О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Интересно в интернете  31 октября 2016 13:53:42

Альтернатива "Мінську"

 

 

 

Більше двох років в Україні йде війна.

Але визначення «війна» застосовується лише за наявності воюючих сторін. В даному ж випадку, світ не бачить країни-агресора, бо такою не визнано на міжнародному просторі Росію, і не бачить країну, проти якої ведеться війна, бо Україна не оголосила про напад на неї збоку Росії.

Війна на Донбасі офіційно визнана українською владою, як «антитерористична операція». Скорочено - АТО. Тож політика влади проводиться у відповідності до ст. 258-3 Кримінального Кодексу України – «Тероризм».

Беручи до уваги масштаб терористичної діяльності на сході країни, в боротьбі з терористичними злочинними угрупуваннями, українською владою вимушено застосовуються збройні сили України.

 

Всі учасники бойових дій на Донбасі, що не мають на це Директиви Уряду України і діють всупереч наказам української влади, є злочинцями і мають бути заарештованими по ст.258-3 КК України.

В разі неможливості арешту вищезгаданих осіб, з урахуванням факту, що їх діяльність призводить до смертей серед мирного населення та загибелі осіб, що виконують свій обов*язок, згідно Статуту та Законам України, та з урахуванням фактору вимушених дій по припиненню ризику для життя мирний людей,  ці особи підлягають негайному знищенню.

 

Не є секретом, що терористичні угрупування на Донбасі керуються віськовими інструкторами та різноманітними спеціалістами у військовій справі, що прибули туди з Росії. Росія, в той же час, відмовляється визнавати свою присутність на території Донбасу.

Офіційних наказів на відрядження військових спеціалістів Росії до театру бойових дій на Донбасі не оприлюднено. Тож, особи, громадяни Росії, що є присутніми на Донбасі, та приймають участь в терористичній діяльності злочинних угрупувань, діють поза межами російського законодавства, та визнаються злочинцями, відповідно до ст.359 Кримінального Кодексу Росії – «Найманство».

Такий злочин, згідно російському законодавству, карається позбавленням волі на строк від трьох до п*ятнадцяти років, в залежності від складу злочину.

 

Отже, тероризм на сході України має масштаби міжнародного значення.

Українці, що приймають участь в терористичній діяльності на Донбасі, для України є злочинцями. Присутні там росіяни, теж є злочинцями, але не тільки, відповідно до українського законодавства, а і у відповідності до законодавства Росії... тобто, згідно їхнього ж, рідного законодавства. До того ж, терористична діяльність ведеться з застосуванням російського озброєння та військової техніки, на відрядження яких до театру бойових дій в сусідній країні, офіційних наказів теж не оприлюднено.

А з цього випливає, що військова техніка та озброєння російської армії, що знаходяться на території України, слід вважати вкраденим, з метою нанесення шкоди бюджету Росії, матеріальної шкоди російським збройним силам, та з метою нанесення матеріальної шкоди сусідній державі і вбивства громадян цієї країни в мирний час, що є не тільки злочином проти Росії, а ще й розглядається, як злочинні провокаційні дії в міжнародних відносинах.

Тож, особи, які викрали та доставили озброєння та військову техніку на територію сусідньої держави, з метою її застосування, є міжнародними злочинцями, та підлягають засудженню міжнародним трибуналом.

Таким чином, всі особи, які беруть участь у бойових діях на Сході України, та, при цьому не мають на це відповідних законних підстав, є злочинцями, у відповідності до законодавства України, Росії та Міжнародного Права.

 

«Мінський формат», що був запропонований міжнародною спільнотою, проблеми тероризму в Україні не вирішує, бо з терористами перемовини не ведуться. Та ще й на такому високому рівні.

З терористами домовитись не є можливим, бо всі вони розуміють свій статус, своє становище і знають про невідворотність покарання.

Тож єдине що вирішить проблему тероризму в Україні, так це присутність політичної волі у її керівників.

