Международная политика  9 августа 2008 13:14:09

Автор: Дмитрий Раимов

Війна Грузія-Росія - початок третьої світової війни?

Президент Грузії Михайло Саакашвілі за декілька годин оголосить в країні надзвичайний стан. До цього його підштовхнули військові дії Росії в зоні грузинсько-осетинського конфлікту.

В ніч на п’ятницю грузинські війська почали попередній обстріл приміських районів Цхінвалі. Станом на сьогоднішній ранок бої продовжуються. За попередніми даними, близько 150 грузинських солдат знаходяться в госпіталі. Що буде далі?

Ситуація в Південній Осетії є дуже напруженою. Грузія почала вирішувати конфлікт з невизнаною республікою воєнним шляхом. З одного боку-це вимагає осуду, бо використання зброї є вкрай неправильним вибором. Тут Грузію можна порівняти з Росією в її питанні з Чечнею. Але з іншого боку, у Грузії не було іншого вибору. Приведу такий приклад: Автономна республіка Крим(вона залишається найбільш дискусійного щодо незалежності) чи будь-яка область починає процедуру відокремлення від України. Переговори не дають бажаного результату, бо за відокремленням пильно спостерігає інша зацікавлена країна. Якби так було і далі, то Верховна Рада України прийняла б постанову про введення надзвичайного стану та силовий варіант недопущення відокремлення.

Президент Грузії Михайло Саакашвілі
Президент Грузії Михайло Саакашвілі

Ситуація, яка щойно була змодельована, є дуже схожою на грузинсько-осетинський конфлікт. І все б не виходило за межі конфлікту цих двох суб’єктів, якби не російський інтерес і військові бази. На обстріли Цхінвалі Росія відреагувала не нотою протесту, як це робиться в цивілізованому світі, а бомбардуванням населених пунктів: Горі, Карелі і село - Варіані. Загинули мирні жителі цих містечок. Окремо бомбардувались порти Грузії.

Чи можна назвати Росію в даному випадку миротворцем? Аж ніяк! Особливо якщо поглянути на заяви вищих посадових осіб Росії. Володимир Путін, прем’єр-міністр Російської Федерації, заявив, що в Південній Осетії проживає багато росіян, і тому Він не може залишить осторонь конфлікту.

Заява виважена, якби не реальні факти: бомбардування населених пунктів Грузії аж ніяк не можна назвати захистом свої громадян.

Російські війська почали наступ на грузинські позиції. Як це можна пояснити(саме пояснити, а не виправдати)? Захистом своїх громадян? Я погоджусь з Вами в тому, що «найкращий захист-це напад», але росіяни не зважають ні на села та міста, ні на мирних жителів. Дії генералів російської армії нагадують дії німецьких генералів часів Другої світової війни. А може це початок нової світової війни?

Давайте поглянемо на цю ситуацію в глобальному масштабі. Росія вводить на територію Південної Осетії війська. Танкові колони вже рухаються до Цхінвалі. Окремо в зону конфлікту рухаються добровольці, які явно не будуть займатись допомогою мирним жителям. Скоріш за все, ці добровольці розгорнуть партизанський рух чи будуть рухатися «в хвості» наступаючих армій, зачищаючи територію.

Грузія теж не пасе задніх. Вчора була зроблена заява з боку грузинської сторони, що з Іраку буде відкликані 2 тисячі грузинських військових. За моїми підрахунками, вони зможуть бути в Грузії за 2-3 дні. Це високо підготовлені вояки, які не раз служили в гарячих точках, а головне-в миротворчому контингенті НАТО. Якщо повернуться миротворці з Іраку, за ними можуть з’явитись і інші миротворчі контингенти європейських країн, у тому числі й України.

Нічний Цхінвалі
Нічний Цхінвалі

Також на території Грузії знаходяться 130 американських військовослужбовців, які до цього часу займались вишколом грузинських військових. Якщо хоч один з них загине-чекати на військову допомогу від США довго не знадобиться. Можна припустити, що в такому разі першими прибудуть до зони конфлікту солдати з Іраку(прилетять разом з грузинськими миротворцями), а далі протягом тижня прибудуть і основні сили. В такому разі заяви адміралів російського флоту почати військові дії можна буде не сприймати з острахом, бо до Південної Осетії буде спрямовані найкращі кораблі, а головне - авіаносці.

