О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Мир политики  27 ноября 2008 18:17:30

Причина смерті - українець! Віктор РОГ

Причина смерті - українець!
Віктор РОГ


        Переді мною ніби звичайний листок пожовклого паперу. Це запис акта про смерть дев’ятнадцятирічного селянина Андрія Остапенка, померлого на Сумщині 13 травня 1933 року. Цей лаконічний, і зовні, непримітний документ виявила в фондах Державного архіву Сумської області провідний спеціаліст відділу зберігання Оксана Коваленко. (ДАСО. Ф.Р.7720, оп.1, спр.458, арк.34.) В голодоморному 1933 році помер колгоспник артілі Леніна Улянівського району. В графі "причина смерті", каліграфічним почерком дбайливо виведено "Українець".
        Та не було ніякого голодомору-геноциду, всім було тяжко, - підшіптують лукаві. А в графі "причина смерті", каліграфічним почерком дбайливо виведено "Українець".
        Голодували і в Росії, і на Кавказі, і в Казахстані, - стверджують ті, хто хоче уникнути відповідальності за злочини ідейних попередників. А в графі "причина смерті", каліграфічним почерком дбайливо виведено "Українець". Немає чого ворушити минуле, думаймо, як сьогодні потугіше натоптати черева і кишені, - сичать товстосуми без роду і племені. А в графі "причина смерті", каліграфічним почерком дбайливо виведено "Українець".
        В актах про смерть українських селян того періоду найчастіше вказувались наступні причини: "худосочна слабість", "недоїдання", "порушення живлення", "виснаження", "знесилення організму", "від голоду", "голодний набряк", "естественная ізношенность", "дистрофія", "різачка"…
        Але для нас, через 75 років і пригасаючий текст потьмянілих документів, проникає в свідомість і закликає до сумління каліграфічним почерком дбайливо виведене в графі "причина смерті" святе слово - "Українець".

Виток: Тижневик  "Шлях Перемоги", 26 листопада 2008 р.

ДАСО, ф.р.7720,.1, спр.458, арк.34
ДАСО, ф.р.7720,.1, спр.458, арк.34

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 2792
delete
Анатолій  Присяжнюк
Анатолій Присяжнюк, Киев, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +3
Всего комментариев: 90, Всего рецензий: 0
Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Комментарии

Я только сегодня получил газету и прочитал про "хрень". А где обсуждали?
18:41 27/11/08
Угу, з щотижневика "Шлях Перемоги". А де саме "тут"? Адресок, прошу. Мены ж цыкаво!
19:01 27/11/08
OK Львов
Стаття Левуса кількома перед вами у 5му.
15:43 01/12/08
OK Львов
best ляпсус пьяного санитара морга.

Блестяще. И к тому ж это определение профессионала.
Я пассую - с моей гумановатой любительской версией про "напівголодного. заляканого, смертельно втовменого і зтупілого від баченого страхіття "чиновника" від медицини."

Хотя какая-то степень вероятности есть и у меня. sad sad sad clever
15:00 01/12/08
OK Львов
Непредвзятым и просто соображающим этого с избытком хватит, чтоб выйти из макабрической медитации или сеанса больного медиума - вернуться к спасению ситуации насущного дня.

И в перевую голову изучить вопрос возможного рецидива пробы прочности России , но уже не грузинским, а украинским пушечным мясом :

Украинская власть активно готовится развязаить военный конфликт с Россией?!: wow
http://smi2.ru/zashibis/c80966/

crazy wow fuuu fuuu evil
15:31 01/12/08
lavra Киев
Це факи,а фактів не люблять.
18:35 27/11/08
В комментариях - тоже. smile
18:40 27/11/08
Прохожий Киев
Цитата:
Тижневик „Шлях Перемоги” – єдина всеукраїнська газета, що послідовно і незмінно вже понад 50 років видається, дотримуючись принципу „Здобудеш Українську Державу, або загинеш в боротьбі за неї!” „Шлях перемоги” – офіціоз Організації Українських Націоналістів з-під стягу Степана Бандери – є надійним дороговказом як в українському історичному минулому, так і в сьогоднішньому суспільно-політичному житті.

У графі "Громадянство" там написано: "Селянин". Так що? Того хлопця позбавили громадянства, перед тим як заморили? А що це за країна така "Село"? Хтось писав невмілий або неуважній, а бандерівська газетка, що перебралась з Мюнхену до Києва, продовжує сіяти зерна ненависті. Геть бандерівських відморозків! До речі, Ющенко теж, коли ляпнув про 81 млн мешканців України, взяв ту цифру з радянського підручника, у якому була припущена друкарська помилка.
Хто вірить таким бздюрам, краще б ознайомівся зі справжніми документами... Боже, відшукали докази...
19:03 27/11/08
Для мене, шановний пане Владе, "Шлях Перемоги" найперше - це гарна, щира українська мова.
По-друге, погоджуся, що оту анкету заповнював не вельми освічений. Але заповнював так, як звикли пояснювати, тлумачити, гомоніли в селі про "громадянство" (а "що воно таке?"), про причину смерті ("Та ж - українець!") тощо. Гадаю, Вам знайомі численні оповідання, наприклад А.Чехова, - як в ті роки заповнвали анкети, писали протоколи? Хай то заповнювали, писали "волостные писари".smile
19:17 27/11/08
Прохожий Киев
Тобто Ви вірите папірцю, який "заповнював не вельми освічений"?
А з працею М.Таугера Ви знайомилися? Там опрацьовано велику масу документів, починаючи з середини 20-х років до кінця голоду. Прочитайте, обговоримо.
А ось з одної статті уривок, який розповідає про події у Ростовський області, населеній переважно не українцями.


Цитата:
Письмо Шолохова заслуживает того, чтобы его процитировать. [Цит. по Ивницкий Н.А. Репрессивная политика советской власти в деревне (1928-1933 гг.) - М., 2000.]

"сейчас умирают от голода колхозники и единоличники; взрослые и дети пухнут и питаются всем, чем не положено человеку питаться, начиная с падали и кончая дубовой корой и всяческими болотными кореньями" Произошло это потому, пишет Шолохов, что урожайность в 1932 г. была определена в полтора раза выше фактической и, исходя из того, установлен план хлебозаготовок в 53 тыс. тонн, при валовом сборе зерна в 56-57 тыс. тонн. Уполномоченный Северо-Кавказского крайкома ВКП(б) Г.Ф.Овчинников дал установку: "Хлеб взять любой ценой! Дров наломать, но хлеб взять!".

