О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Политика  17 апреля 2017 19:12:26

Як домовлятися, коли різні сторони мислять по-різному

Третя декада березня, а Указ Президента України про затвердження «Річної національної програми під егідою Комісії Україна – НАТО на 2017 рік» досі не підписано і не оприлюднено. Для того, щоб зрозуміти що таке НАТО для України було вчора, можна прочитати Указ №45/2016, але то про “співробітництво”, прагматичне і цинічне. Тепер, на третьому році неоголошеної війни,  мова йде про “взаємодію”.

Проте, для більшості громадян фантастичним відкриттям буде те, що у НАТО військові питання до України є номер два! «Номером один» є «Політичні та економічні питання», серед яких є увесь урядовий популізм, у т.ч., наприклад, про «ефективна система влади» (без корупції), «децентралізація», «дерегуляція та створення сприятливого бізнес-клімату». Незбагненно те, що стосовно вище перелічених та інших питань станом на кінець минулого року у влади не було відповідей щодо «пріоритетних завдань на поточний рік» і «основних заходів». Більше того, наша влада не розуміла і тому досі не озвучує «середньострокові цілі» своєї діяльності у багатьох безпекових сферах…

Володимир НІкітін
Володимир НІкітін
З нами думали про місце України в НАТО: доктор культурології, засновник проекту Foundationforfuture, співзасновник «Хартія Майбутнього» Володимир Африканович Нікітін та відомий громадський діяч і вчений, співзасновник «Хартія Майбутнього» Юрій Володимирович Чудновський (Асоціація "Медіаполіс - Міжнародний інститут урбаністики та регіонального розвитку").
Юрій Чудновський
Юрій Чудновський

Висновок: ми вкотре стверджуємо, що без українських вчених НАТО ніяк не зможе ані збагнути Україну, ані побудувати взаємини з нею, ані вгадати, до чого усе це може призвести. Інтрига головної теми дискусії про “Як домовлятися, коли різні сторони мислять по-різному“ в тому, що в нашій Великій Шаховій Партії одна сторона грає в “Чапаєва”, друга сторона – у підкидного дурня, а країни-члени НАТО у цьому “житті по-новому” хочуть побачити свій комерційний інтерес…
Відео запис тут https://www.youtube.com/watch?v=L63THKjeJGg

Наша Платформа і місце для запитань до учасників тут:

https://harchenko.com.ua/conference/03/01/dop-zmina-paradugmu/   


 

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 2894
Отредактировано: 17-04-2017 [19:13]
delete
Іван_Галенко
Іван_Галенко, Киев, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +5
Всего комментариев: 38, Всего рецензий: 6
Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

09:48 18/04/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
 
10:29 18/04/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
viktor trigub Киев
 
10:39 18/04/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
1. Професійно.
2. Грамотно, мотивовано, розгорнуто.
3. З логічними тезами і змістом.
4. Корисно, необхідно, змістовно...
23:06 18/04/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Коментарі зайві. "...В нашій Великій Шаховій Партії одна сторона грає в “Чапаєва”, друга сторона – у підкидного дурня, а країни-члени НАТО у цьому “житті по-новому” хочуть побачити свій комерційний інтерес…"
23:20 18/04/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
ivp_paster Тернополь
Тут багато запитань і відповідей. Але стаття зачепила важливу тему.
00:33 19/04/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Дійсно "різні сторони мислять по-різному", але біда в тому, що за час війни влада і народ в Україні теж стали різними сторонами, погляди і цілі яких не збігаються.
Стаття змістовна, актуальна.