Окремо варто розглянути дії України у цій ситуації. Україна і Грузія має добросусідські стосунки і президент Саакашвілі завжди жданий гість Віктора Андрійовича. Також ми маємо співробітництво в межах ГУАМ. Українське МЗС вже направила ноту до Російської Федерації. Але що може бути далі? Тут маємо три варіанти. Перший-це дипломатичний вплив України на російську сторону і постійні вимоги припинити збройний конфлікт. В кращому разі, Україна стане посередником у мирних переговорах між конфліктуючими сторонами. Але чи ризикне Україна у відкриту сперечатись з Росією. Другий варіант - Україна обмежиться лише однією-двома нотами протесту і займе позицію спостерігача, посилаючись на нашу залежність від Росії.

І третій варіант - радикальний. Росія не припиняє наступ на грузинські війська і починає масові розправи над мирним населення( досвід Росія такий має ще в роки перших двох Світових Воєн). В даному випадку, якщо НАТО буде зволікати з введенням військ у зону конфлікту, Грузія звернеться до України з закликом звільнитись від впливу Росії та пропозицією спільного вирішення газових питань. Окремо буде обговорена оплата всіх дій України.

Карта Грузії. Оцініть розстановку сил
Карта Грузії. Оцініть розстановку сил

Якщо все буде узгоджено, то за два тижні в Південну Осетію вирушать літаки і кораблі з українськими військовими. Щоб не допустити внутрішнього конфлікту-буде взятий в облогу Севастополь разом з усім Чорноморським флотом РФ.

Далі важко передбачати події. Все це лише припущення, але якщо не буде змінено ситуацію, таке поступове затягування країн у війну призведе до нового конфлікту Росії та США. А цю війну вже важко буде назвати «холодною».

Вихід з цієї ситуації є. Введення в зону конфлікту не військ НАТО, а військ ООН. Це призведе до згасання бойових дій, якщо Росія не хочу отримання нової війни з усім світом. Але чи виведе «миротворців» Росія – навряд чи, бо це буде виглядати як програш і покаже, що всі гучні заяви російських можновладців і генералів-пусті слова. Чи введе ООН війська без згоди Росії як постійного члена - сумніваюсь. Тому чим це може завершитись…

Немає виправдання ні Грузії, яка почала військову операцію, ні Росії, яка цього чекала.

Пропоную Росії дійсно взятись за захист своїх громадян-евакуацію їх з території, захоплену військовими діями, а не обривати будь-яке транспортне сполучення(як авіа, так і інше). А Грузії зрозуміти, що війна іде серйозна і зважити наслідки. І тоді МИ ще зможемо врятувати світ від нової катастрофи.

 

Дмитро Раімов, політолог.

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 9327
delete
Дмитрий Раимов, Киев, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Зарегистрироваться
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +2
Всего комментариев: 186, Всего рецензий: 15
Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

