О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Политика  19 мая 2009 03:06:09

Бронепотяг ім. НАТО

Бронепотяг  ім. НАТО
Перед кожними виборами наші політики, мабуть, помирають від сміху – з року в рік одне й те саме, але «піпл» їсть, ще й зверху вимагає. І вигадувати чогось незвичайного не треба. Рецепт шмурдяка від політиків населенню України, що духопелить в мізки, вибиваючи з них останні крихти розуму, простий, як передвиборчі програми партій - образ ворога ( шматки минулих міфологем) + елементарне незнання і небажання думати значної частини населення. Все, чудо-напій готовий до вжитку. І не важливо, що всі роки незалежності одні й ті самі люди грабують країну, як Ленін буржуазію. Кого це цікавить? Є «Вони», що заважають нам жити (мабуть тим, що працювати за нас не хочуть) і є «Ми» (чудернацька суміш всіх можливих чеснот світу, яким світові сили зла заважають раювати) – споконвічна боротьба Зла й Добра, Чорне і Біле. Все, крапка. Хто проти, тому в писок.

Забрів колись в наші степи бронепотяг ім. НАТО і так запав в душу, спочатку радянському, потім пострадянському обивателю України, що й годі казати. Скільки приємних спогадів навіює боротьба з цією гідрою капіталізму, що всі й не згадати, бо, зазвичай, після першої пляшки пам'ять відбивало. А скільки на цій пам’яті політики дивідендів мають – знають лише їхні рахунки в західних банках. Якщо перефразувати класика, то як би не було НАТО, його треба було б вигадати.

От і зараз здіймають ґвалт мешканці України, переконуючи один одного в «треба» й «не треба» «нам оте НАТО», що аж передвиборча курява їхніми мізками куриться, затьмарюючи рештки того, що ще не залили багном мас-медіа. Питання про аргументацію своїх уподобань зазвичай наштовхується на два міцних різнокольорових дубових мури - «за, тому що проти…» і «проти, тому що за…». Все, крапка. Хто проти, тому в писок.

Прихильники вступу повинні пам’ятати, що:

- Захід грає за правилами (поганими/гарними, справа інша), не завжди, звичайно, але в більшості випадків; там вікові традиції гри і ми зі своїм постсовковим анархізмом «думаю одне, кажу інше, а роблю бозна-що» є не надто надійними партнерами;

- ніхто при здоровому глузді не схоче мати справи з тими, хто  власними руками створив для себе Чорнобиль, Скнилів, Дніпропетровськ та інші дрібні й не дуже техногенні катастрофи, чиї доблесні війська влучають в пасажирські літаки, житлові будинки, розкрадають боєзапаси, потім влаштовують пожежу на арсеналах і ніхто з вищого керівництва не несе ніякої відповідальності;

- наше уславлене «на одного козака три гетьмани», наша неповага до самих себе, невизначеність в цілях і напрямках руху не додають бажання Заходу бачити нас в своїх обіймах.

Навіть цей короткий перелік дозволяє припустити, що бути Україні весь час «кандидатом на…» і ні про яке рівноцінне партнерство, тим паче, членство в НАТО на майбутнє й мови бути не може. Хіба що…але казки іншим разом.

Бронепотяг  ім. НАТО
Ті, хто проти чомусь забувають, що:

- НАТО ніколи не вело агресивну політику щодо України, ніколи не зазіхало на її цілісність та суверенітет;

- співпраця з НАТО це і додаткові кошти на модернізацію та розвиток певних сфер суспільства (інша справа, в чиїх кишенях вони осідають), це і можливість військового вишколу для збройних сил за рахунок НАТО, це і певний грошовий додаток пенсіонерам до пенсії, який вони пожинають махаючи прапорцями на антинатовських мітингах (якби не було НАТО, хіба політики просто так роздавали гроші пенсіонерам,? ага, зась…);

- політичні сили, яких постійно підтримують противники вступу, чомусь не проти тісної співпраці з НАТО, необхідні законопроекти приймають, а те, що на мітингах говорять, то пусте (нічого особистого, лише бізнес);

- значна частина населення й гадки не має, що таке НАТО, окрім зашкарублих від пилу та павутиння радянських міфологем, що це є дуже погано, як той надпис на стовпу високої напруги - не лізь, бо вб’є.

