О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Политика  20 апреля 2017 21:35:25

Автор: antov

80/20, 10/30, 18/130 = 614

іmg-1   

80/20, 10/30, 18/130 = 614
   
80/20, 10/30, 18/130 = 614
 

80/20, 10/30, 18/130 = 614

(торгівля чи то язиками, чи то мовами)

Винесена у назву строка іллюструє, як на мене, торгівлю чи спекуляцію про мови в Україні. Що написано про рідну мову, про російський тиск на українську мову, свідчить, те що про боротьбу навколо мови за пошуком в інтернеті висвічується 3 740 000  результатів (саме про "боротьбу"). Мова про, так звану політику українізації яка проводиться в незалежній Україні, ніби то, насильницькі з утиском російської.

80/20

Про що свідчать цифри у заголовку? Дуже просто: 80% українців и 20% росіян! Наведене, звичайно без тих національних меншин, яких якби не царська, та радянсько-імперська полтика, то могло б бути суттєво більше. Хтось потребує приклад. Будь ласка – наприклад дагаузи чи караїми і не показували б на їх землі, як на ту, де була міфічна Малоросія, не в історичному, а в сучасно-імперському сенсі. Який вигадали сучасні лошакові морди московити, кивалови місцевого розливу та усякі бузинисти, зрощені фсб-шниками. Не утримаюся від сарказму: якби не імперська політика Московії (нищити і висилати українців і засилати московитів), то не було би у ворогів  української і того, а вдвічи менше, скільки б разів не повторювали, як мантру "ми давно тут жили", тобто 90/10!

10/30

Наступна цифра 10/30 – це вигадані цифри відсотків, де 10% де 30%! Та Бог з ним, може за паспортними данними і так, а за суттю важливо інші. Інші, так само як і визначені, Киваловим-Колесниченком, хоч вони є обоє негідниками, за зовсім різними визначеннями, один шельмував, а інший нещадно крав і порушував закон, але в мові вони знайшли спільне – вороги українського і якби все було у нас гаразд, бачили б обоє небо клітчате! хоча можливо з різних широт та з різним строком. Ніхто ніде не згадує тих оюставин, як з’являлися визначення. А тут ще гірше за те, як це визначали за радянських часів. Цитую! «Хахлом тебе считать никак не хочется, всё ж, мы с тобой, как никак, одному Богу молимся, давай запишу из разночинцев великорос по мысли и большинству родичей»… Ось так і ставали великоросами. Це було за царських часів в Росії, а хіба тільки там, адже імперія для всіх одна! Хто явно не росіянин, писали іноземець чи інородець. Без усяких уточнень – достатньо, що не наш….

 

18/130

Позначка 18/130 – визначає, що 18 депутатів ВР із 450 (від "Самопомочі", "БПП", "Батьківщини") поки що, означили питання – зареєстрували законопроект «Про використання в Україні мов національних меншин», де  зазначають, що мови меншин використовуваться в місцях компактного проживання разом з державною, але не на подміну неї. Викладаючи недержавну мову в навчальному закладі, слід пам’ятати – обсяг викладання мовою державною у старших класах повинен бути не менш 80%. Це стосується окремих громад, а не регіонів в цілому. Бо останнім часом помічено, що посилаючись на прийнятий в "регіональні часи" закон Кивалова-Колесніченко на місцях перетворився в закон утиску української мови, спрямований на підміну державної мови російською. Звіичайно представники інших меншин на таке не претендували.

= 614

Останнє в заголовку = 614, осначає кількість шкіл з викладанням російською мовою! Чи не забагато для російської національної меншини? А вгадайте скільки в Росії українських шкіл? ЖОДНОЇ, навіть в регіонах, де український етнос, чи якийсь інший складає абсолютну більшість… Такі, незважаючи ні на які російські відмови все ж таки є, і досить багато.

 

 

ПОГОДЬТЕСЯ НАВІТЬ САМІ НАВЕДЕНІ ЦИФРИ ПРО УТИСК УКРАЇНСЬКОЇ В УКРАЇНІ ГОВОРЯТЬ!  

НІ, ВОЛАЮТЬ!!!

 

 

ДЖЕРЕЛА:

1.     «Слово за слово:…» Ірина Лопатина, соб/кор РБК-Україна,

2.     Не перерахуєш  і не перегорнеш….  Дивиться кожен своє…

80/20, 10/30, 18/130 = 614
   
80/20, 10/30, 18/130 = 614

80/20, 10/30, 18/130 = 614

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 302
delete
antov
antov, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +2
Всего комментариев: 17, Всего рецензий: 0
Читайте также

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

Комментарии

Petro Boriwiter Запорожье
Рекомендует этот материал. Почему? Порядок настане коли ми їм дещо защемимо в лещатах. Кажуть так ведмедів вчать танцювати. А вони ж себе саме з медведями і ототожнюють. Навіть символ їх урядової партії - ведмідь.
22:41 20/04/17
Дякую, вельмишановний друже! Поки вони нас намагаються... Чого варта та недоторкана лошара - Кивалов!"
23:01 20/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Судова система не покращується а погіршується. Допоки суддів не будуть обирати громадяни - порядку в судовій системі не буде.
18:48 21/04/17
Трохи підправлю: Судова система досягла, в часи Януковича, такого рівня, що гірше не може бути! Наслідки цього стану маємо зараз. Якщо не змінити злочинних суддів, яких і породила злочинна система кивалових-януковичів, цю "кругову поруку" державного рівня, процесс змін немождиво пришвидчити. І навіть переобрання народом швидко не проведеш. Адже і обирати їх стануть із того ж злочинного кола (чи кодла збоченого корупцієй). Поки нових наштампують, мине час, а штампує у тому числі і Кивалов. Треба негайно залучати статус присяжних, тих, які б обиралися з кращих представників загалу, проявивших себе як непідкупні!
07:23 22/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Суддів не лише з суддів обиратимуть, а з юристів, що проявили себе принциповими і юридично грамотними в тій громаді де їх і обиратимуть. А присяжні це тільки допоміжна ланка судової системи. Вона не веде судовий процес, а тільки визначає чи достатньо доказовим є судове дослідження злочину.
18:41 22/04/17
Згоден!
05:21 23/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
smile
18:07 23/04/17
Влочега Львов
Рекомендует этот материал.
11:53 21/04/17

Дякую, вельмишановний друже Впочега!

