Политика  14 мая 2011 18:46:43

Автор: Ігор Парфенюк

Події у Львові 9 травня як російська інформаційна агресія

Події у Львові 9 травня як російська інформаційна агресія
У цій публікації не буде йтися про організаторів провокації. Не буде звинувачень на адресу влади країни і Львова, а також радикальних проросійських організацій. Мета даної публікації – звернути увагу на те, як події, що відбулися у Львові, були використані російськими ЗМІ з метою здійснення інформаційної агресії проти України.

Здавалося, що з приходом до влади В. Януковича – прихильника і друга російської влади, інформаційні напади на Україну будуть не дуже доречні, хоча б тому, що були здійснені значні поступки Росії для збереження і розширення її впливу на нашу державу. Однак, втратити такого хорошого «хлопчика для биття», як сусідня Україна – теж не вихід. Аж раптом такі події… (ми можемо лише здогадуватися хто їх організував). Гріх не використати.

          І відразу вихром пронеслися заголовки в російських ЗМІ на кшталт: «Во Львове ветеранам пришлось вновь биться с нацистами» (як відомо, ні один справжній ветеран не постраждав, а нелюбов у львів’ян до червоного прапора не має ніякого відношення до нацизму), «Нацисты пытались ветеранам испортить праздник» та подібні. Телевізійні сюжети розпочиналися з подій із Львова з гарно підібраними сценами. А потім уже до цієї істерії приєдналася Держдума РФ, яка звинуватила українську владу в тому, що та дозволила топтати російський прапор і траурний вінок (не зрозуміло, що там робив російський прапор – його що до пам’ятника несли покладати, і чому ці «неподобства» не задокументовані?). За Держдумою РФ до обуреного обговорення приєдналися Затулін, Жириновський та лідери різних російських організацій. Дехто із них навіть планував проводити мітинги біля Посольства України і приїжджати у Львів «захищати ветеранів від нацистів».

Специфіка висвітлення російськими ЗМІ подій у Львові є використанням одного із найефективніших видів інформаційної зброї – «шкідливої інформації». Така зброя має відповідати певним вимогам:

1) бути шкідливою для об’єкта інформаційної атаки (нанести шкоду іміджу, дискредитувати дії і рішення, звинувачувати, провокувати, висвітлювати і розповсюджувати правдиву, але «перекручену» і/або невигідну інформацію);

2) бути легкою на сприйняття;

3) приховувати шкідливе спрямування.

Таким чином, Україна знову стала об’єктом російської інформаційної агресії. І поки ми тут будемо розбиратися в тому, кого карати, російська влада вкотре задоволено потиратиме руки…

 

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 629
Отредактировано: 14-05-2011 [21:29]
delete
Ігор Парфенюк, Киев, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Зарегистрироваться
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +5
Всего комментариев: 27, Всего рецензий: 9
Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

||

Рецензии

Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
"У цій публікації не буде йтися про організаторів провокації. Не буде звинувачень на адресу влади країни і Львова, а також радикальних проросійських організацій..."

И самое главное - в статье не будет НИ СЛОВА о собственно участниках и организаторах провокации - мерзавцев и нелюдей и партии "свобода", которые позорят само это слово своим зверством и нетолерантносью!!! Однобокая агитка, а не статья получилась, уж извините.
10:09 15/05/11
+2 | -0
Дякую за оцінку. Вибачте, але де в статті є бодай слово агітації?
Согласен? + -
15:42 15/05/11
В статье прямо и безапелляционно говорится о "российской информационной агрессии". Нет ни слова о молодчиках из "Свободы", какие неонацистские идеалы они отстаивают, разбивая окна в автобусах с ветеранами. Само то, что они, не разделяя идеалов Украины, тем не менее приперлись к памятникам - говорит об их заранее спланированном участии в провокации. Но об этом, как о части той же пресловутой "информационной агрессии" - в статье ни слова. Вот вам и однобокость, а стало быть - агитация.
Согласен? + -
09:14 16/05/11
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
"Таким чином, Україна знову стала об’єктом російської інформаційної агресії. І поки ми тут будемо розбиратися в тому, кого карати, російська влада вкотре задоволено потиратиме руки…" - потрiбно розбиратися...
10:25 15/05/11
+2 | -0
Дякую!
Согласен? + -
15:43 15/05/11
Пётр Потапов Тегусигальпа
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
11:50 15/05/11
+1 | -0
Дякую за високі оцінки!
Согласен? + -
15:43 15/05/11
Пётр Потапов Тегусигальпа
+0 | -0
best
Согласен? + -
15:26 24/05/11
Analitik Ужгород
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
11:55 15/05/11
+1 | -0
Дякую за оцінки!
Согласен? + -
15:44 15/05/11
плеханов Киев
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Автор, назовите страну, где пресса одобрила нападение нацистов на ветеранов войны, и сопровождающих их лиц.
13:02 15/05/11
+7 | -0
Дякую за оцінку. Не було нападу нацистів, була провокація.
Согласен? + -
15:48 15/05/11
Автор же ответил - провокаторы из "Свободы" гнались. Только в статье он про это постеснялся упомянуть.
Согласен? + -
09:15 16/05/11
плеханов Киев
+0 | -0
Индийская пословица учит:
" Сколько анальное отверстие не мой, оно глазом не станет".

