О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Авто  4 марта 2011 04:56:28

Автор: kolyabandit

Автомобільні смаки 2010-2011

У минулому році змінилися не лише автомобільні смаки киян, а й структура всього вітчизняного авторинку. У 2011-му найбільше впливатиме на продажі авто новий Податковий кодекс


На українському автомобільному ринку збільшується кількість позашляховиків і зменшується нових машин, більше ЗАЗів і менше ВАЗів. Найбільша купівельна активність спостерігається на сході країни, а на заході продажі катастрофічно падають.


Позашляховики наступають


Головна і найяскравіша тенденція минулого року - зростання частки позашляховиків і кросоверів. На ці універсальні транспортні засоби нині припадає до 30 % реєстрацій усіх нових автомобілів. У 2004 році їхня частка становила лише 8 %. Пояснення такої тенденції можуть бути різними. Починаючи з того, що в Україні раптом збільшилася кількість любителів подорожей. І закінчуючи загальним погіршенням якості вітчизняних доріг. Хоча, швидше за все, навіть будівництво нових доріг до Євро-2012 на симпатії наших громадян до великих ненажерливих машин не вплине. Адже все більше позашляховиків і кросоверів почали купувати містяни. А в Європі тенденція прямо протилежна - бум на екологічно чисті компактні мікролітражки.


Характерно, що в нашій країні ряди позашляховиків зросли за рахунок зменшення кількості покупок найпопулярнішого в Україні типу кузова - седанів. Знову ж таки за рахунок седанів у нас збільшилася і кількість продажів мінівенів. Зросла також і кількість любителів хетчбеків і універсалів. Класичні седани поступово стають менш популярними в нашій країні. Їхня частка в загальних продажах зменшилася з 49 до 41%.


На хвилі зростання попиту на позашляховики своєрідний рекорд встановив у 2010 році SsangYong. Продажі позашляховиків цієї марки зросли вдвічі. Перш за все, завдяки збалансованій ціновій політиці компанії, до слова, слоган якої: корейські позашляховики за ціною седана.


Росіяни здають позиції


Якщо говорити про марки, то в симпатіях до них теж відбулися зміни. Продажі ВАЗ, які збільшилися в 2009-му, в 2010 році впали на 30 %. Зате вітчизняному ЗАЗу споживачі віддали на 20 % більше голосів (і гаманців). Завдяки такій підтримці ЗАЗ із другого на третє місце посунув у продажах корейський Hyundai. Нових шанувальників здобула Toyota, що дало їй змогу зберегти 4 місце. Трохи (з 8 до 6-7 %) зменшилася на українському ринку частка китайських автомобілів. При цьому практично незмінним зберіг свої позиції китайський Chery. Трохи втратив у продажах інший китайський бренд Geely. На дві позиції в продажах піднялася Subaru і на три - Audi, Peugeot, Citroen і Opel. Найбільше втратила популярність Mazda (мінус 5 пунктів) і Land Rover (падіння на шість пунктів).


Такий розвиток ринку не суперечить загальній тенденції, яка простежується останні 8 років. Відповідно до неї, кількість продажів автомобілів виробництва країн СНД постійно знижується. Вони поступаються місцем іномаркам. Винятком став тільки 2009 рік, коли обсяги купівлі в основному російських автомобілів зросли.


Є й сумні цифри. Основні продажі в Україні припадають на автомобілі вартістю 6,5-10 тис. євро. Наступний найпопулярніший за ними ціновий сегмент - авто, що дорожче за 22 тис. євро. Це означає, що середній клас, який ледве почав зароджуватися, сьогодні практично зник.


Уживані європейці в ціні


Серед українських і київських автомобілістів існують яскраво виражені симпатії й антипатії "за національною ознакою". За даними маркетингових досліджень, нині китайський автомобіль хочуть придбати приблизно 10 % українців. Раніше таких охочих було 8 %. Кількість тих, хто симпатизує корейському автопрому, навпаки, скоротилася з 20 до 17 %. Це відбулося в основному за рахунок автомобілів марки Chevrolet, продажі яких знизилися.


