О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Жизнь журналиста  26 апреля 2014 18:58:57

Відповідь зовнішній агресії

Ніщо так не об'єднує народ, як наявність зовнішнього ворога. Здавалося б, зараз усі українці отримали нагоду згуртуватися проти зовнішнього агресора, російського президента В.Путіна, чиї дії загрожують цілісності й суверенності України та недоторканності її кордонів. 

Але цього не сталося через внутрішні суперечності українського суспільства, через те, що пропаганда давно й наполегливо налаштовувала нас одне проти одного. Гаразд, ми, українці, можемо чубитися між собою скільки завгодно, але не в той момент, коли є реальна загроза втратити свою країну, її цілісність і, зрештою, суверенність.

Чи мають право зовнішні "миротворці" втручатися у справи незалежної й самостійної держави? 
Чи має право влада самої країни не зважати на зовнішню загрозу, а натомість, -- боротися із власними громадянами? 

Чи можна у сучасному світі керуватися "правом сильного" й безкарно загарбувати чужі території та порушувати кордони?..

Певно, усі ці запитання риторичні, бо відповіді на них очевидні й давно усім відомі. 

Але що ж дозволяє президентові сусідньої державі почуватися настільки впевнено і безкарно, коли він порушує усі угоди й конвенції? Чи не отримав він такий собі "мандат довіри" від тих, хто не вірить нашій нинішній владі та її діям? 

Пропаганда в Україні спрямована переважно на внутрішню боротьбу за владу між олігархічними кланами та псевдополітичними партіями, що їх обслуговують. І, поки ми шукаємо "москалів" серед співгромадян за принципом "хто не з нами, той москаль", реальна й дієва загроза приходить іззовні, і приходить на добре підготований нами ж та нашими ЗМІ й політиками ґрунт. І виходить, що спротив українців агресії зовнішній практично відсутній, -- через і небажання, і виснаженість внутрішніми суперечностями. 

Але ж іншої нагоди зберегти свою власну (не влади, не олігархату!) країну у нас може й не бути... Доречною й гідною журналістською і громадянською відповіддю зовнішній агресії вважаю роботу моїх колег журналістів Хайвея -- Григора Новохатька, що зробив власну інтерпретацію відомої радянської пісні http://h.ua/story/401821/ та Крісті Нео, що здійснила "екранізацію" віршованого Звернення українського народу до В.Путіна.

   https://www.youtube.com/watch?v=W2H9bfPIrPs 

   Сподіваюся, цей приклад практичної роботи наших журналістів наочно продемонструє, що можна не лише сперечатися у коментарях, а робити щось більш вагоме.

Фото з Мережі.
Фото з Мережі.

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 6193
delete
Агата Аргентум
Агата Аргентум, Житомир, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +9
Всего комментариев: 125, Всего рецензий: 5
Читайте также

В море у Испании спасли около 600 беженцевВ море у Испании спасли около 600 беженцев

Люди пытались попасть в страну морем на десятках лодок ...

В Санкт-Петербурге сообщили о 50 бомбах на пути кортежа ПутинаВ Санкт-Петербурге сообщили о 50 бомбах на пути кортежа Путина

Песков отметил, что сообщение о минировании якобы поступали из-за границы ...

Нафтовий фонд Норвегії відмовиться від інвестицій в нафту і газНафтовий фонд Норвегії відмовиться від інвестицій в нафту і газ

Найбільший у світі суверенний фонд з активами в $1 трлн має намір відмовитися від інвестицій в нафтогазову галузь. ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

22:23 26/04/14
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Александр1979 Харьков
Гарний текст про гарну подію, та гарну творчість...

Вітаю - Тріо авторів з Успіхом!!!

Моя повага Вам...
14:30 27/04/14
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Прекрасна "презентація" спільної роботи двох творчих людей.
Грамотно, цікаво, виважено.

Але наївно було б вважати, що завдяки таким журналістським "нотам протесту" можна насправді запобігти окупації, зупинити зовнішню агресію. Тут результат співпраці скоріш скерований на згуртування, об*єднання людей, які щиро стурбовані загрозою ззовні.
Погоджуюся з висновком, що така "практична робота" більш вагома та доцільна, ніж "суперечки в коментарях".
18:09 27/04/14
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Добре, доречно, ненав’язливо підібрані реальні факти, нашої свідомості!
Грамотно
Логічно
Вражає тим, що по суті зроблено визначення: Що боротьба зі злом призводить в будь якому варіанті, до результату гіршого ніж саме зло.
19:11 27/04/14
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
yarina Киев
Грамотно і цікаво збалансована точка зору в публікації, яка викликає інтерес і роздуми в нинішній ситуації нашої держави. Корисно прочитати і задуматись над питанням, що уміло використовують наші негаразди наші вороги у всіж напрямках...

