О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

История  4 сентября 2017 18:12:15

Автор: antov

ПРОТИ ТЕЛЬФАРСЬКО-СПРАНГІВСЬКОЇ ДУРІ

Все фото Показать все 5 фото
ПРОТИ ТЕЛЬФАРСЬКО-СПРАНГІВСЬКОЇ ДУРІ ПРОТИ ТЕЛЬФАРСЬКО-СПРАНГІВСЬКОЇ ДУРІ ПРОТИ ТЕЛЬФАРСЬКО-СПРАНГІВСЬКОЇ ДУРІ ПРОТИ ТЕЛЬФАРСЬКО-СПРАНГІВСЬКОЇ ДУРІ

ПРОТИ ТЕЛЬФАРСЬКО-СПРАНГІВСЬКОЇ ДУРІ
 
ПРОТИ ТЕЛЬФАРСЬКО-СПРАНГІВСЬКОЇ ДУРІ
 
ПРОТИ ТЕЛЬФАРСЬКО-СПРАНГІВСЬКОЇ ДУРІ

ПРОТИ ТЕЛЬФАРСЬКО-СПРАНГІВСЬКОЇ ДУРІ

Писав хтось опуси – захмарні,

Та зразу бачиш геть бездарні!

Тому, як сумніви хоч чомусь є,

То краще не берись за не своє.

                         J-P. Sartre

 

Деякі вважають, що їх заумну дур, читачі сприймуть, за якусь відвертість, чи сміливу незвичайну критику. Та це далеко не так. Так і черговий виступ під ніком Тельфар Спранги з критичною писаниною про письменника та відомого вченого палеонтолога, професора (звичайно же, з однією літерою "ф")  Івана Єфремова.  Того, якого вважали апологетом комуністичної моралі та ідеології. Видатний вчений, праці якого у сферах геології, палеонтології та біології визнані і далеко за кордоном і у післявоєнному суспільстві. Саме ці праці, а не тільки творчі письменницькі роботи письменника-фантаста, принесли йому всесвітню відомість…

Дивно, бачити, як критик – неук, якому безмірно далеко як до письменницького таланта Івана Єфремова, тим більше до сукупності його наукових праць, хоч і визнає "літературний талант автора заперечувати важко", та все ж таки критикує! Що ще до безумовного позитиву Спранга віднесла ще "еротику та рясноту комуністичних баб, які вільно демонструють свої принади", то добре, хоч вона не звинуватила його у порнографії. А взагалі, така у неї критика виходить і засудження, це  зайва "еротика та сексуальна заклопотаність сталініста". Ну то вже "поєднання їжака та вужа". Так, це вже занадто сміливе визначення! Хоча - ніяк не можу осягнути, чому така солідна особа, як Володимир Бровко, схвально віднісся до такої мерзенної критики. Може із знайомства з ануаками? Бо навіть не жінці (жінки про таке не дбають), а самому сексуально заклопотаному критику подібне не припаде на думку. Хіба за підозрою, деяким мерзотникам чоловічої статі….

«Шалом, друзі і всі хто читає мене», це привітання у неї суттєве. Бо таку "важко, тут і визначити яку" критику не повинні б вибачати, тим більше, шельмування визначень, маніпуляції та паплюження чистої краси та зовсім невинної еротики. Що тут скажеш, чи це свідомо, за необізнаності, за дитячими уявленнями, або за відсутності власної краси, потворністю (моральною чи фізичною)!

Взагалі, ця тамбовська чи євпаторійська Тельфер-дура, що знущається над комуністичною суттю та творчістю Єфремова, чомусь навіть не згадала тут, про мовчазне його ігнорування радянською елітою (як же це, вчений намагається вчити комуністичну владу моралі)! Тут же такі намагання корегувати уяви про чистоту правителів цього світу (його горе-контакти з радянським міністром культури Дементьєвим), ще й дуже напружену працю КДБ зводить на нівець, (чи він не засланий ворог, не потенційний дисидент, а ще може тотально правильний інопланетянин і схоче корегувати комуністичний ідеал). Що скажеш, таке казати не треба. Без того ясно, що ця зазначена "Спранго-балалайка" навмисно і не чіпає 40-томні праці контррозвідки  (ІІ управління славетно Московського КДБ)!  Бо її більш цікавлять еротична анімація його праць (можливо що це програма російських спецслужб, для яких ідеалом може бути гидота та мерзотник путінського зразку, а ось чиїсь ідеали, чесність і пошуки моралі) незрозумілі тому загрозливі. Звідси і темні наміри (як злість до тих позитивів, що виникають у інших). Простіше, значно легше, нагадити на чиєсь святе, руйнувати наміри позитивного, ніж визнавати  усю нікчемність і нездатність творити необхідне людям, і брехати про силу, яка начебто є у негідників та темряви. Деякі інтерпретують це, як козні дідька, інші як темряву, ховаючи та виправдовуючи весь злочин і намагання творити погане іншим. Дискредитація (безпідставна і в решті-решт програшна і мерзотна) видатного та ще і всесвітньо відомого вченого та письменника фантаста достойна мети диктаторів, служок, нікчем, саме таких які намагаються переробляти лайно на золото. Але згодом таки виявляється, що таке золото, як і раніше тим було, тим і залишається.

І шпіономанія, злочинність, гидотне порно, спроби зробити з мерзоти цукерки, обертаються тільки у негатив на себе. Ані сфальшоване золото, ані сфабрикована брехня, ані підміна понять, пихатість разом з нікчемністю, заздрість разом з нездатністю та приховане привласнення не змінять нічого, як вислови минулого "попав до лайна, то ж не маяч та не чирикай" - тоді може довше не помітять та довше проживеш.

 По підозрі, така ошатна ретельна увага на 110-у річницю, аж ніяк не може бути випадковістю. Чим така дуже видатна людина, лауреат Сталінської премії, ще і всесвітньо відомий фантаст насолив радянській владі, їхнім вожакам і комуністичному керівництву країни та КДБ, ще й нинішнім рашкинським негідникам та такій ануачно – заклопотаній дурі ? Мабуть-таки чимось насолив!!!

В чомусь може хтось у КДБ і правий. Бо Єфремов та його оточення, виступали проти ак. Лисенка та і його антинаукових концепцій, викривали шахраїв біля науки і виводили на чисту воду нечистих на руку крадіїв, яких зараз би зазначили як корупціонерів.

А чого тільки і до смерті, і опісля, йому не "шили", та й що тільки не робили працівники комуністичного КДБ і нинішнього зфашисченого ФСБ. За свідоцтвом його дружини, після його смерті, "обшук починався зранку о 8-й, 9-й та закінчувався після півночі". І так місяць! Що шукали - це і досі невідомо: чи то "ідеологічно шкідливі дописи і літературу", свідоцтва у шпіонажі на користь "іноземних держав", його так і невиявлені контакти із "представниками позаземних цивілізацій", зв’язки з британським, американським, чи іншим резидентом руху закордонних спецслужб, свідоцтва з дискредитації ідеології КПРС, завдання і організація дисидентства, рухів спрямованих проти радянського устрою, тощо. Словом, тотальна махрова бридота.

