О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Политика  20 января 2017 18:20:38

Автор: antov

ГРОМАДЯНСЬКА ВІЙНА ЧИ АГРЕСІЯ?

ГРОМАДЯНСЬКА ВІЙНА ЧИ АГРЕСІЯ?
   
ГРОМАДЯНСЬКА ВІЙНА ЧИ АГРЕСІЯ?
   
ГРОМАДЯНСЬКА ВІЙНА ЧИ АГРЕСІЯ?

ГРОМАДЯНСЬКА ВІЙНА ЧИ АГРЕСІЯ?  

(ЗА ЩО ВОЮЄМО)

 

І знову і знову нечистоплотні особи піднімають питання: На Україні громадянська війна чи агресія сусіда? [1]. Та мабуть, для переважної частини громадян України беззаперечно ясно те, що ні про яку громадянську війну і мови не може бути. Хто може навмисне воювати проти власного цивільного населення? Виродки, вовкулаки, люди без честі і совісті та сторонній ворог, якому все одно кого вбивати, заради  своїх амбіцій, винагород чи за "нечисті гроші", особливо коли їх багато та можна поцупити на правах сили  у інших. Пробачте емоції. Тільки одна переважна частина громадян України все добре розуміє і стверджує, а інша менша (як на мене, не чисті на руку та люмпен) намагається когось переконати, що дійсно, всередині України є "захисники росіян", Кремля, януківських крадіїв та Путіна. Ці люди (без честі та совісті), хоча вони теж добре знають, це не громадянська! Але ця купка, кривить власною душею, заради інтересів власної шкіри.  Для мене, як людини, що без власних шкірних інтересів і громадянина цієї держави (українця чи іншої етнічної належності це не важливо), сама така постановка неможлива! А як вам план "Шатун"? [2] Вигадка хаккерів, та і взагалі та і  взагалі ворожа вигадка з метою компрометації Росії і їхньої адміністрації!

Яка ще громадянська? Агресивна сусідня держава, яку ще недавно вважали братською, переслідує тут свої шкірні амбіції, великодержавні інтереси і право грабувати, керувати, використовувати наші ресурси і нещадно експлуатувати наш народ за рахунок зрадників та власних опричників і баскаків. Навіть ідеологічні уподобання тут ні при чому на кшталт комуністичних чи шовіністичних. Грабувати по праву сили. І навіть ця сила – ілюзія. А їхні дуже амбітні претензії на керування іншими це звичайний шовінізм, маячня, брехня, хоч нас звинувачують і всіх незгодних у фашизмі, бандерівщині, націоналізмі, а існуючу нині українську владу - хунтою.

А чи не намагалися Ви глибше визначити для себе, що таке війна, заради чого її ведуть, хто її розв’язує і кому вона потрібна?

Ось Вам різні визначення:

·         Організована збройна боротьба між державами, суспільними класами тощо. [3]

·         Війну ведуть усі великі держави заради грабежу, поділу світу, за ринки, за поневолення народів    Ленін [4]

·         Війна — складне суспільно-політичне явище, пов'язане з розв'язанням суперечностей між державами, народами, національними й соціальними групами – Вікіпедія [5].

·         «Агресією є застосування військової сили державою проти суверенітету, територіальної цілісності чи політичної незалежності іншої держави, чи будь-яким іншим чином, несумісним зі статутом ООН» - визначення 29-ої сесії Генеральної Асамблеї, 1974.

·         «War is a state of armed conflict between societies. It is generally characterized by extreme aggression, destruction, and mortality, using regular or irregular...» переклад: Війна стан збройного конфлікту між товариствами. Характеризується крайньою агресією, руйнуванням і смертністю, як цивільного населення так і військових, при використанні звичайної або забороненої зброї, Велика Британська Енциклопедія. Еncyclopedia Britanica (останні версії).

·         На заключення: народні приказки «Війна людей їсть, а кров'ю запиває», «Кому війна, кому мамо рідна», (Українські народні прислів'я та приказки, 1955).

 

А може чули Ви, що в прадавні часи, у наших пращурів, задовго до християнства чи іудаїзму: війна, вбивство людини, рабство – заборонялися Богами, вважалося найважчим смертним гріхом і це входило до Завіту (заповідей) Богів. Протистояння ворогам могло прийматися на загальних зборах племені, верховного волхва (жерця) племінного об’єднання, причому, за наявності загрози та нанесенню значної шкоди соплемінникам.

Рабство, як по відношенню до вашого супротивника, так і навпаки, підкорення супротивнику  вважалося неприпустимим. Переможений воїн повинен був битися до останнього і тут смерть вважалася за честь. Ворог взятий у полон вібував "трудову повинність", після чого сам обирав: лишитися з новими громадянськими правами, жи йти куди заманеця!  Все це було закарбовано у давніх слов’янських ведах. На жаль, на сучасні часи залишилися тільки опосередковані відомості про Веди та Веди на санскриті записані більше ніж 5000 років тому. Окрім того існують, деякими невизнана Велесова книга і частки записів, так званою підвішеною писемністю глаголицею…   

 

 

  

 ДЖЕРЕЛА:

1.       «Порошенко: Це не громадянська війна – це агресія Росії», Українська правда, 16.09.2016

2.       «План "Шатун": в СБУ та Кремлі прокоментували злом пошти Суркова», bigmir.net, 25.10.2016

3.       «Великий тлумачний словник української мови», ВТС в 11 томах., т.1, 1970.

4.       Ленінське визначення війни, ПСС, т.21, 1950.

5.       Вікіпедія, https://uk.wikipedia.org/wiki/Війна.

6.       Визначення агресії ООН, 29-а сесія Генеральної Асамблеї ООН, 1974.

7.       Махабхарата – стародавній індійській епос.

8.       «Велесова книга», п/р Яценко, Київ, Велес, 2007;  п/р Слатина 2000, п/р проф. Лозко 2010 

   

ГРОМАДЯНСЬКА ВІЙНА ЧИ АГРЕСІЯ?
   
ГРОМАДЯНСЬКА ВІЙНА ЧИ АГРЕСІЯ?

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 973
delete
antov
antov, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +5
Всего комментариев: 115, Всего рецензий: 5
Читайте также

Балаклея месяц спустя после трагедии: как обстоят дела с восстановлением городаБалаклея месяц спустя после трагедии: как обстоят дела с восстановлением города

В многоквартирных домах строители выполнили 90% работы, а к началу лета планируют завершить работы по восстановлению вокзального комплекса ...

Спортивное ориентирование: оздоровительная прогулка для любителей и серьезный спорт для профиСпортивное ориентирование: оздоровительная прогулка для любителей и серьезный спорт для профи

Соревнования по спортивному ориентированию обычно проводят в районах со сложным рельефом: в лесу, горах, поймах рек ...

