Политика  22 августа 2009 19:22:15

Автор: Нусс Павло

"Шалом Яценюк" Жиди закликають Яценюка визнати свою національність- Єврей.

 

 

"Шалом Яценюк" Жиди закликають Яценюка визнати свою національність- Єврей.
Вибори Президента України провокують в Україні міжнаціональну ворожнечу.

 Арсеній Яценюк, після заяви Сергія Ратушняка відкрито веде антиукраїнську політику, відносно НАТО, Євроінтеграції, ОУН-УПА, та багато інших політичних та економічних секторів нашого повсякдення.

 Як відомо, Мер Західноукраїнського міста Ужгород Сергій Ратушняк відкрито заявив про антиукраїнську діяльність Яценюка та його «криши» Фірташа, які належать до єврейської общини України. «Жиди знищують Українську економіку»…Заявив Ратушняк.

І як можна не погодитись з паном мером, якщо це прозора правда.

"Шалом Яценюк" Жиди закликають Яценюка визнати свою національність- Єврей.
Арсеній Петрович неодноразово стверджував нам з ІНТЕРу що він «великий патріот України» , який вболіває за українське село, та економіку.

Гучна справа Яценюка-Ратушняка зпровокувала Яценюка  не скривати свою приналежність до єврейства. Підтвердженням цьому є заяви єврейських організацій, з закликом до Яценюка підтвердити свою єврейську національність. На сайті « Фронту Змін» є відкрите звернення жидів  до Яценюка.  Там говориться;

"Шалом Яценюк" Жиди закликають Яценюка визнати свою національність- Єврей.
--Все евреи готовы поддержать Вас, Арсений Петрович, как будущего кандидата в Президенты Украины, как опору нашей веры в спокойную Украину. Вы не должны чураться еврейства и, наконец, официально заявить, что Вы еврей и гордитесь этим.

Мы – представители еврейской общины Украины искренне поддерживаем инициативу Арсения Петровича Яценюка баллотироваться на предстоящих выборах Президента Украины.

Наша нация пережила нелегкие испытания, мы гордимся многими соплеменниками, имена которых знает весь мир…
.http://www.frontsmin.com/ns.jsp_locale_uk_UA_an_238.php?javasess=2020aa77b0d4aff155f2270ab3b11d42...

  Як повідомляе джерело, голова Націонал-Реваншистів України (НРУ) Едуард Голодов, та члени його організації, дуже занепокоєні антиукраїнською політикою штабу Яценюка. ПІдтвердеженням цього стало інтервью Яценюка російському радіо ЕХО МОСКВЫ.  У відповідь цьому, вони( нац.реваншисти)  готові гідно відстояти ім"я України.

 

Я, як громадянин України, твердо стою на позиції проукраїнського курсу розвитку як внутрішньої політики, так і зовнішньоекономічно-політичного. Мені соромно, що в цій Державі керують персони, які не мають ніякого відношення до нашого Народу, Культури, Етносу.

 Закликаю пана Яценюка зняти свою кандидатуру на посаду Голови Української Держави, за для збереження територіальної єдності, Незалежності та мирного часу.

СТОП ЖИДИ!!!!!!!!

 

АВТОР:  НУСС ПАВЛО

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 2552
Отредактировано: 29-08-2009 [00:52]
delete
Нусс Павло, Киев, свободный журналист "ХайВей" 

Теги

Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Зарегистрироваться
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +6
Всего комментариев: 103, Всего рецензий: 12
Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

||

Рецензии

Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
"Арсеній Яценюк, після заяви Сергія Ракушняка відкрито веде антиукраїнську політику, відносно НАТО, Євроінтеграції, ОУН-УПА, та багато інших політичних та економічних секторів нашого повсякдення".

