О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Политика  22 апреля 2017 19:32:08

Щодо майбутніх стосунків України і НАТО з Російською Конфедерацією

Нова українська платформа євроатлантичної інтеграції із студії «ТБ-7» продовжила 21 квітня 2017 року дискусію, постановку задачі якої вказав генератор фейкових новин Телерадіокомпанія "Звєзда" щодо розпаду Росії (попередній ефір тут: https://www.youtube.com/watch?v=QQRvII642eo ). В рамках телеконференції «Нова парадигма взаємодії України з НАТО» Координатор Міжнародної антипутінської коаліції «Стоп фашизм в Росії!» Герман Обухов (США) та актор театру і кіно Артур Лі планували "Як Україна і НАТО будуть будувати стосунки з Російською Конфедерацією".

Про Російську Конфедерацію
Про Російську Конфедерацію

Реально вдалося обговорити лише декілька  аспектів. По-перше, плутанину з термінами, яка обумовлена фейковістю історії колишнього СРСР і "побєдобєсієм" в Кремлі. По-друге, що "конфедерація" для десятків народів буде більш за все краще, ніж псевдофедерація на засадах улусів Золотої Орди. І третє, що громадян країн-членів НАТО потрібно переслідувати за співпрацю з офшорними компаніями, які афельовані з публічними особами та держслужбовцями країн в стадії трансформації. Останнє потрібне, щоб зняти загрозу "кидка України" при ядерному роззброєнні. Відеозапис другої передачі тут:

https://harchenko.com.ua/conference/04/19/li/  або тут: https://www.youtube.com/watch?v=UhTR6i1q7ag

Отже, дякуючи Телеканалу "Звєзда" Україна і НАТО мають розробити розділ до майбутнього Указу Президента України про затвердження «Річної національної програми під егідою Комісії Україна – НАТО» (РНП), у якому б визначалися концепція, стратегія, основні заходи і орієнтовний план дій у випадку розпаду Росії. Необхідно чітко визначити виклики безпеці Російській Конфедерації з боку комерційних інтересів політичних еліт як суб'єктів Конфедерації, так і країн-членів НАТО та наднаціональних бюрократій.  

Останні сотні років життя більшості расіян обмежується офіційною пропагандою і вимірюється водкою. Яким чином Україна може дати їм нові цінності та смисли, щоб расіяни стали ближчими до Європи?

Для України і для НАТО одним із пріоритетів національної безпеки є питання,  чи спроможні колишні улуси, які після розпаду Російської Федерації будуть власниками ядерних потенціалів, рухатися до добробуту, процвітання і, головне, до миру? Чи не будуть вожді племен у боротьбі за ярлик та за межі улусів використовувати ядерну зброю? На скільки глибоким буде занепокоєння у країн-членів НАТО і бюрократії НАТО після розпаду і розброду расіянських народів по національних хатах? Чи не викличе це глибоке занепокоєння параліч і кому НАТО і ЄС? Що робити Україні, коли у її берегів йтиме на дно московський "Титанік"?  

Висновок: ми вкотре стверджуємо, що без українських діячів культури і мистецтва, які мислять образами, та тих, хто з середини бачив московський імперський ГУЛАГ, НАТО ніяк не зможе ані збагнути Україну, ані побудувати взаємини з нею, ані вгадати, до чого усе це може призвести. Інтрига головної теми дискусії "Як Україна і НАТО будуть будувати стосунки з Російською Конфедерацією" в тому, що усі бояться розпаду Росії не менше, ніж розпаду СРСР. Але усі підсвідомо цього хочуть щоб завтра мати спокій. 


 

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 3673
Отредактировано: 22-04-2017 [20:36]
delete
Іван_Галенко
Іван_Галенко, Киев, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +5
Всего комментариев: 71, Всего рецензий: 6
Читайте также

У Міністерстві фінансів розповіли подробиці покупки євробондів УкраїниУ Міністерстві фінансів розповіли подробиці покупки євробондів України

Заступник міністра фінансів з питань європейської інтеграції Юрій Буца розповіли подробиці покупки українських євробондів. Про це він повідомив в Face ...

Названа стоимость строительства автобана Одесса-ГданськНазвана стоимость строительства автобана Одесса-Гданськ

На строительство скоростного автомобильного сообщения GО Highway, которое соединит Гданьск и Одессу, будет выделено в 2018 году 4 млрд грн, передает У ...

