О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Экономика  23 апреля 2017 13:34:30

Оцінка відповідності України критеріям приєднання до ЄС

Нова українська платформа євроатлантичної інтеграції в рамках телеконференції «Нова парадигма взаємодії України з НАТО» започатковує тематичну дискусіюОцінка відповідності міста/регіону/міністерства/галузі України критеріям приєднання до ЄС“. Експерт з питань внутрішньої торгівлі Сергій Литвиненко, керуючись Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 847-р від 17.9.2014 р. «Про імплементацію Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони», тестуватиме гостей студії на предмет “Де Україна, а де Копенгагенські критерії членства в Європейському Союзі“. На питання відповідатимуть  кандидат технічних наук Іван Галенко, який бачив ЄС тільки у кіно про німців, і кандидат юридичних наук, політичний експерт Віталій Крюков, який у минулому як державний службовець міністерського рангу спрямовував Україну до ЄС.

Дивіться нас: https://www.youtube.com/watch?v=OXXLxzUZPbE

В Указі Президента України про затвердження «Річної національної програми під егідою Комісії Україна – НАТО на 2017 рік» (РНП) від 8 квітня 2017 року чітко вказано, що орієнтир “Копенгаген” є НОМЕР ОДИН. А безпекові орієнтири, у т.ч. типу “Собача будка”, є НОМЕР ДВА. Ніхто не має права порушувати послідовність пріоритетів, яка визначена Указом Президента України. Всього чотири критерія членства, серед яких немає “безвізу”. Але є політика, економіка, відповідальність і спроможність. І є внутрішня торгівля, яка визначає якість життя громадян України та їхнє прагнення жити або “як”, або “в” ЄС.

Висновок: доки ми не зрозуміємо, що депутат, який на семінарах учить бізнесменів  мінімізовувати податки з яких сам же має жити, є не просто моральним злочинцем. Він є убивцею тих смислів та ідей, за які загинули герої Небесних сотень. Інтрига головної теми дискусіїОцінка відповідності України критеріям приєднання до ЄС в тому, що після повторення тисячу перший раз одного і того ж запитання ми почнемо не тільки розуміти європейців та їхні цінності, а й розпізнавати усі кужелясто-ляпуваті шахрайства на довірі навіть в шоколаді.

Наша Платформа і місце для запитань до учасників тут:

https://harchenko.com.ua/conference/03/01/dop-zmina-paradugmu/

Дивіться нас: https://www.youtube.com/watch?v=OXXLxzUZPbE

Для тих, хто має добрий гумор, час та натхнення, рекомендуємо замість серіалу від рабині Ізаури яка не крала кросворд “План заходів з імплементації Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, на 2014-2017 роки” – ТУТ >>> Усіх, хто поставить навпроти кожного пункту “хрестик” або “нулик”, ЗАПРОШУЄМО В СТУДІЮ НА ЕФІР!

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 4999
Отредактировано: 24-04-2017 [22:40]
delete
Іван_Галенко
Іван_Галенко, Киев, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +3
Всего комментариев: 32, Всего рецензий: 4
Читайте также

Nasdaq задіє блокчейн для зберігання даних про активиNasdaq задіє блокчейн для зберігання даних про активи

Біржовий оператор Nasdaq подав патентну заявку до Відомства з патентів і товарних знаків США (USPTO), в якій описав застосування технології розподілен ...

У Молдові референдум про відставку мера Кишинева визнаний таким, що не відбувсяУ Молдові референдум про відставку мера Кишинева визнаний таким, що не відбувся

У Молдові референдум про відставку мера столиці країни Кишинева Доріна Кіртоаке, звинуваченого в корупції і перевищенні повноважень, був визнаний таки ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

19:34 23/04/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Віктор Марініч Энергодар
Є цікаві факти і думки. Тема освітлена не повністю. Та й не може бути у невеликому матеріалі достатньо освітлена, бо не існує теоретичного підґрунтя цієї теми.
Написано грамотно, цікавий для дискусії матеріал.
Структура публікації вдала.
Загальне враження - хороше!
22:30 23/04/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Влочега Львов
Варто винести на старову для поальшого обговорювання. Добре б було, якщоб кабиздох-літвінєнок виставив своє "фє" та вивів матеріал на стартову. :)
23:20 23/04/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
ivp_paster Тернополь
Це дійсно актуальна і важлива на сьогодні тема.
17:02 11/05/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Ваш коментар до оцінки (обов'язково)... Актуальна тема.

Комментарии

«…ми почнемо не тільки розуміти європейців та їхні цінності…»

Незрозуміло, навіщо розуміти європейські цінності. Зокрема ті, які знаходяться у суперечності з нашими.
dknown
16:56 23/04/17
А "наші" - це які? І що взагалі у нас "нашого"?
16:59 23/04/17
§1. «А "наші" - це які?»

