О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Политика  10 января 2014 13:25:32

Доки "тріщатимуть чуби у холопів"?

У нашого народу є гарне прислів'я, одне з тих, що так і лишилися для нас самих спостереженням-констатацією, але й понині не стали досвідом і наукою:
Поки пани б'ються, у холопів чуби тріщать.
Схоже, як повелося, так і триває. Подивімося на історію політичних періпетій з часу набуття Украіною незалежності. Дедалі частіше невдоволення діями чи бездіяльністю наших політиків переходить у невдоволення звичайних виборців одне одним, загостреною нетерпимістю до іншоі думки і повним небажанням компромісу. Компромісу й порозуміння із такими ж звичайними громадянами та виборцями краіни, що мають, по суті, однакові проблеми та прагнення іх розв'язати. А натомість -- покірне улягання будь-яким маніпуляціям з боку політиків,-- варто ім лиш сказати те, що котроюсь з груп людей ближче (емоційніше) сприймається. А де керує емоціо, там, як відомо, не лишається місця для раціо.
Отже, політика у нашому суспільстві для одних стала способом заробляння грошей (і при тому серйозних), а для інших розвагою, яка дає азарт, адреналін і взагалі -- відчуття немарності усього, що відбувається, -- бодай скільки б при цьому не кружляли по колу та не тупювали по граблях. Визначальною стає -- емоція відчуття діі. І це повністю відволікає від того, що маніпулятори у цей час спокійно вирішують своі інтереси, і саме за рахунок "холопських чубів". 
То у чому проблема нашого суспільства? У кордоцентризмі, у наївності, у безпам'ятстві чи у лінощах? Адже потрібно начебто не настільки й багато, щоб перебудувати свідомість:
-- давати собі звіт у власних діях і виборі, а не постійно дивитися й кивати на когось; відповідальність -- одна з визначальних ознак дорослішання людської особистості;
-- пам'ятати про свої дії, власні помилки, і робити висновки з цього досвіду;
-- чітко усвідомлювати, що свобода однієї людини завершується там, де починається свобода іншого; а отже -- розуміти, що кожен з нас має право на свою думку й позицію, і у одному суспільстві ми все одно живемо поряд, тому не розбіжності мають ставати визначальними, а спільне -- точки дотикання інтересів і прагнень різних людей та груп населення.
Ніщо не виникає нізвідки, а тому й нове суспільство варто починати будувати з себе, -- істина не нова, але... як і попередня, зацитована у статті, -- схоже, іще нерозчута багатьма з нас.
Власне, одним зі спонукань написати статтю були дискусії, де знову згадали про те, що непримиренність загострюється й наростає, як і у 2004 році під час першого українського Майдану, коли доходило до того, що руйнувалися сім'ї через те, що хтось симпатизував одним політсилам, а хтось -- іншим. 
З відстані у 10 років ми вже можемо більш об'єктивно аналізувати тодішні події і їх наслідки. Так, люди висловили свої прагнення жити інакше, свій потяг до свободи й демократії, до зміни старих стереотипів і цінностей. Саме із цим люди зібралися тоді. Принаймні, багато хто.
І що отримали натомість від політиків? Чому хтось з "месії" перетворився на "юду", і, як завжди, одні "зрадили" інших? Невже народ так і не помітив, що спритні торгаші сумлінням примудрилися вкотре ошукати усіх і отримати з того зиск? І чому зараз не бачимо, як відбувається усе те ж саме: люди мають (і намагаються відстоювати) свої інтереси й прагнення, але умілі маніпулятори потихеньку зміщують акценти, накручують емоції, і вже замість спільного поступу усієї України до демократичної Європи дедалі частіше лунають заклики до розколу країни. І усе це неабияк влучно ілюструється наростанням нетерпимості серед народу. Так, ситуація вже майже класично-революційна, коли "низи не можуть", а тому саме час показати людям якогось "ворога". І на його роль підходить будь-хто з нас, хто "не такий" -- не вписується у шаблон, яких зараз посилено пропагують лише два: ті, хто на Майдані, і хто поза ним. Усе. 
Варто визнати, що це дуже яскравий і емоційно насичений стереотип, із граничним загостренням чорного й білого, де не важить, хто яким себе вважатиме, а головне -- посилення антагонізму до межі.
Якщо звернутися до порівняно молодого, але дуже активно розроблюваного відгалуження психології -- нейро-лінгвістичного програмування, то ми зможемо зазирнути у суть того, що відбувається. Американський психолог Герберт Шиллер казав: "Там, де мaніпуляція є основним зaсобом соціaльного контролю... розробка і вдосконaлення методів маніпулювaння цінуються набагато більше, ніж решта видів інтелектуальної діяльності". Думаю, ніхто не буде заперечувати, що реклама оточує нас вже скрізь -- з вітрин, біллбордів, преси, упаковок товарів, з радіо, ТБ й інтернету до людей линуть заклики, спонукання й натяки. Вони діють на свідомість, та більшим і визначальним є вплив непрямої реклами на підсвідомість.
А тому, коли нам нав'язують черговий стереотип, найперш слід подумати: а кому й для чого це потрібно?
Складовими будь-якої реклами є суб'єкт (замовник), об'єкт (споживач), предмет (товар, організація, послуги, імідж-образ персони і т.д.) та мета замовника. 
І коли ми бачимо черговий спокусливий на вигляд і "ну дуже корисний" батончик, то розуміємо, що черговий диво-кондитер має мету продати нам свою продукцію і обійти конкурентів. Як можна помітити, реклама, розрахована на молодші вікові групи, завжди більш емоційно насичена, і майже не містить конкретної інформації.
Якщо повернутися до реклами політичної, то її складові аналогічні, а метою замовника є прихід до влади. І далеко не усі оті емоційні й виразні речі, про які ми  чуємо у рекламі. І це є реалії ринку... ринку політичних послуг. І якщо хтось з політзамовників вкотре замість ділових пропозицій та докладної інформації намагається грати на наших почуттях, це варто лише вчасно помітити і визначитися, -- чи не хочуть нас вкотре надурити недобросовісні борці політринку (так, вже далеко не рингу!).
Так от, раціональна реклама завжди предметна, по суті, і містить якісь факти й реальну інформацію. А реклама емоційна побудована на залученні асоціативного сприйняття. Скажімо, коли людям замість програми дій кандидата та висвітлення того, що вже зробила ця людина (чи політсила) пропонують мальовничі картинки "покращення" чи "вічносвітлого майбутнього" (хтось відсилає і до минулого -- ця реклама орієнтована на старші вікові групи), то можна зробити висновок про нечесну гру цього суб'єкта.
А загалом, усе сьогоднішнє політжиття у нашому суспільстві стало величезним ринком, де дискусія переходить у "базар", де спритні торгаші вже на одне обличчя, і не важить чи "всівониоднакові"(с) чи начебто різні. Головне, що ринок цей дедалі більш нагадує східний, де немає правил, а торгуватися можна до нескінченності. 
 