 

За присутності політичної волі в українській владі, усвідомлюючи масштаб терористичної діяльності на сході України та масштаб збитків, нанесених нею народові України та країні в цілому, з урахуванням рівня небезпеки, яку несе існування злочинних угрупувань на Донбасі, з урахуванням збитків, нанесених російськими найманцями Росії та її збройним силам, з урахуванням іміджу, який було створено Росії на міжнародному просторі та розміру збитків, які несе Росія в результаті міжнародних економічних та політичних санкцій, єдиним вирішенням проблеми тероризму на Донбасі є повне знешкодження та знищення злочинних угрупувань по всій території Донецької та Луганської областей України, з залученням підтримки Уряду Російської Федерації, як країни, яка теж потерпає від тероризму на території України, за участю її громадян.

 

Таке спільне рішення Урядів двох країн є єдиним, що здатне припинити війну в Україні та відновити стосунки з Росією, як з партнером в економічному та політичному полі.

 

Якщо ж Україна не отримає підтримку Росії в боротьбі з тероризмом, вона має самостійно прийняти рішення про повну ліквідацію злочинних угрупувань на території Донбасу, та самостійно встановити контроль над кордоном з Росією.

В такому разі, якщо для проведення даної масштабної операції самостійно, Україні не буде вистачати власних сил та ресурсів, вона залишає за собою право на звернення за допомогою до третіх країн, згідно Міжнародних Конвенцій.

 

Росія ж, у разі відмови від підтримки України в боротьбі з тероризмом, стає країною, що підтримує міжнародний тероризм.

Така країна має бути визнаною країною-терористом на міжнародному просторі, та понести покарання за свою позицію, відносно міжнародної злочинності.

В такому разі, міжнародне співтовариство має негайно припинити всі стосунки з такою країною та заарештувати/заблокувати всі банківські рахунки державних діячів країни-терориста.   

 

Це є вимушеною мірою та єдиною альтернативою «Мінському формату», який не є здатним принести мир на українську землю.

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 494
delete
Юрий Самсыка
Юрий Самсыка, Запорожье, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +2
Всего комментариев: 26, Всего рецензий: 0
Читайте также

Украина стала больше экспортировать агропродукции и меньше импортироватьУкраина стала больше экспортировать агропродукции и меньше импортировать

За январь-март 2017 года, по сравнению с аналогичным периодом 2016 года, наблюдается рост экспорта аграрной продукции на 32,3% до $2,7 млрд и уменьшен ...

Мишель Обама объяснила недовольный взгляд на инаугурации ТрампаМишель Обама объяснила недовольный взгляд на инаугурации Трампа

Бывшая первая леди США  говорит, что пыталась сдержать слезы  ...

Конте сделал Азара еще лучшеКонте сделал Азара еще лучше

Вадим Лукомский разбирает прогресс главной звезды «Челси». ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Комментарии