В Плешаковском колхозе Вешенского района уполномоченные по хлебозаготовкам широко практиковали "допрос с пристрастием": колхозников ночью допрашивали с применением пыток, затем надевали на шею веревку и вели к проруби в Дону топить. В другом колхозе (Грачевском) подвешивали колхозниц за шею к потолку, допрашивая, потом полузадушенных их вели к реке, избивая по дороге ногами. Колхозников раздевали до белья и босого сажали в амбар или сарай при 20-градусном морозе; практиковались массовые избиения колхозников и единоличников. В Ващаевском колхозе колхозницам обливали ноги и подолы юбок керосином, зажигали, а потом тушили, спрашивая: "Скажешь, где яма? Опять подожгу!" и т.д. и т.п.

"Я видал такое, чего нельзя забыть до смерти, в хуторе Волоховском Лебяженского колхоза, ночью, на лютом ветру, на морозе, когда даже собаки прячутся от холода, семьи выкинутых из домов жгли на проулках костры и сидели у костра. Детей заворачивали в лохмотья и клали на оттаявшую от огня землю, сплошной детский крик стоял над проулками. Да разве же можно так издеваться над людьми?"

"Это не отдельные случаи загиба, – писал Шолохов, – это узаконенный в районном масштабе “метод” проведения хлебозаготовок"

Через две недели, 6 мая 1933 г., Сталин отвечает Шолохову. Приведем его ответ полностью:

"Дорогой тов. Шолохов!

Оба Ваши письма получены, как Вам известно. Помощь, какую требовали, оказана уже. Для разбора дела прибудет к Вам, в Вешенский район, т. Шкирятов, которому, очень прошу Вас, оказать помощь. Это так, Но это не все, т. Шолохов. Дело в том, что Ваши письма производят несколько однобокое впечатление. Об этом я хочу написать Вам несколько слов. Я поблагодарил Вас за письма, так как они вскрывают болячки нашей партийно-советской работы, вскрывают то, что иногда наши работники, желая обуздать врага, бьют нечаянно по друзьям и докатываются до садизма.

Но это не значит, что я во всем согласен с Вами. Вы видите одну сторону, видите неплохо. Но это только одна сторона дела. Чтобы не ошибиться в политике (Ваши письма – не беллетристика, а типичная политика), надо обозреть, надо уметь видеть и другую сторону. А другая сторона состоит в том, что уважаемые хлеборобы Вашего района (и не только Вашего района) проводили "итальянку", саботаж и не прочь были оставить рабочих, Красную Армию без хлеба. Тот факт, что саботаж был тихий и внешне безобидный (без крови), – этот факт не меняет и того, что уважаемые хлеборобы по сути вели "тихую войну" с Советской властью. Войну на измор, дорогой тов. Шолохов.

Конечно, это обстоятельство ни в коей мере не может оправдать тех безобразий, которые были допущены, как уверяете Вы, нашими работниками. И виновные в этих безобразиях должны понести должные наказания. Но все же ясно, как божий день, что уважаемые хлеборобы не такие уж безобидные люди, как это может показаться издали.

Ну, всего хорошего и жму Вашу руку.

Ваш Сталин"


От тут і розгадка, як на мене, тих загрядотрядів та "чорних дошок". Дядько Йосип не дуже-то любив "тиху війну" та "італьянку", притому ця нелюбов росповсюджувалась на мешканців СРСР будь-якої національності.
20:09 27/11/08
OK Львов
best жаль! немного припозднилась эта информация
20:51 27/11/08
Ну, така інформація ніколи не припізниться. А про мене - та сьогодні ж отримав чергове число газети з цією статтею пана Рога. dknown
20:54 27/11/08
У 1915—1920 Ростов був осередком галицьких москвофілів, яких туди евакуйовано (Галицький-Руський комітет з В. Дудикевичем на чолі, гімназія для галичан) а в університеті, перенесеному з Варшави, навчалося багато українців і діяла Українська Громада.

У 1918—1920 — центр Добровольчої Армії.

1926 на 308 100 мешканців було 59 200 (19,2 %) українців.

І це лише в Ростові. Там українців було чимало, цілі станиці носять увкраїнські назви...
07:58 28/11/08
Ще й мати Шолохова - українка:
З біографії
Письменник (СРСР), лауреат Нобелівської премії з літератури 1965 року. Автор прозових творів, зокрема, роману "Тихий Дон" – золотих сторінок російської літератури.


Мати М.Шолохова – українка з Чернігівщини Анастасія Данилівна Чорняк.

М.Шолохов: "Моя мати з дитинства прищепила мені любов до українського народу, до українського мистецтва, до української пісні – однієї з наймилозвучніших у світі" (з виступу на III-му з'їзді письменників України, 1954).
read

08:38 28/11/08
Та читав я все оте... І пана Таугера передивився. Геть усі сайти *.ru наповнені отим паном Тайгером. А ось панів Джеймса Мейса, нашого Святослава Кульчицького чомусь *.ru не публікують - хоча б як опонентів. Хоча б - щоби спростувати. А щодо Коби - а як він ще міг би відповісти Шолохову? Так - армію треба годувати було. Але експорт зерна ж був - ого-го! Чому це "чуже" життя було цінніше за життя "свого" народу? З чого б оте заради власного самолюбства (щоби не визнати свої "помилки") Коба - забороняі продовольчу допомогу інших країн для України? Шануймося. dknown
20:29 27/11/08
Прохожий Киев
Цитата:
А ось панів Джеймса Мейса, нашого Святослава Кульчицького чомусь *.ru не публікують - хоча б як опонентів.

Тому це, добродію Анатолію, що Мейс працював на замовлення Держдепу США і особисто Рейгана і ніколи справжніх документів і в очі не бачив, а Кульчицький - то флюгер. Ви ж були присутні, здається, на обговоренні матеріалу одної студентки Владислави, де я наводив уривок виступу Кульчицького перед Конгресом (1988), де він категорично висловлювався проти терміну "геноцид". Там таки, в тому ж моєму пості, була й цитата з "Дз.Тиж" - теперішніх часів, коли Кульчицький гордо несе прапор того ж самого "геноциду". Невже Ви вважаєте, що людина прозріла і почала виправляти помилки? Це Ваша справа, а от історики не бачать у такий людині колегу. Зараз багато хто з українських "істориків" говорить ПОТРІБНІ речи. Я особисто поважаю тих, хто дотримується ФАКТІВ, а не коливається разом з курсом. Таугер почав писати на тему голоду ще на початку 90-х (у співпраці з двома іншими вченими). За цей час він розвинув ДОКАЗОВУ БАЗУ. І критика Таугера в українських виданнях зводиться лише до "жид" та "агент Кремля", а ФАКТАМ ТА ДОКУМЕНТАМ, що він наводить - заперечити НІЧИМ. Так само, як і тому факту, що Ваша улюблена газета видавалась на гроші бундесовської розвідки Гелена та ЦРУ, яке відмазало того Гелена від Нюрнбергу (за здачу своєї мережі, у яку входили і провідники ОУН(Б)).
Ви ще у своєму іконостасі забули згадати про Конквеста. Якщо бажаєте, можете самі передивитися статтю у британський "Гардиан" з згадкою про Конквеста - агента британської таємної служби при МЗС , що публікував свої "труди" - НА ГРОШІ ЦРУ! Ось уривок:
IRD also encourage book production described in Whitehall as "cross fertilisation." Robert Conquest, the scholar and author, who has been frequently critical of the Soviet Union, was one of those who worked for IRD. He was in the FO until 1956.