Комментарии

Petro Boriwiter Запорожье
Рекомендует этот материал. Почему? В такому випадку є тільки один вихід - розійтися. Мирно це зробили Чехи зі словаками. Через міждуусобні війни - народи колишньої Югославії. Але це чекає ще багато країн. А як вони це будуть робити залежить тільки від їх розуму.
22:45 17/04/17
Аналізувати і думати, права приказка " сім раз подумай, один раз відріж""...
09:51 18/04/17
Рекомендує цей матеріал. Чому? Рекомендую для ознайомлення позитивно мотивованим!!!
10:38 18/04/17
Усім велике спасибі за підтримку. Буду сюди переносити пости з метою підвищення надійності, захисту від банів та розширення цільової експертної групи.
15:37 18/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Ми живемо у двадцять першому столітті. Столітті, коли народ свідомий та грамотний і може вирішувати свої проблеми через референдум. та наші правителі чомусь думають, що тільки вони мають право щось вирішувати. На мою думку, чи бути чи не бути Донбасу, Криму, чи іншій землі українській в єдиній українській державі має вирішувати народ краю і народ України в цілому. Якщо хтось хоче жити окремо, то для чого його стримувати від цього. Потрібно не стримувати, а перконувати, що разом жити і ліпше і перспективніше. А доказом має бути економічне зростання, толерантність і право будь-якого народу на самовизначення, якщо його не задовольняє в чомусь спільне життя в єдиній державі. Права мають бути в Первинних громадах, які на принципах добровільності обєднуються в територіальні, земельні, регіональні громади і державу в цілому. Прикладом цього є:http://h.ua/story/79132/
18:07 18/04/17
Дуже ідеалістично Ви на світ дивитеся... Таке не може не радувати і не насторожувати.
18:19 18/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Прагматизм приведе світ до загибелі. Ідеалізм - до поєднання з природою. Що вибираєте ви? Більшість людей це вже стали розуміти, але сучасна пропоганда, що базується на прагматизмі, вносить непевність в людські серця.
20:54 18/04/17
ABC Житомир
Дякую за запрошення надати рецензію на Ваш матеріал, але на жаль, у мене немає прав рецензування на цьому сайті. Та й навряд чи моя рецензия була б Вам корисна. І Ваш текст і змість посилань у ньому витримані в стилі і системі понять, типовій для сучасної української гуманітарної, так би мовити, науки, яле геть не зрозумілій мені, як радіоінженеру. Усі ці парадигми, "інструменти стратегічних комунікацій з владою", "інформаційні фільтри, які були інстальовані у всіх сферах постколоніальних країн" і т.п. - для мене якась тарабарщина, у рамках якої не то шо чіткої відповіді на питання неможливо сформулювати, але й взагалі не можна чітко визначити, про що конкретно йдеться.
Єдине, що я зміг зрозуміти, і на що хочу звернути Вашу увагу як на Вашу стратегічну помилку (на мою думу), так це на те, що НАТО треба розглядати не лише як військовий союз, а як цивілізаційний вибір. Особисто Ви можете розглядати НАТО як цивілізаційний вибір, та якщо ви хочете схилити більшість населення України до того, що у НАТО вступати таки треба, то це слід подавати як суто технічне рішення, як засіб забезпечення дешевої і надійної оборони країни, і ні в якому разі як цивілізаційний вибір
19:57 18/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Якщо НАТО утотожнювати як цивілізаційний вибір то це тупик для цивілізації, навіть не тупик, а деградація. Світ не може розвиватися прагматично вічно, він має мати для розвитку ідеалістичні погляди і надію на поєднання з Богом.
20:58 18/04/17
Якщо вважати американські "Томагавки" від Бога, тоді усе сходиться.
22:02 18/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Все, що не діється - все по волі Його. Все, що не по Його волі счезає, як вранішня роса.
18:18 19/04/17
Влочега Львов
LOL bravo
00:10 20/04/17