Не Джоли: появился трейлер "Tomb Raider: Лара Крофт" с Алисией ВикандерНе Джоли: появился трейлер "Tomb Raider: Лара Крофт" с Алисией Викандер

Создатели нового фильма "Tomb Raider: Лара Крофт" опубликовали в сети первые постер и трейлер ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

14:53 23/04/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Влочега Львов
1.Тема, архіважлива для нас, українців, висвітлена "на відмінно".
2.Всупереч відсутності аналогів у побудові цивілізаційного простору для генетичних варварів-літвінєнок, написано просто, дохідливо, хоча і не безспірно. Що само по собі теж " ".
3.Гарно. Починається з посилання не геббельсТБ (нині це найпотужніша гібріна зброя для вирощування літвінєнок як в Україні так і по всьому "рюзькоморіському" світі), далі логічно, з посиланням на минувщину та сьогодення, оводиться неминучість краху варварської неоімперії.
4 - 5
17:03 23/04/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
viktor trigub Киев
 
17:38 23/04/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Разных точек зрения фактически нет, что вытекает, кроме прочего, из лживого утверждения концовки статьи: "усі бояться розпаду Росії не менше, ніж розпаду СРСР. Але усі підсвідомо цього хочуть щоб завтра мати спокій". О комплексной освещенности темы говорить не приходится. Почему-то автора волнует судьба народа России гораздо больше, чем судьба народа Украины! Не у них, а у нас тарифы уже выросли до неимоверных размеров, когда большинство народа вынуждено просить милостыню в качестве субсидий, но эти тарифы продолжают расти и дальше! Дошло до того, что люди в открытую пишут о геноциде народа Украины со стороны власти, вот, ссылка: http://www.zvistka.net/2017/02/12/врачи-бьют-тревогу-это-геноцид-украин /. И таких ссылок можно найти немало, я здесь приводил такие примеры: "Украина в долгах по самые уши", (см.: https://www.youtube.com/watch?v=mPOGbz0l1wE), и здесь: "Украина: вся правда о ситуации в стране", (см.: https://www.youtube.com/watch?v=6p8FYbZMpow). А вот и результаты опроса: "В Украине 60% опрошенных, заставших СССР, оценили качество жизни в Советском Союзе выше, чем в независимой Украине. "… такой результат — приговор для всех украинских политических элит, которые меняли друг друга на протяжение последних 25 лет — и пророссийских, и проевропейских — и привели нашу страну к такому, к сожалению, состоянию и положению", — сказал политолог". Источник: "Бортник: экономические итоги Украины за 25 лет - приговор украинским элитам" РИА Новости Украина: http://rian.com.ua/columnist/20160817/1014855971.html
Автор об этом не знает?! Конечно, знает, но он, как я здесь уже отмечал, работает на давних и лютых врагов нашего народа. Им мало, что СССР приказал долго жить, им подавай распад России! При этом в ход идет не просто буйная фантазия, а переходящая местами в полный бред и ложь! Вот, как здесь: "Що робити Україні, коли у її берегів йтиме на дно московський "Титанік"?" Украина сама уже давно пузыри пускает, на одних подачках Запада держится, что называется, из последних сил! Сколько уже писали о дефолте в Украине, мол, не сегодня - завтра наступит! Так об этой теме молчок, эта тема этим авторам не интересна...
Кстати, насколько мне не изменяет память, Украина заявила о своем нейтралитете, а здесь, что называется, тулится всем телом к НАТО... Это нынче такой нейтралитет в мире?!
И еще, здесь первый рецензент дважды умудрился вспомнить о моей особе... поверьте, я его здесь не упоминал бы, если бы только он не врал в своей рецензии. Ну, на лживости характеристики моей особы я останавливаться не буду, умные читатели это поймут и без моих слов. А вот, мимо этой лжи я пройти никак не могу: "Тема, архіважлива для нас, українців, висвітлена "на відмінно"." В чем ложь? А в том, что было бы все правильно, если слово "українців" заменить на "бандерівців". И доказательство тому простое: я - украинец, а для меня эта тема здесь заслуживает со-о-овсем другой оценки! Кстати, в одной из моих рецензий здесь, на сайте ХайВей, я писал слова, которые здесь будут к месту:
"В те времена Россия вместе с Украиной разбила немецкий фашизм и помогавших Гитлеру украинских бандеровцев! Вот кто действительно пытался договориться с Западом в то время! Это исторический факт, а не авторский бред! Но Гитлеру по фиг были эти бандеровцы и никакого такого договора, какой хотели бы бандеровцы, последние не получили! Собственно история повторяется: и сейчас определенные силы в Украине пытаются договориться с Западом (дабы сыграть против России), но снова итог тот же самый! Да, Западу нравится, что власти Украины выступают в мире в роли врагов России, но и не больше! Практически ничего не получили от вступления в ЕС ни прибалты, ни болгары, то же ждет и Украину, если она таки добьётся вступления в этот ЕС, если вообще добьется! Между тем, в составе СССР Украина быстро подымалась вверх и в восьмидесятых годах прошлого века была уже среди стран лидеров в Европе! О чем это говорит? Это говорит о том, что наши нынешние власть имущие и такие, как автор данной статьи вовсе не "розумні" (не умные), а совсем даже наоборот - дурные, как пробка! Вот такой компот получается!" См.: http://h.ua/story/437176/
19:37 23/04/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Віктор Марініч Энергодар
Добре підібрані цікаві факти. Тема добре освітлена, новими є опубліковані деякі факти і думки, які добре обґрунтовані.
Написано грамотно, мова багата, "читабельний" і цікавий матеріал.
Структура публікації вдала.
Загальне враження - добре! Вимагає замислитись.
21:35 23/04/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Цікава теорія! Але до її практичної реаліхації повина відбутись невеличка війна між НАТО і РФ!Ну, а те що портім там в Росїї останеться вже можливо і розподілити по національнм квартирам!
23:05 23/04/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
ivp_paster Тернополь
Актуальний матеріал, погляд абсолютно обґрунтований і достатньо-правдиво донесений читачеві через зрозумілу аргументацію, підкріплену правильними і реальними пропозиціями, які мають право на втілення у життя.

