Экономика  23 декабря 2009 23:49:53

Автор: Іван_Галенко

Скасовано обов’язкову сертифікацію продуктів харчування: українців має стати менше?

Фашисти, щоб убити єврейських дітей, давали цукерку з ціанідом… МФК (IFC) вважає, що обов’язкова сертифікація в Україні не потрібна, а принципи «добровільної» сертифікації утаємничені в інтересах європейського бізнесу – батьківщини німецького фашизму.

 

Підсумкове зсідання Комітету Верховної Ради України з промислової та регуляторної політики і підприємництва прикрашали цукерки на столах. Ні, це не були обіцяні «Конті» цукерки «Без ГМО». Це, мабуть, були цукерки від Міжнародної фінансової корпорації – структури Світового Банку, про який так сумно відзивався Андре де Сото з Перу.

Кольоровий, не як яскрава обгортка цукерок, буклет про підсумки роботи Комітету за стилем і дизайном підступно видавав платіжку від все тієї ж МФК, яку іноді маскують під «цееру» типу IFC, щоб пересічні люди не розпізнали все ту ж грамофонну платівку з нотами політичної корупції для країн недорозвинутої демократії.

Наталя Юріївна Королевська прозвітувала про роботу Комітету, потім виступили з не менш розумними промовами заступники міністрів ручної економіки та додерибанної охорони промисловості, представник ощасливлених шахтарів та багато інших. Особливо патетично прозвучала доповідь головдерегулятора країни Олександри Володимирівни Кужель, яка до початку офіціозу півгодини через голову Голови Ради підприємців при Кабінеті Міністрів Оксани Петрівни Продан сперечалася з Головою Дежспоживстандарту Ларисою Володимирівною Лосюк мабуть про те, що палка дерегулятор і впроваджувач спрощення усе розуміє і ніколи не бере або зразу викидає чек, хоча потім інколи жалкує. Олександра Володимирівна відноситься до тих споживачів-інноваторів, які, на думку присутньої на засіданні Ксенії Ляпіної, повинні «проголосувати ногами» вперед ніж дійде, що малий і усякий бізнес заради прибутку буде економити у першу чергу на інгредієнтах і безпеці…

Мені пощастило сидіти якраз навпроти Наталії Юріївни. Спочатку з Віктором Івановичем Лисицьким поділився враженням від вичитаної мною новини про те, що дві єврейки-підпільниці хто раз а хто двічі «тікав» з гестапо на Короленка (Володимирська) 33 щоб далі продовжувати керувати київським підпіллям та патріотично виховувати повоєнних піонерів. Цей історичний досвід та усяка інша муть щодо принципів державного управління країною на нашу думку вкрай важливі в контексті співпраці уряду та Комітету з МФК. Адже героїням підпілля було добре з грошима і продпайком що і при гестапо, що і при НКВС…КДБ попри задокументовані злочини на користь як комуністів, так і фашистів. Так само буде добре хлопцям з МФК, які просто чкурнуть з країни як нарадять. Віктор Іванович довго не витримав й потім піде, забравши з собою свій авторитет, який нас досі оберігав від доган з боку верхів нашого урочистого зібрання…

Тим не менш, і без Віктора Івановича усякі такі цікаві передноворічні теми під монотонні кризопереможні доповіді могли б і далі жваво обговорюватися. Після дебатів з Сергієм Захаровичем Сагалем про індефернтність бізнесу до моралі, Юрій Миколайович Борщенко в тему стосовно досі поки що присутніх в Україні українців згадав гарний одеський анекдот про двох розумних одеситів і одного наївного.

Отримав Флорентіно Бланк у спадок від батька-ювеліра всього одну коробочку. Відкриває, розгортає засмальцьовану ганчірку, а там великий (Юрій Миколайович зі смаком показує кулак) камінь. Зметикував Флорентіно, що не простий то камінь й побіг до Ізі-ювеліра. Ізя-ювелір подивився в лупу й каже: Ай-я-ай, дорогий який камінь! Але якщо обробити та заполірувати, буде ще дорожчим несказанно! Зрадів Флорентіно і просить Ізю-ювеліра обробити та заполірувати щоб камінь став ще дорожчим несказанно. Ізя-ювелір не хоче, бо щось лусне, щось сколе – й онуки не розрахуються. Не розгубився Флорентіно, кинув у вікно камінь Наївному, що ножі на вулиці точив та гукнув обробити та заполірувати. Здивувався Ізя-ювелір: що ти робиш, каменю ж ціни немає, а ти віддав Наївному вуличному точильнику ножів. Заспокійся, каже Флорентіно Бланк, я знаю і ти знаєш ціну каменю, а Наївний не знає!

Проте, коли з дальнього краю зали до нас донеслися радісні слова Олександри Володимирівни Кужель як буде добре малому і усякому бізнесам після скасування Кабміном обов’язкової сертифікації продуктів харчування, Віктор Іванович пішов, а я став просити у Сергія Захаровича і Юрія Миколайовича позичити гроші на реактивний літак.

Юрій Миколайович, який зараз цілком успішно судиться з урядом на стороні різко збіднілого «7-го кілометру», відразу відмовив в кредиті, пославшись на різке зубожіння внаслідок кризи власників і трудящихся «7-го кілометру». А Сергій Захарович почав жваво цікавитися, навіщо мені реактивний та ще надзвуковий літак. Мабуть думав, що грошей все одно не позичить, бо таких літаків в Україні залишилося в строю не так уже й багато і може самому знадобиться, а ідею мо варто підступно поцупити.

Тож щоб Сергій Захарович не встиг одноосібно поцупити ідею або скупити усі реактивні надзвукові літаки до того, як народ зрозуміє про що мова і для чого, а літаючих літаків в міністерстві оборони може й з десяток буде й тут Сергій Захарович олігархам не конкурент, пишу в Інтернеті для всіх свою нову стару часів Хрущова ідею, яку щиро розповів Сергію Захаровичу щоб в нього не було потреби її цупити. І якщо хтось це читає й скумекає швидше за Сергія Захаровича, то може й пощастить не «проголосувати ногами» вперед ніж дійде, що малий і усякий бізнес заради прибутку буде економити в першу чергу на інгредієнтах і безпеці…

Та тут Наталя Юріївна не втримала нашого шуму під час промов усяких високодостойників, й запропонувала комусь з нас виступити так, щоб усі чули. Признаюся чесно, що я тоді одразу задумав зажати від суспільства свою ідею, бо як в залі почують – то те ще не страшно бо не випередять. Проте засідання транслюється по телеканалу «Рада» і вже усі в країні почують, що призведе до надзвичайної конкуренції при покупці надзвукового реактивного літака і, як наcлідок, до такого різкого зростанні його ціни як до кризи на «хрущовки», що й нащадки кредиту не повернуть.

Сергій Захарович людина чемна та культурна і у мене вроджена природна скромність що так і пре. А от Юрій Миколайович раніше за Сергія Захаровича зажав мені кредит на реактивний літак та ще й подав записку головуючому до виступу, на який його черга б ніколи не дійшла. Тож не вагаючись, керуючись прикладом героїнь комуністичного підпілля, які хто раз а хто двічі «тікали» з гестапо і добре жили при НКВС…КДБ, підбив Юрія Миколайовича до такого довго й нудного виступу про бідних директорів ринків, що нас більше не чіпали. Із вдячності за нагоду донести болі керівників і власників базарів до народу, Юрій Миколайович зробив подячний надпис з автографом на останній сторінці буклету без вихідних даних, що так схожий на буклети з правдивою дезою аля «про тоталітарну а тепер демократичну Білорусь» від МФК.

