О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Политика  14 ноября 2017 13:27:06

Про націоналізм


Націоналізм – найвища ступінь патріотизму.
Це ідеологічна складова державної системи, на якій тримається країна.
Мета націоналізму – утворення в країні ідейно згуртованого, патріотично налаштованого, відповідального суспільства. Саме націоналізм ніколи не дозволить знищити країну, доки живий останній націоналіст. Тож, країна буде жити стільки, скільки вона буде заохочувати націоналізм на державному рівні.

Чи є в Україні націоналізм? Нема!
В Україні є багато націоналістів, але націоналістична система відсутня.
Націоналізм не заохочується державою, і таке ставлення до українського націоналізму є результатом пропаганди СРСР, на протязі терміну всього його існування. Саме тоді українських націоналістів, що боролись за незалежність України, зробили «хижаками» та «ворогами народу» і знищували по всій території СРСР... та далеко за його межами.
Друга причина відсутності системи заохочення націоналізму в Україні полягає тому, що ідейно згуртоване, відповідальне та патріотично налаштоване суспільство становить не аби яку загрозу злочинній владі. Тож, з метою створення системи заохочення безвідповідальності у вищих ешелонах влади, було розроблено, так звану, систему демократії західного зразку, яка, в першу чергу, являє собою політичну багатопартійність.
А ідею націоналізму було представлено суспільству у вигляді націонал-соціалізму... закріпивши радянський стереотип, у вигляді «хижака».

На теперішній час, з метою подальшого дискредитування ідеї націоналізму в Україні, бувшими партійними ватажками було утворено цілу низку, так званих, «націоналістичних організацій», які назвали себе «націоналістами», та копіюють методи пропаганди націонал-соціалістичної спрямованості (нацизму).
Серед цих методів, як приклад – «смолоскипова хода» нічними вулицями міст.
По суті, ця акція повністю повторює та асоціює фашистську Німеччину 1939 року, що став роком початку Другої Світової війни.
Звичайно, люди старшого покоління та ті, хто пам*ятає якісь фрагменти з того часу, як фрагменти свого дитинства, а також, молодше покоління, що відпрацювало трудову зміну на підприємстві та мріє про відпочинок перед завтрашнім робочим днем... або матері, що ніяк не можуть угамувати своїх немовлят через галас надворі та смолоскиптовий дим, що просочується в оселі через вікна, цілком зрозуміло відхрещуються від таких організацій та самої ідеї націоналізму. Тобто, завдання КПРС продовжують виконуватись.
При цьому, довірливий народ України навіть не підозрює, що між націоналізмом та нацизмом існує ціла прірва.


Націоналізм розвинений майже у всіх країнах світу – Німеччині, Франції, Ізраїлю, Турції, Китаї, Японії, Кореї, Грузії, Азербайджані та інших.

Достатньо звернути увагу на американця, який каже про те, що він – американець. Погляньте на вираз його обличчя... з якою гордістю він про це заявляє! Навіть беручи до уваги той факт, що американського етносу не існує взагалі, (дійсними етнічними американцями є лише індіанці, яких масово винищували колонізатори з Європи), а той американець, за національністю – француз... британець, або іспанець... він з гордістю заявляє, що він – американець! Він пишається своєю приналежністю до країни, в якій мешкає!
І це є проявом справжнього націоналізму.

Під час захоплення Московією Криму, військовослужбовці з бурятською зовнішністю, говорили кореспондентам, що вони «русскіє»... навіть не розуміючи значення терміну – «руський»!
І взагалі, як поглянути на Московію, то там буряти, егейці, мордвини... та інші народи, що населяють її простори, ....навіть не розуміючи значення терміну, заявляють, що вони – «русские»! І це теж є націоналізмом. Але, на фоні боротьби з українським націоналізмом, в Московії (РФ), цей термін було замінено іншим – «патріотизм». Тобто, їх прийнято вважати «патріотами», а не «націоналістами».

