О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

Политика  26 ноября 2018 12:09:30

Позор армии Порошенко

Обсуждение военного положения — попытка власти скрыть свой позор.

 

То, что произошло с тремя украинскими суднами в Керченском проливе, было бы грустно, если бы не было так смешно. Тот самый момент, когда отсутствие доктрины национальной безопасности становится очевидным. И даже патриотичные заявления об украинской армии как о пятой самой мощной армии на континенте не спасают. Готовились, вооружались, поднимали боевой дух, всех собирались победить, потратили 5% от ВВП и тут у них попросту взяли и отобрали судна. Вот, блин!

 

img-1

 

Украинские катера сопровождали мирный груз. Только у меня вопрос, зачем посылать в сопровождение корабли, если они не в состоянии никого защитить?!. Это всё равно, что нанять себе в охранники двоих семилетних детей, которые ходили бы и устрашали всех вокруг, строя из себя каратистов, а потом кто-то бы взял их и отшлёпал. Примерно это и случилось с нашими суднами. Плыла себе гордость вооружённых сил, и без единого выстрела её отбуксировали в Керченский порт.

Если это сделать так просто, то почему бы российской танковой дивизии не проехаться по территории Харькова, отобрать всю военную технику, доблестно выпущенную нашим военно-промышленным комплексом?.. К счастью Украины,

Россия воевать с нами не будет, даже если мы станем сами себя убивать. У Кремля и так проблем вагон.

Пётр Алексеевич, что-то с армией у вас не то.

Собрание СНБО, визги политиков, заседание парламента о введении военного положения — всё это ширма, чтобы скрыть позор и заодно отвести внимание общественности от выделения из бюджета 1 миллиарда гривен в фонд Порошенко.

Армия Украины недееспособна. Эту горькую правду необходимо признать, чтобы мы начали двигаться в правильном направлении. Посмотрим на простые цифры за 2018 год: военный бюджет Украины — 6,1 миллиардов долларов, военный бюджет России — 46 миллиардов долларов, военный бюджет США — 700 миллиардов долларов.

Устаревший ВПК, ставящий на танки оборудование десятилетней давности, бутафория армии, все воровские понты руководства ВСУ рушатся прямо на наших глазах. И даже купленные олигархические СМИ не в состоянии скрыть позорные факты взрывов на складах боеприпасов и отжима техники и территорий Украины. Вооружённым силам Украины нужно командование, которое не бравирует парадами, не тратит деньги на показ своей устаревшей техники, не посылает на верную смерть тысячи своих сограждан, а смотрит на вещи здраво.

Лучшая защита государства в современном мире — это финансы. На богатые, успешные страны никто не надает. Украине нужна новая доктрина защиты и обороны, основанная на экономических свободах.

 

Balashov.com.ua

 

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 3146
delete
Геннадий Балашов
Геннадий Балашов, Киев, свободный журналист "ХайВей"

Теги

Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +1
Всего комментариев: 131, Всего рецензий: 2
Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

12:17 29/11/18
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Геннадий Москаль 'Днепропетровск'
В статье отображена точка зрения лично автора, далёкая от реалий. Чувствуется, что автор не владеет поднятым вопросом.
12:00 02/12/18
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Стаття написана на злободенну політичну тему.Автор виклав особистий погляд на ситуацію в країні, навівши об"єктиві факти. Стиль легкий, читається з інтересом.

Комментарии

Александр Ткач Константиновка
С автором согласен!..
Готовлю статью о том, что твориться в украинской армии... - УЖАС!
То, что мне рассказывают побратимы-добровольцы, то, что мне говорят служащие сейчас, - не поддаётся никакому логическому пониманию...
Почему-то пришла на ум басня Крылова "Слон и Моська". Кто в роли Слона, а кто в роли Моськи, - очевидно! Факт...
Зачем только напрягать бицепсы которых нет на несчастном дистрофическом теле? Быть может лучше заняться спортом?..
С уважением ко всем патриотам Украины, - "ДЕД" (Ткач А.И.)
06:33 27/11/18
Да, да, дорогой мой старый друг Александр Ткач из Константиновки, зачем, спрашиваете, напрягать мышцы, которых нет нынешней власти.

Так ведь пришла она к власти Майданом нашим, зомбируя массы ненавистью к России, крича то, что Россия - наш враг, русофобными кричалками, попыткой воевать с русским языком в Раде.
Крича то, что если мы Россию будем считать врагом, то заживем так же богато, как в Европе.

Ну, Путин, раз такое дело, что его с Россией врагом в Украине считать решили, даже обрадовался такому делу - повод у Украины, как враг, Крым оттяпать, и оттяпал.

Попытался и весь Юго-Восток оттяпать, но тут из-за моего Харькова кукиш получил, а не Юго-Восток Украины.

А власти наши никак успокоиться не могут в желании с путинской Россией воевать.

Потому и приказали несчастным морякам устроить провокацию такую - под мостом в керченском проливе проплыть.

Зная, чем это закончится, понятное дело.

Ну, теперь есть повод снова кричать то, что Россия - наш враг, вводить военное положение, отвлекая простой пипл от того прискорбного факта, что объявление России врагом Украины, не сделало жизнь людей в Украине такой же богатой, как в Европе, а сделало ее беднее, чем до Майдана люди жили.

Но теперь у Порошенко это единственный шанс у власти задержаться, войнушку с Россией устроить, а во время волнушки презелентские выборы проводить нельзя.

У меня на работе сегодня мои хлопцы ржали - когда реальная война шла, Украина теряла населенные пункты, то военной положение не вводилось Порошенко.

А когда на носу президентские выборы, Порошенко, сам организовав ту провокацию в керченском заливе, нашел повод для введения военного положения в Украине.

Н-да, этот еврей, похоже, всех жителей Украины за идиотов держит.
19:58 27/11/18
Пан Мельник, Вам би краще проповіді писати, хоча і в них Ви профан.
З Вашої логіки виходить,що через якісь там " кричалки" Путін віджав Крим, захопив частину Донбасу?