Далі головний захисник національних товаровиробників Валентина Аркадіївна Ізовіт між іншим поскаржилася, що імпортний товар везуть без перевірок і сертифікатів, а вітчизняні виробники змушені навіть маркувати свій товар. Та після такого конфуза, коли дорослим дядькам як школярам з останньої парти, народні депутати зробили зауваження, усі вже вели себе тихо і ніяких тихих розмов не вели. Навіть коли сусід ліворуч почав обурюватися, що в Європі сертифікація стає все більш жорсткою, а у нас взагалі крайній інтелектуалізм, ніхто не піддався спокусі до лівих розмов аж до вручення грамот найкращим. Тільки після того, як Наталя Юріївна підійшла з келихом шампанського (скоро буде заборонена назва, а вже відсьогодні колоти що хочеш) і лагідно по-материнське нас пожурила, я розповів Сергію Захаровичу для чого мені надзвуковий реактивний літак: почув, що в Алма-Ати чи в Берліні сертифікований хліб дають, сів на літак і вже там перший в черзі! По дорозі до комунізму годувати не обіцяли, а по дорозі до капіталізму ніхто не обіцяв не труїти.

 

P.S. Можливо, щось і перекрутив, та це не з умислу.

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 2233
Отредактировано: 24-12-2009 [00:26]
delete
Іван_Галенко, Киев, свободный журналист "ХайВей" 

Теги

Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Зарегистрироваться
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +31
Всего комментариев: 63, Всего рецензий: 26
Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

||

Рецензии

Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Це, відміна сертифікації, на мою думку," мягко сказати" - "преступно" , це "удар" по життю людей...
18:52 24/12/09
+4 | -0
Дякую! Уряд не баче проблеми. Система працює не ефективно, то її слід знищити й нічого не зміниться. Так рекомендує інозений бізнес задля "наших" інтересів.
Согласен? + -
20:13 24/12/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
ПРОДОЛЖЕНИЕ ГЕНОЦИДА!
20:28 24/12/09
+4 | -0

Заспокойтеся, згідно висновків моїх знайомих експертів - аналітиків з світовими іменами (не плутати з грантоїдо-членососами аля Бураківський чи Пас...хвер), геноцид буде продовжуватися ще наступні пять років. Європа поставила задачу довести чисельінсть населення України до 35 млн. осіб. Ющенко і Ко завдання не виконали - досі 45,...


Прошу Вас зробити так, щоб ми їх пережили. Бережіть себе і свої нерви. Від харчового отруєння смерть наступає протягом 2..3 років від різних хвороб майже не помітно. Клієнт і рідня встигають більшість заощаджень віддати фармацевтам: Швеле ж закликав їх рятувати, от і порятують.


Злидні, як показав досвід Голодомору 30-х, виживають так як завжди їли лободу й т.п. Першою має вимерти інтелігенція. Зверніть увагу, комуністи і фашисти завжди першими знищували професуру, письменників, вчителів, офіцерів (а в СРСР більшість з вищою освітою після сталінських чисток були саме євреями: звідси й мабуть "голокост"). Хочете вижити - ставайте якщо не націоналістами, то хоча б патріотами (або бидлом). Вибір є.

Согласен? + -
23:44 24/12/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Интересная статья. Хорошо бы знать как проблема сертификации решается в других странах, где заботятся о здоровье населения.
20:33 24/12/09
+4 | -0

Дуже просто: в США штрафи починаються від 0,5 млн. баксів, в Польщі - від 24000 Євро (було), в Німеччині - 7...8 років буцигарні з конфіскацією (за шахрайство). А у нас:


"що не уряд - пєд р  ст


Хто більше дасть тому й дасть".


І все починалося ... ні, не з Кучми-Кравчука хоч вони і п..., а з нас. З нашого "інтернаціоналізму та терпимісті до бандюків. 

Согласен? + -
23:29 24/12/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
20:44 24/12/09
+3 | -0

Амнет обличил заговор акционеров "свиного гриппа". Расследование ведущих мировых специалистов, занимающихся раскрытием фактов нелегальной фарм-индустрии, опубликовали сенсационные документы, обличающие международный фармакологический картель, действующий в Нью-Йорке, который стоит за распространением эпидемии вируса «свиного гриппа», а также подготовкой и распространением вакцины против него.



Ведущий американский эксперт по продуктам здравоохранения доктор Леонард Горовиц и журналистка Шерри Кейн, ведущая расследование, опубликовали шокирующие официальные документы, свидетельствующие о том, что владельцы частного глобального биотехнологического «траста» стоят за всем, что вы когда-либо слышали о пандемическом вирусе гриппа, включая его возникновение и так называемую профилактику путём вакцинации. Эти документы, переданные сегодня юристами в ФБР, являются обличающим свидетельством того, как наделённые властью промышленники, действовавшие в рамках «Нью-Йоркского Партнёрства», стоят за созданием пандемии, распространением паники и дезинформации через СМИ, подготовку и официальную рекламную кампанию вакцинации, которая ведётся сейчас практически повсеместно - от супермаркетов до поликлиник.



«Траст Дэвида Рокфеллера, в котором участвует ряд могущественных партнёров с Уолл Стрита, включая таких медиа-магнатов, как Руперт Мердок, Мортон Цукерман, Томас Глоусер, а также бывший глава совета директоров Федерального Резервного Банка Нью Йорка Джерри Спрейер. обвиняются в подготовке спланированного глобального геноцида», - сообщил доктор Горовиц начальству ФБР через команду юристов, собранную, чтобы остановить принудительную вакцинацию населения.



«Этот траст контролирует глобальные биотехнологические исследования и разработки. Коммерческое здравоохранение также практически полностью управляется этим трастом, включая почти полную подвластность ему основных СМИ, используемых для пропаганды и рекламы продукции и услуг этого преступного картеля. Также этот траст оказывает влияние на регулирование рынка фармацевтических и природных препаратов, в основном используя силы медиа-концернов для формирования общественного мнения и маркетинга», - также говорит доктор Горовиц.



Среди наиболее сенсационных откровений в ходе расследования Горовицем и Кейн являются улики, доказывающие причастность главы Silverstein Properties Inc. Ларри Сильверстайна к организации террористической атаки 9-11, а также к геополитической и экономической деятельности фарм-картеля с целью уменьшения численности населения. Ларри Сильверстайн, бывший арендатор Мирового Торгового Центра (WTC) в Нью-Йорке, давший согласие на подрыв двух его зданий, - главный подозреваемый в ходе ведущегося расследования «9-11 Truth». Сильверстайн в настоящий момент является совладельцем и арендатором помещений для биотехнологического траста, основанного Дэвидом Рокфеллером.



«Если этим людям сошло с рук убийство более трёх тысяч людей за 8 секунд, произошедшее девятого сентября 2001-го, то они вполне способны пойти на уничтожение миллионов и даже миллиардов людей во всём мире посредством комплексной пандемии свиного гриппа, - комментирует свои свидетельства доктор Горовиц. - Я молюсь, чтобы раскрытые мною доказательства смогли спасти миллионы жизней и помогли активистам воззвать к президенту Бараку Обаме, требуя законного расследования этих преступлений против человечества».