Так и у Вас - малополяков галицийских. cry cry
Согласен? + -
20:12 15/05/11
+1 | -0
"Так и у Вас - малополяков галицийских"
Я би не радив Вам ділити людей на "касти" і власновигадані групи.
І для довідки: більшу частину свого життя прожив у м. Маріуполі Донецької області, 4 роки у Вінницькій області і вже 6 років у Києві. Я бачив країну з усіх боків і хочу сказати, що немає злих чи добрих тільки в одній частині України. А те, що Ви когось не розумієте, не означає, що вони погані.
Согласен? + -
20:41 15/05/11
плеханов Киев
+0 | -22
На Вас печать нацизма. Это не отмоешь.

Вот, напишите мне в ответ, сто осуждаете нацизм, нападение на ветеранов, что поддерживаете суд над холуём нацистким Демьянюком. read
Согласен? + -
21:33 15/05/11
+0 | -0
Наци
Согласен? + -
11:54 16/05/11
+0 | -0
Нацизм – політична ідеологія, доктрина, політичний режим, заснований на расизмі, шовінізмі, антигуманізмі і тоталітаризмі. Нацизм дотримується ідей про зверхність «вищої», «панівної» раси над іншими, «неповноцінними» націями і расами (доктрина «надлюдини» і «недолюдини»); верховенстві нації і держави над особистістю.
Я засуджую нацизм, зокрема вивішування символів тоталітарної держави на рівні з державним прапором. І на відміну від Вас не ділю людей на сорти: «малополяков галицийских» та вищі раси. Я ніколи не казав, що українська нація вища чи краща за інші нації. То може це на Вас печать нацизма?
Щодо подій у Львові, я не ставив собі за мету висвітити їх суть у публікації: про це і так багато написано, а звернув увагу на те, як ці події були використані російськими ЗМІ.
Перед 9 травня всі ветеранські організації Львова за участю губернатора домовились святкувати День Перемоги під державними прапорами. А те, що у день святкування з’явилися люди з інших регіонів з антиукраїнських організацій і почали розвішувати червоні прапори, мовляв ми вам назло це зробимо, і вигукувати антиукраїнські гасла, то це по-Вашому не провокація? Та й георгіївські стрічки ніхто сам собі не виготовляв, їх хтось роздав. Здогадайтесь навіщо…
Согласен? + -
12:14 16/05/11
Использование символики и реликвий Великой Отечественной войны в Украине регулируется Законом Украины «Об увековечивании Победы в Великой Отечественной войне 1941—1945 годов», принятом в 1999 году.Статья 1 этого Закона гласит: « В честь дня Победы в столице Украины городе — герое Киеве, других городах и населенных пунктах Украины проводятся праздничные мероприятия с использованием символики времен Великой Отечественной войны».

ЭТО ЗАКОН УКРАИНЫ. Вы хотите отменить ЗАКОН?

Какие организации являются АНТИУКРАИНСКИМИ?
Назовите эти организации. Кто их назвал антиукраинскими? Вы?

Во Львов не могут приезжать люди из других регионов?
Какие антиукраинские лозунги выкрикивали люди, приехавшие из других регионов? Вы слышали? Или прочитали у провокаторов? (ЭТО И ЕСТЬ ИНФОРМАЦИОННАЯ ВОЙНА - провокационные антиукраинские лозунги - это ложь, запущенная в СМИ.)
Согласен? + -
12:33 16/05/11
плеханов Киев
+0 | -0
Да здравствует Великая Польша от моря до моря!!!

Да здравствует Великая Венгрия!!!