А чого варті справжні і надумані, слухи і правда, домисли та доноси. Наприклад, за свідоцтвом д-ра Петрова, "ГБ вважало, що Іван Антонович, як мінімум не та людина за кого себе видає". Чи то заслано британця, чи це інопланетянин, чи цю людину підмінили на зовсім іншу. Часто зі своїми версіями вони попадали до глибокої халепи. Наприклад шукали де поховані брат та три сестри. Брат виявилося живий, а сестра - та була взагалі одна. Як кажуть, "все копали-копали та щось інше розкопали, знов це інше закопали, а  те інше знов пропало, чули щось й його не стало, зараз кажуть – що збрехали". За недавніми заявами виявилося це це за доносами, випадково і нічого насправді (таке часто траплялось) ніколи і не було.

Вигадки є вигадки….

Ось невеликі вибірки з біографії: «Енциклопедист, самоучка, мандрівник, в 19 років зробив перше наукове відкриття, одночасно з дипломом закінчення ЛДУ (біофак). Після Гірничого інституту (геологія, палеонтологія) захистив диплом кандидата наук, а у 30 років став доктором наук. Подання на нього, як на академіка, офіційно з невідомих донині мотивів, було чомусь відхилено! Експедиції, експедиції, експедиції та ще наукові відкриття. Праця, праця, праця, заснування тафономії – наукового направлення у геології та палеонтології, зав. кафедри ЛДУ, директор музею Палеонтології, незмінний керівник багатьох наукових експедицій.... Орден Трудового Червоного Прапора за заслуги в біології, палеонтології та геології. Премія ім. А.А. Борисяка в палеонтології, почесний диплом Лондонського Королівської спілки ім. Карла Ліннея у біології,  Орден Трудового Червоного Прапора з літератури, Орден «Знак Пошани» за відкриття у сфері геології, лауреат Сталінської премії, чисельні наукові та літературні винагороди. Їм передбачені алмазні трубки Якутії, відкриті ртутні родовища. Визначені майбутні технічні відкриття: наприклад такі, як голографія, тримірне телебачення, рідкі кристали, стаціонарні супутники що зараз висять над одним з декількох місць земної поверхні екватору і забезпечують глобальний зв’язок. А також екзокостюм космонавтів – прототип "стрибаючого скелету", нинішні діагностичні та лікуючі вприском знутрі ліків – медичні зонди. Бо за визнанням деяких винахідників саме Іван Єфремов наштовхнув їх на відкриття.

Тому цю критиканку, яка за її ж визнанням, робить собі негативний імідж (слід би ігнорувати, а не схвалювати) попереджати і далі "банити". Того, що Єфремов зробив для землян вистачить на всю сукупність негідників, які засуджують і критикують таку величну постать. Навіть, якщо щось конкретне кому то не на смак, він вважає нудним чтивом, або не подобається "комуністична інтерпретація", слід би було утриматись від нахабства, тим більш знущання, над чиїмись ідеалами.  Автор, якого Ви зараз читаєте, аж ніяк не прихильник, ані сучасного нігілізму,  ні усіх разом комуністичних ідей, на кшталт Зюганова або Петра Симоненка, але (як кажуть) треба честь та й шану мати до людини, яка зробила у своєму житті стільки, що вистачить на усіх критиканів разом взятих…. Та все ж наведу найкращі чудові визначення з якими я цілком згоден:

«Чудова і велична казка-утопія про комуністичне майбутнє нашої планети. Як на мене це єдина, настільки велична і настільки пронизлива радянська казка, що такої в історії культури та літератури ніколи не було, і я впевнений, вже ніколи більше не буде»

                                                                                   Артур Шульц

«Для мене ця книга була і лишається зараз справжньою одою Людській Красі. Красі думки, красі пошуку, красі духовності, красі тіла, красі почуттів, красі емоцій, красі нескінченного пізнання»

                                                                                   Альона Тотокая  

«Не було на світі жодного фантаста, який що-небудь відкрив або передбачив, за винятком Івана Єфремова»,  Известия, 28.11.1997.

                                  Кір Буличов

 

Ось у мене і виникає питання:

ЯКЕ МОРАЛЬНЕ ПРАВО МАЄ оця біля ФСБ-шная Тельфера" заморочувати людям голову. Я розумію що їй, як з гуся вода, чи шукає собі дивіденди і негатив. Та чому ж, наче шановні особи, схвалюють мерзотне знущання, повинні б таке хоча би не помітити.

ПРОТИ ТЕЛЬФАРСЬКО-СПРАНГІВСЬКОЇ ДУРІ
 
ПРОТИ ТЕЛЬФАРСЬКО-СПРАНГІВСЬКОЇ ДУРІ
                                                                                                              

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 1897
Отредактировано: 04-09-2017 [20:43]
delete
antov
antov, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +12
Всего комментариев: 156, Всего рецензий: 4
Читайте также

Норвегия достигла нового невероятного экономического показателяНорвегия достигла нового невероятного экономического показателя

Суверенный фонд Норвегии превысил триллион долларов ...

Російська делегація залишила зал Генасамблеї ООН перед промовою ГрібаускайтеРосійська делегація залишила зал Генасамблеї ООН перед промовою Грібаускайте

У своїй промові президент Литви нещадно критикує зовнішню політику РФ. ...

Аравійський принц сплатив шахраю півмільйона доларів за українську землюАравійський принц сплатив шахраю півмільйона доларів за українську землю

Загалом аферист сподівався видурити вп'ятеро більше. ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

21:22 04/09/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
 
23:47 04/09/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
оцінювати Єфремова поглядом з 90-х дуже некорректно!
І Бровко мав би про це пам'ятати.
Комуністична риторика була вимушеною - інакше б не опублікували.
Звинувачувати Єфремова в тому,Що він був сталініст - несусвітня безвідповідальна дурня безвідповідальної дурепи.
00:36 05/09/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
У автора Тэльфар Спранга две последние статьи на данном сайте называются:
"Худший фильм о Древнем Египте из всех возможных!" – (последний) и "Если бы Эммануэль вступила в компартию...". В статье о Древнем Египте нет ни слова об Ефремове! И именно на этот фильм я писал свою положительную рецензию! На предыдущую статью этого автора моей рецензии НЕТ! И именно там речь идет о Ефремове! Потому вопрос к автору: ты что совсем ИДИОТ, или прогрессирует старческий маразм, или какая другая причина заставила тебя упоминать "незлым тыхым словом" мою здесь фамилию?!
Не все читатели знают о том, что с antov-ым я давно потерял нормальное общение, потому должен сказать об этом здесь. Он обо мне не лучшего мнения, я о нем еще худшего! Этим, кстати, объясняется, почему я здесь обращаюсь к нему на «ты». И, думаю, в этом кроется причина, почему он меня забыть не может даже тогда, когда мною, как в этом случае, и не пахло, но фамилия появляется, а ниже в комментариях еще один идиот пишет обо мне, ни много, ни мало, что я полный нуль! И автор этот его комментарий не удаляет, тогда как вполне нормальные мои комментарии на его предыдущую статью он с легкостью удалил, причислив меня к "паскудникам". На самом деле причина была та, что мои комментарии там были поддержаны другими авторами, среди них выделился некто Гивчик, который под одним из моих комментариев поставил три смайлика: "Переклад про євреїв (з російської)" Петруха Гивчик, 15:53 02/09/2017
best best best