After he left, he says, IRD suggested to him that he could combine some of the data he had gathered from Soviet publications into a book. He sold Bodley Head a ready-made series of eight called "Soviet studies." Bodley Head says it published as a normal commercial arrangement selling 1,500 copies, a third of the the total to a US publisher Fred Praeger. Praeger who had published a number of books previously at the request of the CIA, also says this was a normal commercial arrangement.
І "теорія геноциду" пішла саме звідти - з Ленглі, а запозичена вона була у Гебельса. І тому є купа свідчень для людини, що цікавиться, ЯК ВОНО БУЛО НАСПРАВДІ. А не тикає комусь під ніс незрозумілого походження папірцем.
20:23 28/11/08
Дослідження С.Кульчицького та Д.Мейса виконувалися за останніми матеріалами, які раніше були закриті. dknown
20:28 28/11/08
Прохожий Киев
1)Мейз робив своє дослідження на замовлення Конгресу США і ніяких документів не мав, а працював "зі свідками". Кульчицький виступав перед Конгресом зі спростуванням позиції Мейза та його комісії.
2)Про яки документи Ви говорите? Якщо б вони існували, Ваша улюблена газета їх би друкувала у кожному номері, а не вміщувала отаки папірці, як Ви щойно вивісили. Закликаю - ближче до логіки, добродію Анатолій...
21:14 28/11/08
Я оту газету "2000" спочатку читав зі цікавістю, бо знав її гол. редактора пана Кириндясова, як талановитого бізнесмена-менеджера. Але розібравшися в політичній орієнтації Кириндясова - припинив купувати "2000" десь після 10-15 числа... Пан Кириндясов у свій час написав вельми корисну книгу для підприємців - "Як зменшити податки"... smile Пан Кириндясов відразу зорієнтувався в цінностях демократії в Україні. Проти Кучми щось сказати - буде кара, репресії, переслідування. А за Ющенко - ні. З цієї причини лише одиничні приклади, коли купую таку на кшталт газету як "23000" - "Факти", "Сьогодні" тощо. Отаке.
22:48 28/11/08
Прохожий Киев
Кичигін, добродію Анатолій, прізвище головреда. Та стаття, що я Вам запропонував, є відповіддю лауреата журналістської премії Галана - С. Лозунька на статтю Кульчицького, що надрукована в тому таки номері газети. Матеріал Лозунька містить цитати зі справжніх архівних даних, на відміну від пересмикувань його оппонента, у чому самі можете переконатись, перечитавши обидві статті. Навів я цю статтю саме як приклад ВІДПОВІДІ на флюгерську позицію Кульчицького. Це ж Ви писали:

Цитата:
А ось панів Джеймса Мейса, нашого Святослава Кульчицького чомусь *.ru не публікують - хоча б як опонентів. Хоча б - щоби спростувати.


А тепер виявляється, що Вас не влаштовує саме видання, що публікує Кульчицького "як опонента". У "Шляху до перемоги" можлива така дискусія? Отож...
08:29 29/11/08
А таки так - пан Кичигін. Призабув - востаннє мав з ним справу аж в 1991 році. Він організував якусь рекламну агенцію через яку можна було без клопоту і оперативно давати рекламу. А тоді це було і клопітно, і марудно, і довго треба було чекати публікації. Дуже привітливий був штат. І сам Кичигін вельми ерудований і приязнений був у розмові. Розташовувалася його рекламна агенція десь біля Печерського мосту. Давненько було, але гарний сервіс запам"ятався. Потім до мене попала ота книга- "інструкція" з мінімізації податків. Вона була анонімна, але потім стало відомо про автора - Кичигіна. Вдруге книгу видали в Донецьку під іншою назвою. Отака історія.
Мене не влаштовує будь-яке видання, яке не надає сторінок для опонентів. Саме - пряма публікація, а не висмикування і викладення матеріалу опонентів "своїми" словами. Отак, як це робили *коли я ще читав) "Факти", "2000", "Київські відомості" ("пізднього періоду").
Про "флюгерську" позицію С.Кульчицького він сам розповідав про себе - що, як, чому... Він таки прийшов до громадянської свідомісті. Про що не скажешь щодо інших його колег, особливо в РФ. Погодьтеся, в кожній країні є протилежні думки, дослідження в т.ч. "куалені". Особливо це мало місце за комуно-радянської-НКВДістської влади СРСР. dknown
10:28 29/11/08
Я газету уже не читаю, и материалы, которые там размещены рассматривать не буду. потому что газета не размещает материалы оппонентов.
Интересная позиция...
Сообщаю. Эту газету я читаю. (А кто бы сомневался?)
Газета размещает материалы оппонентов.
Ваши доводы по поводу приведенной статьи Лозунько - неубедительны.
10:35 29/11/08
Колись я любив "Україну молоду" - і досить їй було кілька номерів опублікувати "жовті" матеріали, то й все: більше не купую. Оттак було зі "2000", "Київські відомості" (а колись ду-у-уже любив оту газету і приймав участь у рецензіях) тощо. А те що Ви читаєте "2000" - ну так правильно ж! Кому що смакує! Все правильно! Крім політики в "2000" - прецікаві матеріали були (повторюю, мова іде про ті часи, коли я читав "2000"). З повагою. smile
11:09 29/11/08
А що - "2000" публікувала С.Кульчицького? А чи "своїми" словами переспівала "челентана"? smile
10:30 29/11/08
Прохожий Киев
http://2000.net.ua/print?a=%2Fpaper%2F60280
Станислав КУЛЬЧИЦКИЙ, №45 (437) 7 - 13 ноября 2008 г. F2.pdf, F3.pdf
Свобода Слова • История
"Как читать документы?"
11:07 29/11/08
Огромное спасибо за этот адрес! Я эту публикацию не читал, хотя половину читал в других публыкацыях С.Кульчицкого. Спасибо! Вот смотрите, как можно перекрутить С.Кульчиського, выдернув его слова.
"Такую политику нельзя ничем оправдать. Однако в ней нет признаков геноцида, установленных соответствующей Конвенцией ООН. Поэтому российские политики и часть украинской общественности весьма нервно реагируют на наши заявления о голодоморе-геноциде. Им следует понять, а нам соответственно постараться объяснить, что в данном случае речь идет не о голодоморе, а о вызванном хлебозаготовками общесоюзном голоде, в т. ч. на территории Украины. Голод-геноцид — явление, вызванное отнюдь не хлебозаготовками. Как будет показано далее, он не имеет прямого отношения к общесоюзному голоду. Надо только подчеркнуть, что общесоюзный голод, как и голодомор в Украине и на Кубани, — дело рук человеческих."
Здесь вот слова "Однако в ней нет признаков геноцида," - надо понимать, что в документе ООН нет такой чёткой терминологии!!! А не о том, что в Украине не было Геноцида!
Эта публикация С.Кульчицкого мне понравилась и поддерживаю полностью. smile Ещё раз спасибо за адресок, пане Перехожий. smile
11:35 29/11/08
Прохожий Киев
А причём здесь "слова" Кульчицкого, которые кто-то "перекручивает? Кульчицкий говорит намёками, ссылаясь на некие неизвестные широкой общественности документы. Лозунько ПРИВОДИТ ДОКУМЕНТЫ, в том числе и письмо Сталина, которое Кульцицким "по умолчанию" выдвигается для подверждения своей теории. Соответственно, всякий зрячий может видеть явную подтасовку Кульчицким ФАКТОВ и замалчивание им документов, опровергающих его теорию. Кстати, в том же номере помещена и заметка М.Бердник, из которой следует, что голод был не только в украинской части СССР, но и по ту сторону Границы. Тоже Сталин постарался? Его агенты в правительствах Польши, Чехословакии, Австрии? В то же время (о чём не принято говорить на Западе), голод был отмечен и в других странах Европы, и даже в США. Помню, к примеру, рассказ Э.Колдуэла о матери, спасающей от голодной смерти себя и малолетнюю дочь, ПРИВОДЯЩУЮ К НЕЙ КЛИЕНТА-ПЕДОФИЛА!
А вот заметка Бердник полностью: Цитата:
http://2000.net.ua/print?a=%2Fpaper%2F60281В Западной Украине в 1932—1933 гг. голода не было, ведь их присоединили к СССР в 1939 г. Так почему там ставят памятники, митинги проводят, устанавливают кресты?