Petro Boriwiter Запорожье
Рекомендует этот материал. Почему? Логично. Но как заставить нашу власть применить предложенную вами формулу? На мой взгляд - только третий Майдан.Под давлением общественности власть вынуждена будет уничтожить террористов, а не вести с ними переговоры в Минске.
22:47 31/10/16
Юрий Самсыка Запорожье
Дякую за рекомендацію.
Ваше бачення теж не безпідставне та логічне.
Тільки суспільство, (якщо його розтормошити), зможе стати вагомим аргументом.
01:10 01/11/16
Petro Boriwiter Запорожье
А общество уже растормошили. А е-декларации только масла в огонь подлили.
19:58 01/11/16
Юрий Самсыка Запорожье
Справа в тому, що досі нема Провідника.
От і нема під чиїм провідом народу вишикуватись на шляху до мети.
Боюсь, що знову знайдуться якісь політичні шахраї, як і ті, завдяки яким Україну попхали в ЄС.
20:34 01/11/16
"Но как заставить нашу власть применить предложенную вами формулу?" Да никак ее не заставишь! Только свергнув ее, но этого мало, то "корыто" не должно достаться подобным всем предыдущим "попередникам"! Нужна совершенно иная, действительно народная власть! Вот тогда можно и нужно решать проблему Донбасса. А до того... вся статья автора это больше утопия, нежели реальный проект, ведь речь идет о том, что решать проблему должна власть, которая ту проблему и сотворила! Сначала довела благосостояние простого народа до уровня плинтуса, народ начал вымирать, количество жителей Украины уменьшилось ни много, ни мало, на 20%! Затем затеяли АТО (чтоб то вымирание шло более быстрыми темпами), пустили армию против собственного народа, что во всем мире характеризуется как ГОСУДАРСТВЕННЫЙ ТЕРРОРИЗМ (почему-то автор об этом не написал ни слова, не потому ли, что элементарно просчитал, что в таком варианте статью даже в этот "не очень серьезный" раздел Модератор не пропустит?). Наконец, в статье ни слова и о том, о чем говорится здесь: https://ok.ru/profile/348584957939/statuses/65789140664563...
21:50 01/11/16
Petro Boriwiter Запорожье
Власть нужно не свергать, а преобразовывать. И делать это нужно снизу. Сверху будет не преобразование, а только ее видимость(что нынче и питается делать власть). Свержение - насилие, а насилием справедливое государственное обустройство не построишь. Насилие порождает насилие.Просто народ снизу должен преобразовывать свои отношения между громадами и саботировать указания существующих властей.
22:56 01/11/16
Прям детская наивность! "преобразовывать" можно тогда, когда во власти этого хотят, иначе кто и как будет сие "преобразовывать"? Никак! Кроме как свержением! И потом, "насилием справедливое государственное обустройство не построишь" - чушь!
"насилие порождает насилие" - верно, только применяйте сию истину от иной точки отсчета! Власть изнасиловала народ, как только того хотела, вот на это насилие народ и должен отвечать насилием, конечно, в случае, если мирным путем власть имущие эту власть отдать не захотят. Скорее всего - не захотят, значит, выход один - насилие!
23:05 01/11/16
Petro Boriwiter Запорожье