Читать полностью: http://h.ua/new_messages/#ixzz4rkNQn500
Не знаю, появятся ли здесь смайлики, потому на всякий случай напишу перевод слова "best" - это "лучше всего". В комментариях смайлики есть, а в рецензиях... не знаю.
И еще, поскольку я более писать комментарии на статьи antov-а не намерен, два слова, почему Боривитер назвал меня здесь "полным нулем": дело в отношении к стаье о новых Скрижалях, которую этот Боривитер просто обожает, а Ваш покорный слуга написал по этому случаю пол десятка статей с разгромной критикой тех Скрижалей...
13:22 07/09/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Це жива публіцистика.Цікаво читати.

Комментарии

Роман Жуков Знаменка
Рекомендует этот материал.
18:32 04/09/17

 Дякую. пане Романе за Рекомендацію!

20:48 04/09/17
Роман Жуков Знаменка
Вынужден а автором согласиться. Дурь и наглая ложь, которую почему - то поддерживают и Бровко, и Литвиненко и еще кто-то не помню сейчас.
Разве не понятно почему эта или этот представаитель рассы воров и разжигателей войн, системно обплевывает ярких представителей словян и не только?


Дивно, бачити, як критик – неук, якому безмірно далеко як до письменницького таланта Івана Єфремова, тим більше до сукупності його наукових праць, хоч і визнає "літературний талант автора заперечувати важко", та все ж таки критикує! Що ще до безумовного позитиву Спранга віднесла ще "еротику та рясноту комуністичних баб, які вільно демонструють свої принади", то добре, хоч вона і не звинуватила у порнографії. А взагалі, то так у критика виходить і засуджується зайва "еротика і сексуальна заклопотаність сталініста". Так, це вже занадто сміливе визначення! Хоча - ніяк не можу осягнути чом така солідна особа, як Володимир Бровко, схвально віднісся до такої мерзенної критики. Може із знайомства з ануаками? Бо навіть не жінці (жінки про таке не дбають), а самому сексуально заклопотаному критику подібне не припаде на думку. Хіба за підозрою, деяким мерзотникам чоловічої статі….

Читать полностью: http://h.ua/story/440064/#ixzz4rj027QiA

Все верно! Будте внимательны! Нас дурят!
18:39 04/09/17
Дякую! smile
20:54 04/09/17
Petro Boriwiter Запорожье
Бровко сам такий, тому і підтримує. Про Літвіненка я краще помовчу. Не варта він жодного слова, ні доброго ні поганого.Це - повний нуль.
19:44 04/09/17
Нарешті, пане Петре помітив мене, після тривалої відсутності...
20:55 04/09/17
Petro Boriwiter Запорожье
Мене не стільки автори цікавлять, як талановиті публікації. Якщо не помічав, то не вбачав у публікаціях таланту і актуальності.
21:12 04/09/17
Тоді пане Петро ясно, бо я не талановитий (на таке звання не претендую)! Тим більш часто пишу не на актуальні, а навпаки на дуже давні, миршаві з сивим мохом теми, вибачайте.... wow
16:45 06/09/17
Petro Boriwiter Запорожье
Не принижуй себе антов. Інколи ти видаєш класні дописи, як і ось цей.
18:34 06/09/17
Назар Слюсар Симферополь
best
20:15 04/09/17
В такому випадку, вимушеність добрий знак. Наступна фраза сподобалась!
20:51 04/09/17

smile  

13:42 06/09/17
Все, що воно написало про Єфремова більше підходить Богданову з його "Красной звєздой crazy "
21:12 06/09/17
Влучне зауваження, але це воно з надзвичайно високим ЧСВ, вважає себе вищим над усе!!! Їй би в пукінське оточення і робити те, що вона робила з гигальмешами....
23:10 06/09/17

Пане Романе! Особливо сподобалося Визначення: "представник раси крадіїв та підпалювачів війни", хоч це все у перереносному розумінні - раса, і навіть нація і національність були б перебільшенням. Це тільки у Путіна  цілий народ може бути "терорістами"!!!                                                  

08:58 07/09/17
Рекомендует этот материал.
18:43 04/09/17

 Радий, пане Романе, що Ви тут побачили істину!

18:43 04/09/17
Антов, браво! best best

Я тоже проти ПРОТИ ТЕЛЬФАРСЬКО-СПРАНГІВСЬКОЇ ДУРІ ! Геть із сайту брехливих московських слуг сатани!
18:45 04/09/17
Дякую!
20:56 04/09/17
И ты тоже заткни свое хлебало, тупорылая Гоцуляковская мразь! А за "московскую слугу сатаны ответишь", гнида! Иди сначала свой алкоголизм вылечи, а потом уже вякай! Твой последняя стадия алкоголизма видна по твоей дебильной фотке! Алкаши типа тебя мне вообще не указ...
12:34 06/09/17
Дурепо Тельфер Заспражена, ти в якій псішці лікуєшся?
Чи не з Мельником в одній палаті?
20:34 06/09/17
Та ні, він у чоловічій, а вона ж у жіночій, хоча все бува!
23:17 06/09/17

Та ця безрука, ще і без мозку, з однією завивиною і та в кишковику, вибачте! Мабуть аннуаки таке з нею зробили....