То, можливо, слід звернути увагу на правила для "торговців" й залишити у спокої чуприну ближнього свого?
Доки

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 3346
Отредактировано: 10-01-2014 [13:33]
delete
Агата Аргентум
Агата Аргентум, Житомир, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +16
Всего комментариев: 81, Всего рецензий: 8
Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

16:31 10/01/14
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
хорошо
Дякую, Ірино, за увагу до публікації.
16:35 10/01/14
18:09 10/01/14
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Зурла Лоци Ужгород
 
Дякую, Лоци, за увагу до статті і проблеми.
22:53 10/01/14
22:03 10/01/14
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Юрий Пелих Запорожье
Браво, Агато! Це дуже схоже на те, як я сам бачу ситуацію, тільки сказати ТАК я не зміг би ))
Дякую, Юрію.
Це дуже складна тема, важко сприймаэться частиною читачів. Але це наше спільне суспільство, де не можна просто так самоусунутися і тримати свою думку при собі лиш тгму, що для когось це занадто дражливо.
23:00 10/01/14
Юрий Пелих Запорожье
Дуже важливе зберігати розум та тверезий погляд на усе. Нажаль, у більшості люди бажають прийняти якусь одну сторону, та зразу ж таки починають кричати та поливати навкруги... Нажаль. Мені хотілося, щоб ми подивилися на все з точки зору наших дітей (в мене нема, поки що, ...), з висоти років за 10-20 хоча б...
23:13 10/01/14
Ми вже маємо змогу дивитися з певної відстані на Майдан-2004. При цьому вкотре вже наголошую, що я тільки за волевиявлення звичайних людей. Але без стороннього втручання. Це має бути свій голос, бо бек-вокал тут не має жодного сенсу.