Комментарии

Влочега Львов
Рекомендует этот материал. Почему? read , read, і ще раз read
12:58 23/04/17
Наступний ефір http://h.ua/story/437857/ з 18-00 24 квітня 2017 року із студії «ТБ-7» в Українському домі за посиланнями: https://harchenko.com.ua/conference/online/ або https://harchenko.com.ua/onlines
13:35 23/04/17
Рідкісна маячня fool
17:28 23/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
На відміну від Григора, я не скажу що це маячня. Але скажу, що автор не вміє аналітично мислити. Якщо федеративна країна розвалюється, то конфедерація неможлива, так як вона не вирішує тих проблем, що спонукають федерацію до розвалу. Тільки нові країни можуть задовольнити прагнення народів і дати їм ті надії, які вони не отримали з боку федеративного уряду. Але тут є небезпека. Як цей розвал буде оформлено: мирно - як це зробили Чехія з Словаччиною, чи через громадянські війни, як це відбулося з Югославією, а нині відбувається з Сірією і якщо Ердоган не скріпить Туречину, то буде відбуватися і з Туреччиною. Небезпека громадянських протистоянь у Росії підвищується ще й тому, що на території федерації є маса ядерної і хімічної зброї розкиданої по всій її території. Тому світу і самій РФ слід не намагатися зберегти федерацію, а знайти дипломатичні шляхи оформлення міждержавних договорів на мирне розлучення по прикладу Чехії і Словачини. Бо те що вже почало валитися розвалиться рано чи пізно. Ніхто не будує нового будинку на фундаменті, що дав тріщини.
19:31 23/04/17
Згодна з Петром."Ніхто не будує нового будинку на фундаменті, що дав тріщини".

Читать полностью: http://h.ua/story/437839/#ixzz4f6EioIr2
21:43 23/04/17
В ефірі ми дійшли згоди, що "стару будівлю треба знести" і будувати нові країни. От де тільки брати "новий народ"?
21:48 23/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Зносити стару будівлю вже не потрібно, вона вже сама розсипалася і тримається тільки на насиллі, що, звісно, довго продовжуватись не може. Слід зводити нові фундаменти на місці розваленого. А це не народ, а народи і в кожного має бути свій фундамент і своя будівля. Ці народи вже давно існують і їх не треба ні звідки брати.
22:18 23/04/17
"Новий народ" постане, коли прокинеться остаточно НОВА ЕЛІТА.
23:21 23/04/17
Якесь розмите виходить... Звідки "нова" і чому "прокинеться"?
23:44 23/04/17
ПРОКИНЕТЬСЯ, коли остаточно усвівдомить важливі речі. ЗАВДЯКИ ІНСТИНКТОВІ САМОВИЖИВАННЯ - у тиому числі. А нас як раз у такі умови нині поставили! НОВА - ДУХОВНО НОВА. Без демагогії і секуляцій на темі ГЕРОЇЧНОГО МИНУЛОГО. Воно, звичайно, має зайняти достойне місце у нашій свідомості, але СУЧАСНЕ нехай переважає. ТУТ І ТЕПЕР. З цими людьми, у цьому місці, у цей сас. В РЕАЛЬНОСТІ. Так жили козаки свого часу. Принаймні, ведичні заповіді в них були!
21:33 24/04/17
Мені здається, що Ви не врахували деяких геополітичних аспектів. Новим державам так чи інакше буде ззовні "рекомендовано" мати спільний наднаціональний орган управління типу "СНД"...
21:46 23/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Ніхто нічого нікому рекомендувати не буде. Це ще нині щось хтось може рекомендувати, а коли почнуться розбірки на міжнаціональних суперчках то вже буде не до рекомендацій. А в СНД немає ніякого наднаціонального управління. Це намагалися зробити, але не вийшло. Ці ваші зауваження ще раз підтверджують вашу слабкість в аналітиці. А все тому, що ви володієте дуже малим обємом інформації тієї проблеми, яку намагаєтеся коментувати.
22:15 23/04/17
Погоджуюся! Дійсно, маю дуже слабкі аналітичні здібності, так як увесь час відволікаюся на проблему "і де ж воно його ховає" https://vk.com/video9521056_167807055 ... Але у тому ж місці знаходиться і доля країн Конфедерації... І було б набагато більше користі для тих країн, якби Ви переймалися не моїми здібностями, а фаховими прогнозами і рекомендаціями. Як тільки будете мати змогу, пропоную продовжити дискусію публічно.
22:30 23/04/17
"І було б набагато більше користі для тих країн, якби Ви переймалися не моїми здібностями, а фаховими прогнозами і рекомендаціями".Чудовий аргумент, пане Іване! Як часто САМЕ ТАКЕ ПЕРЕЙМАННЯ заважає порозумітися вже на початковому етапі! Заводить на манівці будь-яку дискусію.

