Политика  27 августа 2007 18:37:55

Автор: Павло Булгак

Шоу над великими українцями

Савік Шустер, допоможе українцям розбіратися в їх історії, і визначити нам великих героїв?
Савік Шустер, допоможе українцям розбіратися в їх історії, і визначити нам великих героїв?
До Савіка Шустера я ставлюся з деякою повагою, він добрий ведучий і не дуже добрий футбольний коментатор. Взагалі Савік – ніби розумна і порядна людина, інтелігент від журналістики, як на мене, але Савік ще й шоумен, а будь-яке шоу передбачає певну провокаційну складову.

До чого я веду, на День Незалежності було презентовано нове шоу „Великі українці”, це коли нам, українцям, по англійській ліцензії будуть визначати великих героїв нашого і не нашого часу.

В ході цього, наголошую на цьому, шоу, буде спочатку визначено 100 великих українців, а потім і самий най-най-мегавеликий українець. Як вам ця ідея? Чи не нагадує 7 чудес Світу України? Ні, нічого поганого в цьому я не бачу - в чудесах цих. Так собі - піар піаром, я так теж можу, хоч сім чудес району Позняки можна влаштувати, якщо захотіти.

Але тут інше, тут чіплятиметься національна пам’ять і гідність нас, тих, хто на відміну від Савіка, виріс і був вихований в цій країні. На цьому Інтер робитиме собі рейтинги, відтак зароблятиме на рекламі, відтак на наших національних переживаннях хтось зароблятиме гроші.

І головне запитання, чи мають право охочі до грошей телевізійники копатися в нашій історії - так би мовити переходити на персоналії, провокуючи все нові і нові сварки на цьому грунті? Я думаю, не мають, взагалі огидна ідея - запускати такий проект, коли навіть перше повнолітнє покоління незалежних українців ще не виросло.

Огидно і безкультурно з усіх точок зору, питати думки про великих українців в народу, лише 42% якого за останніми опитуваннями підтримують незалежність України. З такими успіхами великими українцями ризикують стати наші ж кати й ті, хто зробив все для того, щоб справді великих українців у нашій історії і в нашому сьогоденні було якомога менше.

І, мабуть, дуже показово, що копирсатиметься в нашій національно-свідомій білизні іноземець, який навіть мови української не знає, який має якісь патріотичні почуття до країни, в якій він народився, і аж ніяк не до України, яка для нього, як на мене, - лише чергове місце заробітку, не більше не менше.

Ні - ну як вам ця ідея? Ми ще не розібралися у своїй історії взагалі, а нас шоумени під фанфари вже готові поставити перед фактом – ось вони, великі українці, мовляв. Одним словом – ганьба.

Количество просмотров: 2735
Отредактировано: 29-08-2007 [11:56]
Посмотреть оценки Посмотреть оценки
delete
Павло Булгак, Ровно, свободный журналист "ХайВей" 

Теги

Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Зарегистрироваться
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +0
Всего комментариев: 33, Всего рецензий: 0
Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

||

Рецензии

||

Комментарии

Отто Раушенбах Днепродзержинск
+0 | -1
Почему ганьба, потихоньку надо с колен подниматься ‘clever‘ Кстати, по схожей аргументации в России этот проект похерили, мы же более свободная нация ‘confused‘
Согласен? + -
00:08 28/08/07
‘read‘ ‘read‘ ‘best‘
Согласен? + -
03:53 28/08/07
+1 | -0
Тут вірне те, що мало хто з українців свою історію добре знає. Сумно ‘sad‘
Согласен? + -
07:07 28/08/07
Цитата:
України, яка для нього, як на мене - лише чергове місце заробітку, не більше не менше.

