О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Спорт  14 августа 2008 02:14:25

Де в Києві можна…?

Де в Києві можна…?
…кататись велосипедистові. Окремо розглянуті місця, де можна і де варто, і місця, де не можна, і не варто ніколи. Останні два розділи, як ми всі і очікували, значно більші…

Умовно розділю статтю на три розділи: де можна, де не можна і де раджу (за власним досвідом). Перші два розділи прописані згідно правил дорожнього руху для велосипедистів, і одразу ж зауважу, що закону саме з такою назвою не існує. Існують просто ПДР, а окремі статті з нього для велосипедистів викладені на сайті velokiev.com.ua, зокрема я керувалась посиланням http://megaforum.dp.ua/index.php?showtopic=8832.

Отже, де можна. Оскільки самі правила можна взяти безпосередньо за посиланнями, то я обмежусь виключно своїми спостереженнями.

МОЖНА їздити по дорозі. Але по правій смузі, або по «найправішій» з можливих. Тобто, якщо вся права смуга, що для жителів столиці не є дивним, заставлена припаркованими автівками, їздити по другій смузі можна, але дуже обережно, і обов’язково перед переїздом на другу (лівішу) смугу у зв’язку з непередбаченим паркуванням, необхідно показувати свою передислокацію випростаною лівою рукою. Їхати цією небезпечною ділянкою потрібно дуже обережно, оскільки будь-яка припаркована машина може несподівано знятись з місця і виїхати. Водій при цьому велосипедиста не бачить, тому велосипедист має побачити його першим, аби уникнути зіткнення. Я неодноразово чула історії, коли водій, не подивившись у дзеркало заднього виду, відкривав передні двері просто велосипедистові у переднє колесо. Одна з таких історій закінчилась травмою – звичайно ж, не машини. Невдатний велосипедист отримав перелом кісток долоні. Якщо цікавлять дії водія, то він був дуже схвильований з тої причини, і сам відвіз хлопчика до лікарні. Респект.

В місті велосипедистові можна їздити крайною правою смугою, проте виконанню цього правила можуть заважати припарковані машини.
В місті велосипедистові можна їздити крайною правою смугою, проте виконанню цього правила можуть заважати припарковані машини.

МОЖНА їздити мостами. І знову ж таки, дорогою і по правій смузі. Оскільки поворотів на мостах немає, переїзд може видатись нескладним. Але це неправда. Не знаю, чому, можливо, через відсутність світлофорів та зупинок громадського транспорту, але на мостах водії почуваються «шумахерами» і проносяться повз тебе у якихось 10 сантиметрах. Думаю, вони впевнені у своїх можливостях та можливостях своєї машини, але велосипедистові така їхня впевненість може нашкодити. Проїжджаючи повз велосипедиста на такій відстані, водії зазвичай не задумуються з приводу того, що повітряний потік від їхньої машини може зачепити велосипед не гірше за дзеркало заднього виду. Тож про це має задуматись сам велосипедист. Адже всі ми знаємо про те, що через зіткнення автомобілю мало що станеться, а от велосипедисту завжди станеться. І до того ж, узбіччя мостів столиці зазвичай нерівне, асфальт тут прокладений сяк-так, і зважаючи на це, слід бути ще більш уважнішими, ніж на звичайній дорозі.

МОЖНА їздити автомагістралями за містом. Згідно останніх правил ДР, їздити тут, за відсутності велодоріжок (ой, і коли вже їх прокладуть!), можна за рухом транспорту. У травні цього року ми зі знайомою велосипедисткою їхали з Віти Поштової до Києва. Вибрались ми на зустрічну смугу, а для переходу на інший бік дороги потрібно було проїхати десь з два кілометри в напрямку Одеси, там перетягнути велосипеди через пішохідний перехід, розташований над дорогою, влізти на сорок сходинок, потім злізти з тих сходинок… Одним словом, ми вирішили йти (не їхати!) зустрічною смугою доти, доки перехід не стрінеться нам десь під Києвом. І от – щаслива мить – ми, тягнучи за собою велосипеди, зустрічаємо патруль ДАІ. Знайома, підготувавшись до розмови і відверто посміхаючись, підходить до них, аби дізнатись, чи далеко звідси перехід, щось довго з ними балакає, і, здивована, повертається до мене. «Яно! – каже вона майже пошепки, - Ти не повіриш! Ми маємо їхати зустрічною смугою! За новими правилами!» Нема ради, їдемо зустрічною. І, маю зазначити, це набагато страшніше. Адже за умови зіткнення, швидкість автомобіля буде набагато швидшою (згадайте уроки фізики), і, відповідно, наслідки такого зіткнення будуть значно гіршими. Зрештою, ми дістались-таки переходу, перелізли і поїхали за ходом машин – це був уже Київ. У першій редакції цієї статті у цьому абзаці я стверджувала, що велосипедист за містом має їхати по зустрічній смузі. І я дійсно була у цьому певна, через те, що колись "даішник" так мені сказав. Та ж ні, вік живи - вік навчайся, вибачте за "кальку" з російської мови. Згідно ПДР, які я ще раз перечитала завдяки коментаріям на сайті "Велокиєва", велосипедист, навіть якщо він веде велосипед поряд, має їхати за ходом транспорту. Тепер мене дуже цікавить інше: чому "даішник" тоді стверджував, що я маю їхати проти руху? Він сам не знав правил?!