09:23 07/09/17
Слід би Вас, за аватрою "безрукою" та ще і "пустоголовою", "обаннуачену дурепу" за Вашу пошлятину витерти та і "забанити", та нехай усі разом з паном Бровко побачать "шумеролога" у самому непристойному вигляді....
09:16 07/09/17
Рекомендует этот материал.
18:48 04/09/17
Дякую пане Леоніде за Рекомендацію! smile
20:57 04/09/17
Авторові низький уклін!
Підтримую у всіх словах. Нам умисне загонять брехливу інформацію. Шкода,що українці деякі ведуться на цю бридоту!
18:50 04/09/17
Безмірно вдячний за Розуміння і підтримку!
20:59 04/09/17
Petro Boriwiter Запорожье
Я Бровку давно вказав на те, що він всякою муттю народ від актуальних тем відволікає. Так він мене закрив право на коментарі під його публікаціями. Це ще той фрукт.Хоча гнилуватий.
21:15 04/09/17
И я тебя тоже забанила, Петька! А вообще, как здорово, что этот мудак Богдан Йович на меня наехал... Сразу столько дебилов и недочеловеков на этом сайте выявилось... Теперь я, по крайней мере, знаю, кого из вас, тупорылых гнид, отправлять в черный список... Низкий тебе поклон, Йович, за твою выдающуюся хуйню!
12:40 06/09/17
Petro Boriwiter Запорожье
Не треба було напружуватись. Я все одно твої дурнуваті опуси не читаю. А чому дурнуваті, хоча я навіть не заглядаю до твоїх публікацій ? Та тому, що автор з таким псевдо розумного написати не може в принципі.
18:37 06/09/17
Яка ж ти тупорила, Тельфенута москалиха! Жах!
20:35 06/09/17
Cлышь ты, "демократка"!
Нафига мои комментарии потёрла?
Я там тебя не оскорблял - просто задал парочку неудобных вопросиков.
Струсила мажорка партноменклатурная? sick
21:06 06/09/17
Іколи це я на тебе "наїхав", хамко ти малолєтняя?
Коли задав пару простих запитань? fool
Все решту ти зопалу потерла.Ссикотно було відповісти?
І як легко злетів з тебе тоненький наліт цивілізованності...
cool
21:24 06/09/17
Що поробиш, не треба звертати уваги! Бо той наліт "шумерської цивілізованості" не сучасний і скоріше архаїчний.... clever
09:39 07/09/17
Пані дурепа! За таке ж можна і бан, і по зубах "цілком справедливо" отримати!
09:32 07/09/17
Та ні, пане Петре, у нас же плюралізм здається - хай хто хоче, той і читає, не звертай уваги dknown !
09:28 07/09/17
Ты ему еще жопу поцелуй в благодарность! А также - Ваньке Ефремову и Иосифу Виссарионычу Сталину, который устроил на Украине голодомор! Забыли про свой Голодомор, ебаные поцреотические суки!?.. Вы щас все стали «щирими украинцами», поливающими меня говном за то, что я говорю на русском языке; а в 30-е годы, когда украинский народ был доведен сталинской продразверсткой до каннибализма, такие вот такие вот зажравшиеся мудаки, как «философ-космист» Ефремов, выступали пиарастами и пропагандонами людоедского совкового строя, самозабвенно воспевая в своих дрянных (хотя и весьма талантливых, но от этого – еще более вредных!) книжонках «Светлое Коммунистическое Будущее», которое, якобы, «вот-вот наступит, стоит лишь немного потерпеть временные трудности».

И, кстати, ты тоже у меня уже в черном списке!
12:48 06/09/17
Нехай повисить це паскудство, поки забанять!
fool fool fool fool fool fool fool
18:20 06/09/17
Дурепа Тельфанута, засунь ці чорні списки собі в ....
20:36 06/09/17

 Не треба на цю дику особу звертати увагу, вона вся "обєнуачена" і під захистом ФСБ!

09:41 07/09/17
Рекомендует этот материал.
18:57 04/09/17
Дякую, пане Антоне за Рекомендацію!!!
21:00 04/09/17
Тому цю критиканку, яка за її ж визнанням, робить собі негативний імідж (слід би ігнорувати, а не схвалювати)

Читать полностью: http://h.ua/story/440064/#3355280#ixzz4rj5XQiV8
best best best
18:58 04/09/17
Рекомендует этот материал.
19:03 04/09/17
Дякую, шановна мила пані!
09:44 07/09/17
Підтримую автора!

Просто молодець без зайвих слів! best best
19:04 04/09/17
"Взагалі, ця тамбовська чи євпаторійська Тельфер-дура,..."

Тельфер -дура! LOL best
19:24 04/09/17

smile  

21:05 04/09/17
От дуры слышу, Оленка Малеева!

Оленка Малеева - идиотка! Оленка Малеева - дебилка! Оленка Малеева - бездарность!

Тебе, сучке, в жизни не написать так, как мне. Вот ты, тупая курица, и завидуешь..
12:51 06/09/17
Судя по этому комменту Вы, Тэльфар, явно пошли на поводу у этих дур и дураков! Не надо так нервничать и стараться их перещеголять в злословии. Они же только и добиваются того, чтоб вывести Вас из себя! Тем более не стоит нервничать и уделять столько внимания этим "авторам" по той причине, что многие из них на самом деле чьи-то клоны! Достаточно посмотреть на их личные странички и как там их рекомендуют! Это и Олена Малеева, и Назар Слюсар, и тот же Марк Львович...
Ниже мне понравился Ваш ответ Назару Слюсару от 13:07 06/09/17, за исключением отдельных, ну, явно лишних словечек. Но опять же... тратить столько сил на клона...
14:12 06/09/17
Литвиненко, навіть видаляти не буду, бо обидва fool fool , хоч кожен по своєму!
17:02 06/09/17
Литвиненко, ти ж наче тут вже свій, а підтримуєш таку курву, що аж плювати хочеться на тебе.
20:39 06/09/17
Петро! Ты ж никакой не Петро! Ты ж клон! А потому плюнуть, даже если бы и очень захотел, то не смог бы! cool
21:18 06/09/17
Дурень ти старий, та й не хрестишся! sick
21:58 06/09/17
Петро, голубчик, этот старый маразматик шуцман Литвиненко, тактику такую избрал - обзывать всех клонами. Он ведь понимает, что 99% учасников проэкта ХВ его не уважают из которых 70% презирают, а оставшихся - 30% готовы харкнуть в любую минуту ему прямо в очки. Вот потрму он ищет как защитить себя.
00:36 07/09/17
Шуцман Литвененко, так какой Отчизне Вы служите, безродненький?
00:31 07/09/17
Та він "рашкінський космополіт"! Без роду, племені, країни, релігійної і партійної належності.... 
 
 


 

За прізвищем литвин, за переконанням - рашкініст, за проживанням - українець, за вірою - сектант, у минулому - вірний ленінець, за поведінкою - стукач.... 


Вибачте, за детальну характеристику.


 


 


14:41 07/09/17
Тельфанута, а ти курвота москальська. Тупа і бездарна.
20:38 06/09/17

 Це все напомірне ЧСВ працює, цієї всюди торканої дурепи!

09:48 07/09/17
Тельфер - дура! bravo
19:28 04/09/17
Petro Boriwiter Запорожье
Тельфер - це підйомний механізм. А ця Тельфер піднімає нечистоти з дна і заливає ними все навколо.
21:16 04/09/17

 Так Петре!