а вот это правильная фраза ‘bravo‘
Согласен? + -
09:07 28/08/07
+3 | -0
Просматривая время от времени отечественный телеэфир, вообще складывается впечатление, что работающие там люди - полные бездари, ну ни одного своего собственного продукта придумать не могут. Только и гаразды на то, что б содрать очередное безмозглое, а порой - просто отвратительно гадкое шоу производства а-ля галивуд мейд ин гандурас. И никто при этом не думает, что оно в рамки украинских (господа телевизионщики - именно украинских!!!) ценностей, культуры, менталитета вообще не вписывается. В общем - ТВ-позор по всей морде лица!!!
Согласен? + -
09:53 28/08/07
+1 | -0
‘best‘ ‘read‘
Согласен? + -
09:55 28/08/07
+1 | -0
Дійсно, ганьба!
Согласен? + -
10:24 28/08/07
От Ви, Павле, самі ж і сказали, що він "ніби"...те що розумний, професіонал - факт, а деякі інші риси - ?...а наше життя й так суцільне шоу...абсурду...
Согласен? + -
10:31 28/08/07
Aleksandr Tork Киев
+3 | -0
України, яка для нього, як на мене - лише чергове місце заробітку, не більше не менше. - Золотые слова.
Он бизнесмен.Приехал к нам деньги зарабатывать, а народ и все украинское , ему по "барабану". Вспомните недавнее шоу с раздеванием " Марш протеста против расизма в Украине". Или его переход на Интер. Где больше платят , там и работает.Воспринимайте таким , какой он есть.А вообще то СВОИХ растить нужно!
Согласен? + -
10:46 28/08/07
+2 | -0
Савик честно сказал в рекламном ролике: "Свобода - моя профессия". А сколько еще идеальных категорий осталось! "Справедливость - моя профессия", "Бог - моя профессия", "Любовь - моя профессия"...
Хотя журналист Савик хороший. Посмотрите, как некоторые ТВ-ведущие берут интервью у тех, кто им не нравится - такое нагловатое хамство (перебивают, отпускают скользкие шуточки) и никто их нахер не пошлет - пиар-то нужен... Шустер, по крайней мере, свою линию гнет похитрее и покультурней.
Согласен? + -
11:33 28/08/07
+2 | -0
Цитата:
... було презентовано нове шоу „Великі українці”, це коли нам українцям по англійській ліцензії будуть визначати великих героїв нашого і не нашого часу.


Надо понимать, "маленькі українці" заведомо не попадут даже в номинанты проекта?
Кто может ответить, пожарник Телятников и его люди, первыми сложившие головы на Чернобыльских опытах, это "маленькі українці" или „Великі українці”?
Сергею:
Цитата:
Беспокоит, что не тех в герои выберут??? Вот где источник волнений???

Да беспокоит! По вышеуказанной причине. Кроме того, не секрет, что участие в номинации и победа в ней стоит денег (не малых). Организаторы подобных шоу кроме пиара для себя и конкретного победителя получают кругленькие суммы. Все бы ничего: хочешь участвовать и номинироваться - плати, спонсируй. Возмущает другое - победа покупается, как мороженое в киоске. Только цена побольше.
Согласен? + -
11:44 28/08/07
...загалом, у Савіка потрібно поцікавитися, що конкретно він робив в Афганістані...
Согласен? + -
11:46 28/08/07
+2 | -0
Сергію, ну і вам не здається, що це гон - купувати собі місце хоча б у сотні великих? Чи не є це знущанням над нами? А я думаю що так воно і буде, в кінці вийде так що якийсь там ну не знаю олгірах купить собі тут місце, або якась гламурна тоьтка?
Согласен? + -
12:12 28/08/07
+1 | -0
Сергею
Цитата:
Так это нормальные рыночные отношения. А Вы этого еще не знали?