В Uber рассказали, когда запустят летающие таксиВ Uber рассказали, когда запустят летающие такси

Компания уже работает с несколькими авиапроизводителями, которые разрабатывают летающие автомобили ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

21:20 20/01/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
В первой же строке статьи автор дает ссылку на газету "Украинская правда" [1], где Порошенко дает ответ на вопрос, оно же заглавие данной статьи, а дальше большая куча слов, начинающиеся с "мабуть" и заканчивающиеся "Пробачте емоції". Это вместо того, чтобы дать конкретную ссылку на ту газету (см. ниже) и привести парочку комментариев под той информацией:
1. kerubino: "Так треба було називати війною ,а не жувати соплі і придумати якесь АТО..."
2. Бууу-га-га: "Петя, якщо це Російська агресія, то чому суд двічі відмовився визнати цей факт?... Тріпло ти, шоколадне!"
См.: http://www.pravda.com.ua/news/2016/09/16/7120776/
Но это далеко не последний минус автора. Дальше он опять же выдает немало своих размышлений по поводу этой войны, неоднократно подчеркивая, что война "це не громадянська!" Для пущего доказательства выписывает читателям шесть утверждений, почти все дают нам ответ на то, что есть такое "война". Вот только одно непонятно, что это дает автору и читателю? Где из всего этого вывод? Его нет! Есть какие-то слова о причастности к этой человеческой проблеме самого Бога (Богов), но, возвращаясь к названию статьи: война гражданская или агрессия? Ответа нет! Последний же абзац статьи... о "рабстве" и Ведах "на санскриті"... вообще, как говорят, что-то с чем-то! Такое впечатление, что у автора не все нормально с головой! Именно с помощью того, что написано "на санскриті" мы, видимо, и должны получить окончательный ответ на вопрос, поставленный в заглавии данной статьи!
С моей точки зрения, было бы у автора все нормально с головой, то во-первых, он бы поинтересовался понятием "ГОСУДАРСТВЕННЫЙ ТЕРРОРИЗМ" и применимо ли это понятие в нашем случае? А, во-вторых, поинтересовался, кто из видных людей имеет противоположную точку зрения от той, которую высказывает Порошенко в вышеуказанной газете и сам автор. Лично я одну такую личность знаю, причем "по весу" эта личность превосходит и Порошенко, и автора, и их вместе взятых! Это Папа Римский: "Папа Римский назвал войну в Украине братоубийственной", см.: http://news.bigmir.net/world/874879-Papa-Rimskij-nazval-vojnu-v-Ukraine-bratoubijstvennoj
Ну, а если особый интерес у автора имеется к нашим известным личностям, то следовало бы обратить внимание на Эдуарда Ходоса: «Эдуард Ходос о ненормативной войне на Украине, жидовском олигархате и рабском будущем ее населения», см.: http://antisionizm.info/Eduard-Hodos-o-nenormativnoy-voyne-na-Ukraine-zhidovskom-oligarhate-i-rabskom-budushchem-ee-naseleniya-1147.html и еще: «Раввин Ходос обличает еврейский фашизм», см.: http://allpravda.info/ravvin-khodos-oblichaet-evreyskiy-fashizm-29345.html Замалчивать наличие и последствия еврейско-жидовского фашизма в такого рода статье это значит перевирать нашу историю!
00:05 21/01/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Геннадий Москаль Днепропетровск
З читабельністю, на мій погляд, є деякі проблеми.
01:00 21/01/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Разные точки зрения присутствуют, но автор какбы подсуживает той точке зрения, которую считает правильной. Источников много, но выбраны не самые лучшие. С читабельностью не всё ладно. Как и с логикой.
Тем не менее, отдельные абзацы и мысли более-менее удались. Можно и почитать.
07:27 21/01/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
За исключением определённого перегруза статьи малосвязанными с содержанием иллюстрациями и большим количеством доказательных ссылок ( как в диссертации), она вполне читабельна и интересна.
Общее впечатление хорошее.
12:01 21/01/17
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Влочега Львов
Антов, настав 2017 !!! і загальновідомій істині, фейку під назвою "громадянська війна" вже 99 років. Тому спорити про це можна лише з абсолютним недоумком-совком на кшталт літвінєнок-харламових. Це, занесене Муравьовим со товаріщамі рюзькомирівським лайно, ватники, які рахують себе українцями. Вам то треба?

