О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Проза  8 декабря 2014 22:53:49

Перейти б...

Голос відлунив, бринів і вів за собою... Кудись усе далі й далі, де земля під ногами ставала непевною, а гілки дерев усе тоншими й хисткішими.
-- Ти мусиш бути там... Знову, як і тоді. Але пройти треба далі, без напівмір, крізь страхи, крізь зрадливість болотяного опертя, -- крізь усе те пройти -- цього разу -- мусиш. Бо -- вирятуєшся чи загинеш. 
І все. Крапка.
Без часу на роздуми й зволікання.
Без зайвих та (звісно ж!) завжди марних благань у бозна-кого про допомогу... Та й... не просила б вже.
Погорда одинаків, -- карбована коштовність чи то тягар, що мусиш нести, бо як зречешся, то й не стане тебе... 
...Тільки б оте болото перейти...  
Цього разу було складніш. Але... раптом не стало страху, отого тавра смертних, що гнітить і тягне в болото, змушуючи скніти без світла й повітря... без бодай мрії про польоти... без погляду на чисте небо життя...
Іще один крок... іще...
 
ілюстрація -- робота Даніеля Ф.Герхартца
ілюстрація -- робота Даніеля Ф.Герхартца

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 1378
delete
Агата Аргентум
Агата Аргентум, Житомир, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +15
Всего комментариев: 81, Всего рецензий: 0
Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

Комментарии

Геннадий Москаль Днепропетровск
Рекомендует этот материал. Почему? Щасти...
22:58 08/12/14
Спасибі за прочитання ;)))
23:12 08/12/14
Геннадий Москаль Днепропетровск
Спасибі за публіковання. wink smile
23:20 08/12/14
так, естафету береш? wink
23:22 08/12/14
Геннадий Москаль Днепропетровск
Трохи лячно wink
LOL
23:23 08/12/14
Можеш підхопити другу з ілюстрацій, яку лишала Ніна wink http://images.vfl.ru/ii/1417628190/e0770bf8/7127793.jpg
23:30 08/12/14
Геннадий Москаль Днепропетровск
Як на мене, це не наш.. фольклор.
23:45 08/12/14
Cristi Neo Киев
Подобрать тебе нашего фольклора? wink smile
11:48 09/12/14
Або підберемо тобі іще щось... сюрреалістичне, як любиш ;))
23:39 08/12/14
Рекомендует этот материал. Почему? погорда одинаків... страшна річ, напевне:)
22:59 08/12/14
Взагалі-то, так, Жанно... страшна річ -- втрачати "людське, занадто людське", де стільки усього намішано, але багато земного... Втратити те -- відірватися від землі.
А чи лишишся при цьому людиною?..
23:07 08/12/14
Ну, якщо без фанатизму...;) Не забуваючи при цьому про інших то... певне, лишишся. Гарантую:)
22:57 10/12/14
Що ж, тоді усе гаразд )) wink
23:14 10/12/14
Cristi Neo Киев
Рекомендует этот материал. Почему? раптом не стало страху, отого тавра смертних, що гнітить і тягне в болото, змушуючи скніти без світла й повітря... без бодай мрії про польоти... без погляду на чисте небо життя...

Читать полностью: http://h.ua/story/412259/#ixzz3LLIvdMMW
23:05 08/12/14
Рекомендует этот материал. Почему? ...раптом не стало страху, отого тавра смертних, що гнітить і тягне в болото, змушуючи скніти без світла й повітря... без бодай мрії про польоти... без погляду на чисте небо життя...