МОЖНА їздити узбіччям. За умови, якщо пересування на велосипеді не перешкоджає рухові пішоходів. Це неможливо. Завжди буде хоч один пішохід, який злякається тебе, коли ти проїжджаєш повз нього, і відскочить злякано мало тобі не під колеса. Особисто я, за відсутності іншої можливості пересування і їдучи узбіччям, постійно тримаюсь за гальма: всяке може статись. І це, безумовно, дуже напружує. Ця проблема стає особливо явною на тих самих мостах, коли дорогою їхати небезпечно, а тротуаром – не можна. До того ж, не всі мости обладнані тротуарами достатньої ширини. Скажімо, Південний міст не пристосований навіть для пішоходів, а міст Патона багатий на дірки в узбіччі, частково (!) прикриті металевими пластинами. Підходить Московський та міст метро, і те не завжди, залежить від «корків» та потоків пішоходів.

НЕ МОЖНА їхати другою смугою, якщо вільна права. Це факт, тут нічого не вдієш. Навіть якщо ти хочеш звернути наліво по дорозі, якою поворот наліво дозволений тільки з другої, а то й з третьої смуги, цього робити не можна. Велосипедист має спішитись перед поворотом і перейти дорогу по переходу. Я не схвалюю дії тих велосипедистів, які «забивають» на це правило, так само, як і тих, що воліють не перейти, а переїхати переходом. Вважаю, що водій, гальмуючи перед «зеброю», очікує повільного, зі швидкістю 5-6 км/год, руху пішоходів, а не «перельоту» велосипедиста зі швидкістю 15-20 км/год.

Велосипедист не повинен заважати рухові пішоходів
Велосипедист не повинен заважати рухові пішоходів
НЕ МОЖНА їздити тротуарами, якщо поряд є велосипедна доріжка (хі-хі) або автомобільна траса. Мостів це теж стосується, на жаль. Власне, троутарами їздити взагалі не можна. Тож їздимо все-таки дорогою… Тільки обережно.

НЕ МОЖНА, повертаючи, не показувати рукою поворот. Особливо повертаючи наліво. Це дуже небезпечно. Я сама робила це двічі, і дуже з того приводу шкодую. Одного разу мені просто посигналили, а другого – ні. Не посигналили, бо водій попався витриманий, впевнено пригальмував просто перед моїми колесами. Якщо він колись прочитає цю статтю, будь ласка, вибачте мені, я була дурна й зарозуміла. Я більше так не буду.

НЕ МОЖНА їздити на велосипеді без шолома і сигнальних вогнів. Я звертаюсь до усіх велосипедистів, які читають мене, з величезним проханням ніколи цього не робити. Купіть собі шолом, купіть червоний і білий ліхтарик. Якщо вас дуже хвилює їхня вага (деяких велосипедистів вага обладнання хвилює, бо це впливає на швидкість), згадайте, що це важить в будь-якому разі менше, ніж місяці, проведені в лікарні. Щодо шолома – особисто мене він жодного разу не врятував, бо я, якщо й падаю, то обов’язково підборіддям по асфальту (не можу я інакше, як би не вчилась; в мене навіть шрам є – зашивали у травмпункті). Але бувають моменти, коли шолом все-таки рятує. Я якось їздила парком Дружби народів (про нього пізніше, у розділі «Варто») і кілька разів порівнялась з двома велосипедистами. Посміхнулись, махнули рукою, проїхали. Знову порівнялись – посміялись, проїхали. Аж наприкінці, коли я сіла на лавку попити кави, а вони знову мене наздогнали, один з них, широко посміхаючись, раптово перечепився на піску і впав просто через велосипед на голову. Точніше, на шолом. Розбив окуляри, подер шкіру на щоці, проте обійшовся без струсу мозку (сподіваюсь), бо був у шоломі. Отже, купуючи велосипед, зауважте, що шолом і ліхтарики не продаються у комплекті, але вони – must have кожного велосипедиста.