Якщо дивитися з наших, українських позицій, то Ви праві на усі сто. Але якщо питати думку у країн-членів НАТО, то вони перед тим як відповісти спитають у Вас: "А Ви хто такі є?". Тому, якщо подивитеся РНП, то з його змісту випливає відповідь - "ми хочемо бути такими ж як і ви". Але повірити одеситу - себе обманути. НАТО ж має справу з циганом-конокрадом...
22:00 18/04/17
ABC Житомир
Ось у цьому «ТАКИМИ ж як і ви » і ховається Диявол. Тому що насправді суперечки і непорозуміння точаться не навколо питання ЯКИЙ, а навколо питання ЧИЙ. Тобто істинна причина нашого внутрішнього конфлікту і суперечливого ставлення до НАТО лежить поза зоною видимих (усвідомлених) причин. Європейський – це не відповідь на питання який, це відповідь на питання чий, так само як і руський, український і т.п. Коли до чеснот, яких прагнемо, ми додаємо епітет «европейска» – європейська демократія, європейські цінності і т.п. , ми тим самим декларуємо до якої спільноти ми належимо або хочемо належати. Оскільки демократія, законослухняність і таке інше – поняття, які не потребують географічної прив’язки. І тут виникають питання: для чого це роблять одні і чому так опираються інші з нас? А тому, що відчуття приналежності — набута підсвідомістю риса, яка ЗАХИЩЕНА людською природою від змін. Передивіться під цим кутом зору передачу з вашою участю, на яку дали посилання в тексті. Особливо те місце де ви зауважуєте співрозмовникам, що не можна відкидати минуле, маючи на увазі трагічні історичні стосунки з Росією. Тим самим ви, як і решта наших патріотів, бажаєте висловити моральний докір колишній метрополії, хочете взяти моральний реванш за минуле. Для ваших же співрозмовників ця обставина не важлива і навіть шкідлива для побудови бачення майбутнього України. Чому у вас з ними таке різне бачення? А тому, що ви і вони зараховуєте до різних ментальних спільнот які на цей час існують в Україні. Для вас минуле – це то що робили з вами, тобто зі спільнотою, до якої ви себе зараховуєте. Для них же, вочевидь, минуле – це те що відбулося в рамках їхньої спільноти, тобто гріхи і помилки, але власні. Патріотичне «європейське», «натівське» майбутнє України – це дуля колишній метрополії, посилання до неї : «я от вас ухожу, дурак, шо с вами связался». Друга половина Украіни так сказати не може, бо не може дати дулю самій собі
12:45 19/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Сама собі не те що не може, а не бажає дати, але може залишитися з дулею даною іншими. Якщо метрополія не здатна асимілювати народи, які поневолила, то вона рано чи пізно розпадеться. Що й відбулося з Великою Росією, а потім і з СРСР. Нині те що залишилося від Великої Росії також прагне до розпаду, так , як асиміляцію так і не вдалося завершити.
18:23 19/04/17
ABC Житомир
Коли продовжити цю-ж логіку на Україну, то вона теж не змогла асимілювати дончан. По тієї ж причині, що й Росія. Через власний неуспіх на тлі других країн. Якби рівень життя у Криму був такий, хоча б як зараз у Польщі, навряд чи б він відійшов до Росії
18:40 19/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Так та трохи не так. Імперія приєднувала до себе території з іншими народами. Донбас був малозаселеною територією України, яку імперія заселила різними народами, які асимілювалися з імперським народом. Тепер у України тільки дві можливості: виселити з Донбасу всіх асимілянтів, або погодитися на відокремлення території заселеної ними забравши звідти корінних українців.
19:00 19/04/17
ABC Житомир
Бог не провів кордонів по Землі. Тому чия то земля - не існує об'єктивної відповіді
19:15 19/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Наші, українські пращури, дали їй влучну назву - Дике поле. Там знаходилися тільки форпости українських козаків, що попереджали про набіги кочових племен на заселені козацькі землі.
19:46 19/04/17
Пане Олександре Соколан! Ви дуже тонко підмітили деякі дуже важливі моменти. Але я "поступився" щоб просунутися вперед.