Н-І-С-Е-Н-І-Т-Н-И-Ц-Я!!!
21:15 22/08/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Вот так номер!
22:25 22/08/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
А якщо він не визнає щоб українці його за свого вважали?
00:01 23/08/09
+2 | -1
Питання не зрозумів!!!!
Хто не визнає??? Яца???
Согласен? + -
00:19 23/08/09
+0 | -0
Ну звичайно. smile
Согласен? + -
01:15 23/08/09
+0 | -2
)))) Вже пізно....поїзд пішов
Согласен? + -
12:44 23/08/09
+2 | -0
Під колеса ніколи не пізно... cool
Согласен? + -
22:08 23/08/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Ви погано готуєте матеріал. Доведено, що це була фальшивка.
Крім того, Ви тричі! назвали РаТушняка РаКушняком.
П.С. Яценюк мені не подобається.
08:43 23/08/09
+1 | -2
Факт залишається фактом. Яценюк - жид і крапка.
Я поважаю ( якщо вони заслуговують на повагу) пересічних жидків, але ненавиджу ЖИДІВ які знищують мою націю.
Согласен? + -
12:50 23/08/09
плеханов Киев
+0 | -0
Ющенко также уничтожает украинский этнос и наводнил Украину арабами, грузинами, неграми и китайцами. sad sad
Согласен? + -
11:50 24/08/09
плеханов Киев
+0 | -0
best best
Согласен? + -
11:49 24/08/09
Віктор де Ангел Каменец-Подольский
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Журналіст не може відстоювати свою думку у статті... це буде просто агітація, яка нікому не потрібна... це думка індивідуальна...
У статті дуже багато помилок...
10:30 23/08/09
+2 | -7
Шановний, я тебе не агітую, так як прибічників моїх ідей дуже багато, принаймні досить відстояти та реалізувати їх.
Ви ( як ти себе називаєш) ЖюРнАЛіСтИ - СТАДО, які пишуть новини, а я пишу правду, доношу до людей ту чи іншу позицію діячів різного політичного курсу.
Я маю на це право.....
Согласен? + -
12:59 23/08/09
Віктор де Ангел Каменец-Подольский
+7 | -2
До цього "стада" потрібно ще дорости...
Принаймні вони освічені...
На здоров"я!!!
Согласен? + -
13:05 23/08/09
+3 | -5
Дорости до кого?? До Вас???? Нііі.....продажність, та безхребетність мені не личить...
Согласен? + -
13:07 23/08/09
Віктор де Ангел Каменец-Подольский
+6 | -2
Клевета... да еще и не аргументиравана!!!
Согласен? + -
13:17 23/08/09
Віктор де Ангел Каменец-Подольский
+7 | -1
Зрозумійте одне...

