О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Мир политики  16 февраля 2017 20:33:10

Автор: ABC

Почему нашу декоммунизацию Россия воспринимает как выпад в свой адрес?

 

Когда украинец скажет: «мы выиграли конотопскую битву», никто не станет считать его участником конотопской битвы. Но и лгуном его считать тоже не будут. Понятно, что когда он говорит «мы»,  то речь идет  о некой сущности, которая беспрерывно существовала и тогда и сейчас, и частицей которой он себя ощущает. Россиянин о конотопской битве скажет, что они её проиграли. Понятно, что отношение и оценка этой битвы у украинца и россиянина  будет разной.

На любую оценку исторических событий, в том числе и коммунистического прошлого, всегда будет влиять ощущение принадлежности. Коммунизм, это то, что создали в своё время мы, или то, что проделали с нами?  Мы воевали с Германией, или СССР воевал с Германией? Мы сняли фильм «Бриллиантовая рука», или это сделал советский кинематограф? Мы проиграли лунную гонку американцам, или её проиграла советская система? В нашей стране случился голодомор,  или нам устроили голодомор?

ПО-РАЗНОМУ воспринимаются свои грехи и преступления, и точно такие же чужие грехи и преступления. Своё воспринимается как ошибка или вынужденное (под давлением обстоятельств) действие. А такое же, но чужое — как проявление его ущербной (гнилой, подлой, порочной) сущности.

Почему Украине легко осудить коммунизм? Потому что все осуждальщики коммунизма в Украине считают его чем-то чужеродным, навязанным, не своим. Но тогда чьим?

Может ли Россия тот период истории считать не своим? Конечно же нет. Значит, осуждая коммунистический период, Украина тем самым бросает тень на её (России)сущность.

Так что дело здесь не в идеологии, а в том, кто, как говорят музыканты, облажался. Наша декоммунизация — это наше показывание пальцем на Россию. Мы не хотим отвечать за тот период истории.

 

 

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 216
Отредактировано: 16-02-2017 [20:39]
delete
ABC, Житомир, свободный журналист "ХайВей" 

Теги

Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +5
Всего комментариев: 24, Всего рецензий: 1
Читайте также

За фактом прийому вбивці Вороненкова до лав Нацгвардії призначена службова перевірка, - ШкірякЗа фактом прийому вбивці Вороненкова до лав Нацгвардії призначена службова перевірка, - Шкіряк

За фактом прийому вбивці екс-депутата Державної думи Російської Федерації Дениса Вороненкова Павла Паршова до лав Національної гвардії України признач ...

Российский журналист рассказал, как Путин просчитался с ТрампомРоссийский журналист рассказал, как Путин просчитался с Трампом

Российский журналист Александр Сотник считает, что президент России Владимир Путин допустил стратегическую ошибку, делая ставку на главу Белого дома Д ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

19:15 17/02/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
1. Тема цікава і полемічна.
2. Текст відповідає темі.
3. Логіка і доводи наведені.
4. Цікаво, трохи суперечливо.

Комментарии

Рекомендует этот материал. Почему? Более-менее связно и кратко показана позиция. Хотя и неправильная.
05:33 17/02/17
Petro Boriwiter Запорожье
Рекомендует этот материал. Почему? Навіть юридично вина в усьому, що творилося в СРСР лежить на нинішній Росії. Адже вони добровільно стали правоприймачами СРСР з усіма плюсами і мінусами.
10:18 17/02/17
ABC Житомир
Ну, юридически - то точно не на нынешней России. Когда говорят о правопреемстве, то необходимо помнить в чём именно правопреемство. Россия приняла на себя финансовые и имущественные обязательства и права СССР. А также некоторые международные договоры, в т.ч. по ядерной безопасности и право вето в ООН.