Вернуть исторические земли державам, пострадавшим от советской оккупации. best best
Согласен? + -
12:22 16/05/11
+0 | -0
Я читав Конституцію. Наведіть будь-ласка цитату про День Перемоги, яку по-Вашому я ігнорую... Тоді поговоримо.
Антиукраїнські організації: "Родина", "Русское единство" та інші ультраліві сили, які ставлять собі за мету пропагувати чужу культуру, її впровадження за рахунок української, розгляд України як несамостійної одиниці, яка з часом повинна приєднатися до Росії, які ставлять під сумнів правомірність розгляду нашої держави як незалежної.
Согласен? + -
19:17 16/05/11
Статья 10.
......
В Украине гарантируется свободное развитие, использование и защита русского, других языков национальных меньшинств Украины.

Государство способствует изучению языков международного общения.
====================
Каждый обязан неукоснительно соблюдать Конституцию Украины и законы Украины, не посягать на права и свободы, честь и достоинство других людей.
====================

В событиях 9 мая во Львове было посягательство на честь и достоинство людей, которые в государственный праздник с цветами шли почтить память героев.
Согласен? + -
21:35 16/05/11
+1 | -0
Конституцію мені не цитували, а Ви говорили про Конституцію.

Що відрізняє одну націю від іншої? Мова, культура, історія. Це ті речі українців на які посягали протягом віків. Тому зараз і маємо таку ситуацію. Українців в Україні понад 70 відсотків, а це означає, що їх пращури (незалежно від того, якою мовою сьогодні вони спілкуються) були носіями української культури, мови, історії. Російська культура - чужа для нас культура, нав'язана вогнем, мечем, указами, пропагандою тощо; потрібно повертатися до власних коренів, не зраджувати пращурів...
Така моя думка...
Согласен? + -
21:38 16/05/11
Гава ТВ Киев
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Ну - удар. И что? Пришли на битву и ждали молока с рогаликом? Вас не устраивает информационная политика другого государства? Его не устраивает наша - что в этом необычного?
Львовяне не любят красный цвет? Это какие львовяне? Те что таскают его на своих знаменах в пополам с черным? Обобщения вообще очень опасная вещь, а в делах противопоставления еще и вредная. Несколько друзей были на праздничные дни во Львове - отьелись от пуза и никакой конфронтации и "единодушия львовян" не заметили, хотя и встречались с большим количеством жителей и бывали в разных местах.

Не понимаю целей написания подобных заметок и, после прочтения данной, не понимаю еще больше.

Если вы полагаете себя участником информационных войн - воюйте, но не жалобите "мировую общественность" несприятливою поведінкою ворога.
17:44 15/05/11
Larisa Potapova Днепропетровск
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
І відразу вихром пронеслися заголовки в російських ЗМІ на кшталт: «Во Львове ветеранам пришлось вновь биться с нацистами» (як відомо, ні один справжній ветеран не постраждав, а нелюбов у львів’ян до червоного прапора не має ніякого відношення до нацизму),
19:24 15/05/11
+0 | -0
Дякую за високі оцінки і розуміння smile
Согласен? + -
20:00 15/05/11
Larisa Potapova Днепропетровск
+0 | -0
smile bravo read
Согласен? + -
16:32 17/05/11
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
02:41 16/05/11
+0 | -0
Дякую!
Согласен? + -
11:32 16/05/11
||

Комментарии

Ведь далеко не каждого человека можно спровоцировать обидеть старика! А эти запросто, только свистни. Виноваты у свидомых как обычно все, все кроме них самих
Согласен? + -
10:12 15/05/11
Analitik Ужгород
+6 | -0
Рекомендует этот материал.
Согласен? + -
11:55 15/05/11
+0 | -0
Дякую за рекомендацію!
Согласен? + -
15:50 15/05/11
Александр Ткач Константиновка
+5 | -1
Пане Ігоре! Розуміюсь, що пан. Сподіваюсь, що не холоп. Але, і на товариша Ви пикою не вийшли. Нанести шкоду іміджу можна тільки тому, хто його має. Бендерві отій, що окупувала славне місто Львів, засноване ще нашими могутніми батьками як фортеця проти таких ось виродків, які сьогодня пишаються, що вони галичани, (а ми, -Украінці!),-нічого боятися за імідж, вони його не мають!
Що в нас з ними спільного? Ми, справжні українці, добре розуміємось, що матінка наша,- Русь Київська, є також матінка і росіянам і білорусам. І що вони, - брати наші по крові!.. Є такам приказка: у сім"ї не без виродка! От мабуть, з роками так сталося, що у тім краю, де віками звірувала Річ Посполита, - то вони кляті, знищили братерське почуття. От і вирісло казна-що, тільки не українці. І якщо ви усі, ті галичани-бендерва, будете якось самі по собі геть, - то я гадаю, ніхто у славній Україні жалкувати за вами не буде!
Не чіпайте братів наших, -росіян. Вони нам, - брати, а ось, хто ви?..
Согласен? + -
16:11 15/05/11
+13 | -0
Російські ЗМІ не належать росіянам, вони належать російській владі, а братів-росіян я не зачіпав. Це перше. А імідж держави формується, зокрема, за допомогою ЗМІ та ЗМК, і те, як використали події у Львові російські ЗМІ є інформаційним ударом. Ми можемо говорити про недостатньо сформований і не так як нам би хотілося сформований імідж України, але говорити про те, що його нема взагалі може тільки недалека людина, вибачте...
Согласен? + -
16:25 15/05/11