«Когда я последний раз связывался с ФБР, то предупреждал о грядущих вспышках сибирской язвы за неделю до того, как о первых случаях было объявлено в прессе, - говорит доктор Горовиц. - Им потребовалось 6 месяцев, чтобы отреагировать. На этот раз я предупреждаю Отдел правосудия за месяц до начала самого смертоносного геноцида за всю историю. Я молюсь, чтобы они приняли мои сведения к рассмотрению и назначили полноценное расследование, а также добились постановления суда о прекращении массовой вакцинации против свиного гриппа».

Учитывая беспрецедентную природу и важность этих сведений, доктор Горовиц дал официальные письменные показания под присягой с тем, чтобы другие активисты распространили эту информацию и предупредили правительства государств всего мира, дабы остановить массовую вакцинацию и не стать соучастниками преступления против человечества. Дуэль ру

Согласен? + -
19:13 26/12/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
20:47 24/12/09
Таня Бідзіля Тернополь
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
20:53 24/12/09
+2 | -0

В кінці 2007 року Державний комітет з питань технічного регулювання і споживчої політики виступав проти відміни обов’язкової сертифікації продуктів харчування.Він заявляв, що відміна обов’язкової сертифікації продуктів не призведе до поліпшення її якості і одночасно зробить неконтрольованими шляхи надходження на споживчий ринок України низькоякісної, фальсифікованої і небезпечної продукції http://ua.proua.com/news/2009/12/23/145602.html  evil evil evil

Согласен? + -
21:48 26/12/09
Пётр Потапов Тегусигальпа
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
20:56 24/12/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Вимремо як мухи... Треба, щось робити!!!
Актуальний матеріал!
21:43 24/12/09
Край Днепра+ Днепродзержинск
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
21:57 24/12/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
На мою думку автор дещо перебільшив з гумором чи то сатирою, але я вирішив не знижувати оцінки, бо питання занадто серйозне - сертифікація продуктів харчування. Тут потрібний розумний і зважений підхід, бо дров можна наламати багато.
22:51 24/12/09
+2 | -0

Вже наламали під дуду МФК LOL.


Шура, Ви лишні на цьому святі життя"!

Согласен? + -
23:22 24/12/09
Мабуть, мені треба радіти, що я не Шура! smile
Согласен? + -
00:19 25/12/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Актуально.
23:10 24/12/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Я хочу платити більше за їжу і бути певною, ЩО ТАМ НЕМА ніяких ГМО та ішої гидоти. З нашим законодавством скільки не плати - все одно ніхто не дасть стовідсоткової гарантії, що ти їж якісну НЕ-ГЕННОМОДИФІКОВАНУ їжу.

Виробникам невигідно виробляти якісні продукти, бо якість не приносить прибутку. Всі виробники "мають" у ВР своїх людей. Висновки - ?
23:41 24/12/09
+2 | -0

Якраз виробники й не мають "своїх", а ті, які числяться "своїми" - отці Гапони. Читайте Інший шлях Андре де Сото (посилання в першому абзаці).

Согласен? + -
00:10 25/12/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Хоча, думаю, вся ця сертифікація купується...
00:19 25/12/09
+3 | -0

Чим військова миша відрізняєтсья від цивільної?- військовій миші щодня показують кота.


Ні військова, ні цивільна миша не вступають "в контакт" з котом. Але кіт виконує функцію підтримки дисципліни та високої якості бойової підготовки. Кіт може бути корупціонером, плюгавим та рудим як кучма, але тільки своєю присутністю він уже виконує певну позитивну роль в мишачій державі...

Согласен? + -
00:28 25/12/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
01:13 25/12/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
no coment
01:19 25/12/09
+4 | -0
Веле, Ви були збоченцем і ним залишаєтся. І це тому, що в любий момент як припече Ви можете драпанути до Ізраїлю - притулку злочинців проти Людства і пєдофілів.
Согласен? + -
07:45 25/12/09
+4 | -0

Да, Веле, ось ще про євреїв-педофілів http://h.ua/story/244031/  LOL LOL LOL LOL .


Правду не сховати й вічно брехати не зможете. Ви тепер звичайна країна і зовсім не богобрані. Вже пішли диспути, а не звізданули ви Біблію у арабів: диму без вогню не буває....


А Броня Петрушко мабуть виїхала до Ізраїлю посилювати тамтешню компартію та обріхувати Україну та українців. Тому її, на вдіміну від агента НКВС-ГЕСТАПО Світличної, і не знайти в Інтернеті. Я зробив запит й чекаю відповіді. Одне знаю, що всі ви, які не виїхали до Країни Ізраїль, такі та ще штатні агенти моссаду за походженням. fuuu fuuu fuuu  І національність тут нідочого: натура у вас така.

Согласен? + -
08:03 25/12/09
Андрей ЧУБ Донецк
+1 | -0
bravo
Согласен? + -
01:22 03/01/10
+1 | -0
Веле, а дійсно? Ну шо ж Вам так в статті не сподобалось? Чи це реакція конкретно на автора?
Согласен? + -
11:01 06/01/10
+2 | -0
У Веле життєва філософія, яку він не приховує: якби Чикотило був євреєм то був би святим праведником і взірцем для людства, бо убивав гоїв. А так він звичайний жид, який досі стереже комунізм.
Согласен? + -
16:50 07/01/10
Ольга Комарова Каменец-Подольский
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Як вони так можуть????
08:44 25/12/09
+2 | -0
А вони своїм дітям гроби з золота зроблять і заслеть баксами: в супермаркетах продається те ж просрочене фальсифіковане дірьмо, що й з землі на базарчиках: масло "Президент" може бути й пальмовим і ніяк не перевірити бо нема кому вірити.
Согласен? + -
09:01 25/12/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Попри сильну втому, прочитав уважно і лють закипіла з новою силою. Забираю усі попередні висловлювання щодо Вашої праці та ладен з'їсти власний капелюх...
Чи здогадувались грантоїдочленососи кого запросили на "щиру розмову", чи матимете Ви ще можливість почути "хрю" беспосередньо у цьому свинарнику???!!
Я такої нагоди не матиму ніколи, бо дипломатією не вирізняюсь, а висновки роблю одразу у вічі.
Честь та шана, пане Іван! А тікати нам нікуди, тож будемо витискати цей ГМО-чиряк хоча б з Ради.
09:41 25/12/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
"...то може й пощастить не «проголосувати ногами» вперед ніж дійде, що малий і усякий бізнес заради прибутку буде економити в першу чергу на інгредієнтах і безпеці…"
09:43 25/12/09
Скіф Донецк
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Это преступление не тоько против народа Украины, но против всего населения земли вцелом
10:03 25/12/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Ви спершу згадуєте в тексті абривіатуру МФК, а лише згодом її розшифровуєте. Логічніше було б навпаки.

Андре де Сото з Перу я б все таки представив не через гіперпосилання, а в тому числі через кому хоч частину його регалій.

Пару ком бракує. Ось приміром тут: ...дві єврейки-підпільниці хто раз а хто двічі «тікав» з гестапо на Короленка (Володимирська)...., перед "а";

або ось тут: ...яку щиро розповів Сергію Захаровичу щоб в нього не було потреби її цупити. - перед щоб;

Ось тут стилістично треба подумати як переробити: "усі вже вели себе тихо і ніяких тихих розмов не вели. "

Але це все дрібниці, матеріал крутий) правда, сподобалося)
10:09 25/12/09
antov Днепропетровск
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Все це зовнішне...

А ГОЛОВНИЙ ЛОЗУГ "ВСЕ ВІДЧИЗНЯНОМУ ВИРОБНИКУ - ЩОБИ ВІН ВАС СКОРІШЕ НА ЦВИНТАР ВІДРЯДИВ!!!"