Но здесь речь идёт несколько о другом, о том, что вообще нельзя вписать в юридические нормы. На коммунистическую идею работало много украинцев. Большой процент населения поддерживал эти идеи. Во всяком случае этот процент не меньше, чем в России. И что, Чубаря со Щербицким считать просто Чубарём и Щербицким, а Кирова и Сталина - выразителями коллективной воли русского народа?!
И потом, если та жизнь и тот строй - не наших рук дело, а то, что проделывали над нами, значит нужно отказать себе в авторстве на всё хорошее, в чем есть и наш вклад. И от ракет Королёва, и от самолётов Антонова, и от фильмов Довженко и Параджанова.
16:44 17/02/17
Petro Boriwiter Запорожье
Правоприємність і є правоприємність, вона не має інших тлумачень. А те що Росія не поклала лапу на літаки Антонова і Ракети Корольова тільки тому що конструкторські бюро знаходилися на території України і відійшли Україні після незалежності. Вона ж поклала лапу на літаки Туполєва і вертольоти Камова і Мікояна, а з оригіналів фільмів і їх персональних архівів Довженка і Параджанова вона навіть копії українським музеям не дає зробити. І немає руського народу є російський український, білоруський... бо кожен з них в собі вміщує сутність тих народів, що населяють кожну з цих країн.
Чубарь, Щербицький, Кіров, Сталін, не були виразниками колективної волі жодного народу, що населяли колишній СРСР, вони були виразниками колективної злочинної волі більшовицької людиноненависницької партії і її карального підрозділу ВЧК-НКВД_МДБ-КДБ.
Так що нинішня Росія взявши на себе правоприємність відповідає за всі злочини тодішнього СРСР. Якщо вона не розвалиться від внутрішньої центробіжної сили, то її розвалить контрибуція, яку їй прийдеться виплачувати за злочини творені в Прибалтиці, Україні, Білорусії, Молдові, Казахстані, Середній Азії, на Кавказі, в країнах бувшого соцтабору.
17:22 17/02/17
ABC Житомир
Ми з вами розмовляємо у різних системах понять. Навряд чи дійдемо спільної думки
17:39 17/02/17
Petro Boriwiter Запорожье
Я розмовляю як демократ і людина, що поважає право. Як ви розмовляєте я не знаю.
17:49 17/02/17
ABC Житомир
До чого тут право? Юридичні права на гелікоптери Сікорського належать американским власникам, та це ніяк не заважає українцям пишатися, що Сікорський з України. Ось про що йдеться
17:58 17/02/17
Petro Boriwiter Запорожье
Пишатися ми можемо тільки тим, що саме українська земля породила таку талановиту людину, а права належать тим хто володіє його патентами. Але ви відводите тему вбік. При чому тут Сікорський до правоприємності Росії всього того, що залишив СРСР, за винятком того, що на день проголошення незалежності знаходилося на суверенних територіях держав, які вийшли зі складу СРСР?
19:07 17/02/17
ABC Житомир
Ще раз наголошую, що я тут писав не про юридичні права. Тут йдеться про ставлення до минулого. Розумієте: "ставлення до минулого". Це не юридична категорія. Причому, я НЕ наполягаю на якомусь конкретному ставленні. Я тут стверджую, що це ставлення фактично існує, і воно відіграє найважливішу роль у тому що з нами трапилось. З рештою, те, як наші люди ставляться до минулого, визначило їхню сторону у нашому сьогоденному конфлікті. А головний чинник у цьому ставленні - це самоідентифікація людини, тобто - до якої спільноти вона себе зараховує.

Ще раз. Проведу паралель з іншої області, щоб проілюструвати. Я не стверджую, є життя на Марсі, чи його там немає. Я стверджую, що це людей цікавить, і що це відіграло роль у розвитку сучасної космонавтики.
19:20 17/02/17
Petro Boriwiter Запорожье
ДЖо минулого можна ставитися тільки через призму історичну, або юридичну. Коли в когось на когось образа то тут історики не поможуть, а тільки юристи. Всі образи вирішуються тільки через юридичну призму, через закон.
Паралелі ваші несумісні. Бо в першому випадку йдеться про образи, в другому випадку виключно про людську цікавість.
19:39 17/02/17
ABC Житомир
Ну добре. Ще раз ( я сьогодні терплячий)

Як по вашому має бути:"...Всі образи вирішуються тільки через юридичну призму, через закон..."

Як насправді є: "Росія загарбала Крим у супереч усім юридичним номам"

Я тут не змальовую картини ідеального світу,і як у ньому усе має бути. Я розтлумачую як і чому відбуваються ті події, які відбулися. Даю формулу подій, яка визначає їх фактичний хід.

Коли я казав, що відмовившись від комуністичного минулого ми маємо відмовитись і від літаків Антонова, я ні у якому разі не мав на увазі юридичні права на ці літаки, бо вони від того не залежать. Я мав на увазі, що ми тоді не маємо права пишатись створенням цих літаків як нація, як спільнота, що самоорганізувалась і вирішила це складне технічне і організаційне питання. Бо КБ було створено за рішенням Політбюро, а керував усім тим якийсь Антонов з Росії.
Саме відмова свідомими українцями у моральному праві пишатись радянським минулим тим людям, які відчувають свою причетність до нього і призвела до сьогоднішнього конфлікту. І ви можете топнути ніжкою і сказати, що це не правильно бо так не має бути, та це трапилось, бо таких людей було достатньо багато, щоб проігнорувати юридичні права.
А хто не розуміє того, що право лише верхівка спільної волі людей, і до нього можна апелювати лише до тих пір, поки ця спільна воля є, той завжди буде програвати. Програватиме, бо право ніщо проти людської природи.