Я это знаю. Поэтому считаю, что результаты такого мероприятия (шоу, конкурса)должны рассматриваться только как фарс.
Согласен? + -
13:12 28/08/07
+2 | -0
Тому я сособисто занепокоэний що це буде саме фарс, знову спровокують на емоцыъ ы скандали, зароблять гроші на рекламі, і все, а люди нехай і далі чубляться.
Согласен? + -
13:22 28/08/07
+2 | -1
Такова наша реальность - министры без высшего образования, чиновники с купленными дипломами, элита нации, не всегда умеющая единственную фразу написать без ошибок. А теперь еще будут „Великі українці” с купленными титулами. Смешно, аж плакать хочется....
Согласен? + -
13:25 28/08/07
+2 | -0
Дійсно, якось сумно, до того ж великих українців набагато більше ніж сотня, і якось неправильно визначати най най мегавеликого, бо справді хто більш великий? Шевченко наприклад, чи вогнеборець який віддав життя у Чорнобилі? Та й думаю я що неуки-шоумени знати й не знають що українців видатних в різні часи було тисячі, і тльки зараз починають спливати їх імена, лише зараз ми про них щось дізнаємося
Согласен? + -
14:07 28/08/07
+2 | -0
І не тільку йому, у нас герой України Звягільсський наприклад на шахтах якого щороку гинуть десятки шахтарів - супер - чим не один із ста героїв для передачі ШУстера? У нас будуть героями скоро Шуфрич і Рудьковський які просто перевершили всіх за кількість ЧП за час свого міністрування - те ж можуть бути героями чому б ні? Ну і далі по списку
Согласен? + -
14:39 28/08/07
Яна Ярошук Луганск
+1 | -1
Вообще-то идея о "великих украинцах" не нова. Есть целые талмуды, например, "100 видатних жінок України"... Такая практика есть в каждой стране, ведь каждую страну надо ассоциировать с каким-то героем, писателем, известным человеком (например, Россия - это Пушкин, Петр, Екатерина и еще 97 личностей))).
Что касается конкретного шоу... То если в это шоу будут приглашаться специалисты-историки, и если оно будет нести познавательную ценность - то я за!
Ну а если это будет в стиле, "Я, Савик Шустер, считаю, что Хмельницкий более великий, чем Мазепа", то однозначно против.
За статью 5 ‘best‘
Согласен? + -
15:43 28/08/07
+2 | -0
Щодо Дугіна, це ганьба н авсі 100%, але чи є в нас українські геополтики якізаймаються геополітичним становищем України, точніше розробкою стратегій регіонального лідерства нашої держави? Не має в нас наразі своїх Бжежинських і Фукуям. Яна 100 великих женщин Украины ну це явно не талмуд, такі книжки можна самому напублікувати, і таких справді повно, вже тільки до чого не додумуютсья, і 100 великих катстроф, 100 великих свят, там блюд, і всього такого, а якщо подивтися хто ці книжки пише? То там повний нуль - якісь чергові компілятори. Так от я переживаю саме за це що програма робитиметься саме по таких "книжках"...
Согласен? + -
17:27 28/08/07
Sveta Rybalko Харьков
+1 | -0
Гарна стаття!
Согласен? + -
19:36 28/08/07
Скіф Донецк
+2 | -0
поздно пить боржоми. свобода-ложь, за которую приходится платить, угробить государство угробили, вот что дальше, расхлебываем...
Согласен? + -
22:50 28/08/07
+1 | -0
Павло! Ну у чому проблема? Вважай, що це таке собі соцопитування, зріз суспільної думки. Нині оберуть одних великих, років за 10 - інших. Цікаво ж знати, що твориться у людській свідомості. Гроші ніби не бюджетні підуть - то чого жаліти?
Пропоную своїх великих (якраз учора "яростно думал" над гідними персонами):
у довільному порядку
- Нестор Махно (єдиний у світі реалізований анархістський проект; проект загинув через об"єктивні обставини, так само, як Помпея загинула від вулкану)
- Володимир Вернадський (батько ідеї "ноосфери")
- Юрій Кондратюк (він же Олександр Шаргей, батько видатних винаходів у сфері великих конструкцій, зокрема, гігантських вітроелектростанцій, а також розробок в галузі космонавтики, які лягли в основу американської "місячної програми")

Цитата:
чи є в нас українські геополтики якізаймаються геополітичним становищем України, точніше розробкою стратегій регіонального лідерства нашої держави

А Діма Корчинський чим не геополітик ‘LOL‘
Согласен? + -
00:16 29/08/07
+0 | -0
Ну Якщо вже Кондратюка пропонують, можна й Сікорського запропонувати, із історичних постатей запропонував би Князя Василя-Констянтина Острозького, при якому в Україні вперше було надруковано біблію Іваном Федоровим
Согласен? + -
11:03 29/08/07
В.Лука
+0 | -0
На стартовій читаю підзаголовок: Цитата:
Хто самий великий українець?

самий великий - калька з російської.
краше - найбільший.
виправте, бо соромно. Ви ж топ очолюєте.
Согласен? + -
11:41 29/08/07
+1 | -1
Не розумію постановку питання. Петро, що це таке - Цитата:
чи мають право охочі до грошей телевізійники копатися в нашій історії
? Хто дав Вам повноваження ставити під сумнів право людини на обговорення історії? Що означає це слово - копатися? Будь яка людина має право не тільки на копання чи на обговорення, а й на власну інтерпритацію фактів історії. Будь яка!!!!!!. Це аксиома демократичного суспільства!!!!
Ви здивували мене.
Согласен? + -
23:04 29/08/07
В.Лука
+0 | -0
Вибачте, ...краще...
Согласен? + -
11:48 29/08/07
+0 | -0
2 В.Лука, слушне зауваженя вже виправив:))
Согласен? + -
11:56 29/08/07
+1 | -1
Вже набридли, чесно кажучи, ці чудеса. Ну а Савік Шустер, хай би футбол коментував, політика йому теж більш-менш вдається. Але судити українців ще поки зарано взагалі, хто б це не робив.
Согласен? + -
12:52 29/08/07
+2 | -0
Я это знаю. Поэтому считаю, что результаты такого мероприятия (шоу, конкурса)должны рассматриваться только как фарс.

