О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Авто  4 марта 2011 04:56:28

Автор: kolyabandit

Автомобільні смаки 2010-2011

У минулому році змінилися не лише автомобільні смаки киян, а й структура всього вітчизняного авторинку. У 2011-му найбільше впливатиме на продажі авто новий Податковий кодекс


На українському автомобільному ринку збільшується кількість позашляховиків і зменшується нових машин, більше ЗАЗів і менше ВАЗів. Найбільша купівельна активність спостерігається на сході країни, а на заході продажі катастрофічно падають.


Позашляховики наступають


Головна і найяскравіша тенденція минулого року - зростання частки позашляховиків і кросоверів. На ці універсальні транспортні засоби нині припадає до 30 % реєстрацій усіх нових автомобілів. У 2004 році їхня частка становила лише 8 %. Пояснення такої тенденції можуть бути різними. Починаючи з того, що в Україні раптом збільшилася кількість любителів подорожей. І закінчуючи загальним погіршенням якості вітчизняних доріг. Хоча, швидше за все, навіть будівництво нових доріг до Євро-2012 на симпатії наших громадян до великих ненажерливих машин не вплине. Адже все більше позашляховиків і кросоверів почали купувати містяни. А в Європі тенденція прямо протилежна - бум на екологічно чисті компактні мікролітражки.


Характерно, що в нашій країні ряди позашляховиків зросли за рахунок зменшення кількості покупок найпопулярнішого в Україні типу кузова - седанів. Знову ж таки за рахунок седанів у нас збільшилася і кількість продажів мінівенів. Зросла також і кількість любителів хетчбеків і універсалів. Класичні седани поступово стають менш популярними в нашій країні. Їхня частка в загальних продажах зменшилася з 49 до 41%.


На хвилі зростання попиту на позашляховики своєрідний рекорд встановив у 2010 році SsangYong. Продажі позашляховиків цієї марки зросли вдвічі. Перш за все, завдяки збалансованій ціновій політиці компанії, до слова, слоган якої: корейські позашляховики за ціною седана.


Росіяни здають позиції


Якщо говорити про марки, то в симпатіях до них теж відбулися зміни. Продажі ВАЗ, які збільшилися в 2009-му, в 2010 році впали на 30 %. Зате вітчизняному ЗАЗу споживачі віддали на 20 % більше голосів (і гаманців). Завдяки такій підтримці ЗАЗ із другого на третє місце посунув у продажах корейський Hyundai. Нових шанувальників здобула Toyota, що дало їй змогу зберегти 4 місце. Трохи (з 8 до 6-7 %) зменшилася на українському ринку частка китайських автомобілів. При цьому практично незмінним зберіг свої позиції китайський Chery. Трохи втратив у продажах інший китайський бренд Geely. На дві позиції в продажах піднялася Subaru і на три - Audi, Peugeot, Citroen і Opel. Найбільше втратила популярність Mazda (мінус 5 пунктів) і Land Rover (падіння на шість пунктів).


Такий розвиток ринку не суперечить загальній тенденції, яка простежується останні 8 років. Відповідно до неї, кількість продажів автомобілів виробництва країн СНД постійно знижується. Вони поступаються місцем іномаркам. Винятком став тільки 2009 рік, коли обсяги купівлі в основному російських автомобілів зросли.


Є й сумні цифри. Основні продажі в Україні припадають на автомобілі вартістю 6,5-10 тис. євро. Наступний найпопулярніший за ними ціновий сегмент - авто, що дорожче за 22 тис. євро. Це означає, що середній клас, який ледве почав зароджуватися, сьогодні практично зник.


Уживані європейці в ціні


Серед українських і київських автомобілістів існують яскраво виражені симпатії й антипатії "за національною ознакою". За даними маркетингових досліджень, нині китайський автомобіль хочуть придбати приблизно 10 % українців. Раніше таких охочих було 8 %. Кількість тих, хто симпатизує корейському автопрому, навпаки, скоротилася з 20 до 17 %. Це відбулося в основному за рахунок автомобілів марки Chevrolet, продажі яких знизилися.


