О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Интересно в интернете  10 мая 2015 22:56:47

Автор: antov

УКРАЇНО! ЩО ТИ СВЯТКУЄШ?

УКРАЇНО! ЩО ТИ СВЯТКУЄШ?
   
УКРАЇНО! ЩО ТИ СВЯТКУЄШ?

УКРАЇНО! ЩО ТИ СВЯТКУЄШ?

А дійсно! Адже можна вважати, що святкує зараз Україна, незакінчені бойові дії з сепаратистами, за переважною участю московітів! Може воно і не так, та дійсність нагадує! Чи може той, хто фактично і доказово показав, що оті януковичі фактично та цілеспрямовано знищили українську армію – помиляються? Ні! Вони залишили тільки ту складову, яка оберігала януковський трон від власного народу. Та наштампували вищий командний состав, який нічого не робить, а тільки нагороди збирає! Може чули сталий вислів «покарання невинних і нагородження непричетних» - так там і насправді жили. Непомірні пенсії для вищого командного складу, почесті, проживання в найкращих умовах. А той хто, насправді порох нюхав, неважливо в «афгані», чи  «чорнобиль захищав», тим ще довести треба, що він дійсно «заробив увагу держави». Зверніть увагу у деяких, пенсія державна та персональна. А в інших, така що до персон далеко! Правда кажуть, що зараз армію трохи відновили, менше ніж за рік суттєво оновили і загартували в боях.... Але! Ті люди ж, що військові, що цивільні, які менше за всіх зробили, майже ні за що не відповідали і не відповідають. А ті інші, ніби винні, і літні, і жінки, і діти, гинуть на тій клятій війні чи то АТО і зараз. Ллється кров, люди лишилися житла, багатьом нема де робити і деяким складно, навіть пенсію отримати.... От скажуть, пожалів ідіотів, які самі собі і війну нав’язали, самі запросили до себе окупантів, звали Путіна на Донбас, а тепер і самі собі раду не можуть дати. Якщо це навіть і вірно, але не така вже велика частка у нашому  донбасівському суспільстві, яка в цьому винна. Є і такі, яким ота злочинна влада самім поперек горла! Є ще і такі, які просто про це і не згадували і вважали отим донецьким олігархам, владі, їх опричникам і хазяям своє, а трударям своє, аби гроші за труд справно сплачували... Є достатньо велика доля тих жителів Донеччини, яким разом взяті януковичі, комуністи, російські ЗМІ настільки запудрили мозок, що вони і справді досі вважають винними бандерівців, українських фашистів, націоналістів, майданівців, правий сектор, а путінських і своїх домашніх злодіїв патріотами....

Залишимо всіх їх в покої та зануримось в справжню історію, не ту про яку Москва співала і досі співає, а про дійсні факти:

1.    Що Московія прагнула до перемоги «світової революції» факт! Ідеолух світового пролетаріату писав «диктатура слово жорстоке, криваве...» – і це відповідало дійсності. Світова революція без крові не мислилась. І те про що писав В. Суворов – про «криголам революції» це не балачки, це дійсний факт, щоб там не верещали прихильники комунізму, що путінського, що симоненківського зразку!

2.    Що Сталін разом з Гітлером винні у розв’язанні Другої світової – це факт, нині вже став неспростовним, не так, як в радянські часи. І факт існування пакту Рібентропа Молотова не заперечиш, як намагалися зробити під час розвалу СРСР, і ганьба яку побачили, коли прибалти покинули ВР Московії нічим не спростуєш.

3.    А ті потаємні данні, яки тільки-но стали відомі, скільки загинуло з нашого боку, та яка частка там українців, хто на своїх плечах виніс війну. Може навести відомості, скільки загинуло в Гулазі і скільки в фашистських концтаборах. Додайте померлих на радянщині від голоду! Та скільки було закатовано! 

 

А що нам і зараз трандять? Чи можна вірити патологічним брехунам, тим більше таким одарованим послідовникам Геббельса. Наводити додаткові подробиці в такій невеликій публікації, як ця – не має сенсу. Їх достатньо було б і на величезні томи.

Ніхто проти того, що наш народ (в якій би формі це не було) творив величезний подвиг, разом з іншими громадянами канувшої в літу «тюрми народів» сумніву нема. Ніхто проти цього не заперечує, незалежно де б вони не воювали, в Червоній Армії, в УПА, партизанами, чи випало так що в Армії Крайовій, або в Гвардії Людовій, або навіть, у французьких «макі»!