щоб відстоювати інтереси держави, потрібно знати її історію... мову, яку ти будеш її відстоювати... без цього - це величезна купа гною...
Согласен? + -
13:20 23/08/09
+3 | -7
Мову я знаю. А щоб відстоювати інтереси (д)ДЕРЖАВИ потрібно вміти володіти зброєю, та знати військову техніку .......білі рукавички...
Согласен? + -
13:29 23/08/09
Готовий знову йти в ліс, і пускати ешелони під укіс?
Согласен? + -
16:44 23/08/09
+1 | -3
Такю
Согласен? + -
17:48 23/08/09
Хоча б в армії служив?
Согласен? + -
18:32 23/08/09
Павло, заспокойся! Пишеш статті - пиши, але для чого ж ображати товариство до якого ти прийшов, чи вважаєш, що ти такий екстраординарний?
Согласен? + -
16:43 23/08/09
+2 | -2
Так.
Согласен? + -
17:48 23/08/09
Підстави вважати тебе екстраординарним? Маєш якісь заслуги?
Согласен? + -
18:31 23/08/09
Віктор де Ангел Каменец-Подольский
+1 | -2
напевно їх безліч...
Согласен? + -
23:09 23/08/09
видно, що так, бо хлопець щось задумався - напевно не може перерахувати всі відразу...
Согласен? + -
23:15 23/08/09
Віктор де Ангел Каменец-Подольский
+0 | -1
LOL LOL LOL
Согласен? + -
23:20 23/08/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Стаття необ'єктивна і некорректна. Крім того є помилки, на яких вже акцентували увагу. Дуже вульгарно поданий матеріал. Аргументів- 0
11:52 23/08/09
+7 | -8
Вульгарно???? А не вульгарно знищувати українську економіку??? Не вульгарно вважати нас, українців, за стадо баранів та свиней??? Не вульгарно зробили з нас рабів, поневіряючись по чужих землях????
Ви, псевдопатріоти, та вас як і жидів потрібно на палю. Вульгарно бля..
Согласен? + -
13:01 23/08/09
Віктор де Ангел Каменец-Подольский
+7 | -3
Вибирайте мову, будь ласка!!! sick
Согласен? + -
13:16 23/08/09
+4 | -6
Для Вас ніколи. Запроданці.
Согласен? + -
13:29 23/08/09
+5 | -3
Від псевдопатріота чую. Щоб вважати себе патріотом замало вивчити фразу: "Жиди зруйнували економіку". Обливати людей брудом, основуючись на такому рівні аргументах, харатеризую Вас не як патріота, а як простого балакуна, який шукаю винних. Практичної користі з Вашої публікації, з цієї позиції - 0.
Согласен? + -
14:12 23/08/09
Віктор де Ангел Каменец-Подольский
+3 | -3
Автор просто неадекватно реагує на критику...
Согласен? + -
23:11 23/08/09
Гава ТВ Киев
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Статья откровенно мерзкая и по форме, и по содержанию и по лживости "забот" о благе Украины.
12:22 23/08/09
Гава ТВ Киев
+5 | -2
Как пишет Сухомлин в одной из рецензий:
"хлипенькая аргументация вперемеш с навозом. "
Согласен? + -
12:25 23/08/09
+4 | -8
Мерзок ты, без флага, родины и крови.
Согласен? + -
13:02 23/08/09
Гава ТВ Киев
+9 | -2
гНусс, Вам никто не объяснял разницу между восприятием сделанного Вами и личными оскорблениями? Или Вы, как всякое ничтожество, "неразрывно" связываете свои комплексы с "судьбой родины"?
Согласен? + -
14:00 23/08/09
+3 | -1
плюспиццот best
Согласен? + -
19:00 23/08/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
фу!
13:33 23/08/09
+3 | -3
Правда бридко читати??? Я теж був здивований....)))
Согласен? + -
13:44 23/08/09
+9 | -4
Ви, украинские будьмо_Гей_националисты, тупо и пещерно не признаете украинский полиэтнизм... Украина - котёл народов. Будете и дальше выдергиваться - он рванет на выбора и Президента-украинца на веки вечные больше не будет. Вы этого добиваетесь, тогда давайте по 10 таких публикаций ежедневно. Изберем полу-корейца полу-зулуса и оденем на его вышиванку. Нельзя же быть в вашей туфтовой колнтрпропаганде ТАКИМИ КОНЧЕННЫМИ ОСТОЛОПАМИ! Какой идиот отвечает у вас, СВИДОМЫХ, за пиар-компанию... Он просто болен пещерным прошлым... И вы, как полит сила, определенно идете в ноль с таким тупым идеологом. Так и хочется воскликнуть: слава яйца-крашенкам пещерных мастодонтов!
Согласен? + -
15:01 23/08/09
+4 | -2
best LOL LOL LOL
Согласен? + -
15:02 23/08/09
+7 | -6
Націоналізм — світоглядний принцип, найбільшою мірою притаманний передовим представникам народу, що виборює своє право на розбудову власної Держави, тобто прагне перетворитись на націю. Після розпаду СРСР у серпні 1991 р., націоналізм, як один із способів розвитку світової співдружності народів, вступив у свій черговий етап.

