О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Политика  24 февраля 2018 19:02:19

Автор: sheriff

Псевдоєвропа, або свій особливий шлях?

Псевдоєвропа, або свій особливий шлях?
Територія, яку на Олімпіаді-2018 представляють спортсмени під абревіатурою OAR, унікальна і ні з чим не порівняна на нашій планеті.

У західній її частині, що значно поступається східної, за багатьма ознаками, у жителів європейський зовнішній вигляд, одяг, їжа і європейський спосіб життя (хоча і не в усьому). Здавалося б - вони європейці? Чим далі і східніше від Псковщини і Смоленщини, цi і так спірнi спостереження і питання, стають все менш актуальними.

І їдять вони не паличками, і ходять, здебiльше, не в халатах, і зовні (далеко не всі, але багато) не виглядають азіатами. Так що, європейці? В Україні ці питання незастосовні, відповідь очевидна. У нас "Совок" ще просвічує, але не Азія.

В Європі, де ця країна (або що це - OAR?) докладає величезних зусиль з нав'язування дикого популізму, відвертої брехні, "совка", "зображення любові до РФ" і безцеремонно, цинічно і нахабно втручається у внутрішні виборчі процеси, підкуповує продажних політиків, публікує замовні статті, проводить акції по підриву довіри до європейських цінностей. Але, все одно сильно відторгнення цієї російської нав'язливості. Найважливіший елемент роботи їх пропаганди - демонстрація ким завгодно "любові до РФ". Вони тануть від цього!

Навіть мільярдні бюджети за рахунок російських платників податків, не допомагають путіністам спотворити iншу реальність і змусити полюбити агресорів, брехунів і дикунів. Звичайно, певних успіхів, частіше локально, вони домагаються. Ціною цього - гігантські суми, вирвані з соціальних програм, медицини і освіти РФ. Але, не оборони! Доречi, вам вiдомо, хто їм загрожує? Я не заперечую їх права на захист, це нормально. Навіть швейцарські воїни охороняють Папу Римського. Але напад на Україну і iншi акти агресії погано стикуються з терміном "Оборона"

Та й тут, без регулярного «фінансового підживлення» в Європі добре видно дикість, шалена заздрість, ненависть до свободи і справедливості. Сильна тяга до демонстрації, своїх придуманих чеснот.

В Європі ти не можеш, як в OAR, тримати в одних руках всі ЗМІ, в першу чергу телеканали і регулярно, не перестаючи ніколи, співати дифірамби одній людині, з одночасним не припиняючим поліфонічним хоровим обливанням брудом всіх інших, які вирішили скласти альтернативу російському хану, баю, царю або барину. Причому ці відчайдушні знають наперед про свою сумнівну, після цього, долю.

За перерахованими вище термінами легко зрозуміти, що європейського в РФ зовсім не багато. Але і високорозвиненого, культурного і духовного, як у багатьох країнах Азії, теж.

Псевдоєвропа, або свій особливий шлях?

Якщо музикант віолончеліст, наближений до трону, давно вже мільярдер, якщо ресторатор, що володіє такими ж зв'язками, також мільярдер і керує приватною армією (яка за законодавством РФ заборонена), якщо ген.прокурор загруз у величезній купі фінансових махінацій, також з багатомільярдними оборотами, до речі, як і його син, але залишається на своїй посаді, якщо всі члени відомого кооперативу "Озеро" разом з учасниками пітерських ОЗУ, залишаються «при справах» з багатомільйонними прибутками, а їх бізнес не страждає від санкцій, а навіть дотується і з бюджету, а про власність «модернового» прем'єр-міністра розказано і показано багато, а хан (бай) багатьма визнається найбагатшою людиною на Землі - чи можна таку систему назвати європейською? Або цивілізованою?

Якщо правосуддя відбувається виключно за вказівкою з Кремля, якщо преференції в бізнесі отримують тільки наближені до хана, якщо в освіті нав'язується така фантастична історична канва, що і уявити важко! Навіть самим росіянам років десять тому це і не снилося. Якщо зійти з розуму, обкуритися або впитися "Бояркою" і повірити російської сучасної історіографії, то росіяни стали за останні 10 років удвічі величнiше, а кількість їх перемог і успіхів збільшилася також вдвічі! А де в чому ще й більше! І все найнижче, підле, антигуманне і звірине з ханської ставки оголошується "Особливими скріпами народу".