Чи може треба було промовчати, коли Україні забороняють проходити в нейтральних водах, не пропускають торговельні судна в Маріуполь, розстрілюють маленькі військові судна, калічать і сморяків, захоплюють в полон?

Мельник, перш ніж підтакувати рашистові Ткачеві, прочитайте , які документи гарантують Україні використовувати протоки в Чорному морі!!!

Бо коли людина однією рукою пише "не убий", Не бреши " тощо, а іншою викрикує гасла ворогів наших - Московії, то ця людина або ворог, або не сповна розуму.
17:58 28/11/18
Згоден з Вами, пане Родославе, що проповіді писав би я з більшою радістю, а ніж про брехливу политику говорив би.

Ящо ввадаєте мене "профаном" в написанні проповедей, то Ваше право так вважати, сперечатися не буду.

Те, що моі книжки уже при моєму житті, головну особливо, Рідзвяну казку "Світло Добра", читає вже уся планета "Земля" свідчить про те, що таке ставлення до мене, як, письменника на духовні теми, і проповідника, як до "профана" в цій справі- думка не усіх людей.

Да і Ви, пане Родославе, чотири роки тому в розмові зі мною і Сергієм Лебедевим в блозі моєі тоі казки казали з Сергієм, що вона - краще, що зьвлялося на цьому сайти останні роки.

Мабудь у Вас, пане Родославе, скліроз, якщо Ви сами давали таку схвальну оцінку цієі моєі ГОЛОВНОІ ПРОПОВІДІ, а зараз кажите таке, що у проповідях я "профан".

Нажаль ті Ваші слова стосовно моєі казки не можу Вам привести, бо Старіцев мав таку звичку дурну знижувати на цьому сайті моі профілі разом з матеріалами.

Ваш, пане Родославе, лише один профіль на цьому сайті Сатарицев стер, а моі - дуже багато.

Я Вам, пане Родославе щойно казав те, що коли порядна людина с чимсь не згодна в думці іншоі людини, то в поважному тоні підтверджує свою незгоду доводами розуму і совісті.

Пане Родославе, Украіна- двомовна краіна, половина іі мислить і розмовляє на украінській мові, а не менш ніж половина - на російській, як мій весь рідний Харків.

Ви не згодні зі мною, що російськомовні бандерівські кричалки на Майдані в краіні, де половина населення мислить і розмовляє російською мовою, тому є "москалями" , руськими людьми по мові мислення і спілкування, і намагання Ради нашоі зразу після втечі Януковича, воювати з російською мовою в Украіні,- ЩО ЦЕ Є ПРИЧИНОЮ ТОГО, ЩО УКРАІНА ЗАГУБУЛА КРИМ І ПОЛУЧИЛА ВІЙНУ НА ДОНБАСІ?!

Тоді честно скажіть, якщо б тоді на Майдані лунали украінофобні кричалки, накшалт "Украінця на гілляку, украінців на ножі...", якщо б тоді Рада намагалась заборонити украінську мову, то таж Волинь не зробила би так, як зробив Крим по відношенню до "такоі" Украіни, а Галичина- як зробив Донецьк з Луганском?

Дайте відповідь честно, якщо ви, пане Родославе, не забули, що то таке - ЧЕСНІСТЬ.
20:01 28/11/18
Пане Юрій, кажу чесно, як думаю:
Інколи Ваші дописи мені подобаються і я про це пишу, а коли не подобаються - теж пишу або мовчу.
Щодо Вашої казки:
Вона написана цікаво і добрячою мовою. Тому я нічого проти неї не маю. І поставимо на цьому крапку.
Щодо Ваших думок про Біблію:
В основі самого вчення закладено багато протиріч. Дуже часто Ви їх не бачачи , пишете те, що Вам хотілось би щоб там було написано. Саме тому я умисне пишу Вам, що Ви в цих питаннях "профан", а пишу для того, щоб Ви дослухались до мене і спробували ретельно вивчити головні постулати тих письмен!!!
Невже Вам не хочеться бути грамотною людиною, щоб такі ,як я , з задоволенням Вас читали?
Щодо політики:
Всі Майдани були необхідні для очищення України від корумпованих політиків. А те, що хтось кричав "Москаляку на гілляку", то це ж не означає, що потрібно було захати Крим і пів Донбасу! У Польщі теж часто кричать націоналісти проти України, але банкова ж не вводить війська в Краків. До речі, кричать і в Придністров"ї омоскалені і обдурені Кремлем люди, але ми ж не вводимо туди війска, хоча історично це українські землі!!!
Дурницю Ви написали , пане Мельник!
Кримські пенсіонери ,як і даунбасовці хотіли великих пенсій москальських і наших дешевих харчів.
Як і одні так і інші стали заложниками гебеської пропаганди Кремля.
А Ви , пане Юрію, не пишіть нічого про політику, бо в ній дуже важко розібратися і дуже легко заблудитися... І мати цілком не пристойний вигляд.
Не в кричалках справа. Вони були і будуть завжди. Тут справа зарита далеко під коврами політики.

До речі, пане Мельник, а Вам відомо,що "томосу" РПЦ ніколи не мала ????!!!
І лише тепер стало відомо про цю ганебність...
А це означає, що Ви все життя ходили молитись у секту самопроголошену!
І хрещення Ваше не законне.
І молитви Ваші , з точки зору православія , Бог не почує ніколи! Бо вони не можуть мати силу.
21:11 28/11/18
Пане Родославе, Ви менi не вiдповiли честно на питання мое, як повели б себе Волинь i Галичина, якщо б тодi на Майданi кричались украiнофобнi кричалки, на кшалт "Украинцев на ножи, украинца- на ветку повесить", та Рада намагалась заборонити украiнську мову в Украiнi?

Тодi сам скажу, що Волинь з Галичиною зробили б тодi теж саме, що зробили Крим, Донецьк, Луганск, не бажаючи бути частиною такою Украiни.