НЕ МОЖНА їздити на велосипеді і слухати музику у навушниках. Це більше стосується не ПДР, а велосипедної етики. Адже за черговим напруженим акордом можна легко не почути сигнал водія, що підкрався ззаду і сам помітив те надто пізно. Велосипед – це засіб пересування, і слухати музику за кермом так же недоречно, як розмовляти по мобільному, керуючи машиною.

НЕ МОЖНА обганяти громадський транспорт на зупинках. За правилами можна, звичайно, але я не раджу. Історіями про те, що «обганяв-обганяв, а тут він від’їхав, і я опинився на другій смузі між ним і машинами» нікого не здивуєш, тож я розкажу інакшу. Я обганяла тролейбус. На тролейбусі ззаду великими літерами для дурних написано «Занос 1,5 м». Коротше, його занесло, і мене занесло теж – на третю смугу. Три машини спинилось, я спинилась, тролейбус спинився, зійшли рейки. Я поспішно ретирувалась, через дві смуги на праву, і зробила вигляд, ніби то не я. Не робіть так, як я, будь ласка. Вчіться на чужих помилках.

НЕ МОЖНА їхати на червоне світло. Навіть якщо жодної машини, жодного пішохода. Усі велосипедисти хочуть, аби їх поважали на дорозі, тож давайте зробимо так, щоб нас поважали за те, що ми чітко дотримуємось правило ДР. Давайте покажемо, що й на наших невеликих швидкостях можна бути чемними, ввічливими і обачними.

Не можна сідати за кермо велосипеда у нетверезому стані
Не можна сідати за кермо велосипеда у нетверезому стані

НЕ МОЖНА їхати в нетверезому стані. Отепер я розкажу історію, яка мене й досі дуже дратує. Якось я брала участь у так званих «покатушках» - збіговиська велосипедистів з сайту, коли осіб з 20 збираються і їдуть кудись відпочивати, скажімо, на Київське море або у Пущу-Водицю. Їхали туди ми дуже добре, всі учасники нашого руху показували повороти вчасно, не обганяли, не «лосили» (місцевий жаргон – від слова «лось», означає «дуже швидко їхати, всіх обганяти, ні на кого не зважати»). Приїхали на місце, і тут – який жах! – виявилось, що пива у рюкзаку не маємо тільки я і мій супутник, а всі інші його мають і одразу ж використовують за призначенням. За дві години відпочинку наша ватага повеселіла, подобріла і відпускала п’яні жарти, один одного кращій. Після належної дози релаксу всі сіли за кермо і поїхали назад. Ні, ніхто не вбився і навіть не покалічився, але ми з моїм тверезим другом кілька разів зіштовхнулись з неадекватними діями представників нашої компанії. Погодьтеся, що велосипедисти не мають права кричати про свої права і про безправ’я п’яних автомобілістів, якщо самі вони переступають закон. Треба ж бути чесними до кінця, якщо вже починаємо такі акції.

А тепер про приємне: де варто кататися.

Парк Дружби народів - приємне і вільне від машин місце для велосипедних поїздок
Парк Дружби народів - приємне і вільне від машин місце для велосипедних поїздок

ВАРТО кататися по парку Дружби народів: від Московського моста до дамби, що не нанесена на жодну карту Києва, бо знаходиться трошки північніше за його межами. Чудове місце. Безліч доріжок з гірками і без, з несподіваними ямами, кущами і калюжами. Досвідчений велосипедист проїжджає цю відстань за 15 хвилин, я ж, не поспішаючи і насолоджуючись краєвидом, проповзаю її за півгодини. Тут можна кататись і вдень, і вночі, а у сяйві місяця це робити особливо приємно. Стежинки пересікаються, але заблукати тут доволі важко, оскільки «всі дороги ведуть до Риму», у даному контексті, до Московського моста або до бази відпочинку «Укртелекому» біля дамби. Раджу їздити тут ввечері, в будь-який день влітку, коли квітнуть і пахнуть найрізноманітніші трави, а також восени і навесні. Кожного разу, коли я туди виїжджаю, то одразу ж забуваю про всі повсякденні проблеми і повертаюсь врівноваженою, спокійною і щасливою.

