О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Политика  10 июня 2016 12:47:50

Козирі в рукавах, або - доля України

 

Частина перша: «Чому ми такі бідні».

 

Багато хто сьогодні замислюється над питанням – чому ми такі бідні, і що чекає Україну, з огляду на події, у вирії яких вона опинилась. А прогнози ті, на мій погляд, самі не втішні. Наприклад, якщо почати з того, що на момент розпаду СРСР, Україна була «третьою економікою Європи», а сьогодні вона є, без перебільшення, країною «третього світу», то і взагалі страшно подумати про те, якою вона має стати років через десять. А через двадцять… двадцять п*ять? Але ж, давайте спробуємо бути об*єктивними і конкретними. Давайте спробуємо розібратись у фактах, деталях, причинах та тенденціях. А там, можливо, ми зможемо відшукати і відповіді на питання, які нас більш за все хвилюють. Можливо, пощастить знайти і вирішення наших проблем. Та давайте будемо послідовними.

Отже, ні для кого мабуть не секрет, що ведення самостійної політики в окремо взятій країні, на сьогоднішній день, не є можливим. Причиною тому – повна залежність внутрішньої політичної та фінансової системи від впливу світових фінансових корпорацій. Тож, економічний стан України, як і інших країн, в повній мірі залежить від, так званого, зовнішнього фактору. Так є, так і буде, бо сучасні світові тенденції спрямовані в напрямку глобалізації. Одним же з основних напрямків глобалізації є створення глобальної фінансової мережі, де всі національні фінансові системи мають бути інтегровані саме в цю мережу єдиної, загальноприйнятої міжнародної валюти. Цією ж валютою є не гривня, не крона чи російський «рубль». Нею є - долар США. Отже, вся світова фінансова мережа є підпорядкованою приватній структурі – ФРС, яка «малює» долари та контролює їх обіг. А МВФ є підрозділом, підпорядкованим ФРС. 


Така обставина не дозволяє Україні, як і іншим країнам, самостійно проводити грошову емісію, з огляду на потреби держави та потреби її громадян. Кількість грошової одиниці в грошовому обігу країни має повністю відповідати кількості американського долара, що знаходиться у золотовалютному запасі країни. Кількість же доларів у золотовалютному резерві залежить від кількості грошей, отриманих в результаті експортних операцій.

 
Саме тут ми маємо згадати і взяти до уваги, що починаючи з моменту початку капіталізації української економіки, приватні власники підприємств отримали прямий доступ до міжнародних ринків. Отже вони, ще з тих часів, отримали можливість проводити експортно-імпортні операції без участі держави. Ця обставина допомогла їм знайти варіанти вирішення проблем, пов*язаних з податковим навантаженням в Україні. Для цього їм достатньо було знайти країни з найменшим податковим навантаженням, де зареєструвати свої філіали, та відкрити рахунки в закордонних банках, для спрощення розрахункових операцій з закордонними партнерами. Пізніше це було названо «офшорними зонами». 


Таким чином, отримуючи кошти в іноземній валюті за свій експорт, новоутворені бізнесмени почали залишати ці гроші на своїх рахунках в іноземних банках, тобто в офшорних зонах. В результаті, країна почала втрачати податки в бюджет і валюту у свій золотовалютний резерв. Фінансова система країни почала худнути. З роками, в умовах надзвичайного податкового навантаження в Україні, до такого способу збереження своїх грошей почало долучатись все більше і більше підприємців та бізнесменів. До них почали доєднуватись і політики, бо політика в корумпованій Україні теж стала бізнесом, до того ж – брудним.