Анна Васильевна ПУПАЧЕВА, Запорожье

Не подвергая сомнению факт голода 1932—33 гг. как в Украине, так и в других регионах СССР, а также количество смертей, хотела бы обратить внимание на один тщательно замалчиваемый аспект этой проблемы.

Внимательное прочтение многих документов, касающихся голода 1932—33 гг., позволяет сделать вывод, что эта трагедия последовательно использовалась и фашистскими, и более поздними оппонентами против СССР, а сейчас против России как оружие в информационной войне. Главный аргумент этих "обвинителей" — голод был искусственно создан именно в СССР и именно для уничтожения украинцев как нации, при этом голодомор в Советской Украине сравнивают с благополучием в это время в Западной Украине, находящейся в составе Польши, Румынии, Чехословакии.

Но американская газета "Українські щоденні вісті" еще в 1932 г. опубликовала более 93 статей о страшном голоде, царившем в населенных украинцами областях, входивших в состав этих стран, а также о голоде в США, Германии, Австрии, Франции.

Так, в статье "Голодная смерть царит в селах Гуцульщины" в номере за 16 апреля 1932 г. автор пишет: "Выясняются все новые и новые подробности о голоде, который охватил десятки сел горной части Зап. Украины — Гуцульщину. По сельским домам лежат целые семьи, которые опухли от голода. От села к селу ходят толпы замерзших, голодных гуцулов, которые просят хлеба и картофеля. От пятнистого тифа умирает молодежь и старики... Клерикальная "Новая Заря" содержит корреспонденцию из села Криворивня Косовского уезда, где ярко характеризуется ужасное гуцульское сегодня".

В публикации "15 тысячам детей на Закарпатье угрожает голодная смерть" от 3 апреля 1932 г. указано: "Два дня тому назад оппозиционные депутаты в чешском парламенте заявляли, что голодная смерть угрожает 15 000 детей на Закарпатской Украине, а сообщения английских и немецких журналистов, которые недавно посетили эту провинцию Чехословакии, подтверждают факт, что все тамошнее население живет в состоянии невероятной бедности и невероятного голодания.

В этот день в разговоре с корреспондентом "Нью-Йорк Таймс" один из послов Закарпатья Иван Куртяк говорил: "Журналисты не описали о сотой части той бедности и бед. В горных округах есть много сел, где всю пищу детей составляет малое количество овсяного хлеба и полусгнившего картофеля. В действительности на барских дворах свиней кормят лучше, чем тех маленьких существ. В целых округах с осени люди не видели кусок хлеба. В результате недоедания туберкулез распространился в устрашающих размерах... В большинстве сел ночью не увидите свет. Поезда проходят страной грустной и мертвой, похожей на кладбище".

Как видим, голодный смерч в 1932—33 гг. пронесся по многим странам Европы, Соединенных Штатам. Жертвами его, как и в СССР, становилось, как правило, наиболее бедное крестьянское население. Но никто не предлагает погибших от голода в этих странах называть жертвами геноцида. Почему же с упорством, достойным лучшего применения, сегодня пытаются обвинить Россию в "голодоморе"? Не следует ли искать ответ в заключительных словах из газеты "Українські щоденні вісті": "Очевидно, что в таких условиях начал поднимать голову аграрный коммунизм"?



__________________________________________________________

Вместе с Подкарпатской Русью Чехословакия в 1919 г. получила романтический край гор, лесов и сел с деревянными избами. Но край ужасно бедный. Без промышленности, почти без дорог и инфраструктуры. Фердинанд Пероутка написал в своей книге: "Это была самая бедная, самая угнетаемая и наиболее пораженная алкоголизмом часть всей бывшей Австро-Венгрии. Когда Чехословакия приняла Подкарпатскую Русь, то получила край, где лишь 17,5% людей умели читать и писать. В некоторых ее частях неграмотных было 98%".