так, хочеться... хочеться прокричати про маленькі зарплати, про відсутність робочих місць чи роботу не за фахом.. про ціни на комуналку, про нашу медицину, освіту і т.д. ...Але скільки років цим проблемам? Хтось їх намагався вирішити не одноразово?.. Є механізми впливу на владу?.. З'являться вони, якщо владу змінити?

..я за зміну усієї системи влади. Тільки так можемо отримати щось інше... І зовсім не у боротьбі між самими собою.
23:39 10/01/14
Юрий Пелих Запорожье
Так, зміна має бути у всій системі влади, адже найстрашніше навіть не маленькі зарпалти чи робота не за фахом, а суцільні зловживання чиновників, які ніхто й не думає ховати! Нема шляхів для реального відновлення владної структури, е. т. с.
23:46 10/01/14
Так одне з іншим пов'язане...
те ж "кумовство" легалізував хто?... (а он дехто там знову "своє світло запалити" погрожує).
Не можна ламати закони заради будь-якої мети. Хоча зараз вже ламати немає чого. Треба будувати.
00:48 11/01/14
Юрий Пелих Запорожье
Тож, треба для початку зрозуміти, що робити? Ну, не бігти в ЕС або ТС (або в Китай), а що треба Україні?!
00:52 11/01/14
Є таке поняття -- центрованість... Можна трактувати як зосередженість на собі, власних думках. прагненнях та інтересах.
В принципі, будь-яка наша реакція -- нав'язана іззовні... Варто подумати: а кому це треба? -- перш, ніж реагувати.
01:06 11/01/14
Юрий Пелих Запорожье
Отож... нас використовують: це я зрозумів повністю та однозначно...(((
01:09 11/01/14
А тепер доводиться чекати, доки й до інших дійде (((
21:12 12/01/14
23:54 10/01/14
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
ivp_paster Тернополь
Актуальний матеріал, погляд абсолютно обґрунтований.
Дякую за Вашу оцінку.
Вважаю, що кожен має відкрито висловити свою позицію і спробувати порозумітися з іншими членами суспільства.
00:11 11/01/14
01:24 11/01/14
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Sveta Rybalko Харьков
Актуальна стаття, грамотний аналіз. Якщо нема що запропонувати (ніхто ж не скаже "ми йдемо до влади, щоб взяти участь в дерібані країни, або захистити наш власний бізнес"), тоді звертаються до тези "ми вас врятуємо від..." (комуняків, фашистів, бандитів, ЛГТБ и т.ін.), або "не дамо, щоб нам нав"язували свої цінності (комуняки, фашисти, бандити, ЛГТБ, кляті москалі, хохли, евросоюз, Америка і т.ін. )...

Якщо нема що запропонувати, то й нема мети. Нема мети - нема навколо чого об"єднатися. Тоді будемо єднатися у ненависті до... (починаємо той самий перелік).
дякую, пані Світлано, за відгук і рецензію.

