О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Политика  17 августа 2008 14:12:01

Автор: Прохожий

.........................................

  

 

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 4660
Отредактировано: 13-07-2011 [20:14]
delete
Прохожий
Прохожий, Киев, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +14
Всего комментариев: 58, Всего рецензий: 16
Читайте также

Капіталізація Microsoft перевищила $600 млрд вперше за 17 роківКапіталізація Microsoft перевищила $600 млрд вперше за 17 років

Востаннє американська компанія оцінювалася ринком у таку суму 3 січня 2000 року. ...

Рух транспорту в центрі Києва частково відновлений, - КрищенкоРух транспорту в центрі Києва частково відновлений, - Крищенко

Рух транспорту в районі Верховної Ради в центрі Києва частково відновлений. Про це повідомив начальник Головного управління Національної поліції у міс ...

Он не принадлежал Иисусу. Кака, каким его надо запомнитьОн не принадлежал Иисусу. Кака, каким его надо запомнить

Алексей Логинов – о легенде «Милана». ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

14:40 17/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Неужели еще всем не видно как власть каждім шагом приближает страну к конфликту????
Прохожий Киев
"Остаётся ждать и надеятся, что "маленькие украинцы" и "маленькие грузины" возмутятся, наконец, безразличным к ним отношением со стороны "вождей"." (С)
14:50 17/08/08
Да они и так возмущается, но Саака их - водеметами, а у нас просто внимания не обращают.
18:43 17/08/08
Неужели ещё всем не видно, как власть РФ каждым шагом ускоряет историческую традицию конца империй? "Мишутка" любит чужие территории.‘smile‘
21:13 17/08/08
Прохожий Киев
"Всем" не видно. По-английски понимаете отчасти? Вот отрывок из "Вusiness week" OCTOBER 27, 2003 :Цитата:
The BRICs Are Coming--Fast
A Goldman economist talks about rapid growth in Brazil, Russia, India, and China

In less than 40 years, China is likely to surpass the U.S. as the world‘s largest economy and, together with Brazil, Russia, and India -- a.k.a. the BRICs -- will overshadow the economic might of the seven leading industrialized nations of today. So says a Goldman, Sachs & Co. report on these largest emerging economies released on Oct. 1
http://www.businessweek.com/magazine/content/03_43/b3855187_mz035.htm Этим прогнозом невиданного роста экономик стран БРИК уже пять лет пользуются инвесторы, потому что Голдмэн Сакс один из самых уважаемых банков с лучшей аналитической службой.
02:53 18/08/08
14:51 17/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Эргус Ростов-на-Дону
Очень разумный анализ текущего состояния. Нет у Украины большего врага, чем нынешняя власть...
Прохожий Киев
Спасибо. Я бы ещё добавил - и заблуждения народа, не созревшего для гражданского общества, не умеющего постоять за свои права.
15:06 17/08/08
Эргус Ростов-на-Дону
народу, как правило, нужны вожди....
15:51 17/08/08
Прохожий Киев
Но, он должен при выборе пользоваться разумом, а не эмоциями...
16:04 17/08/08
Эргус Ростов-на-Дону
не знаю конечно детально ситуацию.а есть из кого выбирать?
16:17 17/08/08
Прохожий Киев
А Вы не поняли, что я пессимист? Вопрос не по адресу, пардон.
16:20 17/08/08
Тетяна Крупа Харьков
И, что самое противное, даже не желающие учиться стоять за свои права... ‘sad‘
17:52 17/08/08
16:50 17/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Трезвый взгляд на политическую обстановку! Тем, кто сгущает тучи над отношениями России и Украины пора бы подумать о своих родных и близких, которых благодаря их же провокациям будут кромсать на куски факторы войны!
Прохожий Киев
Благодарю за поддержку моего мнения, вы же помните, возможно - "трезвость и бдительность - всё таки лучше!"
02:57 18/08/08
19:12 17/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Президент, не исполняющий волю народа, а самостоятельно расставляющий приоритеты – диктатор! Такие правители нужны, лишь тогда, когда диктатура приводит к процветанию народного благосостояния и не несёт за собой тяжёлых последствий!
Прохожий Киев
Совершенно согласен. Если человек знает - КАК добиться успеха державы, и ДОСТИГАЕТ ЕГО, ему можно простить некоторое ущемление гражданских свобод (Рузвельт, Де Голль), но, когда с умным видом творят что попало, остаётся только удивляться долготерпению народному.
03:04 18/08/08
19:21 17/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Весьма разумно!
Прохожий Киев
Спасибо! Тронут...
03:05 18/08/08
19:45 17/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Умная взвешенная работа талантиового журналиста.

