О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Политика  20 августа 2008 21:37:39

А якщо завтра війна?

Грузино-Російський конфлікт продемонстрував Україні, що вона має бути обачною і послідовною, зокрема у питаннях оборони власної території. Грузинський «бліцкриг» продемонстрував повну небоєздатність «професійної» армії під командуванням Михайла Саакашвілі.

Як уже стало відомо з інформаційних джерел, грузинська армія була озброєна «до зубів»( із слів російського МЗС), але це їй аж ніяк не допомогло. А чи зможе допомогти вітчизняне озброєння врятувати український народ від іноземної агресії-протягом тижня сперечаються військовослужбовці, політики та українські радикали( представники УНА-УНСО, ВО «Свобода» та ВО «Братство»).

З історії Збройних сил України

 

Після розпаду Радянського Союзу і проголошення в 1991 році незалежності, Україна успадкувала одне з найбільш потужних угрупувань військ у Європі, оснащене ядерною зброєю та в цілому відносно сучасними зразками звичайного озброєння(стрілецької зброї) та військової техніки.

На території України на той час дислокувались: ракетна армія, три загальновійськові та дві танкові армії, один армійський корпус, чотири повітряні армії, окрема армія Протиповітряної оборони, Чорноморський флот. Усього угрупування військ і сил нараховувало біля 780 тисяч чоловік особистого складу, 6,5 тисячі танків, близько 7 тисяч бойових броньованих машин, до 1,5 тисячі бойових літаків, понад 350 кораблів та суден забезпечення, 1272 стратегічних ядерних боєголовок міжконтинентальних балістичних ракет та майже 2,5 одиниці тактичної ядерної зброї.

Розстановка військ на стан 1991 року
Розстановка військ на стан 1991 року

24 серпня 1991 року Верховна Рада України ухвалила рішення про взяття під свою юрисдикцію усіх розташованих на українському терені військових формувань Збройних сил колишнього СРСР, та про створення одного з ключових відомств – Міністерства оборони України.

Ключова постанова Верховної Ради
Ключова постанова Верховної Ради

Сумна правда

 

Якби зазначені вище цифри залишались приблизно на цих позиціях, то будь-яка агресія з боку іншої держави була б не страшна. Але зараз не 91 рік, а вже кінець 2008 року. Україна прямує до створення професійної армії по євроатлантичним стандартам, втрачаючи при цьому бойову міць.

З 1996 року українська армія активно скорочується. Журнал «Кореспондент» навів наступні цифри чисельності української армії: 200 тисяч солдатів, 3,058 танків, 4,290 БТР, 3, 497 гармат, 575 літаків, 182 вертольоти та 15 кораблів.

У «сучасності» вітчизняного озброєння вже ніхто не сумніваються. Більшість техніки є застарілою та непридатною для війни в сучасних умовах ведення бойових операцій: бракує мобільності, бойової потужності, та, як не дивно, економічності. Українська техніка споживає дуже багато палива. Високопоставлені військові нарікають, що держава закуповує дешеву бойову техніку, натомість найсучасніші зразки озброєння імпортує до Таїланду, Об’єднаних Арабських Еміратів (ОАЕ), М’янми, Нігерії та інших.

Скорочення армії
Скорочення армії

Таке непорозуміння виправдовується в Україні тим, що імпортований танк у п’ять разів дорожчий за той, який стоїть на озброєнні. В більшості своїй це танки Т64-БМ «БУЛАТ» та Т-80. Представлені моделі є четвертим покоління бойової техніки, яка була розроблена після Великої Вітчизняної війни з урахуванням досвіду локальних конфліктів 40-50 років. На озброєнні української армії ще стоять танки Т-84 «ОПЛОТ», Т-72, але вони мало відрізняються від попередніх(Т64-БМ «БУЛАТ» та Т-80).

Як показали бойові дії в Південній Осетії, велику роль у веденні бойових дій відіграють авіація та сили протиповітряної оборони. Якщо першим українська армія не може похвалитись, бо на її озброєнні стоять «антикваріат»: літаки МІГ-29, СУ-24М, СУ-27, СУ-24МР та навчально-бойовий літак Л-39, то ракетні комплекси є приводом гордощів міністерства оборони України. На озброєнні сил ПВО стоять зенітно-ракетні комплекси «ТОР», «ОСА»( які влучають у ціль на висоті від 6 до 12 кілометрів), комплекси «БУК-М» (досягають до 14 км), С-200 та С-300 (параметр влучення-22 км). Крім цих ЗРК( зенітно-ракетних комплексів) є ракетні комплекси близької дії: «Тунгуска», «Шилка», «Ігла». Деякі спостерігачі за бойовими діями в Грузії припускають, що російські бойові літаки були збиті саме ЗРК українського виробництва.

С-300
С-300

Слабке місце української оборони-флот. Вже давно майже нічого не залишилось від 350 бойових кораблів та суден забезпечення. Сучасний військо-морський флот налічує близько 25 кораблів, більшість із яких є прикордонно-патрульними(є лише кілька боєздатних одиниць типу «корвет»). У випадку, якщо приморські райони будуть атаковані з води, українській армії немає чого виставити для оборони.