Приведу цитату:"Сподіваюся, цей приклад практичної роботи наших журналістів наочно продемонструє, що можна не лише сперечатися у коментарях, а робити щось більш вагоме."
12:44 30/04/14
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
спасибо за наводку))

Комментарии

Филин Запорожье
Рекомендует этот материал. Почему? Замечательно!
19:01 26/04/14
Вітаю, Сергію))) От і зустрілися )) Бачу, ти тут все частіше буваєш, що не може не тішити )

От бачиш, журналісти працюють ))
19:03 26/04/14
Филин Запорожье
Привет, Лерочка! Что то у меня перенасыщение политикой и уже начало подташнивать, а на ХВ - душевный баланс!
19:08 26/04/14
Це так, Сергію ((( занадто сильний і тривалий пресинг на психіку, тому й люди зараз -- спалахують, мов сірники..
19:22 26/04/14
"МОСКВА, 28 апреля. Каждое пятое промышленное предприятие в России находится в кризисном состоянии, балансируя на грани банкротства. Об этом говорится в исследовании экспертов Высшей школы экономики (ВШЭ), основанном на данных Росстата.
Как показал опрос 5,5 тыс. руководителей крупных и средних предприятий в отрасли, который статведомство проводит каждый месяц, в целом промышленность продолжает находиться в состоянии стагнации. Согласно ответам топ-менеджеров компаний, их настроения не меняются уже несколько месяцев, сообщает РБК.
Примерно 17-19% предприятий, работающих на промышленном рынке, находятся в фазе экономического роста. Наиболее многочисленная часть предприятий (примерно 55-65%) функционируют по стагнационному сценарию. Остальные 18-20% работают в условиях рецессии, а часть из этих предприятий балансируют на грани банкротства, отмечается в исследовании.
Эксперты ВШЭ указывают, что расширять производство бизнесу мешает, прежде всего, недостаточный спрос. На высокие налоги жалуются 40% респондентов. "Недостаток финансовых средств" беспокоит 39% предприятий; примерно столько же ссылаются на высокий процент коммерческого кредита.
После двухмесячного роста стабилизировалось воздействие фактора "неопределенность экономической обстановки". На него, как и в марте, сослалась треть участников опроса. Около 25% руководителей предприятий испытывают трудности из-за "недостатка квалифицированных рабочих" и "изношенности или отсутствия необходимого оборудования".
17:20 28/04/14
Филин Запорожье
Валерия, вы очень мудрая женщина!
19:03 26/04/14
Рекомендует этот материал. Почему? рекомендую всем!
19:03 26/04/14
кстати, ролик очень понравился!Молодцы! best bravo
19:05 26/04/14
Филин Запорожье
Привет, Солнечный Рыжик! А что это у вас на блоге, за воинствующий сектант появился?
19:09 26/04/14
Дякую, Люсі! І ти молодець – дякую тобі за участь smile
22:05 26/04/14
Дякую, Люсі ))
Думаю вдалу роботу колег треба пропагувати.
19:08 26/04/14
Славiк Полтава
Рекомендует этот материал. Почему? В наш час, надзвичайно актуальна стаття.
19:14 26/04/14
Дякую, Славику, за небайдужість ))
19:19 26/04/14
Логічно, Птицелове )) Якщо ми суверенна держава, то пора ставати самодостатніми, а не постійно на когось озиратися.

Дякую, що заглянули ))
19:20 26/04/14
Та й самі ж дали привід.. то один, то внши. А іншим, як кажуть, гріх не скористатися такою нагодою...
От і розтягують.
19:28 26/04/14
Ну так... якщо пару місяців людям вбивали в голови думку, що "нема коли думати", бо "треба терміново владу знімати"... Ну зняли, і що отримали? І якою ціною зняли?.. Думати -- "не на часі", і взагалі, схоже, не потрібно. А що робити, -- то нам скажуть магіпулятори ((
19:43 26/04/14
Звісно, що нам найгірше, бо стали предметом торгів між іншими, більш чи менш вправними гравцями-глобалістами. Поки інші країни ризикують втратити лише гроші, у нас йдеться про території й суверенність.
21:26 26/04/14
Коли люди готові вбивати таких самих людей, громадян своєї ж країни (не кажучи вже про інших, яких усіх оптом до "ворогів" вписали), це "перетворення" далеко не прогресивне... І це лише підтверджує ту теорію, що після революцій соціум реґресує...
21:43 26/04/14

"Логічно, Птицелове" – я теж так вважаю. Тепер чекатимем на відповідь від Кріс. Якщо вона погодиться – тобі доведеться ще одну статтю писати smile  