В Крыму совместно строят благополучие и украинцы, и русские... А это главное.
Прохожий Киев
Я уже Вам говорил, что прожил в России долгое время, в Украине поселился ещё до перестройки, пришлось побывать во многих концах Союза - НИГДЕ украинцы не были для русских людьми второго сорта, да что там говорить, разве в Ростовской области, хорошо знакомой и Вам, и мне, кто-нибудь дискриминировался по национальному признаку из братьев-славян? Поэтому больно видеть, как в настоящее время вбивается клин между народами, вспоминаются старые обиды, устраиваются пляски на костях...
03:19 18/08/08
Влад Брова Черкассы
Ви або наївний , або ворог! Скоріше друге.
1. Якщо "ніде українці не є "другим сортом" для таких як ви, то чому значна частина т.з. українських громадян навіть не вважає за потрібне вивчити (не те що розмовляти!) українську державну мову.
2. Ви давно не були в Криму, на Донеччині, або в тій ж Росії. Ви не скажите мені і всім як на території України, кацапське хамло (доросл!) з і зневажною посмішкою показує пальцем показує пальцем на маленьку дитину що розмовляє українською мовою. Це було два тижні назад. І дитина ця - моя дочка. ... Довелося пояснити дитині хто є хто, а заодне і тим "сміхунам"! Повірте їм ця відпустка НЕ СПОДОБАЛАСЯ. І так буде з усіма "вєлікоросскими" "говорунами".... Так що пане "ПРОХОЖИЙ", ПРОХОДЬТЕ!
Ваші "кремлівські вуха" стирчать навіть з монітора, коли читаєш ваші "нариси"....
10:42 19/08/08
Прохожий Киев
Пояснити Вам все дуже легко - за що Ви боролись, на те і напоролись. Що Ви мені зараз розповідаєте про кпини над Вашою донькою (за це сумую разом з Вами), коли мені, наприклад, ще в 90-му році зайди з Западенщини пояснювали, що я, особисто, та й решта "східняків" - це не українці, а "малороси", а українці - це саме вони, галичане! Якщо Ви себе зараховуєте саме до таких "українців", це Ваша особиста справа. Мені з ними в одній країні тісно, бо намагаються зайняти більше місця, ніж їм належить. Обирайте, якщо олія у голові має місце - або для Вас ворог усякий, хто не підтримує галицьку експансію, або в собі розберіться, перше ніж кидатися звинуваченнями на будь чию адресу. Пишу з поваги до людини, з якою ще не перетинався, але, з огляду на Вашу аватарку, розумію, що звертаюсь у нікуди...
18:34 19/08/08
Влад Брова Черкассы
Мої аватари - це прояв конкретного емоційного настрою під час дисуксії. Розчарую вас але маю відношення не до УНСО а більш "толєрантної" партії - Української народної Юрія Костенка. Проте інколи, а останнім часом аж занадто часто, стикаюся з такими "дискутантами", що політкоректністю у спілкуванні з ними і не тхне. Тож і використовую ЯСКРАВІ ОБРАЗИ щоб краще розуміли ситуацію! А аватарки є і інші
21:59 19/08/08
19:54 17/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Никто в этом мире не поставит Россию на колени!
Прохожий Киев
Да вот желающие, к сожалению, не переводятся...
03:20 18/08/08
Если просмотреть историю, то и библиотеки не хватит на желающих. С Россией надо дружить. Впрочем, это моё мнение. ‘smile‘
08:52 18/08/08
Будуть стоячи...
04:05 18/08/08
Валентин, вас не понял? ‘dknown‘
08:53 18/08/08
Та ви там щось про пози говорили...
09:25 18/08/08
Вы имеете в виду "Россию на колени" - это не мой термин, читайте выше, просто я немного стараюсь здраво рассуждать, а болтать о том, что кто-то кого-то будет ставить на колени - это бред. Я думаю Вы и сами это прекрасно понимаете. Мы с Вами взрослые люди, и давайте вести диалог на уважении тех догм, которыми каждый из нас напичкан. Если Вы считаете, что этот плюгавый колобок, постоянно жующий жвачку очкарик, норма, тогда увольте. Я этим детством не занимаюсь.
12:35 18/08/08
Цитата:
Сергей Маслюк, 19:54 17/08/2008
Журналістська майстерність
Мова і стиль
Форма подачі
Загальне враження

Никто в этом мире не поставит Россию на колени!

Цитата:
Если Вы считаете, что этот плюгавый колобок, постоянно жующий жвачку очкарик, норма, тогда увольте. Я этим детством не занимаюсь.

У першій цитаті слова таки під вашим прізвищем і оцінками, пане Сергію, ‘cool‘ а другого посту я й взагалі не зрозумів, - про кого йдеться? ‘sad‘
16:10 18/08/08
Валентин! Если Вы хочете меня обидеть - напрасно. А плюгавый очкарик - колобок, который вечно жуёт - посмотрите на свои ответы, Вы вечно его пихаете вперёд себя, как сфинкса и сделайте вывод. И не надо делать выводы, - это Вам не к лицу. ‘dknown‘
18:20 18/08/08
То ви про смайлика? Про оцього? ‘cool‘ Ну й ну! ‘LOL‘
18:59 18/08/08
Про него самого. Неприятная морда! Лучше этот: ‘smile‘
19:31 18/08/08
‘smile‘ ‘smile‘ ‘smile‘
Росію не будуть ставити на коліна, а поставлять у куток. Власне, уже поставили. ‘smile‘ ‘smile‘ ‘smile‘
19:38 18/08/08
Прохожий Киев
Що за сни Вам вбачаються?


Цитата:
СМИ: Буш поторопился помогать Грузии, Турция не разрешила кораблям ВМФ США проход в Грузию...
15.08 23:11 NEWSru.com
Президент США не согласовал поручение военно-морскому флоту США с правительством Турции. Без разрешения Анкары корабли ВМФ США сейчас не могут пройти через проливы Босфор и Дарданеллы. Комментариев Белого дома или посольства Турции в США пока не поступало.


Турция не разрешила кораблям ВМФ США проход в Грузию
15.08 22:32 РИА Новости
"Президент выписывал чек для грузин, не зная, что у него есть в банке", - сказал высокопоставленный представитель администрации Буша.

Навіть партнер по НАТО не збирається підтримувати авантюру Буша-Саакашвілі! Вейк ап, френд!
20:22 18/08/08
Цитата:
Президент США не согласовал поручение военно-морскому флоту США с правительством Турции. Без разрешения Анкары корабли ВМФ США сейчас не могут пройти через проливы Босфор и Дарданеллы.