так, "дружити проти" завжди виявляється легше, а емоційно наснажені визначення звільняють від потреби переконувати фактами й діями. Емоційність неприпустима у ділових переговорах, які, власне, і має вести виборець з політиками, бо емоційніша сторона завжди програє.
01:36 11/01/14
23:57 22/01/14
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Александр1979 Харьков
Що найменьше - завжди актуальний погляд
Щиро дякую за увагу до публікації, пане Олександре.
От тільки чуби тріщать продовжують, і все гучніш. А роль Кассандри -- зовсім не тішить.
00:21 23/01/14
17:48 04/02/14
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
І коли ми бачимо черговий спокусливий на вигляд і "ну дуже корисний" батончик, то розуміємо, що черговий диво-кондитер має мету продати нам свою продукцію і обійти конкурентів. Толково, сміливо, грамотно для народу! Спасибі, Агато! З повагою, Леонід!
Щиро дякую Вам, пане Леоніде, за увагу до цих думок і публікації.
17:54 04/02/14
Будь-ласка, пані Агато! Успіхів Вам!
18:18 04/02/14
Дякую ))
20:54 04/02/14
18:35 04/02/14
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Вла Рин Полтава
Чудова стаття. Відчувається - наболіло. Розчарування наслідками тодішньої "буржуазної революції", породило величезну недовіру до влади. І те що зараз на Майдані, в багатомільйонному Києві, кожного дня немає "аншлагу", - якраз і засвідчує зневіру в людей. Мовляв, ОБДУРЯТЬ і на цей раз!!!
Ви праві. Зневіра у людей величезна, і саме тому посилилися настрої не "за", а "проти", що несуть, у будь-якому випадку, деструктив. Звісно, що зміни необхідні, і вже давно, -- не іграшкові, а справжні зміни, -- але ніхто не здатний представити переконливу й реалістичну модель цих змін. Те, що пропонується наразі, є черговою умовністю.
Дякую за Ваш відгук і інтерес до статті))
20:57 04/02/14

Комментарии

раціональна реклама завжди предметна, по суті, і містить якісь факти й реальну інформацію. А реклама емоційна побудована на залученні асоціативного сприйняття. Скажімо, коли людям замість програми дій кандидата та висвітлення того, що вже зробила ця людина (чи політсила) пропонують мальовничі картинки "покращення" чи "вічносвітлого майбутнього" (хтось відсилає і до минулого -- ця реклама орієнтована на старші вікові групи), то можна зробити висновок про нечесну гру цього суб'єкта.
---------------------

дело в том, что (имхо). чаще всего идет как раз эмоциональное восприятие. и часто даже не на основании слов и обещаний, а на основании восприятии внешности, харизмы. то есть - зрительное воздействие. как пример могу привести факт а Коле, который читала когда-то давно. он долгое время не мог привлечь внимание немецкого обывателя. и лишь тогда, когда по настоянию имиджмейкеров поменял оправу очков на легкую металлическую вместо тяжелой роговой, скрывающий умный открытый взгляд думающего господина, стал популярным)))
16:30 10/01/14
Так, саме емоційна реклама і примушує відкинути будь-яку критичність.

Приклад з Г.Колем показовий. Часто нам "продають" навіть не харизматичну особистість, а "продукт" -- створений фахівцями імідж політика. А от наскільки варто довіряти масці, у полоні емоцій ніхто не замислюється.
І якщо йдеться лише про оправу для окулярів -- то іще добре))
16:38 10/01/14
Рекомендует этот материал.
16:30 10/01/14
Дякую))
16:39 10/01/14
На жаль, так...
16:40 10/01/14
Мені теж сподобалась картинка.
21:26 10/01/14
Горобчиків шкода... ((
23:45 10/01/14
Александр1979 Харьков
Рекомендует этот материал. Почему? Цікаво...

Але - мабуть, "ті, хто на Майдані, і хто поза ним" - цим реальність не обмежується... бо, Влада - намагається представити "тих, що поза Майданом" - як інший Майдан... а ще є - мережева площа Хізбут-Тахрір та "зацікавлені" сусіди по планеті...

а "базар" - потрібно фільтрувати... так, здається, кажуть у окремих колах... але ж для цього потрібно бути перш за все Особистістю...
16:57 10/01/14
Реальність не обмежується ані поділом на Майдан і тих, що поза ним, ані -- на майдани і антимайдани. Таке враження, що як діюча влада, так і опозиція (що також є складовою влади) намагаються штучно обмежити наш світ і сприйняття речей до чорнобілого шахового поля, де ми заздалегідь приречені на програш.
17:15 10/01/14
Александр1979 Харьков
не погоджуюсь... шахівниця, шахова дошка, гра у "шахмати"-шахи - "говорять" перш за все - про те що "шах мат" - "цар мертвий"... а пішак - який вижив - може стати візирам-ферзем...

