О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Политика  25 января 2017 19:58:08

Автор: Anatolij Avdeev

Любити Україну по-російськи… Як це?

 

 

Роздуми і дискусії про мову… Ними дуже зарясніло у соцмережах. Нормально це чи ні? Дискусії нормально, але стосовно дискусії про державну мову – ні! Це вже  зовсім повний перебір. Живеш в державі, не вчиш державну мову, і нахабнієш… Це не нормально! В багатьох країнах світу таке просто  неможливо. Дуже жорстко охороняють державну мову в Естонії, Чехії, Франції, Туреччині. І таких прикладів є ще більше. В багатьох країнах без знання державної мови та наявності сертифікату про її знання певного рівня не влаштуєшся на роботу. А от в Україні, як пост-совковій та безмежно зросійщенній  державі таке  «диво» можливо.

Написати цю статтю у вигляді «розбору польотів» мене підштовхнули судження кропивницької російськомовної журналістки Ольги Степанової з мережі Фейсбук «Почему вы так ненавидите Украину?»

11295873_363249820537053_6705605325397552127_n.jpg?w=1462

І що з цього приводу вона пише: «Этот вопрос все время задают оппонентам поклонники нового законопроекта “Про державну мову”. Я стараюсь не ввязываться в дискуссии о языке и о названии города – давно. Но тут случайно ввязалась…
И меня совершенно поражает главный аргумент сторонников законопроекта: “Почему вы так ненавидите Украину?”. Ребята, я люблю Украину!
Почему вы считаете, что кто-то против того, что государственным языком Украины должен быть украинский? Все – за!»

Відповідь перша. В якщо любиш Україну, то чому не поважаєш українців до яких завітали не то в гості, не щоб коріння пустити і… маємо практично штучно роздмухану проблему – росіяни, де не з’являються вимагають і особливого ставлення до себе і безмежних бонусів. А потім починають говорити, що Росія нам, де живуть росіяни, і це навіть там де Росією і не пахне. Це така любов до країни нового свого помешкання? Любов за певні зручності, а з мовними незручностями починається запекла боротьба до нестями (на щастя не у всіх). Це вже не схоже на любов, а виглядає не то зґвалтуванням, а скоріше рекламною акцією на зразок провокації зґвалтування.

А чому в державі Україна хтось повинен бути проти державної мови української? Хіба в Росії хтось виступає проти державної мови російської? Будьте панове росіяни послідовними і не живіть за подвійними стандартами! Навіщо нам подвійне дно з «димом Росії», що Вам душу гріє? А нам він теж повинен щось робити з нашою душею? Робити удушшя за вашою логікою, але називатися інакше, мабуть,  «культурной дружбой двух народов». Але події в Донбасі переконують, що такої дружби не існує, а з огляду на «роботу «градів», вже і навряд чи зможе існувати. Дружба через снайперський приціл це лише ноу-хау вашого (не нашого) «руського міра», який насправді ніякого ні «міра», ні спокою не передбачає, а лише колотнечу та насильство.

А чи варто в унітарній державі, де більше 85% живе українців йти на мовному повідку іноземної нацменшини. В жодній з країн Європи, де живе багато арабів чи турків ще немає руху за впровадження другої державної мови!

Далі по тексту у пані журналістки йдуть такі заяви: «Почему вы думаете, что я против того, чтобы в магазине или в больнице ко мне обращались по-украински? Мне абсолютно все равно. Я хорошо знаю украинский – поверьте, лучше многих “патриотов”. И я готова сдать любой экзамен. Мне это несложно. (Подозреваю, что какому-то сельскому фельдшеру будет сложно – особенно в Закарпатье, да и у нас грамотных людей не так уж много. Но я не об этом).
Потратьте время – прочтите законопроект. В части книгопечатания, например. Планируется, что чтобы издать в Украине, например, повести Тараса Шевченко, нужно перевести их на украинский и в переводе издать большим тиражом, чем в оригинале! Понимаете? Ну ладно, книгопечатание в Украине и так на ладан дышит – я обойдусь электронными книгами и смогу читать Шевченко, Гоголя и Булгакова в оригинале. И так сделают все.»

Відповідь друга. Якщо все одно якою мовою звертаються, то до чого тоді дискутувати? Питання зрозуміле?! Чому здіймається чергове завивання з мовного питання? Для чого? Які і кому потрібні наслідки цієї колотнечі? І що вона організована з «ініціативи трудящихся» які не бажають вчити державну мову, і які своєю мовою мають велике бажання домінувати в цій країні та принижувати титульну націю? Можливо що трохи є таких «трудящихся», але їх крапля в морі. І чому ця крапля переповнює береги  свого «мовного горщика»  та має бажання виглядати морем?