Жаль, что после сообщений в СМИ о смерти Бен-Ладена ничего иного не остается как искать виноватых в России. Думаю, было бы значительно проще просто посмотреть в зеркало, что бы увидеть конкретное лицо с профашистскими взглядами и призвать Его к ответу перед лицом Совести, Чести и Достоинства...
Согласен? + -
16:28 15/05/11
Александр Ткач Константиновка
+0 | -1
Ігоре, мені тільки що здалося, що Ви недобре розумієтесь українською. Я казав не про імідж України, а про імідж тих "шабашників" галичан. Як до мене, і я це гарно дав зрозуміти, галичани і українці, - це різна річ.
І не треба камуфлюватись: "чіпав", - "не чіпав"?..
Треба чітко уяснити для себе:Хто ти? І не вертітися, як той заячий хвіст,.туди-сюди! Ось я твердо кажу: я, з братами, - росіянами і білорусами!..
А, Ви?
Согласен? + -
16:46 15/05/11
+16 | -0
А я з українцями. І у публікації моїй йшлося про нанесення шкоди іміджу України. Щодо білорусів, то їх мова, а разом з нею і культура, завдяки проросійській політиці Лукашенка безслідно зникає. Україна теж ступила на цей шлях. Я можу назвати мільйони прикладів небратського ставлення з боку Росії до українців. Проводились опитування Левадою_центром в Росії щодо ставлення росіян до українців, і в Україні - дослідження щодо ставлення до росіян. Порівняйте, будь-ласка, результати і зробіть висновки.
Согласен? + -
20:20 15/05/11
+15 | -0
Ви взагалі публікацію читали уважно? Нехай російська влада зі своїми ЗМІ буде найсвятіша в світі за всі часи і життя на землі, але те, як вони використали події у Львові - інформаційна атака! А щодо російської влади, якщо вона така хороша, чому у багатьох селах Росії, яка весь світ забезпечує газом, не проведений газ, люди палять балонами, чому рівень життя нижчий, ніж у ПЕРЕМОЖЕНОЇ Німеччини, не скажете, а то я не знаю...
Согласен? + -
16:47 15/05/11
+12 | -0
Чому ж "старики" не подали заяв до міліції, про їх побиття? Ну що Ви несете?
Согласен? + -
20:05 15/05/11
+0 | -0
Ага, вы еще скажите, что трупов надо подождать. А так, ничего страшного.)
Согласен? + -
20:20 15/05/11
+1 | -0
Давай Игорь, клейми позором Российских журналистов. Как они посмели заснять неонацистов нападавших на ветеранов. Вы думали, что никто не заметит и не докажет, а они засняли вас. Сколько негодования в тебе. Ваши избивали стариков, а ты говоришь, что русские виноваты.
Согласен? + -
19:37 16/05/11
+0 | -0
Шановний пане Євгене, не вішайте будь-ласка ярликів. Російські журналісти нічого не знімали: їх там не було. Мене там не було теж. І ніхто нікого не "избивал". Ви вживаєте в коментарі слова, або не розуміючи їх значення, або ж навмисно маніпулюючи...
Крім того, в МЗС України теж офіційно заявили про інформаційну агресію російської сторони щодо подій у Львові.
Согласен? + -
20:51 16/05/11
+0 | -0
На то они и журналисты профи. что бы новости горячие снимать. А здесь такая удача, живые неонацисты в 21-м веке в Европе.
Согласен? + -
20:58 16/05/11
+1 | -0
LOL
Согласен? + -
21:42 16/05/11
+0 | -0
LOL
Согласен? + -
23:52 16/05/11
VovaS Киев
+1 | -0
Рекомендует этот материал.
Согласен? + -
18:45 15/05/11
+10 | -0
Дякую за рекомендацію!
Согласен? + -
20:05 15/05/11
+13 | -0
!!!
Согласен? + -
00:27 16/05/11
+0 | -0
Рекомендует этот материал.
Согласен? + -
02:41 16/05/11
+6 | -0
Дякую!
Согласен? + -
20:06 15/05/11
Ivolga777 Винница
+0 | -0
Рекомендует этот материал. Почему? нелюбов у львів’ян до червоного прапора не має ніякого відношення до нацизму
Согласен? + -
22:39 16/05/11
Larisa Potapova Днепропетровск
+16 | -0
Рекомендует этот материал.
Согласен? + -
19:24 15/05/11
+0 | -0
Дякую!
Согласен? + -
20:06 15/05/11
Larisa Potapova Днепропетровск
+0 | -0
smile
Согласен? + -
16:07 17/05/11
+0 | -0
Дякую за рекомендацію!
Согласен? + -
11:33 16/05/11
+0 | -0
Дякую за рекомендацію.
Согласен? + -
23:23 16/05/11
Напишите, пожалуйста, нам, если Вы считаете, что это - плагиат
Это плагиат!