"ЦЬОГО ПАДЛЮЧОГО ВИРОБНИКА ТРЕБА ДОПІКАТИ КАЛЕНИМ ЗАЛІЗОМ - ТОМУ ЩО ЦЕ МОНОПОРЛІСТ - ОЛІГАРХИЧНІ КЛАНИ"

ЗЕЛЕНУ ВУЛИЦЮ ТИМ ЩО ВМІЄ СТВОРИТИ ЯКІСТЬ І ЙТИ НА ЗОВНІШНИЙ РИНОК, а не творити отруту народу тут!!!
10:20 25/12/09
Виктор Зайбер Полтава
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
20:23 25/12/09
+2 | -0
Тут люди, які чогось хочуть. Тому хочу їх зберегти для себе. А для цього треба попередтити, щоб були в "перехідний період" обережими з продуктами, особливо готовими до вживання.
Согласен? + -
00:33 26/12/09
Larisa Potapova Днепропетровск
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
22:55 25/12/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
12:58 26/12/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
21:23 26/12/09
Кочубей Ніна Чернигов
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Це вже не просто треба обговорювати, а підніматися всім народом для розв'язання проблеми.
10:00 27/12/09
+2 | -0
Ні, все просто. 500 млн.дол.США (в кредит ) = здоровя народу. Як в анекдоті: і дірьма наїмося, і в дупу..., і ще гроші треба буде вертати з процентами LOL LOL LOL .
Согласен? + -
18:22 27/12/09
||

Комментарии

+3 | -0
Рекомендует этот материал.
Согласен? + -
18:52 24/12/09
+3 | -0
Рекомендует этот материал.
Согласен? + -
20:28 24/12/09
+1 | -0

В Украине отменят ГОСТы для продуктов питания



14 января 2010 | 21:36


Качество товаров в магазинах и на рынках может существенно ухудшиться. В Украине должны упразднить государственную сертификацию продуктов питания. Эта отмена может привести к появлению на рынках некачественного и опасного для здоровья импорта. Кроме того, отечественные экспортеры окажутся в невыгодном положении, поскольку ранее Украина подписала соглашение с рядом стран о взаимном признании сертификатов. Подробнее - Вениамин Трубачев.


На упаковках еще напечатаны ГОСТы, но правительство решило - сертифицировать продукты питания необязательно. То есть за качество, например, сыра или колбасы, будет отвечать сам производитель.


Не будут также проверять рыбу, масло, маргарин, кондитерские изделия и соки. В общей сложности 17 видов пищевой продукции. Оставили обязательную сертификацию только для детского питания и алкогольных напитков. Отмена госстандартов - обязательство Украины перед Всемирной торговой организацией.


Виктор Пантелеенко, заместитель министра экономики Украины:


- Україна бере на себе зобов'язання здійснити певні дії, що зв'язані з відміною сертифікації Держспоживстандартом, функції ветеринарної та санітарної служби відносно контролю за якістю продуктів зостається. 


Кабмин решение принял - дело за малым: уладить все юридические формальности. Госпотребстандарт активно выступает против отмены сертификации. Продукты проверяют именно их специалисты. Здесь говорят - отечественный рынок моментально заполнит фальсификат.


Лариса Лосюк, председатель госпотребстандарта Украины:


- Скасування обов'язкової сертифікації продуктів національного виробника, в даному випадку харчової продукції, ставить не в рівні умови національного товаровиробника і безпосередньо імпортера.


Продуктов низкого качества станет в несколько раз больше - опасаются и отечественные производители. Импортеры просто завалят украинский рынок второсортной продукцией, которую в развитых странах не продают.


Владимир Доброскок, председатель правления организации "Союз защиты прав субъектов предпринимательства":


- На рынке, по прогнозу специалистов, окажется до 70 процентов некачественной продукции. Она будет возможна к потреблению, но она будет некачественная, то есть, она не будет соответствовать стандартам мировым, европейским, или цивилизованной страны.


Перед тем как попасть на прилавки магазинов, продукты животного происхождения обязательно проходят через такую лабораторию. Сейчас проверяют рыбу, на очереди мясо и сыры. Только здесь определяют безопасность всех товаров: от сырья до готового продукта.


Виталий Башинский, зампредседателя Государственного комитета ветеринарной медицины Украины:


- Якщо на етикетці написано, що ця ковбаса зроблена с туалетного паперу, але вона безпечна, вона має право на існування на цьому ринку. Але я, як споживач, чітко бачу, з чого вона зроблена.


В лаборатории уверяют - потребители вполне могут доверять выводам их специалистов. Фальсификат на рынок не допустят. Но как бы там ни было, контролеров станет меньше. Потому вряд ли в колбасе станет больше мяса, а молоко перестанут делать исключительно из порошка.


Вениамин Трубачев, Алексей Шматов, Вячеслав Фролов, "Подробности", ТК "Интер".




podrobnosti@podrobnosti.ua">Подробности-ТВ


Согласен? + -
22:18 14/01/10
Рекомендует этот материал.
Согласен? + -
20:47 24/12/09
Пётр Потапов Тегусигальпа
+3 | -0
Рекомендует этот материал.
Согласен? + -
20:56 24/12/09
Таня Бідзіля Тернополь
+3 | -0
Рекомендує цей матеріал. Чому? Кажуть, ми те, що ми їмо. Як зможемо дізнатися, що містить продукт без сертифікації?
Согласен? + -
20:58 24/12/09
Злободневная тема!!!
Власть, к большому сожалению, совершила ранее, совершает сейчас, и наверное, будет совершать в будущем злодеяния и преступления против своего народа!!! И я сам, не один раз, был тому свидетелем!!!
Кто у власти? Что за люди? Как они туда попали?
При принятии решений они руководствуются совестью или корыстью...?
Об этом можно судить по результатам работы власти.
По тем результатам, которые все мы видим в нашей повседневной жизни...
Затронутая автором тема, один из реальных эпизодов преступной деятельности власти!!!
То, что власть позволяет ввозить на территорию Украины товар, без тщательной проверки - это результат опредлённых договорённостей между зарубежными поставщиками и ответственной за данный сектор украинкской экономики, властной структурой !!!
В своё время я занимался импортом куринных окарачков из США в Москву. По причине наличия множества излишних биологических добавок в составе корма для птицы, дающих быстрый рост, российские специалисты обнаружили наличие вредных веществ в самом продукте - мясе птицы.
Соответствующие органы России подняли тревогу. Отказались сертифицировать поступающую из США продукцию.
Назревал скандал.
Но, в Россию приехал эмиссар от Клинтона. После встречи с Ельциным вопрос был решён.
Бунтарей поставили на место.
Вредный продукт огромной рекой пошёл из США в Россию...
Я думаю, что такая же картина происходит и в Украине.
Заграничные поставщики, с помощью денег, открывают ворота для поставок не качественного товара в Украину. Деньги берут отдельные чиновники, которые эту продукцию в пищу не употребляют. А о здоровье народа - никто не думает!!!
Какое качество власти в стране, такая же и жизнь народа в этой же стране. И такое же качество импортируемых товаров. К сожалению!!!
Опять же - какой выход?
А выход - всё тот же!!!
Контроль народа над властью!!!
Иначе, если эту власть не контролировать, то она если не уничтожит измором народ Украины, то потравит его всеми теми отбросами, которые зарубежные поставщики повезут в Украину - без контроля и проверок от принимающей стороны!!!
Согласен? + -
21:18 24/12/09
+3 | -0