У спорті докотилися до небачених в історії масштабів ганьби і підтасовок. Доведено керування і контроль всіх етапів допiнгових епопей, з самого верху російського ханства.

Коли немає реальних успіхів «нонче и таперича», перебільшується і придумується минуле. А щоб відсікти спроби «дерьмократов, пятой колонны, сраних интеллигентов» та ін. «русофобів», перевірити це і переконатися в ханської брехні, закриті архіви, засекречені багато статей бюджету і програми розвитку. Навіть кількість жертв в ЗС в мирний час! Росія ж "ні з ким не воює"? З «радіоточки» сказали «Равняйсь!». І 140-мільйонний строй в єдиному пориві подивився на Кремль. Минуле завуальовано, припудрено і придумано. На догоду того ж баю з Кремля.

Якщо всередині країни OAR, більшість до цього прояву дикості і середньовіччя, звикла (вони не знали свободи, погано уявляють собі значення слів "демократія", "рівні можливості і права"), то після початку малопрікритой зовнішньої агресії, що почалася з нападу на Україну, світ побачив справжнє обличчя, пробачте - пику (!) цих дикунів!

А для стримування можливого невдоволення свого, і так безвольного і пасивного населення, застосовується божевільний прийом, який не знає аналогів, придушення їх тотальною пропагандою. Ні фашист Геббельс, ні радянська тоталітарна машина, не мали таких можливостей. Інформаційний простір в РФ зачищено, всi не згодні з лінією партії (Єдина Росія -- хто не знає), а фактично з купкою відставних КДБістів і їхніх спільників, вбиті, посаджені, вигнані з країни. Щоб не змушували росіян думати, порівнювати різні думки і, головне,  робити висновки!

І це не рахуючи мільйонні силові структури, призначені для оперативного втручання в будь-яке волевиявлення росiйского народу. Звiсно, крім того, що буде ініційовано зi ставки хана. Таке буде показано у всіх видах ЗМІ з позитивними коментарями і висновками на користь чинного хана.

Скільки Петро Перший не прагнув навчити свій народ і долучити його до європейської  цивілізації, росіянам ближче рабство, кріпосництво, офіційна догідливість, підлабузництво, що прирікає їх на вічне стояння на колінах.

Ви ще мрієте стати з них?

 

Псевдоєвропа, або свій особливий шлях?
P.S. За останній місяць мав велику подорож по Європі, багато був у Італії, в т.ч. на Карнавалі у Венеції. Перший сувенір в Сан Марино я купив у росіянки. І перечікуючи лютневий дощ в цьому гірському місті, я коротав час в кафе з молодою сім'єю з дитиною з російської глибинки. На мою думку, кількість росіян в Європі впевнено зростає. І раніше важко було знайти місце в Європі, включаючи Ісландію, де б я не зустрічав росіян. Зізнаюся, я дуже люблю людину розговорити, для кращого і об'єктивного її  розуміння. Що і дає мені право на деякi висновки. Ніколи не забуду, минолого року кілька днів спілкування з двома грузинами, які приїхали на заробітки. Один з них, молодший, знав англійську, що полегшувало пошук роботи для обох, а другий, старший, воював в 2008 р. проти російських окупантів. А звернувся я до нього тому, що у нього задзвонив телефон з рінгтоном російського шансону.

Українців, молдаван, білорусів, жителів кавказьких країн, навіть Казахстану, я неодноразово зустрічав в Європі і багато спілкувався з ними. Дуже багато вражень! Ну i, звичайно, росiян. Але в Росії про ціх людей не люблять говорити. Кількість росіян там впевнено зростає! І після довірчих бесід (а я не приховую, що з України) не перестаю переконуватися, що брехливість, заперечення переваг європейських цінностей, ламає у багатьох росіян життєві догми. Принаймнi, «Скрепы» починають гальмувати! Причому там, працюючи і дихаючи інакше, ніж на батьківщині, вони цілком задоволені. Навiть тверезi! Здебільшого. Хоча вони і не дуже люблять це показувати. На мої питання, а чому ви тут живете, працюєте, як мені здається, вони придумують не завжди правдиві відповіді.

Адже закладена з дитинства велич не дає їм права "Розкриватися перед хохлом". Та i я не їхній духівник.