Близько 22-23 % покупців втратили всі разом узяті японські бренди. Фахівці пояснюють це, перш за все, їхньою низькою рекламною активністю. Виняток тут Toyota і Subaru. А ось європейські бренди завдяки агресивній рекламній і ціновій політиці збільшили частку продажів із 25 до 29 %.


Скорочення продажів нових автомобілів, що відбулося з початком кризи, призвело до кардинальної зміни самої структури українського автомобільного ринку. Якщо до кризи частка реєстрацій (купівлі) нових автомобілів становила більш ніж 60 %, то, за підсумками 2010 року, ситуація змінилася на прямо протилежну: більш як 65 % реєстрацій припало на вживані автомобілі. Хоча, якщо поглянути на цей показник оптимістично, це краще, ніж у минулому році. У 2009-му продажів нових авто було всього 26 %, а б/у - більш як 72 %.


У регіональній структурі продажів відбулися зміни, що відповідають політичним тенденціям. Києву вдалося зберегти стабільність. У 2010 році попит на нові авто в столиці лишився практично таким самим, як і в 2009-му. Сильно активізувався схід країни (в основному, за рахунок Донецької, Луганської і Дніпропетровської областей). Тут купівля нових автомобілів збільшилася на 20 %. На противагу цьому, катастрофічно впали продажі на заході України.


Хороші перспективи


У 2011 році експерти автомобільного ринку прогнозують подальше зростання купівлі нових іномарок на тлі падіння продажів автомобілів виробництва країн СНД. Але основний вплив на ринок в нинішньому році здійснить новий Податковий кодекс. Він стимулює розвиток трейд-ін, а отже - активізує продажі як на вторинному ринку, так і нових автомобілів. Адже ті, хто користується послугою трейд-ін, фактично міняють (із доплатою) свій уживаний автомобіль на новий.


У кого такої можливості немає, зможуть придбати автомобіль у кредит. У 2011-му понад тридцять фінансових установ готові запропонувати більш як сто програм із автокредитування, а також понизити відсоткові ставки на 1,5-2 % до рівня 17-20 % річних у гривнях.


2010 рік не виправдав очікувань автомобілістів і продавців авто. За оптимістичними прогнозами, в минулому році своїх власників мали знайти щонайменше 180, максимум - 200 тисяч нових автомобілів. Реальна кількість проданих авто, за підсумками року, становила приблизно 160 тисяч. Тобто, практично стільки ж, як і в 2009 році. Отже, в 2010-му автомобільний ринок залишився на рівні 2003 року. Єдине, що може "підсолодити пігулку" відкату в розвитку автомобільного ринку на сім років назад,- це усвідомлення того, що продажі хоч і не збільшилися, однак і не знизилися. Тож після затяжного стрімкого падіння попиту на авто настала стабілізація, що розтяглася на два роки. Тому в 2011-му в Україні нарешті можна очікувати зростання продажів нових автомобілів до 200 тисяч штук. Що приблизно відповідає (трохи менше) обсягам 2004 року. З усіма, як мовиться, наслідками. Щоправда, поки що не зрозуміло - 200 тисяч - це оптимістичний чи песимістичний прогноз. А може, дежавю? В кінці 2009-го теж очікували зростання продажів у 2010 році до 200 тисяч.


Лідери купівельних симпатій 2010 року

1 VAZ (LADA)

2 ZAZ

3 HYUNDAI

4 TOYOTA

5 FORD

6 SKODA

7 RENAULT

8 CHEVROLET

9 MITSUBISHI

10 CHERY

11 KIA

12 VOLKSWAGEN

13 NISSAN

14 GEELY

15 DAEWOO

16 SSANG YONG

17 HONDA

18 SUBARU

19 LEXUS

20 PEUGEOT

21 MERCEDES-BENZ

22 BMW

23 AUDI
 

ЗАЗ
ЗАЗ
Toyota Land Cruser
Toyota Land Cruser

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 6824
delete
kolyabandit, Ковель, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +1
Всего комментариев: 6, Всего рецензий: 2
Читайте также

Національний банк Камбоджі створить платіжну систему на блокчейніНаціональний банк Камбоджі створить платіжну систему на блокчейні

ЦБ Камбоджі у співпраці з японською фінтех-компанією Soramitsu створить мобільну систему платежів на блокчейні, яка дозволить жителям країни зі слабор ...