Неозброєним оком помітно, що яких-небудь серйозних аргументів, окрім ірраціональних, в противників НАТО немає. Вважати за аргумент позиції сусідньої держави людині яка себе поважає – безглуздо.

На загал, позиції прихильників і противників мають одну істотну і суттєву хибу – вони більше ірраціональні, ніж раціональні. Це пояснюється як минулими й прийдешніми страхами, що проросли з нашої історії, так і самим звичайним незнанням предмету – не читав, але ...

Ось так і петляє неосвітленими вуличками дум обивателів бронепотяг ім. НАТО – зі Сходу на Захід, з Півночі на Південь і до/від Центру.

зображення з Вікіпедії й http://kava.lviv.ua/articles/1407.html

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 1503
Отредактировано: 19-05-2009 [10:02]
delete
Нестор Невідомий
Нестор Невідомий, свободный журналист "ХайВей" 

Теги

Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +10
Всего комментариев: 23, Всего рецензий: 11
Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

07:06 19/05/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
плеханов Киев
Автор верно расставил акценты. Трудовой народ везде лишний, а наши олигархи вместе с политиками уже давно в ЕС, и НАТО постригли.

Хуже то, что фортуна пролетела уже, и поймать НАТОвское счастье уже невозможно. Нефть стала медленно, но уверенно дорожать, а резервный фонд России а банках США начал распухать. В Штаты пошло бабло. Бездарные придурки - президенты Украины и Грузии не оправдали надежд и провалили свою миссию.
Ми ж від них відстаємо десь років на 100...
10:12 19/05/09
плеханов Киев
На 200 минимум. evil
10:16 19/05/09
Як на мене, то й всі 300... sad
10:17 19/05/09
плеханов Киев
А не много?
10:24 19/05/09
А феодалізм скільки сот років назад був?
10:28 19/05/09
плеханов Киев
Если в России, то в 1917 году произошла буржуазная революция, а рудименты существуют до сего времени. cry cry cry
18:52 19/05/09
В Україні приблизно те саме...
19:01 19/05/09
плеханов Киев
К сожалению, вынужден согласиться. smile smile
19:04 19/05/09
Але приклад Японії додає оптимізму...
19:22 19/05/09
плеханов Киев
Кто не успел, тот не вскочил. Такова фартуна. для Украины -транзит и сельское хозяйство. В нагрузку Космос.

