О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Жизнь журналиста  14 августа 2014 16:25:57

“Хамство треба любити і насолоджуватися ним”?

   “Хамство – це свідома зневага до норм моральної гігієни” (І.Геворгян)

 

 

Зурла Лоци Ужгород  Ты какого *ера, п*йдон, здесь, на*иг, на украинском ресурсе делаешь?
http://h.ua/story/407167/#3138531

Зурла Лоци Ужгород   Шо ви патякаєте? Для чого цю всю бурду від Аргентуи толочите?
http://h.ua/story/407179/#3138708

Зурла Лоци Ужгород   Вам робити нічого? Пишіть про скрипки та піаніно і дайте Оресту спокій, бо їй бо, я не витримаю і візьмуся за тро-ло-ло серйозно.
http://h.ua/story/407179/#3138695

Зурла Лоци Ужгород   Ви в школі вчитель? Наглядач в церковному хорі? конвоїр? 
http://h.ua/story/407179/#3138685

 

Зурла Лоци Ужгород   Куди надо, туди й дивиться. Вакансія надзіратєля на сайті жме под мишками? 
http://h.ua/story/407246/#3138617

 

Зурла Лоци Ужгород   У тебя, буркинафасо даже есть жена? ты меня удивляешь своим патриотизмом. А интернационализмом и подавно.  ты камуфлист вообще-то в жизни хоть одного жида видел? А америкашу? И зулуса тоже... Ну-ну... 
http://h.ua/story/407167/#3138612

 

 Психологи-дослідники знайшли визначення для такого явища, як хамство – “тваринний автоматизм”. Адже вдаються до такої “зброї” переважно люди примітивні, з недорозвиненою інтелектуально-вольовою сферою, а натомість – із загостреними тваринними інстинктами.

Які особи найбільш схильні до хамства? Це найперш – люди із заниженою самооцінкою; люди з низькою моральною компетентністю (ті, яких елементарно ніхто не навчив поняттям етики й поведінки у соціумі); люди, що перебувають в умовах анонімності. При цьому третій пункт сам по собі зазвичай не відіграє ролі без перших двох.

Основна з причин хамства – це невміння людини виразити себе, а тому хамство можна розглядати як спробу раба збунтуватися супроти свого рабського становища. От тільки ніхто крім даного суб’єкта у його обмеженості й небажанні розвиватися, рости, — не винен. Отже, раб, який не усвідомлює власної відповідальності за своє становище (насамперед, моральне), і, відповідно, не знаходить способу його змінити, перетворюється на хама.

Процитую психолога В.Ромека: “Хамство має на меті зруйнувати вашу психологічну цілісність та завадити розвиткові, а конструктивна критика тим і конструктивна, що спрямована на відновлення та (або) розвиток особистості” (с).

Здавна слов’яни не ображали юродивих, блазнів, що навіть розважали їх. Але це не стосувалося нахаб і хамів, які не обмежуються своєю специфічною нішею у соціумі, а, немов ті зозулята, намагаються зайняти місця повноцінних людей. Недарма кажуть, що нахабність, — друге щастя. Тому навряд варто попускати хамство на самотік і спокійно мовчки споглядати на хама в ролі цербера. Адже будь-який хам – порожня бульбашка.

 

П.С. Деякі відверті мати у цитатах підкорегованно зірочками. Але за посиланнями можна побачити оригінал, що "прикрашає" наш портал.

 

http://agataargentum.hostenko.com/hamstvo-treba-lyubiti-nasolodzhuvatisya-nim/

“Хамство треба любити і насолоджуватися ним”?

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 5999
Отредактировано: 14-08-2014 [16:26]
delete
Агата Аргентум
Агата Аргентум, Житомир, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +14
Всего комментариев: 66, Всего рецензий: 5
Читайте также

Підраховано, скільки Україна може отримати від продажу держземельПідраховано, скільки Україна може отримати від продажу держземель

Експерти вважають, що це напрям ключовим джерелом прямих інвестицій. ...