 

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 6316
Отредактировано: 24-02-2018 [19:49]
delete
sheriff
sheriff, Одесса, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +9
Всего комментариев: 46, Всего рецензий: 5
Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

21:01 24/02/18
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Это не первая статья автора, оцененная мной "красным цветом", вот примеры предыдущих: "Майдан. Три года нашей надежды", см.: http://h.ua/story/433926/ и
"Российская Федерация в международных рейтингах в сравнении со странами Африки", см.: http://h.ua/story/438117/
В рецензии на первую из указанных статей автора Ваш покорный слуга писал:
"Тема статьи весьма актуальная, но, вот, написана статья не в тех, не в реальных тонах. Начнем с названия: было бы лучше такое название - "Майдан. Три года нашей безнадеги".
Авторское "Наше дело правое и справедливое. И мы УЖЕ победили! И показали пример нашим соседям" вызывает и смех и слезы. Какая победа?! Какой пример?! В стране натуральный геноцид Гоев, а он "победа... пример..."!
… количество население Украины резко сокращается! Повторяю: мы имеем дело с негодяями у власти, мы имеем дело с геноцидом Гоев в нашей стране!
"Слава Украине! Героям слава!" - За что, какой, чьей Украине слава?! Каким героям слава?!"
...
В своей новой статье автор, на мой взгляд, также пишет о свободе и справедливости, не у нас на Украине, а у них, в России, но не это главное… Главное другое - как пишет, в каких тонах, какие акценты… пишет о демократии и деРЬмократии, но опять же стиль и акценты… как в прежних рецензиях, так и здесь у меня рука не подымается высоко оценить это его творчество. И в этой связи считаю уместным заметить, что и название статьи снова, мягко говоря, не соответствует правде жизни, и что касается демократии и деРЬмократии, то в одном из комментариев под второй из указанных мною выше ссылок я писал:
"… Я за демократию, а не деРЬмократию! Менять нужно систему и только тогда можно будет построить настоящее демократическое общество! Причем, очень даже может быть, что это произойдет не скоро, общество должно созреть до этой демократии! Как яблоки и ягоды в саду сразу не рождаются, нужно определенное время, чтоб им вызреть, так и человеческому обществу нужно время, чтобы вызреть! … капитализм свое отжил, пытаться его сохранять дальше будут лишь олигархи и те, кому это общество позволят успешно "стричь" своих собратьев. Короче, направление нашего развитие сегодня ТУПИКОВОЕ!"
15:37 25/02/18
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Влочега Львов
Щиро, цікаво, надзвичайно корисно.
sheriff Одесса
Дякую!
23:05 25/02/18
20:08 25/02/18
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
1. Зі знанням справи.
2. Проаналізовані факти.
3. Висновок: у Московії брехня сертифікована владою і під її захистом.
4. Шановні, треба розуміти: "Брехня - зброя гібридної війни"....
sheriff Одесса
Дякую!
23:05 25/02/18
22:54 25/02/18
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Геннадий Москаль Днепропетровск
Цікава, об'єктивна стаття.
09:11 27/02/18
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Цікава стаття, написана за усіма канонами високої публіцистики.Думки автора підкріплені вагомими фактами. Стиль статті чіткий, легкий для сприйняття широкою аудиторією читачів. Структура і формат статті відповідають темі. Загальне враження - вдячність автору за статтю.Рекомендую.