Оце і є цивілізований підхід, коли Штати зважають на право Туреччини пропускати чи не пропускати через протоки чиїсь кораблі, якщо вони навіть американські і союзницькі. А Раша каже, що не буде зважати на волю України і не інформуватиме її уряд про свою діяльність на території України. Оце і є те хамство, за яке її будуть ставити у куток. Власне, уже поставили.
20:29 18/08/08
Прохожий Киев
Цитата:
Оце і є цивілізований підхід, коли Штати зважають на право Туреччини пропускати чи не пропускати через протоки чиїсь кораблі,

А хто, власне, Вам сказав, що США ПОГОДИЛИСЬ з цим рішенням Турції?
Вас Госдеп вповноважував?
А стосовно РФ, то всі подібні питання були, або мали б бути узгодженими ПІД ЧАС ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ ПРО РОЗМІЩЕННЯ РФ, і в односторонньому порядку НЕ МОЖУТЬ БУТИ ЗМІНЕНІ. У США і Туреччини НЕМАЄ будь яких договорів про прохід проливів американськими військовими судами. "Оце і є цивілізований підхід"!
21:18 18/08/08
американские ВМС, равно как и ВМС любых других нечерноморских стран могут попасть в Чёрное море только с соблюдением требований Конвенции Монтрё http://expert-sg.livejournal.com/227307.html?mode=reply
10:38 19/08/08
Валентин! Вы неисправимый романтик! Я живу на Украине и меня больше волнуют наши проблемы, но создаётся такое впечатление, что нападками на соседей, кто-то пытается реабилитировать себя. Зачем? ‘smile‘
20:31 18/08/08
Пане Сергію, мене теж турбує насамперед Україна і життя українців в Україні та за її межами. Але ж я не можу не зважати на те, що в усіх ЗМІ та засобах комунікації (наприклад, Інтернеті, зокрема й на ХВ) ведеться інформаційна війна проти мене й всього мого. Невже ви не помічаєте цих інформаційних залпів і диверсій? Не вірю, що ваші органи і фібри настільки атрофовані. ‘smile‘
20:40 18/08/08
/
Государсвто - не человек. Квазигосударство (а такова Украина) - тоже.
Его можно (и естественно) ненавидеть.
Его можно терпеть.
Его даже (хотя явно не в случае Украины) можно в чём-то хвалить и кое-кому ставить в пример.
Но любить его нельзя. Это голем. Чудовище.
Украина же - сатанинское, античеловеческое чудовище. Заточенное на этноцид, геноцид и всяческое моральное разложение народа.
И вот, это чудовище призывает любить его!
Вдумайтесь, к какой мерзости оно призывает! Осознайте масштаб этого ктулхианского призыва!
Увидев один раз такое - отвратишься. Но оно повсюду. Мелькает. Откладывается в подсознании.

И слабые духом начинают любить.
Любить поработителя. Врага лютого - врага Бога и земли Русской, врага народа Русского, непримиримого врага.
Они даже придумывают оправдания этой своей изуверской любви, всё больше погрязая во лжи - тенетах диавола.

Запомните.
Украина - зло.
И любить её - тоже зло.