На даний момент, практично всі українські гроші знаходяться за межами країни, і повернути їх в Україну є дуже складним завданням, на виконання якого у політиків зазвичай не вистачає політичної волі, бо їхні гроші теж там. А якщо взяти до уваги обставину, що власники грошей, тримаючи їх в закордонних банках, є об*єктом уваги міжнародних фінансових корпорацій, то і взагалі розуміємо, що вони всі є в повній залежності від волі світових фінансових магнатів. Отже, нашими грошима та нашими політиками керують сили, які знаходяться за межами нашої країни, та мають певні економічні інтереси щодо українських копалин та ресурсів. Український же народ їх цікавить лише в частині необхідної кількості робочої сили для роботи на видобуванні копалин та обслуговування їх ТНК, що планується розташувати на території України, в рамках програми глобалізації. Між іншим, цей процес вже розпочато. Також, розпочато і процес розпродажу українських підприємств іноземним бізнесменам. А в парламенті України вже ведуться дискусії, щодо зняття мораторію на продаж українських земель. Отже, Україну вже попередньо розділено на зони впливу іноземних, так званих, інвесторів.
Українські ж політики, з кожним днем все інтенсивніше звертаються до МВФ за черговими позиками, постійно збільшуючи державний зовнішній борг. Отримані позики, у вигляді іноземної валюти, розподіляються з урахуванням корупційної складової. Тож вкрадені гроші теж полишають Україну і осідають на закордонних банківських рахунках осіб, що мають відношення до розподілу коштів. Таким чином, грошей в Україні постійно стає менше, а державний зовнішній борг продовжує зростати.

Ще кажуть, щоб бути багатим, треба менше красти. І це правильно. Але не можна забувати про те, що ми не самі живемо на цій планеті. Тож ми мусимо враховувати «зовнішній фактор». Нажаль, Україна сьогодні не може претендувати на роль лідера у світовому співтоваристві. І ця обставина змушує нас бути надто уважними до світових тенденцій. Ми ж, за звичкою, вважаєм, що немає перепон для побудови щастя на нашій землі, тому й довіряємо це нашим політикам, не поставивши їм певних умов.

Ми, громадяни, забули, що маємо свою Конституцію, де чітко написано, що народ є єдиним джерелом влади в Україні, тобто – головним... хазяїном всіх ресурсів, землі, неба та копалин. Забули, що її треба вивчати, щоб усвідомити свою роль в житті країни. Забули, що саме ми... самі маємо визначати, як має жити наш народ, і яке майбутнє має чекати наших дітей. Ми віддали всі важелі в руки тих людей, які опинились під впливом політики закордонних магнатів.  

І це є відповіддю на перше питання - чому ми такі бідні?

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 11480
delete
Юрий Самсыка
Юрий Самсыка, Запорожье, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +8
Всего комментариев: 34, Всего рецензий: 2
Читайте также

Скандал в Одессе: центр перекрыли ради парковки, а главного парковщика поймали на взяткеСкандал в Одессе: центр перекрыли ради парковки, а главного парковщика поймали на взятке

Из-за разметки водителям приходится ездить по встречной полосе ...

Люди со всего мира помогают бездомному, который спасал детей во время теракта в МанчестереЛюди со всего мира помогают бездомному, который спасал детей во время теракта в Манчестере

Мужчина начал помогать детям, вытаскивать осколки и оказывал раненым посильную помощь до приезда медиков ...

В Нижнем Новгороде прошёл «Ресторанный день»В Нижнем Новгороде прошёл «Ресторанный день»

Нижний Новгород на день окунулся в праздник для гурманов. Здесь проходит фестиваль «Ресторанный день». А это значит, что в городе появились десятки ка ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

06:44 29/07/16
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
 
Игорь Марков Днепропетровск
А кто виноват? Путин? Масожидоны? 1945 - вдребезги разбомбленная Германия. 1991 - богатейшая страна Европы, переполненная промышленным предприятиями, НИИ и прочим. Прошло 25 лет... Москали все украли? Вна украине долларовых миллиардеров больше, чем в любой стране Европы.... А мы о гидности заботимся,,,, Ну-ну.
13:51 03/01/17
10:18 11/10/16
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Игорь Марков Днепропетровск
Довольно трезвая и взвешенная позиция