"Шальке" Коноплянки другий матч поспіль програв у Бундеслізі"Шальке" Коноплянки другий матч поспіль програв у Бундеслізі

Український футболіст знову не зміг допомогти команді. ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

16:40 14/08/14
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Юрий Пелих Запорожье
Думаю, можна ще додати: хамство це й спосіб самоствердження. Але чому саме Зурла Лоци? Ніколи не чув від нього хамства (?)...
22:48 14/08/14
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Статья актуальная. На сайте "ХайВей" хамства в избытке, и, конечно же, оно сайт не украшает. Никаких оправданий хамству нет! От себя добавлю, что верхом хамства считаю фразу "Путин ХУ*ЛО!". Не знаю, кто ту фразу родил, но, к сожалению, подхватили эту фразу очень многие у нас на Украине, и это является своего рода ориентиром для масс... Только, плиз, не нужно понимать мои слова, как способ оправдания Путина. И в России, и у нас на Украине ныне правят НОВЫЕ БУРЖУИ, а они были, есть, и всегда будут врагами простого народа, как в России, так и на Украине.
00:28 15/08/14
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
 
09:24 15/08/14
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Александр1979 Харьков
Дійсно, жлобство, безкультур’я і породжує хамство… З хамами треба боротись… інакше вони зовсім знахабніють… Саме таки тексти і борються з першопричиною – вони пояснюють хамові першопричину – його самого…

гарний текст... від Гарної Людини... про негарні речі... яких портал має позбуватися, інакше вони позбудуться його...
15:15 15/08/14
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
цікаво про цікаве...

Комментарии

Юрий Пелих Запорожье
Рекомендует этот материал.
16:41 14/08/14
Дякую за відгук на проблемну публікацію.

Ви запитуєте, чому саме цей персонаж? Цитати додано, і це лише маленька частина хамства конкретного суб'єкта. Зокрема. щодо мене були і погрози, і звинувачення вже давно. За приклад взяла лише кілька коментарів з учорашніх, бо шукати щось далі просто неприємно (м'яко кажучи).

Але... проблема не у самому суб'єкті, а в тому, що у певних умовах (вседозволеності) індивід почувається безкарним і його вимоги до самого себе поступово знижуються.

Буття визначає свідомість...
16:48 14/08/14
Юрий Пелих Запорожье
Насправді мені дуже дивно чути таку характеристику пана Лоци: я завжди досить дружньо з ним спілкувався...
16:50 14/08/14
Пане Юрію... думаю, багато хто може (чи раніше міг) так само сказати. І я жодним чином не мала на меті когось проти когось налаштовувати. Але погодьтеся, є факти...

Знаєте, є такі слова про владу, яка розтліває людину, і про абсолютну владу, що розтліває абсолютно.
Вважаю, що проблема саме у цьому. Є якась хиба у функціонуванні цього невеличкого мікросоціуму -- порталу Хайвей. Коли за одні й ті самі помилки, хиби, -- одних людей карають, а інших -- ні. Коли одним і дозволено, й пробачається більше за інших.
Навіть янголові важко у таких умовах не втратити контроль над собою.

Саме тому я поставила публікацію не у Психологію, а в Життя журналіста, бо такі прояви функціонуванння певної системи. І розглядуваний суб'єкт тут лише як найвиразніший приклад перверсії.
17:05 14/08/14
Liding Львов

Наверное было бы не справедливо упустить тех, кому было и за что было адресовано так возбудившие автора  хамство. 