Військові аналітики припускають, що при нападі на територію України потужного ворога, такого як Росія, Україна зможе вести активні бойові дії близько 20 днів. За цей час українська дипломатична машина має врегулювати конфлікт. Не можна покладатись і на резервістів. Для приведення їх у бойову готовність знадобиться 2-3 місяці, а при веденні бойових дій не лише в Криму, а й на усій східній Україні (Донецька, Луганська, Харківська області) , такий час може стати фатальним.

Залишається лише аналізувати та сподіватись на недопущення війни на території України. Цим вже зайнялось міністерство оборони, звернувшись до Президента України з пропозицією збільшити концентрацію військ в Південно-східних регіонах країни, чим «зміцнивши» україно-російський кордон. Українці не на жарт схвильовані поведінкою сусіда.

БУК-М
БУК-М

Вітчизна має бути готова до будь якого розгортання подій. Чи буде це Росія, чи Польща, чи інша країна – Україна має бути готова до захисту своїх економічних, політичних і державних інтересів. Національні інтереси мають захищати не лише дипломати, а й військові, які в сучасному геополітичному світі виступають серйозним аргументом. Але чи скорочення армії за стандартами НАТО є доцільним у даній ситуації-питання досі проблематичне.

Дмитро Раімов

З використанням матеріалів міністерства оборони:mil.gov.ua/

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 5237
delete
Дмитрий Раимов
Дмитрий Раимов, Киев, свободный журналист "ХайВей" 

Теги

Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +0
Всего комментариев: 93, Всего рецензий: 12
Читайте также

У Поклонской заметили Rolex за 152 тысячи грнУ Поклонской заметили Rolex за 152 тысячи грн

Поклонская возглавляет в Думе специальную комиссию, которая контролирует достоверность сведений о доходах и имуществе парламентариев ...

У Канаді спалахнула лісова пожежаУ Канаді спалахнула лісова пожежа

Поки що вогонь не становить небезпеки для жодного населеного пункту.  ...

В детдомах Одесской области живут 800 сирот, которым нужна семьяВ детдомах Одесской области живут 800 сирот, которым нужна семья

Чиновники хотят комплексно решить проблемы детей, лишенных родительской опеки ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

22:52 20/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Тревога есть и по всей видимости не напрасная тревога.
занепокоєння є і буде,поки не буде взятий курс на урегулювання цієї ситуації
23:01 20/08/08
23:55 20/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Военный конфликт на Кавказе преподал миру несколько уроков, и их необходимо усвоить не только Саакашвили , но и всем прочим сторонам. В том числе Москве, и Западу и всему мировому сообществу.
- Если по миру зажигают войны, значит это кому то нужно.
Я считаю. что здесь без режессуры США не обошлось, ибо ни один мировой конфликт без США не обошелся. Это США пытаются доставать из огня войны каштаны, чужими руками, опять же руками Саакашвили. И такой облом, не сложилось. С Москвой лучше не воевать , ни в лоб, ни через кого то.
А как Запад всполошился.
А чего это в Россию примчался президент Франции. И Фрау Меркель тут как тут. Значит они считают в ответе за все, что творится на территории бывшего СССР. Похвально. Так почеиу это России отказано в такой же ответсвенности.

Все теперь должны уразументь. Россия не та развалина страна, которая была сразу после распада СССР.