тому - це ВОНИ - ПРИРЕЧЕНІ - на ПРОГРАШ... бо, "цар мертвий", а пішаки - на перемогу... і не важливо - якого кольору... бо, у шахах - бік дошки та колір - незмінний... у житті - як складеться...
17:26 10/01/14
Гмм... схоже, знаєтеся на шахах добре )))

В принципі, тут є свій сенс -- хто заганяє ситуацію у якісь штучні рамки, сам найперш і наражається на небезпеку. І тоді нежиттєздатна система в результаті сама себе й поглинає...
17:35 10/01/14
Александр1979 Харьков
так Влада сама себе і загнала у "рамки", тому - слово за пішаками... бо, влада немає морального права - "оголошувати" - що сьогодні вона грала у шахи, а завтра - що буде грати "в Чапаєва"... а після цього дивується - шашисти "взбунтувались"...
19:37 10/01/14
Cristi Neo Киев
А если они перепутают шахматы с наперстками? cool wink smile
17:52 10/01/14
Александр1979 Харьков
Влада вже давно "плутає" шахи та наперстки... а Харківській мер - частина владної партії - кажуть, саме цим і займався у 90-ті - наперстки крутив...

Можна обдурювати - довго одного, чи недовго - всіх, але обдурювати та кидати - всіх та постійно - не вийде... бо, є ж Правила ігор...
19:40 10/01/14
Cristi Neo Киев
Верно сказано, Александр! Они доигрались!
11:04 11/01/14
Дуже бдобре, щоб нарешті почули саме "пішаків", а не чергових на час перелицьованих "ферзів"...
Про що і йдеться у статті...
23:23 10/01/14
Cristi Neo Киев
Рекомендует этот материал. Почему? А загалом, усе сьогоднішнє політжиття у нашому суспільстві стало величезним ринком, де дискусія переходить у "базар", де спритні торгаші вже на одне обличчя, і не важить чи "всівониоднакові"(с) чи начебто різні. Головне, що ринок цей дедалі більш нагадує східний, де немає правил, а торгуватися можна до нескінченності.

То, можливо, слід звернути увагу на правила для "торговців" й залишити у спокої чуприну ближнього свого?