ВАРТО їздити по Трухановому острову, а саме від того ж таки Московського до Пішоходного моста. Провалена місцями асфальтована дорога проходить через хвойний ліс, а якщо їхати від Московського, то не проминете чудовий вид на золоті куполи церков. Подеколи зринають машини, але у будній день їх небагато, тож вони не заважають. Цей маршрут – хороша альтернатива забрудненій Набережній.

ВАРТО кататися вночі по Маріїнському парку, особливо по вівторках та суботах, коли на сцені під відкритим небом поодинокі пари танцюють танго. Цікавою пригодою можуть стати втечі від поливальних фонтанчиків, які безладно вмикаються і вимикаються вздовж алей. Дозволю собі нагадати про неприємне: у парках велосипедистові їздити не можна, тож робіть це вночі, коли ніхто не бачить.

Велосипед - екологічний вид транспорту. У цьому він подібний до тролейбуса.
Велосипед - екологічний вид транспорту. У цьому він подібний до тролейбуса.
ВАРТО кататися у парку «Перемога» біля метро «Дарниця». Ви ніколи не забудете, як клацають елементи бруківки на багатьох доріжках. Мабуть, їх клали без клейкої суміші (чи як вона називається), тож вони смішно підіймаються під колесами і з гуркотом лягають на місце – їдеш, як по мушлях, якщо хтось їздив по мушлях.

ВАРТО їздити парком Партизанської слави, що на Харківському. Тільки не лякайтесь літаків, що низько літають. На трасі Київ-Бориспіль навіть дорожній знак такий стоїть, але до нього ви по парку не доїдете, тож зауважте заздалегідь.

ВАРТО покататись у парку "Дубки" біля ст.м. "Сирець". "Веселі гірки", і до того ж, там проходять змагання столичних велосипедистів.

ВАРТО кататись Володимирською гіркою і парком понад нею, проте теж тільки вночі. Насолоду від катання отримає тільки той, хто любить здійснювати підйоми крутими схилами на велосипеді. Ну, і той, хто любить такі ж круті спуски, але на них спочатку треба піднятись. Все взаємопов’язане.

Де в Києві можна…?
ВАРТО спускатись вночі Андріївським узвозом. Бажано швидко. І дуже обережно. І вночі, звичайно ж, а то знесете кілька наметів з глиняними сувенірами «три на 100 баксів».

Взагалі, є багато місць, де варто кататись у Києві, але ці – мої найулюбленіші. Певна, що половину з них ви, – якщо ви велосипедист, – вже об’їздили, але як ні – поставте собі «галочку» і неодмінно там побувайте.

Хорошої вам дороги, міцного шолому і тверезих водіїв!

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 6995
Отредактировано: 16-08-2008 [21:13]
delete
Яна Волошина
Яна Волошина, Киев, свободный журналист "ХайВей" 

Теги

Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +4
Всего комментариев: 10, Всего рецензий: 8
Читайте также

ДТП в Киеве: виновника забрал "Мерседес" и скрылсяДТП в Киеве: виновника забрал "Мерседес" и скрылся

Водитель "Эскалейда" врезался в "Шкоду", по дороге у авто отлетело колесо ...

Помер відомий американський рокер Ґреґґ ОллменПомер відомий американський рокер Ґреґґ Оллмен

Музиканта не стало на 70-му році життя.  ...

Тренер "Дніпра" спростував чутки про "Динамо"Тренер "Дніпра" спростував чутки про "Динамо"

Михайленко залишається дніпрянином. ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