Тепер про «малограмотних українців» в Україні та «дуже граматних расіян» там же. Зверніть увагу, що досі ні разу не вжиті терміни «москаль», «московіт», «ординець» чи «кацап», що насправді відповідають духові поведінки російської нацменшини в Україні. Немає в Україні проблем з молдаванами, вірменами, поляками чи болгарами, які на велике диво чомусь не будують у нас свого  молдавського, польського, вірменського чи болгарського «міра», не звертаються до українців при спілкуванні молдавською, польською, вірменською чи болгарською мовами. Але вони бережуть свою мову, культуру, національні традиції, створюють національні громади, і всім цим нікому не заважають. Все це стосується і грузинів, євреїв, греків та багатьох інших. Лише росіяни вважають, що вони мають право на особливе ставлення до них та їхньої мова! А по якому це праву? Праву колишнього господаря та гнобителя України? Ще  не загоїлися і ятряться рани вирізаного росіянами Батурина, сплюндрованої в 1939 році Західної України, і вже аємо свіжі рани Донбасу. І під цей аккомпонімент нам на блюдечку з блакитним обідочком знову «пруться зі своїм язиком». Але в чому секрет малограмотності? А в тому, що вивчення двох схожих мов засмітило обидві, і тому маємо український суржик та український варіант російської з домішками мату і не маючий нічого спільного з «вишуканою російською літературною» мовою. І з цього приводу закиди про малограмотність? А чи не повальна русифікація призвела до такого стану речей?

Здано класиків літератури. Серед них Шевченко, що писав повісті для російського вжитку виключно вишуканою, а не нинішньою російською мовою. А чи писав хтось з російських класиків крім своєї рідної ще українською? Приклади є. А писав це Шевченко, живучи в Росії! Але багато росіян живучи в Україні цього не робили, не роблять і не бажають робити. Переважна більшість українців володіє двома мовами, а певна частина і трьома-чотирьма. Здається, в Росії такого контингенту серед росіян набагато менше. В Україні є, можливо на жаль, російські школи, а чи є українські в Росії? Але там немає і українського мовного питання при проживанні мільйонів українців за паспортом, за походженням та колись переписаних в росіяни.

Книжки, що друкуються на мовах оригіналу. В них є потреба завжди, але українцям катастрофічно не  вистачає книжок рідною мовою, і чи на часі говорити про нестачу російських книжок, якими, на жаль, завалені всі полиці книгарень?

 

Відповідь третя. Пані перелякалася мовних інспекторів і пише: «А про языковых инспекторов и языковые инспекции по жалобам (читай: доносам) сограждан – это вообще шедевр. Не понравился кассир в “АТБ” – вызываем инспектора, пусть, сука, сдаст экзамен! Конфликт с няней в детсаду – языковая инспекция. Медсестра в больнице что-то не так сделала – развлекаемся! Повторюсь: лично меня можно инспектировать, мне не страшно. У меня диплом украинского филолога есть и даже стаж преподавания украинского языка.
Но напрягитесь! Вспомните, чем заканчивались предыдущие игры с языком, кому и для чего они были нужны. Вы никогда не задумывались, почему они не развивают украинский язык, а раскалывают общество? Почему я у себя в ленте читаю, что кого-то “нудить від кацапів з їх кацапською мовою” и что, если я имею наглость обсуждать законопроект, значит, ненавижу Украину… Конечно, я могу просто отписаться от людей, которые пишут такие вещи, но я знаю и уважаю многих из них.
Именно это пугает…»

Тут принаймні слід згадати про нещодавно роздмуханий скандал навколо випадку з письменницею Ларісою Ніцой. З людиною у неї вдома нахабно відмовилися розмовляти її мовою, при тому державною, і за  юридичною версією, захищеною Конституцією і законом. В іншій цивілізованій країні такі продавці не працювали б в крамницях! А в Україні, будь ласка, мовне нахабство на всі смаки і у всіх різновидах! Дехто закликав не купувати її книжки, до речі дитячі. І чи не дитячі книжки рідною мовою першими охороняють мовний простір нашої малечі? Як би скандалили наприклад навколо Ліни Костенко, не наважилися б на такі заклики. Можливо шановна поетеса не кинула б монетним дріб’язком, можливо її не наважилися в крамниці так зневажити, але є привід для роздумів, що робити з такою сферою обслуги та її групою підтримки.

«Ігри з мовою» всі знають чим закінчуються – Донбасом, але ініціатором того всього ніколи не була українська сторона! Та ж неукраїнська сторона і почала «раскаливать общество»  під мовним приводом. То до кого і для кого ці запитання журналістики? Таки впряглася і розпочала! Чому не стрималась і вивалила , як з рогу купу недолугих аргументів?  Засвербіло російське «начало»?  А виправдовуються лише винні.. Знає киця чиє сало їсть…

Не подобається користуватися державною мовою, то хто заважає «повернути стопи» та поїхати туди де твоя рідна мова державна? Так нє, залишимось тут колотити мовні коктейлі, розпалювати сварки, стріляти з «градів». Така мабуть вона сутність «русского міра». Українці це зрозуміли, а росіяни вважають себе розумнішими і продовжують…

А ще фраза добродійки: «Почитайте про украинский язык жестов – тоже интересно.» Де про це в проекті Закону і до чого це було написано? Навіть українська мовчанка та жести їм не до вподоби…  Як  на мене, то що заслужили, те і отримуєте.

А ще був непоганий коментар колеги пані Ольги Юрія Смирнова: « Ну, некий социальный лифт после Майдана вывез несколько гнид казематных наверх, но не более того. Я бы не Интернационалом иллюстрировал эту проблему, а чем то римским, эпохи упадка. Власть в стране не может выполнить базовую минимальную установку “Хлеба и зрелищ” , поэтому в качестве зрелища гражданам предоставляют право убивать друг друга в рамках выдуманных дискусов, типа укроп-вата. Ну, а для тех, кто не любит убивать руками , есть замечательная терапия в соцсетях с ” мовою оккупанта” и “кацапами”

Є в цьому коментарі раціональне зерно, бо журналістка таки «пішла на війну у соцмережі» і зробила вигляд невинного ягнятки, але при цьому забула про вовче вбрання «руського міра».