21:18 04/09/17
Petro Boriwiter Запорожье
smile best
21:27 04/09/17
Larisa Potapova Днепропетровск
А почему дура?
14:37 07/09/17
Потому что на всю голову !
17:08 07/09/17
Larisa Potapova Днепропетровск
fuuu read dknown
21:36 10/09/17
Шановна пані Лариса! Не полюбляти (ну не подобається) має право кожна людина. Але брехати, охаювати вченого (всесвітньо відомого), письменника (літературний талант визнала навіть ця критиканка), геологорозвідника і палеонтолога з десятками успішних експедицій - (більшість керівником з відкриттями родовищ)! Що цій особі не подобається? Що він намалював майбутнє, за своїм баченням (яке багато сприйняли як утопію)! Де вона побачила хвалу сталінізму, (це маячня хворої)! І не вихваляв він комуністичних вождів і їх бачення ідеалів, а попереджав, (якраз наслідки тоталітаризму, за що КДБ контролювало всі його дії)! Або їй не сподобалося він цінував красоту (а не хвору еротику, чи збочення)! Тим більше не порно і ту нецензурну лексику (якими скрізь насичені її опуси та ілюстрації).
Лариса, чи Ви знайомилися з її творіннями. Чи прочитали що вона написала про Єфремова і чи уважно передивилися цю публікацію? Здається що ні, вибачте мене!
19:35 07/09/17
Larisa Potapova Днепропетровск
Уважно,стараюсь прочесть все её статьи,если попадаю.
21:32 10/09/17
Рекомендует этот материал.
19:28 04/09/17
Дякую, пане Володимире!
21:06 04/09/17
ЯКЕ МОРАЛЬНЕ ПРАВО МАЄ оця біля ФСБ-шная Тельфера" заморочувати людям голову. Я розумію що їй, як з гуся вода, чи шукає собі дивіденди. Але чому ж наче шановні особи, схвалюють це мерзотне знущання, повинні б таке хоча би не помітити.

Читать полностью: http://h.ua/story/440064/#3355291#ixzz4rjDNM8Xs


bravo bravo bravo
19:29 04/09/17
Ну, вам, идиотам, не угодишь!.. Уж кем-кем, а "ФСБ-шницей" меня никто не обзывал! РЖУ НИМАГУ!!! Ну вы и даете, гребаные жовто-блакитные нацисты... Это меня-то! - бывалую русофобку и Путиноненавистницу заподозрить в контактах с ФСБилами!.. Ты вообще что куришь, Серов!?..
13:00 06/09/17
О, вижу, что толпа какая-то странная пытается обижать девушку!
Да еще и человека-индиго, еще и любящего нас, Классиков серебрянного века!
Ну, меня, по буддизму, Чехова она может быть и не очень любит с моим "понять и простить" известным.
Но познакомиться с ней хотелось бы, все-равно.
Разрешите с Вами познакомиться.
Я- уже всемирно известный и в этой жизни писатель из Харькова Мельник Юрий Адамович.
Родился 20 января 1964 года.то есть, как и Чеховым был по гороскопам дракон, козерог и чертополох.
14:00 06/09/17

Ображають, ображають! Тільки навряд чи дівчину. Мегеру, навряд чи індіго, у індіго повинна бути зворотня реакція! А тут матершинниця, богохульниця, нахаба, брехуха і охульниця. Не встигла вилупитися і стільки людей облаяти? Правий пане Богдан Йович ЧСВ зашкалює, а хамло і запраграмована ніби у ФСБ попрацювали! Навіть Вам фори дасть, пане Мельник!.... dknown fool crazy

18:13 06/09/17
Мельник, голубчик, а Вам, видать, нравиться терминология Тельфанутой Спранги?

А может вы с одной палаты?
20:19 06/09/17
Все мы, Марк Львович, жители этой планеты, пациенты одной палаты, под названием "Земля".
Весь материальный мир планет- это больница временной материальной жизни, которую Творец построил для лечения душ вечных человеческих, Его детей.

Кто близок к выздоровлению в этой Палате земной жизни, тот не ругается на других людей бранью, типа, "дурак, придурок, дебил, сумасшедший".

Что делают, к сожалению, практически все участники этого блога, значит - далеки от выздоровления, увы.
А ведет с собеседниками дискуссии в уважительном тоне.
Если чем-то не согласен с собеседником, то, в уважительном тоне к нему аргументирует свое несогласие с оппонентом доводами разума и совести.
Чего я, честно говоря, не вижу ни в одном из участников этой дискуссии, увы.
Кричать на собеседника базарную брань- это глупо весьма, ею человек лишь сам себе дает характеристику, как человеку очень низкого и умственного, и духовного уровня, увы.

Ну, Вы же, дорогой брат еврей не такой, надеюсь?
Еврей еврея не обидит, как сказала мне как-то одна еврейка из Израиля на сайте "Фабула дебют".

Относительно ника этой девушки, то она в своём профиле на "ХайВее" указывает и свое настоящее имя, и фамилию, и место жительства.
Из дальнего Зарубежья она оказывается.

А вот вы, уважаемый Марк Львович, так и не ответили мне на мой вопрос в блоге Юрия Самсыка из Запорожья- откуда вы?

Что у меня рождает смутные сомнения, что и имя "Марк Львович" у вас совсем не настоящее.
И никакими евреем-братом мне, сыном Авраама и Сарры, вы и не являетесь совсем.

Рассейте, дорогой, эти мои сомнения на этот счет, и скажите, что имя Марк- это то, которое вам мама и родитель по имени Лев дали?
Но не вздумайте мне говорить неправду, это крайне опасно делать при общении с малехо пророком.
Можно тогда того... испепелиться малехо.
С уважением.
22:20 06/09/17
Мельник, голубчик, Вам пора уже укольчик получать. Нето Вы попросите дальше ключи от моей квартиры.

Мельник, а с какого перепуга Вы себя к евреям приписали?
Вы иудей ?
Вы посещаете синагогу?

Как по мне, то Вы и эта сумасбродная Тэльфар два сапога пара.
22:53 06/09/17
Ключи от квпртиры,Марк Львович можете дать. А вот на холодильник ,друг, надо повесить два замка. Ободрет вас этот проходимец.
19:16 07/09/17
Мельник ти придурок від роду. Уже звідусіль тебе вигнали. Хочеш щоб і звідси поперли знову?
20:41 06/09/17
Мельник, сударь, Вы не всемирно известный, а всемирно глупый, но Вам этого не понять, к сожалению.
23:00 06/09/17
Юра, тьы нашел себе невесту?
Она в курсе, что ты импотент?
Не, прости, монах.
19:13 07/09/17
Юра, тьы нашел себе невесту?
Она в курсе, что ты импотент?
Не, прости, монах.