Схема подій, яка тут викладена, відповідає дійсності, і вона дала можливість передбачити усі ці поді багато років тому.
20:16 17/02/17
Petro Boriwiter Запорожье
А яке відношення має технічний прогрес до комуністичного минулого? Відмовлятися слід від ідеології, а не від того що створене людськими рками, руками наших батьків і дідів, та і нашими також, бо я наприклад багато вложив своєї праці в ті комуністичні часи. Але моя праця ніякого стосунку не мала до тієї ідеології.
А ось коли ми говоримо про правоприємність, то тут вже не тільки власність ти набуваєш від свого попередника, але і всі ті негаразди, які принесені були людям тим режимом. Якщо юридично доведено що більшовизм наніс матеріальну шкоду окремим особам, то Росія як правоприємниця має цю шкоду відшкодувати, грошима, майном, чи ще чимось, але має відшкодувати. Ось і все.
20:25 17/02/17
ABC Житомир
Не говоріть ахінеї. Що, якщо хтось успадкував будинок від брата, то повинен узяти собі його дружину і відсидіти за нього термін у в'язниці, який він не відсидів? Як ви юридично будете позиватися до Росії за злочини наприклад Сталіна. Він взагалі був грузином, а керував СРСР а не Росією. Тоді й до України позивайтесь. Вона теж у складі СРСР була.
Тай в решті решт, якщо ви вже апелюєте до права, а право, як відомо записується на папері, то наведіть той юридичний документ, у якому написано про правоприємство Росії і що саме у ньому написано
20:36 17/02/17
Petro Boriwiter Запорожье
Кажуть що є ніби то такі документи, але то не моя проблема, а юристів, що будуть вивчати це питання. Якщо немає, тоді вся власність колишнього СРСР за кордоном має у відповідних долях бути розподілена між всіма колишніми республіками - нинішніми суверенними державами. А національність ніякої ролі не грає при виставленні претензій до держави, хто б її не очолював. І претензії не будуть виставлені за приватну власність, а за: експлуатацію праці в трудових концентраційних таборах, за знищення годувальників, що привело до загибелі їх дітей(під час Голодоморів в Україні і в Казахстані), за експлуатацію недр(весь газ з Дашави(Західна Україна) бів викачаний в Ленінград, Москву,Горький і інші міста нинішньої Росії безоплатно. Ну і ще за багато чого.
Україна не є правоприємницею СРСР, вона тільки успадкувала те, що на час ліквідації СРСР було на її території( і то дещо Росія з Українського собі урвала - Чорноморський флот і інфраструктуру Севастополя). А ще Росії треба буде платити контрибуцію за окупацю всього Криму,частини Донбасу,Придністровя,Осетії, Абхазії, Курільських островів і Кенгігсберга, та частини території Фінляндії окупованої в 1939 році. Думаю що це вбє Росію, не посильна це буде для неї справа.
21:08 17/02/17
Демократ? А сколько у вас рабов?
18:02 17/02/17
Недоумок, усохни зі своїми рузькоморівськими фейками.
Брись під лавку, троляка, тут люди балакають.
Це тобі не тримавпячий загон, пришибок.
21:20 17/02/17
Невелика ремарка: Ракети в Україні Янгеля, він теж українського походження з вигнанців у Сибир!
19:20 17/02/17
Petro Boriwiter Запорожье
Дякую за уточнення.
19:34 17/02/17
Рекомендує цей матеріал. Чому? Рекомендую досить цікаве бачення...
19:16 17/02/17
Рекомендує цей матеріал.
20:45 17/02/17
sheriff Одесса
Я неодноразово цю тему обговорював з різними співрозмовниками. І вважаю (згоден), що у відмінності способу ідентифікації себе і своєї країни закладені і пояснення нашого (українського) підходу до подій радянського минулого. Нам не боляче і не так притаманно домагатися "Образа світлого, переможного і т.д. минулого ", тому, що це було нам нав'язано російською імперією, большовіками. Це i не було нашим. Намагаються і зараз нав'язувати т.зв." русский мир ".
А росіянам довго малювали образ "Великого імперського" минулого і вбивали, що він їх. Рідний! А своє рідне ближче до тіла і засуджувати це якось "не к месту". Адже "великі імперії" - не помиляються. Змінити цю концепцію - і вся імперська велич впаде. А для жителя сусідньої країни - велич і ін. Хрень, важливіше хліба i соціального захисту. Так вчить їх влада.
Українцям велич і імперськість чужі, тому ми без великого галасу засуджуємо злочини минулих років. Одночасно, дистанціюючись від цього. Що одночасно i сприймається, як ви сказали, випадади на свою адресу країною, яку помилково назвали Руссю.
22:03 17/02/17
ABC Житомир
Теж згоден з вами. Та наступним логічним продовженням цих міркувань є питання доречності. Який чорт дьоргає нас піднімати питання, які розсварюють суспільство. Якщо підійти на вулиці до старої людини і сказати їй, що вона скоро вмре і родичі будуть цьому тільки раді, то скоріш за все це буде правдою. Та хто скаже про людину, яка сказала цю правду, що вона нормальна?!
Насправді, доводити росіянам, що вони у тому-то і тому-то виглядають погано у наших очах немає утилітарної потреби. Але тим самим ми даємо мобілізуючі сигнали тим серед нас, які ментально належать до тієї спільноти. Уявіть собі, у вас на кухні лежить мішок з тротилом. Сам по собі він безпечний. Та ви до нього чомусь підносите запал, хоча вас до цього ніхто не примушував
11:51 18/02/17
sheriff Одесса
Рекомендует этот материал.
22:09 17/02/17
Почему Украине легко осудить коммунизм? Потому что все осуждальщики коммунизма в Украине считают его чем-то чужеродным, навязанным, не своим. Но тогда чьим?