Читать полностью: http://h.ua/story/437839/#3349528#ixzz4f6csCvCB
23:20 23/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Дискусії різні бувають. Є корисні і необхідні для розвитку країни, а є такі що відволікають нас від насущних проблем. Проблем, що стоять перед нами.
18:47 24/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Пробеми конфедерації чи федерації Росії це проблеми росіян. Мене цікавлять проблеми України. Ось у нас розпочата децентралізація. Розпочато з Територіальних громад, хоча логічно було розпочинати з первинної ланки - Первинних громад. Але навіть те, що розпочали йде дуже важко. Великий супротив як на місцевому рівні(рівні сільських голів) так і на районному і обласному рівнях(адже після утворення Територіальних громад райони мають зникнути, а область втрачає економічний вплив на Територіальну громаду). А ось що далі на рівні держави ще думають. А далі має бути обєднання Територіальних громад в Земельні громади, Земельних громад в Регіональні громади, а Регіональні громади мають обєднатися і перзавантажити державу на базі міжрегіонального договору. Та про це детально ось тут:http://h.ua/story/79132/.
Вивчіть цю публікацію і винесіть її на обговорення. Тоді ціни вам не буде. Бо це і цікаво для українців і корисно. Ми маємо будувати і економічно зміцнювати свою державу. Коли ми економічно вирвемося хоча б на рівень нинішньої Польщі, тоді до нас стануть прислухатися. А то нині до нас не прислухаються навіть по тих питаннях, що стосуються безпеки нашої держави. Ось коли ви питання децентралізації винесете на обговорення, я з задоволенням включуся в полеміку. З повагою до Вас. smile
18:45 24/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Пробеми конфедерації чи федерації Росії це проблеми росіян. Мене цікавлять проблеми України. Ось у нас розпочата децентралізація. Розпочато з Територіальних громад, хоча логічно було розпочинати з первинної ланки - Первинних громад. Але навіть те, що розпочали йде дуже важко. Великий супротив як на місцевому рівні(рівні сільських голів) так і на районному і обласному рівнях(адже після утворення Територіальних громад райони мають зникнути, а область втрачає економічний вплив на Територіальну громаду). А ось що далі на рівні держави ще думають. А далі має бути обєднання Територіальних громад в Земельні громади, Земельних громад в Регіональні громади, а Регіональні громади мають обєднатися і перзавантажити державу на базі міжрегіонального договору. Та про це детально ось тут:http://h.ua/story/79132/.
Вивчіть цю публікацію і винесіть її на обговорення. Тоді ціни вам не буде. Бо це і цікаво для українців і корисно. Ми маємо будувати і економічно зміцнювати свою державу. Коли ми економічно вирвемося хоча б на рівень нинішньої Польщі, тоді до нас стануть прислухатися. А то нині до нас не прислухаються навіть по тих питаннях, що стосуються безпеки нашої держави. Ось коли ви питання децентралізації винесете на обговорення, я з задоволенням включуся в полеміку. З повагою до Вас. smile
18:45 24/04/17
Віктор Марініч Энергодар
Рекомендует этот материал.
19:37 23/04/17
Рекомендует этот материал.
21:35 23/04/17
ivp_paster Тернополь
Рекомендує цей матеріал. Чому?
Саме головне, країні потрібен лідер-патріот, і тоді все вийде.
23:09 23/04/17
А порошенко не патріотом часом видавався? А які слова, а які обіцянки... Ні, не патріот, самий звичайний, самий пересічний... Але на очах у всіх ... Подивіться на Трампа - барига, а загнаний у такий куток, що змушений бути "патріотом" ...
23:36 23/04/17
ivp_paster Тернополь
***
Більшість політиків Іуди-пристосуванці,
І немає значення якої масті.
По прилюдно красуються у вишиванці.
Насправді ховають можливість красти.

Вони досягли смаку в безкарності.
На першім плані: - гроші та брехня…
І не несуть ніякої за це відповідальності.
Так діє мафія: одіозно-сплочена рідня!

В їх плани входять розкіш і маєтки,
Нащадків віддавати на науку за кордон.
А пересічного обчихвостювать до нитки,
Для цього штучно підлаштовують закон.

Для мафії не існує границь і обмежень,
Свою в паскудстві потопили совість.
В основу кланову заклали стержень.
Знайте, це не є так, просто: випадковість!

Роками все робилося для того,
Щоби при владі були весь час магнати.
В своїм котлі пропарять там любого,
Щоб не посмів їм щось проти ставати.