Комментарии

sheriff Одесса
1. Благодарю за столь пристальное внимание к моему скромному творчеству.
2. Право выбора названия своих статей я оставляю за собой. И в доказательство приверженности демократическим принципам, разрешаю и вам это делать со своими творениями.
3. Ничего нового не услышал, но, поверьте, не очень расстроился.
4. В свободной стране, в отличии от РФ, можно и дальше оставаться на своих позициях не боясь последствий. Мы в большинстве, вы - нет. Кстати, именно в этой статье я описал действия российской власти (большинства) по отношению к оппозиции (меньшинства). Рад, что подобная опасность вам не грозит. Не забудьте завтра помянуть Бориса Немцова и вспомнить, чем заканчивается ТАМ ходьба без строя!
5. Желаю здоровья и ещё больших творческих успехов.
21:47 24/02/18
1. Ну, думаю, что здесь уместно с моей стороны заметить стандартное: не стоит благодарности. Кстати, лично я не нахожу, что у Вас здесь всего лишь "скромное творчество". Вы мой идеологический противник, но совсем не такой, как Влочега и antov, Вас заносить в список "Игнор" у меня нет ни малейшего желания в отличии от указанных "господ".
2. Конечно право выбора названия статей за Вами, но не об этом была речь, а о том, что выбранное Вами название "не соответствует правде жизни", что означает, что, на мой взгляд, Вы не совсем удачно распорядились этим своим правом.
3...
4. Я внимательно отношусь к информации что до свободы как на Украине, так и в России, и опять должен не согласиться с Вами. Если на Украине был такой Листьев, то у нас был Бузина, ну, и другие аналогичные примеры могу написать. Что же касается того, что не убивают и не хватают всех подряд, так это есть и у нас, есть и у них! Что же касается "большинства" и "меньшинства", то о большинстве легко говорить тем, кто выступает за власть, кто же пусть даже не выступает, а только критикует власть, то таким, согласитесь, не так просто писать и говорить об этом. А что это значит? А это значит, что на самом деле вполне вероятно, что нас таки большинство! Никто же не проводит ежегодных референдумов об оценке деятельности власти. Вот, если бы у нас была действительно демократия, были такие референдумы, вот тогда бы истина была бы очевидна!
5. И Вам желаю того же: здоровья и творческих успехов.
22:20 24/02/18
Простите, ошибочка: вместо "Если на Украине был такой Листьев..." надо "Если в России был такой Листьев..."
22:27 24/02/18
sheriff Одесса
Я не считаю вас противником. Вы такой же, как и я гражданин Украины. Да, думаете иначе, чем я. Но, если Вы изучали smile моё творчество на этом ресурсе, то я всегда готов к конструктивному диалогу. Перефразируя известного Вам классика марксизма-ленинизма, только в идеологии не может быть примирения. Но мы, украинцы мирные люди и тов. Ленину очень не нравились своим свободолюбием и казацким духом неподчинения Московии.
Не вижу ничего странного, когда люди с различной системой ценностей и убеждений, мирно беседуют. Если Вы заметили, я в этой статье описал несколько коротких моментов моего общения, в т.ч с подданными российского ханства. Вопрос только в терминологии. У меня очень много историй, рассказывающих о жизни людей за пределами их родины. Мне это интересно. Это даёт много пищи уму, естественно, при наличии оного.
Да, очень многие россияне демонстративно уходят в разговорах о политике в нейтральную зону. Не интересуюсь, мне это не надо, все они воры, а что я могу сделать(?), да во всём виновата Америка и т.п.
Евросоюз, как нейтральная земля, для нас всех участников диалогов, даёт возможность иначе раскрыть образ персонажа а, часто, заметить его стыд за действия его родины. А бывает и показную браваду, которая через 15 минут превращается в грустное сожаление и открытие очередной бутылки.
Всего хорошего!
22:54 24/02/18
Ltna Prikolova Николаев
А для стримування можливого невдоволення свого, і так безвольного і пасивного населення, застосовується божевільний прийом, який не знає аналогів, придушення їх тотальною пропагандою і брехнею...правду пишете про нашу українську дійсність, хоч і езоповою мовою, але розумний хохол все зрозуміє! wink
21:57 24/02/18
sheriff Одесса
І троллям, і ботам, і всім іншим, кому неприємно читати правду про своїх господарів, тут теж знаходиться місце. Дуже радий за нас усіх!
Бачите, до якого розквіту демократії ми дожили? І вас теж з цим вітаю! І здоров'я вам, звичайно, і миру всім нам, жителям України! smile
22:10 24/02/18
Ltna Prikolova Николаев
smile За усіх українців не можу радіти, бо вони ледь-ледь кінці з кінцями зводять, окрім тих, що в Європі на чужих ланах корячаться, або туалети драють, а за Вас радію, з такими господарями, на яких залюбки працюєте, Ви не тільки всю Європу вилазите, а і світ за очі оббігаєте wink
22:34 24/02/18
sheriff Одесса
Продовжуйте. Можу підкинути чимало корисних Вам тез, на кшталт "Вся шоколадна верхівка висмоктала останні соки у простих українців і все ніяк не насититься своїми мільйонами, а пенсіонеру в селі, доводиться з останньої коровою раставаться, щоб онуків одягнути в школу".
Хоча ні. Я це вже продав О.Ляшку. І його партії справжніх мужиків.
23:14 24/02/18
Ltna Prikolova Николаев
Навіщо ж так відверто розкриваєте свою продажність, невже закладена з дитинства велич і безсоромність дає Вам на то право, або теж вважаєте себе справжнім мужиком на кшталт О.Ляшка і його партійців, яким все дозволено? wink
23:41 24/02/18
Пріколова, зуби чистити треба, бо смердиш на весь сайт LOL
00:03 25/02/18
Троляка Приколова, а не піти тобі десь за хмари!
Вже нудить від твого патякання!
00:02 25/02/18
sheriff Одесса
Не переконливо! І мало використовуєте прикметників. Більше натиску і демонстрації скривдженого і обкраденого жителя села (на це краще клюють). Використовуйте в своїй промові елементи суржику і підкреслюйте свою малоосвіченість. Будьте самим собою. Обізнаність в усіх обговорюваних темах уже приїлася.
Далі спілкуватися - не цікаво. Добранiч.
23:54 24/02/18
Рекомендует этот материал.
23:57 24/02/18
Ні фашист Геббельс, ні радянська тоталітарна машина...
-----------------------------------------------------------------