Что лучше и желать... но долбаё...ы пока не вымрут, толку не будет. smile
22:04 19/05/09
Так вони будуть завжди...
22:19 19/05/09
08:16 19/05/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
09:07 19/05/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Anton GonG Харьков
Когда Нестору Махно предложили в подарок БРОНЕПОЕЗД он сказал, что НЕ НУЖЕН им бронепоезд, ведь степь их мать родная...
Мабуть, даремно відмовився... smile
10:13 19/05/09
09:33 19/05/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
ніхто при здоровому глузді схоче мати - пропущено "не"
Дякую, зараз виправлю... smile
09:38 19/05/09
smile
А ще НАТО не допустить до своїх таємниць учорвшніх кагебістів, що й досі, певно, служать у ФСБ.
09:50 19/05/09
Причин, чого нас не приймуть багато.
10:13 19/05/09
Крайня хата, або Mоя національна іdea fix
От, якби-то
Знайти теплу хату,
Щоб не було там
Ні радіо, ні телевізора;
Щоб нічого не чути й нічого не знати
Про Росію й про НАТО,
І щоб падала з неба провізія;
Сидіти на лавці, люльку курити,
Дивитись у зоряне небо,
Грушівку пити, жінку любити…
Якого ще раю треба?
10:21 19/05/09
Це занадто, інтраверти ми вже досить були, час і поекстравертувати трохи... smile
10:23 19/05/09
 А моя дружина якось сказала: "Нащо б мені було те НАТО, коли б не та Росія?"
10:59 19/05/09
Я ж і кажу - ми за, бо проти... smile
11:00 19/05/09
тобто - інтравератами...
10:23 19/05/09
Ми за, бо нащо воно нам?!
16:00 19/05/09
Нмд, нас там будуть чекати і, головне, поважати, якщо ми самі наведемо лад в своєму домі.
16:14 19/05/09
Мабуть, трохи не про те йдеться. У Румунії порядки не кращі, певно ж, були...
16:33 19/05/09
Румуни майже завжди були союзниками Заходу, чого про нас сказати не можна. smile І навряд чи їх там поважають.
17:11 19/05/09
10:04 19/05/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Гарний стиль
10:29 19/05/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
10:42 19/05/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Об’єктивно.
16:06 19/05/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Забрів колись в наші степи бронепотяг ім. НАТО і так запав в душу, спочатку радянському, потім пострадянському обивателю України, що й годі казати. Скільки приємних спогадів навіює боротьба з цією гідрою капіталізму...
19:57 19/05/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
lavra Киев
Розумна і виважена публікація.Є над чим подумати всім.
"На загал,позиції прихильників і противників мають одну істотну і суттєву хиби-вони більше ірраціональні,ніж раціональні"...
Дякую, Лавро...Якщо є над чим подумати, то мета досягнута. smile
20:00 19/05/09
01:36 20/05/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
viktor trigub Киев
За експорт Снайперської революції
20:45 23/05/09
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Віктор Марініч Энергодар
Просто чудово!

Комментарии

плеханов Киев
Рекомендует этот материал
Почему? Реальный взгляд на жизнь, а кому не нравиться, то в хайло.
07:07 19/05/09
плеханов Киев
smile smile best
10:16 19/05/09
evgenix Нетишин
И пущай не лезуть
23:07 19/05/09
Рекомендует этот материал
Почему? Рекомендую! Чітко, аргументовано, мотивировано, обосновано! Хоча я сам, всеж за вступ за НАТО!
09:19 19/05/09
особисто я ні "за", ні "проти"...
10:08 19/05/09
Прегарно та обгрунтовано, не зважаючи, що й сам займався цьома питаннями, не знайшов, навіть мало-мальські принципових вад! Дякую авторові за зміст!
09:26 19/05/09
Рекомендує цей матеріал
Чому? Образно і легко про поважні речі.
09:33 19/05/09
Рекомендует этот материал
09:38 19/05/09
Рекомендує цей матеріал
Чому? Дотепно!!!
16:06 19/05/09
Рекомендует этот материал
Почему? Тверезо і розумно не стільки про НАТО, скільки про нас самих
10:07 19/05/09
Виктор Зайбер Полтава
Рекомендует этот материал
19:23 22/05/09
Віктор Марініч Энергодар
"Неозброєним оком помітно, що яких-небудь серйозних аргументів, окрім ірраціональних, в противників НАТО немає. Вважати за аргумент позиції сусідньої держави людині яка себе поважає – безглуздо".
Я неодноразово давав пояснення цьому феномену. По-перше, суспільство поділене на чотири прошарки (див."Химера національної ідеї"), три із котрих суттєві: 1) політична українська нація;
2) релікт Радянського народу;
3) маргінальний прошарок.
Тому значна частина суспільства іще у тому "розвиненому соціалізмі".
По-друге, французький політолог назвав буржуазію соціальним класом, котрий сам себе не називає (див. там же). Якби у ЗМІ щоденно нагадували всім, що ми вже частково побудували "світле майбутнє" капіталізму, що у нас буржуазне суспільство, що влада вже давно належить цій самій буржуазії, що нам від загроз світу треба об*єднатися у військово-плітичний союз із такими ж, як і ми буржуями. Щоб, не дай Боже, більшовики, чи комуністи не відібрали все "зароблене непосильною працею".
Якби, якби... То ми б жили у другому суспільстві.
20:56 23/05/09
Рекомендует этот материал
10:29 19/05/09
Віктор Марініч Энергодар
Цілком із Вами погоджуюсь.
21:25 23/05/09
Рекомендує цей матеріал
10:42 19/05/09
Віктор Марініч Энергодар
Цілком із Вами погоджуюсь.
21:25 23/05/09
Рекомендует этот материал
15:59 19/05/09
Так, ці прошарки суттєві, але мають неоднакові ресурси і вплив на інфополе.
Політична українська нація тільки-но зароджується і тому відносно слабка (не достатньо необхідних ресурсів).
Релікт відмирає поступова, але поки що достатьно ресурсоємний (потужний зовнішній вплив зі Сходу, який їх використовує).
Буржуазія ще не національна, але потроху націоналізація докочується й до них(мають достатні ресурси, але ще не визначились з вектором руху).
21:02 23/05/09
Інакше й не можна. А ситуація й справді комічна, бо відповісти "чому проти" аргументовано більшість не може.
16:11 19/05/09