А Керiвником Церкви Христовоi e Сам Божий Син Icyc Христос, i Йому плювати на гризню церковних начальничкiв за владу у церковнiй iерархii.

Якщо тi церковнi начальничкi в цiй гризнi за владу церковну розпалюють ворожнечу помiж людей, то таких церковних начальничкiв Бог у першу чергу до пекла вiдправить.

Родославе, Бог, Отець наш Небесний, Творець, чуе молитви кожного Христианина i в будь-якiй конфесii, i якщо людина просто молиться до Нього молитвами Icуса Христа- "Господи! помилуй мене грiшного", i "Отче наш".

А Ваша думка по релiгii, для мене не мае нiякого значення, бо Ви в Единого Бога, Творца, Господа Неба i землi, не вiрите, користуючись словом "Бог" у множеннi.

Тому не смiшить людей оцiнками того, во що Ви не вiрите i тому зрозумiти не в змозi.
04:20 29/11/18
Да, пане Родославе, стосовно керченького моста.

Мобуть Ви не дивилися те, що кажуть украінські моряки, що іх змусили зробити цю провокацію, яку вони сами називають "провокацією".

Таке речі, як важливі мости, є стратегічними обьектами и щільно охороняються від можливих тих же терактів.

Знаючи про ставлення Украіни до того моста лише повний дурень міг допустити, що Россія дозволить украінським судам пройти під тим мостом.

Якось, помьятаю, давно вже, вирішив я пройтись пішки від нашоі у Харкові Липовоі рощі до Новоселівки.

Вирішив пройтись біля коліі ж/д.

Але, підходячи вже майже до Новоселівки, до важливоі розвязки мостів, був зупинений автоматною чергою у воздух и криками мені з охороноі вежі, щоб я уносив ноги звідсі швидко.

Замислившись, пропустив повз увагу табличку, що ця важлива мостова розвязка знаходиться під озброеною охороною і йти далі строго забороняється.

Пане Родославе, ця провокація з пропливанням украінських кораблів під керченьскім мостом, схожа на провокацію з кричанням на Майдані бандерівських русофобних кричалок, після яких не тільки російськомовний, але і етнично руський в більшості своій Крим не захотів бути частиною бандерівськоі Украіни.

Бог дав Украіні незалежність і кордони в межах УССР без жодноі краплі крові, а бандерівськи придурки своєю бандерівською русофобію лишили Украіну регіонів, де серед мешканців більша частина руських людей (Крим), чи половина руських (Донецьк i Луганськ).

В моєму рідному Харкові руськомовному ненавидять русофобну бандерщину не меньш, аніж в Донецьку і Луганьку.

Врятувало Украіну від того, що Харків не приєднався до Донецька і Луганська, що привело б к загибелі Украіни, як краіни, лише те, що на перепису населення 70% Харківьян називає себе, хоча і російськомовними, але УКРАІНЦЯМИ.

А Украінець не зрадить Украіну.

Харківьяни украінці, як виявилося, люблять Неньку більш, аніж ненавидять русофобну бандерщину, разом з ідеологом русофобноі бандерщіни Степаном Бандерою.

Але ненавидять кріпко, що, думаю, вибори покажуть, - за людей з ідеологією русофобноі бандерщини, Харківьяни руськомовні голосувати не будуть.
20:54 28/11/18
Дивився.
А що вони мають говорити "в застінках ФСБ"?
І взагалі вони тут до чого? Їм дали команду- вони і попливли чи пішли, як правильно по морському.

Пане Юрію, у нас з РФ діє договір 2003 р. про вільний прохід протоками Чорного і Азовського морів для всіх без виключення кораблів. То чому це провокація?

Пане Мельник, а Крим чій?
21:37 28/11/18
Пане Родославе, юрдично, по закону мiжнародного права, Крим- терiторiя Украiни, а фактично реально - терiторiя Росii.
З
I Крим Украiна загубила до этих пip безповоротньо, доки державною полiтiкою в Украiнi буде русофобна бандерщiна, пропаганда ненавистi до руського народу i Росii, формування з Росii образу ворога для Украiни.

Просто не захоче переважно етнiчно руське населення Криму бути частиною такоi Украiни.

Як населення Волинi i Галичини скорiш погодяться бути частиною Польшi, анiж частиною такоi Украiни, де украiнофобiя е державною полiтикою.

А на усi договори мiж нами, як мiж друзьями, мiж Украiною i Росieю, Росiя плювати хотiла, коли з Майдана державною полiтикою в Украiнi, на замову США, стала ненавicть до Росii, формування з неi ворона.

Ось Росiя i веде себе по вiдношенню до Украiни, як ворог.

Як кажуть, "за что боролись, на то и напоролись".

Не бажае Украiна жити мирно i з тим же Западом, i Росieю, торгувати мирно зo всiми, а бажае бути прихвосттям США в геополiтичнiй вiйнi США с Росieю,- то мае в лицi Росii ворога.

Родославе, ти ж стояв на Майданi тодi, котрий США проплатив, щоб створити з Росii ворона для Украiни.

Вже багато людей, котрi там були, розповiдали менi одне i теж.

До поiхали тодi на Майдан грошей заробити, та, повернувшись до Харькова, на лiкування потiм вiд наркитичноi залежностi у нарколога потратили бiльш грошей, нiж заробили.

Ти, Родославе, не бачив тодi на Майданi те, що i в iжу, i в напоi для бiйцiв наркотики кладуть?
03:20 29/11/18
Коли я інколи переглядаю "записки сумашедшого" - писульки балабола Балашова, якого хтось розкручує на цьому вже далеко не українському сайті, то не залишаю своїх слідів. Справа в тому.що писати варто людині, а не роботу. Та й писати , як правило, не має про що. Не буде в серйоз вести полеміки лікар з психічно хворим пацієнтом.
А от Ви , пане Ткач, здивували. Після декількох , на мій погляд, непоганих публікацій , в яких я прийняв участь в обговоренні, сьогодні можу смілово запевнити "горбатого могила справить"

"Дістрофічне тіло" це народ - бійці, які зупинили Вами любого слона?
Чи може нагадати Вам слон поклав більше 50 тисяч відбірного війська і вимушений був припинити рухатись далі.