Багато можна навести прикладів націоналізму в різних країнах світу. Кругом він є і кругом заохочується на державному рівні. Громадяни майже всіх країн є націоналістами, навіть не підозрюючи про це та не знаючи, що ж таке - «націоналізм».
А він є, і він широко поширений країнами світу. Саме на ньому й тримаються культури та звичаї різних народів. Саме він ідентифікує країни та визначає їх... бо національна приналежність, це є однією з його складових.


Тільки от, націоналізму нема в Україні... та в решті країн, яким було підписано вирок. Це країни «третього світу». Це країни, які не створюють власну долю, а є об*єктами уваги «сильних світу цього». І серед цих країн опинилась Україна – нащадок могутньої цивілізації свого часу – Стародавньої Русі та найбагатша країна Європи в ресурсному сенсі!

Зараз ми є «зброєю» в руках світового Уряду, в боротьбі проти нашого віковічного завойовника – Московії. Коли Московії не стане, ми з «сировинного додатка» станемо територією концентрації інтересів закордонних бізнесменів. Наші землі та підприємства будуть використані в експрес режимі... з метою досягнення максимальних бізнесових успіхів іноземців.
А коли наші ресурси скінчаться, порожнини від шахт будуть використанні, як світове зміттєзвалище, та могильник для ядерних відходів. Дійде кінця і згине назавжди епоха Стародавньої Київської Русі.
Що буде з населенням? Додумайте самі.

Тож, не український - Руський націоналізм має прокинутись в серцях українців.
Страх перед знищенням епохи Русі на віки вічні, має стимулювати наш розум!
Ми, українці... нащадки величної Київської Русі, повинні врятувати свою країну, поки ще маємо якийсь, хоча й маленький, шанс.

Якщо ж націоналізм не прокинеться... не стане державною програмою та не отримає підтримку власного народу, Русь назавжди відійде в минуле, а наше покоління буде вважатись, як саме ганебне за всю історію існування України-Русі.
А наші нащадки, яких ми залишимо рабами та якщо їм судитиметься бути, нас проклянуть!

Тож, робіть висновки, любі українці...

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 684
delete
Юрий Самсыка
Юрий Самсыка, Запорожье, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +5
Всего комментариев: 42, Всего рецензий: 1
Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

22:09 14/11/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
1. Майстерно, але подекуди смніви...
2. Ясно, та дещо не зовсім так!
3. Питань більше ніж доканого.
4. Цікаво і полемічно...

Комментарии

Націоналізм не заохочується державою, і таке ставлення до українського націоналізму є результатом пропаганди СРСР,

Не согласен.
Біда у тому,що проти націоналістів і націоналізму в цілому верхівка Каганату, церква і сусіди!
Угри , поляки, москалі і т.д.
А нас ніби ведуть в Європу!
19:20 14/11/17
Юрий Самсыка Запорожье
Але ж наш націоналізм є нашою внутрішньо держаною справою.
Тож, Каганат і решта, наведених Вами, противників нехай залишаються і протестують у себе вдома. А ми маємо творити СВОЮ власну країну, за принципами, які нам найближчі до серця.

Взагалі ж, я з Вами згоден. Ми маємо дуже багато ворогів, бо втратили суб*єктність.
Якщо ж ми зможемо поставити суспільство на рейки національної (націоналістичної) спрямованості, то дуже скоро все зміниться. І з Україною почнуть рахуватись. А так.....
20:03 14/11/17
Тож, не український - Руський націоналізм має прокинутись в серцях українців.
Страх перед знищенням епохи Русі на віки вічні, має стимулювати наш розум!
Ми, українці... нащадки величної Київської Русі, повинні врятувати свою країну, поки ще маємо якийсь, хоча й маленький, шанс. best best
19:21 14/11/17
Рекомендует этот материал.
19:21 14/11/17
Юрий Самсыка Запорожье
Дякую за рекомендацію, Петре.
19:57 14/11/17
Рекомендует этот материал.
20:01 14/11/17
Юрий Самсыка Запорожье
Дякую Вам за рекомендацію.
20:05 14/11/17
Ст. цікава, хоча і присутні спірні думки.