11:55 21/04/17
Сергей Власов Луганск
Для справки: Каждый год статус "русских" теряют около 130 школ. В Винницкой, Волынской, Ивано-Франковской, Тернопольской, Ровенской и Киевской областях, где проживают более 170 тысяч русскоязычных граждан, нет ни одной "русской" школы. А в Киеве для 160 тысяч учащихся, желающих обучаться на родном русском, оставлено 7 школ из 504. Потребность удовлетворена на 1,5 процента...
15:19 21/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
А в Росії де проживає міліони українців є хоч одна українська школа?
18:49 21/04/17
Сергей Власов Луганск
В России есть школы с украинским языком преподавания. Но в данной статье, напомню, речь идёт не о России, а об Украине.
18:56 21/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Нет в России таких школ, ни одной. А Украина берет пример с России. Плохой пример заразителен. В нормальной стране гордятся когда ее граждане знают много языков, а в таких как страны постсоветского пространства боятся этого, как боялись этого в СССР. Потому что грамотные люди не долго терпят издевательства власти над собой, а ищут себе страны где бы они жили достойно. Ну а в Украине ко всему этому еще и добавляется предвзятое отношение ко всему российскому, ведь люди еще помнят как запрещали украинский язык в Украине.
19:09 21/04/17
Пане Сергію, Ви жонглюєте фактами. Ці питання вирішуються, що в школах головним чином стає викладання державною мовою, причому російська мова і література залишається. А ви ратуєте скасувати чи обмежити українську, тобто надати, чи зберегти особливі переваги російські...
Оце і всі Ваші потреби.
08:00 22/04/17

 Кому що! А куриці - російський уклон!


А те що в Росії нема жодної української школи вважаєте нормальним?


Чи як Ви вважаєте відміна Тлумачного словника козака луганського розумний вчинок?


 


 


 


 

18:29 21/04/17
Рекомендует этот материал. Почему? цікавий метод подачі. Єдине, про що хочу зауважити - вираз "російська національність" не є коректним. Бо нема такої національності. Нація, народ - має природнє походження - від Роду, який розвинувся, розрісся. А москвини - не рід, це - суміш безбатченків, іванонепомнящих, створених ордою-імперією в якості гарматного м'яса. Тому правильно, думаю писати так "імперсько-ординське безрідне населення". І саме тому всі атрибути імперії-орди, в тому числі мову необхідно (і тому числі для самого цього населення в якості процедури роззомбування і повернення родової історичної пам'яті) винищувати і забороняти абсолютно, без винятків. Інакше знову будемо наступати на граблі час від часу - маючи черговий "дамбас" в країні.
15:58 22/04/17

В першу чергу гречно дякую, пане Оресте, за Рекомендацію! Щодо зауваження "російська національність", згоден, це визначення не зовсім коретктне, у вашому визначенні. Назва не їх, вкрадена Петром І! Мова не їх, запозичена у київських монахів мовознавців! Грамота (абетка) створена нерідними греками Кирилом та Мефодієм з метою більш зручного переводу Святого письма з грецької, викинувши деякі (літери) звуки, їх не було у грецеській абетці. Ознаки родинно - племенного походження історично штучні: Історія переписувалася декілька разів з примушенням влади - князів, патріархів, царів, та Кремлівських хазяїв... Але у розумінні нинішніх олухів при владі - все коректно та зовсім не потребує уточнень... 


 


 


 

22:31 22/04/17

Live

1 мин. назад

Volodymyr Seleznyov публикует статью Коротка історія ватника

11 мин. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Давно такого не було

2 час. назад

Родослав Корченюк комментирует материал Давно такого не було

2 час. назад

Родослав Корченюк комментирует материал Давно такого не було

2 час. назад

Родослав Корченюк комментирует материал Давно такого не було

3 час. назад

Сергей Кувалда комментирует материал Давно такого не було

3 час. назад

Сергей Кувалда комментирует материал Давно такого не було

3 час. назад

Сергей Кувалда комментирует материал Давно такого не було

3 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал Зірка

3 час. назад

Сергей Кувалда комментирует материал Восьмерка

3 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал Чего хотят украинские женщины

3 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал ПАРОДІЙНЕ: Пісенька трьох американських банкірів (переклад з англійської і навпаки)

3 час. назад

Родослав Корченюк комментирует материал Давно такого не було

4 час. назад

Писатель77 комментирует материал Давно такого не було

5 час. назад

Родослав Корченюк комментирует материал Давно такого не було

5 час. назад

Родослав Корченюк комментирует материал Давно такого не було

6 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич комментирует материал Пьяная "Эпелептичка" с подругами Пшонки - более 11 жертв в Харькове!

6 час. назад

Писатель77 комментирует материал Восьмерка

8 час. назад

Писатель77 комментирует материал Давно такого не було

11 час. назад

Вікторія Івченко комментирует материал ПАРОДІЙНЕ: Пісенька трьох американських банкірів (переклад з англійської і навпаки)

11 час. назад

Larisa Potapova комментирует материал Чего хотят украинские женщины