Centrum, Чехия

12:06 29/11/08
OK Львов
Дьявол! Как нужна была эта информация полмесяца назад! Тут один кажется Коваль сам высчитал,пропажу нескольких миллионов американцев... вместе с информацией из архивов и памяти бодрыых 100% янки!.
01:14 01/12/08
Пане Анатолію, за міжнародними документами не можна назвати геноцидом навть те, що творив Пол Пот у Камдоджі! Бо так ті документи написані. Ось і вся зачіпка для тих, хто заперечує Голодомор в Україні. Вони вишукуватимуть будь-які зачіпки, щоб відмити криваві плями з себе і своїх поплічників.
Коли нагадуєш євреям, що гітлер нищив не лише їх, що нема жодного наказу Гітлера про винищення євреїв тощо і що це не заперечує Голокосту, то вони це сприймають як образу. А тут знаходяться Табачники удома і Таугери в америці, які намагаються відмити Кагановича з його бандою.
12:25 29/11/08
Саме так! best best best
12:33 29/11/08
То, мабуть, не варто вести дискусії з відвертими ворогами. Хай самі з собою дискутують про те, хто з них підліший.
12:41 29/11/08
Пане Валентине, будь ласка, не варто оттак агресивно коментувати. У нас, у кожного свій менталітет, свої погляди, свій рівень обізнаності, культури, вік тощо. Виходить, що для мого опонента - я його "унверсальний" ворог? dknown Шануймося! smile
19:38 29/11/08
Прохожий Киев
Ясно...
19:35 29/11/08
Ещё несколько странностей. Человек умер в деревне, где люди только прошли ликбез, а справка выведена почерком девочки-отличницы и без единой ошибки.
21:01 27/11/08
Пане Владиславе - Ви аж зовсім не графолог? Тільки доросла людина, при тому - яка багато пише - має отакий візерунок великих літер "К", "А", "Л", "риску" над "й" тощо. А велику літеру "У" і пише - як "І". Дівчинка-відмінниця ж, зокрема, виводить і числа, між іншим, вельми старанно... dknown
11:43 29/11/08
OK Львов
Пане Анатолыю! Шо ж вы не стежите за матеріалами ХВ. Тільки-но Бендюг безстидно виставляв документа. як майже підставу для перегляду европейської думки. яка остаточно відкинула слово ГЕНОЦИД.
А тепер і ви, за ким треба було б чекати бачення цього зіпсованого документу, за який може підписант заполатив життям, як окремого папірця. а не підстави робити душодрані приховані напади на сучасну Росію, яка в достатній мірі свого часу. правда не так "сито". як Казахстан, "наїлася" того хлІба продрознарядки наполовину із свинцем.
21:01 27/11/08
Пане ОКе, вітаю. Та я вже так втомився від тієї політики... Інколи під настрій чешу зуьи. Отож вибірково переглядаю, та й вибірково зкоментарю. А зараз ось ретранслюю чергову статтю... Дякую, що звернули мою увагу. Клявся собі не влізати у ті бійки, але ж - як усі чоловіки - лізу інколи. Шануймося. smile
21:12 27/11/08
Цитата:
Тільки-но Бендюг безстидно виставляв документа. як майже підставу для перегляду европейської думки. яка остаточно відкинула слово ГЕНОЦИД.
це ще що за хамство? cool
21:49 27/11/08
OK Львов
Не блефуйте, пане Бендюг.
Чи ж то не безстидство вам, людині що працює з документами історії (напевне ж у сподаванні від вас роботи об*єктивної і на користь державі і державі у світі) виставляти екзотичну помилку як доказ злочину. ще й у руслі замовної розпіареної макабричної фієсти.

Чим це не намагання всучити рідкісну поштову марку з браком ЯК ЛЕГАЛЬНУ ОПЛАТУ.

Оце не полінуюся вам принести дещицю з вашої публікації. що може ще й виявиться плагіатом...
22:07 27/11/08
Ото не полінуйтеся, бо виглядатимете не лише хамом, але й підлим брехуном. cool
22:18 27/11/08
OK Львов
Я хоч не полінувався, але виявився не лише хамом, але й підлим брехуном. Радий вашій радості, і тому, що краще доведеться думати про вас. Деякі спроби я почав мирячи ваш негарный розбрат Мазаном.
Одначе раныше ви все можливе зробили, щоби в любій невизначеності чекати від вас упередженності чи заангажованості. Ось тут і на сторінці Левуся, чому ви, історик, не зауважуєте грубу методичну похибку - підсумовування одного випадку як узагальнення для драстичних висновків.

А ото моє бачення ситуації з друком такої "сенсації"-"качки".

Цілком можливий одиничний випадок, помилки (чи мо*й "жарту" на кшталт "ласкаво прошу до гілляки", в Галичині) - і тоді автор міг бути замучений в буцегарні, чи на лісоповалі Карелії. Згадайте. як бігла в редакцію мати Андрія Тарковського у стрічці "Дзеркало" - справити описку

Абсолютно ідіотське уявлення про можливість існування якоїсь більшої кількості таких документів,
- а тільки тоді вони могли розглядатися як об*єкт серйозного дослідження,
- а тільки тоді можна порядним людям піднімати такий аспект - бо має серйьозні наслідки в співіснуванні сьогочасних громадян України

Чи є у нас у СБУ порядок, коли до архівних матеріалів, безсумнівної цінності історії дають доступ легковажним чи вороже налаштованим до злагоди в країні людям?
І СБУ в результаті має пляму підозри на співучасть у напрузі суспільства - в чиїх інтересах, якщо так?

Ймовірніший варіант - помилка напівголодного. заляканого, смертельно втовменого і зтупілого від баченого страхіття "чиновника" від медицини. sad
01:56 28/11/08
Цитата:
OK, 01:56 28/11/2008
Я хоч не полінувався, але виявився не лише хамом, але й підлим брехуном. Радий вашій радості, і тому, що краще доведеться думати про вас.
Ну, то як я після цього маю з вами розмовляти? Де ваші вибачення хоча б за підлу брехню? Я розумію, що хами тому й хами, що підло брешуть і не вибачаються, але ж ви пішли ще далі та почакли звинувачувати мене у розбраті з тими, з ким я ніколи не братався, повчати, що б я мав робити і як коментувати. А де моральне право на це? Нема! cool
07:14 28/11/08
OK Львов
Але ж ви негарно зраділи нагоді кинути багном на чесну людину. Ще залишилося як і з рефреном "брехня" узяти у Франчука "московських убивць" LOL І зіграти з ним у нарди... там де його є:).