Лучше все мировые проблемы решать миром. Нет войне.
Олекса Косар Чернигов
Отже в нападі Росії на Грузію Росія анітрохи невинна. Нє віноватая я... Ларисо,я Вас розумію і співчуваю, бо Ваша країна агресор по лікті у крові. Ви й досі пишаєтеся своїм вибором президентів?
00:50 21/08/08
Я уже за свою жизнь столько пережила вождей и президентов.
Не скрою. Наиболее всех мне симпатичен В. Путин.И в России не одна я такая.
Успехов и благополучия .
02:52 21/08/08
Російський менталітет завжди потребував царя-монарха. Все як є-В.Путін абсолютно авторитарний. І послідовника має. Українці ж завжди ненавиділи будь -яку владу і зпоконвіку були при рівності
08:54 21/08/08
Эргус Ростов-на-Дону
От "псевдодемократов" танцующих под западную музыку Россия слава БОгу почти очухалась... А вот в Украине дикие псевдодемократические пляски в самом разгаре... Это сказано не со злорадством= никому ничего хорошего в этом нет. Я за сильную крепкую дружественную братскую России Украину
10:32 21/08/08
Дмитрий, а менталитет поклонников и последователей УНО и УПА не авторитарного ли вождя требует? ‘wow‘ Или может вы не в курсе?
18:23 21/08/08
не ця тема статті. то окремо можно розглядати.я не підтримую ізми.
18:32 21/08/08
я же не про статью, а про ваше замечание, что де россияне склонны к авторитарной власти, а украинцы нет. Вот я и напомнил о "демократизме" самых украинистых украинцев.
19:33 21/08/08
останнє речення я не зрозумів,поясніть будь ласка.
20:42 21/08/08
Последователи УНО считают себя настоящими украинцами в отличие от пресловутой пятой колонны, а они последовательные противники парламентской демократии, и объединяет их с грузинскими демократами, которым они так хотят помочь, неприязнь к России.
22:39 21/08/08
00:45 21/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Олекса Косар Чернигов
Автор не згадав, що кріпівденного та східних напрямків є ще і північний -- зі сторони Брянська на Чернігів... Майже з усіх сторін.
там чорнобильчька зона і густі ліси-невигідний напрямок. Вони упруться в оборону Києва-а тут найкращі війська
08:57 21/08/08
05:13 21/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
lavra Киев
Стаття є цікавою і актуальною.
Комусь вигідна була позиція ,щоб роззброїти Україну. Хтось добре подумав.
А що політики?Чи думали? А тепер Голгота.
Дякую! ВОни йдуть по доброму шляху-маленька але боєздатна, але в даний момент це аж ніяк, бо ми стоямо на перехідному періоді.
08:58 21/08/08
10:12 21/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Українці не на жарт схвильовані поведінкою сусіда. ‘best‘
10:32 21/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Леся Киев
Ще один момент: саме в Україні у разі збройного конфлікту виникає загроза громадянської війни, білша загроза, ніж у Грузії чи будь-де. Суспільство розділене у своїх поглядах, більш того, більшість надають перевагу піти "під сусіда", чи не дуже сусіда, аніж об"єднатися на захист ВЛАСНОЇ держави.
я не погоджуюсь з гром.війною.нація, скоріш за все,після перших жертв, об"єднається.
16:34 21/08/08
10:37 21/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Эргус Ростов-на-Дону
На УКраине идет откровенная спекуляция на разговорах и рассуждениях о грядущей войне. Нетрудно понять кому выгодны спекуляции на тему внешней угрозы и внешнего врага.
Леся Киев
і не тільки в Україні. Схоже на таку собі політтехнологію залякування світу початком світової війни, провокування до паніки і нездатності мислити з метою перерозподілу $бабла$. ‘dknown‘ ну це, якщо глобально ‘dknown‘
10:43 21/08/08
Эргус
это так, там где власть слаба, когда она не пользуется популярностью у своего народа, когда грядут серьезные экономические проблемы - самый простой способ удержаться у власти придумать внешнюю угрозу
10:51 21/08/08
це радянський міф, я з вами не погоджуюсь .при демократії( представницькій) це неможливо, бо різні представники представляють різні інтереси і в них різні вороги,у тому числі і в середині країни
16:28 21/08/08
Дмитре
Те що ви кажете - казки. Припудрювання мізків масам.
В них один інтерес - збагачуватися.
На жаль Ергус правий. ‘dknown‘
Це аксіома - знаходити зовнішню загрозу щоб відвернути увагу від економічних проблем, світових економічних проблем, та ще і створених штучно, як колись голодомор 30 років минулого століття, тільки тепер вже не в одній країні, а в світовому масштабі. ‘dknown‘
09:54 26/08/08
хм...теорія великої змови?
16:29 21/08/08
Не теорія Дмитре, а реальна загроза. ‘best‘
09:54 26/08/08
12:26 21/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
12:51 21/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Ідея статті хороша, але дані застарілі, крім ЗРК в України є досить багато потенціалу, це танки, по яким ви навели застарілу інформацію, та нові БМП-3.Щодо 20 днів те занижена цифра, рекомендую всім почитати статтю про ймовірний напад Росії на Україну на Обкомі. Там писав кадровий воєнний і стратег - висновок з тієї статті. Росія захлинеться і вступить в затяжну війну за прикордонні території іне зможе просунутися в глиб країни. Російська армія не забувайте те ж не сучасна, там від совка ще більше залишилося ніж у нас, і дії в Грузії її армії підтверджують це. Просто грузинські генерали запанікували, а могли б дати дуже сильну відсіч ворогові своєю мобільною сучасною армією.

Читайте тут: http://obkom.net.ua/articles/2008-08/20.1224.shtml
БМП-3 не стоять на озброєнні української армії за даними міноборони. я не знаю, що це за кадровик, але міністри і начальник генштабу знають краще
16:33 21/08/08
Дали б відсіч і спровокувалиб на повне знищення Грузії.Комусь ой як хотілоб ся такого сценарію. Добре що грузини не дурні. Окупант рано чи пізно піде, а народити і виростити нове покоління...це не тарілку українського борщу зїсти. ‘dknown‘
09:57 26/08/08
13:35 21/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
18:39 21/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
ternopolyanin Тернополь
03:11 28/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Якби зазначені вище цифри залишались приблизно на цих позиціях, то будь-яка агресія з боку іншої держави була б не страшна. Але зараз не 91 рік, а вже кінець 2008 року. Україна прямує до створення професійної армії по євроатлантичним стандартам, втрачаючи при цьому бойову міць.

Це дуже наївне твердження. Набіса Україні була б така армія, на яку мала б працювати уся країна?! І так тих "божих бичків" мусимо утримувати на їхніх чималих пенсіях, які не зрівняти з пенсіями цивільних українців.