184087_1722608203590_5236137_n-1.jpg?w=1462

11863437_996820703671831_6741112397377798302_n.jpg?w=1462

Р.S. За період з 2004 по 2017 рік кропивницька журналістка Ольга Степанова, як і низка інших її колег  здолала «політичний шлях» від прес-секретаря  блоку і партії «Наша Україна» до палкої прихильниці «руського міра». Чи вітати її з цим досягненням? Мабуть то  «професійна чуйка» така, бути з тими хто «замовляє музику». Нічого політичного – нічого особистого…

 

Любити Україну по-російськи… Як це?

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 749
Отредактировано: 27-01-2017 [05:40]
delete
Anatolij Avdeev
Anatolij Avdeev, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +8
Всего комментариев: 37, Всего рецензий: 6
Читайте также

Цукерберг уходит в декретный отпускЦукерберг уходит в декретный отпуск

Основатель социальной сети Facebook Марк Цукерберг удивил общественность неожиданным решением: он заявил, что уходит в декретный отпуск. Правда, длить ...

Фонд гарантування продає кредит БрокбізнесбанкуФонд гарантування продає кредит Брокбізнесбанку

Фонд гарантування вкладів фізосіб продає права вимоги за кредитом, в забезпечення за яким передано комплекс з виробництва натуральних шкір у Києві. ...

З початку війни на Донбасі загинули понад 2700 мирних жителів, - Червоний ХрестЗ початку війни на Донбасі загинули понад 2700 мирних жителів, - Червоний Хрест

В Україні на Донбасі в ході збройного конфлікту було вбито понад 2 700 тис. мирних жителів. Про це повідомляє Міжнародний комітет Червоного Хреста в T ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

07:37 26/01/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
1. Майстерно.
2. Чітко, цікаво, важливо.
3. Логічно і доказово.
4. Дуже цікаво і корисно.

Прохання виправити прийменники, де наче кішечка кігітками....
07:42 26/01/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Василь Чорний Винница
актуально і стримано... варто різче...
09:07 26/01/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Хорошо, что поданы разные факты. Плохо, что нормальному желанию людей жить в комфортной для себя среде автор противопоставляет своё желание всех переделать по-совковски под одну национальную мерку.
15:39 26/01/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
viktor trigub Киев
 
17:51 26/01/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Влочега Львов
Бесподобно!
22:58 28/01/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Все хорошо, но или все по-украински или по-русски...

Комментарии

Petro Boriwiter Запорожье
Рекомендует этот материал. Почему? Потрібна стаття.І потрібна дискусія з мовного питання.
20:17 25/01/17
Petro Boriwiter Запорожье
Ось на цю тему моя полеміка з автором публікації "Про мовний закон":

Petro Boriwiter Запорожье

На мою думку,Констянтине,питання володіння українською мовою має бути чітко визначене для середнього і вищого ешелону влади. На рівні сіл і містечок мова спілкування має бути на рівні сприйняття більшості населення. А ось на обласному і державному рівні, жоден чиновник, депутат,працівник судових органів, працівник силових структур, офіцер ЗСУ, не має права розмовляти; крім, як в себе дома, в оточенні власної родини, ніякою мовою крім української. Тільки так ми захистимо Україну від сепаратизму. Бо загрозою для єдності України є не тільки російська, а і англійська, німецька, румунська, польська,угорська мови. Сепаратизм починається не з простої людини, а з чиновника і державного службовця.
Согласен? + - Ответить
11:38 23/01/17
Константин Руднев Мариуполь

Поголовное знание только русского языка не спасло от развала ни Российскую империю, ни СССР. А навязывание всем украинского языка не только не поможет Украине, а реально подтолкнет её к катастрофе.
Согласен? + - Ответить
19:59 23/01/17
Petro Boriwiter Запорожье

Отож я і не пропоную поголовне навязування. Це навіть неможливо по багатьом причинам, в тому числі звязаними і з психічним та фізичним станом людини. Я говорю, що обовязкове не тільки знання, а й публічне використання української мови має бути для певних категорій:державних чиновників, суддів, працівників силових структур, офіцерського і сержантського складу збройних сил.Населення має вміти користуватися державною мовою, тому школа має бути першим інститутом в навчанні всіх, хто не має психічних відхилень, по навчанню розмовної української мови. Адже головне це вміти розмовляти і розуміти співбесідника, а не зубрити правила.
Согласен? + - Ответить
20:11 23/01/17
Константин Руднев Мариуполь

Вот тут очень хорошо описана ситуация
http://kontrakty.ua/article/100368
Согласен? + - Ответить
18:02 24/01/17
Petro Boriwiter Запорожье

Тези побудовані субєктивно, без альтернативно тому і помилкові. Автор тез бере на себе сміливість бути вище науковців і теоретиків з мовного питання. Без мови немає народу, а мова в діаспорах відрізняється так, як і самі субєкти - носії цієї діаспорної мови. Так як розмовляють українською з канадської діаспори(або в будь-якій іншій) в Україні вже давно не розмовляють, тому, що за століття в Україні мова розвивалася і трасформувалася, а в діаспорах вона консервувалася і не збагачувалася.
Согласен? + - Ответить
19:02 24/01/17
Константин Руднев Мариуполь