Читать полностью: http://h.ua/story/412259/#ixzz3LLJQTqO4
23:07 08/12/14
Дякую, Люсі, що прочитала ))
23:15 08/12/14
Прошлое у девушки осталось позади, а будущее еще не наступило..
Она идет кренясь то в одну сторону, то в другую как по лезвию... и ничего не видит...
печально совсем что-то cry
23:59 08/12/14
найгірше те, що ґрунту твердого під ногами не відчувається... звідси -- найбільша непевність, але якщо це подолати, перейти, далі -- нова тверда земля-опора, здобута власними силами ))
А зараз -- перехідний момент, найскладніший..
00:06 09/12/14
она хрупкая, но сильная wink
пожелаем ей удачи:))))
00:12 09/12/14
Побажаємо, Люсі )) smile
00:19 09/12/14
Cristi Neo Киев
Смешанные чувства вызывает. crazy
23:07 08/12/14
Розумію ;)) десь так і писалося ) Спроба доторкнутися до занадто холодного... )
23:13 08/12/14
А у меня с Кристи цитаты одинаковые:)))
23:15 08/12/14
Бачу, Люсі ))) це для вас не дивно smile
23:22 08/12/14
Cristi Neo Киев
Потеплее бы! wink smile
23:33 08/12/14
Рекомендует этот материал. Почему? Очікування кінця... Або початку!
23:13 08/12/14
Десь так )
Спасибі за відгук ))
23:27 08/12/14
Вибачте, пані, але, на мій погляд, речення "Крапка" зайве. Збиває подих... Гасить мрію...
23:15 08/12/14
Перечитаю пізніше й подумаю... Поки що мені здається, що це речення наче відрізає усе минуле, колишнє..
Але треба буде відчути це пізніше, коли текст "відлежиться" трохи )
23:26 08/12/14
Она перейдёт,обязательно перейдёт.Ей не на кого положиться,кроме себя.Это придаёт силы.
"Погорда одинаків, -- карбована коштовність чи то тягар, що мусиш нести, бо як зречешся, то й не стане тебе..."
23:29 08/12/14
Таке враження, що вибору немає.. ) dknown
23:32 08/12/14
Рекомендует этот материал.
23:29 08/12/14
дякую, Ніно )) і за ілюстрацію -- теж smile
То як, моє бачення відрізняється від того, що Ви тут бачите? )
23:31 08/12/14
Эта девушка ушла от чего-то ей ненавистного (я предположила,что она сирота,жила в семье,недоброжелательно к ней относившейся).
Что будет с ней дальше? Мне кажется,что она сильная,не взирая на хрупкость,и у неё всё получится.
Первое,что подумалось при взгляде на картину.
Что-то общее с Вашими мыслями есть))
23:45 08/12/14
Думка про сироту і у мене виникла одразу ж )) а від неї пішла асоціація з "Царівною" Кобилянської, -- там героїня теж була сиротою, і стала дуже сильною.. саме через той біль, через втрати й поневіряння...
..дійсно, відчули картину десь схоже smile
23:48 08/12/14
Мне стыдно,но я не читала "Царевну"Кобылянской confused
Нужно исправлять положение. smile
23:51 08/12/14
Є гарна інсценізація, -- український серіал. До речі, там наскрізний лейтмотив, -- "Мелодія" Мирослава Скорика, вперше почула цю музику у тому фільмі )
Якщо є в інтернеті, можливо, до вподоби буде фільм ))
23:54 08/12/14
Спасибо.Будет время,обязательно посмотрю.К сожалению,украинскую литературу плохо знаю dknown Но стремлюсь smile
23:58 08/12/14
О,эту мелодию слушала и не раз!Клип очень красивый.Спасибо,Агата. smile
00:11 09/12/14
На добраніч, Ніно )) така музика вгамовує емоції і приводить до гармонії smile
00:18 09/12/14
На добранiч!
00:20 09/12/14
Рекомендует этот материал. Почему? Пройти треба далі... крізь страхи, крізь зрадливість.
08:44 09/12/14
так, треба йти ) Попри і всупереч усьому ))
Спасибі, пані Надіє )) smile
12:53 09/12/14
Лилит Киев
Рекомендует этот материал. Почему? Погорда одинаків, -- карбована коштовність чи то тягар, що мусиш нести, бо як зречешся, то й не стане тебе...