||

Рецензии

Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Картинка страшненькая...
13:22 09/08/08
+0 | -0
яка саме?
Согласен? + -
13:26 09/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
На фоні числених публікацый на тему Осетії Ваша робота відрызняется в кращу сторону!
Бачу що Ви умієте мислити стратегічно і розбираэтесь у геополітиці.
Але з боку Украіни е ще один вплив на Росію, ща просто перекрити доступ газу до Захіноъ Європи, ось тоді і почтнутся реальны переговори по Грузію,Осетіїї і іншим гарячим точкам!
13:27 09/08/08
+0 | -0
навряд чи українські можновладці ризикнуть це зробити. Україна покаже себе як ненадійний партнер-аце жахливо
Согласен? + -
14:36 09/08/08
плеханов Киев
+1 | -1
Предложение неверное. Газ, нефть и вклады никто трогать не позволит. Это сердце капитализма, а люди мусор. ‘sad‘
Согласен? + -
15:05 09/08/08
+0 | -0
пісимістично....дуже. варто зважити і людський фактор.
Согласен? + -
15:31 09/08/08
плеханов Киев
+0 | -1
Думаю, что Россия опять будет жевать сопли в силу своей слабости, потом утрется как всегда и будет бить поклоны Богу, грабить свой народ и плодить неравенство в стране. ‘cool‘
Согласен? + -
15:41 09/08/08
+0 | -0
Росія не слабка країна. При бажанні,вона грузію може задавити. Якщо скласти реальний план,то за 2 дні можна, при підтримці авіа і флоту,пройти до Тбілісі.
Согласен? + -
15:43 09/08/08
плеханов Киев
+0 | -1
Конечно, слабость как раз проявляется в том, что они этого не делают. Американцы точечными ракетными ударами по Белграду решили проблему Косово, а не гонялись по горам за пехотинцами. ‘sad‘
Согласен? + -
15:50 09/08/08
+0 | -0
тут ми можемо отримати аналогічну ситуацію.
Согласен? + -
15:54 09/08/08
плеханов Киев
+0 | -1
Посмотрим. Пока спецназ даже в Цхинвали попасть не может. ‘evil‘
Согласен? + -
16:05 09/08/08
+0 | -0
Та...Осетинці ,я думаю,вже самі не в захваті від росії.
Согласен? + -
16:09 09/08/08
плеханов Киев
+0 | -1
Может быть, но ничего другого им не остается пока. ‘cry‘
Согласен? + -
16:16 09/08/08
+0 | -0
є-виступити проти рос. і грузії на дипломатичному рівні. тільки так вони отримають незалежність
Согласен? + -
16:20 09/08/08
плеханов Киев
+0 | -1
В истории такие случаи не наблюдались. Маленькое государство, а осетины даже такового не имеют, обречено быть шавкой и лавировать. ‘cry‘
Согласен? + -
16:28 09/08/08
+0 | -0
не скажи. Люксембург і компанія-дуже малі країни. а Ватикан-теж мала країна.
Согласен? + -
16:40 09/08/08
плеханов Киев
+1 | -1
Ранее Ватикан мыл могущественным, но руки ему отрубили и он влачит жалкое существования как стиральная машина для отмывки грязных мировых денег через свой банк. ‘sad‘
Согласен? + -
16:47 09/08/08
+0 | -0
спірне питання:) маленька країна більш залежна від інших,тому і створюються блоки для захисту.Швейцарія мала,та заможна
Согласен? + -
16:50 09/08/08
плеханов Киев
+1 | -1
Блоки уже отжили свой век. Теперь настало время межгосударственных объединений. ‘sad‘
Согласен? + -
17:25 09/08/08
+0 | -0
оу...не варто так. незалежність держави поки є великою цінністю.
ЄС -не блок, але фактично...клуб
Согласен? + -
17:26 09/08/08
плеханов Киев
+0 | -1
Ошибаетесь. Общие законы, границы, валюта, трудовые ресурсы... Клуб это нечто другое. ‘cool‘
Согласен? + -
17:28 09/08/08
+0 | -0
закони не спыльні. Європейська конституція не прийнята. діє тимчсовий акт(договір)
Согласен? + -
17:29 09/08/08
плеханов Киев
+0 | -1
Конституция - это основной закон, так что за ним не заржавеет. ‘cool‘
Согласен? + -
17:37 09/08/08
плеханов Киев
+0 | -1
Человеческий фактор действует только тогда, когда его запустят заинтересованные политические силы. В противном случае он всегда пассивен. ‘cool‘
Согласен? + -
15:43 09/08/08
+0 | -0
майже. людину теж можна загнати в пастку, щоб вона почала відбиватись
Согласен? + -
15:49 09/08/08
плеханов Киев
+0 | -1
Согласен, но "відбиватись" требует организации, упорядочивания, а оно само из хаоса не возникает без дополнительной энергии. ‘cool‘
Согласен? + -
16:02 09/08/08
+0 | -0
ой,ми тут зачіпаємамо цілу теорію" мас". важко прогнозувати діяльність "маси" в процесі її наростання
Согласен? + -
16:08 09/08/08
плеханов Киев
+0 | -1
Да, нет. Со времен Бехтерева управление человеческими ресурсами стало наукой в строгом смысле слова и мы видим результаты ее претворения в жизнь на примере переворотов, местечковых революций. деятельности оппозиции и т. д. ‘smile‘ ‘smile‘
Согласен? + -
16:19 09/08/08
+0 | -0
я ніколи не чув про такого, з радістю поцікавлюсь. в даній ситуації-велика політика. і вплив на маси є.он росія організовує групи добровольців.
Согласен? + -
16:21 09/08/08
плеханов Киев
+0 | -1
Да, но Россия централизованное государство, там без разрешения начальства даже воздух испортить нельзя. Поэтому воздействие на массы там однозначно проводиться двумя путями: через Православие и государство.Все остальное под большим знаком вопроса. ‘cry‘ ‘cry‘
Согласен? + -
16:26 09/08/08
+0 | -0
о да...в Білорусії теж не все добре з свободою слова,але ж люди там живуть добре!
Согласен? + -
16:28 09/08/08
плеханов Киев
+0 | -1
"жити добре" понятие относительное, как и "народ" ‘sad‘
Согласен? + -
16:49 09/08/08
+0 | -0
рівень життя в Білорусії вищий і набагато, освіта і медицина безкоштовна, розвивається промисловість.
Согласен? + -
16:52 09/08/08
плеханов Киев
+0 | -1
На здоровье. ‘smile‘
Согласен? + -
17:26 09/08/08
Эргус Ростов-на-Дону
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
подлая и клеветническая статья с искаженными и перевернутыми с ног на голову фактами и домыслами. Впрочем, вполне в духе свидомых... Как бы вам хотелось кровушки побольше - да чтоб чужими руками... Как были мразью так и остались.
14:14 09/08/08
+3 | -1
стаття-гіпотеза,і є лише припущенням.
Согласен? + -
14:35 09/08/08
плеханов Киев
+6 | -1
Вообще то, Ваша оценка не корректна, Вы поставили оценку за точку зрения, а это скверно пахнет. ‘sad‘
Согласен? + -
15:44 09/08/08
Эргус Ростов-на-Дону
+0 | -4
если б мы рассуждали о преимуществах того или иного вида послки сала - я б с вами согласился.. А тут автор тенденциозно разводит теории спекулируя на крови людей
Согласен? + -
15:50 09/08/08
+2 | -0
яка спекуляція? прошу,подивіться,що це "стаття-припущення".
Согласен? + -
15:53 09/08/08
плеханов Киев
+1 | -1
Извините, но автор в никого не стрелял, более того, никого не охаял и хвостом не вилял. Такая позиция более позитивна, чем отстаивать интересы России или Грузии.