Восполним этот пробел


 Виктор Бурцов  (вероятней всего исчезнувший кацапура Андрюха Москаль)



Трахалы - плакала, срала - балакала. Ты, ****, хоть сам себе когда веришь? Чтобы ты не молотил своей метлой, но в сознании держи ясно, Донбасс, Луганщина, это земля живущего там народа. Прощение вам, фашистам, уничтожающих их детей, жён, матерей никогда не будет. Победить их вам не по силам. Меня интересует только одно, свернув шею украинскому фашизьму, где ты прятаться будешь? Будешь каждый год выискивать жен и брать их фамилии, чтобы сбить с толку Парагвайскую разведку? Троцкий тоже так думал, нашли аж в Латинской Америке. Вы пособники сионистов идётк по пути тех евреев, которе загнали коренных жителей Америки в резервации. Скоро и вас украинцы загонят туда, где Макар телят не пасёт.


Читать полностью: http://h.ua/story/407167/#3138531#ixzz3ANMNeOhi
 
 Виктор Бурцов  
 
Ты! Больной Лоци! Ваши жертвы, от воспалённого мозга, такого, как у тебя. Это только вы можете две пули себе в сетдце всаживать. Тут хочешь, не хочешь, а надо окупировать, иначе перестреляетесь. Но и потом. Я же уже тебе говорил, отвали. В твоём сознании заскладировали всё самое отвратительное венгерского народа. В американском госдепе есть сотрудница, Псахи. Так у неё соображалка на 2 пальца больше твоей. Отвали, тупорылый.


Читать полностью: http://h.ua/story/407167/#3138531#ixzz3ANMNeOhi





Покобатько Винница
+0 | -0






Оккупант это ты щирый. Ресурс не укроповский , у дебилов-укров нет гривен, чтобы создать такую клинику. Это помойка создана для разжигания ненависти, пропаганды лжи, тупости и тд. Все что надо у нас заготовлено. А вот тебе пора повоевать, оказаться раненным и попросить у народа Новороссии прощения за хохляцкие зверства. Раненные Плачущие правосеки нацики-бандерлоги так и делают. Они жить хотят, вся спесь спадает сразу, когда понимают конец. Так и ты тварь будешь рыдать.


Читать полностью: http://h.ua/story/407167/#3138531#ixzz3ANNomCBK








Покобатько Винница
+0 | -1






Трусливый и услужливые были всегда укропы. Пособники фашистов, предатели-полицаи, полицаи, одним словом гниды и ты вместе с ними.




Читать полностью: http://h.ua/story/407167/#3138531#ixzz3ANO49tq6




Покобатько Винница
+0 | -0






Она не тебе шалава, а гражданам Новороссии, которых вы убиваете. Все эти гадости перейдут к вам рано или поздно. И запомните когда ополчение придет к вам ты этих ребят будешь встречать хлебом солью. У вас природа такая. Трусы, мерзавцы и предатели-полицаи. Одним словом хохлы. Кем были, теми и остались. Наверное наследие от ляхов.




Читать полностью: http://h.ua/story/407167/#3138531#ixzz3ANOWRIER 






Виктор Бурцов
+0 | -0






Ирка! После твоей трилогии, создаётся такое впечатление, что ты свою попу выставила в зеркало и она тебе так не нравится..., но всё равно, надо же держать себя в руках. У меня жена три сына родила и я ни разу не слышал, чтобы она так кричала? Что, так плохи дела у фашиствующих молодчиков? Как вы можете победить кого-то, если твои соотечественники, жиды, друг на друга кучки еврейскии кладут? Коломойцев на Фирташа, оба на Ахметова. Бронижилеты в три дорога продают армии, горючее тоже. И за всё надо будет хохлу платить. Как-то, лет 10 назад, читаю, как Юлька за год заработала 4 миллиарда долларов на газе. У нас мост в Крым за такие бабки построят. Поэтому, когда ты без памперсов, сара, так орёшь, значит заплатили за твой крик баксами, а не мёртвой гривной. Вот Лоци, он согласен кучки класть и за гривны. Признайся, сколько дали? Пятерых коломойцев в плен взяли, говорят, что 50 000 гривн платят за убийства. Убивают то ваши! Что шахтеры напали на Днепропетровскую область? Это же вы, жиды, гоните людей на смерть на Донбасс. Но ты хоть и жидовочка, не кричи так, или памперсы одевай, когда со мной разговариваешь.