Комментарии

Геннадий Москаль Днепропетровск
Рекомендует этот материал.
00:05 21/01/17
Геннадий Москаль Днепропетровск
Такое впечатление, что у автора рецензии А. Литвиненко не все нормально с головой!
Откровенный антисемитизм зашкаливает. Как можно давать такие хамские рецензии?
00:08 21/01/17
Г.М.но! А не слабо тебе будет ответить на вопрос: в чем именно ты видишь в моей рецензии здесь антисемитизм? На мой взгляд, с головой не в порядке у того, у кого мерещится антисемитизм, т.е. у тебя!
00:26 21/01/17
Геннадий Москаль Днепропетровск
Спасибо за любезность.
Читайте последнее предложение этой, так называемой "рецензии".
00:35 21/01/17
Последнее предложение является следствием предпоследнего, т.е. предпоследнего абзаца, где речь идет об оценке ЕВРЕЕМ нашей-не нашей еврейско-жидовской фашистской власти. Коль скоро об этом на весь мир заявляет представитель той нации, который не упрятан в дурку, а живет нормальной жизнью, причем не рядовой еврей, а Раввин! Это во-первых! А во-вторых, антисемитизм предполагает призыв к террору против евреев или, как минимум, к неоправданному их притеснению. Укажи мне хоть одно слово, где я призывал к террору против них или хотя бы к их неоправданному притеснению!
00:55 21/01/17
Нужно исправить: не "предпоследнего абзаца", а "последнего абзаца".
00:56 21/01/17
Та не просто читати, а підключити всі здібності, запросити експертів, звертатися до енциклопедій за тлумаченням, або тлумачного словника.... LOL
09:41 24/01/17
Ой, ну вы как маленькая ляля! Обвинения в -изме или там к нелюбви к У. -это когда по существу возразить нечего! Рассматривайте это как признание вашей правоты, полной капитуляции оппонента и знак качества.
А вот делать всю рецку красной не совсем честно. Получается, если повезло и Л.А. не отрецил -значит, вещь в ТОПе. Ну а не повезло - мечтаешь, чтобы к следующей публикации он заболел, гад! LOL
01:04 21/01/17
У каждого свои принципы, я лично стараюсь оценивать предельно объективно.
Ваша логика давно устарела! Нынче для выхода в "ТОП" не важно, какие оценки выставили рецензенты, были бы три рецензии! Так что... статья уже в ТОРе. Разве что после Нового Года что-то в правилах поменяли, чего я не знаю.
01:20 21/01/17
Valery Khvostov Хмельницкий
Ви оцінюєте об’єктивно? Не смішіть людей. Як у тому анекдоті:"Я йду в ногу, а рота ні". Ви ніякого розуміння рецензії не маєте. Ви, просто пропагандист Кремля і нікчема.
07:07 24/01/17
Цілком згоден! Весь час думаю, чи його стерти "ні, ні з лиця землі", а обнуляти. Чи хай лишається, як яскравий зразок людської дурісті, кремлівської обмеженості його наставників!
09:50 24/01/17
Валера, бывают времена, когда передовые люди идут "не в ногу" с большинством! Нынче такое время! Кстати, такое время было и тогда, когда на Земле появился Иисус Христос, который тоже шел "не в ногу"! smile
11:09 24/01/17
Геннадий Москаль Днепропетровск
Да пусть наслаждается своей "правотой" до икоты. Мне это безразлично.
А чё, там есть "существо", которому возможно возражать? - так... Брызганье слюной. read
,
01:25 21/01/17
А у цієї особи все анти-: антисемітизм, антипатріотизм, антигуманізм, "антиукраїнізм", антиоб'єктивізм, антиісторизм та ще багато "антів", зате "рашизм", "путінізм" сепаратизм LOL LOL LOL і т. д.!
11:01 21/01/17
Вы забыли написать: антиантовнизм, антиГВнонизм, ну, и еще несколько таких "анти". Это при том, что целый ряд написанного вами есть ничто иное, как просто грязные ярлыки в мой адрес: что касается того же сепаратизма, то на этих страницах я неоднократно писал, что я противник сепаратизма, но, замечу, и того сепаратизма, когда Украина ушла в "свободное" плавание от СССР! Наши деды и прадеды в свое время пролили немало крови, сотворив эту страну, и сделали это они вовсе не для того, чтобы их внуки и правнуки так тупо, так бездарно, практически безо всякой крови ее, извините, просрали!
12:07 21/01/17
Влочега Львов
Антошка, ти не ображайся, коли хтось з розумних, самодостатніх, думаючих людей згадує тут твоє ім'я чи поганяло - нічого особистого. Просто ти тут є чудовим втіленням агресивно-беспросвітного москаля-совка, прекрасного витвору бездумної прокацапської біомаси, що тормозить будь-який прогрес поступу нашої України в цивілізований світ. Ти у нас щось на кталт собаки Павлова, рефлексії якої тільки підтверджують/закріпляють в головах здорових людей, що скажених собак треба відстрілювати, на крайняк ізолювати від суспільного життя, як це зробили в країнах Прибалтики. wink
12:24 21/01/17
Как правило, своим оппонентам я отвечаю той же монетой, ты не исключение, так что и тебя прошу не обижаться - ничего личного! Да, сейчас пришло время бандеро-еврейско-жидовского фашизма, повсплывало наверх столько, прости, разного дерьма, народец наш захирел совсем, им мало того, что на четверть население Украины уже уменьшилось, сидят тихо по своим хаткам, хавают все, что им с барского стола бросает нынешняя наша-не наша власть, порой, правда, майданничают, но и то не с личной инициативы, а пляшут под дуду америкосов, в результате на верху одни негодяи сменяются еще большими негодяями! Но правду говорят, что История развивается по спирали! Недолго вам осталось! Придет, обязательно придет и наша спиралина! wink
13:19 21/01/17
Влочега Львов
Ваша "спіраліна" обов'яково прийде, навіть в цьому році, прийде і розірве остогидлий всьому цивілізованому світу дикий москальський улус. А ми додавимо вас на своїй Богом даньній замлі, щоб навіки вивітрити трупний сморід "рюзькагамору". smile
13:33 21/01/17
Подобных речей в прошлом веке со стороны Бандеры и еже с ним было ничуть не меньше, чем ныне. Надеюсь, помнишь, чем все закончилось? Так что... я тебе желаю такого же "здоровья"!
14:10 21/01/17
Влочега Львов
Так чим закінчилось, дурашка?
Закінчилось тим, що нині ти, окупант долбаний, живеш 25 років у вільній від кацапської мерзоти Україні бід прапором ОУН УПА, з гімном, де твоїй ординській наволочі предрікають висохнути як роса на сонці. А твої "саатєчєственікі", що вирішили пови*буватись на Донбасі мають почасове включення світла, картки на продукти, комендантський час і героїв тіпа моторол та гіві. Ось так, пришибок.
14:31 21/01/17
Ты забыл ещё тарифы на ЖКХ, которые ниже , чем в РФ. Мы тут одного тамошнего товарисча припахали выложить платёжки осенью. Я сам позавидовал, хотя и у нас коммуналка относительно терпимая.
16:23 21/01/17
Товаріщь літвінєнков, не буду я сьогодні приліплювати вже звичну всім "приставку", незважаючи на те,що ти перекручуєш і ім"я моє і прізвище, не буду давати поради куди тобі варто засунути ці червоненькі зірочки, яким ти тішишся, мов мала нерозумна дитина. На буду, бо настрій не той, щоб побавитись з тобою в словеса.

Моя порада: Прочитай , як мислить людина, якій 80 років і він є просто нормальною людиною :

Ось що з приводу української реальності пише 80- річний Михайло Барна:

ЧОМУ ТИ, УКРАЇНЦЮ, БІДНИЙ ?
Не дарма в народі кажуть. Чому ти бідний, бо дурний. Ачому ти дурний, бо бідний. З цього приводу хочу висловитися, як той самий бідний українець, який за своє майже 80-річне життя багато дечого бачив негативного, побувавши на всіх континентах світу. Але такого невігластва, злодійства, корупції, зрадництва, глобального розкрадання природних та інших багатств і державної казни ПРИ ПОВНОМУ ЗУБОЖІННІ ПРОСТОЛЮДУ НЕ БАЧИВ. Відверто скажу, ми самі винні у наших страшних бідах. Чому ? А тому, що ми заколисані нашими великими природніми багатствами та споконвіку виховані на довірливих християнських чеснотах. Ми, як титульна українська нація, з часів козаччини ніколи по-справжньому не бралися за створення своєї сильної і багатої незалежної держави, а зажди надіялися на допомогу непорядних сусідів, які нас постійно зраджували і всі без винятку мали наміри окупанта нашої найбагатшої у світі райської землі. І ми з неймовірною легкістю піддавалися і піддаємося такій окупації.
ЯКІ НАШІ ПОЗИТИВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ?
1. Ми, українці, особливо на хвилі останньої Революції Гідності і Справедливості на Майдані, в певній мірі отримали свободу слова та розпочали вставати з рабських колін дикунської Московшини і збагнули глибинну ворожу суть московського поневолення, окупації і знищення української державності та всього українського.
2. Народ України вперше у своїй більшості почав мріяти про нагальну потребу у досягненні хоча б середньоєвропейського рівня життя.
3. В Україні здійсно перший етап декомунізації, створено інститут історичної пам»яті, до нас поступово повертаються духовні християнські цінності, в основі яких лежить любов до ближнього та до своєї рідної землі. Набуває сили засудження та протистояння злодійству, гріховності і неправді.
4. Україна починає розуміти і вірити у свою значимість у розвитку історії людства, як найдавнішої нації, яка першою понесла людству Смолоскип цивілізації з родючих райських земель Північного Надчорномор»я.
5. Справжній українець почав розуміти, хто є його ворог, а хто справжній друг , та засуджувати вкрай негативні тенденції у глобалізації управління людством, сповідуючи потребу у розвитку своєї яскравої національної ідентичності та інш.
В ЧОМУ ПОЛЯГАЮТЬ НЕГАТИВНІ ЯВИЩА В УКРАЇНІ ?
Але, отримавши в 1991 році незалежність своєї омріяної держави Україна, українська нація, немаючи своєї досвідченої державотворчої еліти, а тільки - патріотів-романтиків типу В. Чорновола, Л. Лук»яненка та інш., не змогла взяти владу у свої руки, допустивши до управління державою тих же комуністів з групи -239, з числа яких одурманений нарід обрав першим Президентом України хитрого Л. Кравчука, який ніколи не сповідував і не сповідуватиме українську національну ідею, допустив розкрадання найпотужнішого в Європі Чорноморсьського торгівельного флоту, здав за фальшиві обіцянки третій у світі військовий атомний потенціал, як так потрібен Україні сьогодні у війні з Московією. Ще більше не були готові до будівництва справжньої української держави ні Л. Кучма, ні В. Ющенко, ні В. Янукович, ні П. Порошенко, пріоритетом яких стало власне збагачення за рахунок держави та її народу, бо всі вони прийшли до влади підступним шляхом фальшивих обіцянок і брехні. А як відомо, що жоден президент не збудує держави для народу, якщо не є представником титульної нації, справжнім державотворцем, не сповідує національно-патріотичну ідею та просто не є порядною людиною. Ось, тому, як сказав Л.Кравчук : - Маємо те, що маємо.
Тому мудрий і терпеливий український народ заніс їх до числа ЧОРНИХ ПРЕЗИДЕНТІВ УКРАЇНИ, які як гаранти Конституції України, не виправдали наших надій і не спромоглися навіть близько повести нас шляхом реформ та стабільного розвитку, незважаючи на те, що Україна мала та має найвищий природолюдський потенціал, як серед країн колишнього СРСР так і серед країн Європи.
Україна, як не мала , так і далі немає своєї справжньої української порядної, національно-патріотичної та професійної влади. Нами правили і правлять невігласи, злодії та брехуни, які прородили в Україні найвищий у світі рівень корупції, глобального розкрадання природніх багатств та державної казни. Де у світі таке можливе, щоб ненаситні кучмісти, януковичі, порошенки, коломойські, ахметови, фірташі та їм подібні за один-два роки могли чесно заробити мільярдні статки, а поряд з ними шляхом тих же шахрайств, «прихватизації», хабарництва, підкупу, злодійства і зловживання службовим становищем появилися десятки тисяч новоспечених багатіїв з числа народних депутатів, глав державних адміністрацій Президента України, членів КМУ, міністрів та керівників інших державних відомств, прокурорів, суддів, вищих чинів силових органів влади тощо. Відверто треба сказати, що найбільший брехун-обіцяльник, нинішній Президент України П. Порошенко, який давно втратив довіру народу та не прислухається до його думки,
досяг найвищого епогею у власному збагаченні, став найбільшим узурпатором влади в Україні. Його діяльність ні на мить не спрямована на успішне державотворення, яке дало б покрашення рівня життя простого і знедоленого народу України. І як результат, при його недолугому правлінні державою , рівень життя народу погіршився більше ніж у 3 рази. Куди далі ? Тому, боячись громадянського соціального вибуху, П. Порошенко вже створив з України військово-поліцейську машину, яка по першому його заклику готова задавити будь-який спротив власного простолюду, попираючи його елементарні права і свобод.
На завершення треба сказати, що нинішня брехлива влада , яка хитро скористалася революційною хвилею Майдану народного волевиявлення та підступно
захопила владу в Україні, породила до себе за її численні ганебні антисоціальні вчинки всенародну ненависть за найпідліший обман власного народу протягом всієї 25-річної новітньої історії України. Це починає розуміти цілий світ, який поступово перестає довіряти режиму П. Порошенка в Україні. А це значить, що цим ганебним явищам в Україні незабаром має прийти кінець. Дав би Бог.
Гидко дивитися з екрана телевізора на самозадоволені, жирні і пихаті морди наших верховодів від влади. Ганьба їм.
Народе України ! Чи не на часі нам здійснити справжню ВСЕНАРОДНУ НЕЗАЛЕЖНУ ГРОМАДСЬКУ ЛЮСТРАЦІЮ усіх гілок влади за всі 25 років незалежності України ? Слава Україні !
14:59 21/01/17
Пан родокорч, і я теж не буду сьогодні приліплювати вже звичну всім ту ж "приставку", а що до перекручування прізвища, то у твоєму оцьому коментарі з твого боку є теж такий гріх, тому "родокорч" - то та ж сама монета з мого боку.
Гадаю, що написана тут порада мені, а у твоїх думках то порада до всіх читачів.
Наразі на цей твій коментар значиться три плюси і один мінус, так от, один з трьох плюсів мій, але, якби ж то я міг, то поряд з тим плюсом поставив би і один мінус теж, бо з початком тексту я більш не згоден, ніж згоден. Мінусую і "чому українець бідний", і "позитивні тенденції" (не на сто відсотків, але більше "-", ніж "+"). Крім того, гадаю, що (у кінці) славити таку Україну можуть тільки люди не розумні!
Що до критики, тут двома руками голосую "за".
Що до "поради" здійснити "ВСЕНАРОДНУ НЕЗАЛЕЖНУ ГРОМАДСЬКУ ЛЮСТРАЦІЮ усіх гілок влади", то є питання: а хто і як те може здійснити?! Якщо то найманці Коломойского, чи американців, то виникає інше питання: а після того чи не буде тих же грабель, тобто до влади прорвуться ще гірші?!
00:42 22/01/17
Ну, якщо товаріщь нє панімаєт, тоді я вже нічим не допоможу.
Коли я писав про приставку, то написав відверто, що цей товаріщь на голому місці лише з причин помсти за мою рекомендацію почав перекривлювати ім"я та прізвище моє. А це свідчить, що ця людина не лише мстива та підла, але й ДУРНА, як САЛО БЕЗ ХЛІБА!
Я не стану тут писати КАБИЗДОХ, а пишу літвінєнков, бо українське прізвіще у нього випадкове, як і у лідерів лугандонії.
Я не сказав,що то мої думки. Я лише привів приклад думки людини похилого віку, але людини врівноваженої, яка любить свій народ та поважає його бажання бути незалежним.
І питання: А найманці ХЛА чим кращі?
Коломойський , хоч і захищав власні інтереси, але проявив себе на той момент незрівнянно краще за всіх разом порошенків та яценюків.
Хоча він для мене такий же ворог, як і комуняка літвінєнков проросійщений тріпло.
05:45 22/01/17
Дивний ви чоловік! Я ж вам не писав "КАБИЗДОХ РОДОКОРЧ", а написав "Пан родокорч", це тоді, коли у зверненні до мене ви зробили щонайменше П'ЯТЬ помилок!
Що ж до "понятлівості", то можна подумати, що є у світі хоть один чоловік, який УСЕ розуміє! Нема такого, бо ми не Боги!
Що до нібито "моєї помсти"... як такої, її не було, просто тим самим (тією вашою рекомендацією) ви, фігурально кажучи, дали "відмашку" на повну свободу того, що можна писати, що завгодно. А термін "помста" там підказав вам ваш чи то друг, чи... проте, то не важливо. Ні, це не те слово, що тут потрібне. Все набагато простіше: я тут неодноразово те підкреслював, що я зазвичай людям плачу тією ж монетою, як то кажуть, нічого особистого!
Про випадковість мого прізвища... з якого дива?! У минулому віці радянські війська розбили не тільки німецьких фашистів, а й бандеровців, і у тих військах воювали мільйони українців, набагато більше, ніж було тих же самих бандеровців! Так що, у всіх у них прізвища не були українськими, були "випадковими"? Дурня це і більше нічого!
Що до людей похилого віку та їх поглядів: вони бувають і є різними! До речі, якось нещодавно я натрапив на рекомендацію віддати і свій голос за те, чи сумуєш ти за СРСР, чи ні. Я віддав свій голос, після чого тут же з'явилась статистика тих відповідей: 9 чоловік з 10 сумують за СРСР! 9 з 10! Гадаю, що один з 10 це з тої компанії, що звуться нинішніми бандерівцями. Не виключаю, що той ваш чоловік похилого віку теж з них. Але 9 з 10... як кого, а мене та статистика порадувала! Тільки бандерівці вважають, що Україна у складі СРСР була "залежною", а 9 з 10 так не вважають! І ці 9 з 10 люблять свою Україну ніяк не менше, ніж бандерівці люблять свою! І ті 9 з 10 патріоти України не менше, ніж бандерівці, тільки Україна у нас з вами, з бандерівцями, різна, хоч це та ж сама земля!
І насамкінець, може у чомусь я тут і "тріпло", але все ж українське, як би це комусь і не подобалось, а росіян вважаю братами! Ось і вся картина маслом!
07:22 22/01/17
Влочега Львов
Я теж вважаю кацапню "братами", але тільки тих, хто вже звалений накупу в санітарні ями (колись так утілізували подохлий під час епідемій скот) які ті виродки називають "братскімі магіламі" з написом "імя твойо не ізвесно, но подвіг твой бєзсмєртєн!". Добрий кацап - дохлий кацап. Без варіантів, кабиздох літвінєнок smile .
11:31 22/01/17
Не зря, ой, не зря, кабиздох сВолочега, один из рекомендующих порекомендовал тебя, как сВолочегу! Ты и есть не просто сВолочь, а самый настоящий сВолочега!
10:04 23/01/17
Перегрівся від запалу!
А його сюди не звали...
Головою постраждалий,
Почорнілий від турбот,
Мабуть круглий ідіот,
І російський полубот...
10:48 23/01/17
Влочега Львов
Не хочишь подихати, кацапура?
А прийдеться smile
23:00 23/01/17
Ось ще цікава інформація для тебе, КАБИЗДОХ РОДОКОРЧ, яка доповнює те, про що я тут писав, а саме про 9 із 10-ти:
https://ok.ru/video/251608304178
09:59 23/01/17
Конечно же, информация, о которой я только что написал ( https://ok.ru/video/251608304178 ) интересна всем без исключения! Слушайте правду-матку!
10:10 23/01/17
Спосибо!
Очень рад, что есть еще такие люди, как Вы, Уважаемый Анатолий!
16:59 23/01/17
Да не за что... людей таких на самом деле много, но... если они еще не пенсионного возраста, то их держит страх. Страх потерять работу, а ныне времена, ой, не легкие!
17:49 23/01/17
Да, и рекомендую ознакомиться с содержанием нового моего комментария здесь, сейчас он в самом конце данного списка всех комментариев ( от 10:31 23/01/17).
10:34 23/01/17
"Не дави сльозу, недбало,
Взявся краще би за рало,
Не поводься так зухвало,
Доки, й рило не зламало!"
(з вдалої байки)
11:14 23/01/17
Спасибо, Уважаемый Анатолий, за видео. Смотрел со слезами на глазах. Больно, очень больно в одно мгновение потерять Родину, свободу и прекрасную жизнь и перейти к существованию ...
16:57 23/01/17
Меня тоже то видео очень тронуло, как говорят, за живое.
Ну, я бы не стал писать о "прекрасной жизни". Как таковой ее не было ни у нас, ни у наших отцов и дедов, но на то были объективные причины. Иное дело, что жизнь была заметно лучше, чем она есть сейчас. Сейчас тоже есть объективные причины, но это не Путин и Россия, это не внешние причины, это наши-не наши негодяи власть имущие, разграбившие до плинтуса неньку Украину! Которые продолжают ее грабить (кое-что еще осталось), главным образом, разворовывая кредиты МВФ и иные кредиты, разного рода "помощи" в сотни тысяч или даже миллионов долларов...
18:05 23/01/17
Анатолий, я жизнь меряю не количеством сношеных штанов и сожраной ( извините за грубость) колбасы. Да и мое "прекрасная" имеет свою моральную подоплеку.
Разве не было бесплатного образования, лечения, возможностей спокойно ходить по улицам.
Разве не гуляли мы вечерами и не пели песни?
Разве заработанных честно 100 рублей не равнялось нынешним 10 000 грн.?
Для меня это было прекрасным временем!
Я, вижу, что наверное, моя откровенность не идет в ногу с модой сайта. Тогда простите.
Постараюсь сдерживать свои эмоции.
19:00 23/01/17
О! Тёзка! Не надо обижаться! Это не было укором в Ваш адрес! Таким образом я лишь выразил свою точку зрения на характеристику нашей жизни. Вы все верно пишите, видимо, лично для Вас это было так и Вас миновали разного рода "негоразды". Ну и слава Богу!
Кстати, будет лучше, если мы с Вами (и такие, как мы) будем сами влиять на моду сайта, а не приспосабливаться к ней! smile
19:18 23/01/17
Даже если и не повлияем, то дадим бой и откроем глаза на многие процессы. Ведь мы то видели и хорошее и плохое, а не только слышали краем уха или читали тенденциозную бандеровскую пропаганду!
19:25 23/01/17
LOL LOL LOL Оні рєшілі дать бой! Ой, нє могу!
Біжи панталони поміняй, бо смердять бридотою!
20:10 23/01/17
Геннадий Москаль Днепропетровск
Не кажется ли вам, что радужные вспоминания связаны с вашей молодостью? Поверьте, молодые люди и сейчас проводят неплохо своё время и поют песни.