І як ви будете проводити аналіз історичних документів. як не виокремили звичайну помилку. Неуважність. Знаючи ваші прийоми та уподобання, вважав вашим "виріб", статтю Левуса, смикану там, де і Присяжнюк (я маю підозру, що ви і є Віктор РОГ. або ж дали йому "папірця"; як і ви . що думаю. то й кажу - поки не ствердили протилежне. І заради України налаштований радше миритися ніж по-дитячому "полемізувати". Ось переконаєтеся в "Защитничку". де ми швидше однодумці.)
confused
13:10 28/11/08
Що ви мене тут паралелите? Просити пробачення на колінах треба за такі вчинки, а вже потім, дочекавшись прощення, якщо дочекаєтеся, щось там белькотіти про нові свої галюцинації. sick
13:22 28/11/08
OK Львов
Киньтеся того ровера , "праведного " гніву.

Подивіться в сторінку Левуса. де ви доречі і не ремствували. а я сам приніс моє перепрошення. ясно з аналізом. чому помилився.

І трохи так ретроглядно згадайте, яких тільки:( перепалок не зафіксував наш стукач-ресурс. Якщо хотіти ритися в затхлому мотлосі.

А про коліна - це й прикол я признав LOL
14:01 28/11/08
evil Востаннє кажу: на коліна і благати прощення!
14:27 28/11/08
OK Львов
smile
14:39 28/11/08
Що тут скажеш? Симтоматична помилка. read
07:47 28/11/08
Тре" і мені буде отак відповідати - "симптоматична помилка"! best
10:20 28/11/08
А ви викиньте із заголовеп Віктора Рога і зробіть підзаголовок з такими словами. smile
10:33 28/11/08
Ха! Чого захотіли, пане Валентине? Оті слова (про симптоматику) годяться для нас усіх в залежності від того, хто як витлумачує тексти, документи, компліменти, гумор, що у сусіда корова здохла чи сусіда виграав мільйон в лотерею... dknown
10:36 28/11/08
Вам видніше. smile
10:38 28/11/08
Виктору Андреевичу расскажите про цю бумажку. Он горько заплачет и поставит еще один памятник! Задолбали со своими провокациями!!!
Какие притензии к России?
Тогда Россией правил грузин с хохлами впридачу! к нему и вопросы!!!!!!!!!!
13:26 28/11/08
Гiсть
что-ниб одно : или прЕтензии или притязания
14:49 28/11/08
OK Львов
Дуже врізається Рогові щось мимолітне в боріздки. Як засльозив поетичний період Українець.

Якщо це у нього притаманна властивість, то написане що-небудь йому у його брамі може навіяним, надуманим переслідуванням призвести до втрати поєтично-політичного прозаїста. То буде значна лакуна у нехитрому стані творців розбрату слов*ян
14:47 28/11/08
Marchuk Nadia Чернигов
Вільно чи не вільно, продумано чи помилково, але та людина написала в документі гірку правду, символічну правду... Так, наче була провидцем і бачила наперед, що рано чи пізно ця правда стане відома людям: що той голодомор в першу чергу все ж таки був геноцидом саме українців, а лише в другу - виморюванням так званих "куркулів" чи "саботажників"...
Як не верти, але Росія, як держава, завжди боролася з Україною, як державою. І той голодомор - лише один з методів цієї боротьби. І ніколи не було ніякого "слов"янського братства", це міф...
21:48 28/11/08
OK Львов
В першу чергу за такою логікою Росія боролася з Казахстаном. За цією недалекою логікою, яка бачить тільки покійників свого хутора.

А у мене була ще версія. що боролися не стільки з українцем чи селом, а швидше з вірним охоронцем царя батюшки КАЗАЧЕСКИМ СОСЛОВИЕМ
(Це відносно аж Казахстану. де зараз знаю КАЗАКИ об*єднано існують і то не проукраїнці аж ніяк. Чи були там свого часу - дослідити хіба історикам, чи архівним нишноркам)

Трохи ширше треба відкривати очі
І на ширший кут виднокола.
11:00 29/11/08
OK Львов
Слав*янського братства може не було (хоча почитайте хоча б перлину Іллєнка Козак Мамай - було православне єднання проти ієзуїтства), як не було, допустимо Демократії. Чи адронного колайдера:)
Є тепер демократія, все, через терни, але йде до кращого, буде обов*язково братствол східних слов*ян. І просто, тому, що все йде до кращого. І тому що то дійсно братство, що відстоїть від західнослов*янського світу ментально і вірою. Смішний процент католиків не робить і ніколи не зробить тут погоди.

Але ще і швидше тому. що є геополітика, політична географія. Ресурси Сибіру зокрема.
А перед масивом китайського, індійського, африканського демографічного вибуху спрацють ще й захисні біозакони - згуртування племен. ментально і генетично споріднених.

Скнійте в розпуці русофоби! Їжте себе поїдом! cool
Або прийміть реалії, живіть на цьому світі. Заради дітей, країни, і її розмаїтих культур і сповідань.
clever
11:18 29/11/08
OK Львов
Цитата:
Росія, як держава, завжди боролася з Україною, як державою.


І де ж об*єктивність, що могла би слугувати милицею для кривої совісти.

Державою і об*єднаною, і визнаною членом ООН Україна стала в лоні, саме в материнському лоні СРСР. Хоча страшнувата була повитуха - деміург Йосип.

Він прийняв роди і Ізраїлю.

Це реалії, факти. Міфи творять хворі люди за клавою.
11:38 29/11/08
OK Львов
Сльозоточиві Роги
12:42 29/11/08
Marchuk Nadia Чернигов
Просто ви не дуже добре, мабуть, знаєте історію. Росія боролася, захоплювала всі території поруч себе, які могла захопити. Потім намагалася їх максимально русифікувати, так і створювалася спочатку Російська імперія, потім СРСР.
Взагалі ж, не буває ніяких "братерств" поміж державами в природі, хіба що - тимчасові союзи в силу тих чи інших обставин. А так - усі захищають власні інтереси, як це не прикро...
23:20 30/11/08
OK Львов
І що нового, гіршого у світі, ніж інші імперії чи сильні держави, робила Росія?
Може вона зробила навпаки, коли врятувала Болгарію коштом руської крові - і забралася в свої Сибіри... Чи допомогла В*єтнаму перемогти могутні Штати. І списала африканцям практично усі борги. за які недоїдали російські зауральські діти.

Чи не це робив би і - робив. завойовував й зукраїнізовував любий з отаманів чи гетманів, коли, нагле і недалекоглядне, щоб не сказати тупе, і зараз намагається в дарованій з чужого плеча Україні, випадком, непорозумінням, превеликим Сталіним, та п*яним Ельциним - або ж ласкою Божою. намагається насилувати своєю говіркою усіх неподібних. Не може недолуге зрозуміти. що державна мова своє візьме надійно і без кривди іншим. Та ні - дурне все втратить і зариється в бункер ЗУНР, недалеко від Русинької Надпідпозакарпатської державки.