Головною в націоналізмі є ідея державності та незалежності, самостійності. Але держава — не самоціль, а форма й засіб організації повноцінного життя народу. Націоналізм обстоює право на, державність народу, нації.
Согласен? + -
15:10 23/08/09
Инди Михаил Николаев
+10 | -1
Так, на жаль, Ви частина нашої нації, але не спокушайтеся, Ви не краща її частина, Ви швидше та частина, яка грає роль апендикса. І статті подібні цій, як продукт життєдіяльності шкідливих бацил, тобто – гній, від накопичення якого, температурить весь, колись здоровий організм України. Ви і Вам подібні, намагаєтеся настати на ті ж граблі двічі. Поглянете в історії, коли востаннє такий апендицит розірвався в Германії, справа закінчилася холокостом, і не лише, і при цьому німецька нація до цих пір не може відмитися. Ви подумайте, яке майбутні Ви хочете залишити нашим нащадкам. Якщо Ви звичайно взагалі здатні думати.
Согласен? + -
18:05 23/08/09
+4 | -2
bravo best
Согласен? + -
19:19 23/08/09
Спок Сумы
+2 | -0
Не найкраще, але однозначно не найгірша.
Согласен? + -
19:43 23/08/09
+3 | -0
еге ж
Согласен? + -
19:00 23/08/09
+2 | -1
cool best
Согласен? + -
19:19 23/08/09
Sveta Rybalko Харьков
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Назва статті вже провокує національну ворожнечу.
Всі ролі у виборах прописані, і герой Вашої статті виконує певну функцію у виставі "вибори". Користуватись результатами виборів будуть, як завжди, певні кола, де розмаїття прізвищ не заважає... Власне, всі 17 років незалежності народ України грабують керівники з українськими прізвищами, то як?
Дивно чути від молодої і розумної людини такі істеричні заяви про "жидів", що нищать Україну. Здається, це вже було... Можливо, пора зрозуміти, що в українців нема ворога страшніше, ніж ми самі...
15:50 23/08/09
+7 | -4
З Українськими прізвищами????
Червоненко????? )))) Кравчук???? Тимошенко?????
вони всі жиди...шановна моя співвітчизниця...
Согласен? + -
16:47 23/08/09
Sveta Rybalko Харьков
+8 | -1
Що, всі? )))) А як щодо прізвища останнього президента? Воно теж викликає у Вас підозри?
Согласен? + -
18:54 23/08/09
Sveta Rybalko Харьков
+11 | -1
До речі, а кого із сучасних політиків Ви вважаєте гідним посади президента? Щоб і прізвище правильне, і не крав, і мав знання та бажання працювати на добробут України а не свій та свого оточення. Хто з них, дійсно, збирається виводи країну з кризи? Хто з них вже має гарні результати від свого керування (підприємтвом, селом, районом, містом і т.ін.). Щось я не чула, щоб десь в Україні було диво - гарний менеджмент на користь і собі, і людям... А Ви чули?
То, можливо, й не так і важливо, як ім"я та по-батькові лоцмана, аби він знав та вмів вивести наш корабель, хіба ні?
Согласен? + -
19:09 23/08/09
+4 | -2
LOL LOL LOL best
Согласен? + -
19:21 23/08/09
+4 | -4
ДИТИНА....
ТУПО НАМАГАЄШСЯ МЕНЕ СПРОВОКУВАТИ СВОЇМИ СМАЙЛАМИ...
Согласен? + -
20:08 23/08/09
+2 | -3
Просто исследую твой психопрофиль для внешних наблюдателей. Украинские медиапсихологи должнні определиться - ведущий ті или ведомій. И только... Судя по столь бістрой реакции - ведомій... Как бі обїяснить тебе, Павлуша, медиапространство изучаемо, и вібранное тобой прикрітие легко сколупнуть даже перед либеральненьким украинским Законом....
Согласен? + -
20:11 23/08/09
+5 | -3
НА ТВОЇ ЖИДІВСЬКІ УЛОВКИ, КЛАВ Я СВІЙ, ПОМАЗАНИЙ САЛОМ Х...))))))
Согласен? + -
20:31 23/08/09
+3 | -3
bravo
Согласен? + -
19:21 23/08/09
+2 | -2
fuuu sick
Согласен? + -
19:21 23/08/09
+2 | -2
best
Согласен? + -
19:20 23/08/09
Спок Сумы
+1 | -1
Sveta Rybalko
Я против национализма, сионизма, фашизма, коммунизма, сталинизма и любого другого -изма. Но всё же, не знаю ни одного украинца или русского, который смелил бы фамилию на еврейскую, а вот еврейскую на русскую или украинскую меняют сотнями и тысячами. Если бы фамилии нельзя было менять, то еврейского вопроса не существовало бы вообще, в нашей стране точно не существовало бы.
Согласен? + -
01:07 24/08/09
+4 | -1
Можливо ви праві.
Согласен? + -
01:22 24/08/09
Спок Сумы
+0 | -0
Почитал я дальнейшие комментарии, волосы дыбом!
Сколько злости, ненависти, угроз.
Как сразу свё становиться на свои места.
Согласен? + -
01:33 24/08/09
Sveta Rybalko Харьков
+3 | -1
Спок, а почему Вы решили, что русские и украинцы не меняли фамилии на еврейские? Еще как меняли, особенно в 90-е. Как Вы догадываетесь, не все бывшие советские граждане, уехавшие на историческую Родину в Израиль, являлись евреями, а случаи гиюра были единичны. Меняли их и не выезжая, чтобы на старости лет получать помощь от еврейских организаций (собственное государство ведь "кинуло" своих пенсионеров).