Читать полностью: http://h.ua/story/440064/#3355610#ixzz4s0rXzIgN

Когда он год тому назад пришёл в харьковскую синагогу, сказав что еврей по бабушке, его попросили засвидетельствовать. Он опустил брюки и нижнее бельё. Его выгнали, сказав вслед, что надо было сделать обрезание, а не кастрацию. Вот такая незадача случилась с человеком, знающим о ритуалах понаслышке.
19:59 07/09/17
Может его насильно кастрировали ? Под наркозом, а он и не знал? Подумал обрезание и записал себя евреем.
20:46 07/09/17
Сложный вопрос, туманный. История умалчивает обстоятельства сего действа. Не исключаю, что в ревностном желании доказать свою причастность к иудеям "всемирно известный" закрыв глаза полоснул себя выше предписываемого уровня. Когда-то он был дипломированным хирургом, а после многих лет отсутствия врачебной практики рука могла дрогнуть.
21:08 07/09/17
Вот и нашли себя два одиночества.
20:47 07/09/17
Ржіть, ржіть, а "нимагу" то давно ясно що не здатна НІ НАЩО!!!
17:06 06/09/17
Ідіотка на цьому сайті ти - Тельфернута на всю голову і ті, що тебе підтримують.
20:39 06/09/17
Petro Boriwiter Запорожье
Рекомендует этот материал. Почему? Влучно і вчасно.
19:45 04/09/17
Дякую, друже!
21:08 04/09/17
Petro Boriwiter Запорожье
smile best
21:10 04/09/17
Назар Слюсар Симферополь
Рекомендует этот материал.
20:13 04/09/17
Дякую за Рекомендацію!
21:08 04/09/17
Назар Слюсар Симферополь
ЯКЕ МОРАЛЬНЕ ПРАВО МАЄ оця біля ФСБ-шная Тельфера" заморочувати людям голову. Я розумію що їй, як з гуся вода, чи шукає собі дивіденди. Але чому ж наче шановні особи, схвалюють це мерзотне знущання, повинні б таке хоча би не помітити.

Читать полностью: http://h.ua/story/440064/#ixzz4rjOggOLA


best
20:14 04/09/17
Назар Слюсар Симферополь
НАЦІЯ ПОНАД УСЕ!
20:14 04/09/17
Ну це може занадто, але дякую!
21:11 04/09/17
Назар Слюсар Симферополь
НЕУК - це 100%!

Шельма з під синагоги! Все тварюка обпльовує і всіх. а наші тупорилі і пихаті неуки її підтримують.

Правильно підняті питання. Таким треба давати бій!
20:17 04/09/17
Хи-хи!..

Слышь, ты, долбанутый долбослав и антисемитский уёбок Слюсар!

Вот истинная харя твоего славяно-арийского язычества:
http://www.proza.ru/2016/01/14/1702

Моя статья, где, в числе прочего, повествуется еще и о том, почему все долбославы - недочеловеки, и почему они не должны иметь права голоса:
http://www.proza.ru/2015/11/22/1953

Статья о том, как вы, поганые долбославы, вкупе с прочими шизотериками, дискредитируете уфологию:
http://www.stihi.ru/2014/12/20/938

И вот кем НА САМОМ ДЕЛЕ БЫЛ Христос (которого одни шизотерики с Рериховских времен отправляют на «обучение» в Гималаи, а другие - обзывают «славянским волхвом» Радомиром и приписывают ему «родство» с Меровингами). В гробу он видел эти поганые Гималаи вместе со всеми Рерихами, Буддами, Кришнами и Прабхупадами, - и этих Меровингов с «Кодом да Винчи»!!!

Христос и Ситчин:
http://www.stihi.ru/2015/10/23/630

Лишь сейчас, на рубеже 20-21 веков, из язычества стали делать ИДЕОЛОГИЮ, и сознательно противопоставлять ее христианству! До самого конца 20 столетия подобной идеологии не существовало! Языческие обычаи и традиции, конечно же, были, с этим никто не спорит, - но не было специальной идеологии, которая бы строила на их зыбкой основе свою собственную теологическую систему - причем, систему откровенно нацистскую, антисемитскую и антихристианскую!
Уже одно лишь это заставляет серьезно задуматься о том, что так называемое «родноверие» и «арийское ведическое православие» было создано ИСКУСТВЕННО! - и, как я уже говорила выше, этот странный культ лишь с огромной натяжкой можно отождествить с оригинальным язычеством древних славян!
Кто создал всю эту хрень!? Кому все это было выгодно!?

Есть очень серьезные основания полагать, что тут не обошлось без Ю.В. Андропова, который запустил долбославский проект еще в 70-е годы, но потом, после его смерти, проект вышел из-под КГБ-шного контроля и ушел в самостоятельное плавание. Зачем прагматику и атеисту Андропову приспичило возрождать славянское язычество!? А вот зачем:
http://rushill07.narod.ru/articles/dec_perun.html

- читай статью «Волхвы с Лубянки», в ней приводятся очень серьезные аргументы, с которыми трудно спорить.

Что же касается «волхвов», то современные мудаки типа Трехлебова, Хиневича, Левашова, Куровского и Задорнова самовольно объявили себя «волхвами» и духовными учителями, не имея на это абсолютно никакого права! Какие они на фиг «волхвы»!? Они - вчерашние комсомольцы и атеисты, создавшие собственные тоталитарные секты и зашибающие нехилые бабки на облапошенных сектами лохах!

Долбославы перечисляются в числе прочих опасных и деструктивных тоталитарных сект, упомянутых в моем программном стихотворении «Дарт Тэльфар»:

ПГМ, кришнаиты, язычники, бля!..
Ваши души убиты, вы – гниды и тля!
Коммунисты, мормоны, фанаты всех йог!
Вы – скоты из загона, чей идол – убог!
Вы – в духовном холуйстве, в духовном дерьме,
Оттого и не суйтесь судить обо мне!
Ваши доля – смиренье, молитвы и пост,
Вы достойны презренья, не зрящие звезд!
Ваша доля – зомбежка по долгим годам:
Ни мясца, ни рыбешки, один прасадам!
Моя доля – сраженья, любовь и война,
И своим снаряженьем я щедро полна!
Мне судья – только равный, кто годен в друзья:
Еретик своенравный, что злокознен, как я!..

Отсюда:
http://www.stihi.ru/2016/08/01/427
13:07 06/09/17
От пане Бровко і подивиться яку дуру-шумерологиню схвалили....
18:28 06/09/17
Антов, эта дура проэкт ФСБ и на нее клюнули "великие мыслители" этого сайта. LOL
22:55 06/09/17
ШИЗОЇДКА ТЕЛЬФЕРНУТА, ГЕТЬ ІЗ САЙТУ!
20:43 06/09/17
Петро, вот это самая правильная мысль , которую я прочитал на этом блоге.
22:55 06/09/17
Ах пане Антов!
Ось ныколи не передбачав вас побачи в ролы свого опонента!
Ы тому слыдую твердженням вашо дорозичливця Жукова сказаты, что я в впадку обьекта вашоъ критики;

Вынужден а автором не согласиться!

Тому що по перше:
Тельфар хто б вона не була робить корисну справу популяризуюю Древніх шумерів і цим повністю підриває іудо-християнську релігію що опутала уми більшості людей на нашый планеты Земля!
Іша справа як вона це робить і тут її модна і потрібно критикувати!
Але ви мабуть тако відносите себе до православних християн тому ви й не приймете те про що пише Тельвар...
Тепер про тих осіб які вас озеленили!
Пане Антов побійтесь Бога Іегову і подивіться на тих кронів від тогож роосіского ФСБ що пасуться біля ваших статей. Бо ви у них на обліку як щирий український патріот! А їх завдання- вас скомпроментувати!
Ы перше свыдчення тому це те що тут присутный Petro Boriwiter? Відомий усім ФСБшний троль!!!