11:12 14/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Файний матеріал - і корисний, і легко написаний...
Радила б усім велосипедистам - може, якщо всі дотримуватимуться Ваших порад, зникне водійський жарт "Що спільного між велосипедистами й упирями? Й одні й інші не відображаються у дзеркалах"...
Є ще один жарт. Незважаючи на його жорстокість, він дуже мені подобається: "Знаєте, як водії вантажівок називають велосипедистів? - Хрустики".
Отак...
11:17 14/08/08
Гарний жарт...
Головне - оптимістичний...
Але так не має бути ‘sad‘
12:10 14/08/08
12:06 14/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Спилберг Киев
Отличная статья!
Спасибо Вам больше за оценку. Мне очень приятно, что ее отмечают. Для меня это важно, и является поддержкой.
14:29 14/08/08
13:33 14/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
В шутливой форме изложены очень важные моменты! Автор молодец, что избрала именно такую форму подачи - общего психологического давления нет, но информация усваивается великолепно!
Спасибо за Вашу оценку. Хорошие оценки еще со времен школы подталкивали меня к плодотворной деятельности. Поэтому спасибо и за поддержку тоже. ‘smile‘
14:29 14/08/08
13:45 14/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
хороший грунтовний матеріал
Вдячна за Вашу оцінку. Рада, що Вам сподобалась моя стаття.
14:28 14/08/08
19:25 14/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Цікаво.
До речі, Черновецький і його голова управління сім‘ї-молоді пан Березенко грозилися зробити Київ раєм для автомобілістів, розмітити купу маршрутів. Тре дослідити, чи виконали. авторові на замітку ;)
Раєм для велосипедистів, тобто? На даний момент ситуація не дуже приємна. Маршрут велошляхів офіційно затвердили, і переважно, майбутні доріжки (17 штук!) проходитимуть по існуючих тротуарах, а це означає, що місця для пішоходів залишиться менше. Але якщо для прокладання веломаршрутів обирати вулиці, де пішоходів зазвичай поменше, то з цією ситуацією ще можна щось вдіяти.
Інша справа - очікуване паркування на території велодоріжок, проїзд по них автомобільного транспорту за умови "корків". Я певна, що все це буде, і не надто тішуся з приводу обіцяних велодоріжок. ‘dknown‘
До того ж, поки що до їх прокладання (ой, так і бачу це прокладання - білою фарбою велосипедики на асфальті малювати) ніхто не приступав. Чекаємо...
19:49 14/08/08
Маклюк Юлія Ирпень
поки що виділили 360 тис грн на РОЗРОБКУ мережі доріжок. тобто, пропозиції подавала, здається, вело-асоціація. а щоб все це затвердити і намалювати красиво на папері,х тось із КМДА отримає купу грошей. перші доріжки з"являться в реалі десь в 2009, якщо все як завжди не замнуть. обіцяють, що доріжки будуть не просто намальовані фарбою, а відгорожені стовпчиками від машин.
парковки, право перевозу велів у гром ьранспорті (а це дуже важливо, хоча б у метро), мережа прокатів (у одному пункті взяв, приїхав, куди тоьі треба і там здав) - у неосяжному майбутньому.
19:51 16/08/08
Дякую за інфо. Поділіться посиланням, звідки взяли цю інформацію, бо більшість з неї для мене - новина. Хочу теж бути у курсі цих новин.
20:10 16/08/08
Маклюк Юлія Ирпень
http://www.kmv.gov.ua/divinfo.asp?Id=200324
фле я їм особливо не вірю ‘dknown‘
11:40 23/08/08
20:16 14/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Не совсем понятно стремление горожан преодолевать расстояния по городу на автомобилях… Велосипед – это так удобно и гораздо быстрее…
Полезная статья!
Спасибо! И все же я понимаю водителей автомобилей. Впервые сев за баранку "этого пылесоса", т.е., своего велосипеда, я подумала: "Как странно, что никто не замечает, ведь Киев - это город в горах!" Проехать с Троещины на Подол - нет проблем, а вот с Подола на Крещатик - подниматься про брущатому Владимирскому спуску... Водителям проще, они так не напрягаются. Они по другим причинам напрягаются. ‘confused‘
Я считаю, что Киев, к сожалению, развивается по примеру Москвы, а не европейских небольших городов. Поэтому расстояния будут только больше, и никто за 10 минут до работы из дома на велосипеде не доедет, как это можно сделать в Европе.
Несомненно, в этом тоже есть плюсы. ‘smile‘
21:31 14/08/08
11:49 15/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Полезная информация!
Спасибо большое за оценку! Я бы с удовольствием написала бы такую книгу "Этика поведения велосипедистов на дороге", но мне нужны примеры, примеры и еще раз примеры... Если есть примеры, замечания - шлите в комменты или в ЖЖ.
12:18 15/08/08
05:56 17/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
lavra Киев
Варто там побувати. Цікава стаття. Читаю вдруге.
Дякую за оцінки. Мені дуже приємно, що стаття подобається. ‘smile‘
13:41 18/08/08