Читать полностью: http://h.ua/story/436534/#3344145#ixzz4Z25DsnGm

Кацапським. Саме червоножопе кацапське бидло принесло цю хєрню на наші землі.
12:52 18/02/17

Live

51 сек. назад

I.Htoz`ivsalo рекомендует материал ИВАНОВСКОМУ ВИТЕ (еще с "гражданки")

5 мин. назад

Евгений Вермут удаляет комментарий к материалу ПОСЛЕСЛОВИЕ (блокнот) от Евгений Вермут

5 мин. назад

Евгений Вермут комментирует материал ПОСЛЕСЛОВИЕ (блокнот)

8 мин. назад

Евгений Вермут комментирует материал МОНОЛОГ ОГРАБЛЕННОГО ИНВАЛИДА

13 мин. назад

Вікторія Івченко комментирует материал Про майбутнє відродження України

18 мин. назад

I.Htoz`ivsalo рекомендует материал ПОСЛЕСЛОВИЕ (блокнот)

30 мин. назад

Жанна Жабкина комментирует материал ДОРОГА В НЕБО

33 мин. назад

Жанна Жабкина комментирует материал ПОСЛЕСЛОВИЕ (блокнот)

35 мин. назад

I.Htoz`ivsalo рекомендует материал МОНОЛОГ ОГРАБЛЕННОГО ИНВАЛИДА

40 мин. назад

Жанна Жабкина комментирует материал ПОСЛЕСЛОВИЕ (блокнот)

1 час. назад

Сергей Кувалда комментирует материал УСТРЕМЛЕННОСТЬ (пародия, Юрий Ермоленко)

1 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал ЩАСТЯ ЗНАЙДЕ ТЕБЕ

1 час. назад

antov комментирует материал НІКЧЕМИ ВСІХ ЧАСІВ

1 час. назад

antov комментирует материал ЩАСТЯ ЗНАЙДЕ ТЕБЕ

1 час. назад

Евгений Вермут комментирует материал ДРЯХЛОСТЬ

1 час. назад

Евгений Вермут комментирует материал ИВАНОВСКОМУ ВИТЕ (еще с "гражданки")

1 час. назад

antov удаляет комментарий к материалу ЩАСТЯ ЗНАЙДЕ ТЕБЕ от antov

1 час. назад

Топал-паша рекомендует материал ИВАНОВСКОМУ ВИТЕ (еще с "гражданки")

1 час. назад

Топал-паша рекомендует материал ДРЯХЛОСТЬ

1 час. назад

Топал-паша комментирует материал Евровидение по-донецки?

2 час. назад

Евгений Вермут комментирует материал ДРЯХЛОСТЬ