Ceterum censeo Ukrainam esse delendam.
20:41 18/08/08
Ну, пане Сергію, ось вам і зразок психічної атаки мокселя-психопата, що ще й про Русь щось белькоче у припадку шаманського шаленства. ‘smile‘
20:50 18/08/08
Фу-у. Засмерділо ‘fuuu‘
22:43 18/08/08
Влад Брова Черкассы
СВОЛОТА! Ганебна СВОЛОТА. Добре що від тебе тільки "/" залишилася, бо як упіймаю - витрушу душу геть. Підеш до свого хазяїна Сатани! ‘evil‘
10:49 19/08/08
Разговор ведётся не о Вас а о безобразии нашем. Но каждый имеет право высказать своё мнение - как он понимает. Я думаю, в этом ничего преступного нет. ‘smile‘
20:57 18/08/08
Влад Брова Черкассы
Маслюк, міняй прізвище на Маслов! Чого ж ви, брехунці юзівські, не вболіваєте щоб Україну на коліна не ставили, а?
10:45 19/08/08
Тебе уважаемый, лучше не лезть в мою фамилию - не дорос. А дальше нет темы для разговора.
11:00 19/08/08
Влад Брова Черкассы
З другою тезою мабуть МАслюк згоден!
11:18 19/08/08
Лучше свои проблемы решай, а я буду свои.
11:54 19/08/08
Влад Брова Черкассы
Шановний! Тут не "інститут благородних дєвіц" а дискусійний клуб!
Інколи тут буває гпряче, і, коли ви вже вирішили висловлюватися тут, то приготуйтеся що думки ваші будуть коментуватися і обговорюватия... А не так як в совєцькій армії:"Молчать я вас спрашиваю!"
22:04 19/08/08
Влад! Коль я вылез сюда, значит так надо. Если всё путём - без проблем. Но в следующий раз попрошу, если вздумаете писать мою фамилию, то пишите не с двумя, а со всеми заглавными буквами - она того заслуживает. Мне ж надо как-то прославиться. ‘smile‘
23:50 19/08/08
Влад Брова Черкассы
Почуття гумору - це велика чеснота! Навіть коли належить твоєму політичному оппоненту.
‘bravo‘ Пана МАСЛЮКА вітає пан БРОВА!
16:31 21/08/08
Пан БРОВА, очень мило с вашей стороны. ‘bravo‘
23:16 21/08/08
20:44 17/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Каха Афилу Днепропетровск
К сожалению, уже выросло поколение с промытыми мозгами - Ю-югенд...
Прохожий Киев
Но много и совсем аполитичной молодёжи, которая с юных лет уяснила, что все политики - это такие скучные дядьки, талдычащие годами по телику одни и те же мантры...
03:25 18/08/08
Каха Афилу Днепропетровск
Реалисты мне как-то симпатичнее... ‘smile‘
03:42 18/08/08
23:06 17/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Хорошая статья, но слишком много цытат - утомляет.
Прохожий Киев
На такое количество цитат - и текста надо бы было побольше, но я прикинул размер будущей статьи, и решил не перегружать страницу. А от цитат отказаться никак невозможно, на них держится конструкция и логический аппарат данного опуса.
03:32 18/08/08
12:31 18/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Вы совершено правы
Прохожий Киев
Раз Вы согласны с моим мировозрением, значит, я не одинок... Каждый, кто соглашается с моей точкой зрения - усиливает нашу общую... Разум - когда-нибудь - победит, согласны?
19:44 18/08/08
Надеюсь что да когда нибудь победит только боюсь не скоро
06:57 19/08/08
Прохожий Киев
А мы то зачем, дорогой?! Капля камень точит, а чем больше "капель"...
18:38 19/08/08
14:39 18/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Факты, статистика, анализ, трезвый подход. Спасибо
Прохожий Киев
Рад, что Вы оценили мои мысли, пишу всегда с надеждой на понимание...
19:47 18/08/08
23:36 18/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
"Они очень сильно устали, в первую очередь, от большого эпатажа. Они считают, что власть врет, что Саакашвили их обманывает, нагнетает ситуацию, использует их. Люди не имеют независимых информационных источников - они перестали смотреть телевизор, кроме сериалов. Новости они не смотрят, потому что им не интересно, они считают, что это прямая манипуляция", - отметил Жвания. Это, кстати, напоминает настроения многих украинцев по отношению к своим руководителям, и в этом мы схожи. Остаётся ждать и надеятся, что "маленькие украинцы" и "маленькие грузины" возмутятся, наконец, безразличным к ним отношением со стороны "вождей".
Ну, возмутимся... что уже есть не в малой степени, а что дальше?
Народ имеет четкое видение, что и как надо строить, чтобы зажить счастливо и справедливо?...
Что можем предложить народу?
...........................
Вот "Черниговские инициативы" группы общественных идеологов:
"1. ФОРМУЛА и мех Народовластия. Или, как Народу взять Власть…?" - http://politiki.net.ua/node/122
"2. ФОРМУЛА и мех Народовластия. Или, как Народу взять Власть…?" - http://politiki.net.ua/node/121
"3. ФОРМУЛА и мех Народовластия. Или, как Народу взять Власть…?" - http://politiki.net.ua/node/120
"СЕКРЕТНЫЕ МАТЕРИАЛЫ - 1. Формула гармоничной Жизни" - http://politiki.net.ua/node/118
"СЕКРЕТНЫЕ МАТЕРИАЛЫ - 2. Формула гармоничной Жизни" - http://politiki.net.ua/node/119
09:32 19/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
- Автор розмірковує і дуже добре, що він не робить поспішних висновків...
Щойно, повернувшись із Криму, де на цю ситуацію дивляться особливо прискіпливо, хочу нагадаати проросійським шовіністам та запевнити братів своїх рідних - Навіщо ти, сусіде, дверми гримаєш?
Затям собі в віках, доки живеш –
Наш Тризуб, замість вилок - не отримаєш!
Наш Прапор на онучі - не порвеш!
- А моє особисте ставлення до сучасних горе-політиків не змінилось:
Безглуздя в справах та словах,
Виходять боком ваші вчинки,
Бо вавки в ваших головах
– Цироз для нашої печінки!
Прохожий Киев
Дякую за оцінку, сподіваюсь знайти взаєморозуміння з кожним громадянином цієї країни - такий я мрійник...
17:27 26/08/08
- Роблю крок назустріч, один крок, лище з цікавості про мрії мрійника...
20:48 26/08/08
Прохожий Киев
А Ви не бійтесь, я не кусаюсь і не накидаюсь з кулаками і образами на інакомислячих, чого і від них очикую.
21:25 26/08/08
- Ми - кияни, одним повітрям дихаємо, одним болем живемо, у один день розбіжність народження маємо, а загинути можемо у одну секунду, коли вже думка не допоможе. Цінуймо час та виважені думки. Ви - перехожий, тож будьте ним і не збирайте навколо себе покидьків, яких ми вже добре вивчили...
21:46 26/08/08
Прохожий Киев
Зрозумів. Вішання ярликів Вас приваблює більше, ніж боротьба ідей та думок. Не буду набридати. Можете й мене зарахувати до "покидьків", як це з ходу зробили деяки добродії на цьому сайті. "Покидьок" - це все ж таки краще, ніж засліплена люттю особа, яка зовсім тебе не знаючи, обзиває тебе "проходимцем" (полюбуйтесь на "красеня" одразу під моїм постом).
22:22 26/08/08
- Я підтримую кожну думку його статті і є таким же "красенем". Якщо Ви не шукаєте компромісу у діалозі і не вірите на слово, то хто Ви? - Перехожу на другий бік дороги - сумнівно щиритесь, "прохожий".
22:42 26/08/08
Прохожий Киев
Не лякайтесь... Куди ж Ви...ех, втік, недоговорили...
22:59 26/08/08
- Кричіть голосніще, бо до Вас я навряд чи підійду, друзі зневажатимуть... А поговорити можна і через скло - Вам відома ця прцедура?
23:08 26/08/08
Прохожий Киев
Ні, до Вас у мене таких знайомих не було, щоб я до них ходив скрізь скло розмовляти...Нічого, не розкісайте, з кожним може трапитись, особливо з такими неврівноваженими особами, як наші національно стурбовані. Чекайте, я Вам передачку принесу...
23:56 26/08/08
- Бачу, нерви у нормі, ще й з гумором проблем немає. Тоді не усе ще втрачено. То, мабуть сонцем напекло...- попустить. А зараз краще по соточці й у мрії ночі, бо з Вашою фантазією мені вже важко конкурувати. Доброї ночі! ‘smile‘
00:24 27/08/08
Прохожий Киев
Добраніч! Хай Вам насниться Україна у Євросоюзі і Ющенко, що знаходить давньоукраїнські глечики на Марсі!
00:31 27/08/08
10:50 19/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Влад Брова Черкассы
Прохожий Киев
На таку дрібну капость може зважитись тільки нещасна людина. Прощаю...
05:56 22/08/08
Прохожий Киев
Спасибо!
17:27 26/08/08
Прохожий Киев
Спасибо!
00:38 27/08/08
00:46 27/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Прохожий Киев
Спасибо!
00:54 27/08/08