Комментарии

глядач Одесса
З таким відношенням до ЗС України ніхто й воювати не буде.Хіба що міліція, буде розганяти ворога як бабусь.Україна поліцейська держава.Кількість всіх МВД в два рази більша ЗС України.Тож якого ворога ми боїмося - виходить внутрішнього, тобто свого народу.Отож бо й робіть висновки.Служіння в ЗС це загублені роки, тому й відкупляються всі, а хто не може то відбуває.Вождям достатньо й ,,потішних,,військ на які ще хватає військови[ коштів.Сумна правда.Я вже не чіпаю моральний стан та патріотизм який тільки в гаслах. ‘read‘
21:56 20/08/08
прошу не плутати дільничих і внутрішні війська. у військових інша тактика, їм не потрібні слідчі і так далі(загалом).
МОУ(мін.оборони України) недофінансовується рівно в два рази. зараз фінансування -це 1 відсоток від ВВП.
Україна не поліцейська держава)у нас і МВС недофінансовується)
22:10 20/08/08
глядач Одесса
Згоден в цьому.От так фінансуються, тобто підвищують обороноздатність.А порівняйте кількість особового складу всіх МВС та ЗС україни.Тож яке відношення?Плакати захочеться. ‘read‘
22:21 20/08/08
при війні воюватимуть усі. і в синій уніформі і зеленій. щодо сухопутних військ,то з регулярними військами не дуже,але є спецпідрозділи і підрозділи швидкого реагування. їх постійно і тренують.
22:37 20/08/08
глядач Одесса
Будуть.Але при такій обороноздатності - це буде гарматне мясо що є злочинними діями наших керманичів. ‘read‘
22:43 20/08/08
обороноздатність низька,але є. Але ми так будем розбазарюємо все майно,у тому числі і армійське. Військові зазаначають, що на складах є техніка і зброя, яка законсервована і готова до бою.
23:00 20/08/08
глядач Одесса
Все устаріле.Головне люди.А військова людина з відношенням ло неї- ні ким ,та ні чим, не захищена.Повинні змінитися відносити держави та суспільства до ЗС.Але це велике питання, головне, що обороноздатність в Україні нижче ,,плінтуса,,,дякувати нашим президентам, премьєрам та міністрам. ‘read‘
23:10 20/08/08
усім і зразу. ні, армія ще є. і досить сильна.але чи більше 20 днів протримаються? радикали уже скоро , з такими теми, почнуть формувати свої партизанські загони
23:19 20/08/08
глядач Одесса
Є.Гарматне мясо.А проти кого Ви уявляєте?Росії-ні. ‘read‘
23:27 20/08/08
проти неї не гарматне. в статті написано-вони досить добре озброєні. по посиланню на мін оборони можна знайти види озброєнь
23:29 20/08/08
глядач Одесса
Кому Ви вірете .... кажуть бо ще служать або дослужують.(прислужують)Порахуйте співвідношення.А мертве озброєння --хіба що на металолом ‘read‘
23:44 20/08/08
ознайомтесь з статистикою. служать. і дослужують. але ж і в бій можуть. є боєздатні підрозділи і розумні командири
23:47 20/08/08
глядач Одесса
Співідношення річ вперта. ‘read‘
23:55 20/08/08
треба враховувати ще фактори
08:56 21/08/08
глядач Одесса
А це які?Ризику що невдача, то всі 100 пр. ‘read‘
09:25 21/08/08
по-перше,це озброєння. у міліції немає танків і літаків
09:33 21/08/08
глядач Одесса
Шанавний Дмиткре, я вже писав чого боїться нинішня влада.Тож запитання до неї.До речі, 20 днів, я так думаю, це щоб вспіти відправити своїх домочадців до Карибів чи Кайманів владу держащих? ‘read‘
09:41 21/08/08
ви знов не так зрозуміли.це для дипломатичних переговорів
16:31 21/08/08
глядач Одесса
Та розумію я .Що вже й юмор заборонений?Один філософ(маккіавелі)говорив що війну починаєш по своїй волі а кінчаєш по другій. ‘read‘
17:45 21/08/08
дивлячись який державець.
17:46 21/08/08
глядач Одесса
‘dknown‘ ‘read‘
18:01 21/08/08
Дмитрий,вы провокатор. Пытаетесь войну разжечь с Россией. Не выйдет. И у Ющенко ничего не получится. Народ не даст.
13:40 22/08/08
а ви не читаєте матеріал. прочитайте.
17:44 22/08/08
Гiсть
R U S S I A -РАША