Комментарии

ко ко Одесса
smile Пити треба менше - і ми будемо багаті! Слава Україні!
15:45 10/06/16
Юрий Самсыка Запорожье
Ну це кому як.
18:12 10/06/16
ко ко Одесса
smile Звичайно, кому як, кому - хлів, кому - кабак, кому що, а курці - просо, тому й бідні, що дурні! Слава Україні!
09:29 12/06/16
Игорь Марков Днепропетровск
Так непонятно - кто виноват, глобализация или украинские бизнесмены и политики. Польша тоже в мировой финансовой и экономической системе, но не в нищете, как мы. Может, потому что все наши руководители покидают свои посты, многократно увеличив свои немалые капиталы?
07:29 20/11/16
Мы ненавидели СССР,а сегодня плачем о СССР подобно выжившим из ума старикам. Достаточно Сталина и Ленина , КГБ и КПСС совковой

Читать полностью: http://h.ua/stories/302693/#ixzz4BHXDpyFr
17:47 11/06/16
Юрий Самсыка Запорожье
Вибачте, це хто плаче?
15:15 18/06/16
С 91 года украинская националистическая политика была направлена на разделение Страны, на искоренении русского языка, русской культуры. В Стране, как тараканы, расплодились националисты, даже неонацисты. Ломать не строить. А они то строить не умеют. Интеллекта то нет. Вот и маемо, шо маемо. Что было уничтожили, прогуляли, пропили, разворовали а нового не создали. Теперь эти горе политики, да и журналисты, ищут виноватых. Оказывается Янукович и Путин. Нет мозгов, считай калека.(Старая одесская присказка).
13:22 16/06/16
Юрий Самсыка Запорожье
Багато з чим мушу погодитись. Але.
Ви вважаєте, що Путін з Януковичем не винні?
А хто повністю зруйнував боєздатність української армії?
Хто правозахисників зробив "грошезахисниками"?
Хто, на той час, розікрав Україну? Не Янукович і компані?
А те що все у нас робиться безглуздо... згоден. Тільки от, не зовсім воно безглуздо й робиться. Це НАМ з Вами здається,що безглуздо.
В дійсності, там дуже добре розуміють, що вони роблять і для чого.
15:20 18/06/16
Игорь Марков Днепропетровск
А до и после Януковича никто ничего не украл....
10:20 11/10/16
Игорь Марков Днепропетровск
Ага. Рука Москвы и запроданцы. А сколько лет Янукович был при власти? И когда было хуже - при нем или сейчас?
07:31 20/11/16
Геннадий Москаль Днепропетровск
Рекомендует этот материал. Почему? Для роздумів.
22:22 24/06/16
Геннадий Москаль Днепропетровск
На мій погляд, тезіс "на момент розпаду СРСР, Україна була «третьою економікою Європи" перебільшений. Так, робилося багато чого, але, окрім сільхозвиробництва - кому воно було потрібне? Якої воно було якості? Якби та єкономіка була ефективною, то ми б і жили як третя країна в Європі по статкам. Але цього щось не було видно. Якби так все було гарно, то радянський Союз не розпався би.
22:35 24/06/16
Юрий Самсыка Запорожье
Не знаю, хто це тут "мінусики" ліпить, але розпад СРСР, це окрема тема.
На міжнародному ринку Союз був одним із основних постачальників сировини та енергоресурсів. Падіння ж світової ціни на нафту стало для нього фатальним.
А ще зіграла велику роль антиалкогольна кампания Горбачова-Лігачова.
Тобто, все робилось так, як це й мало робитись для знищення імперії.