Це і є ШОУ.

„Великі українці” с купленными титулами. Смешно, аж плакать хочется....

Не переживайте, ще таких шоу про 7, 3, 9 чи сотню чудес світу чи пак України буде багато. Так само як і великих, середніх українців...

Яна Ярошук, 15:43 28/08/2007
Вообще-то идея о "великих украинцах" не нова. Есть целые талмуды, например, "100 видатних жінок України"... Такая практика есть в каждой стране, ведь каждую страну надо ассоциировать с каким-то героем, писателем, известным человеком (например, Россия - это Пушкин, Петр, Екатерина и еще 97 личностей))).
Что касается конкретного шоу... То если в это шоу будут приглашаться специалисты-историки, и если оно будет нести познавательную ценность - то я за!
Ну а если это будет в стиле, "Я, Савик Шустер, считаю, что Хмельницкий более великий, чем Мазепа", то однозначно против.

Згідна! Кругом такі шоу. Імена асоціюються з країною. Це не значить, що хтось зробив більше чи менше. Це не значить, що країна їх визнала офіційно. Це значить тільки одне, що і Україна має своїх людей, гідних якоїсь поваги, хоча б у шоу. А щодо того, хто саме має бути в тому чи іншому рейтингу, все одно наші думки розбіжаться.

100 великих женщин Украины ну це явно не талмуд, такі книжки можна самому напублікувати, і таких справді повно, вже тільки до чого не додумуютсья, і 100 великих катстроф, 100 великих свят, там блюд, і всього такого, а якщо подивтися хто ці книжки пише? То там повний нуль - якісь чергові компілятори. Так от я переживаю саме за це що програма робитиметься саме по таких "книжках"...

Саме по них. І розчаровуватися не варто. Це вистава. Шоу.

Нестор Махно (єдиний у світі реалізований анархістський проект; проект загинув через об"єктивні обставини, так само, як Помпея загинула від вулкану)
- Володимир Вернадський (батько ідеї "ноосфери")
- Юрій Кондратюк (він же Олександр Шаргей, батько видатних винаходів у сфері великих конструкцій, зокрема, гігантських вітроелектростанцій, а також розробок в галузі космонавтики, які лягли в основу американської "місячної програми")

Згідна. А то у усі тільки Шевченка знають. І то більшість не впевнена ‘smile‘
в якому футбольному клубі він грає ‘smile‘


з історичних постатей запропонував би Князя Василя-Констянтина Острозького, при якому в Україні вперше було надруковано біблію Іваном Федоровим

Повністю підтримую.

В.Лука, 11:41 29/08/2007
На стартовій читаю підзаголовок: Цитата:
Хто самий великий українець?

самий великий - калька з російської.
краше - найбільший.

Самий великий і найбільший не одне й те ж. Самий великий можна замінити: найвідоміший, найславетніший... Великий - теж відмінно.
Согласен? + -
13:16 29/08/07
Самбука
+0 | -3
Не згодна зовсім(поважаю мотивацію, але ж...)! От Ви кажете - Шоу, "Копирсатися у національно-свідомій білизні", Шустер - не українець! Але ж визнаєте той факт, що "лише 42% якого за останніми опитуваннями підтримують незалежність України", але ж інші 58% є і лишаються українцями і мають таке ж право на власну думку, якщо ми вже говоримо про свободу та справедливість.
"Не об‘єктивно", "все куплене" - нічого нового в цьому не має та й взагалі абсолютного об‘єктивізму нема і бути не може!
Але для мене навіть і не це є причиною, з якої не згодна з автором - я нещодавно мала розмову з досить освіченою дівчинкою років 12, яка гарно й вільно могла говорити про культуру й мистецтво, та ще багато речей взагалі, але не змогла точно „згадати”, хто такий Кобзар, а коли прізвище Шевченко пролунало, все що вона змогла сказати... так – Андрій! Оце і є головна причина того, на мою думку, чому тільки 42% підтримують незалежність і ще багатьох речей, які нам не подобаються. Ми не знаємо себе! Ось чому, я вважаю – нехай будуть такі шоу, нехай Шустер – не українець – але українці (і ті яких 42% і всі інші) і не тільки дізнаються щось нове про нашу країну та націю і взагалі стануть більш поінформованими. І величезний плюс цієї ситуації у тому, що робити це шоу буде рейтинговий канал та рейтинговий і професіональний! журналіст (я не думаю, що у когось є сумніви щодо того, чи існує ефективніший вплив на свідомість людей ніж телебачення в наш час, а книжки – більшість молоді вважає чимось зовсім архаїчним). Є в мене чомусь така думка, що поінформованій людині набагато простіше визначитись зі своєю „національно-свідомою оцінкою”, ніж навпаки?
Согласен? + -
15:37 29/08/07
Віта Лука
+0 | -0
Маріанні Галузі раджу прочитати детальніше про ступені порівняння прикметників.
Согласен? + -
16:47 29/08/07
+2 | -0
Віта Лука, 16:47 29/08/2007
Маріанні Галузі раджу прочитати детальніше про ступені порівняння прикметників.