Мій батько пройшов у складі Червоної Армії і Польські події, як раніше називали приєднання західних земель до СРСР, Фінську кампанію – так звали війну СРСР проти Фінляндії, брав участь в бойових діях проти Германії (закінчив у Кенігсберзі, Східна Пруссія, яка і досі чомусь Калінінград) і проти Японії (закінчив у Пхеньяні) і чув і з його і з багатьох інших вуст, про «свято зі сльозами на очах». Так воно і було! Та це свято не для політичних аферистів, що підтримують Московію і її нинішні претензії на світ, що і зараз чомусь повинен бути «руськім світом»! Ні! На Україні повинно бути не свято і не «слава кремляндії». Повинен бути День пам’яті героїв Другої світової і 8 травня, як і у справжніх людей!  І шанування безпосередньо причетних....

А те, що у людей, які пережили військові роки, було, є і залишиться ПАМ`ЯТЬ, як і у тих, хто на своєму посту, часом і не за своєї волі пережив багато....

Нарешті почули правду про те скільки в Другій Світовій на нашому боці загинуло, та скільки серед них було українців  (насправді). Знайдіть та оцінить!!! Самі, щоб ніхто не смів стверджувати інше....

 

УКРАЇНО! ЩО ТИ СВЯТКУЄШ?
  
УКРАЇНО! ЩО ТИ СВЯТКУЄШ?
  
УКРАЇНО! ЩО ТИ СВЯТКУЄШ?

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 2962
Отредактировано: 10-06-2015 [09:32]
delete
antov
antov, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +11
Всего комментариев: 24, Всего рецензий: 5
Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

14:46 11/05/15
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
yarina Киев
Та наштампували вищий командний состав, який нічого не робить, а тільки нагороди збирає!

Читать полностью: http://h.ua/story/418464/#ixzz3ZpV6aGfy
19:15 11/05/15
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
outsider Винница
Думи мої, думи мої, лихо мені з вами!
22:33 11/05/15
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
УКРАЇНО! ЩО ТИ СВЯТКУЄШ?
12:45 16/05/15
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Ця тема залишається гарячою для тисяч громадян України. Автор досить професійно відобразив різні точки зору і власну позицію з цієї теми.
23:13 09/06/15
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Леся Одинець Тернополь
До сліз

Комментарии

Petro Boriwiter Запорожье
Рекомендует этот материал. Почему? ...чтобы никто не смел утверждать иное...
23:07 10/05/15

Від душі дякую за Рекомендацію, вельмишановний пане Петре!

23:11 10/05/15
Рекомендует этот материал.
11:27 11/05/15

 Від душі дякую за Рекомендацію, вельмишановний друже пане Петре!

15:12 11/05/15
yarina Киев
Рекомендує цей матеріал.
14:46 11/05/15

 Від душі дякую за Рекомендацію, вельмишановна мила пані Яриночко!

15:13 11/05/15
yarina Киев
Кожен п"ятий українець загинув.

"Нарешті почули правду про те скільки в Другій Світовій на нашому боці загинуло, та скільки серед них було українців (насправді). Знайдіть та оцінить!!! Самі, щоб ніхто не смів стверджувати інше...."

Читать полностью: http://h.ua/story/418464/#ixzz3ZpYdRyNs
15:01 11/05/15

 Дякую за увагу Яриночко!

15:14 11/05/15
Рекомендує цей матеріал.
19:22 11/05/15

 Від душі дякую за Рекомендацію, вельмишановний друже пане Григоре!

21:21 11/05/15

 Від душі дякую за Рекомендацію, вельмишановний друже пане Аутсайдере!

21:22 11/05/15
Рекомендует этот материал.
22:33 11/05/15

Від душі дякую за Рекомендацію, вельмишановний друже пане Переверзів!

10:11 12/05/15

Вельмишановний пане Богдане! "Здається" ця якість притаманна кожній окремій особі, а що саме, може бути все що завгодно, але є щось таке, що не може бути спростовано - встановлені факти! А персональне (індивідуальне) тлумачення (це вже суб'єктивне бачення) що саме відбувалося. Моя особа, не виключення і тому наведу своє індивидуальне.... 


Українські лідери (конкретно, Богдан та інші), свого часу, поступилися судьбоносною долею українського народу купившися на ласі обіцянкі Московії, яка на часи Гетьмащини значно поступалася, що Польщі, що Україні і в культурному, і в загальному розвитку. На прапорі Росії, ще досі маячить двоголовий орел, хоча саме він був символом рівності, однакової ролі і солідарності двох держав! Саме України, а не Польщі, чи іншої чторони. Насправді, обов'язкі сторін, як двоцентровость і рівноправность, як таке було визначено у факті оголошення Унії (зараз невідомо є, чи куди подівся цей офіційний документ). Ніколи Росія його і не виконувала і не дотримувалась, а другого примірника нема і куди подівся теж невідомо.  Визначення для "Імператора всія Русі Великої, Малої і Білої, царя Польського і Великого Князя Фінляндського", за всіма з ознаками протиправне. А от що відбулися спочатку поділ України, а з часом і поділ Польщі - це взагалі то наслідки. Далі. Далі спроба Мазепи звільнитися від напасті - не вдалася. Ще далі - козак воює,  московіт - лютує... Революція Грушевський, Петлюра та інші - спроба звільнитися та невдалі. Спроба Ілліча Україну здати Україну Кайзеру (сплата послуг) - Махно не дав. А коли, г.ч. завдяки батькові Махну, розбили німців - білі готові брати Москву, знову Махно не дав та Холодний яр не дозволив. А коли Махно вирішив задачу прориву до Криму, яку не вирішили більшовики, то йому (в нагороду) встрьомили кинджала в спину. От і були бандити і мародери в Червоній Армії, а не у Махна. Махновці єдині хто не грабували народ, вигадки  про грабителів і мародерів махновці, це від "чистого більшовицького серця"....                                                                                                                                                                                                                                                                                           