Перечитывал в очередной раз Библию - Ветхий Завет, кладезь мудрости. Ветхий Завет создавался примерно 2500 лет назад мудрецами-теологами в Вавилоне. И была на севере от него, когда- то столица империи город Ниневия, могущественного царства, которое безжалостно захватывало и уничтожало соседние государства и народы. Граждане гордились, что они живут в самой сильной стране и презирали слабых. соседей. Царей покоренных народов, голодных, в цепях, они заставляли выкапывать кости предков их, и толочь в ступе на радость победителей. Эту страну мы знаем из истории, как Ассирия, но примерно три тысячи лет назад они сами и окружающие ее порабощенные, ненавидящие ее народы называли несколько иначе. В один прекрасный день угнетенные народы объединились и скопом набросились на это царство и месть их, как пишется в Ветхом Завете, была страшной. Это проклятое место обнаружено недавно, как куча мусора по которому бродят шакалы и ползают скорпионы. Называется оно холм Куюнжик, в северном Ираке. И мне открылось таинство, которыми богата Библия Страну эту зловещую в древности называли так, более точно в английской транскрипции – AISSUR….А теперь прочтите зеркально, справа налево. Да, это RUSSIA, проклятие тысячелетий!
Мне стало страшно от этого открытия, как зловеще схожи те же кровавые разбои соседей, захваты земель, постоянные геноциды – голодоморы тех, кто сопротивлялся насилию и попранию человеческого достоинства. Московское царство взяло себе это имя неспроста, и его ждет тот же роковой, страшный конец. Люди, прошу Вас, покайтесь, может еще не поздно. Ваши нынешние вожди и всецело поддерживающая их "православная церковь" продолжают этот кровавый путь, приближая неотвратимое господнее и человеческое наказание.
19:23 23/08/08
як би не осуджували грузини Мішу( так вони називають Михайла Саакашвілі), вся нація об"єдналась вз єдиною метою. Якщо колись росія почне бомбардування,чи інший ворог, народ об"єднається. Не думаю, що схід і південь,коли на них посиплються бомби,підуть до Росії
22:59 20/08/08
в Горі росія теж бомбила тільки по базам військ! в Цхінвалі теж!
реалістом тут бути не можна, бо історія нереальна, а лише уявна. я стою на тому, що нація об"єднається. і друге-досить дипломатичних речагів впливу, щоб зупинити ворога.
Для росії-перекрити трубопровід.
23:21 20/08/08
Грузине не вірять пропаганді. ПОїдьте туди-попитайте. ВОни осуджують Саакашвілі,але об"єднались, бо земля грузинська і ворог іде
08:56 21/08/08
Іван Волков
Я перший стрілятиму в спину помаранчевим ідіотам ‘fuuu‘
10:36 30/08/08
OCTPOB
Боюсь, не сильно ошибусь, если предположу: "Іван Волков" - как раз из тех, кто истово осуждает бойцов УПА за то, что они "стреляли в спину" солдатам Совейской армии... ‘dknown‘
22:44 21/09/08
OCTPOB
Цитата:
Так что..... есть о чем думать. При успешном наступлении меногие начнут стрелять армии в спину.

Товарищ Камшилин! (Очень хочется Вас после подробного знакомства с Вашими публикациями так назвать - ибо мировоззрение у Вас по многим признакам коммунистическое...) Вы немножко непонятно высказались о том, кто кому и при чьём наступлении будет стрелять в спину. И непонятно Ваше отношение к данному факту. Объяснитесь, пожалуйста.
23:23 20/09/08
Дуже застарілий матеріал і мало аналітики. Але в основному все правда. Україна не готова дати відсіч навіть невеликому агресору. Умовно навіть Румунії, а про такого агресора як Росія і говорити не приходиться. Без НАТО ми Росії програємо війну в 10 днів, хоча звісно при цьому Росія втратить близько 80 відсотків авіації і близько 50 відсотків бронетехніки, що були б задіяні у війні з Україною, але при військовому потенціалі росії ці втрати вона також швидко і відновить. А нам залишиться тільки партизанська війна на заході і півночі та надія на світове співтовариство. Але тоді вже точно Україна буде тільки на правому березі Дніпра і без півдня і центру Одеської області. ‘dknown‘
09:29 21/08/08
глядач Одесса
Цілком згоден.Ще б додав, нам потрібний найшвидший перехід до проф.армії. ‘read‘
09:36 21/08/08
Україна може дати відсіч війська Румінії, Польщі наприклад. Уних немає "градів", мотужних ЗРК і так далі. наша армія чисельніша і потужніша. Ракет і боєзапасів більше, тому попередньо,як називати матеріал старим і робити висновки-ознайомтесь з темою.
09:39 21/08/08
А ображатися не треба. А треба працювати коли такий серйозний тематик піднімається. ‘dknown‘
10:12 21/08/08
ви отримали обгрунтовану відповідь.
16:30 21/08/08
А ви знаєте скільки буває грунтів і яких, а ваша відповідь на піску побудована, ніби і конкретно та вітерець правди подує і...немає її. ‘smile‘
16:36 21/08/08
я вам привів аргумент, що українська армія має краще озброєння і при спланованій операції Нато не встигне допомогти.
16:37 21/08/08
Ні ви все таки не військовий оглядач, бо відкидаєте військову і старатегічну розвідки з процесу. Невже ви думаєте що можна сховати підготовку військ до операції? та події в Грузії і осетії і були опередженням вводу передових частин російської армії в Осетію. І реакція непередбачувана виникла з агресією Росії тому, що замість вводу тільки авангарду по спецплану спрацював впецпакет на випадок нападу, а це вже розгортання всієї армії, а розгорнути армію тільки в Осетії було неможливо ось і вийшла вона аж під Поті,Зугдіді і Горі, бо мало простору в Грузії для такого маневру. Це вам не рівнинна країна де армію можна в полі розвернути, а тут тільки по долинамвузеньким біля рік і по дорогам. Ось так то. Так що НАТО, коли Україна стане його членом встигне не тільки зреагувати а і нанести опереджувальний удар.
16:50 21/08/08
колективна безпека поки лише на папері.
16:54 21/08/08
Після цих подій процес прискориться і буде на ділі Україна в НАТО. ‘smile‘
09:57 22/08/08
Добромир с. Татарів Яремчанської міської ради
Не дуже вже НАТО побіжить за нас воювати. Ви, якби були в НАТО дуже б побігли воювати за Бельгію, наприклад. І ні до чого там ті договори міжнародні.
20:13 22/08/08
якраз про це зараз я і роздумую.чи може весь світ воювати проти Росії(для прикладу),якщо вона нападе на Україну,навіть якщо остання буде у НАТО. Дипломатією так,а от армією...
20:19 22/08/08
Це буде початком світової війни і кінцем світової цивілізації. Не думаю що навіть Росія така дурна щоб на Україну нападати. В неї є інші можливості - ініціювати в Україні громадянську війну. Бажаючих вбивати один одного більш ніж достатньо. А ось тут і має спрацювати самозбереження. Розділ України на Європейську і Азійську єдиний вихід з цього віртуального,поки що, пекла. ‘best‘
09:42 26/08/08
К. Юрченко Одесса
На сколько лет тянет подсказать? ‘wink‘
02:31 28/08/08
Те що має бути, того не уникнути. Це стосується і вашого і мого коментаря. У цьому світі все можливо. ‘dknown‘ ‘smile‘
10:16 28/08/08
Добромире.
Я з вами згоден. Але віддавши ядерну зброю(парасольку) така є тільки в НАТО і США, до США далеко - НАТО ближче.Але хто зна...Можливо нам би ліпше штатом США стати ніж штатом ЄС.
Але тільки не Росії...Вони показалися за 45 років панування на Закарпатті на що здатні. А культура їхня - це культура печерного медведя. ‘dknown‘
09:39 26/08/08
К. Юрченко Одесса
Дима это все так. Но на бумаге.