Я не хочу вас переубеждать, так как вы испорчены социалистическим мышлением. Власти могут хотеть или не хотеть - это их хотелки, но если народ перестанет им подчиняться, а создаст свои независимые структуры, то властям придется или смириться или исчезнуть.Ни одна власть не может покорить народ, что осознал свою силу.Два майдана это довели. Нужно будет - будет и третий. Но он уничтожит физически не только власть, а даже тех кто с ней повязан касательно.
23:13 01/11/16
Petro Boriwiter Запорожье
А Поводыря одного мало. Украина будет жить вот за этим принципом:http://h.ua/story/79132/. Там Поводырь или даже Поводыри должны быть в каждой Первичной громаде.
Власть вырвала с контекста сам принцип и решила провести реорганизацию общественного устройства на базе Территориальных громад, но это не первый, а второй уровень нового общества. Да нынче и своим же начинаниям на местном уровне делают препятствия, не дают самоутверждаться Территориальным громадам. Вы думаете что это инициатива местных, нет, это страх высших. Ведь они хорошо понимают, что когда Территориальные громады окрепнут власти олигархата в стране наступит конец.
20:41 01/11/16
Юрий Самсыка Запорожье
Побудова системи влади за принципом "знизу вгору", це дуже цікава тема, і на її шляху постійно будуть утворюватись перепони.
Справа в тому, що як Ви вірно підмітили, це буде кінцем олігархії. А такого не можуть допустити не тільки самі олігархи, які проплачують всі процеси в Україні, а і ті, від кого напряму наші олігархи залежні.
Тобто, це цілеспрямована світова політика у напрямку переділу світу та перерозподілу зон впливу, в рамках глобалізації.
20:58 01/11/16
Petro Boriwiter Запорожье
Во всем воля Божья. Но все зависит от каждого отдельно взятого украинца.Захотят украинцы быть свободными и стать настоящими хозяевами своей земли и своего будущего, тогда и Господь им поможет это осуществить.
21:07 01/11/16
"Во всем воля Божья"... теоретически - да, но практически - он молча созерцает, что творят его чада и чаще мы ощущаем волю не Божью, а волю Дьявола! Контрреволюция 1991 года тоже делалась с благими намерениями о большей свободе, а что в итоге имеем?!
21:37 01/11/16
Petro Boriwiter Запорожье
Зло не может уничтожать зло. Об этом еще Христос говорил, когда его подозревали что он действует по воле дьявола. Не может дьявол хотеть уничтожить дьявольскую безбожную страну. Распадались даже империи в которых вера в Бога была возведена в ранг государственного института, а империя Зла тем более распалась в очень короткий промежуток времени. Никакой контреволюции в 1991 году не было, и революции не было, а было использование конституции где было зафиксировано право наций на самоопределение. РФ согласно этому праву также должна была распасться. И она распадется. Механизм запущеный в 1991 году остановить невозможно.
22:49 01/11/16
Не надо писать ерунды! Какой бы формы ни была смена системы социалистической на ее противоположность - капиталистическую систему, это РЕВОЛЮЦИОННЫЙ процесс! А поскольку в начале прошлого века мы имели РЕВОЛЮЦИЮ, то в его конце поимели КОНТРРЕВОЛЮЦИЮ! И не "право наций на самоопределение" было целью происходящего в 1991 году, а как раз смена СИСТЕМ!
22:56 01/11/16
Юрий Самсыка Запорожье
Петре, говорячи про "Провідника", я маю на увазі провідну силу... на чолі якої буде Провідник.
11:37 02/11/16
Petro Boriwiter Запорожье