Якщо говорити про Русь, то москалі себе також русичами вважають,а говірку навіть " русским язіком" назвали, тому є Україна звідси потрібно і гнати коней в націоналізм.
20:04 14/11/17
Юрий Самсыка Запорожье
Можливо, Ви десь і праві.
Але москалі вкрали наше ім*я. А по правилам Життя, все вкрадене, рано чи пізно має бути повернуто власнику.
Тож, я і наполягаю на тому, щоб ми згадали - ХТО ми є на цьому світі в дійсності?
Ми маємо пам*ятати свої корені та витоки. Без цього не сформується нація.
Без цього ми не зможемо визначитись зі своїм місцем під сонцем та зі своїм призначенням в цьому житті.

Підняття в Україні теми відродження Русі є тумаком нижче пояса для москалів.
Тож, нехай замисляться крадії та узурпатори, що накоїли їхні імператори.
Довго вони нас тримали за "другий сорт".
Настав час повернення всього на свої місця... час торжества Істини.

Тож, нехай повертають вкрадене та замолюють гріхи.
20:39 14/11/17
Юрий Самсыка Запорожье
Інакше ж говорячи - все треба робити одночасно, і не треба нічого відколадати на потім.
Бо може так статись, що й можливості повернення до цієї теми... до теми недоробленої справи, з різних причин, може й не бути.
Тож, не треба відкладати на завтра те, що треба зробити сьогодні. )))
20:44 14/11/17
Вельмишановний пане Юрію, як мабуть ясно, в Кремлі чітко існує поділ:
український націоналізм - це фашистські "бандери", недобитки яких і зараз треба нищити...
і російські націоналісти, патріоти, цвіт і гордість російської нації...
- першим місце це табори і виправні колонії, а другим Бог велів збирати російські та біля землі сусідів - адже "вони споконвіку були московські у розумінні російські, тому РФ і зараз повинні належати...
Звичайно, в певній мірі, це моя особиста інтерпретація, але вона близька до путінської уяви! Ви подивиться, як на Вас кинулися місцеві (звичайно перебільшую) російські патріоти.
19:34 15/11/17
Юрий Самсыка Запорожье
Все Ви правильно розумієте.
Та от я пишу про те, що досить нам пасти задніх.
Ми маємо відібрати (повернути) те, що колись було вкрадене у нас.

Щодо українського націоналізму в розумінні Кремля, так Ви це точно відмітили.
Та воно й зрозуміло, бо українські (руські) націоналісти не дадуть більще поневолити Україну-Русь! І вкрадену назву повернуть, і згвалтовану історію виправлять, і природність української мови доведуть.
19:21 16/11/17

 Дай боже, щоби все останнє відбулося у реаліях життя якмога скоріше! Попереду дуже потужна боротьба і поки зроблено надзвичайно мало. Про що свідчать тетянови, литвиненки, та інша мерзота, яка намагається втиснути себе в український народ.  Без честі, без совісті зі всєю брехливістю та збоченням, а лізуть... Наше завдання тут згуртуватися і давати їм відсіч!

20:33 16/11/17
Юрий Самсыка Запорожье
Давати відсіч на ХайВей... це дуже мало.
Ми маємо гуртуватись задля більш високої та більш відповідальної цілі.
20:53 16/11/17
Згоден! Мета повинна бути вище. Тут відбиток в маленькому!
20:56 16/11/17
Юрий Самсыка Запорожье
До речі, те що москалі вважають себе русичами... ми до цього вже звикли.
Головне - щоб МИ не почали їх вважати русичами.
20:55 16/11/17
Рекомендує цей матеріал. Чому? Рекомендую в якості питань для обговорення... Дяка авторові за постановку теми... Що державна підтримка не там, так точно!
22:13 14/11/17
Юрий Самсыка Запорожье
Дякую за підтримку та рекомендацію.
19:16 16/11/17
Нема за що! Прошу Вас у Вашому матеріалі вихрестити усіх збоченців, якщо не ставите їх в особистий ігнор.... Хоча може нехай бачуть і не вступають з ними в полеміку!
20:39 16/11/17
Ltna Prikolova Николаев
dknown Цікаво, чому французам, британцям чи іспанцям Ви дозволяєте з гордістю називати себе американцями та ще й називаєте це проявом справжнього націоналізму, а бурятам, егейцам, мордвинам... не дозволяєте навіть рота відкрити, щоб називати себе "русскими", невже "рожею не вийшли", що Ви їх так ненавидите, тоді то є проявом справжнього нацизму.
23:37 14/11/17
Геннадий Москаль Днепропетровск
Тьотя, не пркольно. Саме цьому разі ці буряти ... чи ще хтось там... виступють у ролі нацистів-рашистів, які прийшли зі зброєю на чужі землі. sad
23:49 14/11/17
Ltna Prikolova Николаев
Дядя, Ви самі саме цих бурятів пасли, де Макар телят не пасе, чи може Ваш дядя попхався аж туди, де Макар телят пасе? dknown
00:05 15/11/17
Юрий Самсыка Запорожье