Бедные американцы и швейцарцы, как же они без своего языка живут? Их же, по-вашему, нет! Ваша точка зрения в данном вопросе сродни точке зрения немца в 1943-ем, если бы его спросили, надо ли сжигать евреев в печах. Они тоже научно обосновывали, почему это надо делать, иначе не будет единой германской нации.
Согласен? + - Ответить
06:36 25/01/17
Petro Boriwiter Запорожье

У швейцарців кожне село має автономію. Вони цю Швейцарію три століття вибудовували і постійно воювали між собою поки створили конфедерацію у нинішньому вигляді. Ви також бажаєте три століття воювати в Україні? Трьомовність Швейцарії вистраждана і рясно полита кровью тих народів що її населяють. Америка - країна колоністів з усього світу. Вони також виборювали свою незалежність протягом століть і пройшли через громадянську війну, щоб створити федерацію незалежних штатів. Україна унітарна держава, а те що в ній проживають вихідці з сусідніх держав, так це склалося протягом років коли ці території входили в склад різних імперій і держав. Кожен народ що проживає на території України має власну державу, отож якщо комусь не подобається жити разом в українській державі і підкорятися її законам, то в нього є вибір переїхати в державу своїх предків. Хтось так і робить, але більшість воліє залишатися в Україні, отож хай вони і підкоряються українським законам.
А ваш пассаж в стосунках німців і євреїв я коментувати не буду. Історія в цьому питанні вже поклала жирну крапку.
Согласен? + - Ответить
09:52 25/01/17
Константин Руднев Мариуполь

в Швейцарии 4 гос языка. Один из них - ретороманский. Ретороманцы (их всего около 300 000) ни за что особо не боролись. Но демократия - либо для всех, либо ни для кого. США говорит на языке оккупантов-британцев, и не бедствует. В Финляндии 300 000 шведов, и там второй гос. язык - шведский. И только в Украине из языка делают духовную скрепу на манер православия, и ею определяют своих-чужих.
Согласен? + - Ответить
12:27 25/01/17
Petro Boriwiter Запорожье

Справа в тому що ні в Швейцарії ні у Фінляндії жоден народ не пригнічує інший, а ось росіяни всіх пригнічують і всім щось навязують, тому їх не сприймають і їх мову також. Хоча на 60 відсотків російська мова складається з давньоруських слів, на 10 відсотків - трансформованих руських слів і на 30 відсотків із слів запозичених в інших, не словянських народів.
Согласен? + - Ответить
13:11 25/01/17
Константин Руднев Мариуполь

Но надо же различать агрессоров-россиян и нормальных граждан Украины! Нельзя же мстить россиянам, издеваясь над своими согражданами! Назло соседу стрелять себе в ногу - не лучшая стратегия развития.
Согласен? + - Ответить
13:54 25/01/17
Petro Boriwiter Запорожье

Якщо за 25 років громадянин не захотів вивчити мову держави громадянином якої він є, то він не має права називатися громадянином. В таку ногу не тільки стріляти потрібно, а відсікти її. А що в тимчасово окумованих районах Луганської і Донецької областей тільки агресори-росіяни, невже там немає громадян України які зрадили Україні і вже давно втратили право називатися громадянами? А скільки таких по всій Україні. Мова і має стати тим рубіконом, щоб визначати - ти громадянин України чи ні. Іншого не дано. В душу не залізеш щоб виявити ворога, а ось на якій ти мові розмовляєш можна легко перевірити.
Согласен? + - Ответить
17:28 25/01/17
Константин Руднев Мариуполь

Национал-социализм, да-с.... Так у вас сограждан не останется - будут только враги и друзья. Положим, даже друзей окажется больше. С чего вы взяли, что все, кого вы по языковому принципу насильно запишите во враги, будут такими же спокойными и покорными, как раньше? Почему Украине именно сейчас крайне необходимы репрессии, социальное напряжение?
Согласен? + - Ответить
19:14 25/01/17
Petro Boriwiter Запорожье

Ви знову за своє.Поверніться в самий початок нашої полеміки. Я не пропоную всіх, хто не знає української мови записувати у вороги. Просто я пропоную тим, хто не знає української мови не претендувати на посади держслужбовців, вчителів,депутатів ВР, співробітників силових структур, сержантів і офіцерів збройних сил України і жорстко це контролювати. Ось і все. А робітники, службовці структур не повязаних з навчальним процесом, бізенсмени, лікарі хай користуються будь якою мовою, якою володіють їх клієнти і співробітники.
Согласен? + - Ответить

Читать полностью: http://h.ua/story/435850/#3339458#ixzz4WndPJUWG
20:21 25/01/17
Рекомендує цей матеріал. Чому? Рекомендую дуже вдалий матеріал!!!
07:38 26/01/17
Василь Чорний Винница
Рекомендует этот материал. Почему? Вогняно актуальна тема
07:42 26/01/17
Petro Boriwiter Запорожье
Продовження моєї полеміки з Констянтином під його публікацією "Про мовний закон":

Константин Руднев Мариуполь

В начале 1933-его года для евреев в Германии были введены точно такие же ограничения. С точно такой же целью. И тогда все также утверждали, что это делается для единства немецкой нации.