11:08 03/05/14
Ну, наскільки я розумію, потрібний іще й вірш ;))) я його писати не буду, бо не пишу політичних віршів, а от чи Птицелов візьметься, чи ти продовжиш?.. ;))
12:58 03/05/14
Я вже написав на мотив відомої пісні "America the beautiful" confused
13:10 03/05/14
Вже публікував чи "режисера" чекаєш? wink smile
13:11 03/05/14
Ні, ще ніде не публікував, бо чекаю на згоду Кріс взятися за цю справу. Якщо цікаво – можу текст у приват скинути.
13:15 03/05/14
Звісно, що цікаво smile Думаю, вийде доречне продовження ))
13:22 03/05/14
Боюся, що тут я не виправдаю твоїх сподівань, бо віршик вийшов так собі. Втім, попса - вона і є попса, і для масової публіки, як на мене, цілком підійде. smile
13:30 03/05/14
Попса є попса, і агітка є агітка ;) Якось ми про це говорили з Орестом Гоголем wink тут теж треба уміти потрібний меседж вкласти у слова й тези, що добре запам'ятовуються, й відповідно діють на позасвідоме)
От тільки є автори, які при цьому або нещадно халтурять, або відчувають зовсім не те, про що пишуть... і у них виходить замість чогось об'єднавчого й патріотичного -- депресивно-деструктивна озлоблена писанина.
До речі, ти нещодавно відзначив один такий "шедевр", який з психологічного боку не витримує жодної критики.
13:35 03/05/14
Може він і не витримує жодної критики, проте як противага московським тролям цілком нормальний. До речі, я вже його десь загубив, бо постирав у себе відповідні старі коментарі.
14:05 03/05/14
Абсолютно не згодна.
Заперечувати потворне потворним, відповідати на деструктивне - деструктивним, особливо у цей час, коли людям і без того важко, -- це просто злочинно.
Тут я з тобою не погоджуся. Так, можна було писати вірш саме на ту тему, намагатися вкласти подібний меседж (там у автора він взагалі змазаний), але -- не писати це у такому стані.
Згадай "Вставай, страна огромная" хоча б. Як звучав цей вірш? Піднесено-велично, відчувалася сила й міць.
А оте, про що згадуємо, -- щось таке загнане у куток. І ти вважаєш, що людям корисно й потрібно надихатися саме таким? sad fuuu
14:23 03/05/14
За бажання все це можна навішати й на мій вірш "Вставай, українцю!" (http://h.ua/story/401379/) або ж на будь-який інший на релігійну тематику wink
14:41 03/05/14
Що саме "навішати"?
Поясни чітко, будь ласка.
Я казала про дві різних можливості -- написати на ту ж тематику або дійсно "звитяжний" вірш, з позитивною внутрішньою енергетикою, або -- щось деструктивне не за текстом, а за суттю.
Будь ласка, не змішуй одне з іншим. Я зараз розглядала саме психологічний бік цього віршування. Ті ж самі речі можна сказати абсолютно відмінно.
14:46 03/05/14
Знаєш, я не фахівець із психології, тож тобі, мабуть, видніше. Але всі оці звинувачення у деструктивності і тому подібних "гріхах" здаються мені, як простій людині, необізнаній у високих психологічних сферах, надто притягнутими за вуха.
14:52 03/05/14
Це твоє таки нефахове враження. Хоча виглядає на те, що звинувачуєш у тенденційності й упередженості... Якби це було дійсно так, то від мене звучали б аналогічні тези або стосовно усіх віршів аналогічного спрямування, або -- щодо усіх творів певного автора. Але є спростування і одного, й іншого тверджень у моїх коментах і рекомендаціях.
Тому -- я знаю, про що кажу у даному конкретному випадку.
14:57 03/05/14
Та я жодним чином не сумніваюся у твоїх фахових здібностях. Просто висловив думку пересічної людини, що не знається на тонкощах психології confused
Але тоді мені було б цікаво дізнатися твою думку про оцей матеріал (саме про відео): http://h.ua/story/402889/#3082138
15:03 03/05/14
Добре, Григоре) Пізніше перегляну той запис і висловлю свою думку)
Хоча ти ж не думаєш, що маю хобі ходити й розставляти діагнози? wink Просто у тому творі, про який я кажу, це кидалося в очі, а тому й було симптоматичнним. Якщо якісь деталі абсолютно художньо, структурно й ідейно не прив'язані до твору, -- це вже своєрідні сигнали...
14:25 04/05/14
Григоре, переглянула відео, вже з позиції психолога, а не просто глядача(слухача).
що я можу тобі на це сказати? Загалом складається враження підліткового якогось максималізму, нетерпимості й бажання самоствердження без розуміння усіх нюансів ситуації.
таке відчуття, що дівчина каже "гарні", "гримучі", ще які там слова, але не усвідомлює, що за усім цим стоїть, -- немовбито усе це сподівається не поряд бачити, оте ж "захлинання кров'ю", а лише з екрану телевізора...
Тут можна спробувати казати про непідключеність почуттів. Можливо, це стосується лише даної конкретної ситуації.
У самому тексті я особливих перверсій не знайшла, але якось неприродньо виглядає щира посмішка і побажання комусь "захлинутися кров'ю"... Ну, такий.. дитячий садизм..
До речі, саме діти часто бувають дуже жорстокими. Але це вже тема окремої розмови )
16:14 06/05/14
Cristi Neo Киев
Григор! smile А мне текст показать? wink smile
21:33 03/05/14
Зараз. Я чекав на твою згоду. smile
21:43 03/05/14
Cristi Neo Киев
Договорились! best
23:47 03/05/14
Чудова ідея best
10:47 03/05/14
Olivets Киев
Рекомендує цей матеріал. Чому? Ніщо так не об'єднує народ, як наявність зовнішнього ворога.
Але ж іншої нагоди зберегти свою власну (не влади, не олігархату!) країну у нас може й не бути...
20:00 26/04/14
САМ Олівець, та без запрошення? ;)) Несподівано )
Дякую за рекомендацію.
20:44 26/04/14
Olivets Киев
Мене не звуть, я сам приходжу cool
Ви теж можете добре пописувать! wink
21:05 26/04/14
Вельми втішена компліментом ;))
12:45 27/04/14
Cristi Neo Киев
Рекомендует этот материал. Почему? Пропаганда в Україні спрямована переважно на внутрішню боротьбу за владу між олігархічними кланами та псевдополітичними партіями, що їх обслуговують. І, поки ми шукаємо "москалів" серед співгромадян за принципом "хто не з нами, той москаль", реальна й дієва загроза приходить іззовні, і приходить на добре підготований нами ж та нашими ЗМІ й політиками ґрунт. І виходить, що спротив українців агресії зовнішній практично відсутній, -- через і небажання, і виснаженість внутрішніми суперечностями.