Але, не вічно ниточці ,отак то витись!
Потрібно раз! .. знайти в мотку кінець.
І мудрості, і мужності, і вірності навчитись,
Щоб переможний святкувать вінець!
23:10 23/04/17
На ТБ-7 Р.Кухарук веде якусь літературну передачу... А я - таке http://h.ua/story/437857/
23:38 23/04/17
Це називається «ділити шкуру невбитого звіра».
fuuu
03:53 24/04/17
Тут краще буде сказати "ділити шкуру невбитого ведмедя"!
11:24 24/04/17
Пане Анатолію! Нещодавно Г.Г.Почепцов мені розповів цікаву бувальщину. Колись кучма доручив йому дослідити тему суїцидів в Україні. Лідерами виявилися Чернігівська і Сумська області. Коли мене Георгій Георгійович спитав "чому", я не зміг відповісти. Криза і руїна були усюди... А виявилося, що причиною була національна самоідентифікація, точніше, її відсутність у мешканців цих областей. Тому я прекрасно Вас розумію і просто з усією країною чекаю, коли відбудеться самоідентифікація: українці, білоруси чи орда...
12:40 24/04/17
«А виявилося, що причиною …»

От прямо так взяло і виявилося. Типу провели спіритичний сеанс із духами самогубць і виявили. smile
14:50 24/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Самоідентифікація відбудеться, коли ми перзавантажимо нашу країну. Тобто, коли децентралізуємо владу і головним стане не Київ, і навіть не голова села Білаші, а Віче Первинної громади.Що таке Первинна громада читайте тут:http://h.ua/story/79132/.
18:52 24/04/17
Не раз я писав про цю середньовічну писанину http://h.ua/story/79132/... Краще не переводити свій час на ту писанину, а якщо є таке бажання, то моя порада: включить рівень своєї критики на максимум!
22:25 24/04/17
Пане Іване! Я давно вийшов з того віку, коли людям вірять на слово. Ось, як Вашу статтю тут я читав уважно і критично, після чого написав свою рецензію, так і зараз пишу щиру правду: не вірю я Вам, як то кажуть, ані на грош!
Я сам мав таке щастя виясняти свої сімейні конфліктні питання зі владою у наших Сумах, і скажу Вам від себе особисто, я і мої батько і мати пережили тоді стільки, що впору було привселюдно на нашому майдані перед будинком міськради облити себе бензином і підпалити! Але моя самоідентифікація (не національна, а особиста) мені того зробити не дозволила! Ось де основна причина того суїциду: наша капіталістична влада і наше "щасливе" життя при цій владі! А те, що Ви видали тут за причину, ну, то щось схоже на "козла відпущення", якщо доречно буде таке порівняння.
І потім, що до "орди"... я так розумію, що це Ви про росіян... Так от, я не пацан, багато бачив своїми очима, жив декілька років у Росії (точніше, тоді то була СРСР), наразі там живуть мої друзі (у минулому однокласники та однокурсники), з якими я багато разів зустрічався. Ані я особисто, ані мої друзі ніколи не мали і не маємо таких претензій до росіян, щоб звати їх ордою! І якщо уже зайшла мова про орду, то треба у нас тут, на Україні ту орду знайти та судити за все, що вона зробила, довівши рівень життя на Україні до рівня плінтусу! До речі, у своєї рецензії про цю цікаву тему я ж тут писав!
22:18 24/04/17
Пане Анатолію, складається вращення, що Ви живете фейками, викладеними в "Кратком курсє історії ВКП(б)"... Є, звичайно, й крайності з правого флангу. Але спільне - фальшиві цінності, псевдо традиції й небажання досліджувати тему щоб не зазнати розчарування... Сьогодні у нас була дуже складна тема, але ми її відмучали https://www.youtube.com/watch?v=OXXLxzUZPbE Складність в темі - важко з "точкою опори"... І ця тема - НАТО, куди Раїся двічі подавала заявку на членство (Україна - ні разу).
22:37 24/04/17
Фейки фейками, а факти фактами! Мене перш за все цікавлять факти і саме про них я тут пишу! Що до фейків, то, по-перше, вони є з обох сторін! По-друге, не всякий фейк видно, що то є фейк. Якщо Ви чи хтось інший доведе, що та чи інша моя частина написаного основана на конкретному фейку, то я попрошу за це вибачення, але маю сказати, що Ви не перший, кому не подобається те, що я пишу, але за багато років я не пам'ятаю випадків, коли мені приходилося просити пробачення...
23:53 24/04/17
А не виникає ніякого бажання Вам щось доказувати: або пізно, або передчасно...
Просте питання: скільки загинуло у Другій світовій війні осіб, призваних до військових формувань з території України?
Скільки всього загинуло і яку частку населення вини складали?
Яку цифру втрат СРСР нещодавно офіційно визнали у Раїісі?