Комментарии

плеханов Киев
Содержательная статья талантливого журналиста. Объективный, насколько возможно, подход к изучению непростых отношений, которые сложились в треугольнике Россия, Грузия, Украина делает статью легко читаемой, статистика убеждает. Поэтому автор заслуживает внимания, а его статья благодарного читателя. ‘smile‘ ‘smile‘
14:26 17/08/08
Прохожий Киев
Спасибо за похвалу, Вы мне льстите...
14:49 17/08/08
Рекомендує цей матеріал
Чому? Очень взвешеная оценка современной ситуации.
Особенно поражает оторванность власти Украины и Грузии от своего народа.
14:35 17/08/08
Прохожий Киев
Спасибо! Да уж. Забор на Банковой сразу указал дистанцию, которую "преступный Кучма", старался не афишировать, играя роль "отца народа". Ющенко же, скорее, рисует образ "творца нации", этакого небожителя, "мудрейшего из мудрейших"...
14:48 17/08/08
Честно признаюсь... А почему такая буча вокруг Грузии?
Ну вышел Ющенко на мировую арену... как вышел так и зашел. И тем не менее Ющенко давно, извените сало греет. а осталные себе и другим мозги парят... Вот придет Россия, Крым заберет. Да пусть берет, куда она его перенесет в Африку или на Чукотку? Как сидел Крым на берегу Черного моря так и сидит до сих пор.
Не оставят в покое и Америку, мол она лезет со своим НАТО в Украину. Да пускай себе лезет. Как прилезет. так и вылезет. Нашим ворам какая разница кого оборовывать американцев или своих, главное, чтобы было что украсть.
На мое убеждение. Никто не кому не нужен ни Украине Грузия, ни Америке Украина. Просто каждый занимается своим делом, кто яйки парит, а кто мозги полощит и каждый получает за это жалование, да проблемы на мягкое место.
14:45 17/08/08
Что такое ТВД знаете? А я вот этого узнать НЕ ХОЧУ.
14:52 17/08/08
Прохожий Киев
Совершенно верно! Жить нужно своими интересами, иначе рискуем оказаться в роли Союза, который всем помогал, а потом все его дружно оплевали. Россия тоже нас долго поддерживала, надеясь на разумную благодарность, но теперь отношение стало прагматичным, отстранённым, а это многими оценивается как состояние агрессии. Давно пора понять, что никто нас завоёвывать не собирается, чтоб потом кормить и делиться ресурсами. А вот ответить грубостью на грубость - вполне. А нам пробуют впарить сказки про кровожадную Россию, которая спит и видит, как бы нас завоевать...
15:00 17/08/08
плеханов Киев
Нужна и Грузия, и Украина и Крым как рынки сбыта, источники сырья и транзитные пути, а также в качестве военных баз для нападения на Россию. ‘cool‘
16:24 17/08/08
Ребята, давайте признаем, что ни Украина, ни Грузия, ни тем более Россия никому не нужны. Нужны политические игры, чтобы на этом что-то заработать.
Сколько в Америке было президентов и ни один из них не отдал Америку кому-то. Не отдавали Грузию и грузины, не отдавали Украину и украинцы. Всю эту ярмарку устроили те, кому не чем заняться, а лизать нечего. Как была Украина Украиной, так ею и останется. Политики приходят и уходит, а страны продолжают жить.
16:40 17/08/08
плеханов Киев
Николай Ваши выводы не соответствуют исторической практике. Возьмите просто исторические атласы и посмотрите границы государств и их появление на исторической арене. ‘cool‘
16:45 17/08/08
Уважаемый Михаил!
Я не ставлю своей задачей поднимать прах предков, чтобы выяснять, что послужило причиной того или иного исторического события. И причина моего поведения очень проста т.к. карты и историю переписывают при всякой власти, чтобы обхаять одно время, и вознести другое.
С уважением Николай Колесников
16:51 17/08/08
плеханов Киев
Николай, ноги настоящего растут из прошлого и процесс не прекращается. Настоящие время является восприятием нашего масштаба и кажется неизменным. На самом деле непрестанно меняющаяся мозаика. До разумного управления общественным прогрессом дело еще не дошло, к сожалению. ‘cry‘ ‘cry‘
18:30 17/08/08
Миша. Как не прискорбно, но я был вынужден сам испытать на своей шкуре, что моя история может быть кем-то испоганенна и попробуй докажи, что это ни так будет теперь не просто. А для убедительности перейдите по адресу:
http://h.ua/story/122473/
18:57 17/08/08
плеханов Киев
Николай не нужно никому ничего доказывать. У них жопа вместо головы. ‘smile‘ ‘smile‘
22:35 17/08/08
Соглашусь. Но и попа извините, нужна для того. чтобы сидеть, а не только опрожняться.
22:54 17/08/08
плеханов Киев
Это я по поводу вашего водопроводчика. ‘smile‘ ‘smile‘
23:10 17/08/08
Точно сказано! А я всё присматриваюсь и присматриваюсь к их лицах и думаю, что же они мне напоминают? Теперь объяснимы и речи ими произносимые, что это за звуки... ‘LOL‘
18:18 18/08/08
плеханов Киев
‘smile‘ ‘smile‘
07:09 19/08/08
Вот и я о том же. Если Украина исчезнет с карты Европы, значит ей на карте делать нечего. Пусть моет ботинки и стирает носки тем, кому она продалась.
14:14 18/08/08
Эргус Ростов-на-Дону
Рекомендує цей матеріал
Чому? разумный анализ
15:52 17/08/08
Рекомендує цей матеріал
16:50 17/08/08
Прохожий Киев
Благодарю!
20:07 18/08/08
Рекомендує цей матеріал
Чому? "Задаёшь себе вопрос: уж не моделируется где-то, в неизвестного местоположения кабинетах, ситуация, подобная осетинской? "
17:42 17/08/08
Прохожий Киев
Вы знаете, чтобы не перегружать материал, снял уже написанный кусок с цитатами А.Парубия и О.Герасимюк, в которых была явно выраженная направленность на отождествление Ю.Осетии и Крыма. Поскольку поместил коммент грузина(!) Жвании, то посчитал, что мнение этих провокаторов можно опустить. Вы же видите, что не все приветствуют обильное цитирование, где-то так я и предполагал. А без цитирования - что за аналитика...Нонсенс! Но очень рад, что Вы заметили этот нюанс. Значит, мне удалось донести СУТЬ.
20:05 18/08/08
Тетяна Крупа Харьков
Рекомендує цей матеріал
17:50 17/08/08
Рекомендує цей матеріал
Чому? Прекрасный материал! Марионеточность нашего президента, починение его американским интересам ставят на грань саму украинскую государственность. Нагнетание языковых вопросов, спеуляции на южно-осетинской теме, попытка фактического переподчинения себе ЧФ РФ может привести к непредсказуемым последствиям. Президент не имеет морального права так расшатывать корабль под названием "Украина", даже если его жена работала в ЦРУ и он кум грузинскому президенту!
18:39 17/08/08
Рекомендує цей матеріал
19:21 17/08/08
Рекомендує цей матеріал
19:45 17/08/08
Рекомендує цей матеріал
Чому? Техасец пусть за своими жеребцами следит, не дай Бог Иван или Василь его захомутает!
19:56 17/08/08
Рекомендує цей матеріал
20:06 17/08/08
А цікавий момент. Чечні вийти Росія не дозволяє - "по-лагідному, авжеж, не дозволяє. А Пд.Осетії можна було вийти! Мо" хтось тутечки пояснить чому так?? ‘dknown‘
21:10 17/08/08
Цитата:
во-вторых, какой это державе нужны такие вооружённые силы, которые подчинялись бы командам руководства другого государства, да ещё и показывающего свою недружественность? В случае необъявленной войны предполагаемого агрессора против РФ, что - Черноморский флот не сможет принять участие в боевых действиях на протяжении десяти дней, отведенных на оповещение Киева