Вынужден отметить, что 100 рублей никаким образом не тождественны 10 000 гривен. Даже арифметически. Покупательная способность последних существенно выше.
23:32 23/01/17
Выше? Да еще и "Существенно"?! Это смотря по чем считать! К примеру: достаточно ходовой товар в пору моей молодости бензин стоил 10 коп/литр, а ныне 20 грн/литр, арифметика не хитрая: тогда можно было купить 1000 литров, ныне в 2 раза меньше, т.е. 500 литров! cool
00:22 24/01/17
Ну, и самый ходовой товар - хлеб: тогда стоил 13 коп. буханка, нынче такая же буханка стоит 13 грн! Вывод: ТОЖДЕСТВЕННЫ! А значит, кто-то здесь пытается врать...
00:28 24/01/17
Геннадий Москаль Днепропетровск
Так не ври, всем спокойней будет..
Арихметика твоя , Анатолий ущербна, ибо показывает только часть стороны медали.
01:05 24/01/17
Никакой ущербности нет! Да, я показал часть, но ты-то вообще никакой части не показал! Просто соврал и все тут, верьте, мол, мне на слово! А доказательством утверждения Самохвалова (с коим я согласен) является, в частности, и то, что в наше время 20% украинцев постоянно голодают! Следующая часть доказательства: то, что количество населения Украины за 25 лет уменьшилось на 25%! Кстати, я хотел еще тогда написать разницу в цене наиболее дешевого пирожка с ливером (в наше время солидная часть студенческой трапезы), 4 - 5 коп. в наше время и 4 - 6 гривен нынче! И это далеко не все! А где твое доказательство?!
10:59 24/01/17
Геннадий Москаль Днепропетровск
Вообще-то, Анатолий, чего ты влез со своими комментариями к моей реплике, адресованной Самохвалову? Человек , строящий свои доказательства на пирожках с ливером мне не интересен, потому не собираюсь приводить здесь какие - либо аргументы, тем более, что для раскрытия темы в широком объёме потребуется не одна статья, а не манипуляции ценами на хлеб и бензин.
22:42 24/01/17
Було б добре!
09:13 22/01/17
Влочега Львов