Читать полностью: http://h.ua/story/402782/#ixzz300t0yEH1
20:09 26/04/14
Дякую, Крісті ))
20:24 26/04/14
Cristi Neo Киев
Спасибо, Агата, за популяризацию работы Григора и немножко моей! best
20:12 26/04/14
Не прибідняйся, Кріс. Твій ролик – чудова праця! bravo best Ще раз тобі дякую smile
22:02 26/04/14
Cristi Neo Киев
На здоровье, Григор! wink smile
22:22 26/04/14
привет, косолапый! wink
22:25 26/04/14
Cristi Neo Киев
Еще и с опилками в голове! wink dknown
22:40 26/04/14
Cristi Neo Киев
Хорошо, Григор, что ты такой скромный относительно своей же работы? wink smile Ну и относительно других тоже. smile Но тогда выходит, что все зря. dknown Автор должен хотеть донести свою мысль остальным. smile
11:36 27/04/14
Та чому ж, Кріс? Я дуже високо оцінюю твою працю, тим більше, що саме тобі дісталася найбільш кропітка і трудоємна частина – підібрати картинки і змонтувати відео. Саме це я і маю на увазі. Тим більше, що народ у нас дуже ледачий до читання – їм відео подавай! Отже твій внесок у популяризацію мого ремейку вважаю найважливішим. Але погодься, займатися самовихвалянням було б з мого боку дуже некрасиво confused
21:27 28/04/14
Звісно... краще напроситися, щоб інші похвалили wink