Дивовижна співзвучність думок. Правда я менш оптимістично налаштований. Виживіть. Без Вас буде нудно. smile

Согласен? + -
00:12 25/12/09
Ивану Галенко:
Сходство мыслей, наверное, определяется тем, что и Вы и я, по всей вероятности не равнодушны к тому, что происходит с нашей страной!!!
Я просмотрел информацию о Вас в Интернете.
Вы, работаете в структуре власти. По крайней мере возле этой власти. Видите изнутри причины плачевного состояния страны. Наверное понимаете, почему это происходит. Видите людей работающих во власти... Их профессионализм и духовный мир...
Я имел довольно не плохой бизнес...
Работал в министерстве аграрной политики Украины, в объединении Укрспирт, директором одного из спиртовых заводов Украины...
Видел, как из 120 заводов работают 30, а остальные просто погибают!
Не буду подробно описывать все беды отрасли. Это тема длинная. В одном комментарии суть проблемы не изложишь. Но если в двух словах осветить эту тему, то дело обстоит следующим образом:
Отрасль, ориентированная в прошлом, на удовлетворение потребностей бывшего СССР, в результате нынешней внешней политики утратила 90% своих рынков.
Структура взаимоотношений заводов концерна и Укрспирта требует кардинального пересмотра взаимоотношений производителей и потребителей, и участия Укрспирта в этих отношениях.
Не буду говорить о технологиях и обновлении материально технической базы производства. Это отдельная тема.
Но, самое главное, те законы и постановления, времён правления незабвенного Иосифа Виссарионовича, регулирующие эту отрасль, никак не соответствуют требованиям сегодняшнего времени...
Нужно всё пересматривать!
После изучения темы, я пришёл к выводу, что отрасль можно было бы вытащить! Но для этого нужно было уделить этой теме необходимый объём внимания...
Парламент должен был изменить ряд законов, дающих возможность перепрофилировать заводы на выпуск технических спиртов, на которые есть спрос в Европе среди производителей химической промышленности.
Кабмин должен был внести изменения в отношения между заводами и концерном, позволив производителям напрямую работать по экспорту продукции без рутинных волокит и согласований внутри концерна, создать законодательную базу, позволяющую привлечение частных инвестиций в сектор подакцизной группы товаров, которым является спирт, на выпуск которого распространяется государственная монополия.
Раз государство не может финансировать отрасль, значит нужно думать как привлечь в отрасль инвесторов...
Были обращения и к президенту, и в кабмин и в другие органы власти...
Но как парламент будет рассматривать нужные государству вопросы, если в нём то драки, то плевания друг другу в лицо... Когда парламент является не законодательным органом, а рингом для выяснения клановых разборок!!!
Когда полный клинч между ветвями власти...
Когда в самой власти, куда не глянь, находятся просто аморальные личности: укравшие, обобравшие обманувшие народ. Обложившиеся льготами, охраной, защищающими их же законами...
Власти - не до налаживания хозяйства в стране!
Власть находится в стадии разборок между её ветвями...
Я ушёл с завода... Быть в роли идиота, смотреть в глаза людям, возлагающим на тебя какие-то надежды, но в это же время не имея возможности исправить положение, на фоне войны за завод между областной администрацией и двумя противоборствующими парламентскими группировками не оставляло шанса на успех...!!!
С бизнесом тоже - не порядок!!!
Существующая система контролей, надзоров и работы через ряды разрешений, влекущая за собой поборы со стороны ОТВЕТСТВЕННЫХ чиновников, при моём бунтарском характере, вынудила меня свернуть все свои программы!!!
Лучше вообще работать не буду, но кормить свору вымогателей взяточников, а также, бездарную власть через выплату ей налогов - не буду!!!
Считаю, власть, точно также как и простые граждане, должна получать вознаграждение за свой труд, по результатам этого труда!!!
Почему наказывают рабочего, допустившего брак в работе? А почему не профессиональная власть, устроившая шабаш на фоне народных бед, приведшая в упадок страну, не несёт ответственности за свои действия?
Получая при этом исправно и регулярно - жалование...
Вот поэтому, у меня к происходящему в стране в целом, и к действиям власти в частности, сложилось определённое отношение!!!
Мы живём как на войне... А власть, кажется мне, обыкновенным мародёром, отнимающим в тяжёлое для страны время, жизненные ресурсы у своего народа!!!
А какое может быть отношение к мародёру...?
Удачи Вам!!!
Согласен? + -
14:27 25/12/09
+3 | -0
Конструктив...
Согласен? + -
18:25 25/12/09
Андрей ЧУБ Донецк
+1 | -0
read best bravo
Согласен? + -
01:27 03/01/10
+4 | -0
Рекомендует этот материал. Почему? Без сертифікату - обман, з сертифікатом - розгул корупції. То де ж золота середина?
Согласен? + -
21:43 24/12/09
АС:
Моё мнение такое: сертификат - это всего лишь документ, подтверждающий качество продукции. Не качественную продукцию можно пропихнуть без сертификата. Также можно предоставить липовый сертификат. Но и в том и в другом случае проблема - не исчезает!!! С сертификатом или без него, не качественный продукт остаётся быть - не качественным!!!
Где золотая середина?
Моё мнение такое:
Для начала нужно разобраться откуда берётся не качественная продукция...
Главной причиной, на мой взгляд, является человеческая корысть и жадность: производители rуриной продукции, в погоне за прибылью, кормят птицу ингредиентами дающими быстрый рост... Остальное- их не волнует.
Есть и другие приёмы:
Сам был свидетелем процедуры размораживания крупной оптовой партии замороженной рыбы, с последующей её заморозкой. На вопрос, зачем это делается, получил ответ - для увеличения веса продукции... Часть товара была украдена работниками хладокомбината, а украденный объём (вес) решили восполнить водой, какая появилась в товаре путём разморозки и повторного замораживания.
Не знаю, насколько оправдана такая процедура. Не специалист. Но как говорили люди знающие, что для мошенников это дало нужный эффект!!! А продукт потерял качественные характеристики!!!
И таких примеров - миллионы!!!
Причина всего этого следующая - человеческий фактор!!!
Кто-то погнавшись за прибылью добавил в корма гормон роста... Кто-то украл, а заменил украденное водой. Кто-то, получив чемодан с деньгами, пропустил испорченную партию продукта на рынок своего государства!!! А потом, спрятав полученную взятку, одев дорогой костюм, купленный за деньги, заработанные таким вот образом, лезет на трибуну и начинает говорить пламенные речи о ПАТРИОТИЗМЕ о ЛЮБВИ к БАТЬКИВЩИНЕ, о НАРОДЕ и о СВОЕЙ ПЕРСОНАЛЬНОЙ ЧЕСТНОСТИ!!!
Патриотизм начинается не на трибуне... Он начинается на каждом рабочем месте - от слесаря до президента!!!
Настоящие патриоты Отечества не кричат о своём "геройстве", а тихо и скромно делают своё дело!!! А горлохваты, причиняя вред своей стране и народу, бьют себя в грудь требуя благодарности за свои "заслуги".
Золотая середина находится в сознании как всего народа Украины в целом, так и в сознании каждого человека, особенно чиновника, в отдельности!!!
Увы, нынешнее состояние морали нашего общества - желает лучшего!!!
Нужен лидер!!!
Нужна идея!!! Нужны сторонники лидера с идеей! Которые будут работать не только ради наживы, а ещё и для того, чтобы страна начала выбираться из того болота, в которое она попала!!!
И тогда, народ, скажет этим людям - огромное спасибо!!!
Ради этого НАРОДНОГО СПАСИБО - стоит жить!!!
Нынешние финансовые воротилы - этого не понимают! К сожалению!
В который раз повторяю, только народ сможет изменить состояние дел в стране!!! И никто, кроме него. Он должен поставить у власти людей работающих на него, а не на себя!!!
И ПОСТОЯННО контролировать работу власти!!!
При малейшем отходе власти от курса развития страны и улучшения жизни народа, народ должен мгновенно отстранять эту власть от рычагов управления страной!!!
Иначе, власть сделает и с народом и со страной то, что она уже сделала с прекрасной страной Украиной!!! А народ окажется в том положении, в котором он оказался сегодня!!!
Народ сам виноват, что им правят – его же слуги!!!
И только он может поставить этих «слуг» на место!!!
И контролировать - и распределение народной собственности, и добычу и продажу природных ресурсов, и распределение бюджетных средств, и качество ввозимых в страну товаров!!!
Контролировать - через нанятых народом ответственных чиновников!
С тех чиновников, с которых, народ, должен спрашивать за их работу!!!
Народная пассивность, возможно даже страх, народное безразличие, повлекшее за собою безнаказанность чиновников, а потом и их безответственность, позволило продажным чиновникам превратить нашу страну в инструмент их обогащения!!!
Народ должен пересмотреть в первую очередь СВОЁ поведение, потом поведение своих «слуг», которые возомнили из себя бояр, и тогда жизнь в стране изменится!!!
Не очнётся народ, значит и дальше будет жить так, как он живёт сегодня!!!
Согласен? + -
13:26 25/12/09
+3 | -0
Остапу Ібрагімовичу: пропоную подивитися співавтором яких законопроектів я є й може Ви зміните свої підходи...
Согласен? + -
18:28 25/12/09
Ивану Галенко:
С удовольствием посмотрю. А не подскажете как это сделать. На каком портале?
Относительно моих взглядов: я не претендую на то, что моими устами глаголет истина. Я просто высказываю свою точку зрения. Конечно же есть люди с другими подходами к решению наших сегодняшних проблем.
Но то, что менять ситуацию нужно - это факт.
Страна скатывается в пропасть...
Конечно, народ, сам, не может руководить страной. Нужны конкретные люди, руководящие и отвечающие за состояние дел в стране. Но почему эти люди, придя во власть так меняются, что забывают и о своих обещаниях и о своём предназначении?
Причин, я так думаю, много!
Но так как сейчас живёт Украина - жить дальше нельзя!
Нужно менять и правила жизни и вождей.
Согласен? + -
20:55 25/12/09
+3 | -0