Ви краще готуйте публікацію що робиться в армії Вашого дебіла Путіна. А якщо не можете, то я дам матеріали.
17:50 28/11/18
А от Ви , пане Ткач, здивували. Після декількох , на мій погляд, непоганих публікацій , в яких я прийняв участь в обговоренні, сьогодні можу смілово запевнити "горбатого могила справить

Ты совершенно прав Родослав, этот даунецкий народишко, и могила не исправит.Хотя , чем больше их туда попадет-тем лучше.Больше кислорода будет.Что с них взять -этот народишко под названием даунецкие генетически испорченный материал на теле нашей Украины.Они -потомки бывших зэков , которых привозили со всей парашки на работу в шахты. Тут ничего не исправишь. Поэтому этот даунецкий никогда не станет патриотом украины, как бы не старался. Поэтому и прорываются такие оскорбительные выражения в сторону нашей армии и народа. Они на генетическом уровне ненавидят ни Украину ,ни народ..
Тут целая групка даунецких мразот собралась.
20:04 28/11/18
Саме так. Після голодомору , коли Донбас навіки залишили українці, туди завезли не лише зеків, що сиділи "на хімії" ( була така форма відсидки - робота на хімзаводах, шахтах тощо)але й масово заселяли в будинки покійних українців москалів, ласих до халявного житла.
До речі, тоді умисне на шахти не брали ( де давали пайок) українців, а завозили москаля на повне забезпечення.
Сьогодні ми маємо результат - нововирощенну бидлячу гопоту.
Мене дивує інше: Україна їм дає пенсії за ненависть до себе!!!
20:49 28/11/18
ут ничего не исправишь. Поэтому этот даунецкий никогда не станет патриотом украины, как бы не старался.
----------------

Точно! Не получится у них! Патриоты Украины вот выбрали Порошенко, а те, генетически другие сразу сказали что жулик.
Просто донецкие не верят в красивые, но не реальные сказки.
20:58 28/11/18
Не правда. Патріоти не вибирали Порошенка. Патріотів тоді загнали в котли.
Це наші пенсіонери довірливі за нього голосували. Ти поглянь на кулькість виборців і на кількість тих, що його обрали і тоді зрозумієш для кого він президент.

Але останні дії він вчингив правильно. Я про "томос" і про воєнний стан. Має ж бути якась відповідь на свавілля москалів. І вона буде рано чи пізно. Я живу у тому місті , де оголошено ВС. І нічого страшного в цьому не бачу.
Хоча і розумію, що це була спроба відтягнути вибори в тому числі.
Має бути повний розрив з ворогом!!! І вже давно.
21:30 28/11/18
Не правда. Патріоти не вибирали Порошенка.
----------------

Ну как это не выбирали? Вы у Ирины спросите. За кого голосовали.

====================

Має бути повний розрив з ворогом!!! І вже давно.


Ну разрыв, так разрыв! Осталось имущество поделить... То что Россия дала когда то.

А когда мы врагом стали? У меня ощущение что давно..


Родослав. Дяди играют в свои игры. И Порошенко и Украина не игроки. Томос зачем нужен? и Кому?
21:54 28/11/18
Ну как это не выбирали? Вы у Ирины спросите. За кого голосовали.
======================

Да, я голосовала за этого Пороха. И скажу почему.
Я подумала- человек богатый, умпешный менеджер. У него четверо детей. Подумала, что ему хочется оставить имя в истории Украины как успешного реформатора, сделавшего страну стабильной и процветающей.

А получилось КАК ВСЕГДА! Оказался очередным мерзавцем и жуликом.
22:31 28/11/18
Я подумала- человек богатый, умпешный менеджер. У него четверо детей. Подумала, что ему хочется оставить имя в истории Украины как успешного реформатора, сделавшего страну стабильной и процветающей. А получилось КАК ВСЕГДА! Оказался очередным мерзавцем и жуликом.
-------------------

Слово подумала выкиньте... Замените на слово внушили.

Если б ы думали почитали бы про то то, что он был один из создалей ПР, например. Про то как может олигарх бороться с олигархами. Долго перечислять. Про его газовые разборки...

Избавьтесь от иллюзий того что вы сами принимаете решения и что то решаете
22:36 28/11/18
Да знала я , что он создатель партии регионов и работал в правительстве януковича и при Ющенко хотел отжать Херсонский порт. Из-за этого они стали врагами с Юлей.

Но к власти кристально чистые люди не доходят. Обычно одно говно доплывает. Вот думала, что из всего дерьма он менее дерьмо. А оказалось.....
22:48 28/11/18
Андрій, ти щодо майна не сміши. Бо ви нам винні, як земля колгопникам.
23:43 28/11/18
За что должны?
08:41 29/11/18
Точно! Не получится у них! Патриоты Украины вот выбрали Порошенко, а те, генетически другие сразу сказали что жулик.
-----------------------------------------------------------------
Ага, они до этого выбрали святого Януковича- как говорили, СВОЕГО, -трижды судимого, необразованного зэка,дебила , который срывал шапки в общественных нужниках, избивал, не считая изнасидлований. Это да, это президент. настоящий Мужик!!!Донецкий мужик, у которого отец работал на немцев.
И который призвал ваше ЧМО ввести войска. Это да, это по донЭцькому.
21:35 28/11/18
и если бы не ваше ЧМО,ко торое влезло войной, мы бы давно уже Порошенко фуганули.
21:37 28/11/18
100%!
Та й ніхто б його не вибрав, якби москалі не влізли відривати території.