Комментарии

"велосипедист (так же, как и водитель мотороллера, мопеда, гужевой транспорт, лошадки там всякие) приравнивается к ПЕШЕХОДУ"
Это все - участники дорожного движения и приравниваются к автомобилю, а не к пешеходу.............А "если ведет велосипед рядом", то к пешеходу ‘dknown‘
Хороашя статья ‘smile‘
10:12 18/08/08
Рекомендує цей матеріал
Чому? Актуально щодо проблем велосипедного руху
14:37 15/08/08
Маклюк Юлія Ирпень
Рекомендує цей матеріал
19:51 16/08/08
Спилберг Киев
Рекомендує цей матеріал
12:06 14/08/08
Вова Ровно
якби не любив велосипед...коли сходить сонце..за статтю поставив би 2...а так...
17:44 17/08/08
Очень интересно и польза есть - я впервые узнал о езде по "встречке". ‘sad‘
12:07 15/08/08
Спасибо. Я тоже была очень удивлена узнать это от гаишников. ‘smile‘ Говорят, давно указаны такие правила, но я раньше не присматривалась. Особенность ПДД в том, что велосипедист (так же, как и водитель мотороллера, мопеда, гужевой транспорт, лошадки там всякие) приравнивается к ПЕШЕХОДУ. И поэтому некоторые правила, в частности, поездка по встречной за городом - взято оттуда. А раньше я этого не замечала, читала только ПДД для велосипедистов, там такой маленький раздел...
12:17 15/08/08
Дякую, що не "2". ‘smile‘ А я можу поцікавитись, чому була б "2"? Я невірно щось вказала? Я завдяки коментам вже виправила дві помилки, тож, якщо і Ви щось знайшли - пишіть. Шляхом спроб, сподівань і помилок зроблю зі статті "лялечку". ‘smile‘
13:40 18/08/08
З усім згодна. Просто у ПДР написано (хитро так написано): "особи, що ведуть велосипед, мопед... і т.д. прирівнюються до пішохода". От хитруни: адже фразу "вести велосипед" можна розцінити по-різному (от як я зробила). Можна "вести" - їхати, а можна "вести поряд".
Короче, в ПДР треба читати поміж рядків: "вести велосипед ПОРЯД" - і тоді це буде пішохід. :о) Ще раз дякую-дякую.
13:43 18/08/08
Спешу извиниться за дезинформацию. Я искренне верила о езде по встречной в связи с беседой с "гаишником". Перечитав еще раз ПДД, и даже разобравшись в двух неточностях и взаимных отрицаниях, я все-таки нашла инфо, что велосипедист, даже если ведет велосипед рядом, пусть и приравнивается к пешеходу, но все же ездит по своим правилам - по ходу транспорта... А я так верила ГАИ... Ну, и сама тоже - не так поняла. Хорошо, что разобрались. ‘smile‘
21:16 16/08/08

Live

1 час. назад

I.Htoz`ivsalo рекомендует материал ЕРЕТИК

3 час. назад

Julie Trini рекомендует материал ЛЮБИ МЕНЯ

4 час. назад

Жиго публикует статью Запахи літа

5 час. назад

Володимир Бровко публикует статью ОНИ БОРОЛИСЬ С КОММУНИЗМОМ Кн.2 Гл.1 ч.5-5

5 час. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал Як витік інформації змусив бойовиків назвати імена полонених українських розвідників

5 час. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал КОНСТАНТИНОВКА,
- ЭТО НЕ УКРАИНА...

5 час. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал Суд обязал НАБУ расследовать дело об $800 млн в офшорах Турчинова. Документ

5 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Марині Порошенко час зробити зарядку з Петром!

5 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Марині Порошенко час зробити зарядку з Петром!

5 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Марині Порошенко час зробити зарядку з Петром!

5 час. назад

Дмитрий Старицев комментирует материал Як витік інформації змусив бойовиків назвати імена полонених українських розвідників

5 час. назад

Дмитрий Старицев рекомендует материал Одноповерхова Новомиколаївка не забута

5 час. назад

Дмитрий Старицев рекомендует материал НАРОД

7 час. назад

Житель из Харькова комментирует материал СТАТЬ БЫ…

7 час. назад

Александр Ткач публикует статью КОНСТАНТИНОВКА,
- ЭТО НЕ УКРАИНА...

10 час. назад

Литвиненко Анатолий комментирует материал 2017, Украина не упусти шанс!

10 час. назад

Литвиненко Анатолий комментирует материал 2017, Украина не упусти шанс!

11 час. назад

Julie Trini комментирует материал ЕРЕТИК

12 час. назад

Julie Trini комментирует материал Ошибка поэтессы

12 час. назад

Julie Trini комментирует материал Ошибка поэтессы

12 час. назад

Myhail Antonyshyn публикует статью Китайські раби

12 час. назад

Julie Trini комментирует материал Ошибка поэтессы

12 час. назад

Нина Черкасова рекомендует материал Ошибка поэтессы