Читать полностью: http://h.ua/story/407167/#3138531#ixzz3ANOhHPNE



Ну и как не вспомнить НА УКРАИНСКОМ САЙТЕ нелюбимый  самим его вечество Ху*лом и конечно же его обожателями ху*сосами украинский Майдан. Миньет исполняет третий если не четвёртый десяток клонов неугомонного киевкого спеца по пиромидо-водокачкам МИХАИЛ  СЕРГЕЕВИЧ ВОЛГИН. 


Покобатько Винница



В укропии нет генералов, есть майданутые со справками об "умственной отсталости".


Читать полностью: http://h.ua/story/407167/#3138531#ixzz3ANOtIeVb
 
Докладнііше  про старого паскуду Мойшу Волгіна  read  тут 
 
 
 
17:52 14/08/14
Liding Львов

 Докладніше  про старого паскуду Мойшу Волгіна    тут  http://h.ua/story/353621/ 

17:53 14/08/14
Дякую за ґрунтовну й інформативну підбірку.

Але у "епіграфі" процитовано "перли", звернені не лише до Покобатька й Бурцова (хамство яких заперечувати не збираюся, але досі не мала "задоволення" читати їхній тролінг). clever

То що робити із хамством, яке вже не обирає, на кому сокошитися?
18:03 14/08/14
Liding Львов
Ви по своїм лінкам помацки ходете. А чим Лоци на помацки від Покобатька різниться LOL
21:21 14/08/14
Тільки тим, що, виходить, Покобатько і спілкується у собі подібному колі хамів, а от Зурло зі своїми наклепами й хамством вже геть берега одбіг.
21:32 14/08/14
Liding Львов
Камінчик у город діда Боді smile
Логіка цікава, але її треба було вставити в тексті. А так... dknown
Виходить тупорилому ватнику - все божа роса, а Лоци - кака evil
22:07 14/08/14
У мене не було мети робити повний аналіз, бо на це потрібний час, який на хамів, власне, шкода витрачати.

Тому тут викладено основні риси психологічного портрету хамів та наведено конкретний приклад.

Приклад особи, що проявляє вже кілька місяців невиправдане (мені особисто людина не пояснила, які до мене претензії) хамство зокрема по відношенню до мене.

Оскільки я не раз спостерігала, як за аналогічні прояви хамства інших люей банили, то правомірно виникає питання, -- навіщо такі пільги деяким. і чи не детермінує саме ця вседозволеність деградацію суб'єкта.

Щодо камінчиків ;) не можу не зауважити, що на когось позитивно вплинуло те, що не усе було дозволено :)
22:16 14/08/14
Маєте бажання, доповнюйте галерею хамства іншими прикладами.

Я кажу трохи більш глобально -- хамство виховує система, вона просто-таки виховує й заохочує хамів.
22:18 14/08/14
«…Деякі відверті мати у цитатах підкорегованно зірочками. Але за посиланнями можна побачити оригінал, що "прикрашає" наш портал…»

Боже, Аргентум, о чем это Вы? «Потерявши голову, по волосам не плачут»… (с)
19:22 14/08/14
Liding Львов

 Ванька, ты про какие бошки печёшься. Может эти, то брось, знали сволочи что на чужую землю фашистами прут. А в чужом доме и родные стены помогают. 


Евгений Шевченко
 

Хорошие новости:


1. Крупная группировка террористов из Первомайска решила атаковать нас в Попасной. Сложно сказать, чем они думали. И думали ли они чем-то вообще..? Да, их там немало - примерно 600 человек, но все же это действительно как-то странно) Не буду сильно распространяться, но кто в курсе, тот поймет;) 

Кстати, какие журналисты третий день рассказывают о том, что Первомайск свободен? К чему нести эту чушь? Освободим - все сразу об этом узнают. 