Относительно еврейского вопроса - Вы поменяли местами причину и следствие. Не было бы еврейского вопроса - не меняли бы фамилий. И еврейский вопрос возник не вчера, и даже не позавчера. Это отдельная и сложная тема с очень длинной историей.

Относительно "измов" - полностью с Вами солидарна.
С уважением
Светлана
Согласен? + -
10:08 24/08/09
Спок Сумы
+2 | -1
По певому абзацу. Может быть и меняли, не буду спорить. Я не это имел ввиду. Я имел ввиду смену фамилий для сокрытия реального количества представителй этого народа в управлении, финансовой сфере, торговле, искусстве и т.д., ведь несопоставимо процентное соотношение народа и его представительство в оргнанах власти и управления и вообще во всех злачных местах.
По вотрому абзацу. В данном случае причина и следствие настолько тесно связаны, что не всегда понятно что есть причина, а что следствие. О причинах "народной любви" к евреям можно почитать и у Шевченка и у Франка.
И внаше время если украинца назвать "хохлом" или русского "кацапом", или представителя любого другого народа "чуркой нерусской" - то ничего не случиться, это настолько "естественно", что никто внимания не обратит. Если же еврея назвать "евреем", а не дай бог "жидом", так сразу тюрьмой угрожают.
Согласен? + -
11:44 24/08/09
Sveta Rybalko Харьков
+1 | -0
Когда человек меняет фамилию, он совсем не думает о том, что таким образом он изменяет картину процентного соотношения)))) Перемена фамилии - это личный выбор и не от хорошей жизни (смена фамилии Петренко на Долорес, разумеется, не в счет, это другой случай).

Относительно второй части поста - очень Вам не советую пытаться назвать украинца хохлом, а русского кацапом. Это неестественно, невоспитанно, и небезопасно. "Нерусская чурка" Вам может стоить еще дороже. Просто кто-то апеллирует к закону, общественности, справедливости, а кто-то - сразу между глаз, или под ребро...

Тексты Шевченко и Франко - не исследования, а материал для исследования. Причины гораздо сложнее. Вообще, всегда хорошо поставить себя на место другого, глядишь, откроются и какие-то иные стороны вопроса.
Согласен? + -
12:14 24/08/09
Спок Сумы
+1 | -1
Конечно, и Шевченоко и Франка читать нужно только "правильно", они же древние писали без учета сегодняшнего момента. Нужно "поисследвать", что они имели ввиду когда писали.
А когда поставить себя на место другого, то действительно открываются новые стороны вопроса.
Согласен? + -
12:27 24/08/09
Sveta Rybalko Харьков
+2 | -0
Справа втім, шановний пане Спок, що на слові "жид" відкривають братерські обійми ті, хто ще хвилину тому називали одне одне москалями та хохлами.

