О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Политика  5 июня 2009 08:35:00

ГЕТЬ

 

Телеканалами

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 2983
Отредактировано: 04-08-2013 [18:58]
delete
Володимир Бузейчук, Киев, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +10
Всего комментариев: 36, Всего рецензий: 13
Читайте также

Оголошені переможці Каннського фестивалю-2017Оголошені переможці Каннського фестивалю-2017

Володарем "Золотої пальмової гілки" Каннського кінофестивалю-2017 стала стрічка "Квадрат" режисера Рубена Естлунда. Про це повідомляється в офіційному ...

Наноспутник КПИ начал передавать первые данныеНаноспутник КПИ начал передавать первые данные

В ночь на 26 мая наноспутник "PolyITAN-2-SAU" был успешно выведен на орбиту ...

На АЗС во Львовской области мужчина угрожал облить себя бензином и поджечьНа АЗС во Львовской области мужчина угрожал облить себя бензином и поджечь

Мужчину не удавалось переубедить отказаться от своего замысла, поэтому он был задержан бойцами КОРД ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

09:04 05/06/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
lavra Киев
Сучасна влада давно вже існує поза суспільством, а її тривала агонія вже принесла і ще принесе величезні втрати українському народові.Це "піраміда",яка експлуатує довіру населення,обіцяючи все і нічого не даючи взамін".(І.Андрусяк,Є.Петренко)
Дякую!
13:09 05/06/09
09:06 05/06/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
плеханов Киев
Сегодня это актуально. Министр -варяг.
Дякую!
13:09 05/06/09
Дякую за рецензію, затрачений на неї час, але погодитись не можу. "Нужна" мені.
13:10 05/06/09
Вам, яничару, не потрібна, ось ви і топайте туди де сподобається! Мабуть до Росії, завойовувати та освоювати чеченські краї!
14:30 05/06/09
А нафиг ты в этом мире нужен?
17:50 05/06/09
09:34 05/06/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Дякую!
13:10 05/06/09
09:49 05/06/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Оце лише цитати з інету:
1. http://ukrhist.at.ua/news/2009-05-18-8 " Ми приходимо до висновку, що гуманітарна складова вищої освіти має передбачати обов'язковість таких курсів:
* українська мова;
* історія української культури;
* іноземна мова;
* філософія.
А решту світоглядних курсів - пропонувати студентам на вибір, із переліку, який охоплює всю гуманітарну складову. "
Щодо нормативних дисциплін гуманітарної підготовки, які включаються у всі напрями підготовки, то їх обсяг становить:
* українська мова (за професійним спрямуванням) - 108/3,
* історія української культури - 72/2,
* іноземна мова - 216/6,
* філософія - 72/2.
До обов'язкового переліку входить і безпека життєдіяльності (охорона праці, безпека життєдіяльності, цивільна оборона) - 72/2.
Все це разом становить 108+72+216+72+72=540 годин"
2.Коли буде наказ про заміну історії на культуру не відомо. До нього історики і культурологи хочуть зустрічі з міністром. Аби обговорити, чи варто переінакшувати настільки навчальну програму. Кажуть, Вакарчук перед їхніми очима міняється. Колись він ініціював обов’язкове вивчення історії у вищій школі.
Ярослав Калакура, історик: “Я думаю - моя думка тут міністра нашого підставили”.
Влаштувати історичні перемови Вакарчук не обіцяє. Каже, написав цілу статтю, виклав її в Інтернеті. Хто хотів – той обговорив.
3.Міністр освіти і науки України Іван Вакарчук спростував інформацію про те, що у вищих навчальних закладах збираються скасувати предмет "Історія України", замінивши його на "Історію української культури"
"Це цікава історія. Нібито є рішення колегії міністерства. Нема такого рішення", - сказав Вакарчук сьогодні під прес-конференції.
Як заявив міністр, у міністерстві лише обговорювали можливість надання студентам права обирати предмети на своє уподобання.
"Була ідея дозволити студентам, як в європейських університетах, частину гуманітарних курсів обирати, а не диктувати всю гуманітарну частину освіти. Тобто студент буде кожен особисто замовляти на наступний семестр ті курси, які він буде вважати властивими для нього, його складу мислення, його бажання", - розповів він.
4.http://stb.ua/news.php?item.27236.1Историю Украины никто не будет отменять. Министр образования опровергнул изъятие этой дисциплины из программы вузов и внедрения вместо нее Истории украинской культуры. Вакарчук разъяснил: в министерстве просто хотят еще больше приблизиться к евростандартам. И хотят предоставить студентам возможность самим выбирать, какие необязательные гуманитарные дисциплины изучать.
Иван Вакарчук, министр образования и науки Украины:
Не йде мова про замість історії чи якісь інші питання... Це було обговорення. Чи в цьому курсі історії української культури, чи його розширити і ввести туди історію України, чи зробити історію України окремо. Чи зробити історію української культури, яка не зводиться до шароварного рівня.