19:23 19/04/17
Рекомендует этот материал.
23:06 18/04/17
Пані Вікторія! Дякую за відгук! Радий Вас знову чути. НАТО - це стільки цікавих поетичних тем, що жодній Липецькій макаронній фабриці і не снилося...
23:15 18/04/17
Ване Іване, дякую, що запросили в студію, але мені здається тема, якої я торкнулася раніше (Чи допоможе згуртувати українське суспільство ідея об'єднання під знаменами ОУН-УПА і чи сприятиме вона порозумінню з проімперськи налаштованими сусідами на сході й на заході?)- багато цікавіша й багатогранніша. Я до певного часу не особливо переймалася цією проблематикою. Мені привільно жилося на поетичних теренах і так само - тепер. Але після дещо емоцівйного спілкування з послідовниками Степана Бандери (з яким я, до речі, народилася в один день, першого січня), змусило мене замислитися. Чи не є знаковим те, що, опинившись у Лондоні піся війни, ці поборники незалежності України сприйняли в штики навіть дисидентів, які тоді тільки-но повиходили з тюрем? ВОНИ ОГОЛОСИЛИ БОЙКОТ УСІМ, ВКЛЮЧАЮЧИ ГЕНЕРАЛА ПЕТРА ГРИГОРЕНКА, на проспекті імені якого я нині живу. Зіткнувшись не так давно з подібною реакцією з боку прихильників ОУН, я була шокована: скільки в цих людях ГНІВУ, праведного і не дуже... Тільки зачепи! Мов осине гніздо розворушила. Я намагалася коректно відстоювати свї погляди, але в МЕНІ ОСОБИСТО знайшли сільки недоліків, що годі й казати. В чужому оці соломинку видно! Я не вигороджую себе, ні в якому разі. Можливо, потрібно було говорити на такі теми віч-на-віч. Але, боюся, мене б "з'їли" живцем... А так - лише вертуально! ПРО ЯКЕ ПОРОЗУМІННЯ МИ ГОВОРИМО? Я тепер зрозуміла: якщо ТОДІ ті вояки отак дихали зненавистю до будь-кого, хто хоч трохи відрізняється від них за переконаннями, то й нинішні їхні послідовники не набагато далі пішли. ПРО ЯКЕ НАТО ми говоримо, якщо суспільство ЗАРЯДЖЕНЕ такою кількістю протиріч і незгод? Прочитайте нашу дискусію уважніше (посилання є) - і погодьтеся: це - наслідок нашого радянського, совкового минулого. ВІДСУТНІСТЬ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ НА СКЛАДНІ ТЕМИ. НЕОДНОЗНАЧНІ. ДРАЖЛИВІ, кінець-кінцем...
00:01 20/04/17
ПАНЕ ІВАНЕ, я звертаюся до Вас як до людини, з якою ми знайомі уже другий десяток літ... Я переконана у тому, що ніякий ватажок не налаштує нас на рлозбудову ДЕРЖАВИ - лише спільні наші зусилля. РІЗНИХ ЛЮДЕЙ в ОДНІЙ країні. Ідея об'єднання повинна бути зрозумілою і конструктивною. Без зайвої пропагандистської метушні. Хто захоче, буде сповідувати ідеали ОУН-УПА і ходити на партійні збори... АЛЕ УКРАЇНА ВИЖИВЕ НЕ ЗАВДЯКИ ЇХНІМ ГАСЛАМ. Агресія щодо тих, хто "не з нами", несприйняття СПРАВЖНІХ РЕВНИТЕЛІВ української ідеї (поміркованих та інтелігентних) - говорить саме за себе. Це веде лише до нагнітання ситуації, до поглиблення прірви між незгодними! ДО РОЗВАЛУ УКРАЇНИ, якщо вже відверто.
00:21 20/04/17
Я мав змогу спостерігати за рухівцями та комуністами і якби я переймався їхнім життям у його проявах, то мав би визначатися щодо них... Але вони, як і ОУН-УПА, є лише частиною, фрагментом... Не варто їх гіперболізувати - життя більш широке і більш наповнене смислами та змістами...
10:34 20/04/17
ВІРТУАЛЬНО sad
00:23 20/04/17
Вітаю! Ось Ви і сформулювали тему нашої дискусії:
"Консенсус і культура спілкування".
Річ у тім, що в НАТО рішення приймаються на основі консенсусу усіх країн-членів. Отже, при відсутності "культури спілкування" будь-яке рішення та ще в реальному часі важко прийняти.
Залишилося знайти того, хто буде Вам заперечувати в студії... :)
Кого Ви можете рекомендувати запросити на цей ефір?
10:27 20/04/17
"Отже, при відсутності "культури спілкування" будь-яке рішення та ще в реальному часі важко прийняти. Залишилося знайти того, хто буде Вам заперечувати в студії...":)Читать полностью: http://h.ua/story/437732/#3349325#ixzz4eog7ceLD