В общем, выдвинулась вся эта бравая колонна на Попасную и попала под тотальный расстрел прямой наводкой - танкисты наши, с заранее подготовленных и тщательно замаскированных позиций, отутюжили сепаратов по полной программе. В общем, как вы понимаете, к нашим позициям никто так и не добрался, а жаль..) Нам оставалось наслаждаться этим зрелищем в бинокли.



2. Горловка находится под заботливым надзором нашей самой лучшей в мире десантуры. Итоги на сегодня - добровольно сдалось в плен 46 лиц кавказской национальности. Предварительно - все представители Чеченской республики.


3. Силами доблестного батальона Донбасс проведен обыск церкви московского патриархата в городе Славянске. Обнаружен арсенал боеприпасов. Батюшка не выходит из запоя третий день, посему каких-то вразумительных показаний на сей счет дать не смог. Будем лечить)


Ну, пока так. Работаем;)

21:24 14/08/14
Liding Львов
Любишь поговорки, правда?! wink
Ну так тут "собаке собачья смерть" как нельзя кстати будет. Правда пионерчик wink
21:26 14/08/14
Іване, а я не проти оплакати і провести у дальню путь деякі явища. Розпрощатися з ними.
14:03 15/08/14
Славiк Полтава
Рекомендует этот материал. Почему? цікаво)
19:51 14/08/14
І дотепно навіть ;)
Дякую.
22:44 14/08/14
Славiк Полтава
)))
23:02 15/08/14
Cristi Neo Киев
Рекомендует этот материал. Почему? Основна з причин хамства – це невміння людини виразити себе, а тому хамство можна розглядати як спробу раба збунтуватися супроти свого рабського становища. От тільки ніхто крім даного суб’єкта у його обмеженості й небажанні розвиватися, рости, — не винен. Отже, раб, який не усвідомлює власної відповідальності за своє становище (насамперед, моральне), і, відповідно, не знаходить способу його змінити, перетворюється на хама.

Читать полностью: http://h.ua/story/407309/#3139088#ixzz3AOHj2390
21:01 14/08/14
Спасибі.
22:43 14/08/14
Cristi Neo Киев
Главное что персонажи себя узнали! best Дрожащими ручонками стали стать свои медицинские книжки и черпать оттуда диагнозы для других. read
11:29 15/08/14
Cristi Neo Киев
Стали листать! dknown
11:30 15/08/14
Вони бояться діалогу.

І цим усе сказано.

Я спеціально зняла вчора ігнор з Лоци.

І що?

Він з супругою заховався у соцмережу й там ображався )))

Замість того, щоб прямо й відкрито висловити свої претензії та аргументи.
14:07 15/08/14
Cristi Neo Киев
Там ему не так страшно. wink Патриот страны. LOL
23:04 15/08/14
Cristi Neo Киев
Из-под плинтуса! LOL
23:04 15/08/14
Cristi Neo Киев
Агата, тут внизу два слизняка из соцсети беснуются! LOL Может, надо было снять им игнор, чтоб еще и тут оторвались? smile И рассказали, какие они умные, успешливые и удачливые. cool А все уши развесят и позавидуют.
21:07 14/08/14
Хто? У мене нічого не показує. Не знаю, кому там хочеться поспілкуватися, але нехай не кремпуються і заходять як люди, а не як тхори у підвалі ;)

До речі, на Лоци ігнор зняла.

Власне, одна з цілей публікації -- запитати у цього "товариша", -- а що ж саме я такого зробила, що він з супругою поливав мене місяці брудом у приваті, що постійно намагається якось зачепити, звести наклеп...