Отож, на мій погляд, статтю треба було б написати не у вигляді уривок з "невин".
Пыдспудно, яничарське пояснення! Чомусь так яро авгітують за нічого страшного!!!
Ні - гарантії сюди... А ось вказане, як необов'язкове доповнення, тільки для гуманітарієв! Перше - обов'язкове і загальне за будь яких випадків...
10:42 05/06/09
Запевняю всіх, може це й особисті примхи, та треба - щоб усі були уважніше.
Я отих помилок, що були у посту від 10:42, нижче не робив! Копія залишилася
у мойому компі! Хтось грається... Є підозра, що навмисно! Дивиться...
10:47 05/06/09
Ви самі бачите, що написано. Увести до курсу історії культури історію України. Ви зможете "увести" до півлітрової склянки літр пива?
13:13 05/06/09
Пане Володимире, а ще раз уважно прочитайте цитати, наведені "Анатолій Присяжнюк, 09:49 05/06/2009" dknown
14:07 05/06/09
10:11 05/06/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Дуже актуальна та необхыдна стаття! Історія, яка є першочерговою, а от історія культури - похідною та завужченою, це занадте...
Дякую!
13:13 05/06/09
10:37 05/06/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Дякую!
13:14 05/06/09
11:52 05/06/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Можно было ввести еще один предмет, а не заменять... Хотя... историю теже перекраивают...
Дякую! Про перекрій історії - буде трошки пізніше.
13:14 05/06/09
12:34 05/06/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Tanja Киев
як замінити історію?! на основі історії діється майбутнє...
таке враження, що "там" сидять одні ідіоти!
стаття майстренрно написана, дякую за актуаьність інформації!
Дякую, Таню!
13:15 05/06/09
12:54 05/06/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Дякую!
13:15 05/06/09
01:00 06/06/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Спірна тема. Одні підтверджують слова Івана Вакарчука, інші - спростовують. Як воно буде, покаже час...
05:55 06/06/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Скіф Донецк
13:16 22/02/10
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление

Комментарии

плеханов Киев
Рекомендует этот материал
Почему? О министре варяге.
09:06 05/06/09
Дякую!
13:06 05/06/09
Рекомендует этот материал
Почему? Тому, що актуально.
09:24 05/06/09
Дякую!
13:06 05/06/09
Рекомендует этот материал
Почему? Дякую за підняту тему, моя остання публікація теж присвячена саме цьому питанню!
09:53 05/06/09
Дякую!
13:06 05/06/09
І звідки взялося таке (відверто скаажу, яничарське) Рішення! Я розумію, можливо і культура, і її історія, повинні мати своє місце у високоосвідченої людини, але це робити за рахунок загальної історії, якось це і не по людськи, иа і можно вважати по-яничарськи. Наче я колись і спілкувався з паном Вакарчуком під час майданів, і ніби-то справив непогане враження, але ставити таке питання - погано! Може це він якось із свого націлення на культуру таке поставив, може якась ворожа рука, але в цьому напрямку таке робити, ані в якому разі не можна! Дійсно, за кордоном існує, щось схоже - там вивчають багато чого гуманітарного, більше ніж в нас! Так там же і всі умови інші, зовсім інша практика освіти, там багато часу приділяють і таким дісциплінам, як розвиток мірової культури, мистецтво. Але в нас, на Україні, там, де взагалі ведеться тотальний наступ на національну історію, та весь час підміна, на зовсім не нашу (є вопіючи випадки) робити таке ні в якому разі не можна!
10:35 05/06/09
Цілком згодна!!!
11:30 05/06/09
Дуже радий, пані Інга, порозумінню!
11:35 05/06/09
Рекомендует этот материал
Почему? Рекомендую! Як надзвичайно важливий матерыал!!!
10:36 05/06/09
Дякую!
13:07 05/06/09
Инди Михаил Николаев
Минестерство приняло нормальное и адекватное решение, потому как высшее образование, это образование специалиста в определенной области, а не общее образование. Образование общее, это предмет изучения в школе. А у нас такое ощущение,как в Союзе , историю КПСС заменили историей Украины
11:11 05/06/09
Якщо вже Ви вирішили для себе і своєї сім*ї жити на теренах України, то сприймайте нормально той факт, що державна мова є одною - українською! Що потрібно вчитись толерантності і поваги до країни та народу, серед якого живеш. А якщо не подобається - в Україні насилу нікого не тримають - кордони відкриті, шукайте щастя там, де Вам буде найкраще!
13:14 05/06/09
Цілком згоден!
13:18 05/06/09
Чердак ты и есть.
17:49 05/06/09
А я думала, що вища освіта передбачає ерудованість і обізнаність у всіх сферах... Між іншим "образование специалиста в определенной области" - це рівень професійно-технічної освіти!
11:32 05/06/09
Инди Михаил Николаев
На мой, скромный взгляд, вы думаете не правильно, вышка прежде всего учит учится, в этом ее основная ценность, а эрудиция это задача индивида и только индивида
11:35 05/06/09
у кожного свій скромний погляд
11:40 05/06/09
Не надо - єто у Вас СССР, здесь никакого СССР нет! И между "Историей КПСС" и совсем другим - "Историей Украины", никак не поставишь знак равенства... Тем более "История" - это общее, а вот "История культуры" - это только частное и касается истории развития толко культуры. Или "фигурально" - развитие малого частного культуры - общечеловеческой, национальной, музыкальной, физической, нордлингов или австралопитеков... Не надо пудрить мозги - известный приём...
А всем, вот-тем крымчанам, одеситам либо ещё кому-то иогу сказать: граждане, того государства в котором проживают, просто обязаны (пусть не любить на все 100%), но уважать и историю, и культуру той страны где живут...
И не хаять её, как это делают некоторые чердаки!
12:52 05/06/09
Инди Михаил Николаев
Да не надо делать из вопроса профессионального вопрос политический, и никто ничего не хает, как Вы изволили выразиться, и советую лично Вам никого ни чему не обязывать, обязалки может не хватить, я люблю свою Родину Украину и любовь моя на все сто, и обязанности которые я на себя беру, я беру добровольно и несу за них ответственность перед самим собой, моими родителями и своими детьми, и беру на себя обязанности самостоятельно, потому, как я человек свободный, и жить желаю в своей стране со свободными людьми, не обремененными глупостью, предрассудками и фанатизмом.
13:05 05/06/09
І не збиравсь, пане яничаре, відповідати Вам, та вимусили. В тому то і вся справа - це питання з професійного боку, ніякого сумніву не викликає, всім ясно що назва Історія (в загальномцу сенсі) - первинне поняття, сукупність фактов, процесов та подій в минулому часі. А Історія культури, що України, що всього світу, що Криму - це вже звуження, стосовно первинного. Означа - культурологічні процеси у їх розвитку та часі. Ось такі - професійні, та й зовсім не політичні, як всіх навчали за Радянських часів. Не спорю - цьому навчали (свого часу) і мене теж (принаймні намагалися) бо всі суспільні, а в цих питаннях всі суспільні за тим часом, науки вивчалися, тільки з точки зору марксистсько-ленінської філософії. Не треба кивати на мене, якби того б я навіть хотів, поки Вас - яничар, ні чим зобов'язати не можу! Ви любите свою "родину" Україну, щось не бачу, мабуть як кусень сала, а ось вивчати, її історію, її мову, її культуру, це Вам не до вподоби, краще вчити все це за іноземними російськими зразками та стандартами. В тому і весь корінь до цієї справи. А ваша згадана свобода - робите що схочете, обов'язки такі як самі собі призначите, мова російська, яку Ви собі обрали, відповідальність яку "добровольно" визначили сам перед собою, своїми батьками і теж, своїми дітьми. Бо ви свободний - робити що схочите, а я і інші українці то, наче, по Вашому - то вже ні. У мене - свободи не повинно бути? Бо ви її всю - що придбали, чи вкрали у мене та інших українців та і татар, ще у когось?
І що для Вас означа "я бажаю жити в своїй країні, із свободними (від кого? людьми), може від мене та інших? Тобто, я обтяжений дурістю, забобонами та фанатизмом? Ось ви - інша справа, що хочу те й роблю, хочу - погоджусь, не хочу буду чинити супротив. Ось і вся Ваша демагогія, гарно вивчили свободу під себе, все інше - під себе. Все, чи може і ще щось для себе встановите! Не зазіхайте, не вийде та й луснути від зайвого можна з тріском!!!
14:06 05/06/09
Инди Михаил Николаев
Ну, что можно сказать, мнение Ваше, мне понятно, убеждать Вас в чем то, у меня не было и не появилось ни малейшего желания и хоть и очень мне не хочется опускаться до Вашего уровня в развешивании ярлыков, но удержаться не могу. По сути Вы совок перекрашенный в украинские цвета, это Ваш выбор, Ваше право.
14:23 05/06/09
Так зовсім між іншим, хочу відмітити, що шкільний курс історії України є грунтовним і дає достатні знання з історії, про події і факти тощо.
У ВНЗ курс історії України (якщо це не профілююча спеціальність) практично скорочено повторює шкільний курс.
А от щодо нововедення, яке планується, то вважаю, що нам потрібно знати свою культуру, своє коріння, для того, щоб гідно творити наше майбутнє, нам слід навчитись самобутності і самоповаги до себе та своєї культури. Нам небдхідно змінити стереотипне "пострадянське" мислення.
13:18 05/06/09
opanas Сумы
Ситуація, означена в матеріалі, зайвий раз наводить на думку, що міністерства у їхній нинішній юридично-правовій та адміністративній формі потрібно скасувати. Бо це - розсадник поглинателів бюджетних коштів, місце влаштування родичів і "потрібних" людей. Нинішні міністерства більше шкодять. А не шкодити вони у нинішньій їхній формі просто не можуть за визначенням. Міністерства є ще й чудовим інструментом корупції, лобіювання, кришування. І яка б гарна людина туди не потрапила, вона стане грати за тими внутрішніми правилами. Міністерства (з їхніми управліннями на місцях) мають тільки координувати ініціативи професіоналів у кожній відповідній галузі та допомагати їм державними коштами. І половина посад там має бути на громадських засадах. Саме такі люди у кожному міністерстві принесуть силу-силенну користі тій галузі. Чиновникам при високих зароплатах взагалі заборонити сувати носа у професійне середовище працівників галузі. Тому штат нинішніх міністерств слід скоротити відсотків на 80, а також звузити їхню адміністративно-командні повноваження.
11:17 05/06/09
Підтримую! Не можу утриматись, щоб не навести яскравий приклад "професіоналізму" міністерських чиновників:нещодавно на колегії міністр освіти та науки озвучив кількість ВНЗ в Україні і порівняв із європейськими країнами. Так от коли через певний час я використала ці його озвучені дані, один із міністерських чиновників відверто звинуватив мене у викривленні фактів та цифр. Коли ж я показала йому текс виступу міністра, то не знайшов нічого кращого як відповісти: "то міністрові якийсь неук доповідь готував"! Ось так нами керують!
11:36 05/06/09
Рекомендует этот материал
17:49 05/06/09
Рекомендує цей матеріал
Чому? Варто ознайомитися.
01:01 06/06/09
Потому что гладиолус
11:22 05/06/09
Скіф Донецк
Рекомендует этот материал
Почему? рекомендую
05:55 06/06/09
Рекомендует этот материал
11:53 05/06/09
Дякую!
13:09 05/06/09
Скіф Донецк
Если историю нельзя переделать, то мі попробуем её отменить, Моисей ты наш, это я к Вакарчуку, которому не то, что министром, а метлу бы не доверил.
06:19 06/06/09
Рекомендует этот материал
12:54 05/06/09
Скіф Донецк
и ещё хотелось бі заметить, Вакарчук, это марионетка, как и тот кто стоит над ним, потому и востребованно такое непотребство, что выполнит любой приказ хозяина.
06:47 06/06/09
Дякую!
13:09 05/06/09
Рекомендует этот материал.
13:16 22/02/10