best bravo bravo bravo  

22:57 23/01/17
Мне вот интересно, сделал ли кто-нибудь принтскрины некоторых товарисчей сейчас и год назад. Для того, чтобы сравнить из тем, что будет после прихода Трампа, выборов во Франции и Германии. Так сказать, посмотреть как мнение некоторых товарисчей будет "колебаться вместе с линией партии" (С) LOL
А вообще, несмотря на антисоветскую риторику, очень многие на Украине такие совки... Причём, в самом худшем смысле этого слова. К коммунизму никакого отношения не имеющему.
16:19 21/01/17
Ага! От прийде трамп і зразу за кожного москаля почне думати: "І як тим рідним по духові душогубам життя покращити?"
А коли у Франції і Німеції пройдуть вибори, то деякі москалі не лише безкоштовно будуть їздити на відпочинок за власну генітальність, але й відпочинок буде до них приїзжати. Через рік "царсвіє нєбєсноє" на москалів впаде LOL
18:54 21/01/17
Немного не так. Москали думают за себя сами и сами нанимали из своих ,к ому руководить.
А за некоторых других думал Обама и назначенные им начальники. Сейчас Обама ушёл,а Трамп сказал, что гроши кончились, выживайте сами, как хотите.
20:05 21/01/17
Вадим, був я коли карлика пребирали на Кубані якраз.
Є таке село Вітязєве біля Анапи. Правда , його селом важко назвати, бо там курорт і будинки по 6-ть поверхів.
Так от: Я не зустрів жодного чоловіка щоб за нього голосував, а звіт подали що 90%
Сам бачив як всі мешканці плювалися. Це я до того що москалі вибирають із своїх.
А якщо подивитися склад правителів москалів, то ти правий вони всі ваші.
І взагалі, ти мене, як і Андрей Москаль дивуєте:
А знаєш чим?
Мені ,як і всім хто тут знаходиться якось по барабану,що там у вас в Московії і як ви там живете.
А тобі хочеться залізти на кожне наше сміттєзвалище і поперебирати його смакуючи!
Може скажеш чому такий інтес до нас?
21:45 21/01/17
Насчёт того, что мухлюют с местными выборами -верю! Более того и сам видел и сам писал. Например "Выборы нечестные." http://xn--80aaf2btl8d.xn--p1ai/?p=11230
Насчёт Путина -мне он тоже не нравился, сцылки я тебе скинул в комментах на Тры, причём не на ТРЫ, а на 3,14ндосовский сайт. Ещё на нём хохлы из Канады появляются.
Я сам ушёл из армиии, когда начался бардак. Но знал бы, что будет Крым и Сирия -держался бы через немогу. Собственно, голосовать за Путина и поддерживать его нас лучше всего агитируют хохлы, особенно, такие как ты. После того, как дойдёт, что вам, лошарам, под видом "воли" втюхали анархию, любая власть начинает казаться очень хорошей и даже почти легитимной. Перед предыдущими думскими выборами были люди, которые протестовали против власти. Майдан показал, к чему приводят такие протесты. И остались только идиоты или проплаченные. Нормальные стали пусть не любить, но терпеть власть как меньшее из зол.
11:31 22/01/17
Не пересмикуй, Топал паша!
Не Майдан показав, а твій ХЛО, що почав агресію в Даунбасі і Криму! Якби він не вліз ти б сьогодні побачив де б були ці слуги Каганату і їхні сраколизи.
Я був на Майдані , а ти ні! То як ти можеш із ,нав"язоної тобі інформації, щось тут теревеняти?
Вадим, ти мене часом дивуєш. Адже ти ж не Пармен, що живе в окулярах із ХЛОм на всі зіниці!
Чи ти теж будеш твердити що ХЛО має 80% підтримки в Московії?
Признай краще,що вас там залякали, як сьогодні пробують і нас залякати всякі вилупки вихрещенні!
13:01 22/01/17
Геннадий Москаль Днепропетровск
А може про проплачених - то він сам про себе?
Врешті-решт, мені здається, що Топал сюди притопав, щоб пропагандувати рабську психологію.
11:11 23/01/17
best
Я теж так думаю, Генадій!
Вонинадіються, що з приходом Трампа Параша почне вільну експансію України, тому і готують нас поступово до мирної риторики з москалями.
11:14 23/01/17
Геннадий Москаль Днепропетровск
Взагалі-то мирна риторіка - то непогана річ. Але, у виконанні засланців, та й у тих, хто їх посилає вона якась... гибридна, має подвійне дно. Як і у керманичів міфічного вялікого третього Криму, ой, вибач, Риму. wink Шось це у них нагадує третій рейх, але настояний на гльоду.
12:42 23/01/17
Настойка бояришника дарма ж не продається так дешево...
16:16 23/01/17
Влочега Львов
... а якщо десь у далекому Парижі якийсь скрепанутий кацаписько переп'є Бояришніка та подохне, то зкопають його на Єлісєйських полях. LOL
10:34 22/01/17
Це я Топал паші відповів, пане Антов!
19:20 21/01/17
Ясно.
21:09 21/01/17
Влочега Львов
Могила цю прокацаплену тварюку виправе smile
read http://h.ua/story/435822/
18:04 21/01/17

 Я вже не звертаю уваги, зараз у нього це вже хронічне....

