного патриотизму... А так... Бардак в доме, бардак в душах, девчаток жалко... Запутались они в бардаке этом кромешном и о чем писать уже толком не знают... А я пишу и им того же желаю. ТЧК!
Согласен? + -
18:33 03/10/07
+0 | -0
Набридла уже ця Карпа.
Є теми і актуальніші.
Згодна Вєлє на 100%.
Карпа порожнечу сіє. Вона кричить усе погано, подивіться на мої ц...
є статті і теми актульніші, ніж Ірена з її комплексами.
Не хочу нікого образити. тільки пишу те, що думаю.
Согласен? + -
13:10 07/10/07
інтерв‘ю суперове, Карпа прикольна тьотька, тіко зрозуміти не можу чи вона така класна, бо безпонтова, чи навпаки:),а взагалі книги в неї цікаві, якась мегастьобна філософія, і пісні уікаві, так що молодець ‘best‘ ‘bravo‘
Согласен? + -
18:40 27/11/07
Roksa Винница
+0 | -0
Побільше б таких, як Карпа! А то "гламурні шпильки" атакують.... ‘smile‘
Согласен? + -
11:37 27/10/07
Гiсть
+0 | -0
Согласен? + -
18:55 07/01/08
Напишите, пожалуйста, нам, если Вы считаете, что это - плагиат
Это плагиат!

Live

6 сек. назад

Константин Руднев комментирует материал Очередное скотство от «аппозиции»

35 сек. назад

Трусов удаляет комментарий к материалу Terra incognito – Русь :::: 15. Об Арбате, воеводе Москвы от Трусов

42 сек. назад

Трусов комментирует материал Terra incognito – Русь :::: 15. Об Арбате, воеводе Москвы

1 мин. назад

ivp_paster комментирует рецензию на публикацию Дом сумасшедших. (Утром этот материал был в ТОПе! Караул! Опять грабят!)

1 мин. назад

Трусов удаляет комментарий к материалу Terra incognito – Русь :::: 15. Об Арбате, воеводе Москвы от Трусов

1 мин. назад

Трусов комментирует материал Terra incognito – Русь :::: 15. Об Арбате, воеводе Москвы

1 мин. назад

Константин Руднев комментирует материал Очередное скотство от «аппозиции»

1 мин. назад

Влочега комментирует рецензию на публикацию Путін 2.0: провал кольорової революції, інавгурація, Україна

2 мин. назад

latgal комментирует материал Верный друг всегда рядом

2 мин. назад

глядач комментирует материал УКРАИНУ - В «РУССКИЙ МИР»? НЕТ, СПАСИБО! – 3. Или «демократия по-путински»

3 мин. назад

I.Htoz'ivsalo комментирует материал Русский язык - спасение для мови.

3 мин. назад

latgal комментирует материал Верный друг всегда рядом

7 мин. назад

Новожилов Станислав комментирует материал Очередное скотство от «аппозиции»

7 мин. назад

Константин Руднев комментирует материал Очередное скотство от «аппозиции»

8 мин. назад

глядач комментирует материал Очередное скотство от «аппозиции»

8 мин. назад

Влочега комментирует рецензию на публикацию Путін 2.0: провал кольорової революції, інавгурація, Україна

10 мин. назад

глядач комментирует материал Очередное скотство от «аппозиции»

10 мин. назад

Алиса попадолуполос комментирует материал стихи

11 мин. назад

Віталій Тараненко пишет рецензию на публикацию ТОП: СЕМЬДЕСЯТ ЛУЧШИХ ПЕСЕН ДРУГИХ АВТОРОВ. КРЕПКИЕ ЗАЧЁТНИКИ

12 мин. назад

Алиса попадолуполос комментирует материал стихи

14 мин. назад

Татьяна Васильевна Морозова рекомендует материал ТОП: СЕМЬДЕСЯТ ЛУЧШИХ ПЕСЕН ДРУГИХ АВТОРОВ. КРЕПКИЕ ЗАЧЁТНИКИ

15 мин. назад

Татьяна Васильевна Морозова пишет рецензию на публикацию ТОП: СЕМЬДЕСЯТ ЛУЧШИХ ПЕСЕН ДРУГИХ АВТОРОВ. КРЕПКИЕ ЗАЧЁТНИКИ

 

Портал гражданской журналистики. Интернет-издание ХайВей. Портал громадянської журналістики. Інтернет-видання ХайВей.

Усі права застережно © 2005-2012 ХайВей. Мы готовы предложить вам отличные большие сауны по сравнительно низким ценам

Передрук матеріалів дозволяється з посиланням на ХайВей.

ХайВей не несе вiдповiдальностi за матерiали, опублiкованi журналiстами видання.

Матеріали рубрик БІзнес повідомляє та Світ політики публікуються на правах реклами. ХайВей не несе відповідальностІ за їхній зміст.

i.ua Rambler's Top100 bigmir)net TOP 100