Дивон китайцяв віддають за безцінь, а у нас відривають.
21:45 28/11/18
Ничего мы практически Китаю не дали. Да и вас ничего вашего не берем. Россия восстанавливает свои территории. Что тут плохого?
22:41 28/11/18
А если Китай начнет восстанавливать свои территории? Как вы тогда запоете?
22:50 28/11/18
Может. Точнее хотел бы, но не может. Но экспансия Китая идет сейчас в другом направлении, к счастью.

Но что мы делаем плохого? Когда то Москва сделала Одессу украинской. Это ошибка
08:58 29/11/18
Припини херню нести, бо це вже не цікаво. Я тобі не буду нагадувати де ваші території.
Нав"язали розвалений Крим , змусили підняти,а взамін чудові чорноземи забрали.
Андрій, або ти будеш чесно писати, або говори з Ткачем.
23:41 28/11/18
Я пишу честно. Про разваленный Крым хоть не неси. Мол Украина восстановила. Посмотри на тот путь который прошла Украина без России за время незалежности.
Украина без Росии сама себя не может содержать. Ноль долгов, шестая экономика мира на момент отделения. А сейчас? А ты про восстановление Крыма еще.
Сказки мне тоже не нужны.

Что касается территорий, то у тебя неправильная исходная точка. Украина не была субъектом, она была лишь одним из регионов России. И территориальное деление это было наше внутреннее дело. И его определяла Москва.

Тыже не будешь отрицать то, что 85% территорий Украина получила только благодаря тому, что была в составе России.

Если я ошибаюсь, то скажи как отошли Одесса, Харьков, Львов и тд к Украине.

Про Киев вспомни.
08:39 29/11/18
Геннадий Москаль Днепропетровск
Лично я верю, что ты пишешь честно. Насколько может позволить себе воспалённый вяличием москальский мозг.
Вы живёте в выдуманной вами же истории, у вас в крови нацистские идеи с недосягаемой для вас мечтой о мировом господстве.
Ты ошибаешься, упоминая здесь перечисленные города. Это исконно украинские территории, о чём бы вы, ордынцы, там не мечтали.

Ты клюнул на статью недалёкого , так сказать, автора. Он принадлежит к тем, о которых говорят "собака лает, а караван идёт".

И останавливает вас именно та армия, о которой так пренебрежительно высказано в этой статье. И эта армия Украины, украинского народа, а не лично Порошенко. Кстати, в становлении её лично Порох внёс значительный вклад, кто бы и что бы ни говорил. Потому-то ваш фюрер его лично ненавидит.

Я тебе когда-то говорил, что вы совершаете фатальную ошибку, пытаясь поставить нас на колени. Результат - вы потеряли возможного союзника. Надолго.

Убавьте спесь...
12:06 29/11/18
Гена! Причем тут мой мозг? Я просто открываю, например, атлас Российской империи 1914 года издания и смотрю. Ну там нет ничего про исконно украинские земли.
Там есть губернии. Ну успокой мой воспаленный мозг и расскажи как и когда твой родной город стал исконно украинским? Кто сделал его таким? Как и когда стала исконно украиской Одесса?
Кто отцепил Киев у поляков?
Кто в конце концов собрал все эти земли?
--------------------

Я тебе когда-то говорил, что вы совершаете фатальную ошибку, пытаясь поставить нас на колени. Результат - вы потеряли возможного союзника. Надолго.


-------

На коленях вы и так стоите, только перед американцами и МВФ. Что касается союзничества, то свидомое украинство им никогда не было. Скорее наоборот. Просто власть сейчас у вас
14:24 29/11/18
Геннадий Москаль Днепропетровск
Мантры, мантры и ещё раз мантры... Их не много, но ты их выучил наизусть. Да Андрюша?
Смирись с реалиями, и тебе полегчает))
Мой родной город - Днепр - Всегда был и есть УКРАИНСКИМ, какие бы вы там в московии пестни не пели.

О коленях. Все страны, которые приняли путь цивилизованный путь развития, который в значительной мере был сформулирован пиндосами, процветают. Не веришь? - сравни Южную и Северную. Кореи. Уродливый режим Ына скопирован с раши. Разве не так?
Я лично лучше постою на таких "коленях" до тех пор, пока мы "цивилизуемся" и гармонизируем наше суспільство, нежели вечно стоять в такой позе перед ордой.

Ты ничего не понял из того, что я тебе сказал. Благодарю тебя за то, что не скрываешь своё враждебное отношение к нм, украинцам. Это придаёт силы))

Томос наш))
19:18 29/11/18
Ген! Я тебе вопросы, а ты мне лозунги. Что значит твой город всегда был украинским? С момента основания? Кем? Ну конкретно? Кто основал? На чьих землях?


А реалии Гена, они другие. Ты живешь в выдуманном мире... Ты еще не понимаешь что такое цивилизованный путь.
Гармонизируйся конечно, стоя на коленях. Вам не привыкать.

Но пока процесс развития Украины идет в обратном направлении и называется он деградация.

Томос ваш!
19:48 29/11/18
Ты еще не понимаешь что такое цивилизованный путь.
=================================================


Ну ваш цивилизованный путь - мы уже прочувствовали на своей шкуре.
Брехня, деинформация, причем нелепая, сбивать чужие самолеты для подставы( а не получилось) и раз ты слабее- можно ФСЕ- отнимать ,отжимать , убивать, не пускать.

Далеко пойдете с такой цивилизацией.Уже идете.
20:02 29/11/18
дезинформация
20:03 29/11/18
Геннадий Москаль Днепропетровск
Какие вопросы, о чём ты? ))
Город побудований на козацьких землях. Це щоб ти знав, москалику. Біля мене тече річечка Половиця, яка згадується в козацьких літописах. Найбільше козацьких січей було в нашому регіоні.

Не тобі судити, куди і як ми йдемо.

До речі, ти знаєш, що понятіє "русский" - це не національність. Як сказав один з ваших "мудреців" - это "состояние души". Имя прилагательное. Немец, англичанин, итальянец, украинец, - это национальность. А к вам можно поставить вопрос - "какой" - А никакой. Но амбиций полные штаны.