Ви молодці. Я ж знаю, що, окрім вірша, сам задум зробити відеоролік був твій )) best І задум, і реалізація, -- вдалі )
21:49 28/04/14
"Звісно... краще напроситися, щоб інші похвалили" – Леро, та хіба ж я напрошувався? confused
Я дійсно дуже скромна людина, та й взагалі (чого гріха таїти) – я найскромніша людина у Всесвіті! LOL LOL LOL (жартую!!!) smile
22:08 28/04/14
Зізнайся, Григоре, що крім Вінні, ти іще й про Карлсона любив читати колись ))) LOL
22:20 28/04/14
На жаль, ні – не читав. Пам'ятаю, ще дуже любив книгу "Пригоди Жолудя у країні Вад" якогось, здається, литовськолго письменника чи письменниці – вже й не пригадаю прізвища. І про Гулівера дуже подобалося. smile
22:26 28/04/14
От про Жолудя я точно не в курсі... crazy А Гулівер і Мюнхгаузен -- це те, що читала )) та й інше різне... ;)
22:50 28/04/14
Так, про Мюнхгаузена теж читав smile
22:58 28/04/14
Cristi Neo Киев
Желуди? crazy wow В них не водится мед! LOL
21:04 29/04/14
Ну не всякому ж скоту масляна smile
21:20 29/04/14
Це Кріс молодець – не пошкодувала сил і часу! Я, відверто кажучи, навіть уявити не міг, що такий чудовий ролик вийде! Ну, думав, по одній якійсь картинці на кожен куплет – і все! А вона чудово постаралася! Знаю, що й Люсі долучилася до пошуку картинок. Ви, дівчата, взагалі величезні молодці!!! bravo best
22:14 28/04/14
Шкода, що чомусь неможливо вставити у блог повноформатно... dknown Але перегляди на ютубі є ))
22:21 28/04/14
Так, я тобі писав, що 2 дні з тим відео мучився – хотів зробити нову тему: таке собі видання друге, доповнене і оснащене відео smile
22:28 28/04/14
Якісь технічні перешкоди на сайті.. Не знаю, із чим може бути пов'язане, але чомусь з різними відео неоднаково...
22:51 28/04/14
Можливо, варто спробувати інші формати відеофайлу.
22:57 28/04/14
Хтозна... колись робила блог з роліком Ю.Єрмоленка "Попіл Майдану". Тут так і було -- тільки лінк, а на двох інших ресурсах -- у повному обсязі.
23:17 28/04/14
Так, я пам'ятаю цей матеріал. І все ж варто подивитися, які формати приймає сайт.
23:21 28/04/14
Схоже, це можливо перевірити лише на практиці ;))
12:16 29/04/14
Так, треба подивитися, в якому форматі йдуть ті ролики, що без проблем встановлюються на сайті.
13:12 29/04/14
Cristi Neo Киев
Спасибки, Григор! smile best Мне понравилось сотрудничество. wink smile
21:03 29/04/14
Взаимно smile
21:18 29/04/14
Cristi Neo Киев
smile smile
21:27 29/04/14
Геннадий Москаль Днепропетровск
Рекомендует этот материал. Почему? "Ніщо так не об'єднує народ, як наявність зовнішнього ворога. " Здається , у цьому разі весь цивилізований світ гуртується проти нової глобальної загрози.
20:56 26/04/14
Ну, якщо тверезий розум переважить над інтересами різних фінансових груп, то є ймовірність зміни пріоритетів у суспільстві.

Дякую, Геннадію, за відгук )
21:10 26/04/14
Геннадий Москаль Днепропетровск
Світ подорослів на 60 років. Історичний досвід - найкраща школа.
21:17 26/04/14
Сподіваюся, що так...
Хоча й повторення "по спіралі", -- все одно -- повторення.
21:57 26/04/14
Александр1979 Харьков
Рекомендует этот материал. Почему? Дуже цікаво...
22:23 26/04/14
Дякую, Олександре, за увагу до публікації та співтворчості авторів ))

Ваша оцінка спільної роботи важлива для кожного зі співавторів)
22:31 26/04/14
Рекомендует этот материал.
14:31 27/04/14
Дякую, Жанно, за оцінку публікаціі.

Погоджуюся із висновком про те, що матеріал як такий недостатній для того, щоб протистояти агресорам зовнішнім, але, як один з варіантів внутрішньоі пропаганди, покликаний і таки здатний працювати на згуртування громадян нашоі краіни. Бо війна громадянська -- гірше зло за зовнішню, бо калічить не лише тіла, а й душі.
І, звісно, журналісти можуть і мали б робити більше за звичайних коментаторів чи тих де тролів )
14:42 27/04/14
Лилит Киев
Рекомендует этот материал. Почему? Патріотичний жест)Але й наївний, чесно кажучи. Здається, Путлєр, не сильно зважає на такі речі. Рекомендую тому, що самі автори вірять в те, що пишуть. Хоча я маю сумнів в такій розв'язці:
"... И поднимется Красная площадь
И осудит в твоём же Кремле –
Предадут твои бренные мощи
Нашей грешной сырой земле,..."

А наявність зовнішнього ворога і дійсно об'єднує народ, це правда.

Читать полностью: http://h.ua/story/401821/#ixzz3066wo6PW
17:40 27/04/14
Дякую, Ліліт ))
Якщо чесно, рекомендація одного з дописувачів лише підтвердила те, що я й сама знала...

Цього разу я просто підтримала колег -- Григора Новохатька і Крісті Нео .