09:01 26/01/17
Petro Boriwiter Запорожье

Не гоніть пургу Констянтине, бо я перестану з вами спілкуватися. Ми можемо з вами міркувати і сперчатися як цивілізовані люди, але я не хочу сперечатися і полемізувати з пропагандистом Кремля. Тож робіть висновок.

10:25 26/01/17
Константин Руднев Мариуполь

Я далёк от Кремля и от его пропагандонов. Просто мне хотелось бы, чтобы вы почувствовали, насколько неприятно, когда тебя объявляют чуждым элементом в государстве, да ещё обсуждают, как лучше всего с тобой бороться.

11:47 26/01/17
Petro Boriwiter Запорожье

А що ви зробили для того щоб не бути чужим елементом в Україні? Назвіть мені хоч одного українського, російського емігранта в Німеччині чи Австрії, який би проживши там 10 років не вивчив німецької мови. Ви же живете в Україні 26 рік. Для росіянина всі слова німецької мови чужі і невідомі, хіба що за виключенням відсотків 5 які і в німецькій і в російській мові є запозиченими з інших мов і мають одне й те ж тлумачення. Для росіянина біля 60 відсотків (якщо не більше) українських слів є відомими, бо вони або тотожні, або близькі за змістом до російських відповідників. То скажіть мені чому росіяни не звинувачують Німеччину чи Австрію в тому в чому звинувачують Україну. Від вас, росіян, Україна вимагає зовсім небагато - вивчити українську мову. Небажання її вчити вказує або на вороже ставлення росіян до української мови і України, або їх тупість. Ні одних ні інших Укораїна не потребує. То чому ви стверджуєте що з вами хтось прагне боротися. Посто таких Україна намагається ізолювати і витіснити зі своєї території. І це закономірно. Так поступають всі народи і всі держави.

Читать полностью: http://h.ua/story/435850/#3339524#ixzz4WrSEw6OD
12:02 26/01/17
Petro Boriwiter Запорожье
Продовження моєї полеміки з Констянтином:

Константин Руднев Мариуполь

Я прекрасно владею украинским языком, на уровне с английским. Немного понимаю по-французски. В тяжёлый для Украины момент я помогал и нашим воинам, и выступал по телевидению с развенчиванием мифов про "прекрасный русский мир". Мне важен сам факт уважения ко мне, как к гражданину. А уважения не видно, видна агрессия.

12:24 26/01/17
Petro Boriwiter Запорожье

Володіти і спілкуватися це різні речі. Людина що володіє, але не спілкується на мові держави з тими хто цією мовою спілкується просто не поважає свого співрозмовника.Це щонайменше. Ненависть також не виключається. Тобто, ви не поважаєте, а до себе вимагаєте поваги. Чи не дивно це звучить? Агресію викликаєте саме ви, своєю поведінкою і своєю провокативною риторикою. Отож звинувачувати в агресії того кого ти сам спровокував на агресію - підло. Якщо б ви мене поважали, то давно перейшли б в цій полеміці на українську мову, мову вашого опонента і громадянина країни, громадянином якої ви себе також вважаєте. Я ж особисто не бачу вашої громадянської позиції, а про патріотизм вже і не говоримо.