На порталі rada.gov.ua шуаєте "Галенко". Я так завжди роблю коли треба.

Согласен? + -
00:35 26/12/09
Ивану Галенко:
Спасибо большое за подсказку.
Обязательно посмотрю.
Согласен? + -
14:30 26/12/09
+2 | -0
так Остапе. Ти правий. Тому тільки життя по Скрижалю змінить психологію українця. Рабство з себе важко видавити.
Согласен? + -
21:24 25/12/09
+3 | -0
Рекомендує цей матеріал. Чому? Рекомендую!
Согласен? + -
21:43 24/12/09
Ялинка Киев
+3 | -0
Рекомендует этот материал.
Согласен? + -
21:45 24/12/09
Край Днепра Днепродзержинск
+3 | -0
Рекомендует этот материал.
Согласен? + -
21:57 24/12/09
Люба Василик Черновцы
+3 | -0
Рекомендует этот материал. Почему? Здається, що замість того,аби вирішити проблему з сертифікацією,її "розв'язують" своєрідно - взагалі відмінити і не морочити собі голову
Согласен? + -
22:47 24/12/09
+3 | -0
Рекомендує цей матеріал. Чому? І для чого ми обираємо людей, які ведуть пряму політику знищення України і українців?
Согласен? + -
23:17 24/12/09
+3 | -0
бо то не політика, то - великі гроші.
Согласен? + -
23:43 24/12/09
+3 | -0
Рекомендует этот материал.
Согласен? + -
23:42 24/12/09
+3 | -0
Рекомендует этот материал.
Согласен? + -
00:19 25/12/09
yarina Киев
+5 | -0
Рекомендує цей матеріал. Чому? почув, що в Алма-Ати чи в Берліні сертифікований хліб дають, сів на літак і вже там перший в черзі! По дорозі до комунізму годувати не обіцяли, а по дорозі до капіталізму ніхто не обіцяв не труїти.



P.S. Можливо, щось і перекрутив, та це не з умислу.
Согласен? + -
05:58 25/12/09
yarina Киев
+5 | -0
Їжа-це серйозна тема.контроль повинен бути,але який контроль,якщо все продається і купується?...страшненько. sad
Согласен? + -
05:32 27/12/09
+3 | -0
Рекомендует этот материал. Почему? але ж і справді - труїти не обіцяли!
Согласен? + -
08:00 25/12/09
+3 | -0

Оце якраз круглого столу й прийшла така думка: ось вона користь публічних комунікації.

Согласен? + -
08:43 25/12/09
+3 | -0
Рекомендует этот материал. Почему? Приціл вірний, хоч і з зайвими відхиленнями...
А бувалі підпільниці вже діють відкрито з нахабством...
Согласен? + -
08:32 25/12/09
+2 | -0

А у нас уся країна "і з зайвими відхиленнями" й сильно виділятися на загальному тлі - популізм! Тільки в країнах "неляканої педерастії" існували Ради імпортерів при урядах LOL