Близько 22-23 % покупців втратили всі разом узяті японські бренди. Фахівці пояснюють це, перш за все, їхньою низькою рекламною активністю. Виняток тут Toyota і Subaru. А ось європейські бренди завдяки агресивній рекламній і ціновій політиці збільшили частку продажів із 25 до 29 %.


Скорочення продажів нових автомобілів, що відбулося з початком кризи, призвело до кардинальної зміни самої структури українського автомобільного ринку. Якщо до кризи частка реєстрацій (купівлі) нових автомобілів становила більш ніж 60 %, то, за підсумками 2010 року, ситуація змінилася на прямо протилежну: більш як 65 % реєстрацій припало на вживані автомобілі. Хоча, якщо поглянути на цей показник оптимістично, це краще, ніж у минулому році. У 2009-му продажів нових авто було всього 26 %, а б/у - більш як 72 %.


У регіональній структурі продажів відбулися зміни, що відповідають політичним тенденціям. Києву вдалося зберегти стабільність. У 2010 році попит на нові авто в столиці лишився практично таким самим, як і в 2009-му. Сильно активізувався схід країни (в основному, за рахунок Донецької, Луганської і Дніпропетровської областей). Тут купівля нових автомобілів збільшилася на 20 %. На противагу цьому, катастрофічно впали продажі на заході України.


Хороші перспективи


У 2011 році експерти автомобільного ринку прогнозують подальше зростання купівлі нових іномарок на тлі падіння продажів автомобілів виробництва країн СНД. Але основний вплив на ринок в нинішньому році здійснить новий Податковий кодекс. Він стимулює розвиток трейд-ін, а отже - активізує продажі як на вторинному ринку, так і нових автомобілів. Адже ті, хто користується послугою трейд-ін, фактично міняють (із доплатою) свій уживаний автомобіль на новий.


У кого такої можливості немає, зможуть придбати автомобіль у кредит. У 2011-му понад тридцять фінансових установ готові запропонувати більш як сто програм із автокредитування, а також понизити відсоткові ставки на 1,5-2 % до рівня 17-20 % річних у гривнях.


2010 рік не виправдав очікувань автомобілістів і продавців авто. За оптимістичними прогнозами, в минулому році своїх власників мали знайти щонайменше 180, максимум - 200 тисяч нових автомобілів. Реальна кількість проданих авто, за підсумками року, становила приблизно 160 тисяч. Тобто, практично стільки ж, як і в 2009 році. Отже, в 2010-му автомобільний ринок залишився на рівні 2003 року. Єдине, що може "підсолодити пігулку" відкату в розвитку автомобільного ринку на сім років назад,- це усвідомлення того, що продажі хоч і не збільшилися, однак і не знизилися. Тож після затяжного стрімкого падіння попиту на авто настала стабілізація, що розтяглася на два роки. Тому в 2011-му в Україні нарешті можна очікувати зростання продажів нових автомобілів до 200 тисяч штук. Що приблизно відповідає (трохи менше) обсягам 2004 року. З усіма, як мовиться, наслідками. Щоправда, поки що не зрозуміло - 200 тисяч - це оптимістичний чи песимістичний прогноз. А може, дежавю? В кінці 2009-го теж очікували зростання продажів у 2010 році до 200 тисяч.


Лідери купівельних симпатій 2010 року

1 VAZ (LADA)

2 ZAZ

3 HYUNDAI

4 TOYOTA

5 FORD

6 SKODA

7 RENAULT

8 CHEVROLET

9 MITSUBISHI

10 CHERY

11 KIA

12 VOLKSWAGEN

13 NISSAN

14 GEELY

15 DAEWOO

16 SSANG YONG

17 HONDA

18 SUBARU

19 LEXUS

20 PEUGEOT

21 MERCEDES-BENZ

22 BMW

23 AUDI
 

ЗАЗ
ЗАЗ
Toyota Land Cruser
Toyota Land Cruser

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 9056
delete
kolyabandit, Ковель, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +1
Всего комментариев: 6, Всего рецензий: 2
Читайте также

У родственников Ефремова нашли миллионы на швейцарских счетахУ родственников Ефремова нашли миллионы на швейцарских счетах

Следователи обнаружили на зарубежных счетах невестки и сына бывшего народного депутата от Партии регионов Александра Ефремова 33 миллиона швейцарских ...