 


 


Ltna Prikolova 


 


  «Цікаво, чому французам, британцям чи іспанцям Ви дозволяєте з гордістю називати себе американцями та ще й називаєте це проявом справжнього націоналізму, а бурятам, егейцам, мордвинам... не дозволяєте навіть рота відкрити, щоб називати себе "русскими", невже "рожею не вийшли", що Ви їх так ненавидите, тоді то є проявом справжнього нацизму».



 


Може, Ви трохи неуважно прочитали, але я акцентував саме на присутності розвиненого націоналізму в РФ. Саме тому і навів цей приклад.




 Поверніться будь ласка, до тих рядків і прочитайте більш уважно.


 


А взагалі, я дійсно не вважаю згадані народи «руськими», і маю на це всі підстави, бо на відміну від них, американці наприклад, вони і є - американці. Вони самі собі створили країну і самі її так назвали.


Тепер вони живуть на території, власноруч створеної Америки... там народились і всією сутністю належать Америці... і в подумках, і в наявності.

Буряти ж, егейці та інші .... ніякого відношення до Русі не мають і ніколи не мали! Ніколи не бували на руській землі, і не знають, чому та земля зветься «руською»... що це може означати?
Якщо ж у Вас виникли такі питання, то почитайте історію виникнення Русі... Московії (Моксель)... ну і звичайно ж, почитайте про народи півночі.

Отже робіть висновки самостійно - які з них можуть бути "русскіє", коли вони навіть не знають, що таке - РУСЬ?


....Чи, може, вони просто соромляться свого походження? Тому й величають себе ім*ям іншого народу, про який нічого навіть в школі не вивчали?


Тут я погоджусь – «Руський» - звучить гордо!




І особисто я пишаюсь тим, що мої корені виходять з історичної Русі.


 


 

08:33 17/11/17
Юрий Самсыка Запорожье
До речі, а хто Вам сказав, що я їх ненавиджу?
Я ненавиджу лише ворогів України, що прийшли зі зброєю в руках та розпочали війну в моїй країні.
І для мене не має значення - буряти це... егейці... вепси... угри...
Вони прийшли вбивати моїх співвітчизників і загарбувати територію моєї країни!
То що ж мені... любити їх?
Нехай згорять вони в пеклі... разом зі своїм царем, що прислав їх.

То це є проявом "нацизму" з мого боку?
08:39 17/11/17
Ltna Prikolova Николаев
А я Вам раджу почитати історію знищення Русі, щоб не бути таким самозакоханим в своє сумнівне походження, може та історична трагедія допоможе Вам нарешті сягнути всю глибину нинішньої і стати справжнім патріотом, а не руйнівником і ....метеликом, який в суцільній темряві летить на вогонь, запалений спеціально для його знищення.
09:24 17/11/17
Юрий Самсыка Запорожье
Я не лечу на вогонь. Туди летить наша влада та тягне з собою країну. (євроінтеграція)
На інший такий же вогонь (інтеграція в ТС) летить кремленалаштована частина суспільства... що ностальгує за СРСР, не розуміючи, що соціалізм не повернеться, в результаті об*єднання з РФ.
Нічого вже цього не буде.
Ми маємо будувати СВОЮ країну... на СВОЇЙ землі, і стояти за неї намертво.
13:01 17/11/17
Юрий Самсыка Запорожье
А щодо Русі... так це Московія її і знищила. Вкрала ім*я і спотворила історію.
Я ж від Русі не відмовлюсь.
Ви взагалі знаєте значення слова "Русь"?
Не даремно таку назву отримала наша земля в той час.