В Реальности у нас точно и наверняка поедет та техника. которую видели на параде. За остальную - поручится нельзя.
Что-то поедет. что-то нет.


Будте реалистом.
02:29 28/08/08
Румунія і Польща уже в НАТО, а тому самостійно воювати хз Україною не будуть. ‘smile‘
02:55 28/08/08
‘best‘ і в складі НАТО. ‘smile‘
10:11 21/08/08
глядач Одесса
ЗА! ‘read‘
10:14 21/08/08
Леся Киев
не за. он швейцарія типа нейтральна, нипа не в нато, ніхто їх не чіпає, а по горах "підпільні кулемети" ховає - так, про всяк випадок. отакий варіант мені подобається. ‘cool‘
10:35 21/08/08
Для того щоб бути Швейцарією і мати її нейтралітет треба її багатовікову долю пережити. А Швейцарія колись стільки разів дробилася і знову возєднувалася...Так що колись може і Україна буде нейтральною і її ніхто не буде чіпати із-за поваги до неї і її нації. ‘smile‘
11:13 21/08/08
Леся Киев
оооооооооооо! а Україна скільки разів розділялася!
Справді, треба жити по-людськи, бо повага до нації - дійсно велика штука. Он Австрія теж не в нато, і кулеметів по горах нема, пасуть собі корівок в Альпах, жують мілку, не хуліганять - ніхто їх і не чіпа. ‘cool‘
11:22 21/08/08
бо Австрія має нормальних сусідів.
16:27 21/08/08
Ну це ви просто в точку. ‘best‘ ‘bravo‘ Що не скажеш про нашого ненормального північного сусіда. ‘dknown‘
16:38 21/08/08
Так, так. ‘dknown‘
09:58 22/08/08
Нас в Закарпатті також ніхто не чіпа, бо в горах, а Україна на рівнині та ще і з найдорожчими в світі чорноземами, кожному хочеться ласий шмат урвати. ‘dknown‘
16:37 21/08/08
Закарпаття теж має довгу воєнну історію
16:45 21/08/08
Ні Дмитре. Воєнних історій на щастя Закарпаття не має. Майже всі війни тільки доткалися до нашої землі, але великої шкоди їй не завдали. Ось взяти хоча б кладовище воїнів РА у ДСВ. так тих хто там похоронений - тих хто загинув на території Закарпаття не більше 10 відсотків, а інші загинули в Польші, Словаччині і навіть Мадярщині і тільки були перевезені і поховані на ужгородському кладовищі. А в інших містах і того менше поховано - в основному в райцентрах, і то більшість з них ті що вже після війни загинули. На всьому Закарпатті таких похованих не більше 2000-3000 радянських солдат. Зрівняйте з іншими регіонами. ‘dknown‘
10:03 22/08/08
візьміть і почитайте історію Закарпаття. Бойові дії у рокі 1 та 2 світових воєн
17:46 22/08/08
не знаю яких ви радянських істориків читали, але Закарпаття - "лінію Арпада" руйнували не гарматні снаряди і авіабомби, а заряди тротилу в же в радянські часи, бо Закарпаття обійшли з півночі і півдня. Боїв не було жодних крім невеликого бою за Чоп, що трисав один день дві години та інший день ще дві години. А в Ужгороді та Мукачеві від повеней останніх років було зруйновано більше будинків ніж в усі світові війни і локальні війни минулого разом взяті. ‘dknown‘
09:47 26/08/08
Добромир с. Татарів Яремчанської міської ради
Я теж за дозвіл носіння вогнепальної зброї. Моя б воля купив би собі снайперську гвинтівку, так для спокою, і декілька автоматів. Якби кожен мав вдома зброю і вмів нею добре користуватися, то чим не маленька армія в кожному селі і місті. Тоді тільки зібрати всіх, трохи підучити колективним діям, і можна воювати. І курси організувати платні, щоб воєнні вчили користуватися зброєю. І армії гроші і люди навчені.
20:18 22/08/08
якби мали зброю ,мали б анархію.а так ми патимо гроші(податки) за те, щоб нас охороняла Держава.
20:21 22/08/08
Добромир с. Татарів Яремчанської міської ради
Біда в тому, що "наша міліція нас не (!!!) береже". А щодо анархії, то може б і була. Але швидко б пройшла, потім був би спокій. І, крім цього, майже кожен бандюк має зброю. і без дозволів. От прийде таких до мене, а я що? З голими руками. І ніяка держава мені тут не допоможе.
20:26 22/08/08