Дозволю собі поправочку: Німці часу Гітлера не були фашистами, вони були нацистами.
00:01 25/02/18
sheriff Одесса
Звичайно. Це навіть в Росії знають. Але, якось так склалося, здається ще з радянських часів, нацистів теж називати фашистами. Хоч це не так.
Поправка прийнята. bravo
15:31 25/02/18
Влочега Львов
Рекомендует этот материал.
18:51 25/02/18
sheriff Одесса
Дякую!
23:06 25/02/18
Рекомендует этот материал. Почему? Рекомендую факти.... Москва - бреше дуже нахабно!
20:09 25/02/18
sheriff Одесса
Так i про це! Дякую!
23:06 25/02/18
Рекомендует этот материал.
20:36 25/02/18
OAR - достойная абревеатура для вероломных и подлых.
Сетевые блоггеры во время открытия Олимпиады заметили, что левая сторона шарфиков поверх костюмов российских олимпийцев намертво пристрочена к их серым костюмам. А потому что под ней вертикально расположенное запретное слово "RUSSIA" - запрещённый на играх термин.
А я вот что вспомнил. Во время прошлой войны повязки у полицаев ( немецкой вспомогательной полиции - т.н. "щуцманов")не повязывались поверх мундиров, а намертво пришивались, дабы те не сняли и не отодрали, когда власть переменится.
Вот так и российские спортсмены - с пришпандоренными намертво левыми половинками шарфиков. Дабы не рыпнулись!
ОАR - это позор, на который Россия согласилась.
Разгром бригады "вагнеровцев" в Сирии (более 200 жмуров)- ещё один позор и опускание зарвавшегося подлеца.
Скоро будет ещё третий позор, куда более позорный, чем первые два.
Следите за событиями.
20:51 25/02/18
sheriff Одесса
Интересное сравнение. С оценкой их лживости и подлости согласен полностью.
23:08 25/02/18
sheriff Одесса
Спасибо!
23:08 25/02/18
Геннадий Москаль Днепропетровск
Рекомендует этот материал.
23:06 25/02/18
sheriff Одесса
Дякую!
23:18 25/02/18
Вадим Дуров Харьков
Феликс Пресман, я уже не раз писал тебе что бы ты читал напсианное!
10:10 26/02/18
Вадим, да он никогда не читает. Филя заходит отметиться, яко пес паршивый, подняв лапу.