А якщо Ви мали наувазі шкільний матеріал з історії, де Русь було знищено монголо-татарами... так Москва і є - улус Золотої Орди, який заснував Хан Тимур.
Тож, ми так і живемо поруч з Золотою Ордою, яка тепер себе називає Руссю.
13:07 17/11/17
Ltna Prikolova Николаев
О, Русь моя! Жена моя! До боли
Нам ясен долгий путь!
Наш путь - стрелой татарской древней воли
Пронзил нам грудь...

А.Блок "На поле Куликовом"
13:58 17/11/17
Ltna Prikolova Николаев
LOL "Я не я і хата не моя, але десь, колись може збудую, якщо вилізу з колиски і навчусь стояти, а може навіть і ходити" cry
13:54 17/11/17
Геннадий Москаль Днепропетровск
Рекомендует этот материал.
23:49 14/11/17
Юрий Самсыка Запорожье
Дякую за рекомендацію.
19:13 16/11/17
Как правило и как показывает мировой опыт, национализм это сборище моральных уродов одной национальности. Когда националисты приходят к власти, зарождается нацизм. Примет тому Гитлеровская Германия. Национализм это преддверие нацизма. evil evil evil
15:38 15/11/17
Юрий Самсыка Запорожье
Радянська школа дає свої плоди.
В усіх країнах націоналізм є оплотом незалежності й свободи, а в Україні - "преддверие нацизма".

....нічого сказати. Радянська пропаганда ще довго буде вивітрюватись із наших голів.
19:13 16/11/17
Не в бров, а в око!!!
20:44 16/11/17
Вы во власти уже 4 года. fuuu Отбросили Страну лет на 20 в зад. И гордитесь этим. Как же вас называть?
10:13 18/11/17
Юрий Самсыка Запорожье
Хто це "Ви"?
Я, наприклад, ніколи при владі не був.
Якби ж був, то ця країна вже давно стала б квітучою та багатою.
16:36 18/11/17
Юрий. Ваши оправдания не принимаю. Вы таки не при власти. Но ваша банда властвует. fuuu fuuu fuuu
17:04 18/11/17
Юрий Самсыка Запорожье
Що Ви собі таке намалювали? Це я виправдовуюсь? Навіть не мрійте!
А банда при владі не моя, а наша з Вами... спільна.