Усе це якось дивно і невмотивовано з його боку виглядає...
21:28 14/08/14
Cristi Neo Киев
Наверное от браузера зависит. dknown Там как раз герой с семьей сидит и желчью истекают. sick Смелые такие, что и не говори!
21:37 14/08/14
А, зрозуміло. Не поважаю тих людей, що бояться в очі дивитися і прямо говорити. Але, певно, не здатні вони на це. Не кожен може казати прямо те, що думає.
22:05 14/08/14
Cristi Neo Киев
Наверное не могут. clever Может болеют, а может: совесть у таких людей отсутствует.
11:06 15/08/14
Cristi Neo Киев
Но будем надеяться на лучшее! read

быть может, стадия болезни такая? вдруг лечение поможет и человек прозреет? во всяком случае, очень хочется на это надеяться.

Читать полностью: http://h.ua/story/407301/#3139361#ixzz3ARre7o7k best
11:44 15/08/14
Геннадий Москаль Днепропетровск
Рекомендует этот материал.
22:24 14/08/14
Дякую за небайдужість ;)
22:43 14/08/14
Рекомендует этот материал. Почему? Недарма кажуть, що нахабність, — друге щастя. Тому навряд варто попускати хамство на самотік і спокійно мовчки споглядати на хама в ролі цербера. Адже будь-який хам – порожня бульбашка.

Читать полностью: http://h.ua/story/407309/#ixzz3AOdef300
22:29 14/08/14
Дякую, Люсі.

Вони-то порожні, але так усе запінили, що йой!
22:42 14/08/14
Отож, що "журналістів" -- саме у лапках.

Дякую за відгук.
22:42 14/08/14
Рекомендует этот материал.
22:51 14/08/14
Дякую, пане Анатолію, за рецензію та відгук.

Проблема хамства і деградації суспільства стоїть надзвичайно гостро.
Особливо у такий період історичних зрушень.

Що можна збудувати на хамстві, на неповазі, на зневазі до думки іншої людини? Чомусь усі забули, як називали Януковича хамом, а самі захоплено поробилися хамами. Таке враження, що велика маса народу перестрибала по пеньках та вкусила від золотого батона...

А стосовно того слогана, що згадали, -- моя думка аналогічна. Засуджую політику Путіна щодо України, але -- не мають на вулицях, на плакатах, зі сцен, трибун і ТБ звучати "легалізовані" матюки. Особливо якщо їх тепер вимовляють і діти. Це не приведе ні до чого доброго. Власне, я цієї проблеми торкалася у попередній публікації.
22:59 14/08/14
З Ліни Костенко:

Хоч піднімай його домкратом,
А хам не стане демократом.
22:59 14/08/14
Рекомендует этот материал.
00:28 15/08/14
Дякую, пане Вікторе, за відрук на публікацію.
13:58 15/08/14
Спасибі, що ознайомилися.
13:57 15/08/14
Александр1979 Харьков
Рекомендует этот материал. Почему? Актуальні думки!!!
09:24 15/08/14
Дякую, пане Олександре, за відгук та небайдужість.
13:57 15/08/14
Cristi Neo Киев
Александр Карбивский
Васьо, ваши стоны семейки Лазур- Слуцкая -Шрамко, мне кагбэ по-фик, но вот желание пэрсонално снять с тебя окуляры и взглянуть в поросячьи глазки у меня уже давно возникло...такшо немного спадет жара и наведаюсь во Житомыр-град ...ага знакомиццо шоли... с вашим героически, пока еще живым, семейством)))
Серьга.
11:08 15/08/14
Цікаво ;))
13:56 15/08/14
До речі, варто було мені зараз з'явитися на сайті, декого мов вітром змело ;) мабуть, знову з соцмережі гнівно попискуватиме ;))
14:04 15/08/14
Cristi Neo Киев
Скорее всего. wink clever
14:48 15/08/14
Cristi Neo Киев
А правда, что сайт великого редактора и журналиста на пенсии дяди Пети Осипенка закрыли из-за нецензурщины? LOL Это что же дедуля там спьяну писал? wow Правильно его тут когда-то банили.
19:19 21/08/14
Та нехай би собі "журналіст" тихо-мирно копіпастив (хоча яка це журналістика?), але ж мусить якось "розкручуватися", бодай якими методами привертати до себе увагу... Коротше, там немає про що говорити.
Дивно просто, звідки така агресія до тих, із ким раніше не перетинався, і хто слова кривого йому не казав. Але то вже робота "підпільної контори". А для мене цього "автора" "Петра Осипенка" (чомусь у ФБ прізвище змінене) не існує.
12:05 22/08/14
Рекомендует этот материал. Почему? варто знати
15:16 15/08/14
Дякую, пані Галино, за оцінку публікації і відгук на проблему.
12:39 17/08/14
Рекомендует этот материал. Почему? Хамство неистребимо. Его порождает вседозволенность. Как пример - ХВ.
22:12 15/08/14
Дякую, Жанно, за відгук.