Ви коли розберетеся у значенні цих цифр, то не зможете заперечувати що "орда" і що "Раїся"...
00:25 25/04/17
Цікаво! Цікаво! Клеїти на мене ярлика, що я живу фейками, то Вам цікаво,а "щось доказувати" не цікаво! І потім: то не я маю Вам доказувати, що Росія то "верблюд", бо я такого не писав, то Ви маєте доказати, що то є саме так, як Ви пишете, ну, звісно, якщо зможете те доказати...
00:37 25/04/17
Що до "Раїси"... навіщо це Ви робите? Ну, одне діло, коли Вам не подобається Росія та російська мова, зовсім інше, коли Ви себе поводите гірше за дикуна: "орда", "Раїся"... Крім усього іншого, Росія не брала на себе зобов'язань бути нейтральною державою, тому вона має усі права вступати в будь який блок! Інша справа, навіщо вступати у НАТО... але, гадаю, це уже питання не для нашого ума.
00:02 25/04/17
Раїся брала зобов'язання бути гарантом цілісності кордонів України... Їй за це, між іншим, не погані гроші з бюджету НАТО щорічно надходили - у рази більше, ніж усім іншим не членам НАТО разом взятим...
00:27 25/04/17
Ну, ці деталі мені не відомі... Можу тільки зауважити, що, по-перше, відношення між Заходом та Росією є дуже складними і не нам, пересічним українцям, знати про те, хто кому там більше винен, по-друге, гадаю, що якщо б будь яка країна пішла війною на Україну, то Росія у стороні не осталась би, і зробила б усе для того, щоб кордони України були б цілими! smile
00:51 25/04/17
Геннадий Москаль Днепропетровск
А коли цього на сталося (ніхто на нас не напав) то вирішила сама напасти та спробувати розвалити нашу країну. Хіба не так? Щось дивнувата логіка у цього "руського мира".
02:02 25/04/17
Скільки мільйонів українців знищила Раїся нас не цікавить. Але Раїся хороша, бо якби не вона напала першою, то вона б напала першою, щоб захистити своє право напасти першою... Нормальна ватна логіка, яка притаманна членам сект ...Ви просто не медик, як і я, тому не можете збагнути глибину і велич такої логіки.
08:47 25/04/17
О том, сколько миллионов уничтожено на Украине и, главное, кто это сделал, смотри выше в моем ответе Г.М. От только кто и когда "зможе збагнути глибину і велич такої логіки" это вопрос интересный, но, судя по всему он вас совсем не интересует!
12:57 25/04/17
Уточняю: смотри не "выше", а "ниже"...
13:00 25/04/17
Иван, для Вас особо, для остальных тоже рекомендую внимательно просмотреть это видио:
https://ok.ru/video/221601663518
00:16 26/04/17
Уважно подивився «відіо» «для решти також» і десь біля 37 секунди помітив, що диктор не вміє навіть правильно прочитати текст на екрані (замість «кияни» читає «росіяни»). Загальне враження від відео: відверта російська пропаганда, наче це не Москва походить від Києва, а навпаки. А заголовок взагалі не відповідає змісту.
01:19 26/04/17
Какой город появился раньше, какой позже, не суть важно, важно другое, что изначально и там и там была РУСЬ! И те доказательства, высеченные на граните, а также язык, на котором писались и летописи и которым пользовались известнейшие писатели и люди говорят о том, что украинский язык и культура зародились на нашей матушке земле много позже того, как зародился русский язык!
10:11 26/04/17
§1. Київ побудували набагато раніше Москви, і це ще й як важливо. cool
§2. Саме українська мова походить від мови Київської Русі. А російська є лише відгалуженням. cool
§3. І взагалі, історія історією, а саме зараз спостерігається неспростовна агресія Росії проти України. Такі от в українців невдячні дітки — росіяни. evil
17:56 26/04/17
Максим, Вы-то смотрели до конца тот рекомендованный мною ролик?! Если да, то я удивляюсь Вашей реакции! Единственно, к чему у меня лично есть претензия к тому ролику это к его названию. Оно, на мой взгляд, никуда не годится хотя бы потому, что ни с единого факта, а их в том ролике довольно много, не следует то, что написано в названии! Но факты... Вы же их полностью проигнорировали! На то мест написали голословные утверждения со своей головушки! Дословно я Ваши параграфы не собираюсь разбирать и опровергать, скажу лишь о том, что "спостерігається неспростовна агресія Росії проти України". Такое впечатление, что Вы вовсе не донетчанин, а засланный туда казачок, а может и не засланный вовсе, а просто написали рядом со своей фамилией "Донецк" по некоторым соображениям. Ну, это, не так важно... важнее другое: ЭТО НЕ СТОРОНЫ РОССИИ НАБЛЮДАЕТСЯ АГРЕССИЯ ПРОТИВ УКРАИНЫ, ЭТО В САМОЙ УКРАИНЕ ПРОТИВ ЕЁ ЖЕ НАБЛЮДАЕТСЯ АГРЕССИЯ СО СТОРОНЫ ЕВРЕЙСКО-ЖИДОВСКО-ФАШИСТСКОЙ ОРДЫ! ДОКАЗАТЕЛЬСТВО В ТОМ, КУДА МЫ СКАТИЛИСЬ И КУДА ДОЛЖНЫ ЕЩЕ СКАТИТЬСЯ, СМОТРИ ЗДЕСЬ:
"Население Украины не должно превышать 5 млн Игорь Беркут", см.:
https://www.youtube.com/watch?v=1g7nc-gvITI
23:30 26/04/17
Очередная ложь Гены и еже с ним! НИКТО НИ НА КОГО НЕ НАПАДАЛ! Я (И НЕ ТОЛЬКО Я) ЗДЕСЬ УЖЕ НЕОДНОКРАТНО ПИСАЛ, ЧТО ЕСЛИ БЫ РОССИЯ НАПАЛА НА УКРАИНУ, ТО ЛИБО В СЧИТАННЫЕ ЧАСЫ ВОЙСКА РОССИИ БЫЛИ БЫ НЕ ТОЛЬКО В КИЕВЕ, НО И ВО ЛЬВОВЕ И В ОДЕССЕ, ЛИБО (В СЛУЧАЕ АКТИВНОЙ ПОДДЕРЖКИ УКРАИНЫ ЗАПАДОМ) ЗАПЫЛАЛА БЫ ТРЕТЬЯ МИРОВАЯ ЯДЕРНАЯ ВОЙНА, А ЭТО ОЧЕРЕДНОЙ АРМАГЕДДОН НА НАШЕЙ ПЛАНЕТЕ, ПРИ ТАКОМ РАСКЛАДЕ ПОБЕДИВШИХ БЫ СКОРЕЕ ВСЕГО НЕ БЫЛО.
И второе: разваливают нашу Украину изнутри наша-не наша еврейско-жидовская малочисленная, но супер вредная, "орда"! Именно в результате ее деятельности за последние 25 лет нашей жизни население Украины сократилось наполовину, а по некоторым оценкам даже больше, чем наполовину!
12:52 25/04/17
Геннадий Москаль Днепропетровск
О! Сколько патетики и зомбирующих фраз! crazy Особенно понравилось " наполовину и даже больше". Шо? Нас было больше 100 миллионов? wow В этом весь Литвиненко - не видеть очевидного и сваливать все проблемы с больной головы на здоровую, подсовывая рашенские видеоролики, на которые он молится с утра до вечера. Ты бы ещё привёл сюда знаменитые ролики о распятых младенцах, угнетаемых снегирях и и иных шедеврах пропаганды от кремля.