А читати, як і взагалі сприймати інформацію, є сейозною роботою, тож Ваша іронія тут зайва.
Зі святом Вас, шановний, і борони Вас Боже, щоб Вас ніколи не спіткала доля "іншого".
Щасти Вам!
Согласен? + -
12:40 24/08/09
Спок Сумы
+1 | -0
И Вас с Праздником.
Согласен? + -
18:49 24/08/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Від відрази з приводу статті навіть забула виставити оцінки.
ПРИБЕРІТЬ ЦЬОГО АВТОРА З ХАЙ ВЕЙ,
бо свобода слова -- передусім це відповідальність за слово перед аудиторією і перед собою.
20:43 23/08/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Все поняли и запомнили, что Яценюк - еврей. Об этом уже написали и рассказали все. Обращению евреев к Яценюку уже дней десять. О Ратушняке - тоже уже все сказано-пересказано. Поэтому, оценивая статью, ставлю самые низкие оценки за то, что:
1. она не актуальна по теме
2. на наиболее скандальных темах желтой прессы автор пытается сделать пиар некоему господину из числа каких-то реваншистов
3. журналистского мастерства - ноль, и это подтверждается тем, что автором игнорируются общеизвестные факты о еврейских корнях других кандидатов в президенты Украины
4. автор занимается самопиаром для придания хоть какой-нибудь значимости своей персоне, провоцируя (естественное для любого образованного человека) возмущение своими материалами.
21:24 23/08/09
Богдан Горгота Вольнянск
+3 | -0
Знаєте, я був кращої думки про вас. Помилився. Вибачаюсь.
Не тому, що ви поставили такі оцінки, бо цей опус дійсно вартий того.
Але Павло розітнув пухир, з якого повалило... Перечитайте коментарі.
Согласен? + -
00:48 24/08/09
+0 | -0
Если оценки справедливы, то в чем же вы ошиблись?
Павел занимается самопиаром. Причем делает это цинично и грубо, пользуя ХВ, как ямщик дворовую девку. Поэтому, я не собираюсь ни читать комментарии к этой теме, ни участвовать в их обсуждении. Вам я ответила, потому что вы до подобных опусов не опускаетесь. А этот, так сказать, автор таких подарков не заслуживает smile
Согласен? + -
01:44 24/08/09
+3 | -2
Пані Олена!!! Особисті розборки влаштовуйте бідь ласка на своїх сторінках, під своїми творами.
Согласен? + -
15:21 24/08/09
Богдан Горгота Вольнянск
+2 | -0
1. Ваші оцінки стосуються якості викладеного матеріалу і не білье, якщо відкинути емоції.
2. Якщо ви не збираєтесь читати "коментарі" до цієї публікації, то навіщо тоді взагалі зайшли сюда?
3. Павло не займається самопіаром. Просто він вже не управляє власними емоціями, а це сьогодні не дуже добре. Але... На рівні підсвідомості він зробив досить цікавий експеримент: викликав реакцію, злагоджену реакцію двох сил. І добре, що це пройшло сьогодні, а не завтра.
Согласен? + -
07:48 25/08/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Дещо різко! Якщо то звернення не фальшивка, то євреї дуже підставили Арсенія Петровича! Хоча, щось мені підказує, що він всеодно не переможе на виборах.
23:09 23/08/09
||