Наприклад, шлюб (хоч я й заклятий холостяк).
Однією з невід’ємних цілей шлюбу, як на мене, є можливість народити у шлюбі дітей. У Європі шлюб може бути між людьми, які заздалегідь не можуть мати дітей. Не розумію в принципі, навіщо такі шлюби. Якщо вони хочуть робити щось нетрадиційне, можуть робити те й без шлюбу.

§2. «І що взагалі у нас "нашого"?»

Все, що нам властиве — все наше. Якщо воно знаходиться в суперечності з чужим — немає потреби від нього відмовлятися.
cool
17:13 23/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
А що, хіба у нас мало таких шлюбів де немає дітей і подружжю доводиться брати прийомних дітей? Я проти однополих шлюбів, але однополий шлюб це не злочин, а хвороба. Хворобу ж слід лікувати. А хіба в нашому суспільстві хоч хтось намагається її лікувати? Всі хочуть за неї тільки карати. Ви уявляєте собі, щоб когось карали за нежить, чи навіть за чуму чи СНІД?
А цими своїми словами:Якщо вони хочуть робити щось нетрадиційне, можуть робити те й без шлюбу. ви пропонуєте закривати очі на беззаконня. В Європі звикли закони виконувати. Але ви мабуть себе європейцем не вважаєте. То ким? Бо і в азії звикли закони виконувати. Не виконують закони тільки дикарі.І саме дикарі живуть без законів.
І питання: А що ви вважаєте властивим таке вам, що не властиве європейцям чи американцям, чи навіть китайцям? І навпаки.
19:16 23/04/17
Прийомні діти для одностатевих пар — це зовсім не те, що прийомні діти для звичайних пар. Не уявляю собі дитинство із такими «батьками». crazy

Якщо одностатевий шлюб — це хвороба, то в Європі її теж не лікують. І навіть хворобою не називають.
А «карателів» вистачає як у нас, так і у них.

Хіба словами «…можуть робити те й без шлюбу» пропоную закривати очі на беззаконня? LOL Тими словами пропоную не чіпати хворих. tired

Європейцем і справді себе не вважаю — просто чоловіком.

А закони різні бувають. Як от, наприклад, сумновідомі «закони 16 січня».

Про дикунів та невиконання законів…
Насправді у дикунів теж є закони, хоч і без друкованих примірників. А не виконують закони у нас найбільше ті, хто ці закони пишуть: депутати та наближені до влади особи. Недарма Скрябін співав: «Придумують нам нові закони. Для нас це завал, а для них приколи». evil