Чесно кажучи, з мене КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ більш ніж досить... Я висловилася. Слідкуватиму за ефірними передачами, якщо буде необхідність - продовжу тут чи де інде... Але... перед телевізійними камерами? У кожного - своє поле.
21:42 20/04/17

 Дивлюся я на цілу полеміку, а від сепе скажу, що чомусь - ніхто не підкрелює - НАТО організація для сумістного захисту країн її членів та в ніякому разі не передбачає сумісної агресії, яку як це не дивно замовчують, та агресивно діючи країни маючи силовою стратегію на кшалт Росії, намагаються виставити агресивною силою, бо їм так зручніше захищати свої брудні справи (не так помітні). 


ВИЩЕНАЗВАНЕ НАДЗВИЧАЙНО ВАЖЛИВО!!!


 

23:16 18/04/17
НАТО - це 28 країн-членів зі своїми шкурняками... Не будьте ідеалістами... Наша проблема в тому, що в діалозі ми (Україна) не озвучкємо свої власні інтересами, а за нас брешуть кролики...
23:25 18/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Які б не були прояви шкурняків, але перемагає спільність інтересів і та ідея для якої і створювалось НАТО. Для України не так важливо прагнення до ЄС, як архіважливо прагнення в НАТО.
18:26 19/04/17
Можливо, пане Іване, маєте рацію!
21:37 20/04/17
Petro Boriwiter Запорожье
Петро я пані Вікторіє. Хоча можливо ви це до Івана написали, але під моїм постом.
22:23 20/04/17
"За нас брешуть кролики", бо ми живемо з головами, "повернгутими назад". У колишній пострадянській Югославії (читала про це більше десяти років тому) процвітало "міфологічне світосприйняття". Напередодні розпаду країни... Тобто суспільство в масі своїй жило МІФАМИ ПРО СВОЮ ІСТОРІЮ, абсолютно не усвідомлюючи тих загроз, які нависали над ним тоді. А коли ГРЯНУЛА БУРЯ - було вже пізно. ПІЗНО щось робити і про щось говорити! ОСЬ У ЧОМУ ТРАГЕДІЯ. Щодо конкретної ситуації, описаної в моєму оповіданні. По-перше, там є ГОЛОВНА ГЕРОЇНЯ, тобто авторка певним чином дистаніцюється, намагається подивитися зі ст орони на колізії, описані там. Це, ввавжаю, уже є певним кроком до більш ХОЛОДНОГО ОСМИСЛЕННЯ ролі ОУН-УПА. Якщо чесно, каталізатором до цього осмислення послужили деякі незгоди, НЕВИСКАЗАНІ, НЕОЗВУЧЕНІ протягом довгого часу. АЛЕ ТАК МАЄ БУТИ. Якщо щось зачіпає тебе за живе, лише тоді можна викликати резонанс, а то - й ВОГОНЬ НА СЕБЕ. Але я того не боюся, мені важливіше ПРОЯСНИТИ ДЕЯЧКІ РЕЧІ, ЯКЩО ЦЕ ДЛЯ МЕНЕ НЕ Є ПУСТИМ ЗВУКОМ. Ми маємо оздоровлюватися, усе наше суспільство, чесно говорячи те, що накипіло. ЩО БОЛИТЬ. Лише таким є шлях до УКРАЇНИ. Справжньої України!
21:34 20/04/17
Рекомендует этот материал. Почему? Важливо!
00:34 19/04/17
Khomiakltr Киев
Рекомендует этот материал. Почему? Ця проблема не під силу нинішній владі. Тому участь громадської думки при її обговоренні актуальна.
11:19 19/04/17
Друзі, прошу звернути увагу на наступну публікацію http://h.ua/story/437787/
"Як Україна і НАТО будуть будувати стосунки з Російською Конфедерацією"
11:13 20/04/17
Я помилився рубрикою, тому матеріал більш за все буде опублікований завтра. Тому зацікавлених друзів щоб не пропустити подію прошу завітати сюди: https://harchenko.com.ua/conference/04/19/li/
20:07 20/04/17

Live

5 час. назад

Володимир Олівець комментирует материал "Кіборги" проти української. Хто кого?

6 час. назад

Вікторія Івченко публикует статью Післямова до попередньої публікації: "Про нову книгу Миколи Сядристого «Молох ленінізму. Ідеологія державного терору».

6 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал "Кіборги" проти української. Хто кого?

7 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал "Кіборги" проти української. Хто кого?

7 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал "Кіборги" проти української. Хто кого?

8 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал "Кіборги" проти української. Хто кого?

8 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал "Кіборги" проти української. Хто кого?

8 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал "Кіборги" проти української. Хто кого?

8 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Как защищать Украину, - вперёд!.. А в благодарность, - позор и забвение...

10 час. назад

antov рекомендует материал Я ріжу слова...

11 час. назад

Саньков Сергей комментирует материал Как защищать Украину, - вперёд!.. А в благодарность, - позор и забвение...

11 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал Идея власти неземной

11 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал Идея власти неземной

11 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал "Кіборги" проти української. Хто кого?

11 час. назад

Белка Белкина рекомендует материал Как военная прокуратура Украины, "ломает" добровольцев

11 час. назад

Белка Белкина рекомендует материал Идея власти неземной

12 час. назад

Володимир Бровко публикует статью Перестройка в РПЦ МП ч.6-2

13 час. назад

Петруха Гивчик рекомендует материал Идея власти неземной

13 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Идея власти неземной

14 час. назад

Андрей Андре комментирует материал Как военная прокуратура Украины, "ломает" добровольцев

14 час. назад

Іван Парнікоза публикует статью Холм та Холмщина – прогулянка для українця. Частина 7. Місто українського відродження

15 час. назад

Евгений Татьянов комментирует материал Как защищать Украину, - вперёд!.. А в благодарность, - позор и забвение...

16 час. назад

Саньков Сергей комментирует материал Как военная прокуратура Украины, "ломает" добровольцев