Це глибока тема.
Тут варто було б замислитись і над тим, чиї інтереси лобіював перший та останній президент СРСР.
А рівень економіки, дійсно був дуже високим.
Відносно якості... так ми ж не бачили й не їли того, що постачалось на експорт. (А робити ми вміли.)
00:12 25/06/16
Геннадий Москаль Днепропетровск
Я зовсім не зважаю на ці мінуси.
Ключове питання - ціни на сировину та енергоресурси. Про що це говорить? - а про те, що, в країні була ставка на це, а не на ефективність економіки. Це ми бачимо у сучасній Росії. Де санкції та падіння цін на природні ресурси приводять до стогнації. І дуже погано, що у базисі економіки стоїть споживання алкоголю.
Звісно, тема глибока, яку не осягнеш у в одній статті.
Я би не став кидати камені в адресу Горбачова. Він бачив більше, ніж ми. І, я вважаю, його згубила "середня ланка" на місцях, якій зовсім не потрібні були зміни у внутріщньодержавних відносинах, де на першому мчсці було "телефонне право". І, як він казав, прєклонєніе перед лідером, якщо точніше - підлабузничество.
Рівень економіки... Справа у тому, що вона була екстенивною, простіше - на "авось". Серед маси непотрібного знаходилось корисне, але небагато. Але і останнє використовувалось вкрай неефективно, бо була "оглядка" на партійні органи, а не на здоровий глузд.
Вибачте, але при Радянеському Союзі ми жили гірше , ніж зараз. Я розумію, що це звучить трохи дивно, але... Я зараз купую те , що хочу, звісно, коли можу. А для того, щоб "могти" -требв працювати і працювати, а не сподівтись на милість "куміра".
02:15 25/06/16
Юрий Самсыка Запорожье
Де з чим можу погодитись. Але одну і ту ж річ кожен бачить - зі свого боку.
Наприклад, відносно того, що ми зараз живемо краще.
Знаєте, я за часів СРСР, міг купити собі набагато більше, ніж зараз.
Навіть, на фоні того, що в магазинах нічого не було, у кожного в холодильнику було ВСЕ, що називалось "дефіцит".
Зараз же, все це є в магазинах, але купити його не можливо.
Відносно планової економіки, яка була за часів СРСР, то там були й недоліки.
Але, в той же час, зарплатня платилась і пенсії виплачувались. Пенсійний вік знижувався, даючи таким чином, можливість молодому поколінню отримувати своє перше робоче місце. В країні не було безробіття! За комунальні послуги та інше, уряд не ставив свій народ на коліна.
Дійсно, тоді боялись та оглядались на патрійні органи. Але! Тоді - чогось боялись! Зараз же не бояться нічого і нікого. Злочинці стільки нахапали, що сьогодні купують собі місця в парламенті та купують депутатів... які за гроші лобіюють інтереси тих злочинців, які вже стали "впливовими" людьми.
Тож, зважаючи на всі недоліки СРСР, я не можу сказати, що зараз ми живемо краще.
Для справки - ми зараз на останньому місці по рівню мінімальної зарплатні серед країн третього світу. Ось таблиця:
Гондурас - 215 дол.
Ангола - 170 дол.
Монголія - 141 дол.
Нігерія - 115 дол.
Афганістан - 98 дол.
Камерун - 71 дол.
Венесуела - 58 дол.
Індія - 57 дол.
Україна - 41 дол. !!!!!!