А ото, шо выделено Caps Lock можно выкинуть на смітник, як непотрібну річ , в якій майже немає сенсу, антисемит Литвиненко.
22:05 26/04/17
Ты в школе учился-то?! С арифметикой совсем туго!
В отличии от некоторых я ни на что и ни на кого не молюсь, а просто все воспринимаю критически.
Вот еще ссылка на речь о-о-чень известного еврейского фашиста Игоря Беркута, которая точно вписывается в обсуждаемую нами тему и, конкретно, в то, что мной выше написано (от 12:52 25/04/17): "Население Украины не должно превышать 5 млн Игорь Беркут", см.:
https://www.youtube.com/watch?v=1g7nc-gvITI
Напомню, что переход к капиталистической системе осуществлялся при количестве населения Украины в 52 млн. человек! 52 и 5 ... как вам такое соотношение?! Так что у нас по этой еврейско-фашистской теории еще только начало геноцида, основной "праздник жизни" впереди! evil
22:56 26/04/17
Геннадий Москаль Днепропетровск
От скромности ты не умрёшь, постоянно выкидывая ссылки на собственные сочинения.

52 И 5 - интересное соотношение, только непонятно шо то таке. Скорее всего плод антисемитского воображения, такого, как у тебя. Не советую верить "на слово" всему, чем пачкают инет. Тогда и веровать во всякую хрень не будешь.