Live

4 мин. назад

dyn@mit комментирует рецензию на публикацию Русский язык - спасение для мови.

8 мин. назад

Чертополох комментирует материал стихи

10 мин. назад

Алиса попадолуполос комментирует материал стихи

16 мин. назад

Володимир Павлович рекомендует материал Заявка на відвідування БАНу. Чи 6-ї палати?

17 мин. назад

Алиса попадолуполос комментирует материал Дом сумасшедших. (Утром этот материал был в ТОПе! Караул! Опять грабят!)

18 мин. назад

Володимир Павлович комментирует материал Очередное скотство от «аппозиции»

21 мин. назад

Чертополох комментирует материал стихи

25 мин. назад

Влочега комментирует рецензию на публикацию Заявка на відвідування БАНу. Чи 6-ї палати?

31 мин. назад

Айдын Тарик комментирует материал Дом сумасшедших. (Утром этот материал был в ТОПе! Караул! Опять грабят!)

33 мин. назад

Лівша комментирует материал Очередное скотство от «аппозиции»

35 мин. назад

Иришенька Лазур рекомендует материал Заявка на відвідування БАНу. Чи 6-ї палати?

40 мин. назад

Влочега рекомендует материал Заявка на відвідування БАНу. Чи 6-ї палати?

41 мин. назад

Влочега пишет рецензию на публикацию Заявка на відвідування БАНу. Чи 6-ї палати?

45 мин. назад

Кельчина Ольга комментирует рецензию на публикацию ПРОЧЬ...

46 мин. назад

Алиса попадолуполос рекомендует материал ОТНОШЕНИЕ ЖЕН К МУЖЬЯМ у Кумыков! Учитесь Славяне!

46 мин. назад

Алиса попадолуполос рекомендует материал 544 Неодружена, бо холостяк.

46 мин. назад

Алиса попадолуполос рекомендует материал Из наблюдений простолюдина. Сталинист, армеец, супермен и навоз

47 мин. назад

Кельчина Ольга комментирует материал ПРОЧЬ...

47 мин. назад

Алиса попадолуполос рекомендует материал ТОП: СЕМЬДЕСЯТ ЛУЧШИХ ПЕСЕН ДРУГИХ АВТОРОВ. КРЕПКИЕ ЗАЧЁТНИКИ

47 мин. назад

Алиса попадолуполос рекомендует материал Порча государственной
совести (о флагах и «подонках»)

48 мин. назад

Алиса попадолуполос рекомендует материал З Королевською не по-королівськи

49 мин. назад

Алиса попадолуполос рекомендует материал Золотой глобус 2012: размышления и предположения

50 мин. назад

Наталія Таральчук рекомендует материал Симфония Одиночества...

 

Портал гражданской журналистики. Интернет-издание ХайВей. Портал громадянської журналістики. Інтернет-видання ХайВей.

Усі права застережно © 2005-2012 ХайВей.

Передрук матеріалів дозволяється з посиланням на ХайВей.

ХайВей не несе вiдповiдальностi за матерiали, опублiкованi журналiстами видання.

Матеріали рубрик БІзнес повідомляє та Світ політики публікуються на правах реклами. ХайВей не несе відповідальностІ за їхній зміст.

i.ua Rambler's Top100 bigmir)net TOP 100