10:23 21/01/17
Ви правильно визначили на 100% рашковий антисемітизм, великодержавний шовінізм, а взагалі і розпалювання міжетнічної ворожнечі...
18:46 21/01/17

 Дякую, вельмишановний земляче за Рецензію!

10:18 21/01/17
Від душі щиро дякую, пане Геннадію!
18:35 21/01/17
Рекомендует этот материал.
00:49 21/01/17
Радий Вашій Рецензії, пане Родославе!
11:05 21/01/17
А може чули Ви, що в прадавні часи, у наших пращурів, задовго до християнства чи іудаїзму: війна, вбивство людини, рабство – заборонялися Богами, вважалося найважчим смертним гріхом і це входило до Завіту (заповідей) Богів. Протистояння ворогам могло прийматися на загальних зборах племені, верховного волхва (жерця) племінного об’єднання, причому, за наявності загрози та нанесенню значної шкоди соплемінникам

best best
00:52 21/01/17
Ну и толку? Ну заборонялися? и чё? Явление куда-то исчезло? Нет, исчезли те, которые слушались и подставляли вторую щёку.
01:06 21/01/17
Це дійсно було у нашому дохристиянському віруванні, і це не моя вигадка! А як до цього відноситися справа кожного, на його совісті....
11:14 21/01/17
Саме так, це було дійсно у русичів (звичайно до з'явлення на історичній сцені "рашок")!!!
11:09 21/01/17
Дякую Родославе! Ви помітили головне!!!
19:15 21/01/17
ABC Житомир
На теренах України йде війна двох спільнот -Русского Міра і украінства - за землю та людей. В рамках цієї війни йде війна між громадянами держави Україна, частина яких воює на одному боці, а частина на іншому. Отож, це частково і громадянська війна.

Якщо ж ставити питання, чи можна вважати війну громадянською, якщо наявне зовнішнє втручання, то тут слід зауважити, що у реальному житті більшість подій спричиняються мультиплікативними чинниками. Тобто подія відбувається, якщо діють одночасно всі з них. У таких випадках не можна сказати, який з чинників головний. Напр., щоб спрацював механічний прес, треба натиснуть дві кнопки, одну правою рукою, одну лівою. І не можна визначити, яка з них головна.

Отож, віна не відбулася б, якби не було зовнішнього втручання. Ала вона не відбулася навіть при зовнішнім втручанні, якби українське суспільство не було поділене на дві спільноти
08:41 21/01/17
Что-то в этом есть...
09:13 21/01/17

 Дивиться на попередній коментар.

11:31 21/01/17
"Русский мир" це недавня фантастична розробка путіноїдно-кремлівської пропаганди. Історія до ХХ століття навіть визначення "русский" не знала. За царизму вживалося більш раннє визначення "великорос", "Россия", "российский"! І це не вигадка, подивиться дореволюційні словники!!!
11:30 21/01/17
ABC Житомир
Так, у цієї сутності і так назва з'явилася нещодавно. Але це не значить, що ця сутність не існувала до того
18:27 22/01/17
Так головне, що до революції сутність "росіянами в Криму" обмежувалась нижче 25%, а на тій Луганщині та Донеччині у 1898 році значно менше і тих показників, та і взагалі по Україні ця сутність дуже несуттєва!!!
21:51 22/01/17
ABC Житомир
Ви дуже помиляєтеся щодо її кількості
22:04 22/01/17
Наведена чисельність по Криму відповідає записам про кількість великоросів під час Кримської кампанії.... Щодо етнічного складу Донбасу, брався відсоток за офіційною статистикою.
14:23 23/01/17
ABC Житомир
По-перше, їх кількість достатня, щоб це істотно вплинуло на події.

По-друге, мова йде не про етнічну приналежність, а про те, до якої спільноти людина відчуває свою приналежність. Звичайно, якщо брати статистику, то етнічна приналежність корелює с приналежністю до спільноти, та все-ж у нас не етнічний конфлікт. Навіть тут, ось у цієї переписці, ви можете бачити, хто належить до якої спільноти, і не всі етнічні українці, тут на боці українства.

Ну й по-третє, треба пам'ятати про висновки, які можна зробити з викладеного. З цієї статті я, наприклад, бачу тільки один висновок: "рассияне казлы, як би не вони, то й війни б ніякої не було". І шо? яка від цього користь? Це все, чому нас научили події?

Відчувається якась дитяча наївність світосприйняття не тільки автора, а й усіх, хто тут дискутує за українську сторону. Усі спираються на неусвідомлене припущення, що та спільнота, з якою вони ведуть ментальну війну - це щось штучно створене, яке не має об'єктивного права на існування. А от українство - це те, що існує об'єктивно, як Сонце і Земля.
Алё, товарисчь! Діда Мороза не існує! Українці - така сама спільнота, як і всі решта, не гірша і не краща. І як і всі решта, вона існує лише до тих пір, поки є люди, які відчувають, що українцем бути добре. Але це відчуття - не непорушна константа. Якщо українська спільнота і дале буде переживати одні невдачі, то вона теж почне зникати, як і радянська. Тому цькування радянської людини, лише за те, що вона радянська людина - те ж саме, що цькування єврея за те що він єврей.

На жаль, українські патріоти сприйняли авторитет українсьтва, який вони отримали від радянської України, як нерозмінний рубль, який завжди буде.

Ну добре, згоден. Патріот не зможе душою сприйняти факт потенційної рівності українсьтва зі, скажімо так, конкуруючою спільнотою. Ну навіщо-ж їм постійно подавати мобілізуючи сигнали?! Мовляв, на України ми в правах, а вони хай не шамаркають. Люди добрі, це мало б якийсь сенс, якби їх було мало. А то узяли їх роздраконили, змобілізували, а тепер топаємо ніжкою як маленький хлопчик: "такнічесна!"
20:55 23/01/17

Ні, все навпаки - щодо великоросів:


  


Наголосив кобилі хвсіт - 


"У мене кращий ніж у тебе хист!"


 LOL dknown LOL  


 


 


 


 

08:05 24/01/17
Влочега Львов

 АБС:


По-перше, їх кількість достатня, щоб це істотно вплинуло на події.

Читать полностью: http://h.ua/story/435803/#3339195#ixzz4WfOGhF8B


Це правда, к-ть беспорадного пост-совкового рузькоміровсько (рузькодумаючого-так точніше) бидла в Криму та Донбасі зашкалює. А багатолітнє домінування стадної ментальності Шарикових і  Швондерів тобто літвінєнок і харламових зманкрутило і решту виживших після геноцидів, голодоморів, репресій та війн українців та інших, самодостатніх націй, а не віских рюзьких кріпаків-рабів, що всі віка свого існування обожнюють своє рабство.