Якби українська сторона вимагала аналогічного від Росії відносно їхніх ТФ, СФ, БФ - це був би нонсенс.
А щоб не виникало жодних питань - ЧФ, "go home!".Вперед до Новоросійська!
Немає іноземної військової бази на території України - немає проблеми неузгодженості!
21:41 17/08/08
Меня бескоит другое. В крыму есть огромная пятая колонна с российскими паспортами. Как в осетии. Нужно навести порядок. Регистрация иностранных граждан. Поставить вопрос ребром для владельцев двух и более паспортов.
С Россией надо быть начеку.
А с приднестровьем тоже надо разобраться.. зачем иметь таких опасных соседей? Полная блокада.
А еще строительство полноценной границы с Россией.
И полный визовый режим
10:35 18/08/08
а, может, Новопассита попить? ‘wink‘
10:31 19/08/08
Не. Лучше клизму. Горчакову. ‘smile‘
12:39 24/11/08
Вам так не хочеться, щоб ми боронили своє - "Неужели он серьёзно считает, что Россия пойдёт на дополнительные условия к существующему договору, которые значительно ущемят её оборонные интересы? Имеем явную попытку обострения отношений с Россией." Ми хочемо себе захистити, а ви називаєте це "папиткай абастрєнія атнашеній". Що тут скажеш. Пригадується мені реакція простого сільського дядька на подібні викрутаси заїжджих городян. Він сказав просто - А дулю вам. А я скажу, що підримую Президента України у цьому, бо це означає, що він дбає про мій захист.
Ваші посилання на центр "Софія" були би вагомі, коли би той центр усіма сприймався об‘єктивним. Я його, наприклоад, давно таким не сприймаю. Слизький там менеджмент.
Ну а які будуть погляди на вступ України до НАТО, так треба як раз поцікавитись в українців після агресії Росії проти Грузії. Можуть бути ці-і-каві підсумки.
14:04 18/08/08
Прохожий Киев
Шановний,Даремно Ви намагаєтесь дістати мене перекрученим написанням - "папиткай абастрєнія атнашеній"...Я не гірше за Вас володію своєю рідною мовою і не меньше за Вас люблю Україну, просто України у нас з Вами - РІЗНІ! Ви із своїм прищавим бджолярем уже ДІСТАЛИ всю Україну, і НІЯКЕ ІНШЕ опитування - НЕ ПОКАЖЕ ІНШОГО РЕЙТІНГУ Вашого з бджолярем схибленного світогляду! Пора вам звільняти сцену...
19:36 18/08/08
Ви переходите на намагання дістати, не я, бо фактично відмовляєте в праві Україні себе захищати.
Моє написання вас зачіпати не мало би. Написав, як звучить, за правилами української-руської мови - як вимовляється, так і пишеться. Так, до речі, і у деяких словниках пишуть, щоб фонетично правильно опанувати російську мову.
Вас дратує Ющенко? Він, иоже, і мене в чомусь дратує, навіть в тому, що і вас. Але опускатися до такого - "із своїм прищавим бджолярем..". Це побутове хамство.
І знаєте, мені радісно було прочитати, що ви "не меньше за Вас люблю Україну". Але категорично проти, що "України у нас з Вами - РІЗНІ!" Україна-Русь - єдина. Не зрозуміло у вас лише одне - люблячи, не обороняти, не захищати, бачачи, що її можуть скривдити. Та це просто незбагненно.
11:50 20/08/08
Прохожий Киев
Незбагненно, шановний, свідомо наражатися на небезпеку погіршення взаємовідносин із країною, з якою нам історією судилось жити у близьких стосунках, де багато хто з українців мають родичів, друзів, партнерів по бізнесу, і все заради кого?! Саакашвілі - американська маріонетка, така сама, як і Ваш - самі знаєте, хто...
Не намагайтесь читати мою статтю поміж строк - на відмінність від тих запроданців я навожу конкретні цифри і факти, коментуючи їх так, як мені дозволяє совість і розум. Якщо незгодні з моїми даними, будь ласка, спростовуйте - наприклад, що Україна має з Росією товарообіг приблизно у 60 разів більший, ніж з Грузією. Можемо ми з нашім виробництвом на рівні кам"яного віку знайти іншого партнера, який би купував наші товари? Ющенко або Саакашвілі доведуть свої країни до ручки, зберуть валізи і відбудуть до своїх спонсорів, а нам тут жити. Схаменіться, Вас дурять...А стосовно "побутового хамства" - Ви не праві. Політик, який виходить з обіцянками народу і не виконує їх, до того ж, творить, що йому заманеться, не може розраховувати на шанобливе до себе ставлення. Він є публічною особою, і тому зобов"язаний діяти так, щоб ніхто не міг закинути йому лінощи, необов"язковість, нехтування законом, нерозважливість у вирішенні державних питань, утиски громадян за національною ознакою т.ін., на які вчинки багатий той, про кого мова. І поки всі у цій державі цього не збагнуть - що не можна дозволяти таким особам вільно брехати і тягнути всіх до прірви - ніякої "єдиної України" не буде, скільки б той бджоляр не накупив собі вишиванок і не знайшов "своїй нації" прадавніх "пращурів"! Всі народи у цій країні мають бути братами, інакше цієї країни не буде... Я так думаю, і коли захищаю свою точку зору, вважаю, саме так захищаю Україну від хімер ненависти та розбрату. А кричати, що хтось там хоче скривдити "рідну неньку", не маючи на те підстав - це або дурість, або зомбованість, або свій інтерес. Немає в Україні більшого атлантиста, ніж А.Гриценко, і то він сказав в інтервью "Дзеркалу Тижня", що війни Росії з Україною "не буде ніколи". Але, бачу, декому дуже вже кортить постріляти...Хай приклад Саакашвілі їх хоч чомусь навчить...
18:35 20/08/08
Я ж вам натякав, вельмишановний пане (псевдонімом "прохожий" мені якось не гарно користуватись, обговорюючи серйозні питання), що у нас з вами може бути чимало спільного у баченні подій і осіб. Я точнісінько, як і ви, дуже й дуже вірю у Гриценка. Не хотілося б помилитись. Здається, Гриценко, не дасть для цього приводів. І я ой як не схвалюю вчинок Ющенка відносно Гриценка. В таких, як Гриценко і Яценюк, я бачу майбутнє України-Русі. І це, повірте, моє щире признання.
Не маю наміру повчати вас. Поділюся лише своїми думками. Яких тільки епітетів і каверзних означень ви би не почули від мене у приватній розмові відносно будь-якого з недолугих політиків. Без матюків, звичайно, але зі смачним українським фолкльором. Втім вважаю, що демонструвати це тут письмово, як раз і є тим, що ви не хочете визнати хамовитістю. На зміні вашої думки не наполягаю.
Ваше зауваження мені - "Незбагненно ... свідомо наражатися на небезпеку погіршення взаємовідносиніз країною, з якою нам історією судилось жити у близьких стосунках, де багато хто з українців мають родичів, друзів,". От-от, я як раз і маю у Росії і родичів, і друзів. Спілкуюся з ними. І що мене приголомшує, лякає і навіть обурює - вони, вирісши в Україні-Русі або побувавши тут і нахвалювавши її колись за рівень культури та інше, зараз, як один, відстоюють іетереси Росії - держави, в якій живуть. Цілковито готові все прибрати на шляху для задоволення інтересів Росії. Навіть такі, які на словах лають того ж таки путіна. Через такий їхній підхід до України-Русі ми ледь не припинили відносини, та все ж домовились, що політичних тем більше торкатися не будемо. Це так би мовити на особистісному рівні сприйняття відносин України-Русі і Росії.