Live

2 мин. назад

Григор Новохатько комментирует материал Народе мій!

4 мин. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Народе мій!

7 мин. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Народе мій!

17 мин. назад

Жиго публикует статью Цей дощ не привід для поем

18 мин. назад

Володимир Бровко публикует статью ОНИ БОРОЛИСЬ С КОММУНИЗМОМ Книга 2 Гл.2 ч.1

19 мин. назад

Житель из Харькова комментирует материал Народе мій!

23 мин. назад

viktor trigub рекомендует материал КОНСТАНТИНОВКА,
- ЭТО НЕ УКРАИНА...

25 мин. назад

viktor trigub пишет рецензию на публикацию КОНСТАНТИНОВКА,
- ЭТО НЕ УКРАИНА...

27 мин. назад

Житель из Харькова комментирует материал Народе мій!

34 мин. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Народе мій!

37 мин. назад

Petro Boriwiter комментирует материал КОНСТАНТИНОВКА,
- ЭТО НЕ УКРАИНА...

39 мин. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Народе мій!

44 мин. назад

Житель из Харькова комментирует материал Народе мій!

55 мин. назад

Житель из Харькова комментирует материал Народе мій!

57 мин. назад

Лукьянов Александр комментирует материал КОНСТАНТИНОВКА,
- ЭТО НЕ УКРАИНА...

1 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Народе мій!

1 час. назад

Житель из Харькова комментирует материал Народе мій!

1 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Народе мій!

1 час. назад

Григор Новохатько комментирует материал Народе мій!

2 час. назад

Житель из Харькова рекомендует материал Сюрприз

2 час. назад

Житель из Харькова комментирует материал Народе мій!

3 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Народе мій!

3 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Народе мій!