Боевики более часа обстреливали жилые кварталы Марьинки из минометов и БМПБоевики более часа обстреливали жилые кварталы Марьинки из минометов и БМП

По предварительной информации, потерь среди мирного населения нет ...

"Пушистая эротика": вьетнамский дизайнер устроил пикантную фотосессию"Пушистая эротика": вьетнамский дизайнер устроил пикантную фотосессию

Фотограф и графический дизайнер Лю Фок Ан Дзуну (L ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

16:12 04/03/11
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Севгилим Черкассы
16:45 07/04/11
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
как любителю машин-интересно)

Комментарии

Графоман Мариуполь
Новая социальная сеть платит за просмотр вашего личного профиля, ваших статей, событий и альбомов.
[url=http://lizza.ru/3887/1/?url=http://www.klikot.com/ru/SignUp.aspx?advertiser_id=1469521]ПОДРОБНОСТИ[/url]
21:48 17/03/11
Рекомендует этот материал.
16:45 07/04/11
Lionelll Винница
Внедорожники покупают ещё потому что они универсальны.
00:13 05/01/12
Покупает новый украинец "порш кайен". Менеджеры его со всех сторон укатывают, о достоинствах рассказывают. Он так важно головой кивает, соглашается и задает вопрос:
- А скільки в нього мішків картоплі влізе?
00:24 05/01/12

Live

3 мин. назад

Литвиненко Анатолий комментирует материал Щодо майбутніх стосунків України і НАТО з Російською Конфедерацією

12 мин. назад

Литвиненко Анатолий комментирует материал Щодо майбутніх стосунків України і НАТО з Російською Конфедерацією

53 мин. назад

ivp_paster пишет рецензию на публикацию Президенту Франції-39.Жінц
і-64! 7 онуків!

1 час. назад

Вікторія Івченко публикует статью ПІД ФОЛЬКЛОР (пародійно-елег
ійне)

1 час. назад

Максим Донбасенко комментирует материал Оцінка відповідності України критеріям приєднання до ЄС

1 час. назад

Іван_Галенко комментирует материал Оцінка відповідності України критеріям приєднання до ЄС

1 час. назад

Іван_Галенко комментирует материал Щодо майбутніх стосунків України і НАТО з Російською Конфедерацією

1 час. назад

Литвиненко Анатолий комментирует материал Щодо майбутніх стосунків України і НАТО з Російською Конфедерацією

1 час. назад

Литвиненко Анатолий комментирует материал Щодо майбутніх стосунків України і НАТО з Російською Конфедерацією

1 час. назад

Володимир Олівець комментирует материал ГУЧНОмовне

1 час. назад

Володимир Олівець рекомендует материал Авангард

2 час. назад

Вікторія Івченко комментирует материал Щодо майбутніх стосунків України і НАТО з Російською Конфедерацією

2 час. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал Із підозрюваного у вбивстві журналіста Веремія суддя Курова зняла браслет та відпустила на волю

2 час. назад

Григор Новохатько комментирует материал Авангард

3 час. назад

Чачанидзе Владимир публикует статью Каменная душа.

3 час. назад

Чачанидзе Владимир публикует статью Карта счастья.

3 час. назад

Орест Гоголь комментирует материал Авангард

4 час. назад

Федорчук Сергей публикует новость Із підозрюваного у вбивстві журналіста Веремія суддя Курова зняла браслет та відпустила на волю

4 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Оцінка відповідності України критеріям приєднання до ЄС

4 час. назад

Жиго публикует статью Я сьогодні піду по хмарах

4 час. назад

Максим Донбасенко комментирует материал Оцінка відповідності України критеріям приєднання до ЄС

4 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Оцінка відповідності України критеріям приєднання до ЄС

5 час. назад

Максим Донбасенко комментирует материал Оцінка відповідності України критеріям приєднання до ЄС