А война без крови не бывает. Речь может идти только о малой крови.

Россия ворон сама ловит и для того, чтобы себя обезопасить давно могла поддержать возвращение оккупированных ей территорий государствам, проигравшим Вторую мировую: Румынии, Польше, Венгрии, Японии, Германии. Или ,хотя бы обозначить этот вектор. ‘cool‘
Согласен? + -
16:00 09/08/08
Я за возвращение Польши Львова! А как вы предполагаете такое сделать?
Согласен? + -
19:12 09/08/08
+2 | -0
я пропоную дочекатись того моменту ,коли ви почнете за це агітувати і відкрити на вас кримінальну справу за сеператизм.
Согласен? + -
19:18 09/08/08
плеханов Киев
+0 | -1
Не быть жлобами, а выделять средства на создание общественных организаций,пропагандирующих эту идею в обществе (на первом этапе). ‘sad‘
Согласен? + -
21:01 09/08/08
Борьба-с... Свидомиты ставят подобные оценки безо всякого объяснения. Надо бы их сперва поудалять с сайта, тогда можно о чем-то говорить.
Согласен? + -
10:04 11/08/08
Анус, не смерди...Поїдь в Осетію добровольцем, може тебе там грохнуть ‘cool‘
Согласен? + -
16:51 09/08/08
+0 | -0
Вибирайте будь ласка слова.
Согласен? + -
16:52 09/08/08
Це я не Вам...
Согласен? + -
16:53 09/08/08
+1 | -0
у будь-якому разі дискусія цивілізована має бути.Питання гаряче, інколи і вирватись може,але бажано стримуватись
Согласен? + -
16:56 09/08/08
Леся Киев
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Досить непоганий політологічний аналіз.