А для чего Первичной громаде предводительская сила во главе с предводителем? Первичная громада самодостаточное объединение. Как написано в Скрижале:..."5.Життя, здоров’я, честь і гідність громадян Первинної громади є найвищою соціальною цінністю в Державі. 6. Громадянин відповідальний за громаду в цілому, громада відповідальна за кожного свого громадянина зокрема".

19:13 02/11/16
ABC Житомир
Який в мені наївний, пане автор. Ніби наша проблема у тому, що ми не змогли знайти правильних юридичних визначень. Нашім ворогам на них начхати, а про тих, до кого ви хочете апелювати, як до арбітра, ви занадто гарної думки. Вони звичайно на нашому боці, ну вже аж не так, щоб створювати собі ризики. Це якась дитяча інфантильна позиція. Мінськ трапився тому, що наше військо опинилося на межі поразки. Отож маємо сподіватись на себе, насамперед. А для цього мажемо кріпити державу. Наш головний ворог на цей час – корупція, тобто ми самі, наше соціальне зрадництво
22:10 01/11/16
Petro Boriwiter Запорожье
Минск случился не потому что наше войско оказалось на грани поражения, а потому, что на грани поражения оказались марионетки Кремля и спасти их можно было или окрытым вторжением России(а это война на самоуничтожение: Россия имеет население только в три раза превышающее население Украины, а для того чтобы покорить 45 млн. народ нужно в своем резерве иметь хотя бы 200 млн.)Поэтому было задействовано механизм замораживания конфликта и внедрение в тело Украины вирус сеператизма и федеративного обустройства.
23:01 01/11/16
ABC Житомир
Если бы у нас не было проблем, нам бы незачем было подписывать такое, мягко говоря, невыгодное соглашение
18:22 02/11/16
Petro Boriwiter Запорожье
А кто его подписал? Какие то непонятные особи никем официально не назначенные. Разве Порошенко несет ответственность за их действия? Нет. А он же гарант Конституции. Потому что если бы он их официально назначил, то нес бы за них полную ответственность.
19:05 02/11/16
Юрий Самсыка Запорожье
Не такий я і наївний, шановний колего.
Перш ніж написати щось, я про це думаю.
І якщо я пишу таку "програму", то я не обмежуюсь написаним.
А відносно "арбітра"... то я особисто не бачу в ньому "арбітра". )))
Моя позиція зводиться до того, що Україна не має в світі справжніх друзів. Але є міжнародна політика та міжнародні Конвенції. Для чого вони підписувались?
Якщо хтось не хоче їх виконувати, то він одразу дає відповідь на багато питань, та створює передумови для подальшого визначення його як ненадійного партнера.
От і все.
11:45 02/11/16
ABC Житомир
Та ні, не все. А наслідки такої стратегії?
Зміст Вашої статті у сухому залишку:
Вказати Росії на невідповідність її дій її ж власному законодавству, і на цій підставі примусити її до спільних дій по ліквідації ДНР/ЛРН. Якщо це не спрацює, розпочати силову операцію по придушенню сепаратизму, а у випадку додаткового військового втручання Росії, звернутись до світової спільноти з вимогою вжити всі доступні їм засоби для забезпечення міжнародних норм.
И ось ми починаємо силову кампанію, Росія у відповідь застосовую додаткові сили, наша армія несе втрати, ми звертаємося до світової спільноти і вона висловлює глибоку стурбованість. Що далі?
ОК, ми доведемо комусь, що вони безпринципні боягузи, та чи буде нам від цього якась користь?
Перед тим, як це починати, треба якісно посилити нашу боєздатність та подолати внутрішній розбрат у державі
18:52 02/11/16
Юрий Самсыка Запорожье
Дуже з Вами згоден.
Але Ваш аналіз не поширюється на ВСЕ, що мається на увазі в статті.
Наприклад, Ви не взяли до уваги, що інформація про справедливий, всебічний та об*єктивний суд дійде і до терористів та колаборантів (не сепаратистів, бо сепаратизм не є злочином).
В їх лавах має початись розкол на цьому підгрунті. Бо багато хто з них є ідейними людьми і взяли до рук зброю, тому що не хочуть до ЄС. До того ж, розуміючи, що за всі свої дії вони можуть отримати лише «умовне» покарання, їх мізки мають почати включатись.
Якщо ми не маємо такого суду, про який ведеться мова, то ми маємо його створити!
І це буде – НАРОДНИЙ ТРИБУНАЛ, перед яким опиняться не тільки ті, що взяли до рук зброю, а і ті, що спровокували це. І всі бойовики будуть це розуміти.

Тепер про це спровокування.
Євромайдан закінчився побиттям студентів під стелою.
Далі вже почалась «революція гідності». Люди поїхали до Києва не захищати ЄС та відстоювати нищівну Асоціацію, яку не підписав Янукович, а протистояти свавіллю та вседозволеності й безкарності влади Януковича.
Але в справу влізли політики від парламентської опозиції і «перехрестили» революцію гідності на продовження «євромайдану».
Але вони цим порушили Конституцію!
В Україні лише НАРОД має обирати напрямок... курс... інтеграцію.
Але референдуму не було! Тобто, політики порушили законне конституційне право громадян України, тим самим спровокували розкол в суспільстві. І це є величезним злочином, який призвів до протистояння.
Тож, поруч із «гіркіними» та «медведчуками» перед трибуналом мають постати і ті політики, що порушили Конституцію України та довели країну до таких наслідків. І про це теж будуть знати бойовики!
Тепер відносно того, хто стане виконавцем того, що написане в статті.
Звичайно, що сьогоднішня влада на це не піде. На це здатна лише НАРОДНА ВЛАДА, про яку згадував вище Анатолій Литвиненко. Але, нажаль, він її бачить дещо інакше. )))
Створення ж такої влади є вже іншою темою для іншої статті/статей. )))
16:55 03/11/16
ABC Житомир
Я з вами згоден, що так зване прагнення в Європу - це шкідливий лозунг. Він, крім того, що розколов країну, випустив у євросвисток всю народну енергію, яку б слід було спрямувати на боротьбу з корупцією
18:26 04/11/16
Юрий Самсыка Запорожье
А от в цьому я повністю згоден з Вашою думкою.
21:44 05/11/16
Юрий Самсыка Запорожье
Шановні колеги!
Згадайте, звідки взявся "Мінськ" і в яку мить?