І ця ваша публікація на захист якось там радянского письменика-фантаста Івана Єфремова ( одне его призвіще говорить що він вже наполовину іудей) для них рідкісна можливість вас затролити!!!

Имя Ефрем произошло от древнееврейского имени Эфрайим, которое означает «плодовитый». В Ветхом Завете это имя носит младший сын Иосифа, родоначальник одного из двенадцати колен Израилевых. Более древней формой имени Ефрем является имя Ефраим или Эфраим. От этого имени появилась фамилия Ефремов. Использовалась также форма имени – Ефремий и уменьшительно-ласкательные обращения Ефремка и Рема. В настоящее время имя Ефрем в России встречается довольно редко
21:21 04/09/17

 Пане Володимире! Я теж зовсім неочікувано прочитав Ваше схвалення. Але з тим, що написала ця критиканка я ніколи не погоджуся. Тут і брехня проти Єфремова не подобається - особиста справа, не читай! А ось охаяти видатного вченого, незалежно від уподобань, за пошуки хоча би і утопічного ідеалу, як деякі визначають - це інше. Я ні в якому разі не поділяю людей за національною належністю, за надуманими претензіями. А тут ще гірше - не за сексуальні викрутаси, а за визнання краси та і її визначення. Це вже переходе будь які межі.Тим паче коли авторка не бездоганна, а відвертий бруд - Гильгамеш та ранішнє, ніяк не укладається поряд зайвої еротичності. Погодитись не можу. Що написав на тому і стою....
Та і Ваші викладки про походження імені Єфрем ні в чому не переконують. Походження давніх і сучасних багатьох імен дуже схоже з Вашою інтерпретацію, ну та й що. Хіба це не та ж сама маніпуляція. В подальшу полеміку не хочу і лізти! 

21:54 04/09/17
Щановний пане Антов! Час нас з вами розсудить!
22:54 04/09/17
Не маю сумнівів....
18:31 06/09/17
Бровко, сударь, если Вы почитаете, что здесь понаписывала Ваша хваленная Тэльфер, то увидите, что время уже вас ОСУДИЛО,а не рассудило! LOL
23:02 06/09/17
А як Ви, пане Володимире, ставитесь до того, що пісюха-малолєтка називає Івана Єфремова Ванькой?
22:34 04/09/17
не боїтесь, що і Вас воно Вовіком назве?
22:40 04/09/17
пане Богдан! Я нікого не боюся окрім дурнів!
Тут усі кинулимсь захищати Івана Еремова. Та це вони зря
І ось чому Иван Ефремов

философ-космист и общественный мыслитель. Лауреат Сталинской премии второй степени (1952).
В своих книгах показал как прошлое, так и возможное коммунистическое будущее человечества!
Тобто ми маємо апологета Коммунізму в його краній сталінській версії!
Як ще до нього повинен в такому випадку ставитись коден український парітот. До речі і ви як бі також підпадаєте під це визначення? Чи я помиляюсь?
23:01 04/09/17
Ви не відповіли на питання!
А так - да, помиляєтесь! cool
23:53 04/09/17
Вибачайте за втручання, але Ви дуже і дуже помиляєтесь користуючись викривленою і дуже передвзятою поверховою інформацією, ніби навмисно створеною для дискредитації! Мабуть і тут написане Ви ігнорували....
23:56 04/09/17
Бровко, голубчик, а давайте мы сейчас будем Вас упрекать в том, что Вы служили аппологету коммунизма и забудем о том ,что ранний Бровко хоть что-то, но творил во благо Украине.
А ведь, Вы, сударь, садили многих из тех,кто был неугоден системе и крови на Ваших рученках не меньше,чем испорченных нервов у студентов шуцмана литвиненка.

Ранний Бровко еще как бы творил, а нынешний или поздний целыми цитатами бросается из гугла и , при этом, делает важную мину о сврем величии, как автора ХВ.
Опомнитесь, голубчик, пишите сами и мы с радостью будем Вас читать.

Ради справедивости надо отметить, что шуцман пишет самостоятельно. Гадости расспространяет, но свои.

Очень жду когда , наконец, ему позволят выступить с монологом на ХВ. Ведь людям всегда интересно наблюдать,как бабуины достают бананы, используя для этого подручные средства.
09:39 05/09/17
Бровко, голубчик, Ваше начало поста " Я нікого не боюся окрім дурнів!" следует переписать.
23:04 06/09/17
Вовиком не страшно, а вот когда презервативом штопаным и уебаном гнилым, а судя по напору этой тупорылой особи оно способно и на это, тогда Бровко по другому запоет.
20:26 06/09/17
Рекомендует этот материал. Почему? а все - ЧСВ
22:16 04/09/17
Дякую за Рекомендацію пане Богдане! ЧСВ критиканки зашкалює, це її справа, а ось без підстав охаювати - це мерзотність, яку треба карати....
22:35 04/09/17
я чуть ли не с младенчества ощущала свое предназначение: стать великим художником (ибо я еще и рисую) и писателем-фантастом.

crazy fool fuuu
22:54 04/09/17
Та це таке, що нехай би тішилась, а ось брехня, наклепи та паскудство....
23:44 04/09/17
Рекомендует этот материал.
08:35 05/09/17
Дякую за Рекомендацію.
09:17 05/09/17
Согласен с Автором на все 100%!
08:36 05/09/17

Добре що Ви згодні! Бо тут усі шуцмани остаточно осатоніли!!!

09:21 05/09/17
Рекомендует этот материал. Почему? Рідкісний у наші дні зразок літературної критики, насиченої живою, щирою, людиноцентричною публіцистикою.
12:18 05/09/17
Хвалите Ефремова и Сталина, жовто-блакитные придурки! Мало вас Сталин в лагеря пересажал... Оказывается, можно одновременно быть и жовто-блакитным "щирим украинцем" - и сталиноидом... а я-то и не знала! Впервые вижу украинских нацистов, поливающих меня говном за русскоязычность - но при этом мечтающих о возвращении воспетого Ефремовым Сталинского Совка с его колхозами, ГУЛАГом и Голодомором...
13:27 06/09/17
Тут не за руськоязичність і не тим чим у Вас звикли, а за шовінізм, нікчемну мерзотність і брехливість, та остаточну тупість, уви.... : wow
10:12 07/09/17
Дуже вдячний Вам вельмишановний пане Хоміакліте за Рекомендацію, громадянську позицію та схвальні слова! Ще раз щиро дякую....
12:43 05/09/17
Антов, голубчик, ни в коем случае не вздумайте тереть эти шедевры от явно больной особи непоятного пола под кликухой
"Тэльфар Спранга"

Такой мерзости на ХВ еще не было!

Пускай народ почитает кого здесь расхваливают бывштй прокурор Бровко и агент ФСБ ( а он вчера сам признался, что несмотря на пенсию продолжает служить Отечеству) шуцман Литвиненко !!!

Да и сегодня он пытается прикрыть зловонье этой особи, называя ее оппонентов клонами. " Но опять же... тратить столько сил на клона... "
И только потому , что Назар Слюсар никогда не желает даже смотреть в сторону агента ФСБ шуцмана Литвиненка.