Але Ви гарну позицію собі обрали...
Ви за красних чи за білих?
Я - за вільну, багату і квітучу Україну. А Ви?
18:06 18/11/17
Рекомендує цей матеріал. Чому? цікавий погляд на важливу тему
22:25 16/11/17
Юрий Самсыка Запорожье
Дякую Вам за рекомендацію.
Нехай більше людей читають та починають замислюватись.... поки ще, сподіваюсь, ми маємо трохи часу.
08:41 17/11/17
Славiк Полтава
Хе його знає. Стаття нервово збуджена, це сподобалося, бо личить темі. А взагалі не націоналізмом єдиним. Друззятовариші погодяться, що є багато течій соціального розвитку держави. Якщо вже по великому рахунку, по темі статті, то на первинному етапі творення держави всі(подпольщики) адже з владою цією треба боротися, аби держава процвітала, стануть скоріше сепаратистами, саме ними, для теперішніх хтоне хоче покидати стан хабарників і олігархів, перейшовши в слуги народу. Тож щоб побудувати сильну й розвинену державу, саме народ повинен обирати на що транжирити бюджетні кошти, і народ повинен видавцеи видавати, контролююючи кожну копійку. А це вжесоціалізм, або демократія ратше звісно. От і ще. ну коли вже прості отакі журналісти перестануть копіювати пропагандичні гасла! От Ви, невже теж думаєте що винна в усьому росія? Чи може Америка, Європа? Винні ми з вами, що дозволяєм повторюватися з року у рік одному сценарію дерибану. А гасла, винні попередники, або ж сусуіди, це не більше ніж інструмент. Розділяй та володарюй зветься. З повагою до людини котрій болить як і кожному.
12:25 01/12/17
Национализм - тупик, ибо по своей внутренней сути он, как справедливо писали совдеповские историки, есть национализмом буржуазным. Нынешнего националиста купить, что два пальца об асфальт, а домайдановского - надо было только поманить хрустящей купюрой. И на этом весь его показной национализм разворачивался на 180 градусов. Нужны примеры? Тягнибок, который став с пархатыми на одной трибуне, на призывы Майдана "Лидера!" спрятался за жидовские спины, а Яценюк мявкнул, что лидер - это народ Украины.
Национализм продажен и управляем жидовскими магнатами и находящимися в их руках СМИ.
Непродажен по своей сути национал-социализм, ибо он работает на благо труженика, рабочего, крестьянина, фермера, создающего материальные блага. Национал-социализм берёт под защиту производителя материальных благ и ставит заслон на пути спекулянтов-ростовщиков, большинство из которых плутократы и паразиты на теле любого общества.
К сожалению, Украина пока ещё не выпрыгнула из детских штанишек национализма, не отбросила от себя плутократов-спонсоров, ухмыляющихся над ребёнком нагадившем в собственные штанишки и вышиванковых предателей своего народа, готовых менять подгузники обгадившемуся дитяти. Но совсем скоро всё изменится и за изменившейся Украиной потянутся другие народы, отвергающие ложь претендентов на мировое господство.
Европа уже показывает, что иудо-фашистская брехня плутократов-претендентов на мировое господство, развратников и извращенцев достала всех.
20:21 01/12/17

Live

48 мин. назад

Андрей Андре комментирует материал Как военная прокуратура Украины, "ломает" добровольцев

59 мин. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал Как Укразлизныця «разводит» пассажиров по их «многочисленным
просьбам»

1 час. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал Как военная прокуратура Украины, "ломает" добровольцев

1 час. назад

Геннадий Балашов публикует статью Лежачая стена

4 час. назад

Александр Ткач публикует статью Как военная прокуратура Украины, "ломает" добровольцев

4 час. назад

Александр Ткач комментирует материал Как защищать Украину, - вперёд!.. А в благодарность, - позор и забвение...

4 час. назад

Володимир Бровко комментирует материал Усміхнися мені здалека!

4 час. назад

Володимир Бровко рекомендует материал Усміхнися мені здалека!

4 час. назад

Виталий Сокол публикует статью Как Укразлизныця «разводит» пассажиров по их «многочисленным
просьбам»

4 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич публикует статью Романс о сумасшедшей Любви

6 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич комментирует материал Сжигаю листья - книг страницы

6 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Крым-это яйца меж ног России

6 час. назад

Александр Жовноватый комментирует материал Как защищать Украину, - вперёд!.. А в благодарность, - позор и забвение...

7 час. назад

Александр Жовноватый комментирует материал Крым-это яйца меж ног России

7 час. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал Крым-это яйца меж ног России

7 час. назад

Nataliy Glinskay публикует статью Усміхнися мені здалека!

7 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич публикует статью Сжигаю листья - книг страницы

7 час. назад

AirAdvisor публикует статью Названы только 2 блюда, которые безопасно есть в самолете

7 час. назад

Антон Кучко публикует статью Крым-это яйца меж ног России

16 час. назад

Larisa Potapova рекомендует материал Космические Боги с созвездий Большого пса и Ориона ч.7

16 час. назад

Larisa Potapova пишет рецензию на публикацию Космические Боги с созвездий Большого пса и Ориона ч.7

17 час. назад

lusi рекомендует материал Сводка новостей

17 час. назад

lusi рекомендует материал Идея власти неземной