Согласен? + -
08:42 25/12/09
Ви, наївні люде!!! Ніби сертифікація в Україні може запобігти появи шкідливих продуктів на столах українців cool
Зараз країна в тотальній моральній кризі. Українці труять українців і не треба шукати підступних ворогів. Найбільший ворог України аморальний українець. Ось у цьому корінь гіркої ПРАВДИ. Селянка, знаючи, що в неї хвора на лейкоз корова справно доє її і носить молоко на базар, але сама не п*є. Свиней по селах годують так: ті, що на продаж корм+стимулятор росту (гормональна терапія), ждя себе нормальною їжею без добавок. Любі друзі нашого Харанта годують "маленьких українців" бройлерами гормонально вигодуваними, а самі харчуються з господарств ДУСі, які їм заповідано ЦК КПУ (КПРС). Так, що не шукайте жидо-масонського заколоту, а подивіться пильніше в люстро, дорогі брати українці. Спасти Україну може тільки Українець, який почне з себе щодня, щогодини по краплині витискати раба і скотину cool
Согласен? + -
09:18 25/12/09
+3 | -0
Має місце бути і таке. Але якщо один безкарно вкрав мільярд, то чому я маю бути моральним до ближнього?
Согласен? + -
09:39 25/12/09
Оце Вам і відповідь! Ось у цьому і криється ПРИЧИНА ТОТАЛЬНОЇ КОРУПЦІЇ в Україні. Якщо Великий Українець, чиї руки не крали, вкрав за 5 років 5 мільярдів, то чому маленкі українці мають бути моральними і не труїти один одного та жити за таборними звичаями : "умри ти сьогодні, а я помру завтра".
Перемога Ганді у безкровній війні з Британською Імперією була у моральній вищості маленьких індійців, у їх мовчазному спротиві. Маленькі українці мріють попасти на місця великих українців щоб так "самозабвєнно" красти, брехати, розтлівати неповнолітніх. Бо, як писав Ф.Достоєвський "А если Бога нет, то все позволено!" Пане Іване, думка первинна - дія вторинна. Аморальне суспільство ніколи не стане процвітаючим. "Тотальна духовна та фізична деґенрація" - ось шлях, яким ідуть маленькі українці піл проводом своїх великих братів... cool
Согласен? + -
10:01 25/12/09
Святославу Синявскому:
Солидарен с Вами. Сказано правильно, и добавить нечего. Я такой же мысли придерживаюсть!!!
Согласен? + -
16:31 25/12/09
+3 | -0
Ви зрозуміли мене з півслова.
Согласен? + -
18:29 25/12/09
Рекомендует этот материал. Почему? Читайте, поки не пізно!
Согласен? + -
09:44 25/12/09
Рекомендует этот материал. Почему? Матеріал надто важливий, тому прошу кожного журналіста ознайомитись та відреагувати на цю страшну правду!
Согласен? + -
09:46 25/12/09
Скіф Донецк
+3 | -0
Рекомендует этот материал. Почему? рекомендую
Согласен? + -
10:03 25/12/09
antov Днепропетровск
+2 | -0
Рекомендует этот материал. Почему? Рекоментую!!! Геть лобистів... Годі труїти!!!
Согласен? + -
10:21 25/12/09
+2 | -0
Рекомендует этот материал. Почему? Дуже актуальна тема. Виглядає на те, що ми все більше стаємо схожі на кроликів. Піддослідних.
Согласен? + -
10:37 25/12/09
+3 | -0
Возрадуйтеся! Ви вже кролик для клінічних і доклінічних випробувань медпрепаратів! Сьогодні представник Американської торгової палати на засіданні Держмитслужби про це радісно повідомив...
Согласен? + -
15:37 25/12/09
+3 | -0
Рекомендует этот материал. Почему? Чмтать, если парит своё здоровье
Согласен? + -
20:32 25/12/09
+3 | -0
Тримайтеся! Морози, дурь та дороги - доля московська...
Согласен? + -
00:37 26/12/09
Гелена Вербіцка Ивано-Франковск
+3 | -0
Рекомендует этот материал.
Согласен? + -
22:26 25/12/09
+3 | -0

Продовження: http://h.ua/story/246308/ LOL

Согласен? + -
00:57 26/12/09
Гелена Вербіцка Ивано-Франковск
+3 | -0
Проблема описана досить жорстко і трохи цинічно, втім, без цього не можна, бо пересічний українець перестав реагувати на пафосні заклики. Тож треба брати іншим. Знати означає запобігти, в цьому випадку кожен має щось робити, бо рішення даного питання вже скидається на театр абсурду.
Согласен? + -
22:30 25/12/09
+3 | -0
По каналу Рада має бути повтор....
Согласен? + -
00:38 26/12/09
Larisa Potapova Днепропетровск
+3 | -0
Рекомендует этот материал.
Согласен? + -
22:55 25/12/09
Кочубей Ніна Чернигов
+2 | -0
Дійшло до того, що вже нічого не можна купувати з продуктів. Споживати можна тільки те, що виростив сам. Та й то скільки ядів ми з'їдаємо разом з картоплею. А так іноді хочеться ковбаски купити! А, придбавши нещодавно у магазині сметану і розкривши пакет, не могла ніяк второпати, коли розкрила пакет, що ж я купила. Воно, оте, що було в пакеті, ні на що не було схоже. На сметану не вказував ані смак, ані запах. Єдине, що було - це білий колір.
P.S.Підняті Вами теми завжди дуже важливі. Але часто, на мою думку, переобтяжені алегоріями, які не завжди всім зрозумілі, крім "втаємничених". Тому публікації недоступні
масовому читачу. Але це моя суб'єктивна думка, можливо, я і не маю права так говорити. Прошу вибачити, просто я висловлюю, ще раз повторюся, свою власну думку. З повагою.
Согласен? + -
10:17 27/12/09

Рекомендует этот материал. Почему? Очень насущная тема.


  Как-то был в поликлинике. Очереди нет. Сидит врач. Спрашиваю: А где очередь? А все , говорит, остались самые живучие и наглые!


Многие обращаются к врачам. Головные боли, инсульты, головокружения, расстройство психики, неадекватные грязные поступки чеснейших совершенно здоровых людей, с дальнейшей потерей памяти. И даже полной утратой памяти. Люди убивают свои же любимых людей, родственников. Потом не могут объяснить зачем они это сделали, ссылаясь на непонятный приказ из-под подсознания. Ранее, даже несколько лет назад, не было таких аномалий ! А из жизни уходят самые-самые, которые несли много позитивной энергии людям. Помогали им бороться с депрессией! Каждый четвертый в Украине обращается в неврологический диспансер. Вы только подумайте! У многих совершенно здоровых людей вдруг находят мини-пред-инфактное состояние. Да ! Ложаться они в клиники, им говорят как вам повезло что вы до нас обратились, и они там уходят от нас, простых людей с головами закрученными, как у нас принято говорить магнитными бурями. Людей ни с того ни с сего, начинает разрывать сухой, надрывной кашель, с наглым щекотанием в пятой чакре ! У других начинается часотка высшей степени с полным присутствием отсутствия клещей чесоточных! А печень в которую что-то давит, дней так три, с коликами, даже когда не пьешь. Потом, недодавив печень, у кого крепкая, и кто не успел ее отравить фармацефтикой, начинаются крепкие объятия сердца, в уровне четвертой чакры. Люди жалуются, где-то тоже дня три. Врачи говорят – вы просто ну очень мнительны! Пойдите – купите таблеточки! Вы покупаете таблеточки, и буквально, через каких то два часа вы совершенно здоровы, о чудо! Даже их не употребив. У других бывают другие наваждения. Ходит человек и чувсвует – не его это пульс, какой-то частый с перебоями. Идет к врачу а ему – да какой же вы мнительный, а вы таблеточку! И о чудо ! Купил – не скушал, а через 2 часа – здоров. Все кардиограммы отлично – но какая – то тварь трубой металлической долбит в сердечный меридиан, начинающийся от левой подошвы ноги. А бывает просто необъяснимой волны страха, даже без просмотра стрессовых передач ТВ.


Ну тут говорят, загрязнение окружающей среды там, проводов там понапутано! Вышек разных с продолговатыми, наглыми антеннами вокруг! С красными такими огоньками в кунгах, и с кондиционерами. Летучие мыши, теряют ориентацию, врезаються, сотрясение головы. ВР выделяет деньги по защите летунов. Исчезли тараканы, ученые их ищут, между прочим, говорят тараканы не любят торсионного и высокочастотного излучения. А наше священное животное – пчела ? Начала исчезать ! А это уже ноу комент! Как ВЫ ДУМАЕТЕ есть ли графики на исчезновение ?


Думаю что уже расписаны!

Согласен? + -
23:26 25/12/09
Все рассчитано на СТАДНОСТЬ !
Помните генерала (17 мгновений):
Помирать страшно в одиночку!
Стадом помирать – нестрашно!
Поэтому никто не чешеться…

Типа:
А на Українi лад i спокiй
Щебече соловейко
Цвiнь цвiнь цвiнь тьох тьох тьох
Ай ай ай ох ох ох…

Нашей элите – мы, народ не нужны!
Им надо Украина как территория.
Тем более, их устроят в «золотой миллиард».