Так, саме безкарність і стимулює хамів ставитися все більш зверхньо і до норм та правил спілкування, і до канонів моралі, і до своїх співрозмовників. В результаті хами все більш деградують.
12:40 17/08/14
Лилит Киев
Рекомендует этот материал. Почему? Гарне нагадування кожному, що хамство - це дуже несимпатична річ, воно завжди вказує на обмеженість. Не будьмо хамами)
13:50 16/08/14
Спасибі, Ліліт, за небайдужість до проблеми.

Це може лише якийсь час здаватися. що хамство пройде повз. Воно не має мети, воно щомиті може бути спрямованим на нову жертву...
12:52 17/08/14
Александр1979 Харьков
бо, для нього головне - не ціль, а сам процес... бо, хамством не можливо переконати... лише відвернути...
20:24 17/08/14
Дивує непослідовність тих, котрі вже лоба об паркета роз'юшили бубонінням про те, що "не ходять до тих, хто їм неприємний", а самі -- сидять он знизу у коментах з ФБ (мені показали, бо з того браузера, яким користуюся, не видно). Так хто до кого ходить назирці й піниться від злості на кожне слово правди?.. Думаю, питання риторичне.
22:10 17/08/14
Александр1979 Харьков
так отож.. і ходять, і піняться... "Ежики плакали, кололись - но продолжали жрать кактус" LOL
22:35 21/08/14
Дякую, Птицелове, за відгук)

Рада Вас бачити. Тут не вистачає дійсно творчих і принципових людей. Можна різнитися у поглядах на окремі питання, але позиціонувати себе послідовно. Не усім це під силу.
21:18 17/08/14
А як може стати краще там, де чомусь "треба" підлаштовуватися під сірість, не бути (боронь Боже!) талановитішими за них... Складна ситуація, і творчості геть не сприяє...
21:44 17/08/14
Можна мати різні позиції у окремих питаннях... Але це ніколи не було приводом для ворожнечі у людей розумних, мислячих. Так, привід для дискусій, суперечок... Для аналізу позицій суперника та обґрунтування власних поглядів. І це нормально, це життя...
Але сірість легше, поблажливіш сприймає примітивний тролінг, а не окрему позицію людини, що переважає їх як за рівнем обдарування, так і за рівнем послідовності власних поглядів.
21:54 17/08/14
Рекомендует этот материал. Почему? удивительное рядом:)))))))
01:56 18/08/14
Дякую за відгук )
так, далеко ходити не треба... за такими прикладами.
21:39 18/08/14
Александр Карбивский · Лучший комментатор

Цікаво, як сірість витісняє з сайту особистостей
....в хід ідуть різноманітні ярлики й штампи, від "тролля" до "українофоба", а все заради однієї мети, - сіріти серед сірості))) Звісно , що все це не можевідбуватись без мовчазного потакання модератора порталу. Ким зручно керувати? -Звісно, що покірною сірою массою, все як і в суспільстві...