Сама по собі іх робота варта увпги, бо якісна та професійна. А щодо переконань.. то це дійсно, бачу, дещо наівно. Нам нам подолати професійних заробітчан від політики(((
Але ж бодай спробувати можна )(
18:16 27/04/14
Лилит Киев
Якось чула таку думку, що навіть в самій складній ситуації в людини завжди є шанс хоча б думати чесно (відверто). Цього занадто мало для вирішення такої глобальної проблеми, в якій ми всі опинилися,але це краще, ніж ніщо, так само, як і робота Крісті та Григора.
19:13 27/04/14
Так, Ліліт. Лишатися при своїй думці, не зраджувати своєму сумлінню, -- часом це єдине, що від людини залежить. Але якщо вона висловлює свою думку, це вже позиція, і це вже Вчинок.
21:50 27/04/14
Лилит Киев
Так і є, Агато!
11:19 28/04/14
Якщо кожен громадянин робитиме все, що від нього залежить у даній ситуації, то й результат буде відповідний.
23:26 28/04/14
Ну ось і робимо як і коли можемо )
..І злагодженість тут тільки допомагає, як бачимо ;))
20:54 30/04/14
Зовсім не наївний, пані Ліліт! Так, звісно ж, у цьому вірші-ремейку подається доволі спрощений погляд на ситуацію. Бо на те він і віршик – це коротка агітка, а для серйозного аналізу ситуації існують серйозні статті, в тому числі і мої. Тому не вважаю за доцільне відступати від законів жанру...
Стосовно ж того, що Пупкін не зважає на такі речі – невже ти всерйоз думаєш, ніби я сподіваюся, що він це читатиме? Це звернення адресоване більше московському народові, щоб самі москвини замислилися над тим, на що їх перетворює їхня державна еліта, і почали позбавлятися накинутої їм шовіністичної матриці і манікальної ідеї Третього Риму. Адже насправді Путін – далеко не самостійна фігура у світовій політиці, а лише маріонетка в руках глобальної імперії.
23:19 28/04/14
Лилит Киев
Я нічого не маю проти такого звернення, Григоре. Це й насправді, як я вже сказала, патріотичний жест, і в цьому його сенс. Ви праві, що кожен повинен робити щось від нього залежне, хоча б заявляти про своє відношення до подій. Мені здалася наївною сама форма цього жесту, ось і все. Але сам його факт - вчинок громадянський та викликає повагу.

Ви ось кажете, що Ваше звернення адресоване московському народові. Цей народ своєї інтелектуальної, творчої еліти не чує, бо не хоче слухати, а Ви кажете, що він здатен почути слова з ворожої для себе сторони. Там хворе колективне свідоме, що є завжди гарним підґрунтям для росту таких тиранів, як Путлєр. Вони ж обожнюють таких. Вони від Сталіна у страшенному захваті по сьогоднішній день - про нього за останні роки стільки фільмів знято, стільки зіграно театральних п'єс. Зовсім недавно один відомий російський актор вийшов на сцену у знаменитому білому кітелі, обвішаному орденами, із славнозвісною трубкою в руках, та почав своє віщання у відомій манері. Для мене було деяким шоком, що всі зраділи його появі, ніхто не покинув залу. Тому, не знаю, що може вплинути на їхню свідомість... Для них тирани - герої.
11:20 29/04/14
Така вже у того народу ментальність, віками виховувана. Не можна сказати, що українці без недоліків ;) На жаль, у нас їх аж занадто, й особливо тих, що не дають розвиватися суспільству й державі вцілому, ставати міцнішими... Той же принцип "моя хата скраю" чи про два гетьмани серед трьох українців, чи ті ж "граблі"... Ще коли про це народ сказав, а й досі на тому стоїмо...
У росіян своє... Та й нехай би собі зі своїм жили, так починається (триває, власне) втручання у життя сусідів...
12:15 29/04/14
Лилит Киев
Так, ці "старші брати" завжди будуть дивитися у наш бік, страшенно нам з ними не пощастило.
13:46 29/04/14
Цілком згоден, пані Ліліт: для них тирани – це дійсно герої. І не лише згадані Пупкін та Сталін. Такими само героями для москвинів є й інший комуністичний диктатор Ульянов-Ленін, і царі-тирани Іван Грозний, Петро Великий Сифілітик та Катерина Велика Хвойда. В цьому сенсі для москвинів, що сторіччями виховувалися у дусі великодержавного шовінізму, в дусі вищості своєї нації та її примарної "історичної місії", нинішній диктатор Пупкін є прямим логічним продуктом власної держави і керованого ним московського етносу. Про це я писав у своїй останній статті "Чи буде війна України з Московією": http://h.ua/story/401799/
Тому немає нічого дивного в тому, що загарбницька політика московського очільника отримує нині всенародну внутрішню підтримку, оскільки є абсолютно відповідною до національного менталітету москвинів:

Нездари, ледарі та волоцюги,
Пройдисвіти, нікчеми і хапуги.
Украсти, обдурити, набрехати,
Нагадити, зламати, обплювати.