Комментарии

Це дуже радікально! Навіть раді калу....
Согласен? + -
21:23 22/08/09
+0 | -0
cool best
Согласен? + -
19:22 23/08/09
Игорь Колосов Днепропетровск
+5 | -3
Павел, а если вместо еврея-полуеврея Яценюка изберут президентом, скажем, чистокровного, например, чувака с чисто украинской хвамилией типа Петренко(хотя я таких вообще сегодня в Украине не знаю, ведь после монголо-татарского нашествия, мы, почти все издавна живущие в Украине, в какой-то мере турко-азиаты), то життя у нашого народу изменится?! dknown
Согласен? + -
21:54 22/08/09
+5 | -4
Пане Ігор, хвамілія тут не причому, дії, ось що найголовніше.
Україні потрібен не Петренко, а патріот, який буде дбати про свій народ, та відчувати свою відповідальність перед нами з тобою. А ці "пархаті" діють проти наших, національних інтересів.
Согласен? + -
23:29 22/08/09
Игорь Колосов Днепропетровск
+5 | -0
Павло, а сейчас РЕАЛЬНО кто при власти?! пРИЧЕМ, ВЕЗДЕ. Правда, для приличия у многих наших слуг народа фамилии почти все украинские или типа польские... Это, на мой взгляд, все понты предвыборные. Я имею в виду яценюка с его билбордами, где он изображен уж очень похожим на гитлера... Ведь понятно, что яценюк - это такая себе наживка для народа, чтобы все на него лаяли, а караван чтобы себе шел свои путем. И усе. read
Согласен? + -
23:52 22/08/09
+0 | -0
bravo
Согласен? + -
19:23 23/08/09
плеханов Киев
+0 | -0
best best
Согласен? + -
11:57 24/08/09
+6 | -2
еврожопитстого корчинского с жопомозглыфм тягнибоком им подавай... Беда, что они отстрельные... Их уже взял на мушку украинский ПОЛИЭТНИЗМ... Грохнут этих быдляков непременно... Вопрос только когда... А Ратушняк только подполз под прицел... Бабьего яра не будет... Будет прицельный отстрел идеологов украинского фашизма... Будут шибко гавкать, то и предвыборный.... Устало 147 этносов украинских наблюдать молодчиков с битами на всех рынках страны.... Закажут, проплачут и отстрелят, если ВЛАСТЬ и дальше будет потворствовать этой сволоте...
Согласен? + -
15:06 23/08/09
+4 | -3
Чуєш мій ..... славний юначе,
Як Україна стогне і плаче?
З півночі чорна постає хмара,
Рикає хижо жидівська навала.
Ми сміло в бій підем за Русь Святую
І як один проллєм кров молодою.
Ми сміло в бій підем за Україну
І голови складем за Землю Рідну.
Ворог лукавий йде на Вкраїну
Щоб обернути Край Наш в руїну.
Лава до лави станьмо як криця
На герць кривавий з ворогом бицця
Сміло до бою брате рушаймо,
Землі Святої врагу не даймо.
Жереб щасливий за Край вмірати,
А не в кайданах вік звікувати
Согласен? + -
15:18 23/08/09
+0 | -1
sick sick sick
Согласен? + -
19:23 23/08/09
+0 | -1
LOL cool best
Согласен? + -
19:22 23/08/09
+1 | -3
Рекомендует этот материал.
Согласен? + -
22:25 22/08/09
+1 | -0
fool LOL
Согласен? + -
19:23 23/08/09
Андрей ЧУБ Донецк
+5 | -4
Рекомендует этот материал. Почему? в цій Державі керують персони, які не мають ніякого відношення до нашого Народу, Культури, Етносу.
http://www.from-ua.com/politics/151bb4da40745.html
Согласен? + -
23:41 22/08/09
Андрей ЧУБ Донецк
+14 | -4
С. Ратушняк: «Идет страшная трагедия – называется яценюкизм»