 

16:11 12/05/15
Рекомендует этот материал. Почему? Автор переконує у неможливості єдиномислія у ставленні до війни, починаючи від її причин і до героїв і жертв.
12:54 16/05/15

 Дякую вельмишановний, саме так!

14:31 16/05/15
 

Не довго лендівська музика грала,


Не довго по совковскі танцювавли,


Й пішов далеко, де царюють пуки,


Ще краще щоби не дійшов, гадюка!


   


 

20:34 25/05/15
Насчет войны на востоке. К нам в группу пришла девушка на пополнение, и она очевидец происходящего. Так вот, однажды она встретила своего знакомого в рядах ДНР, это был парень лет 20. Она у него спрашивала почему ты пошёл против своего народа? И он ответил: "А что тут деньги платят, еще и пострелять дают". И да большинство людей не кричали и не звали Путина, но когда вошли войска большинство сложило руки и перешло на их сторону, но сейчас не об этом. Насчет 8 мая могу сказать что да действительно именно в это число был подписан акт капитуляции Германии, но подписывался он в Европе. По этому существует две версии. 1) Это часовой пояс. 2) Весть до людей дошла позже. Поэтому и празднуем 9. А вот насчет праздника в общем. Кто из людей сейчас уважает ветеранов ВОв? Люди сейчас даже истории не знают, и повторяют массу ошибок. Для них 9 мая это просто повод распить спиртное, да и выходной же это. Насчет Москвы, и что это ее праздник тут совсем не так. Если уже так считать то правитель Москвы был Грузин. Так что это Грузинский праздник? Нет это заслуга всего СССР. Просто Москва приписывает себе много подвигов. Украина принимала большое участие в войне, скорее всего не хотят об этом вспоминать, возможно Москва перекрутила под свой лад "Новый порядок" на Украине, поэтому и приписывают нам фашизм, нацизм и т.д. Но давайте вспомним. Разве 30 апреля когда был повешен советский флаг над Рейхстагом, не был ли капитан взвода Украинец? Ошибка глупых людей в том что они не знают истории, и это станет для них роковой ошибкой.
14:06 07/06/15

Цілком згоден з Вами! З одного боку люди не знають історію, з іншого, влада злочинна (чи то радянська, московська, януковська...) доклали дуже багато сил, щоби в пам'яті народу її не лишилася, а замість тої історії залишився жалюгідний, перекручений і брехливий її відбиток - велич влади....

14:39 07/06/15
Геннадий Москаль Днепропетровск
Рекомендует этот материал.
23:17 09/06/15

 Від душі дякую за Рекомендацію, вельмишановний друже пане Геннадію!

10:02 10/06/15

Від душі дякую за Рекомендацію, вельмишановна мила пані Лесенько! 

10:03 10/06/15
Natita Киев
Рекомендует этот материал.
22:03 20/06/15

Live

9 час. назад

Сергей Павлюченко комментирует материал Перундень

9 час. назад

Сергей Павлюченко рекомендует материал Перундень

9 час. назад

Сергей Павлюченко комментирует материал Перундень

10 час. назад

Белка Белкина комментирует материал Перундень

10 час. назад

Белка Белкина комментирует материал Перундень

10 час. назад

Белка Белкина комментирует материал Перундень

10 час. назад

Белка Белкина комментирует материал Перундень

10 час. назад

Родослав Корченюк комментирует материал Перундень

10 час. назад

Белка Белкина комментирует материал Перундень

10 час. назад

Белка Белкина комментирует материал Перундень

10 час. назад

Родослав Корченюк комментирует материал Перундень

10 час. назад

Саня Коренев комментирует материал Перундень

10 час. назад

Родослав Корченюк комментирует материал Перундень

10 час. назад

Родослав Корченюк комментирует материал Перундень

10 час. назад

Белка Белкина комментирует материал Перундень

10 час. назад

Родослав Корченюк комментирует материал Перундень

11 час. назад

Белка Белкина комментирует материал Перундень

11 час. назад

Родослав Корченюк комментирует материал Перундень

11 час. назад

Родослав Корченюк комментирует материал Перундень

11 час. назад

Алекс Скиталец комментирует материал Перундень