А Томос, таки наш, як би ви там не казилися від безсилля.
20:28 29/11/18
Не хотів я більше дискутувати з тобою, бо ти, на жаль, або зомбований, або прикидуєшся таким.
Та по старій дружбі розкажу:
Коли в 1954 р. Хрущов приїхав у Крим він просто вражений тамтешньою ситуацією. Голодні і холодні люди виповзали із підвалів і просто землянок і просили допомоги.
Хрущов прямо з Криму направився в Київ , де керував партією і Україною Кириченко.
Хрущов запропонував приєднати до України Крим. але Кириченко впирався до останнього, бо підняти Крим це означало залишити в першу чергу голими і босими селян України і залишити без житла робітників України на довгі 30 років, а то і більше. Крім того , пропонувалося віддати кращі землі Півдня РФ.
Хрущов перейшов на мат і в приказному тоні змусив Кириченка їхати в Москву. Там його вже і зігнули раком.
В той час Крим Україна мала зробити "Всесоюзною здравніцей" куди після відбудови поспішили нквадести, гебешники, військові з РФ доживати в раю на пенсії.
Та якщо будувати посилали будівельники у усіх колгоспів України, то годувати дармоїдів пихатих вербували обіцянками наших селян. І силою відправляли теж. Сотні тисяч сімей відправили займатися сільським господарством в Крим.
Майже з кожного села дільничі ( участкові ) мусора відправляли залякуванням та брехнями ппро життя в раю по 10-15 сімей. Ще є багато свідків живих і їхніх дітей також.

Андрій, я тебе прошу або ти ведеш розмови цивілізовано і тихенько перевіряєш те, що я тобі пишу, або краще мовчи. Тому що просто тупо заперечувати - це виглядає по-ідіотському. І я тебе почну просто ігнорити.
20:14 29/11/18
мы бы давно уже Порошенко фуганули.


Даже интересно... Каково это жить в мире иллюзий?
22:42 28/11/18
Вы тоже живете в мире иллюзий успешной страны, хотя у такой огромной страны ВВП такой же как у Италии. А шо эта Италия? Сапог сапогом!
22:51 28/11/18
Вы тоже живете в мире иллюзий успешной страны, хотя у такой огромной страны ВВП такой же как у Италии. А шо эта Италия? Сапог сапогом!
-----------------

Фильмы цитируете?
Фильм отличный. Скоро запретят я думаю.

https://www.youtube.com/watch?v=itztwCgNRhc

Что касается экономики то конечно проблем хватает, но не совсем все так как у вас пишут.

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD_%D0%BF%D0%BE_%D0%92%D0%92%D0%9F_(%D0%9F%D0%9F%D0%A1)
08:51 29/11/18
Когда то это шестое место место занимала Украина.... Когда москали не давали развиваться ей.
Теперь 50.
Ни о чем не говорит?
08:54 29/11/18
Ага, они до этого выбрали святого Януковича-
-------------------

Если убрать эмоции. Совсем. То Янукович принес вреда Украине раз 10 меньше чем выбранный вами.
21:48 28/11/18
Не было бы Януковича - мы бы жили в совсем другой стране и без войны.

Не может быть президент бандит.НЕ МОЖЕТ БЫТЬ!!! А янукович был типичным представителем - сращивания преступного мира с политическими элитами. Этот дегенерат-завгар оказался в нужном месте в нужное время.
21:57 28/11/18
Не было бы Януковича - мы бы жили в совсем другой стране и без войны.
=================

Так вы и жили в другой стране и без войны. Тип Янык конечно очень неприятный.
Но вреда он принес намного меньше.
Так я и говорю, что тут надо без эмоций.

Желательно что вам бы еще расстаться с иллюзией того, что вы сами кого то выбираете, кого то скидываете.
22:10 28/11/18
Предствьте себе сами. Но вам этого не понять.Потому что у вас кто бы к власти не пришел - сразу ЦАРЬ до донца, пока ласты не склеет. Будете мучиться, рыдать, но терпеть.
22:54 28/11/18
Предствьте себе сами. Но вам этого не понять.Потому что у вас кто бы к власти не пришел - сразу ЦАРЬ до донца, пока ласты не склеет. Будете мучиться, рыдать, но терпеть.
-----------------

Вы путаете два разных процесса. Процесс заполнения бюллетеня и опускания его в урну.
Тут точно вы сами это делаете. Но это иллюзия. Очередная.


Но до этого все уже было предопределено и решено. Причем не вами. А ваше дело крестик только поставить. Создает иллюзию выбора

И сейчас будет тоже самое. Практически нет никакой разницы между кандидатами.
Можно сказать что кандидат один с разной фамилией только.
08:46 29/11/18
Александр Ткач Константиновка
АНДРЕЙ АНДРЕЮ, РОДОСЛАВУ КОРЧЕНЮКУ, БЕЛКЕ БЕЛКИНОЙ:
Дивно мені панове:
- Коли це правда стала на перешкоді патріотизму?..
- Невже людина, якщо має особисту думку, якщо вона володіє правдивою інформацією і хоче донести її суспільству, - вже не є патріот?..
- Невже ПАТРІОТ це лише людина, яка не бачучи перед собою ничого, - горлає тільки патріотичних пісень, вистрибує в національному вбранні в національних танцях, та паплюжить усе і усіх навколо, бо вони, бачте, інші?..
ПАНОВЕ, треба бути хоч трохи толерантними!
- І не бачити навколо себе тільки ворогів.
- І не плюватися навколо "ядом", наче кобра.
- І визнавати свої помилки, як і вміти відповідати за свої слова і дії.
- І робити висновки від подій навколо, та брати найкраще у інших, аби бути кращими за інших.
Дякую за розуміння! Бо тільки той, хто вміє мислити, може розуміти...
07:51 01/12/18
ПАНОВЕ, треба бути хоч трохи толерантними
-----------------------------------------
Нагадаю тов. Ткачу, що толерантність це медичний термін, який несе в своїй основі рабське ставлення організму до хвороби. Тобто, не здатність організму боротися з захворюванням, а звикання до неї, уміння жити разом з бідою організму.