Дякую! Але мабуть і Ви розумієте, що поняття найбільша людина асоціюється не зі славою цієї людини, а з її параметрами. Хоча, як кажуть "на вкус и на цвет"... Вибір за автором. І він досить вдало виправив.
Согласен? + -
01:35 30/08/07
Напишите, пожалуйста, нам, если Вы считаете, что это - плагиат
Это плагиат!

Live

2 сек. назад

глядач комментирует материал Очередное скотство от «аппозиции»

19 сек. назад

Влочега комментирует рецензию на публикацию Путін 2.0: провал кольорової революції, інавгурація, Україна

2 мин. назад

глядач комментирует материал Очередное скотство от «аппозиции»

2 мин. назад

Алиса попадолуполос комментирует материал стихи

3 мин. назад

Віталій Тараненко пишет рецензию на публикацию ТОП: СЕМЬДЕСЯТ ЛУЧШИХ ПЕСЕН ДРУГИХ АВТОРОВ. КРЕПКИЕ ЗАЧЁТНИКИ

4 мин. назад

Алиса попадолуполос комментирует материал стихи

6 мин. назад

Татьяна Васильевна Морозова рекомендует материал ТОП: СЕМЬДЕСЯТ ЛУЧШИХ ПЕСЕН ДРУГИХ АВТОРОВ. КРЕПКИЕ ЗАЧЁТНИКИ

7 мин. назад

Татьяна Васильевна Морозова пишет рецензию на публикацию ТОП: СЕМЬДЕСЯТ ЛУЧШИХ ПЕСЕН ДРУГИХ АВТОРОВ. КРЕПКИЕ ЗАЧЁТНИКИ

8 мин. назад

Трусов публикует статью Terra incognito – Русь :::: 15. О сыне Андрея Боголюбского, муже царицы Тамары

11 мин. назад

Michael Rokh рекомендует материал УКРАИНУ - В «РУССКИЙ МИР»? НЕТ, СПАСИБО! – 3. Или «демократия по-путински»

11 мин. назад

Кельчина Ольга комментирует материал ПРОЧЬ...

12 мин. назад

Трусов публикует статью Terra incognito – Русь :::: 15. Об убийстве Андрея Боголюбского

14 мин. назад

глядач комментирует материал Очередное скотство от «аппозиции»

14 мин. назад

Viktor Zauber комментирует материал Очередное скотство от «аппозиции»

17 мин. назад

глядач рекомендует материал Заявка на відвідування БАНу. Чи 6-ї палати?

18 мин. назад

Влочега комментирует материал З Королевською не по-королівськи

18 мин. назад

Чертополох комментирует материал стихи

18 мин. назад

ElenaB рекомендует материал Это праздник со слезами на глазах...

22 мин. назад

Влочега комментирует рецензию на публикацию З Королевською не по-королівськи

26 мин. назад

OK пишет рецензию на публикацию Очередное скотство от «аппозиции»

30 мин. назад

Пётр Потапов рекомендует материал УКРАИНУ - В «РУССКИЙ МИР»? НЕТ, СПАСИБО! – 3. Или «демократия по-путински»

 

Портал гражданской журналистики. Интернет-издание ХайВей. Портал громадянської журналістики. Інтернет-видання ХайВей.

Усі права застережно © 2005-2012 ХайВей.

Передрук матеріалів дозволяється з посиланням на ХайВей.

ХайВей не несе вiдповiдальностi за матерiали, опублiкованi журналiстами видання.

Матеріали рубрик БІзнес повідомляє та Світ політики публікуються на правах реклами. ХайВей не несе відповідальностІ за їхній зміст.

i.ua Rambler's Top100 bigmir)net TOP 100