Чого у вас у влаштуванні природи і навіть у вашій заздрості завше хтось винен - і починається з таких самих нужденних, недолугих лайдаків. як і ви, росіян.

Чому ви не бачите сволотності США. Що ллють чужу кров за дешеву нафту.
Чому нічого не кажете про вчорашніх гітлеровців? Що вас так пре на росіян? якщо якось виокремитися від ваших щоденних негараздів. для яких треба ж знайти ворога...

НУ відстібайтеся від більшости православних українців, назад до поляків і австроугорців. Якщо там такі вічні єгипетські безпорадні, нерозрадні плакальниці потрібні.

Тут заліз у борги по вуха. вже треба почати в чергу віддавати, та нема як і - ніхто мені не винуватий: тільки життя, я сам і погана погода. Лише б не було війни. А ви наплачетеся і накличите - з своїми американськими радниками і вашими найманцями в дущі, офіцерами з оточення. У мене зараз ще з контузією з того В*єтконгу знайомий - і в контужену голову йому не прийде шукати винуватця своїх бід, чи правди у б*юрократів. Шукає якогось діла. Оце українці, росіяни, чи правослов*яни.
00:35 01/12/08
OK Львов
А ви наплачетеся і накличите - і то в підсумку. у сухому залишку знову буде вмита кров*ю стара недобра радянська влада оновленого СРСР.

Украинская власть активно готовится к военному конфликту с Россией: Леонид Грач
30.11.2008 11:44
"Судя по всему, украинская власть вместе с американскими ястребами активно готовится к военному конфликту с Россией, провоцируя тем самым на Украине начало гражданской войны",

http://smi2.ru/zashibis/c80966/
13:42 01/12/08
Олекса Косар Чернигов
Ну а що ще може сказати Грач? ))) Тобто, Україна має плани оголосити Росії війну? Ну й грач...
22:04 01/12/08
OK Львов
Ви напевне вважаєте. що Грузія оголосила війну, а не Буш її почав.
Тоді певно думаєте, що все під твердою рукою і волею головнокомандувача Ющенка.

А чи не достатньо просто диверсій якихось НЛО третейських сил, щоби.

Може навіть не треба фірмових (дуже фахової і на подив невловимої "конюшні") камікадзе з поясом шахида і броньованими плавками.

Було чути про якесь укріплення сил на кордоні з Росією. Чи там не мудрують уже постановники-сценаристи. радники безкорисливих (ну хіба шо там за нафту чорноморського шельфу) дружніх країн.

В такому випадку ясно, що хтось мусить приспати увагу, як от ви це робите уже. Майже упевнений презумптивно. з огляду на оглянутого портрета теж, що не зумисно. А пізніше, якщо щось станеться непоправного і потім втрясеться на "добрі старі" рельси брежневіани, ви за Єлкою лаятимете "Юща", як учора Саакашвілі, якого позавчора... та краще вам слово, не таке наочне як коментарі, але мені лінь було ритися в брехливому мотлосі: Цитата:
І Росія ось – ніяк не спроможеться позбутися своєї імперської політики збирання якомога більше земель під крила свого двоголового птаха – розв’язала війну проти Грузії, вважаючи, що настала і її черга показати свої круті військові м’язи,
. То із псевдосоціопсихоаналітичного виробу Страх і самотність Росії Виміряйте Фрейдом спочатку себе, може потім оминете дитячу помилку - гадати про когось по відчутому у собі. Вимірювати когось ламаним-складаним метром свого Его. Чи радше гнучким "сантиметром" LOL

01:22 02/12/08
Олекса Косар Чернигов
Чоловік сам жартує, сам і регоче зі своїх жартів, і ще при цьому посилає когось до психоаналітика...

Цитата: "Виміряйте Фрейдом спочатку себе, може потім оминете дитячу помилку - гадати про когось по відчутому у собі."
Так ви ж у своїх коментах лише це й робите -- гадаєте про когось по відчутому в собі. От чудний чоловік... І взагалі, я бачу ви великий спец у вимірюванні...
22:39 02/12/08
OK Львов
Щира правда. Це зауважив, наприклад Жванецький. Зустрічали і молоді люди. Пишеться ніби саме - як не знав секунду назад про таке, що написалося і доречне, і нове, то воно несподівано може викликати гомеричний сміх, і так - і з радості - повні шаровари.
А мій термін ДЕРЖАВА У ВИГНАННІ - про постнавальну Київську Русь князя Василька і хто там далі!.. Просто новина для мене. Щиро вам бажаю такого автопілота. Намагайтеся. То йде через доброзичливість. тому може може з вами не статися. Хоча фізіогномічно можливо. Випадіть якнайшвидше з вкушеної полеміки у діло. clever
23:09 02/12/08
OK Львов
Аналізуйте не Росію. умом не понять . даже если есть. А серце у вас українське. тож аналізуйте і рятуйте Україну. Росія справиться без вашої недозаратустриної. нажаль, критики. clever smile
23:13 02/12/08
Тобто, (для наочності приклад-експромт) хай Заяць не аналізує - чи є в лісі навколо вовки? А рятує своє життя - і тільки? А Вовк вже сам упорається зі своєю жадібностю (апетитом) без недозаратустриної критики Зайця на адресу Вовка?.. smile
10:39 03/12/08
OK Львов
Йдеться про неспроможність оппонента і вашу теж аналізувати будь-що неангажовано. об*єктивно. тобто не ховаючи й власних недолугостей чи помилок. Враховуючи реальну інформацію, навіть як вона гіркава. Дещо:)
13:14 26/12/08
Олекса Косар Чернигов
Ваші реалії та факти настільки викривлені та спотворені, як і міф, що ми жили в странє, гдє так вольно дишіт чєловєк. До речі, Ви ж також клавою... Самокритика? Правильно -- це перший крок до подолання хвороби.
23:30 30/11/08
OK Львов
Наведіть по пунктах з нумерацією претензії. Не розпливайтеся по древу літописцем.

1....
2......
і т.п.

або...
00:39 01/12/08
OK Львов
Для загалу:

У російській мові букви Ш і Ц перед і не пом*якшуються. Всі, іномовні беручи ці букви. Ш і Ц, написання в тексті з вимовою за логікою своїх мов, однозначно, як оце репортер Олекса Косар, світяться беграмотним акцентом. Звідти ж комплексують і потай ненавидять, чи вже в увесь голос - з набуванням певних передбанових чи весняно-осінніх сезонних рис. В деяких випадках - на повний місяць (переважно без виття)

Фразу, цитовану літописцем: где так вольно дышит человек треба прочитати в українській транскрипції:
гдє так вольна дишИт челавєк
13:04 01/12/08
OK Львов
Любіть свою мову. хоч тмутараканьську, вчіть усі інші. як трапляється халявна нагода чи знічев*я.
І, слов*яни, учіть велику і могутню російську мову, якою слов*янський світ представлений У КОЛІ ТИТАНІВ - переважно це клуб минулих і сьогоднішніх (і майбутніх) імперій.