Ви про товарообіг з Росією, так це факт можна сказати заштампований, є класичною міфологемою. Ну і що, що товарообіг? Щоб його підтримувати, необхідно поступатися своїми сувереннити інтересами? Я про "дополнительные условия к существующему договору", які ви вважаєте, як я зрозумів, недоцільними, бо Росія на це не піде.
А Росія не наважилась піти на відверту конфронтацію вже зараз, після указу Президента України про попередження за кілька днів про дату перетину кордону кораблями Росії. Значить зважає. І це в інтересах України-Русі, як, до речі, і в інтересах тієї ж Росії - агресивність такій віськовонаповненій державі, як Росія, ні до чого.
Товарообіг - це прагматизм. Але зважте, будь ласка, коли у прагматизмі нема і йоти духовності, моральності, то це тривіальний бандитизм, тільки законом захищений.
То чи є ваша думка про мене - "Пора вам звільняти сцену..." - дійсно врівноваженою? Власне це питання не до вас, а до інших читатчів цих коменнтарів.
А Україна-Русь - єдина. Думки різні, а країна одна. І ділити її на вашу і мою - гріх. Вона однаково наша і для вас, і для мене, і для багатьох інших, хто вболіває за неї.
Хай вам щастить.
11:57 21/08/08
Прохожий Киев
Дякую за побажання і давайте будемо вважати тему закритою. Чому? Ви громадянин якоїсь невідомої мені держави під назвою Україна-Русь, Держави, як я зрозумів з Ваших слів, могутньої, бундючної та пихатої, а я громадянин нещасної країни Україна, країни що вимирає, з безправними громадянами, з пенсіонерами, яки давляться у чергах до ощадкас за мізерною подачкою від чергової "благодійниці", з розкішю можновладців та олігархів, з животінням значної частини мешканців, з не менше як мільйоном безпритульних дітей на вулицях, з розгулом злочинності, з продажними судами і рештою державних установ; країни, в який насувається економічна криза, спричинена безголовістю очильників, якім допомогли опинитися біля керма зовнішні сили, далекі від інтересів моєї України. Ваші рідні у Росії, як на мене, не зрозуміли Вас, бо Ви приїхали не з той України, яку я щойно змалював, а із своєї вигаданої "України-Русі". Не ображайтесь на них за це, краще подумайте, чому для них ближчі стабільність та порядок (хоч і в Росії не все гладко), а не сліпа віра у примарні ідеали Вашої неіснуючої України-Русі. І на мене не ображайтесь - не бажаю Вас принизити, мені Вас жалко...
18:40 21/08/08
Але ж принижуєте і принижуєтесь.
Але ж знаєте, що я не менше вашого вболіваю за Україну-Русь - вдумливу, міцну, прогресину, приязну.
Але ж знаєте, що я не мрійник.
Але ж згаєте, що я більше знаю про своїх знайомих там.
В тому то й справа, що фігурально нереальний ви, бо пишите під псевдонімом.
11:30 26/08/08
Прохожий Киев
Не потребує відповіді. Ви самі себе запитуєте і самі собі відповідаєте - я тут зайвий. Стосовно Вашого докору - що я перед кімось "принижуюсь" - відповідаю: НЕ ДОЧЕКАЄТЕСЬ!
16:38 26/08/08
Звідки ви взяли, що я чекаю від вас приниження? Я від вас цього і не чекаю, і не хочу.
Ви принижуєтесь не переді мною, а перед фашистським кремлем.
І жалість мені ваша, ясно, не потрібна. Пожалійте щиро ближнього свого.
16:10 27/08/08
Прохожий Киев
Бессилен. Клиника. Прохожий.
16:31 27/08/08
Навіщо ж ви так про самого себе
10:35 28/08/08
Прохожий Киев
Ну що Ви, це для Вас діагноз, я на чуже зроду не зазіхав. Просто смішно, коли Ви Кремль називаєте "фашистським", а Банкову, яка реабілітує справжніх фашистів і нагороджує їх найвищими відзнаками - мабудь, вважаєте "демократичною". Повністю схиблене світосприйняття, вибачте, добродію. Спочатку висловився лаконично, але, якщо до Вас доходить туговато, пояснюю розлого...А реальності мого разуму, сподіваюсь, цілком вистачить, щоб знайти гідну відповідь на провокаціїї...
12:22 28/08/08
Мабуть, ваше "мабудь" має писатись як "мабуть" (походить від об‘єднання - має бути).
І, мабуть, таки добре, що ви вирішили поставити оте "мабуть".
14:18 28/08/08
Прохожий Киев
Окрім граматичної помилки, з рештою речей, викладених у пості Ви погодились, бачу. Ну, а помилки трапляються у кожного, і добре - якщо вони всього лише граматичні...
15:02 28/08/08
Прохожий Киев
http://2000.net.ua/print?a=%2Fpaper%2F28743 Лікуйтесь від ілюзій, шановний!
Національні інтереси України потребують якнайширшої співпраці з Росією - головним нашим торгівельним партнером і замовником А робиться все навпаки, що я і показав у своїй статті.
23:25 18/08/08
Рекомендує цей матеріал
23:37 18/08/08
глядач Одесса
Стаття по уподобанням.Автор, багатослівно камуфлює злочин агресії Росії.І, я засуджую в/дії Грузії.Але не таємниця:що, де знаходяться миротворці Росії, події згодом виходять з під контролю.То це шкурний інтерес Росії.Бо скрипку грає геополітика.Дії, президента України, адекватні подіям на Кавеазі, як би Вам не подобалось.Бо в голові,,Все хорошо прекрасная маркиза........А в остальном все хорошо,,Оглянувся-вже й держави нема. ‘read‘
22:35 26/08/08
Достойна відповідь
16:11 27/08/08
Larisa Potapova Днепропетровск
Рекомендует этот материал.
14:56 27/08/09
Ви і праві і неправі одночасно ‘smile‘ Дійсно, позиція нашого Президента в даному питанні є невиваженою і безвідповідальною. Те, що він живе у своєму вигаданому світі, який не має нічого спільного з реальністю, теж усім відомо.Але це не дає підстав характеризувати дії Росії якось по-іншому. Здійснена агресія проти суверенної держави - це факт. Ця агресія супроводжувалася окупацією її території, руйнуванням інфраструктури і відкрити грабежем. Те, що Росія підтримує сепаратизм у колишніх республіках СРСР, включаючи й Україну - теж факт. І неправда, що ми не маємо стратегічних інтересів в Грузії. Саме там проходить єдиний поки що нафтогін Баку-Джейхан, по якому каспійська нафта постачається в обхід Росії. Зараз він практично паралізований. І, внаслідок останніх подій, все більш примарними стають наші надії, повязані з постачанням нафти в Європу через нафтогін Одеса - Броди. Тому, вважаю, що нам є над чим замислитись.
22:32 18/08/08
Рекомендует этот материал. Почему? мускулами меряются
15:04 27/08/09