ДП «Артемсіль» подало позов щодо визнання неправомірними дій виконавчої службиДП «Артемсіль» подало позов щодо визнання неправомірними дій виконавчої служби

Для того, щоб не допустити стягнення з ДП «Артемсіль» штрафних санкцій у розмірі 70,5 мільйона гривень, адміністрацією підприємства ведеться активна р ...

Даже мандарины могут быть опаснымиДаже мандарины могут быть опасными

Мандарины любят многие, этот тропический фрукт является неотъемлемым атрибутом новогоднего стола. Но так ли полезен этот продукт для организма? По сло ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

16:12 04/03/11
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Севгилим Черкассы
16:45 07/04/11
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
как любителю машин-интересно)

Комментарии

Графоман Мариуполь
Новая социальная сеть платит за просмотр вашего личного профиля, ваших статей, событий и альбомов.
[url=http://lizza.ru/3887/1/?url=http://www.klikot.com/ru/SignUp.aspx?advertiser_id=1469521]ПОДРОБНОСТИ[/url]
21:48 17/03/11
Рекомендует этот материал.
16:45 07/04/11
Lionelll Винница
Внедорожники покупают ещё потому что они универсальны.
00:13 05/01/12
Покупает новый украинец "порш кайен". Менеджеры его со всех сторон укатывают, о достоинствах рассказывают. Он так важно головой кивает, соглашается и задает вопрос:
- А скільки в нього мішків картоплі влізе?
00:24 05/01/12

Live

6 мин. назад

Евгений Татьянов комментирует материал Про націоналізм

40 мин. назад

sheriff комментирует материал О патриотизме, продажности и лицемерии

1 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич публикует статью Сепары Лугандонии освободили из тюрьмы Вадика Москвича - убийцу Щербаня

1 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич публикует статью "Заказали убийство Евгения Щербаня - самые богатые люди Донецка и Кунцевские.., Кобзона"

2 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал Хто навчить нас друг-і-братству
?

2 час. назад

antov комментирует материал ТЕРОР! ЧИ ВЖЕ ЗАБУЛИ ПРО ШАТУНА? Частка 10

2 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал О патриотизме, продажности и лицемерии

2 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал Еліта...хто це?

2 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич комментирует материал Ялта моя, всё ж от Рима - ничья

2 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич комментирует материал Прощай, Рождество Московское?

2 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич комментирует материал Евромайдан с пользой для "жирных котов" Кучмы

8 час. назад

Геннадий Москаль рекомендует материал ТЕРОР! ЧИ ВЖЕ ЗАБУЛИ ПРО ШАТУНА? Частка 10

8 час. назад

Геннадий Москаль пишет рецензию на публикацию ТЕРОР! ЧИ ВЖЕ ЗАБУЛИ ПРО ШАТУНА? Частка 10

10 час. назад

sheriff публикует статью О патриотизме, продажности и лицемерии

10 час. назад

antov комментирует материал Еліта...хто це?

10 час. назад

Вікторія Івченко комментирует материал "Цинік, донощик та ідеологічний шахрай: ким насправді був Карл Маркс" - недавня публікація у газеті "Україна молода"

10 час. назад

antov комментирует материал ТЕРОР! ЧИ ВЖЕ ЗАБУЛИ ПРО ШАТУНА? Частка 10

11 час. назад

antov комментирует материал ТЕРОР! ЧИ ВЖЕ ЗАБУЛИ ПРО ШАТУНА? Частка 10

11 час. назад

antov комментирует материал ТЕРОР! ЧИ ВЖЕ ЗАБУЛИ ПРО ШАТУНА? Частка 9

11 час. назад

antov комментирует материал ТЕРОР! ЧИ ВЖЕ ЗАБУЛИ ПРО ШАТУНА? Частка 9

11 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Еліта...хто це?

11 час. назад

Андрей Андре комментирует материал Еліта...хто це?

11 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Еліта...хто це?