http://www.from-ua.com/politics/151bb4da40745.html
Согласен? + -
23:42 22/08/09
+3 | -4
чтобы меньше гавкали корчинские, тягнибоки и ратушняки на простых людей украинских, у которых не галицийский хох-прошиль... Зато склады с оружием всё перевозятся и перевозятся... не заткнутся, и я отстегну десять гривен на уборку всеукраинской ПОЛИЭТНИЧЕСКОЙ ТЕРРИТОРИИ... Но сначала напишем письмо на ВРУ и Президенту... МЫ устали отстраха. Легче ликвидировать идеологов украинских страшилок... До выборов... Догавкались!!!
Согласен? + -
15:09 23/08/09
+17 | -6
Я ніякого відношення ні до Тягнибока, тим більше ні до Корчинського не маю. В мене є свої переконання з цього приводу.
Ми не боїмося жидівських капканів, вас ніхто слухати не буде, ні ВРУ, тим паче Президент,....ми були, є і будемо, доти, доки перемога не увійде в нашу руки.
Ми, опора нації, дух непереможного козацтва, націоналісти, світ яких боїться та поважає.
Согласен? + -
15:30 23/08/09
+6 | -28
Вы ФАШИСТ, национал-фашист, украинский национал-фашист, и ваше место не на ХайВей, а в Зоне, но это отдельный разговор... Отстрел начнут те, кого крепко достали, и прежде всего с главарей... А ваш посадят на баланду, как мелкую сошку, шестерку... С понедельника начну крупный разговор в определенных вышестоящих кругах. Пока же всю эте мерзость в бан. Фашизм в Украине подсуден. И вам за расжигание национальной ненависти в Украине более 4-ех месяцев пора уже отвечать по Закону... Вас напялят на ваше не крепко думающее место полиэтнические заключеныые без мыла и вазелина... Более редкой мерзости чем вы - я здесь давно не встречал... sick
Согласен? + -
15:36 23/08/09
+54 | -5
Двічі тебе бачив в реалії, в третій раз буде останній за твої погрози. Пейсата ненажерлива свиня.
Согласен? + -
15:38 23/08/09
+4 | -1
Я не угрожаю, я упреждаю Украину, Корчинский.... Мне, знаешь ли, из-за таких героев как ті, Бог фарту на Земле не прибавил... А вот ті, полуєток, сам не знаешь то ли румін ті, то ли словак, но виноні в том, почему то, не населяющий твой край єтнического геноцида евреи... Да тебя просто не доподкинуло наверх. Так работай там, где определился... Но ті бредишь комиссарить на Гражданской войне... А если народі Украині не пожелают войні? А если твои физические угрозі регулярні в жизни моей, только за то, что имею право и желаю прожить жизнь на єтой земле Человеком... Ті провоцируешь ден за днем, месяц за месяцем Гражданскую войну... Вот и докликался.... Ті ищешь крови, а равное притягает равное... Что от того, что еще и Штілвелда добавишь на окровавленное твоей строной знамя украинского полиєтнизма... Ті ненавидишь в себе даже не мнимое еврейство, а просто уличную безотцовщину. Но ті загріз удела. Письмо твое с угрозами переслал в СБУ и райотдел милиции по месту жительству... Уходи с телевидения... Прими схиму и возвращайся только к себе... Не украинский народ ті потерял, а себя, провацируя и регулярно єкстрополируя ненавись на улицах моего древнего города. Ни сам ті, ни твои покровители не надолго... Ві подсели на кольцо ОГРОМНОЙ ПОЛИЄТНИЧЕСКОЙ ГРАНАТІ, которую я просто прошу по-прежнему не трогать руками.... А угрозі... Спроси, сколько раз на єтой земле угрожали евреям-полукровкам за то только, что они свято ЧТУТ СВОИХ ЕВРЕЙСКИХ МАТЕРЕЙ. И поищи в том ответ... Мі не віростали уличніми подзаборніми людишками, мі кровью и потом добівали себе образование, а затем приходили такие как ті, запрещая нам жить и дішать... Вот и прими в расчет нашу реакцию... Дело не в Штілвелде... И ті ждешь єтого взріва... С сегодняшнего дня меня охраняют... А тебя? Кто убережет тебя от твоего Чернобіля міслей? Что такое кровавое и подлое ті в себе наворотил, почему не віехать тебе, в ту же Чехию, хотя бі на полгода... И посмотреть, как живут люди, славяне, которіе свято чтут еврейское местечко в Праге, вход в торое на єкскурсию стоит, кажется, целіе 80 баксов... Определись, зачем превращатьУкраину в Югославию, и помни - никто из потомков погибших в Бабьем Яру второго Бабьего яра на украинской Земле уже не допустит!
Согласен? + -
15:53 23/08/09
+17 | -4
пАНЕ шТВЛВЕЛД !!!! Я НЕ КОРЧИНСЬКИЙ, ПИСАТИ МЕНІ ЗВЕРНЕННЯ ДО КОРЧИНСЬКОГО ДМИТРА НЕ ПОТРІБНО, Я НУСС ПАВЛО ПАВЛОВИЧ. Я НУСС ПАВЛО ПАВЛОВИЧ.
Чого ви так лякаєтесь??????
Согласен? + -
16:13 23/08/09
+22 | -4
Бабій Яр Україні не потрібен, в ІзРаюЛе гнити прийдеться...
В нас навозу повно для удобріння наших земель.
Согласен? + -
16:15 23/08/09
глядач Одесса
+6 | -0
Шановний! Льете воду на кремлядську політику міжнаціональної ворожнечі, що потом когось звинувачувати. fuuu
Согласен? + -
00:00 23/08/09
+0 | -0
read fool fool
Согласен? + -
19:24 23/08/09
глядач Одесса