О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Интересно в интернете  2 июня 2016 14:14:23

Автор: Лящук Ольга

Фотографія – ніщо. Мене цікавить життя.

  Анрі-Карт.є Брессон народився 22 серпня 1908 року в містечку Шантлу неподалік від Парижу. Мистецтвом він почав цікавитися ще в юному віці, відвідував заняття рисунку по вівторкам та четвергам і мріяв про те,щоб вони були кожен день. В той час,майже у кожної дитини була камера  Brownie-box, і Анрі вже тоді почав фотографувати ,час від часу,зазвичай свої літні канікули, щоб складувати фотографії напам.ять у альбом. В грудні 1913 року,він вперше зустрів свого дядю Луі,який ще глибше ввів його у світ мистецтва,зокрема почав займатися з ним живописом. Хоча,він помер у 1915 році, пройдені уроки справили на Анрі невиправне враження і він вирішив продовжувати вивчати мистецтво.

В 1930 році під час своєї подорожі до Африки, молодий художник познайомився з роботами Ежена Атже( Atge), які відкрили для нього досить унікальні можливості у фотомистецтві. Але, «останньою краплею» став знімок Мартіна Мункачі ,де троє чорношкірих голих хлопчиків біжать в озеро Танганьїка. Саме естетика та динамічність цієї фотографії ,спокусила купити свій перший «справжній»фотоапарат, який мав технічну особливість знімати тільки те,що не рухається. Але цьому фотоапарату не було накреслене довге життя, через рік від клімату Африки він покрився цвілюю,а емульсія фотокарток зацвіла. Згодом Анрі відкрив для себе новий фотоапарат Лейку, і почав блукати по вулицям у пошуках кадру вартого уваги.

Після початку війни,в 1939 році,Карт’є-Брессон вступив до французької армії в званні капрала армійського кінофотопідзрозділу.Коли нацисти захопили Францію,фотограф попав в полон , звідки з третьої спроби ,після тридцяти шести місяців ув.язнення,втікав,щоб повернутися в Париж та долучитися до руху Опору.

В 1947 році він став одним із засновників знаменитого міжнародного об’єднання фоторепортерів «Магнум». Створення цієї організації було відповіддю на некоректну політику багатьох західних агентств і журналів. Агенти «Магнума» пропонували редакціям готові ексклюзивні матеріали,у яких за умовою договорів,не можна було змінити хоча б одну кому чи відкадрувати хоча б одну світлину. Це агентство об.єднало в собі найбільш талановитих та енергійних фотожурналістів Європи, в числі яких був знаменитий воєнний фоторепортер Капа.

В якості фотографа Карт.є Брессон співпрацював з провідними західними виданнями: «Вог», «Лайф»  и «Харперс базар» . Перед його об.єктивом представили як і побутові сюжети,так найзначніші події 20 столття,як звичайні люди так і відомі персони. Ось деякі імена знаменитих моделей Брессона : Ірен і Фредерік Жоліо-Кюри, Альбер Камю,Поль Валері,Трумен Капоте, Жан Ренуар, Андре Бретон,Мерелин Монро,Коко Шанель,Жан Поль Сартр,Езра Паунд,Луі Аргон.

Мистецтво,яке вознесло його на Олімп,як завжди ставилось Карт.є-Брессоном нижче уроків живописом або рисунком. Сам художник виражав свою позицію такими зауваженнями: «Фотографія сама по собі мене не цікавить. Я просто хочу захопити шматочок реальності. Я не хочу нічого доводити,нічого підкреслювати. Речі та люди говорять самі за себе.Я не займаюся «кухнею». Работа в лабораторії або в студії у мене визиває нудоту. Ненавиджу маніпулювати – ні під час зйомки,ні після, в темній кімнаті. Хороше око завжди помітить такі маніпуляції.Єдиний,момент творчості – це одна двадцять п.ята секунди,коли клацає затвор, в камері миготить світло і рух зупиняється».

Про цю дивовижну реакцію,талант та його методах до цих пір ходять легенди. Наприклад,досить широко прославилася «невидимість фотографа» ,його моделі в більшості випадків і не підозрювали,що їх фотографують( для кращої маскування Карт.є – Брессон заклеював блискучі металічні частини свого фотоапарата чорною ізолентою). Він ще відомий тим,що старався знімати сюжет в момент досягнення ним піка емоційної напруги, «вирішаю чого моменту». «В фотографії візуальна гармонія може витікати тільки із розвинутих інстинктів» – Анрі Карт’є Брессон.

 

Фотографія – ніщо. Мене цікавить життя.

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 1281
delete
Лящук Ольга, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +0
Всего комментариев: 0, Всего рецензий: 0
Читайте также

Видео изготовления флейты из морковки взбудоражило интернетВидео изготовления флейты из морковки взбудоражило интернет

Видео превращения стало хитом Facebook: его посмотрели более 14 миллионов раз ...

У Мінську під час репетиції параду танк на швидкості збив стовпУ Мінську під час репетиції параду танк на швидкості збив стовп

Під час інциденту ніхто з людей не постраждав. ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

Комментарии

Live

11 мин. назад

Леонид Жмурко комментирует материал Марине

1 час. назад

Геннадий Москаль рекомендует материал Марине

1 час. назад

Жиго комментирует материал Сусідка

2 час. назад

Элина Данилина рекомендует материал Сусідка

2 час. назад

Элина Данилина рекомендует материал Марине

3 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал «У травці любо котику лежать…» (українською і російською)

4 час. назад

Леонид Жмурко публикует статью Марине

4 час. назад

Анжелика Исидина комментирует материал Ублюдоки у власти 2. Матиос и его подельники. Дело Журавлева и не только: созданное на песке в песок и обратится.

5 час. назад

yarina рекомендует материал "Море – у сні – незвичайне..."

5 час. назад

Pavel Gandyara комментирует материал Ублюдоки у власти 2. Матиос и его подельники. Дело Журавлева и не только: созданное на песке в песок и обратится.

5 час. назад

Marchuk Nadia пишет рецензию на публикацию Мой безвизовый дебют

5 час. назад

Cawka комментирует материал Конец эры смартфона?

5 час. назад

Pavel Gandyara пишет рецензию на публикацию Ублюдоки у власти 2. Матиос и его подельники. Дело Журавлева и не только: созданное на песке в песок и обратится.

5 час. назад

Вікторія Івченко комментирует материал «У травці любо котику лежать…» (українською і російською)

5 час. назад

Жиго публикует статью Сусідка

5 час. назад

Жиго комментирует материал Голосять про пустку відстані...

6 час. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал Мой безвизовый дебют

6 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал «У травці любо котику лежать…» (українською і російською)

6 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал «У травці любо котику лежать…» (українською і російською)

6 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Знай наших!

6 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Знай наших!

7 час. назад

Володимир Бровко публикует статью ОНИ БОРОЛИСЬ С КОММУНИЗМОМ Кн.2 гл.5 ч.4-4

8 час. назад

Вікторія Івченко публикует статью "Море – у сні – незвичайне..."