Горілка, хвойди і добірний мат –
Гуляй, душа, й сам чорт йому не брат!
Привласнити, схопити, відібрати,
Спаплюжити, зібгати, сплюндрувати.

Дикунство, хамство і жадоба влади,
Підступність, лицемірство, зрада.
Спалити, зруйнувати, розтрощити,
Загарбати, пригнобити, скорити.

Агресія, жорстокість, диктатура,
Ненависть до освіти і культури.
Знущатися, глумитись, мордувати,
Вбивати, грабувати, ґвалтувати.

Шизоїдна ідея – Третій Рим
(Лиш уявіть весь світ під паном отаким!)
Це все – наш ніби "рідний брат" москвин.
Отож міркуйте: чи він справді слав'янин?

Якого ж в дійсності ти племені і роду,
Мисливцю угро-фінської породи
З чималим домішком татарської орди?
Чого ж ти пхаєшся до русів? – Геть іди!

Читати повністю: http://h.ua/story/381939/#ixzz30Gci2uNh

Все це так, пані Ліліт, і, здається, ніби ми заходимо у глухий кут. Ти пишеш: "не знаю, що може вплинути на їхню свідомість...". Проте в усьому вищесказаному якраз і криється відповідь. Справа в тому, що існує споконвічна істина: переможців не судять. І Пупкін лишатиметься улюбленим кумиром для москвинів лише доти, доки він є переможцем. Але щойно він зазнає поразки у боротьбі з Україною, він миттю злетить з п'єдесталу у самій Московії: тоді підніметься й згадана тобою інтелектуальна московська еліта, піднімуться й інші поневолені московською імперією народи. А тепер, пані Ліліт, будь ласка, ще раз уважно перечитай мій ремейк московського гімну. Тож не такий він вже наївний, як здається на перший погляд wink
13:05 29/04/14
Лилит Киев
Обов'язково перечитаю)
13:54 29/04/14
Добре змонтовано відеоматеріал на тексти вірша поета-патріота!
Це та основа, на якій, за звичай, починається будівництво Нового світу.
Ще не відомо, від кого нам більшого зла чекати, чи від своїх панів, чи від чужинців.
Ясно одне, будемо дружні, тоді нам і Бог допоможе! А станемо сильними, мудрими, будемо всіма шанованими.
Здорову, розумну, творчу, без жадоби до наживи,молодь до влади потрібно вибирати.
18:27 27/04/14
Шановний друже Леоніде, це саме те, про що я теж хотіла сказати. Іззовні нам нічого б не зробили, якби не розбіжності зсередини. Наші патріоти і вщагалі громадяни мають бути згуртовані і не оріэнтуватися на чергових тимчасових вождів.

Робота колег-журналістів дійсно професійна, тому я це й підтримала ))

Ви праві у тому, що без кардинально нових облич у нашій владі, із новим мисленням змін не дочекатися.