Читать полностью: http://h.ua/story/435850/#3339529#ixzz4Wrc2iWUY
12:40 26/01/17
viktor trigub Киев
Рекомендует этот материал.
15:39 26/01/17
Влочега Львов
Рекомендує цей матеріал.
16:55 26/01/17
Фима Циферблат Кировоград
я, звичайно, перепрошую, але аргументи "мадам", якій ви, ЗАОЧНО, тута намагаєтеся "опонувати" мені здаються більш переконливими)))тому, навряд чи матеріал може претендувати на "серйозний аналіз")
так ... звичайне "СУГС", від якого люди вже досить втомилися.
18:11 26/01/17
Василь Чорний Винница
Дуже Мармером тхне
18:37 26/01/17
Фима Циферблат Кировоград
чим-чим?)))
18:39 26/01/17
Фима Циферблат Кировоград
доречі!
не далі, ніж учора, в "парє" була проголосована (читайте - "підтримана"!) доповідь моніторингового комітету "Функціонування демократичних інститутів в україні". а в тексті цієї "цидулки" однією з претензій до української влади є "стурбованість мовними проектами, спрямованими на звуження існуючих прав національних меншин". так-так... це та сама європа, у яку ми нібито прагнемо...)
18:15 26/01/17
Petro Boriwiter Запорожье
А хіба не звужується право українців коли 10 відсотків неукраїнців диктують їм свої порядки щодо використання мови?
10:52 27/01/17
Фима Циферблат Кировоград
навпаки, диктують, на мою думку їм) а 10 відсотків для 40 мільйонів, погодьтеся, це така собі кількість, з якою рахуватись потрібно)
23:25 27/01/17
Petro Boriwiter Запорожье
Якщо ми бажаємо мати унітарну державу то рахуватись потрібно тільки з регіонами де понад 30 відсотків. Де менше, слід проводити інтенсивну політику асиміляції способом батога і меду. Якщо цього не робити то років через п"ятдесят україна або змушена буде федералізуватися або розпадеться на окремі держави. Чого, звісно, бажають і на заході і на сході і на півдні.нам самим про себе слід дбати, а не чекати, що хтось за нас подбає.
11:15 28/01/17
Фима Циферблат Кировоград
не поділяю вашої думки, але, навіть коли так - чи не означає це, що таки да - на сході україни і де-не-де на півдні повина бути декларована "двомовність" на законодавчому рівні?)) доречі, деякі закарпатьські регіони також зможуть претендувати на подібне)
дуже вдало, на мій погляд, у свойому фейсбуці на цю тему висловилася журналіст каналу 112 наталія влащенко:
https://www.facebook.com/natasha.vlaschenko/posts/932324220237301
нічого, що робиться "з під палиці" не буває зроблене на совість)
мені особисто, вже досить тривалий час доводиться всю документацію, по роботі, вести україньською. навіть ту, яка, так би мовити, для мойого власного користування. окрім зниження продуктивності, на жаль, це ні до чого путнього не приводить)) сьогодні в україні є величезна кількість проблем і потреб, на які треба було б звертати увагу і в які необхідно було б вкладати кошти. а не займатися дурницями такими як боротьба з "історією" та зміною назв вулиць та міст. це все кошти, друже!
12:10 28/01/17
Petro Boriwiter Запорожье
Коли Україна перейде ось на такі принципи організації влади і держави http://h.ua/story/79132/, тоді і будуть дані всі відповіді на ваші питання: мова, діловодство, гроші(валюта), міжнародні стосунки, житло, охорона внутрішнього порядку і кордонів і багато, багато іншого. Почитайте. А це буде. Поки що в державі йде формування територіальних громад, але зі скрипом, стара влада робить супротив, бо знає, що коли вся країна стане країною громад, тоді їх час закінчиться. Але колись це все таки станеться і наше з вами завдання - прискорити цей процес. А там громади поставлять руба питання землі. Земля має належати лише громадам і даватися всім хто проживає і трудиться на території громади в безоплатну або платну оренду.
12:23 28/01/17
Фима Циферблат Кировоград
вибачайте, не вірю я в казки, мене більше цікавить, що робиться тут і сьогодні) а сьогодні тут робиться зовсім не те що веде до до благополуччя та достатку населення.
"гідність", кажете?...)
а чи багато її добавляє факт зміни хазяїв?))
тим більш, якщо народ після цього "реверансу" с кожним днем живе гірше і гірше.
ніколи і ніде (окрім україни, мабуть) не вимірювався "патріотизм" та "гідність" шириною шаровар, довжиною чуба, вишуканістю промов, та гучністю вигукування гасел!
патріотизм, насамперед, це - "будування" в своїй державі, а не "руйнування". і навіть неважливо, що руйнуєш... вигідні ділові відносини та прибуткові виробництва, чи пам'ятники та культурні зв'язки.
13:21 28/01/17
Petro Boriwiter Запорожье
Я вас не розумію. Для вас казка офіційні вибори? В грудні пройшли вибори до територіальних громад(десь біля 300), в квітні будуть в 40, головне, що процес пішов. А потім він буде розвиватися і по іншим векторам. А ви - казки? Ви нецікава для мене людина, вибачте, але не цікава.
13:26 28/01/17
Petro Boriwiter Запорожье
Для мене всі соціали не цікаві,а Бандера, хоч і боровся за Україну але був вихований на згубній для людства соцідеології. Ця ідеологія рано чи пізно приводить до диктатури.Можливо якщо б Бандера домігся успіху то закінчив би як і всі соціал-комуністи, чи соціал-націоналісти. Але історія має те що має. Бандера програв боротьбу.
14:12 28/01/17
Petro Boriwiter Запорожье
Якщо Богдан вбивав поляків, а вони вбивали Українців то то була війна. А на війні так вже є - один одного вбивають. Бандера ж вчинив терористичний акт. А терорист він і в Африці терорист. Коли в поліссі вбивали поляки українців, а українці поляків це була також війна, а не геноцид. А ось коли вбивали більшовики полонених поляків - це вже геноцид.
16:57 28/01/17
Petro Boriwiter Запорожье
Він гірше терористів. Він диявол, що плодить цих терористів.
А ви точно відповідаєте деяким тезам моєї майбутньої публікації. Почитайте і знайдіть там себе.
18:53 28/01/17
Фима Циферблат Кировоград
казка, шановний, що коли-небудь україна, рухаючись у такому напрямку, як зараз " перейде ось на такі принципи організації влади і держави http://h.ua/story/79132/" (с)
до речі, ви мені теж не цікаві)
13:52 28/01/17
Petro Boriwiter Запорожье
.
14:07 28/01/17
Petro Boriwiter Запорожье
.
14:08 28/01/17
Rostin Threelips Киев
Рекомендует этот материал. Почему? актуально
22:35 26/01/17
Влочега Львов

 Співавтор законопроекту «Про державну мову» розповів, що через введення в дію в 2012 році скандального «мовного» закону Ківалова-Колесніченка »кількість україномовних громадян зменшилася більш ніж на мільйон чоловік.