Щоб як завжди не пасти задніх. не комплексувати та не заздрити.
13:16 01/12/08
OK Львов
головне - не зробіть своїх рідних дітей заручниками ваших комплексів чи недалекоглядних політичних уподобань.

Мови найефективніше закладаються до 3 чи не далі 8 років. Потім усе складнішає нелінійно.

clever
15:37 01/12/08
Marchuk Nadia Чернигов
Рекомендує цей матеріал
21:48 28/11/08
Олекса Косар Чернигов
Стосовно комплексів і виття, про які пише ОК, то це схоже на крики злодія "держіть злодія!" Взяти хоча б нік ОК. Що це, як не комплекс неповноцінності?
22:08 01/12/08
OK Львов
Ви любите скакати в воду не знаючи броду. Життя навчить обережности.

Чи ви недавно не почали було підписуватися ОК. що я мусив просити вас писати О.К., щоби не крутилися у мене межи кінцівками.

У мене теж такі ініціали. Але я першим їх ужив. Зопалу перед анкетою не трудно півавтоматом використати якусь заготовку. Разом з тим я вже навіть не жартую, коли відчуваю. що відняв у спільноти знак згоди і злагоди... і пішло поїхало в кювет. Під відкіс.
Бо обережніші від вас вчаться на чужих виволочках від ОК, тож не вимовляють такого "всУє" і до ночі. Можливо я візьму дозвіл на якусь зміну, залишивши "ОК" незвільнением. щоби декому не спало на думку повторити мою необачність.
00:23 02/12/08
Олекса Косар Чернигов
Цитата: "Чи ви недавно не почали було підписуватися ОК. що я мусив просити вас писати О.К., щоби не крутилися у мене межи кінцівками."

1. Я ніколи не підписував ніякими ініціалами ні своїх матеріалів, ні коментарів.
2. Цитата: "щоби не крутилися у мене межи кінцівками."
І ще він посилає когось до Фройда... занепокоєний типчик.

22:45 02/12/08
Рекомендует этот материал
Почему? Рекомендую
11:42 29/11/08
OK Львов
я не люблю штампыв. тому зы мною так трудно початкывцям . у яких знання штампыв певний час є ознакою эрудиції. тО НЕ ПРО ВАС А ІСТОРІЯ МОЄЇ, ЯК ВИ ВВАЖАЄТЕ ХВОРОБи . А НЕ ВАШОЇ xb hsdyw cghbaywbbw.

Перекладаю на штампи.
крутилися у мене межи кінцівками - вешталися попід ногами.

Шукаю ініціали. може і є ще хто О.К. - доложу обов*язково про результ пошуку..
23:01 02/12/08
Рекомендує цей матеріал
01:30 02/12/08
OK Львов
Швидше може бути. якщо ви точно не підписувалися. може бути толковий дядько Олесь Коваль. Наразі виясняється. Перехресний допит. Очна ставка, свідки, архіви і т.ін.

Як кажуть аксакал Анатоль, наразі шануймося. І додам, може у нас і розбіжностей дрібка. робимо спільну справу. як кожен розуміє. smile
23:21 02/12/08
Віктор Алєксандровіч-руліт!
17:21 19/05/09
OK Львов
Нік, як нік, колись думав повернути громаді той символ, бо він був досить випадковим. Але переконався, що я його вартий*. Нікого не питаючи, мені байдуже, що думає косар чи золотар. Досвід, знання, природжена інтуїція, тверезість... і та сама презирлива байдужість до думки загалу. Якраз Косар тиче своє нічим не забезпечене ім*я бодай голим на сцену, то трохи з ексгібіціонізму - та закомплексованість і меншовартість.

А ту маємо півмаску. Правда, кевларову.

*І він відомий вже аж у Франції. Вузькому колу неглупих людей. Ну - хто допре зрозуміти, що велю. Або повірити і потім переконатися.
Маленький бренд.
14:00 28/11/11
OK Львов
і та сама презирлива байдужість до думки загалу.
З дитинства. як оце учать малих австралійців. Незалежності думки і звісно відповідальности за її достотність.ю
14:04 28/11/11
Олекса Косар Чернигов
Проспався, таки...
23:42 26/12/11

Live

2 мин. назад

Вікторія Івченко публикует статью "ДВЕРЬ ВО ТЬМЕ". ИЗ РОБЕРТА ФРОСТА (перевод с английского).

5 мин. назад

Евгений Вермут комментирует материал ЛИСТИК

8 мин. назад

Евгений Вермут комментирует материал ЛИСТИК

10 мин. назад

Евгений Вермут комментирует материал ЛИСТИК

1 час. назад

Алекс Скиталец комментирует материал ЛИСТИК

2 час. назад

Ишак Мельник комментирует материал Садюга

2 час. назад

Ишак Мельник комментирует материал Садюга

2 час. назад

Ишак Мельник рекомендует материал Садюга

2 час. назад

Ишак Мельник рекомендует материал Град Поля не Екатерины весь

3 час. назад

Ишак Мельник рекомендует материал Перундень

3 час. назад

Ишак Мельник комментирует материал Страх перед місяцем... - там були подарунки від богів

3 час. назад

Ишак Мельник рекомендует материал Страх перед місяцем... - там були подарунки від богів

3 час. назад

Ишак Мельник комментирует материал Первый снег рукой скупой нам брошен

3 час. назад

Ишак Мельник рекомендует материал Первый снег рукой скупой нам брошен

3 час. назад

Ишак Мельник рекомендует материал Две вершины

3 час. назад

Ишак Мельник рекомендует материал Она была весны красивей

3 час. назад

Ишак Мельник рекомендует материал Ах, сколько дураков на свете этом

3 час. назад

Ишак Мельник рекомендует материал Правильність висновків...

3 час. назад

Ишак Мельник рекомендует материал Англійська народна пісенька про Павучка Ітсі-Бітсі. ПЕРЕКЛАД З ВАРІАЦІЯМИ НА ТЕМУ

3 час. назад

Ишак Мельник рекомендует материал ЛИСТИК

4 час. назад

Алекс Скиталец комментирует материал ЛИСТИК

11 час. назад

Вікторія Івченко публикует статью Англійська народна пісенька про Павучка Ітсі-Бітсі. ПЕРЕКЛАД З ВАРІАЦІЯМИ НА ТЕМУ