Широ дякую Вам за оцінку журналістськоі роботи і за непідробний патріотизм.
18:53 27/04/14
Будь-ласка, пані Агато! Щирість на Вашу непідробну щирість, шановна пані Агато!
19:41 27/04/14
Леро, а кардинально нових облич не буде, допоки кардинально не змінимо саму систему державної влади.
23:32 28/04/14
Цілковито погоджуюся із тобою, Григоре, у цій тезі. Стара система просто продукує усе нових монстрів. Інші туди й не потрапляють.
12:11 29/04/14
А якщо й потрапляють, то або гинуть в автокатастрофах, або ж переробляються системою згідно чинних стандартів.
13:16 29/04/14
На жаль, саме так це й відбувається. Самозахист системи спрацьовує.
13:27 29/04/14
Тому й потрібно нищити сам фундамент цієї системи – плебсократичне виборче право.
13:54 29/04/14
Так, про це ми говорили. Бо яку владу здатний обрати натовп, який навіть сам не знає, чого він хоче?..
14:15 29/04/14
А бажання натовпу жодним чином не змінилися з прадавніх часів: "Хліба і видовищ!" От за це вони й голосують, хоча навіть у цьому плані не здатні обрати щось путнє wink
14:43 29/04/14
відповідно й наші шоумени від політики геть зледащіли -- ані гречки вже від них, ані пісень від мера ;)) іще й усе відбувається коштами виборців.. тепер вже не тільки тими, що з бюджету, а й тими, що безпосередньо з кишені ((
22:05 30/04/14
З історичного боку це добре, бо їхня все більша жадоба їх врешті і знищить. Шкода лише, що страждати від цього поки що доведеться нам sad
23:22 30/04/14
Отож... добре бути спостерігачами історії, а не перебувати всередині усіх цих подій ((
Та не шкода б, якби дійсно вже "боляче й швидко", але ж ця божевільня триває вже скільки років... Кучма з початком масштабної корупції і приходу олігархату до влади, Ющенко з кумами і зрадженими надіями людей, донбасомафія Януковича у масштабах усієї країни, а тепер безвладдя пасторів і неприкаяні бандугруповання по всій країні...
12:42 01/05/14
Починай вже з Кравчука – з розгулу бандитизму, з позбавлення України ядерної зброї та надання Криму статусу автономії, що врешті дав змогу бездарно віддати його московським окупантам wink
14:02 01/05/14
Якщо про розгул бандитизму й ''лихие 90-е'', то треба починати взагалі з Горбачова ;)
А от щодо ядерноі зброі й автономіі Криму, -- тут цілковито з тобою згодна. Роззброюватися було не потрібно. Зараз би не просилися навколішках до эвросоюзу, і не втрачали територію...
11:14 02/05/14
Щодо Горбачова – цілком згоден, проте Україна тоді ще була частиною СРСР, а ми говоримо про часи незалежності... smile
11:39 02/05/14
Дякую, пане Леоніде! smile
23:28 28/04/14
Рекомендует этот материал.
20:22 27/04/14
Щиро вдячна, пане Звитяжний, за рекомендацію))
21:11 27/04/14
На здоровя Агато.
21:50 27/04/14
Також дякую пані Ярині за увагу до публікації й за оцінку журналістської роботи.
Це мала дещиця, але той внесок. який можливо зробити у справу збереження миру й нашої країни.
21:46 27/04/14
Рекомендует этот материал.
15:25 29/04/14
Дякую за рекомедацію, Оксано ))
17:56 29/04/14
Рекомендует этот материал. Почему? Молодці! Добре було б заспівати. Рекомендую кожному зайти на ютуб і лайкнути чи прокоментувати, щоб підняти рейтинг цієї антипутінської презентації.
12:41 30/04/14
Cristi Neo Киев
Злата, а Вы зашли и лайкнули или только рекомендуете? wink smile
14:03 30/04/14
Зашла и лайкнула. smile
14:22 30/04/14
Cristi Neo Киев
best
14:30 30/04/14
Дякую за рекомендацію журналістськоі роботи.
19:30 30/04/14

Live

1 час. назад

viktor trigub публикует новость Майданівець повертається до Музею в Пирогові!

2 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Еліта...хто це?

2 час. назад

Андрей Андре комментирует материал Еліта...хто це?

2 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Заложники выгодны всем

3 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал "Цинік, донощик та ідеологічний шахрай: ким насправді був Карл Маркс" - недавня публікація у газеті "Україна молода"

3 час. назад

sheriff комментирует материал О патриотизме, продажности и лицемерии

3 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал "Цинік, донощик та ідеологічний шахрай: ким насправді був Карл Маркс" - недавня публікація у газеті "Україна молода"

4 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал О патриотизме, продажности и лицемерии

4 час. назад

ivp_paster комментирует материал ТЕРОР! ЧИ ВЖЕ ЗАБУЛИ ПРО ШАТУНА? Частка 10

4 час. назад

ivp_paster пишет рецензию на публикацию ТЕРОР! ЧИ ВЖЕ ЗАБУЛИ ПРО ШАТУНА? Частка 10

4 час. назад

viktor trigub публикует статью Правда про секс-таємниці Катерини ІІ

4 час. назад

Вікторія Івченко комментирует материал "Цинік, донощик та ідеологічний шахрай: ким насправді був Карл Маркс" - недавня публікація у газеті "Україна молода"

4 час. назад

Вікторія Івченко удаляет комментарий к материалу "Цинік, донощик та ідеологічний шахрай: ким насправді був Карл Маркс" - недавня публікація у газеті "Україна молода" от Вікторія Івченко

4 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Еліта...хто це?

5 час. назад

Андрей Андре комментирует материал Еліта...хто це?

6 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал О патриотизме, продажности и лицемерии

6 час. назад

sheriff комментирует материал О патриотизме, продажности и лицемерии

6 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал О патриотизме, продажности и лицемерии

6 час. назад

sheriff комментирует материал О патриотизме, продажности и лицемерии

6 час. назад

sheriff комментирует материал О патриотизме, продажности и лицемерии

6 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Еліта...хто це?

7 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Еліта...хто це?

7 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич комментирует материал Сепары Лугандонии освободили из тюрьмы Вадика Москвича - убийцу Щербаня