Читать полностью: http://h.ua/story/396672/#ixzz2q0dQNBS5
17:19 10/01/14
Дякую, Крісті, за увагу до проблеми)
17:32 10/01/14
Зурла Лоци Ужгород
Рекомендует этот материал.
18:09 10/01/14
Спасибі, Лоци))
23:03 10/01/14
Зурла Лоци Ужгород
Манипуляция массовым сознанием есть основной и единственный вид кодирования нашего мира. все намного даже глубже. Классификация есть враг многомерности. О чем Кастанеда и твердил в своих 10 книгах. Мало того, что мы не воспринимаем сам мир таким как он есть, а только слепок с него, мы еще и все время с этого слепка делаем кучу новых, притом совсем уже обезображенных.
18:12 10/01/14
Відтиск з відтиска стає дедалі пласкішим... Але хто ж винен тим, що погоджуються задовольнятися ерзацом і чинять спротив намаганням відкрити їм очі?..
23:25 10/01/14
Зурла Лоци Ужгород
Ведро на пять литров, например, в силу некоторых причин, не может в себе вместить десять литров воды.
22:02 11/01/14
dknown треба "рости" ;))
21:08 12/01/14
Геннадий Москаль Днепропетровск
Рекомендует этот материал. Почему? Я бы отметил в этой связи то, что ещё глубоко сидит в нашей ментальности "правило" - "моя хата скраю", что позволяет недобросовестным политикам от власти использовать политическую пассивность масс в свою пользу во время выборов.
Я бы отметил ещё один источник наших бед - политическая коррупция. То, что политик зарабатывает деньги своей деятельностью - нормально, но - в "кассе". А у нас , на самом деле, эти деятели сколачивают свои состояния, обслуживая финансовые интересы определённых олигархических кланов.
19:02 10/01/14
Зв'язок олігархів і влади вже очевидний. Шкода, що хтось зі звичайних виборців вважає, що якісь з олігархів "кращіші" й поблажливіші. Хоча зв'язок олігархії й політики ніколи не буває на користь ані народові, ані країні загалом. Тому це -- одна з чергових самооман занадто емоційних людей.
А щодо "хати скраю"... кожен має висловлювати свою думку і не боятися стороннього тиску. яким би потужним він не був.
23:31 10/01/14
Лилит Киев
Рекомендует этот материал. Почему?
Згодна із тим, що "нове суспільство варто починати будувати з себе...", і спробувати не розглядати одне одного скрізь ідеологічну призму.
19:05 10/01/14
Дякую, Ліліт...
Вже вкотре доводиться переконуватися, що для когось ідеологічна призма важить найбільш... Більше за моральність, порядність і чесність.
Теза про те, що треба співпрацювати із ким завгодно, аби досягти мети, призводить до того, що романтики так і лишаються вкотре ошуканими тими, кому на час повірити за гарні гасла...
22:52 10/01/14
Владимир Демин Бердянск
Рекомендует этот материал. Почему? "нове суспільство варто починати будувати з себе"
20:18 10/01/14
Слушна думка, але кожен чомусь хоче почати з ближнього свого...
22:48 10/01/14
Рекомендує цей матеріал. Чому? Допоки вони будуть дозволяти панам битися між собою. Пора вже панів бити холопам.Тоді і перестануть холопські чуби тріщати, а стануть в панів тріщати.
20:41 10/01/14
Принаймні, варто в усьому цьому -- усвідомлювати себе та свій інтерес, а не щось, навіяне ззовні.
22:35 10/01/14
Що ви маєте на увазі під словом "ззовні". Невже ви думаєте, що людині потрібно чиєсь втручання чи керування щоб зрозуміти, що її обманюють, обкрадають, зневажають? Думаю щоб це зрозуміти сторонньої допомоги не потрібно. Щоб цього не розуміти треба бути не просто дурнем, а сліпоглухим дурнем.
22:39 11/01/14
Думаю, Ви знайомі з теоріями психології мас?.. Людину натовпу обдурити найлегше.
21:07 12/01/14
Так, я знайомий з цими теоріями, але є і протидія цьому, людина що знаходиться в натовпі має думати тільки про те що вона вважає за ідеал і не слухати промовців, а навпаки, намагатися відразу проектувати промову на свій ідеал і це доносити тим хто стоїть поруч, тоді натовп розібється на тисячі дискусійних клубів і людина в натовпі не буде обдурена. А дискусії в натовпі породять істину і ідею, яка передасться навіть до організаторів і вже найкмітливіші з них використають цю ідею для руху вперед, тоді натовп стане творцем, а не сліпим виконавцем.
21:49 12/01/14
...вірно, - 22 роки! -
маніпулятори спокійно вирішують свої інтереси за рахунок "холопських чубів"))
21:08 10/01/14
так. і маніпулятори не мають таборів чи прапорів, бо попри усе -- працюють на свій інтерес.
22:33 10/01/14
Аби це було так, з цим було б значно легше боротися. Втім, переважна більшість із них, мабуть, і сама не усвідомлює, що насправді має лише ілюзію влади, створену ще більш спритними і досвідченими маніпуляторами.
00:06 23/01/14
Якось чула таку аналогію: група людей спостерігає за рибами в акваріумі... а через скло інші спостерігають за цими людьми... ;))

Схоже, що і тут десь така ж система діє..
00:44 23/01/14
Так, але вершина цієї піраміди має і табір, і прапор. На жаль sad
11:38 23/01/14
Це щось в межах України чи більш глобально?..
13:38 23/01/14
Дуже глобально. Перепрошую, що вкотре вже нав'язуюсь, але таки не полінуйся почитати "Троянського коня..." confused
14:47 23/01/14
Щиро дякую, Григоре))
Якщо там, кажете, є відповідь, то спеціально виділю час і прочитаю.