Всё, надоело сейчас выслушывать эти твои бредни. Бувай.
23:56 26/04/17
Моя скромность никого волновать здесь не будет, если такие, как ты не будут лгать и нести сущий бред! Какие такие "собственные сочинения"?! Я что ли и являюсь Игорем Беркутом?! Да ты не в своем уме!
10:29 27/04/17
Думаю, что эта ссылка будет здесь неплохим дополнением моих слов: https://ok.ru/video/7109674308
00:11 26/04/17
LOL
Неочікувано смішне антисемітське відео.
LOL
01:33 26/04/17
Ну, если и Вы, как Порошенко и Тимошенко, тоже, скажем так, замаскированный еврей, то Вам, конечно, будет смешно, а украинцам тут впору плакать, тем более, если учесть к чему привела Украину эта еврейско-жидовская "орда"! cool
10:02 26/04/17
Я не єврей, але від відео не плачу, а сміюся. Бо для того, щоб від цього відео плакати, треба бути антисемітом. На нормальну людину, як я, це відео діє протилежним чином від очікуваного авторами. І, мабуть, саме тому воно смішне.
LOL
18:33 26/04/17
И еще, в чем Вы усмотрели антисемитизм?! Здесь голые факты и антисемитизма ни грамма!
10:04 26/04/17
Якщо в генеалогічному дереві людини є, серед інших, також і євреї — це ще не привід для того, щоб вважати людину саме євреєм. А те може бути, що й Анатолій Литвиненко теж єврей, просто сам іще про те не знає. wink
Автори відео шукають єврейське коріння в усіх, хто їм не до вподоби, особливо серед української влади. Ну прямо якась таємна операція Моссада по захопленню України! LOL
І відео побудоване таким чином, щоб у глядача (не дуже розумного, звичайно, та все ж) складалося враження, що усі погані люди євреї та що усі євреї погані люди, що усі біди від євреїв… fool
Що це, якщо не антисемітизм? dknown
18:36 26/04/17
Знаю я более, чем достаточно! Вот примерно такую логическую "истину", как Вы здесь приводите, выдавали за причину, зачем нужно в паспорте убрать строку "национальность", и таки той строки нынче нет! Надолго ли?
Ну, а что такое антисемитизм, я вижу Вы слабо себе это представляете, потому помогу Вам в этом:
"Антисемити
20:58 26/04/17
Геннадий Москаль Днепропетровск
Не тратьте, пане, сили на цього суб'єкта. Він невиліковний.
22:08 26/04/17
Время покажет, кто из нас "виліковний", а кто таки нет...
23:40 26/04/17
Какой-то сбой произошел, попробуем еще раз:
"Антисемитизм — одна из форм национальной нетерпимости, выражающаяся во враждебном отношении к евреям как этнической или религиозной группе", см.: https://ru.wikipedia.org/wiki/Антисемитизм
"Что такое Антисемитизм?"
http://kob.in.ua/stati/chto-takoe-antisemitizm.html
23:33 26/04/17
Прочитав останні два твої коментарі, навіть трохи подивився посилання.
Мушу погодитися з Генадієм Москалем і припинити поточну розмову. tired
23:55 26/04/17
"Трохи" то не правильно, надо бы проштудировать основательно, особенно это:
"Что такое Антисемитизм?"
http://kob.in.ua/stati/chto-takoe-antisemitizm.html
Ну, а что касается "припинити", то это правильное решение с Вашей стороны.
10:34 27/04/17
Влочега Львов

"мені не віомі...", : wow   "не нам, пересічним українцям, знати...",  wow "гадаю,   clever  що якщо б будь яка країна пішла війною на Україну, то..." - дядя Толік, ти дебіл crazy 


Читать полностью: http://h.ua/story/437839/#3349619#ixzz4fGKP26VY"

15:11 25/04/17
Ми тут усі дебіли, оскільки терпимо таку ординську владу та таких бандеровських сВолочег, як ти! sad
22:08 25/04/17
Можна ведмедя, можна звіра.
http://lang.slovopedia.org.ua/7/53396/97911.html
read
14:44 24/04/17
WG Прага
Рекомендует этот материал.
15:32 25/04/17
Последние Новости Киева http://www.1news.info/category/regionalnyie-novosti/kiev
13:25 26/04/17
Це що?
21:01 26/04/17
Влочега Львов
Що це? dknown
Це типовий образчик рузькагаварящэга (а фактично рюзькаумающєга) "українца"-мижебрата, такого собі літвінєнка на пів-голови, що мріє вивести гібрід ведмедя з коровою - літом молоко дає, а взимку лапу смокче. wink
11:00 27/04/17

Live

42 мин. назад

Larisa Potapova рекомендует материал КАРТЫ РОЗДАНЫ

43 мин. назад

Larisa Potapova рекомендует материал ИНЕЙ

50 мин. назад

Геннадий Балашов публикует статью СуперПатриотиче
ская мозоль президента

51 мин. назад

Larisa Potapova рекомендует материал Какой бизнес нынче модный и принесет ли он прибыль?

51 мин. назад

Larisa Potapova пишет рецензию на публикацию Какой бизнес нынче модный и принесет ли он прибыль?

1 час. назад

Писатель77 комментирует материал Принц і принцеса

1 час. назад

Геннадий Москаль рекомендует материал Росія на шляху до Третього Рейху

1 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич комментирует материал Кристофер Марло (В.Шекспир) Сонет 136

1 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич комментирует материал А слово, памятник воздвигло - мне

2 час. назад

ЮлияВолощук комментирует рецензию на публикацию Велика мандрівка Україною. 7 перлин Тернопілля

2 час. назад

Игорь публикует статью Какой бизнес нынче модный и принесет ли он прибыль?

2 час. назад

Виченд Тутс комментирует материал Росія на шляху до Третього Рейху

2 час. назад

Виченд Тутс комментирует материал Коли "Запоріжсталь" стане раєм?

2 час. назад

Виченд Тутс комментирует материал Принц і принцеса

4 час. назад

Писной Андрей комментирует материал ВСЁ...

4 час. назад

antov рекомендует материал БОМЖАЦКАЯ (АВТОРСКАЯ ПЕСНЯ)

4 час. назад

Писной Андрей комментирует материал СУКА

4 час. назад

Писной Андрей комментирует материал ВЕРЕТЕНО

4 час. назад

Писной Андрей комментирует материал ВЕРЕТЕНО

4 час. назад

Писной Андрей комментирует материал ВЕРЕТЕНО

4 час. назад

Писной Андрей комментирует материал ВЕРЕТЕНО

4 час. назад

Писной Андрей комментирует материал Сны Третьего Рода

4 час. назад

Писной Андрей комментирует материал Сны Третьего Рода