Подивіться на вибрики Шарікова-Літвінєнка. Ця наволоч зі штанів вилазить в потугах залишатися кріпаком і одержувати від суспільства свою пайку з обов'язковим принципом "забрать і поделіть". Падло докотилось до того, що почало співати диферамби не тільки Хутіну а вже і Сталіну.  


  


 

11:47 24/01/17
Влочега Львов
Рекомендует этот материал.
14:51 21/01/17
Дякую від душі за Рекомендацією і Рецензію!!!
19:18 21/01/17
Рекомендует этот материал.
19:21 21/01/17
Дякую за Рекомендацію!
21:13 21/01/17
Рекомендует этот материал. Почему? Стаття варта на увагу, а коментарі рособотів яскраво показують спрямованість їх думок, обмежених обкладинками цитатників.
21:31 21/01/17
Від всієї душі щиро дякую, пане Сергію!
23:03 21/01/17
Выше я в своем комментарии писал о своем участии в одном голосовании здесь Инете (это коммент от 07:22 22/01/17), но не указал ссылку, где это голосование было, так вот эта ссылка (пока что голосование продолжается):
http://politikus.ru/articles/8269-zapad-protiv-rossii-operaciya-liote.html
Только замечу, что голосование там это не главное, оно предлагается справа от основного текста, который сам по себе очень важен. Рекомендую всем, всем без исключения, с ним ознакомиться!
10:31 23/01/17
Кабиздох литвиняка, засунь свої мультику собі в суху енкавиську дупу!
20:06 23/01/17

 Де розуміти Вам - зомбованим, хоча би і приховано.... LOL dknown LOL

11:26 23/01/17
Не ясно что то. Если это не гражданская война, значит война с Россией. Тогда почему наша армия бомбит украинские города а не Российские. Почему наша армия убивают мирных жителей Донбасса. Почему в войне не участвуют дети руководства Страны? Дети хренового Сталина были на фронте, один погиб. Почему эту бойню развязали Турчинов и Яценюк под прикрытием АТО?. Почему многие участники боевых действий стали миллионерами? Масса вопросов, почему. И все боятся на них ответить честно и прямо. Если звезды горят, значит это кому то надо. Если идет эта война, значит это кому то надо. Все понимают кому, но не говорят.
14:27 23/01/17
Якщо Танюшкін пише з кренмлівської методички, значить комусь це треба !
16:18 23/01/17
А з якої методички ти, КАБИЗДОХ РОДОКОРЧ, написав нижче свій коментар (від 17:41 23/01/17)? Можно і навіть треба ставити питання і твої, і Татьянова! От тільки на твої питання уже давно народ отримав відповідь, а на питання Татьянова якщо хтось і пробує тут відповідати, то такі, як ти, відразу переводять стрілки, все переадресовують на Кремль, на Путіна, на Росію! А дати самим відповідь, як-то кажуть, западло! cool
19:41 23/01/17
Уважаемый Евгений, Вы задали очень правильные вопросы на которые в молодежи нет ответов.
Им о Сталине говорят и пишут, как о изверге и сплошном зле, но ведь никто не знает, что он имел пару сапог и всю жизнь строил страну. При нем никто не воровал, никто не ленился, никто не жировал.
Как им это обьяснить не знаю!
17:06 23/01/17

 Бач і демагог Тать-пьян воскрес:


Встиг - перекрутити навиворіт!!!


Мабуть хтось його сюди зпросив:


на підмогу:       LOL LOL 

08:20 24/01/17
Такі да, товаріщь самосвалов, у сталіна були чоботи з високими халявами, щоб кров замочених ним 60 млн. народів не попадали в середину!
Ви б брат літвінєнки за духом, розповіли краще про 32-33, 37 , правду про 41-45, 47 роки !!!
Про 50 мільйонів замордованих українців. Бо ви нам тут про чоботи сатани вусатої горбатого ліпете evil
Про колективізацію правду розказуйте , про виселення українців, прибалтів до Сибіру, про західних українців, яких до 47 вивезли майже всіх і зарили...

А казочки про чобітки , костюмчик та державну дачку в Абхазії ми вже начитались і наслухались.

Падлюки - комуняки зібрались на цьому сайтові і підспівують москалям про вічне "братесртво" evil evil
17:41 23/01/17
Влочега Львов
Про геноцид цей недобиток вже свистів тут - нічого нового, тупа совкова відмазка в дві дії
1 - а развє рускіє в паволжьє тоже не уміралі???
На моє зауваження, що мені, українцю глибоко насрати на тих кацапів, які виморюють голодом один одного, і що я навпаки з привеликим задоволенням спостерігав би, як та зараза самоліквідовується, ця гнида відповіла:
2 - ета била нєабхадіма для індустріалізации СССР.
20:11 23/01/17

Live

25 мин. назад

Александр Хто-зна комментирует материал Прощение от Серафима.

7 час. назад

ivp_paster пишет рецензию на публикацию Медикаменти для Донбасу

7 час. назад

Евгений Вермут комментирует материал Ru (пародия)

7 час. назад

Евгений Вермут комментирует материал Ru (пародия)

7 час. назад

Евгений Вермут комментирует материал По таре по зеленой… (пародия)

7 час. назад

Евгений Вермут комментирует материал По таре по зеленой… (пародия)

7 час. назад

Вікторія Івченко комментирует материал ВОНИ

8 час. назад

antov рекомендует материал ОНИ БОРОЛИСЬ С КОММУНИЗМОМ Гл.6 ч.3

8 час. назад

antov пишет рецензию на публикацию ОНИ БОРОЛИСЬ С КОММУНИЗМОМ Гл.6 ч.3

8 час. назад

Politica публикует статью Ігор Шкробанець: "До створення госпітальних округів потрібно залучати експертів"

8 час. назад

Джудит Алибабаевна комментирует материал Прощение от Серафима.

8 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал ВОНИ

8 час. назад

Вікторія Івченко рекомендует материал Кто заправляет в судах Украины?

8 час. назад

Дмитрий Старицев рекомендует материал Кто заправляет в судах Украины?

8 час. назад

Джудит Алибабаевна комментирует материал Прощение от Серафима.

9 час. назад

antov комментирует материал МЕНЕДЖМЕНТ В ОСВІТІ : е-рішення як ключ до підвищення ЯКОСТІ ОСВІТИ Нотатки з презентації іноваційного проекту

9 час. назад

antov комментирует материал Медикаменти для Донбасу

9 час. назад

Вікторія Івченко комментирует материал ВОНИ

9 час. назад

Вікторія Івченко комментирует материал ВОНИ

9 час. назад

antov комментирует материал В любой экстремальной ситуации власть действует однотипно,

9 час. назад

Джудит Алибабаевна комментирует материал Ru (пародия)

9 час. назад

Джудит Алибабаевна рекомендует материал Ru (пародия)

9 час. назад

Khomiakltr комментирует материал МЕНЕДЖМЕНТ В ОСВІТІ : е-рішення як ключ до підвищення ЯКОСТІ ОСВІТИ Нотатки з презентації іноваційного проекту