Нужно гражданское движение
Название «ЗА ВЫЖИВАНИЕ!»

Скажите: кто не хочет выживать?
Вот вам все и збегуться!
И решать вопросы!

Ну, это конечно если мы не бараны!
А если быдло – то вешать лапшу на уши,
И помирать на радость подонкам.
Выбор конечно – есть!
Хочешь психотроника !
Хочешь – ГМО !
А хочешь – по совету внутреннего
голоса, из под подсознания:
просто –веревочка с мылом…

Думаю оно – нам всем нахрен не надо!
Согласен? + -
23:47 25/12/09
Кочубей Ніна Чернигов
+2 | -0
Рекомендует этот материал. Почему? Не просто актуально, а ЖИТТЄВО ВАЖЛИВО.
Согласен? + -
10:18 27/12/09
+3 | -0
Рекомендует этот материал.
Согласен? + -
12:58 26/12/09
+3 | -0
Рекомендует этот материал. Почему? Актуально.
Согласен? + -
14:27 26/12/09
Андрей ЧУБ Донецк
+2 | -0
Рекомендует этот материал. Почему? Идея "Золотого Миллиарда" постепенно воплощается в жизнь! Жиды давно работают над планом по "сокращению" населения планеты, и ГМО тому подтверждение!!! evil
Согласен? + -
21:44 01/01/10
+3 | -0

Що стане з якістю харчових продуктів після відміни їх обов'язкової сертифікації?


Міністр економіки України Богдан Данилишин поінформував, що на засіданні Уряду схвалено розпорядження Кабінету Міністрів України «Про скасування окремих пунктів Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації». Даний проект підготовлено Мінекономіки з метою усунення дублювання контролю за харчовими продуктами та приведення його у відповідність із чинним законодавством.


За словами Міністра економіки, Україна взяла на себе зобов’язання скасувати обов’язкову сертифікацію харчової продукції з дати вступу до СОТ.



Крім того, скасування обов’язкової сертифікації харчової продукції є однією з ключових умов надання Світовим банком позики у сумі 500 млн. доларів США для фінансування дефіциту державного бюджету (цьоо і добивалася МФК).


Керівник економічного відомства повідомив, що розпорядження скасовує наказ Держспоживстандарту від 01.02.2005 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації» у частині обов’язкової сертифікації 17 груп харчових продуктів, зокрема, це чай, кава, цукерки шоколадні, олії, сири тверді, масло вершкове, маргарини, консерви, ковбаси напівкопчені та інше. При цьому в переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації, залишаються продукти харчування для дітей та алкогольні напої.


Богдан Данилишин переконаний (і не несе відповідальності), що скасування обов’язкової сертифікації харчових продуктів не призведе до погіршення забезпечення населення продукцією належної якості, оскільки залишається багаторівневий контроль за харчовими продуктами протягом усього процесу їхнього виробництва та обігу з боку Санітарної та Ветеринарної служб, а також територіальних органів Держспоживстандарту.


Головною метою прийнятого розпорядження є те, що його реалізація дозволить (як стверджували агенти МФК)  заощадити суб’єктам господарювання близько 40 млн. гривень на рік, а також робочий час, який раніше витрачався на проходження процедур сертифікації продукції. (А скільки буде віднесено в аптеку?)


Крім того, буде усунуто дублювання контролю харчової продукції між органами Держспоживстандарту та Санітарною і Ветеринарною службами, як того вимагають Закони України «Про безпечність та якість харчових продуктів», «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та «Про ратифікацію Протоколу про вступ України до Світової організації торгівлі».  Урядовий портал

Согласен? + -
18:08 26/12/09
+2 | -0
Першу десятку олыгархів в золоті гроби і Україна отримає шанс!
Согласен? + -
08:25 03/01/10
+3 | -0
Рекомендует этот материал.
Согласен? + -
21:23 26/12/09
+1 | -0
Рекомендует этот материал. Почему? нормально.
Согласен? + -
23:32 05/01/10
+3 | -0
Рекомендует этот материал. Почему? Важливо!
Согласен? + -
23:47 26/12/09
+2 | -0
Дякую, але "масовому читачу" це якраз і не потрібно. Не знаєш - радісно живеш... і всі помирають.
Согласен? + -
18:25 27/12/09
Напишите, пожалуйста, нам, если Вы считаете, что это - плагиат
Это плагиат!

Live

3 мин. назад

Константин Руднев комментирует рецензию на публикацию Очередное скотство от «аппозиции»

8 мин. назад

Константин Руднев комментирует рецензию на публикацию Русский язык - спасение для мови.

9 мин. назад

Земляк комментирует рецензию на публикацию Очередное скотство от «аппозиции»

10 мин. назад

antov комментирует рецензию на публикацию ЧИ ЦЕ АГОНІЯ, ЧИ КРОКИ ДО ДИКТАТУРИ?

11 мин. назад

antov комментирует рецензию на публикацию ЧИ ЦЕ АГОНІЯ, ЧИ КРОКИ ДО ДИКТАТУРИ?

12 мин. назад

Mary L рекомендует материал Найдревніше питання

12 мин. назад

antov комментирует рецензию на публикацию ЧИ ЦЕ АГОНІЯ, ЧИ КРОКИ ДО ДИКТАТУРИ?

18 мин. назад

Константин Руднев комментирует материал Очередное скотство от «аппозиции»

19 мин. назад

Нелюбимый властями комментирует рецензию на публикацию Очередное скотство от «аппозиции»

19 мин. назад

плеханов пишет рецензию на публикацию Заявка на відвідування БАНу. Чи 6-ї палати?

21 мин. назад

Константин Руднев комментирует рецензию на публикацию Очередное скотство от «аппозиции»

22 мин. назад

Константин Руднев комментирует рецензию на публикацию Очередное скотство от «аппозиции»

25 мин. назад

Земляк комментирует материал Про "Велику Вітчизняну" та інші міфи радянської доби

26 мин. назад

Нелюбимый властями комментирует рецензию на публикацию Очередное скотство от «аппозиции»

30 мин. назад

Нелюбимый властями комментирует рецензию на публикацию Очередное скотство от «аппозиции»

32 мин. назад

Нелюбимый властями комментирует рецензию на публикацию Очередное скотство от «аппозиции»

32 мин. назад

Константин Руднев комментирует рецензию на публикацию Очередное скотство от «аппозиции»

32 мин. назад

Славик Демишев рекомендует материал Мы все живём как будто вместе

33 мин. назад

Лівша комментирует рецензию на публикацию Очередное скотство от «аппозиции»

34 мин. назад

Нелюбимый властями комментирует рецензию на публикацию Очередное скотство от «аппозиции»

36 мин. назад

Нелюбимый властями комментирует рецензию на публикацию Очередное скотство от «аппозиции»

40 мин. назад

Лівша комментирует материал Очередное скотство от «аппозиции»

 

Портал гражданской журналистики. Интернет-издание ХайВей. Портал громадянської журналістики. Інтернет-видання ХайВей.

Усі права застережно © 2005-2012 ХайВей.

Передрук матеріалів дозволяється з посиланням на ХайВей.

ХайВей не несе вiдповiдальностi за матерiали, опублiкованi журналiстами видання.

Матеріали рубрик БІзнес повідомляє та Світ політики публікуються на правах реклами. ХайВей не несе відповідальностІ за їхній зміст.

i.ua Rambler's Top100 bigmir)net TOP 100