----------------------

Ви абсолютно праві, Олександре. Ярлики -- то зброя войовничих міщан, профанаторів і журналістики, й творчості. Якісь доморощені мідаси... От і на порталі -- все менш творчості, все менш нормального, цікавого, змістовного спілкування.
21:38 18/08/14

Live

15 мин. назад

Petro Boriwiter комментирует материал ГАЛЬМА РЕФОРМАМ, ДРЮЧОК В КОЛЕСА ВР, ЧИ ЗАНОЗИ В ОЧІ ПРЕЗИДЕНТОВІ

19 мин. назад

Petro Boriwiter комментирует материал ГАЛЬМА РЕФОРМАМ, ДРЮЧОК В КОЛЕСА ВР, ЧИ ЗАНОЗИ В ОЧІ ПРЕЗИДЕНТОВІ

23 мин. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал ПАРАЛЕЛЬНІ МИРИ!

25 мин. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал Філософське. Про Буття і про Україну.

27 мин. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал Предстояние

30 мин. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Чи знаєте ви, що таке середньостатист
ичне щастя?

33 мин. назад

Элина Данилина рекомендует материал Предстояние

33 мин. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал Чи знаєте ви, що таке середньостатист
ичне щастя?

45 мин. назад

Khomiaklit рекомендует материал З КОНФЛІКТАМИ ЙДЕМО В ЄВРОПУ

46 мин. назад

antov комментирует материал ГАЛЬМА РЕФОРМАМ, ДРЮЧОК В КОЛЕСА ВР, ЧИ ЗАНОЗИ В ОЧІ ПРЕЗИДЕНТОВІ

48 мин. назад

Khomiaklit пишет рецензию на публикацию З КОНФЛІКТАМИ ЙДЕМО В ЄВРОПУ

59 мин. назад

antov комментирует материал ГАЛЬМА РЕФОРМАМ, ДРЮЧОК В КОЛЕСА ВР, ЧИ ЗАНОЗИ В ОЧІ ПРЕЗИДЕНТОВІ

1 час. назад

antov публикует статью ПАРАЛЕЛЬНІ МИРИ!

1 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал ГАЛЬМА РЕФОРМАМ, ДРЮЧОК В КОЛЕСА ВР, ЧИ ЗАНОЗИ В ОЧІ ПРЕЗИДЕНТОВІ

1 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал ГАЛЬМА РЕФОРМАМ, ДРЮЧОК В КОЛЕСА ВР, ЧИ ЗАНОЗИ В ОЧІ ПРЕЗИДЕНТОВІ

1 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал ГАЛЬМА РЕФОРМАМ, ДРЮЧОК В КОЛЕСА ВР, ЧИ ЗАНОЗИ В ОЧІ ПРЕЗИДЕНТОВІ

1 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал ГАЛЬМА РЕФОРМАМ, ДРЮЧОК В КОЛЕСА ВР, ЧИ ЗАНОЗИ В ОЧІ ПРЕЗИДЕНТОВІ

1 час. назад

Писатель77 комментирует материал Наш дворик ( рассказ №2)

1 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал ГАЛЬМА РЕФОРМАМ, ДРЮЧОК В КОЛЕСА ВР, ЧИ ЗАНОЗИ В ОЧІ ПРЕЗИДЕНТОВІ

1 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал ГАЛЬМА РЕФОРМАМ, ДРЮЧОК В КОЛЕСА ВР, ЧИ ЗАНОЗИ В ОЧІ ПРЕЗИДЕНТОВІ

1 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Холодец

1 час. назад

Саньков Сергей публикует статью ИЗ ЗАПИСОК ШТАФИРКИ. ИЛОВАЙСК. Вторая сторона троицы войны, которая обращена к полководцу с его свободной душевной деятельностью .

2 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич публикует статью А судді хто? - Та майже всі нелякані хапуги