Читать полностью: http://h.ua/story/412259/#ixzz3LNvAE7ez
09:49 09/12/14
Лилит Киев
Дуже гарно написано, Агато!
09:50 09/12/14
Спасибі, Ліліт ) так і подумалося, що виділите саме цю фразу ;)) Без якогось тягаря людина дійсно почувається не собою, немовби втратила дуже важливу частину своєї сутності. Хоча начебто мала б відчути полегкість і звільнення...
Мені це нагадує розповіді про те, як при клінічній смерті душа покидає тіло, і їй до нього цілковито байдуже...
12:52 09/12/14
Лилит Киев
Так, до деяких тягарів (коштовностей) звикаєш, вони стають частиною твого світу) А часом буває і так, що раптово, несподівано для себе скидаєш їх, та починаєш по-новому дихати)
15:08 09/12/14
Моє враження таке, що ця героїня матиме можливість скинути свій тягар лише коли перейде болото, бо зараз він її, як це не парадоксально, рятує...
00:07 10/12/14
Лилит Киев
Так, розумію, про що Ви говорите. Часом і злість рятує людину)
10:28 10/12/14
як писала Ліна Василівна, -- "І тільки злість буває геніальна. Врятуй мене. Господь, від доброти" ))
Хоча це у трохи іншому ключі ;))

зараз дещо опублікую у продовження дискусії ;) Щось зачепила тема ))
17:52 10/12/14
Лилит Киев
Не знала цих слів)
01:05 11/12/14
Рекомендует этот материал. Почему? Хороший рассказик !Мне очень понравился !
10:23 09/12/14
Спасибі, Еліно, що читаєте й заглядаєте )) Щиро рада Вашим теплим відгукам smile
12:38 09/12/14
Але психологічно текст важкуватий.. проте -- інакше це не писалося, тому й зволікала із цим етюдом.. Як, власне, і з тим, який Вам наразі завинила ;))
12:24 09/12/14
Теж так вважаю.. те, що мусиш сказати, рано чи пізно скажеш ) І в основному -- саме тоді, коли воно "дозріє" ))
12:37 09/12/14
До речі, саме тому я й кажу, що часом якісь речі вважаю доцільним казати саме у неримованій поезії, бо рими й ритміка класичного віршування якось підминають під себе й часом згладжують сенс.. хоча й там можлива імпровізація, але бува, що ті рамки -- зайві )
12:49 09/12/14
Так, можна по-різному втілити те саме. Думаю, тут справа не лише у майстерності, а у тому, якими саме засобами автор вважає за доцільне підкреслити свою думку, на чому робить акцент...

Візьмімо той же джаз )
Чули, щоби його грали на органі, наприклад? І чи питання виключно у тому, що усі майстри джазу настільки невправні у грі на цьому інструменті? ;))

..Цікаво, що саме виставите )
13:07 09/12/14
Отож, що обмеження можуть бути незалежні від виконавця ) Хоча, як захотіти, то на усе знайдеться свій лік ;))
17:54 10/12/14
Паганіні й на скрипці грав, як божевільний ))

..отже. повертаємося до того, як у тій же поезії виходити за межі канонів ;)
18:10 10/12/14
Вихід за межі норми, але зі знаком "плюс" чи "мінус", -- це якщо коротко і найпростіш висловити основне. Норма як така може вміщувати й звичайнісіньку посередність, а от усе, що виходить за межі звичайного, так чи інакше, привертає увагу )
18:26 10/12/14
Так і у Фрейда усе зводиться саме до вектору спрямування енергії )) Усе те ж саме -- творчість або деструкція...
18:42 10/12/14
На його думку, в усіх відхиленнях винна культура ;))
21:12 10/12/14
Александр1979 Харьков
Рекомендует этот материал. Почему? варта проза...
21:21 09/12/14
дякую за увагу та відгук, пане Олександре ))
23:13 09/12/14
Александр1979 Харьков
smile
19:08 10/12/14
ко ко Одесса
Гарна поетична замальовка, незалежно від того, чи то картина Герхартца надихнула, чи навпаки, але дуже гармонійно)
22:39 09/12/14
Дякую.
17:54 10/12/14
Навіть важко висловитись українською...Таке залякування особистого...Агата, як з таким грузом можно намагатися жити у позитивному світі? smile чи це такий намальований світ жахів? Не хтось тебе може примусити щось робити?
Все питання тільки в тому - прийняла сама для себе, у своє життя цей надуманий кимось світ, чи надумала свій... best smile
22:44 09/12/14
Міріко, ну, по-перше, якщо виникають складнощі, пиши російською, у мене немає якихось упереджень щодо цього ))

Текст психологічно важкий, бо у самій картині закладена важка символіка. до речі, я надумала зробити невеличкий психоаналітичний нарис з цього приводу. Думаю, зацікавишся подивитися, коли опублікую.