Антов, я должен Вас поблагодарить за возможность наблюдать, как психиатру, за осенне-весенними ( а в данном случае осенними) обострениями тяжелой формы шизофрении в особи, неизвестного пола под кликухой

Тэльфар Спранга !!!

Это существо , прикриваясь дебильными философскими измышлениями, явно не своими, облокотившись на тупых Бровка и литвиненка пытается всех обоглать и все обгадить.

А вы, читатель, посмотрите выше о ЧЕМ ГЛАГОЛИЛ БРОВКО !!! И вам станет очевидным, что существо Тельфер пишет всякий раз противоположное написанному ранее.
19:56 06/09/17
Антов, Ви гарно написали і головне що справедливо!

Гнати таку погань, як Тельфернута потрібно із сайту разом із Мельниками!
20:45 06/09/17
Рекомендует этот материал.
20:45 06/09/17
Уважаемый автор статьи, вижу, что лишь Вы и Владимир Бровко из Киева ведете друг с другом разговор в уважительном тоне к собеседнику, друг к другу без базарной брани на человека, даже если Ваши взгляды на какие-то вопросы и не совпадают.
Остальные ведут себя, как типичные троли, люди очень низкого умственного и культурного уровня, давая сами себе своей базарной бранью характеристики.
Вот и ник "Марк Львович" охарактеризовал сам себя в разговоре со мной, как глупый и психически нездоровый человек.
С такими низкими душонками лживых и подлых флудеров, ругающихся на собеседника базарной бранью, я взял правило в нете вообще не общаться, просто не обращаю внимание на их гавканье и хрюканье базарной бранью.
А с культурными людьми, такими, как Вы, готов общаться.
Но хотелось бы мне знать хотя бы Ваше имя и откуда Вы, уважаемый.
Привык к собеседнику в нете обращаться по настоящему имени, которое человеку мама с родителем дали.
С уважением, Юрий Мельник из Харькова.
07:30 07/09/17
Беседуйте, Владимир, с этим "всемирно известным", который ешё в прошлом году ходил в синагогу, откуда его попёрли с треском за то что, возомнив себя равином, залез на эстраду ( место откуда читают Тору) http://proza.ru/2016/09/30/1855
07:55 07/09/17
А с культурными людьми, такими, как Вы, готов общаться.

Подпись: Всемирнообкаканый Ю.Мельник.

Мельник, сударь, после того, как Вы обожрашись слив насмелились зайти в синагогу и пытались присесть на эстраде( о чем пишет Ваш лучший друг С.Кувалда) кто из евреев будет с Вами общаться?
Появитесь к психиатру, голубчик!
11:52 07/09/17
То, что под ником еврея "Марка Львовича" беснуется лживый и подлый флудер из Винницы Лебедев, об этом я давно догадывался.
Когда этот лживый подлец в двух этих образах пытался встрять в мой разговор с Александрой Треффер, сомнения у меня на этот счет пропали.
Когда же Лебедев и в облике "Марка Львовича" и здесь начал свою хроническую дрыстливость мне приписывать, это стало ясно уже всем умным людям.
Ржу с этого ничтожества лживого и теперь не буду обращать внимания никакого на оба эти его шизофренические образа.
12:07 07/09/17
Мельник, голубчик, я не стану Вас убеждать в том, что сливы запивать водой не стоит. Какайте, на здоровье где угодно и как угодно.
Главное в этой жизни, чтобы Вы, сударь, прекратили какать на страницах психически здоровых людей.
И еще:
Мельник, с какого перепугу Вам должны выкладывать паспортные данные все подряд, а иначе Вы, обкаканый, будете приписывать болезнь троллизма кому Вам захочется?
Играть здесь троллями надо иметь кучу свободного времени. У меня его очень мало, потому что я , в отличии от Вас, обдрестаный Вы наш, ежедневно практикую на приеме в поликлинике с такими ,как Вы, не здоровыми людьми.

А Ваш Лебедев мне , извините, до места на котором я сижу, как и Вы!
17:04 07/09/17
Марик, сиди на тухесе ровно и не лезь в моё общение с этим "всемирно известным" evil
20:33 07/09/17

Звиняйте, але мені до лампади, хто з Вас єврей, а хто навпаки! Вираховувати IP-и, ніки, справжні імена і прізвища, мені часу жаль. Я сприймаю це ТІЛЬКИ коли хтось сам бажає цього. Тому прошу звільнити мене від Ваших зайвих деталей та інших підробиць. Також мене не хвилюють і етнічна, регільна та партійна належність, за виключенням випадків ворожого сталення та антиукраїнської спрямованості. Прошу також, не агітувати за релігію, неперевірені факти причетності до екстремістів, націоналістів, терористів. НЕ ПОВАЖАЮ: кремлівських ботів, фсб-ешних агентів, мпц-агитацію, відверту брехню та дурість! 

22:05 07/09/17

Live

2 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал Кібер клініка Спіженко обманює онкхворих, видаючи себе за ізраїльський «Лісод»

2 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал Алексей Заднипровский – Новый лжепастор

2 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал На конференции МАГАТЭ в Вене обсудили вопросы безопасности и соблюдения международных соглашений в области информирования общественности

2 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал В Запорожской области у моря пенсионеры танцуют твист и танго

2 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал Гармония, дробящая мозги….

2 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал Росія на шляху до Третього Рейху

2 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал На Чернігівщині діє товариство українсько-крим
ськотатарської дружби «Бірлік»

2 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал Коли "Запоріжсталь" стане раєм?

2 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал Велика мандрівка Україною. 7 перлин Тернопілля

2 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал АРТЕМ ЯКОВЕНКО НЕ УБИВАЛ АДВОКАТА ЮРИЯ ГРАБОВСКОГО

2 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал Смерч по имени Михо

2 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал Дивакам, яким вдається поєднувати совєтолюбіє і печерний антисемітизм

2 час. назад

Лада Лузвольхв удаляет комментарий к материалу Ессе.Відьма. от Лада Лузвольхв

2 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал А провокації навіщо?

3 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал Подарунок для командира дивізії РПЦ ФСБ ?

3 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал Путін готує Україні "абхазький сценарій"

3 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал Приколы нашего городка или «Самая народная из народных»

3 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал ИЗ ЗАПИСОК ШТАФИРКИ. ИЛОВАЙСК. Предварительные
замечания.

3 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал ИЗ ЗАПИСОК ШТАФИРКИ. ИЛОВАЙСК. Первая из сторон троицы войны, которая «обращена больше к народу».

3 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал Заложники стариков

3 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал Чем полнится информационное пространство Украины перед Генассамблеей ООН?

3 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал З КОНФЛІКТАМИ ЙДЕМО В ЄВРОПУ

3 час. назад

Антон Перваков рекомендует материал Росія намагається змінити логістику "гумконвоїв". Їх планують відправляти через Білорусь