Только что смотрел зомбоящик , где показывали лидеров политических партий, претендуемых на места в парламенте.
Предлагаю посмотреть картину Репина "Приплыли":
1. Юлия Тимошенко ( Капительман)
2. Петро Порошенко ( Вальцман)
3. Сеня Яценюк ( Бокай)
4. Вова Гройсман
5. Вадик Рабинович
----------------------------------------
Остальных даже не назвали, потому что непроходящие!!!
19:05 26/02/18
Геннадий Москаль Днепропетровск
Анатолий Литвиненко, "тихо сам с собою ты ведёшь беседу"? wink bravo
19:47 26/02/18
Филя Пресман, ты отличаешся на этом сайте от всех остальных, особой тупостью и примитивом мышления. При чем тут Литвиненко?
Или как говорят " При чем тут милиция, если гром порося убил"
Ты бы лучше приобщился к осуждению, как твои соплеменники умудрились захватить лидерство всех полит. сил в Украине?
Куда теперь загоните Украину?
20:10 26/02/18
Геннадий Москаль Днепропетровск
Спасибо, Анатолий за такую симпатичную оценку моей скромной личности. А почему ты Самохвалова прячешь? Скучно без него. smile
20:16 26/02/18
Слушай, Москаль он же Пресман, ты переходишь все границы. До сих пор для меня здесь было две полные мрази, это сВолочега и antov, после этих твоих мерзких утверждений стало три мерзавца. Какую фамилию дописывать к тем двум, Москаль или Пресман, или, быть может через черточку Москаль-Пресман?
20:50 26/02/18
Знаешь, Анатолий Литвиненко почему ты ПИДОР ?
Не потому что ты ШЛЮХА кремлёвского Хуйла, а потому что ты продажная мразь прячущаяся под под клоны, обгаживая всё украинское!
Одессит Татьянов достоин уважение тем, что он не прячется под чужими шкурками и высказывает всё что он думает об нашей власти.
Да, он выкормыш коммунистической власти как и ты, но не такой УБЛЮДОК как ты, засравшийся под своим ником Литвиненко, и трусливо гавкающий как собака из будки с аккаунтов своих клонов Дуррова и Самохвалова.
12:07 21/03/18
Глупый ты жиденыш , Филя Пресман! Очень глупый. Ты пытаешся навешать на уважаемого автора клонирование, забыв о том, что именно Литвиненко постоянно выступает против создания клонов. Авторитет Анатолия настолько велик, что всякие твои наговоры ему, как мертвому припарка.
Я вот взял и сопоставил количество вложенных трудов в этот сайт тебя и Литвтненко.
И знаешь какое соотношение?
99 к 1 !!!
Я посчитал количество публикаций и сопоставил твои Пресман и Анатолия рецензии.
И знаешь что вышло?
В публикациях :
100 к 1 !
А в рецензиях :
98 к 2
Т.е. даже такому "умному" как Филя Пресман должно быть понятен коефициент полезности автора на этом сайте:

Даже 99 Пресманов не могут составить конкуренцию Анатолию Литвиненко !!!
09:41 27/02/18
Знаешь, Анатолий Литвиненко почему ты ПИДОР ?
Не потому что ты ШЛЮХА кремлёвского Хуйла, а потому что ты продажная мразь прячущаяся под под клоны, обгаживая всё украинское!
Одессит Татьянов достоин уважение тем, что он не прячется под чужими шкурками и высказывает всё что он думает об нашей власти.
Да, он выкормыш коммунистической власти как и ты, но не такой УБЛЮДОК как ты, засравшийся под своим ником Литвиненко, и трусливо гавкающий как собака из будки с аккаунтов своих клонов Дуррова и Самохвалова.
12:08 21/03/18
Знаешь, Анатолий Литвиненко почему ты ПИДОР ?
Не потому что ты ШЛЮХА кремлёвского Хуйла, а потому что ты продажная мразь прячущаяся под под клоны, обгаживая всё украинское!
Одессит Татьянов достоин уважение тем, что он не прячется под чужими шкурками и высказывает всё что он думает об нашей власти.
Да, он выкормыш коммунистической власти как и ты, но не такой УБЛЮДОК как ты, засравшийся под своим ником Литвиненко, и трусливо гавкающий как собака из будки с аккаунтов своих клонов Дуррова, Пердакова и Самохвалова.
12:21 21/03/18
Одні чистокровні українці. sick
19:16 27/02/18
Petro Boriwiter Запорожье
Рекомендує цей матеріал. Чому? OAR не путати з ОАР. Бо ОАР це: заможність, гордість за свій народ, щира любов до своїх правителів. Крім нафти і газу там немає їнших корисних копалин, а тільки пісок, пісок і пісок, але це дало можливість зробити своїх громадян найбагатшими у світі. А ось OAR: багатющі поклади корисних копалин всієї періодичної таблиці хімічних елементів, але вони не забезпечили процвітання народу, а навпаки, зробили його одним з найбідніших у світі, народ гордий тільки тим, що в них є ядерна зброя, якою вони можуть знищити увесь світ декілька разів, хоча для знищення світу і одного разу достатньо. Народ який молиться на свого правителя, але ненавидить увесь його двір. Нещасна країна, але її народ саме цього і заслужив. Бог знає, що робить.
20:38 26/02/18
sheriff Одесса
Так, пам'ятаю дружніх совєтам арабських товаришів. І не тільки єгиптян. І добре знаю сучасний "ОАR".
Не дай Боже нам з ними зблизиться! Нехай живуть своїм життям, тільки не лізуть до нас! Це світова зараза! А зараза має властивість поширюватися.
21:57 26/02/18
Petro Boriwiter Запорожье
Не вийде. Вони звикли лізти до всіх і навязувати всім своє життя. Так що відсидітися не вийде. Абао вони, або ми. Середини не існує.
17:05 27/02/18
sheriff Одесса
Ви маєте рацію. Я висловив лише побажання.
17:40 27/02/18
Petro Boriwiter Запорожье
Тому надіятися, що щось повернути можна мирним шляхом не варто. Можна без війни, але коли ворог буде бачити, що ми сильніші за нього. Шлях України - в зміцненні своєї армії, і це не обовязково, щоб вона була найчисленішою за особовим складом, чи за наявності ядерної зброї, але вона має бути сильною технічно і високою вишколеністю воїнів. Війська мають бути високомобільними, а військове виробництво має бути недоступним для ворожої зброї.
19:26 27/02/18
Рекомендует этот материал. Почему? Рекомендую. Це одна із статей, які читати і корисно і приємно.
09:14 27/02/18
sheriff Одесса
Дякую.
17:40 27/02/18
Рекомендует этот материал.
13:29 27/02/18
sheriff Одесса
Дякую.
17:40 27/02/18
Рекомендует этот материал.
18:00 27/02/18