Стосовно тягаря... тягарем найперш є оте болото під ногами, відсутність ґрунту у героїні картини. А вже отой тягар, що вона на себе взяла, -- ота погорда й відстороненість, -- у даному випадку стають тими ліками-отрутою, що не дають їй зникнути у болоті. А от коли вона перейде цей етап свого життя, -- тоді виникне потреба перегляду цінностей.

Дякую, Міріко, за глибоке сприйняття написаного ))
23:12 09/12/14
Рекомендует этот материал. Почему? Без зайвих та (звісно ж!) завжди марних благань у бозна-кого про допомогу... Та й... не просила б вже.
23:25 09/12/14
Щиро дякую за увагу та відгук. пані Ольго ))
00:07 10/12/14
Спасибі за увагу до публікації ))
17:50 10/12/14
Александр Рак Макеевка
Рекомендует этот материал. Почему? Довольно неплохо.
Правда, поначалу насторожил заголовок, вызвав ассоциации с милновским "Посторонним В..." и смутное подозрение: а что в таком случае могла бы означать такая сиротливая одинокая букоффка... :)))
21:59 10/12/14
))) рада, що текст (чи заголовок?) зацікавив ))
Думаю, тут ця самотня буква -- як ознака перепони, порогу, який треба подолати...
До речі, ''історія'' з картиною отримала продовження.
22:15 10/12/14
Рекомендует этот материал. Почему? без привязанностей сколь легче, столь и невыносимее:(
01:02 23/12/14
Отак і живемо -- між свободою та прив'язаністю, у неможливості обрати остаточно щось одне...
Спасибі Вам за відгуки й увагу до творів )
З наступаючим святом )))
11:36 31/12/14
благодарю:))))) с праздником Вас)))))
00:31 11/01/15
Дякую ) smile
18:46 17/01/15

Live

27 мин. назад

Виченд Тутс комментирует материал Это было 28 лет назад. 20 января 1990 года.

40 мин. назад

Khomiaklit комментирует материал НОВІ ПАРАДИГМИ, або нові слова із старим пустозвонством

1 час. назад

Литвиненко Анатолий комментирует материал Это было 28 лет назад. 20 января 1990 года.

1 час. назад

Виченд Тутс комментирует материал Книголюби

1 час. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал Концерти Ігоря Завадського "ФЕНІКС" та "ФЕНІКС. Продовження" у столичному Будинку актора. Відродження задля Нового.

3 час. назад

Влочега публикует статью Група "22 Січня": Ми відповідаємо на терор ОПГ консолідацією всіх патріотичних сил

3 час. назад

Влочега публикует статью НЕ МОЖЕМО ЇХ БІЛЬШЕ ТЕРПІТИ! УКРАЇНЦІ ПОПРОСИЛИ США ВВЕСТИ САНКЦІЇ ПРОТИ УКРАЇНСЬКИХ ОЛІГАРХІВ

3 час. назад

Марина Шамсутдинова публикует статью Самолёт Буран

3 час. назад

Дмитрий Шилин публикует новость В Запорожье дети рисунками напомнили родителям, что ждут их дома

4 час. назад

Дмитрий Шилин публикует статью Из Запорожья вслед за сладостями к детям в зону АТО поехало пианино

10 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал Это было 28 лет назад. 20 января 1990 года.

10 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Это было 28 лет назад. 20 января 1990 года.

10 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Это было 28 лет назад. 20 января 1990 года.

11 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал Это было 28 лет назад. 20 января 1990 года.

11 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Это было 28 лет назад. 20 января 1990 года.

11 час. назад

Геннадий Москаль пишет рецензию на публикацию Это было 28 лет назад. 20 января 1990 года.

11 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал Это было 28 лет назад. 20 января 1990 года.

11 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Это было 28 лет назад. 20 января 1990 года.

11 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Это было 28 лет назад. 20 января 1990 года.

13 час. назад

Вікторія Івченко публикует статью Концерти Ігоря Завадського "ФЕНІКС" та "ФЕНІКС. Продовження" у столичному Будинку актора. Відродження задля Нового.

13 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал Это было 28 лет назад. 20 января 1990 года.

13 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал Гройсман или не понимает, или врёт

13 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал Про парадокси війни у законі про реінтеграцію