Live

6 мин. назад

Родослав Корченюк комментирует материал Давно такого не було

7 мин. назад

Volodymyr Seleznyov публикует статью Коротка історія ватника

18 мин. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Давно такого не було

2 час. назад

Родослав Корченюк комментирует материал Давно такого не було

2 час. назад

Родослав Корченюк комментирует материал Давно такого не було

2 час. назад

Родослав Корченюк комментирует материал Давно такого не було

3 час. назад

Сергей Кувалда комментирует материал Давно такого не було

3 час. назад

Сергей Кувалда комментирует материал Давно такого не було

3 час. назад

Сергей Кувалда комментирует материал Давно такого не було

3 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал Зірка

3 час. назад

Сергей Кувалда комментирует материал Восьмерка

3 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал Чего хотят украинские женщины

3 час. назад

Ltna Prikolova комментирует материал ПАРОДІЙНЕ: Пісенька трьох американських банкірів (переклад з англійської і навпаки)

3 час. назад

Родослав Корченюк комментирует материал Давно такого не було

4 час. назад

Писатель77 комментирует материал Давно такого не було

5 час. назад

Родослав Корченюк комментирует материал Давно такого не було

5 час. назад

Родослав Корченюк комментирует материал Давно такого не було

6 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич комментирует материал Пьяная "Эпелептичка" с подругами Пшонки - более 11 жертв в Харькове!

6 час. назад

Писатель77 комментирует материал Восьмерка

8 час. назад

Писатель77 комментирует материал Давно такого не було

11 час. назад

Вікторія Івченко комментирует материал ПАРОДІЙНЕ: Пісенька трьох американських банкірів (переклад з англійської і навпаки)