Live

1 час. назад

Наталия Кальсонова комментирует материал Заходите к нам на огонек!

1 час. назад

Наталия Кальсонова комментирует материал Заходите к нам на огонек!

1 час. назад

Наталия Кальсонова комментирует материал Заходите к нам на огонек!

1 час. назад

Наталия Кальсонова комментирует материал Заходите к нам на огонек!

1 час. назад

Наталия Кальсонова комментирует материал Заходите к нам на огонек!

3 час. назад

Сергей Павлюченко комментирует материал Заходите к нам на огонек!

3 час. назад

Сергей Павлюченко комментирует материал Заходите к нам на огонек!

3 час. назад

Сергей Павлюченко комментирует материал Заходите к нам на огонек!

3 час. назад

Сергей Павлюченко комментирует материал Заходите к нам на огонек!

3 час. назад

Сергей Павлюченко комментирует материал Заходите к нам на огонек!

3 час. назад

Сергей Павлюченко комментирует материал Заходите к нам на огонек!

3 час. назад

Сергей Павлюченко комментирует материал Заходите к нам на огонек!

3 час. назад

Александр Захарченко рекомендует материал Как в так называемой «народной» над народом издеваются, или «ДНР» наизнанку

3 час. назад

Александр Захарченко рекомендует материал Різдвяна казка "Світло Добра", вступне слово, передмова, 1-3 глави

3 час. назад

Александр Захарченко рекомендует материал Вся Різдвяна казка "Світло Добра" на українській мові

3 час. назад

Александр Захарченко рекомендует материал Кто заправляет в судах Украины?

3 час. назад

Александр Захарченко рекомендует материал Mantra Life с Шри Шримад БВ Неми Махараджем

4 час. назад

Александр Захарченко рекомендует материал Мешканці Нікополя перекрили трасу Кривий Ріг – Запоріжжя

4 час. назад

Александр Захарченко рекомендует материал Сбежавший язык или слово болтунам.

4 час. назад

Сергій Багряний публикует статью Мешканці Нікополя перекрили трасу Кривий Ріг – Запоріжжя

4 час. назад

Александр Захарченко рекомендует материал В забытом времени...

4 час. назад

Александр Захарченко рекомендует материал Пингвин и селёдка или кем нужно быть!!!

4 час. назад

Александр Захарченко рекомендует материал ЗРОСІЙЩЕНІ МІФИ СТОЛІТЬ