Якось усе не встигається звернутися до матеріалів давніших, поки за новими стежиш.
18:24 23/01/14
Чудово розумію, пані Валеріє - зараз такі події розгортаються, що навіть їх не встигаєш відстежити. А стосовно "Троянського коня...", то він якраз передував щойно прочитаним тобою "Таємницям пентаграми" у справі дослідження релігійної символіки. Але, звісно ж, там далеко не лише про символіку smile Просто, саме в "Коні..." я пояснюю своє бачення сьогоднішнього світу.
19:04 23/01/14
Так, Григоре, після "Троянського коня" стало зрозуміліш... Хоча вихід все одно ще шукати..
18:00 04/02/14
Звісно ж, в одній статті неможливо написати про все одразу smile "Троянський кінь..." покликаний показати, куди не треба йти, і що нині ми перебуваємо на хибному шляху. А от в якому напрямі ми маємо рухатись, якщо бажаємо бачити Україну потужною світовою державою - перший крок до цього я зробив у статті "Ідеологія напівнаціоналізму", хоча й левова її частка знов-таки присвячена питанню, куди йти не треба.
10:42 05/02/14
Цікаво)) Прочитаю. Стаття одразу заінтригувала )) пізніше скажу свою думку.
16:23 05/02/14
Взагалі, усі ці -напів -- досить небезпечна річ, що часом не знати, як обернеться.
16:25 05/02/14
Отожбо й воно ж, пані Валеріє! Саме про небезпеку одного такого "напів-" і йдеться у статті. smile
10:31 06/02/14
Так, зло приховане, -- найсильніше. А іще й за умови отакої підступної половинності.
15:50 06/02/14
Певно, що так - адже з відкритим ворогом воювати легше. А от з прихованим, який маскується під друга - значно складніше, бо багато хто не розуміє, що це ворог, тому й важко організувати людей на таку боротьбу. А на жаль, зараз таких прихованих ворогів, що діють на ідеологічному й ментальному рівні, дуже багато.
09:41 07/02/14
Отож... під гарною й доброзичливою маскою.. "як кішечка підкрадеться, вижде нещасливий в тебе час, та й запустить пазурі в печінки" (с) От тільки нинішні й не вичікують, а створюють цей "нещасливий час", до того ж, власними зусиллями самих людей...
21:30 09/02/14
Так, сучасні політтехнології далеко пішли wink
09:34 10/02/14
Рекомендует этот материал. Почему? про рекламу політичну - раціональну і емоційну
21:25 10/01/14
Дякую. от на цьому й наголошую -- на відмінностях між раціональним та емоційним у політтехнологіях.
22:31 10/01/14
Olivets Киев
Рекомендує цей матеріал. Чому? Навдивовижу оригінальна статейка орієнтована на широкий читацький загал
21:53 10/01/14
дякую широкому читацькому загалові за увагу.... )))
22:29 10/01/14
Юрий Пелих Запорожье
Рекомендует этот материал. Почему? "А загалом, усе сьогоднішнє політжиття у нашому суспільстві стало величезним ринком, де дискусія переходить у "базар", де спритні торгаші вже на одне обличчя, і не важить чи "всівониоднакові"(с) чи начебто різні. Головне, що ринок цей дедалі більш нагадує східний, де немає правил, а торгуватися можна до нескінченності" --- здається, нвіть нескінченність має кінець...
22:05 10/01/14
Це досить оптимістична думка... стосовно того, що й безкінечність колись та скінчиться ))))
дякую, що завітали, Юрію )))
22:25 10/01/14
Юрий Пелих Запорожье
Зараз вона мене чомусь лякає...((
22:26 10/01/14
dknown sad Тому я й вирішила не мовчати. Бодай себе треба поважати.
23:32 10/01/14
Дякую, Шинха ))) smile
00:45 11/01/14
Ариэль Киев
Рекомендует этот материал. Почему? А загалом, усе сьогоднішнє політжиття у нашому суспільстві стало величезним ринком, де дискусія переходить у "базар", де спритні торгаші вже на одне обличчя, і не важить чи "всівониоднакові"(с) чи начебто різні. Головне, що ринок цей дедалі більш нагадує східний, де немає правил, а торгуватися можна до нескінченності.
15:31 17/01/14
Дякую за інтерес до публікації і піднятої проблеми)
15:49 17/01/14
Рекомендує цей матеріал. Чому? Не з усім згоден, але в цілому рекомендую.
16:52 20/01/14
Дякую, пане Григоре, за увагу до публікації)