Live

3 час. назад

Белка Белкина комментирует материал рассказ из жизни "Последний разговор с Олей в Храме"

3 час. назад

Белка Белкина комментирует материал рассказ из жизни "Последний разговор с Олей в Храме"

3 час. назад

Наталія Безсонова комментирует материал В.Шекспір. Сонет 116

3 час. назад

Наталія Безсонова комментирует материал В.Шекспір. Сонет 116

3 час. назад

Белка Белкина комментирует материал рассказ из жизни "Последний разговор с Олей в Храме"

3 час. назад

Влочега рекомендует материал В.Шекспір. Сонет 116

3 час. назад

Наталія Безсонова публикует статью В.Шекспір. Сонет 116

4 час. назад

Наталія Безсонова комментирует материал Шекспір сонет 116

4 час. назад

Вікторія Івченко публикует статью В ДУХЕ ВЛАДИМИРА МАЯКОВСКОГО

4 час. назад

Khomiaklit публикует статью Соціал-демократ
ія для українців

4 час. назад

Белка Белкина комментирует материал Pthsiкратия

4 час. назад

Белка Белкина рекомендует материал Pthsiкратия

4 час. назад

Алекс Скиталец комментирует материал рассказ из жизни "Последний разговор с Олей в Храме"

4 час. назад

Белка Белкина комментирует материал рассказ из жизни "Последний разговор с Олей в Храме"

5 час. назад

Алекс Скиталец комментирует материал рассказ из жизни "Последний разговор с Олей в Храме"

5 час. назад

Элина Данилина рекомендует материал ИСКРЫ ЗИГМУНДА

5 час. назад

Алекс Скиталец комментирует материал Рождественская сказка "Свет Добра" для детей и рассказ из жизни для взрослых "Разговор у Храма на Рождество Богородицы"

5 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич публикует статью Керчь. Убийцей почти сотни людей есть Кремль

5 час. назад

Белка Белкина комментирует материал рассказ из жизни "Последний разговор с Олей в Храме"

6 час. назад

Алекс Скиталец комментирует материал рассказ из жизни "Последний разговор с Олей в Храме"

6 час. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал ПУТИН ВСЕХ РОССИЯН В МУЧЕНИКИ ЗАПИСАЛ, ГРАЖДАНЕ?

7 час. назад

Белка Белкина комментирует материал ИСКРЫ ЗИГМУНДА

7 час. назад

Белка Белкина комментирует материал ИСКРЫ ЗИГМУНДА