«За час дії закону Ківалова-Колесніченка україномовних громадян зменшилася на 1 млн 300 тис. У 2012 році проводилося опитування на території всієї країни щодо того, скільки громадян України користуються українською мовою. Подібні опитування проводилися також в минулому році. Вони продемонстрували, що україномовних українців з урахуванням анексії Криму та окупації Донбасу суттєво зменшилася. Зараз громадські активісти повинні судитися для того, щоб з ними держслужбовці говорили українською мовою. Це абсурд, тому прийняття такого закону, який регулював би ці питання є абсолютно актуальні », - зазначив Сергій Оснач.




 https://euroua.com/ukraine/society/9574-v-ukraine-uzhestochat-ispolzovanie-russkogo-yazyka-po-primeru-pribaltiki

22:50 26/01/17
ABC Житомир
Украинцы!!!
У вас нет других людей, чем те, которые здесь проживают.
Надобно ценить и не отталкивать каждого, кто имеет симпатию к этой стране.
Время, когда можно было сказать: "живёшь в Украине, будь добр, знай и употребляй украинский язык" безнадёжно упущено. Этот временной гандикап дала Советская Украина. За это время нужно было успеть построить успешное государство. Сейчас мы находимся в таком состоянии, что нормальное будущее кажется ещё дальше, чем оно казалось в 91-м. Неуспех нельзя терпеть бесконечно долго. Количество украинцев тает. Причём тает не этнически, а ментально. Разве вы этого не замечаете? Позиция "положено - будь добр" в ситуации когда таких людей не просто много, а очень много - не только глупа, ввиду её практической нереализуемости, но и преступно-глупа по отношению к целостной Украине. Это прямой путь к федерализации и дальнейшему расколу.
Сколько раз патриоты поднимали украинский флаг и проигрывали? Хотите ещё сделать одну попытку? Ведь если все эти люди повернутся в вашу сторону и плюнут, вы просто утонете.
Посмотрите ролики с АТО. Послушайте на каком языке там разговоривают украинские солдаты
23:17 26/01/17
Petro Boriwiter Запорожье
Час не може бути втраченим. Час може уповільнюватися або прискорюватися в питаннях утвердження державної мови в Україні.
Але якщо навіть хтось захоче і відокремитись то це має бути цивілізовано, через референдум, а не через громадянську війну.
10:45 27/01/17
Влочега Львов
Все ви брешете. І не тільки в цьому допису, а у всіх без виключення попередніх.
Можливо, навіть скоріш за все підсвідомо, але "граючись словами" робите фундаментальну підміну понять.
Ви пишете: "Надобно ценить и не отталкивать каждого, кто имеет симпатию к этой стране". Що то за "симпанія", і чому батьківщина у вас зветься "етой страной". Ви і в своїй родині звете батька "етот мужчіна", мати - "ета женщіна" а дітей "ети засранци, каториє мне симпатични" crazy
Якщо так, то в самій вашій родині ваші "симпатичні" родичі як мінімум не стануть до вас, АБС, відчувати взаємної симпатії, а як норма - бачили вас в гробу і білих капцях LOL
13:13 28/01/17
ABC Житомир
Шановний дописувачу!
Все що я написав ось тут, написано мною СВІДОМО: і російська мова, і звернення «Украинцы», і «эта страна». Це зроблено мною навмисно, щоб показати, що до вас звертається людина зі сторони ( я народився на Кубані), яка намагається звернути вашу увагу на ті речи, які ви не здатні побачити з середини. Нездатні, бо вам заважає ваш ПІДСІДОМИЙ інстинкт патріота.
Цей інстинкт робить для вас безумовно цінною метою довести конкуруючий спільноті, що вони казлы. Природний емоційний настрій патріота — докір колишній метрополії за минуле. Підсвідома мета усіх розмов – донести цей докір до усіх, хто з вами розмовляє. Це природний інстинкт і по цій схемі працюють, так би мовити, усі патріоти. Навіть патріоти Рускага Міра. Та врешті решт вже час зрозуміти, що усі ці докори лише тоді набувають якогось сенсу, коли та спільнота, з якої росте ваша душа, підтвердить свою здатність бути успішною.
Але-ж. Хіба можна досягти успіху лише на тому, щоби доводити, що россияне казлы, а совок – це тюрма народов?! Ви ось вимагаєте, щоби громадяни держави Україна спілкувалися українською. А чому ви не ставите питання, що та людина, котра дає або бере хабарі, яка телефонує куму з ДАІ, щоб не платити штраф за порушення ПДР — не може називати себе українцем, бо справжні українці так не роблять? Чому ви не бачите, як вас досі дурять люди, які на ось таких, як вживання мови, патріотичних лозунгах дориваються до влади і своїми злочинами дискредитують саму ідею українства? Чому ви не бачите, що ось такі, як Ющенко, який підняв український прапор, а потім вкрав гроші, які уся країна збирала на будівництво дитячої лікарні – ось хто найбільше шкодить Україні.
Знаю, ви на все це подумки скажете: «та бачу я це все». Бачить то ви бачите, та чомусь говорите не про це, а про мову, та перейменування вулиць
14:34 28/01/17
Фима Циферблат Кировоград
просто браво)
14:41 28/01/17
Геннадий Москаль Днепропетровск
Рекомендует этот материал. Почему? .
Дуже вдала друга відповідь: Якщо все одно якою мовою звертаються, то до чого тоді дискутувати?
23:38 26/01/17
Petro Boriwiter Запорожье
Та справа не в тому, якою мовою ми спілкуємося на вулиці, справа в тому, що при звернені до чиновника, чи працівника правоохоронного відомства, чи до судового працівника українською мовою він має тобі відповідати також українською, чистою і зрозумілою, а не суржиком, або російською чи мадярською. А ось якщо до держслужбовців звертахється громадянин іншої держави на власній мові то для спілкування з ним держслужбовці за законом мають мати перекладача. Це і слід вписати в закон про мову.
10:50 27/01/17
Petro Boriwiter Запорожье
Продовження полеміки з Констянтином:

12:38 26/01/17
Константин Руднев Мариуполь

"Заговорил о патриотизме. Значит, где-то что-то опять украли" (Салтыков-Щедрин)
"Патриотизм - последнее прибежище негодяев" (Самуэль Джонсон)

Всё больше убеждаюсь в справедливости этих высказываний.
И вы на русский не переходите. С какой стати мне делать неспровоцированные реверансы в вашу сторону?

07:06 27/01/17
Petro Boriwiter Запорожье

Джонса не знаю, нічого з його публікацій не читав, але якщо людина сказала таку фразу то вона або не розуміє, що таке патріотизм, або негідник, що хоче принизити патріотизм і всіх патріотів. Салтикова-Щедріна читав все, що було опубліковане за часів СРСР, навіть маю його збірку. Ці слова він говорив про російських(царських)бюрократів, які російське все зневажали і навіть вдома розмовляли французською, німецькою або англійською мовами, а російську мову вважали мовою простолюдинів і переходили на неї дійсно тоді коли щось натворили протизаконного, щоб обілити себе і показати як вони люблять народ і Росію. В дійсності вони любили тільки гроші. Салтиков все це висміював в своїх памфлетичних творах.
І на рахунок того чому я не перхожу на російську мову. Як ви мабуть замітили, донедавна я і публікував тут і розмовляв російською, надіявся донести цим правду до тих російськомовних які мають обмежені можливості до неї. Але після того як тут висадився Кремлівський десант, я не буду розмовляти мовою, якою вони заводять людей в блуд. Це по-перше.
Ми з вами знаходимося ніби на українському сайті, а значить сам Бог нам велів спілкуватися тут українською мовою(звісно хто її розуміє).
Ви ж стверджуете що розумієте її. Крім того ви стверджуєте, що є громадянином України, а як громадянин і журналіст ви просто зобовязані розповсюджувати і стверджувати мову держави свого громадянства.
Так що мені ваших реверансів не потрібно. Своїми реверансами до російської і зневаги української ви показуєте, що ніякий ви не громадянин України(не буду здивованим якщо ви маєте російське громадянство і тим самим є ще і порушником українського законодавства, а є її ворогом, як би ви цього не заперчували.

Читать полностью: http://h.ua/story/435850/#3339663#ixzz4WwyFVUAn
10:40 27/01/17
Рекомендует этот материал.
13:44 28/01/17
Гарно написано!
13:47 28/01/17

Live

40 мин. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал «Заморські мудреці» задумали «виставу»...

40 мин. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал Пока красавица со мной!

42 мин. назад

Petro Boriwiter комментирует материал 1991.Москва.Пра
пор України на танку. Пророцтво?

45 мин. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал 1991.Москва.Пра
пор України на танку. Пророцтво?

47 мин. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал Влада нав’язує суспільству думку, що прийняття закону про реінтеграцію окупованих територій безальтернативн
е

1 час. назад

Влочега рекомендует материал Влада нав’язує суспільству думку, що прийняття закону про реінтеграцію окупованих територій безальтернативн
е

2 час. назад

Myhail Antonyshyn публикует статью Макрокосм ідеалу

2 час. назад

sdv публикует статью Влада нав’язує суспільству думку, що прийняття закону про реінтеграцію окупованих територій безальтернативн
е

4 час. назад

Ирина Михайловская публикует статью Интервью при вспышке молнии

4 час. назад

Александра Треффер комментирует материал Отрывок из романа "Связанные вечностью". Главы 1-4

5 час. назад

Влочега пишет рецензию на публикацию 1991.Москва.Пра
пор України на танку. Пророцтво?

5 час. назад

Myhail Antonyshyn публикует статью Агресія звіра

5 час. назад

наталья иванченко пишет рецензию на публикацию Катехизис по Астрономии ч.3

5 час. назад

наталья иванченко рекомендует материал 1991.Москва.Пра
пор України на танку. Пророцтво?

5 час. назад

наталья иванченко пишет рецензию на публикацию 1991.Москва.Пра
пор України на танку. Пророцтво?

5 час. назад

Игорь публикует новость В гонке за чистотой и экологичностью:
пылесос нового поколения

5 час. назад

Юрий Ермоленко публикует статью Пока красавица со мной!

6 час. назад

Игорь публикует статью Серьёзный выбор, или как правильно покупать игрушки для детей от 0 до 2-х лет

6 час. назад

Игорь публикует статью 3 лучших рецепта для первого прикорма грудничков

7 час. назад

Володимир Бровко комментирует материал Отрывок из романа "Связанные вечностью". Главы 1-4

7 час. назад

Володимир Бровко комментирует материал Звездные войны ч.5

7 час. назад

Володимир Бровко комментирует материал Катехизис по Астрономии ч.3

9 час. назад

Вікторія Івченко публикует статью «Заморські мудреці» задумали «виставу»...