Відносно ж Горбачова... моя позиція не похитна. (Гарвардський університет) ???
19:34 25/06/16
ко ко Одесса
Цікаво, Юро, але дуже непатріотично! cry
23:52 25/06/16
Игорь Марков Днепропетровск
...Купую коли можу..., а коли можешь? Хто ще може?
10:24 11/10/16
Игорь Марков Днепропетровск
Кроме сельхозпроизводства.... Армия вторая после росийской в Европе, авиа- судостроение, танки, ракеты, трактора, ископаемые от нранита до урана.... До сих пор разворовать не могут.
10:23 11/10/16
Игорь Марков Днепропетровск
А ракето-и авиастроение? А Криворож- и Запорожсталь? Да и вообще, впечатление что Вы совершенно не помните УССР
07:34 20/11/16
Юрий Самсыка Запорожье
Дякую Вам за рекомендацію.
00:05 25/06/16
Юрій Гай Киев
Рекомендует этот материал. Почему? Ми віддали всі важелі в руки тих людей, які опинились під впливом політики закордонних магнатів...
15:17 15/07/16
Юрий Самсыка Запорожье
Так. Ви праві.
Але ми це зробили не шляхом відкритої відмови від цих важелів, а шляхом пасивного спостерігання та мовчазної згоди.
16:16 15/07/16
Рекомендует этот материал.
06:44 29/07/16
Юрий Самсыка Запорожье
Дякую Вам.
11:10 25/09/16
Рекомендует этот материал. Почему? """"ВЕСЕЛЫЕ ИСТОРИИ ЭКРАН ПОКАЖЕТ ВАШ"""" http://www.stihi.ru/2016/10/15/9929
22:00 15/10/16
Юрий Самсыка Запорожье
Дякую вам за рекомендацію.
22:24 15/10/16
ABC Житомир
Тож виходить, бідні, тому що щось забули. А мені здається, не тому. А тому, що не маємо на кого покласти свою спільну волю, немає якісного об’єкту довірі. Тому й не створюється сила, яка б зрушила наш потяг з місця. Бо навіть мільйони свідомих і добре обізнаних людей це лише окремі люди. А чому не маємо? – тому що наше людське середовище піднімає вгору лише пройдисвітів. И це наша спільна вина (або, як що хочете - проблема), як нації. Бо кожен такий пройдисвіт мав оточення, яке его не зупинило, у якому він не опинився у соціальній ізоляцій за свої дії, яке спокушувалось матеріальними вигодами від зав’язків з ним.
19:07 31/10/16
Юрий Самсыка Запорожье
Тут про це трохи ширше.
Знайдіть, будь ласка, час для ознайомлення.
https://www.youtube.com/watch?v=VLbWV5MBHuA
23:39 19/01/17
ABC Житомир
Дякую, було дуже цікаво подивитися
17:27 20/01/17
Юрий Самсыка Запорожье
Було б добре, якби найбільша кількість українців це проглянула.
23:45 20/01/17
Рекомендует этот материал.
21:26 19/01/17
Юрий Самсыка Запорожье
Дякую Вам.
00:13 20/01/17
В Кагановский Днепропетровск
Рекомендует этот материал.
21:33 19/01/17
Юрий Самсыка Запорожье
Дякую за рекомендацію.
00:13 20/01/17

Live

4 час. назад

Житель из Харькова комментирует материал СТАТЬ БЫ…

5 час. назад

Евгений Вермут комментирует материал СТАТЬ БЫ…

7 час. назад

Ирина Власенко комментирует материал С днем филолога вас!

8 час. назад

Анна Креславская пишет рецензию на публикацию С днем филолога вас!

8 час. назад

Анна Креславская рекомендует материал С днем филолога вас!

8 час. назад

Владимир Некрасов комментирует материал Моя книга!

8 час. назад

Ирина Власенко комментирует материал Моя книга!

9 час. назад

OPaliychuk комментирует материал ВИГАДАНІ ЗАГАДКИ

9 час. назад

OPaliychuk удаляет комментарий к материалу ВИГАДАНІ ЗАГАДКИ от OPaliychuk

9 час. назад

Анна Креславская рекомендует материал Апрель, апрель, мне не хватает слов...

9 час. назад

Владимир Некрасов публикует статью Моя книга!

10 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал МОССАД над Русью

10 час. назад

Житель из Харькова комментирует материал СТАТЬ БЫ…

10 час. назад

Жиго публикует статью Та добра мить

11 час. назад

Мария Триска комментирует материал Євробачення 2017: враження від проведення конкурсу

11 час. назад

Мария Триска комментирует материал Євробачення 2017: враження від проведення конкурсу

11 час. назад

Ирина Власенко публикует статью С днем филолога вас!

11 час. назад

Денис Корзун публикует статью МОССАД над Русью

11 час. назад

Анна Креславская публикует статью Conditio sine qua non

11 час. назад

Евгений Вермут комментирует материал СТАТЬ БЫ…

11 час. назад

Житель из Харькова комментирует материал СТАТЬ БЫ…

13 час. назад

Дмитрий Соловьев комментирует материал СТАТЬ БЫ…