Давайте звернемось до фактів.
1. Наші війська стояли під Донецьком.
Донетчани контактували з армійцями (це я знаю від самих донетчан), і були готові пожити кілька днів у підвалах, бо хотіли щоб якнайшвидше розпочався штурм Донецька.
2. Між сторонами вже існувала домовленість про обмін пролоненимим "всіх на всіх".
Ситуація близилась до розв*язки, і тут - почався "Мінськ".
Домовленості прро обмін полоненими були скасовані, а війська почали відходити від Донецька.
І що далі?
А далі почався контрабандний бізнес і провокаційні обстріли, з метою утворення картинки бойових дій.
11:35 02/11/16

Live

53 мин. назад

Сергей Власов пишет рецензию на публикацию Мінкульт і туалети в музеї перед Євробаченням

2 час. назад

Myhail Antonyshyn публикует статью Старий мотлох українців

2 час. назад

viktor trigub публикует статью Мінкульт і туалети в музеї перед Євробаченням

5 час. назад

Евгений Вермут публикует статью ЧТО ТАКОЕ АВТОМОБИЛЬ или ЕЩЕ РАЗ О РАССЕЯННОСТИ

5 час. назад

Евгений Вермут комментирует материал Ru (пародия)

6 час. назад

Сергей Власов пишет рецензию на публикацию Как российские ПВО на установке С-300 защищали сирийский аэредром

6 час. назад

antov рекомендует материал Как российские ПВО на установке С-300 защищали сирийский аэредром

6 час. назад

antov пишет рецензию на публикацию Как российские ПВО на установке С-300 защищали сирийский аэредром

6 час. назад

antov рекомендует материал ОНИ БОРОЛИСЬ С КОММУНИЗМОМ Гл.6 ч.4

7 час. назад

Володимир Бровко комментирует материал ОНИ БОРОЛИСЬ С КОММУНИЗМОМ Гл.6 ч.4

7 час. назад

Сергей Власов пишет рецензию на публикацию Иерусалим-Киев:
выставка в Музее Шолом-Алейхема

7 час. назад

Джудит Алибабаевна комментирует материал Ru (пародия)

7 час. назад

antov рекомендует материал Кто заправляет в судах Украины?

7 час. назад

antov пишет рецензию на публикацию Кто заправляет в судах Украины?

8 час. назад

antov пишет рецензию на публикацию ОНИ БОРОЛИСЬ С КОММУНИЗМОМ Гл.6 ч.4

8 час. назад

antov рекомендует материал ОНИ БОРОЛИСЬ С КОММУНИЗМОМ Гл..5 ч.1

8 час. назад

antov пишет рецензию на публикацию ОНИ БОРОЛИСЬ С КОММУНИЗМОМ Гл..5 ч.1

8 час. назад

antov рекомендует материал ОНИ БОРОЛИСЬ С КОММУНИЗМОМ Гл..4 ч.4

9 час. назад

antov рекомендует материал ОНИ БОРОЛИСЬ С КОММУНИЗМОМ ч.6. гл.3

9 час. назад

antov рекомендует материал ОНИ БОРОЛИСЬ С КОММУНИЗМОМ Гл..2 ч.4

9 час. назад

antov пишет рецензию на публикацию ОНИ БОРОЛИСЬ С КОММУНИЗМОМ Гл..2 ч.4

9 час. назад

antov рекомендует материал ОНИ БОРОЛИСЬ С КОММУНИЗМОМ Гл.6 ч.1

9 час. назад

antov пишет рецензию на публикацию ОНИ БОРОЛИСЬ С КОММУНИЗМОМ Гл.6 ч.1