Толерантність є величезною бідою нашої нації, яку вже більше тисячі років нам прививають за для спокійного і ситого життя паразитів на здоровому тілі.

Представник паразитів України в основі витвору чи блювотиння заклав несприйняття чи нетолеантну реакцію. " Позор армії Порошенка" ? А чому армія Порошенка? Що він туди доклав , окрім брехливих гасел і злодійського екрівництва нею?
Армія це співтовариство представників нації та народів України!
Який "позор" має бути цим людям, що за чотири роки війни їм так і не дали нормальної зброї, сучасної техніки, високоточного обладнання?
А тов. Ткач з радості чуть не влюрився, що є такий самий ,як він сам балабол і тут же вже пообіцяв накроптати цидулку "про розлагающуюся армію укров"

В армії, як і в суспільстві протікають свої процеси. Наше суспільство хворе на толерантність, хворіє і армія , але вона і захищає, бо має здорові сили в собі.
Нам відомо що в армії є пяниці, є наркомани, є мародери. Все має місце. Але це ж не основа армії!!!
А в якій армії їх немає?
Ткач раптом називає нашу армію "моською" і порівнює армію ворога з "слоном"
Ткач, Ви є ворог і досить тут патякати про "побратимів", але ворог хитрий і підступний. Коли про це пише Адрій Москаль- мені якось по- цимбалах, але коли пише той, що живе серед нас , то це 5-та колона.
І моя Вам порада, Ткач, вертайтеся назад на Тримаву. Там всі так думають ,як Ви.
12:17 01/12/18
Який "позор" має бути цим людям, що за чотири роки війни їм так і не дали нормальної зброї, сучасної техніки, високоточного обладнання?
-------------------
А ты случаем не знаешь что это ха люди? Конкретно? И что их объединяет?

А почему не дали я тебе подскажу. А потому что нету! Очень простая причина.
Все что есть это остатки складов еще СССР.

Угробили вы ВПК. Наследие клятых москалей не сберегли. Увы...
Сама Украина не поднимет ВПК на нормальный уровень.
Это невозможно.
18:09 01/12/18
А потому что нету! Очень простая причина.
===========================================
Еще бы было . Когда министры силовых ведомств были агенты кремля , граждане россии, сотрудники ФСБ.Они все делали , чтобы украинскую армию развалить.
18:35 01/12/18
Еще бы было . Когда министры силовых ведомств были агенты кремля , граждане россии, сотрудники ФСБ.Они все делали , чтобы украинскую армию развалить.
---------

Точно! Агенты! А еще эти агенты развалили промышленность, науку, образование и тд.
А Агент ФСБ Супрун, хитро засланная аж от самих пиндосов? Ох как хитро.
Или та кто ЦБ командовала! Это агенты ФСБ из Госдепа вам их присунули!

Но больше всех нанес вреда вашей армии агент Ющенко, на пару с радисткой своей, как там ее... А! Радистка Кэт!

Хотя с виду все правильно делал он. Велел разработать для ВСУ свой, национальный строевой шаг даже. Что гораздо лучше флота и авиации.

https://www.youtube.com/watch?v=9wYkEqDJ9OI

Вот тут несколько подходящих вариантов.

Ясное дело кляты москали бы и испугались и рыдали бы от зависти.



Господи! Какие еще агенты? У вас есть патриоты. Агентов не надо. Вы все рушите сами... А главные агенты это герои майдана. Точнее устроители
19:17 01/12/18
https://www.youtube.com/watch?v=9wYkEqDJ9OI
==========================================

Ой, я пропустила такое событие!!! Рассейская армия одела юбочки и белые кальсончики.А чего белые? Лучше коричневые - для маскировки. Что же вы рашьше не похвастались.
19:31 01/12/18
Да вообще то это Ющенко предлагали. Шоб не как у москалей быть
20:06 01/12/18
Но вы как первая экономика мира успели перехватить идею. Чтобы хохлам не досталась.


Андрей , если Украина с шестого места опустилась на 50, у нас есть причины. Мы 5 лет воюем с российской армией. И вы, наши братья, на даунбасе все что не могли вывезти и разворовать- вывезли и разворовали.Сколько заводов вы свистнули и вывезли к себе? А уголек куда эшелонами идет? А кто шахты затапливает? Там скоро экологическая катастрофа назревает.

И объясните, мне тупой ,как вы такие успешные с такими природными ископаемыми и возможностями не вторая экономика мира. На каком место вы скатились? А? Вся ваша экономика держится на продаже нефти и газа. Упадут цены и скатитесь еще ниже.У вашего государства вместе с вашим народом ничего за душой нет- кроме мании величия , имперских амбиций и агрессии.Ваша страна деградант!
20:23 01/12/18
Не так... Но мы тоже тупые. Меньше чем украинцы конечно, но тоже. Поверили и Западу. Мы от дружбы с Западом потеряли раз в 10 больше чем от санкций.
Долго рассказывать. Ошибок поворотили мы море. Потихоньку исправляем.

Го с нашей армией вы не воюете. Это бред.
Или расскажите как воююте. То есть армия РФ пытается наступать? А вы ее сдерживаете?
20:35 01/12/18
Наследие клятых москалей не сберегли...
.........................................


Андрюха, "наслєдіє клятих москалів" це два голоди,десятки воєн від Турції з Японією і до Афгану, Крим з москалями , Донбас з москалями, більше 10 млн. заселених в Україну алкашів -москалів, втрата нормальної віри ( хай навіть християнської)русифікація Українських земель, втрата земель до Північного Кавказу, мільйони вбитих умисне і за принципом " баби єщо нарожают" тощо.