Нічого властивого саме мені у мене немає: я не якийсь там плазун чи іншопланетний гуманоїд — звичайний чоловік. smile Мою думку поділяють в тій чи іншій мірі люди з усього світу.
Але, і це вірно по відношенню до кожного, ще більше людей мою думку не поділяють — скільки людей, стільки й думок.
00:29 24/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Ваша правда. У Європі перестали вважати гомосексуалізм хворобою. Але в мене до них питання: Тоді що це, якщо не хвороба? А хворобу треба лікувати. Так, вона не є інфекційною хворобою, тобто від неї не помирають, але вона небезпечна для психіки людської і негативно впливає на відновлення людської популяції. Тому слід домогтися визнання гомосексуалізму хворобою - на першому етапі. На другому етапі ввести відповідальність особи у разі відмови від лікування. Н третьому етапі злісних противників лікування - ізолювати, або дати змогу тим країнам, що будуть нас звинувачувати у насиллі, забрати таких до себе. Тобто, або лікуйся, або покидай нашу країну. Я думаю, що це буде і справедливо і гуманно.
18:08 24/04/17
Наскільки я знаю, ця хвороба не лікується. Та й негуманно силоміць змінювати смаки людей, нехай навіть і такі незвичні.
19:02 24/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Будь-яка хвороба лікується, якщо не сьогодні то це буде завтра, але над цим слід працювати. Це психологічна хвороба, не психічна, а саме психологічна. Хвороба невідповідності(дефіциту) стосунків між особами різних статей.
19:06 24/04/17
Навіть якщо завтра лікування стане можливим, силоміць лікувати не варто. Лікувати можна тільки за згоди пацієнтів.
19:11 24/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Якщо хвороба наносить хоч мінімальну шкоду суспільству(іншим людям) то людина зобовязана лікуватися, або повинна покинути суспілство якому наносить шкоду.
А шкода від гомосексуалізму для суспільства колосальна - зниження приросту населення і старіння суспільства.
19:37 24/04/17
Відсутність користі не є шкодою. Кожен має право жити для себе, а не для суспільства.
22:54 24/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Для себе ви можете жити поза суспільством: на безлюдному острові, в тайзі, в безлюдних горах - далеко від цивілізації, а в суспільстві ви маєте ставити інтереси суспільства вище ваших ьособистих, бо якщо ви цього не будете робити, то суспільство має право вас ізолювати від себе. А як це буде, залежить від рівня толерантності суспільства в якому ви проживаєте.
18:09 25/04/17
Те є мрією прихильників СРСР. sick
20:00 25/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Це не мрія ні чиїх прихильників, це є норма існування людей в демократичному суспільстві. Чи ви забули, що "демо кратос" - "влада народу", а в народі головним є не індивід, а сам народ. Індивід - невідємна і складова частина народу. Всі індивіди в суспільстві мають працювати на суспільство, а не на себе. Може колись і настануть такі часи коли індивід буде самодостатнім і незалежним від інших індивідів, але до таких часів ще дуже і дуже далеко.Хоча певні елементи такої самодостатньості і незалежності вже проглядаються.
21:57 25/04/17
§1. У нас немає демократичного суспільства, швидше капіталістичне.
§2. Коли «влада народу» забороняє індивідуальність, то це вже ніяка не демократія, а швидше комунізм, або тоталітаризм, або взагалі фашизм.
§3. Невід’ємною складовою частиною окремої людини є руки, ноги, голова та зрештою її погляди. Натомість окрема людина аж ніяк не є невід’ємною частиною народу. Нормально, народ — це суспільство людей, які поважають індивідуальність один одного, а не забороняють її.
§4. Коли усі працюють «на суспільство», вони працюють не на суспільство, а на диктатора або групу рабовласників. Насправді кожен має право працювати сам на себе.
22:28 25/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
1.А що, при капіталістичному способі виробничих відносин демократі неможлива? Я бачу ви заражені мертво врусом тоталітаризму.
2.Влада народу не забороняє, вона рекомендує жити за принципами, які прийняті в громаді. Кому не подобається може полишити громаду і поїхати куди завгодно. Це в СРСР не пускали нікуди. А в демократичному суспільстві ти або погоджуєшся з загальноприйнятими принципами, або шукаєш собі інше місце на свій смак.
3.Поважають індивідуальність, а не придурь кожного індивідуму. Тому в демократичному сцспільстві є загальні принципи, які кожний індивід або виконує, або шукає собі інше суспільство, де будуть згодні терпіти його індивідуальну дурість.
4.Якщо погодитися з вашими тлумаченнями, тоді суспільство не зобовязане утримувати індивідуаліста: а) у випадку втрати постійної чи тимчасової ним працездатності(хвороба, інвалідність, то що);б)в глибокій старості(тобто не платити пенсію).
18:54 26/04/17
1. У нас влада, потужності виробництва та інші ресурси належать капіталістам, а не народу. Тому в нас капіталізм, а демократії немає.
Сказав би іще, що сам ти заражений, але розмова у стилі «дурень — сам дурень» мене не цікавить. То може й справді час завершувати розмову? sad
2. Коли невиконання рекомендації карається примусовим виселенням, це вже не рекомендація, а таки заборона. sad
3. Називати індивідуальність людини її «придур’ю» не є повагою. sad
4. Мав на увазі зовсім інше, але оскільки не бачу розуміння, то й не намагатимусь тут нічого пояснювати. sad sad
5. Висновок: наші погляди на цю тему надто різні. crazy
Не бачу розуміння з твого боку, а отже й перспектив цієї розмови. Тому мушу завершувати. tired tired tired
19:59 26/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
1.Якщо ти говориш про Україну, а не про демократію, як таку, то я з тобою погоджуюся - в Україні немає ні демократії, а ні капіталізму. В Україні - феодальний лад.
2. В суспільстві є закони. А закон не може мати рекомендаційний характер. Закон має виконавчу функцію. Тобто, якщо не виконується закон то слідує покарання у відповідності цього закону. Але в Україні закони не виконує ніхто, тому і живемо так, як дикарі.
3.Є індивідуальність, а є придурь. Якщо людина по справжньому поважає індивідуальність, то вона в першу чергу буде поважати індивідуальність сусіда. Тобто чужу індивідуальність буде ставити вище за свою. Але до такого суспільства нам ще дуже і дуже далеко.
4.І в чому ж різниця наших поглядів? Я бачу тільки те, що ти намагаєшся видати бажане за дійсне.
20:11 26/04/17
Може, в іншому контексті колись і поговоримо. А зараз лише підтверджую завершення поточної розмови. tired
20:18 26/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Успіхів вам. І хай здійсниться ваша мрія - хай торжествує здоровий індивідуалізм у світі.
22:22 26/04/17
Навзаєм.
22:31 26/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
smile
18:58 27/04/17
Дивіться нас з 18-00 24 квітня 2017 року із студії «ТБ-7» в Українському домі за посиланнями: https://harchenko.com.ua/conference/online/ або https://harchenko.com.ua/onlines
17:01 23/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Рекомендует этот материал. Почему? Що я вам можу сказати на це? Хіба що повторити слова класика: "І чужому научайтесь й свого не цурайтесь".
19:18 23/04/17
Віктор Марініч Энергодар
Рекомендует этот материал. Почему? Із гумором дискусійна тема!
19:35 23/04/17
Евгений Золотов // 1 год ·// "В Берлине тетка нашла кошелек с тыщей евро. Традиционные немецкие порядочность и щепетильность не позволили ей присвоить чужое. Тетка позвонила по номеру телефона, найденному в бумажнике, и предложила вернуть кошелек за вознаграждение в сто евро «плюс 20 евро транспортные издержки».
Но пенсионер, потерявший кошелек, оказался еще порядочнее и щепетильнее. Он сообщил в полицию, и тетку арестовали в момент передачи кошелька за вымогательство. Два цивилизованных человека в правовом государстве
всегда найдут общий язык…"