звісно, кожна думка людська може бути заперечуваною. Але чи не для того їх висловлюємо й спілкуємося?
Комусь цікаво проголошувати "істину в останній інстанції", а комусь -- шукати її на перетині суперечок і суперечностей.
23:23 20/01/14
Саме так. пані Валеріє! Тому й не акцентую увагу на тих моментах, з якими не погоджуюсь, бо бачу, що (як на мене особисто) шукаєш у правильному напрямку smile
16:41 21/01/14
Можливо, і знайду щось.. бо готові рецепти точно не задовольняють ;))
23:48 22/01/14
Обов'язково знайдеш! smile
23:57 22/01/14
Обнадіяли )))))
00:28 23/01/14
Не думаю, пані Валеріє, що тобі бракує здорової віри у власні сили. Тож моє "обнадіювання" насправді не що інше, як констатування абсолютно безперечного факту. smile
11:43 23/01/14
Рекомендует этот материал. Почему? То, можливо, слід звернути увагу на правила для "торговців" й залишити у спокої чуприну ближнього свого?
17:48 04/02/14
Велике Вам спасибі за щирий інтерес. ))
17:55 04/02/14
Будь-ласка, пані Агато!
18:20 04/02/14
Будь-ласка, пані Агато!
18:19 04/02/14
yarina Киев
Рекомендує цей матеріал. Чому? Рекомендую матеріал прочитати.
11:59 10/02/14
Щиро дякую, Ярино, за рекомендацію.
13:13 10/02/14
Yustyna Львов
Дуже влучно і актуально!
Такі статті дають надію і переконують, що ти не один серед хаосу "бунту мас" (за Ортегою-і-Гассетом) Ваші думки перегукуються з ідеєю "шляхетної" людини цього іспанського мислителя. Рекомендую почитати, якщо ви ще не знайомі з ним, отримаєте задоволення і натхнення
22:48 10/02/14
Дякую за цікавість до статті, а особливо -- за пораду. Досі знайома з творчістю Ортеги-і-Гассета лише хрестоматійно, але й те, що встигла вловити, дійсно співзвучне тому. що думаю й відчуваю.
22:59 10/02/14

Live

6 час. назад

Анатолий Литвиненко рекомендует материал ЧИ ТАКЕ УПЦ МП – ЦЕРКВА і кому служить?

6 час. назад

antov комментирует материал Казнокрадство — государственная
идеология Украины

6 час. назад

antov комментирует материал Казнокрадство — государственная
идеология Украины

6 час. назад

antov комментирует материал Казнокрадство — государственная
идеология Украины

7 час. назад

Белка Белкина комментирует материал Казнокрадство — государственная
идеология Украины

7 час. назад

antov публикует статью ЧИ ТАКЕ УПЦ МП – ЦЕРКВА і кому служить?

7 час. назад

Белка Белкина комментирует материал Казнокрадство — государственная
идеология Украины

8 час. назад

Белка Белкина комментирует материал Казнокрадство — государственная
идеология Украины

8 час. назад

Белка Белкина рекомендует материал Казнокрадство — государственная
идеология Украины

10 час. назад

Просто Юрий комментирует материал Механизм падения автократий

10 час. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал Механизм падения автократий

10 час. назад

Жиго публикует статью Пісок і кров...

11 час. назад

Николай Колесников комментирует материал Как судья смотрит на закон сквозь пальцы

11 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал Механизм падения автократий

12 час. назад

Просто Юрий комментирует материал ТРЕТИЙ ШАГ НА ПУТИ КАПИТУЛЯЦИИ, ГРАЖДАНЕ?

12 час. назад

Просто Юрий комментирует материал Механизм падения автократий

13 час. назад

пан Крысюк комментирует материал Механизм падения автократий

13 час. назад

пан Крысюк комментирует материал Механизм падения автократий

13 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал Механизм падения автократий

13 час. назад

пан Крысюк комментирует материал Механизм падения автократий

13 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал Механизм падения автократий

14 час. назад

пан Крысюк комментирует материал Механизм падения автократий

14 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Механизм падения автократий