А якщо ти хочеш натякнути, що Україна будувалась за "совєцкіє рублі", то ти , Андрюха, повний неук !!!
Тому що і армія Московії і совєцкага саюза трималась на українцях,
Тому що всю військову інфраструктуру, космічну галузь і всі наукові відкриття зроблені українцями,
Тому що сотні років ви безкоштовно брали наш газ,хліб, вугілля руду і навіть золото,
Тому що навіть т.з. "пправославіє" це тисячі укр. приходів і виховання попів теж робилось в Україні,
Тому що 37% відсотків українських слів москалями було привласнено , як і всі здобутки у літакобудуванні.

Я не буду тобі більше писати, щоб ти мав змогу не перебендювати, а розібратися у кожному моєму слові.

Дєрзай , Андрюха!
19:23 01/12/18
Да как тебе сказать... Я не неуч, а скорее человек, который видел реальные цифры. В печать они не шли.

Но вопрос у меня тогда один: Если все что имеет Россия сделали украинцы, то почему они не делают это для себя? После того скинули гнет москалей, созидательная деятельность стала нулевой. Совсем. Почему Украина скатилась с шестого на 50 место?
Если ты прав, то должен быть расцвет? Ну и где он*
Ты очень сильно преувеличиваешь влияние украинцев. Обычный этнос России.

Про потерю территорий не грусти. Россия дала, Россия взяла.

Негатива хватало. Не спорю. Но вы взяли один негатив. Ну нет сейчас России. А результат?
А результат уровень африканских стран.


Я бы тебе поверил. Но мне кроме лозунгов факты нужны. Я и коммунистам не верил...
19:55 01/12/18
Тому що і армія Московії і совєцкага саюза трималась на українцях,
Тому що всю військову інфраструктуру, космічну галузь і всі наукові відкриття зроблені українцями,
---------------

Не видел. Много лет работал в этой системе, в ВПК и не видел чтобы было так.
Вот прапорщики, зав складами украинцами были поголовно.
Ну что ты лозунги все... Мне это не надо.
19:57 01/12/18
А як тобі, сліпому, щось та й бачити?

Ти ж, окрім, Гагаріна інших прізвищ не чув.

А от скажімо такі прізвища як Засядько,Кондратюк, Ціолковський, Кібальчич тобі не дали почути. А без них ви і досі про ракети не чули.

До речі, Андрюха, тобі ж відомо як великі москалі перемогли турків ?

Якщо ні, то не соромся, питайся
20:30 01/12/18
Іще:
Андрюха , а ти чув про ракетні війська під час Москальсько- турецької війни?
Хто ними керував?
Чому турки втікали, зі своїх укріплень?

Я тебе вчора вже просив обдумуй те, що я пишу, перевіряй , а не просто патякай аби що!
20:37 01/12/18
Я же не против... Руководил войсками подданный Российской империи. И сто процентов твою идеологию он бы не принял.
Тогда не было национальностей.
20:56 01/12/18
Не було?
Ти ба?

«Нація є стійка спільність людей, що історично склалася, виникла на основі спільності мови, території, економічного життя і психічного складу, який проявляється у спільності культури»
За цим визначенням нація виникає в період ліквідації феодалізму...

Андрюха, а твоя методичка ФСБ що пише і особливо про мою націю? Коли ви там в Московії дозволили нам мати націю?
21:49 01/12/18
Да конечно слышал я , и знаю всех. Но что? Циолковский был свидомым? Он был вообще то русским.

Я задаю тебе простой вопрос. Почему при гнете москалями Украина была шестой экономикой мира. Каждый шестой транспортный самолет мира производился на Украине. Сейчас толи ноль толи один.
Долго перечислять. Но вот Незалежность! Ноль долгов, все долги у России, шестая экономика и тд и по прошествии менее 30 лет вы самые нищие в Европе, по ВВП на уровне африканских стран.

Как так? Почему вы не работаете на себя то? На москалей работали, на себя никак?
Чего не хватает?

Родослав! Уйди от лозунгов. Зайди в реальность.
21:06 01/12/18
Андрюха, Ціолковський був поляком із Волині

Предки Ціолковського — вихідці з Волині, далекі родичі гетьмана Северина Наливайка, чим вчений пишався. Його батько, Едуард Ігнатійович Ціолковський (1820–1881), був польським дворянином середнього статку, а мати, Марія Іванівна Юмашева, була за походженням татаркою. Будучи освіченою жінкою, з дітьми звичайно займалася вона. Саме мати навчила Костянтина читати й писати, познайомила з початками арифметики

А це якраз те, що я писав вище У ВАС ВСІ РУССКІЄ І Корольов І Глушко...

Що було наше стало ваше...

Андрій, звертаю твою увагу, що це ми лише поверхово зачіпили ракетно-космічну галузь!!!
Дуже поверхово.

Тож якщо тобі ще не вилізло і ти побачив "Ким має гордитися вялікая расєйская наука", ти Андрію маєш спочатку крепко думати або читати уважно те, що я пишу.
22:02 01/12/18
Большинство российских (советских) космонавтов также либо родом из Украины, либо учились у нас.

Звездным городком заведует выходец из Донетчины Александр Волков (родился 27 мая 1948 г. в Горловке), который трижды летал в космос — в 1985-м, 1988—89 и 1991—92 гг.

В Украине родился и его сын, который оказался первым в мире космонавтом во втором поколении — полковник ВВС РФ Сергей Волков. Он появился на свет 1 апреля 1973 года в Харьковской области — в городе Чугуеве. Летал Волков-младший в 2008 году. Кстати, начальником службы управления персоналом Звездного городка является николаевец Игорь Марценюк, а его земляк Юрий Пасечник — ведущий инженер по системам жизнеобеспечения космонавта — заведует производством космического питания.

Из Украины космонавты Анатолий Арцебарский (9 сентября 1956 г., поселок Просяная Покровского района Днепропетровской области; совершил полет в 1991 году),

Игорь Волк (12 апреля 1937г., Змиев, Харьковская область; летал в 1984 году),

Юрий Гидзенко