Ось вона яка "невідповідність"... Замість того, щоб просто привласнити - кримінальний конфуз... :)
22:07 23/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Питання: Що зробить ця тітка знайшовши гаманець ще раз?
18:11 24/04/17
Думаю, те саме. Але буде просити "добровільну винагороду" :)
18:43 25/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Добровільна винагорода також шантаж. Ось я, наприклад, давно вже не піднімаю ні гаманці ні навіть окремі купюри. Чому? Бо інколи людина, що їх загубила,повертається на те місце де загубила, а знайти не може, бо хтось підняв. Крім того є багато випадків інфікування небезпечними хворобами через грошові купюри.
Так, що не чіпайте те, що не ваше і все з вами буде чудово.
19:49 25/04/17
Влочега Львов
Рекомендует этот материал.
22:30 23/04/17
Дякую! Не пропустіть ефір :)
22:32 23/04/17
Дивіться нас: https://www.youtube.com/watch?v=OXXLxzUZPbE Це початок і дуже важкий. Долучайтеся!
22:41 24/04/17

Live

6 час. назад

ivp_paster пишет рецензию на публикацию Б’ємо огорожею можновладців!

6 час. назад

ivp_paster пишет рецензию на публикацию Барви осіннього настрою

6 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал Я буду кричати пісню...

6 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал Барви осіннього настрою

6 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал Б’ємо огорожею можновладців!

6 час. назад

viktor trigub пишет рецензию на публикацию Барви осіннього настрою

6 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал Хто навчить нас друг-і-братству
?

7 час. назад

antov комментирует материал ТЕРОР! ЧИ ВЖЕ ЗАБУЛИ ПРО ШАТУНА? Частка 8

7 час. назад

antov удаляет комментарий к материалу ТЕРОР! ЧИ ВЖЕ ЗАБУЛИ ПРО ШАТУНА? Частка 8 от antov

7 час. назад

Ярослава Слободянюк рекомендует материал КОТАМ закон не писаний!

7 час. назад

Ярослава Слободянюк рекомендует материал КАК НИЗКО ВОРОВАТЬ СТИХИ

7 час. назад

Ярослава Слободянюк рекомендует материал Вдячність !!!

7 час. назад

Ярослава Слободянюк рекомендует материал Олигархи – убийцы Украины

7 час. назад

Ярослава Слободянюк рекомендует материал Майданівець повертається до Музею в Пирогові!

7 час. назад

Ярослава Слободянюк рекомендует материал ТАК КАКАЯ АРМИЯ? КОНТРАКТНАЯ ИЛИ ПРОФЕССИОНАЛЬНА
Я?

8 час. назад

Саньков Сергей публикует статью ТАК КАКАЯ АРМИЯ? КОНТРАКТНАЯ ИЛИ ПРОФЕССИОНАЛЬНА
Я?

8 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич публикует статью Манафорт - Ахметов - Дерипаска (РФ) - Янукович

8 час. назад

Ярослава Слободянюк публикует статью Барви осіннього настрою

9 час. назад

Белка Белкина рекомендует материал Політика очима Жори Ключника

10 час. назад

viktor trigub пишет рецензию на публикацию Космические Боги с созвездий Большого Пса и Ориона ч.3

10 час. назад

viktor trigub пишет рецензию на публикацию Б’ємо огорожею можновладців!

10 час. назад

наталья иванченко рекомендует материал Правда про секс-таємниці Катерини ІІ