бандюк бандюком,але ми з вами культурні люди. З міліцією згоден, але є гарні, вправні і професійні міліціонери.
Щодо зброї, то не було б тоді держави при анархії, бо теорія анархізму відкидає будь-яку державу. Доречі, комунізм в ідеалі теж.
20:40 22/08/08
Добромир с. Татарів Яремчанської міської ради
Щодо професійної армії. Дивився недавно якусь передачу про німецьку армію. Так от, у них хоч і є професійна армія, всеодно кожен юнак на 9 місяців призивається до армії. Я думаю, в нас повинно бути так само. А справді якщо війна, то не кожен (та взагалі мізер з сучасної молоді) не буде знати з котрої сторони автомат стріляє. І хто тоді піде в армію? Всі кричать, що потрібна професійна армія. Так потрібна, але на додачу до призовників.
20:11 22/08/08
випускникам ВНЗ треба дати обов"язкову офіцерську підготовку,а всім іншим- призвати на 6-9 місяців.
20:20 22/08/08
глядач Одесса
Цілком з Вами згоден Добромире.Але кістяк основний повинен бути професійним в повному значенні цього слова. Бо самі знаєте даже за один рік дійсного військового не зробиш. ‘read‘
21:06 22/08/08
Україна може дати відсіч війська Румінії, Польщі наприклад. Уних немає "градів", мотужних ЗРК і так далі. наша армія чисельніша і потужніша. Ракет і боєзапасів більше, тому попередньо,як називати матеріал старим і робити висновки-ознайомтесь з темою.
09:39 21/08/08
глядач Одесса
Незабувайте що названі країни находяться в коаліції НАТО.Їм не потрібно держати безглуздо велику кількість військ.В купі вони можуть дати відсіч будь кому тій же самій Росії.Отож це ми такі ,,вумні,,що впераємося до колективного захисту.А держати на складах озброення витрачаючи кошти на утримання,,гігантів,,марна річ.Стаття Ваша піднімає болісну тему.Але якщо Бог розому деяким не дав то це вже діагноз.До речі армія що воювала в конфлікті спочатку була з двох бригад та 7 с-в Грузії з Росії 58 армія з приданням авіації.Оце таке співвідношення. ‘read‘
10:00 21/08/08
‘best‘ Ось тому я і кажу, що Україна без НАТО рано чи пізно залишиться без південних і лівобережних територій. ‘dknown‘
10:10 21/08/08
глядач Одесса
Тож цього й прагне 5-та колона свідомо чи не свідомо на вгоду Росії. ‘read‘
10:17 21/08/08
Безперечно свідомо, та ще і не безплатно. ‘dknown‘ ‘best‘
10:22 21/08/08
я сумніваюсь у над безпеці НАТО. договор-договорм, але чи піде член країна НАТО на агресора, якщо цей агресор її стратегічний партнер?
16:31 21/08/08
глядач Одесса
Це Ви натякаєте Турція-Греція?То вже краще такий догові чим ніякий(вести великі затрати на ЗС)чи знову бути в старій гоп.кампанії.До речі саме НАТО вже зовсі не те. ‘read‘
17:22 21/08/08
що ви маєте на увазі?
17:27 21/08/08
глядач Одесса
Про Ваші вагання.Що краще бути членом в НАТО. ‘read‘
17:47 21/08/08
я не підтримую сліпо нічого, краще детально рьозібратись
18:01 21/08/08
глядач Одесса
Розбирайтесь.Бо я вже розібрався ще після Тузли. ‘read‘
18:05 21/08/08
я в цілому підтримую НАТО,але для остаточного твердження треба більше дізнатись
18:08 21/08/08
глядач Одесса
Хто хоче шукати той знайде.Тай по ТВ непогана передача про НАТО для обивателя.А в цілому як підводному човні нема куди дітись в цьому світі. ‘read‘
18:20 21/08/08
А мені від такого монстра - Медведедракона страшно стає.Не за себе, я до цього часу не доживу, за нащадків. ‘wow‘
10:06 22/08/08
Можливо? Але ця орда не Золота - Срібна. Навіть медалі "золоті" в Пекіні з срібла зроблені. На 150г загальної ваги менше 10г золота, це еавіть не одна десята. ‘dknown‘
09:34 26/08/08
Я і не кажу що він столітньої давності, але і не останні дані. Це десь цифри пятирічної давності, а в наш час цифри річної давності вже є застарілими. ‘dknown‘
10:09 21/08/08
Шурик
Меньше слушайте дебилов "из представники УНА-УНСО, ВО "Свобода" та ВО "Братство"". Войной это быть не может, просто унечтожение бандитов.
10:18 30/08/08
В продовження рецензії моєї:

Да, наша армия уступает российской в количестве и мощи. Но это совсем не означает, что российская армия превосходит в качестве. Нынешняя российская армия – это та же "модернизированная" советская боевая техника 30-летней давности, это те же принципы и методы ведения войны, что и в нашей собственной армии (ибо обе вышли из "советской шинели").

И не надо панически, как это делают "шибко разбирающиеся" в современных военных реалиях отечественные борзописцы, писать о полном распаде и коллапсе ВСУ в сравнении с "российской военной машиной". Которая, откровенно говоря, работает сегодня не лучше украинской.

И не надо стращать суперсовременными самолетами, танками и другими военными игрушками, якобы массово принятыми на вооружение кремлевской военщиной, - на самом деле их количество во всей российской армии исчисляется единицами.

http://obkom.net.ua/articles/2008-08/20.1224.shtml Професійний аналіз кадрового військогово.

Так що не треба підаватися паніці і розвивати у себе комплекс неповноцінності чи слабкості - якщо Росія попре то дуже сильно захлинеться.
12:54 21/08/08
паніку вигадали ви,не треба підмінювати поняття. Якщо заговорили про Росію-то кількістю можна задавити будь-кого
16:26 21/08/08
Але тоді Китай швидко задавить Росію ‘dknown‘ ‘smile‘
16:39 21/08/08
Гiсть
СТЕПАН
Хлопці, не рвіть кіньми! Україні потрібно зараз триматись Росії...
Дайте пожить ще хоч дітям і внукам...!
11:07 30/08/08
Китай це взагалі новий блок...цікаво спостерігати
16:46 21/08/08
Добромир с. Татарів Яремчанської міської ради
Якось новою Золотою ордою попахує
20:21 22/08/08

Live

1 час. назад

Зурла Лоци комментирует материал Зірка

2 час. назад

Елена Итальева комментирует материал Давно такого не було

2 час. назад

Елена Итальева комментирует материал Давно такого не було

2 час. назад

Елена Итальева комментирует материал Давно такого не було

2 час. назад

Елена Итальева комментирует материал Давно такого не було

2 час. назад

Елена Итальева комментирует материал Давно такого не було

2 час. назад

Елена Итальева комментирует материал Давно такого не було

2 час. назад

yarina рекомендует материал Давно такого не було

2 час. назад

Елена Итальева комментирует материал Давно такого не було

2 час. назад

Елена Итальева комментирует материал Давно такого не було

2 час. назад

yarina рекомендует материал Чи є прізвище в англійської королеви?

2 час. назад

Елена Итальева рекомендует материал Давно такого не було

3 час. назад

yarina рекомендует материал Пані Осінь

3 час. назад

yarina пишет рецензию на публикацию Подружка Влади Литовченко очолить Нацмузей у Пирогові?

3 час. назад

yarina рекомендует материал Я днів старих творив запас...

4 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Портнов и ссакашвили; РФ и Лугандоны подкоп под... Президента!

5 час. назад

Максим Донбасенко комментирует материал Портнов и ссакашвили; РФ и Лугандоны подкоп под... Президента!

5 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Портнов и ссакашвили; РФ и Лугандоны подкоп под... Президента!

6 час. назад

Володимир Олівець комментирует материал Зірка

6 час. назад

Володимир Олівець комментирует материал Червоно-чорне

6 час. назад

Максим Донбасенко комментирует материал Портнов и ссакашвили; РФ и Лугандоны подкоп под... Президента!

6 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Портнов и ссакашвили; РФ и Лугандоны подкоп под... Президента!

7 час. назад

Максим Донбасенко комментирует материал Портнов и ссакашвили; РФ и Лугандоны подкоп под... Президента!