Але мені не подобається банально-провокативний заголовок.
14:36 09/08/08
+0 | -0
Він Вас мав і зацікавити:)
Согласен? + -
14:43 09/08/08
Леся Киев
+0 | -0
та воно то типа так, але я через нього подумала, що вся стаття зараз буде в стилі "ой, а шо ж воно тепер буде? капець усім" ‘LOL‘

коли нє - стаття як стаття. ‘best‘ А заголовок у дисгармонії ‘dknown‘
Согласен? + -
14:57 09/08/08
плеханов Киев
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Возможно и такое развитие событий, однако до Третьей мировой еще рановато. Да и игроки другие будут.
15:02 09/08/08
Леся Киев
+0 | -0
Ви маєте на увазі, що тут ще сходу не вистачає для світової?
Согласен? + -
15:06 09/08/08
плеханов Киев
+0 | -0
Россия одна, не входитв военные блоки и не представляет собой противоположного лагеря. Она болтается как дерьмо в проруби и не может определится со своими приоритетами. Россию просто развалить не войной, а другими средствами. Мировая война предполагает два противоборствующих лагеря. ‘cool‘
Согласен? + -
15:35 09/08/08
+0 | -0
НАТО і агресор росія. два табори,як намальовані. але тут може постати третій-мусульманський світ.і тут тоді буде халепа.
Согласен? + -
15:38 09/08/08
Да почему же агрессор - Россия, если военные действия начала Грузия?!
Согласен? + -
15:49 09/08/08
+0 | -0
почитайте вище в статті порівнянн цієї ситуації в Україні,якщо б така була. Осетія-частина грузії,яка порушуючит конституцію хоче від"єднатись. Грузія юридисно виправдана,морально-судити ВАм.
Согласен? + -
15:56 09/08/08
+0 | -0
грузинська Конституція. За законами цієї країни все виправдано. Морально,повторюю, я не обговорюю.
Согласен? + -
19:48 09/08/08
+0 | -0
cеператизм. ‘read‘
Согласен? + -
21:06 09/08/08
+0 | -0
ой....ой хлопче....так: Статья 1

1. Грузия - независимое, единое и неделимое государство
розділ перший стаття перша. Види відповідальності за порушення цієї статті в кримін.кодексі шукайте самі.
Согласен? + -
22:09 09/08/08
+1 | -0
методи обирає держава! Вибачте,але якщо Ви читаєте поміж рядків, то тут я вам нічого не допоможу. Якщо одне слово "неподільна" для вас нічого не значитьЮ то що тут. Навчіться вдумливо читати,а далі говоріть.
Согласен? + -
11:11 10/08/08
+0 | -0
ознайомтесьб з темою матеріалу і усіма коментарями. Дякую.
Согласен? + -
15:03 10/08/08
+0 | -0
ви в статті хоч одне ссилання на конституцію грузії бачили?прошу вже в котре-прочитайте статтю, а не блазнюйте
Согласен? + -
18:36 10/08/08
Хлестко... Да, статья-предположение, фантазия глазами автора с добавлением своих домыслов, которые некоторые могут хотеть спутать с фактами. Но автор, во-первых, предельно корректен с ответами, и это радует, во-вторых - очень удачно привлечено внимание к болезненной теме, здесь простор для дискуссии. И это тоже радует. А в остальном - по д-ру Геббельсу: "чем чудовищнее ложь, тем быстрее в нее поверят" :)
Согласен? + -
00:19 11/08/08
+1 | -0
запитайте у Росіян,що стріляли з літаків.
Согласен? + -
21:47 09/08/08
+1 | -0
як і росіяни.
Согласен? + -
18:36 10/08/08
плеханов Киев
+0 | -1
Позвольте заметить, что Россия не представляет собой мирового лагеря. В силу этого война до мировой и не дотягивает. ‘cool‘
Согласен? + -
15:53 09/08/08
Леся Киев
+0 | -0
мусульмани підтримають росію і халепа буде америці. А потім мусульмани з росією підпишуть якись пакт про мир.

тільки щось я туманно уявляю, а де буде китай?
Согласен? + -
16:12 09/08/08
+0 | -0
Сам він буде,він зараз сильніший за Росію.
Мусульманські країни можуть піти з СШа-у них тісні нафто-газові зв"язки.
Согласен? + -
16:16 09/08/08
Леся Киев
+0 | -0
ммммммммм ну, якщо мусульманські підуть до сша, то китаю доведеться мабуть росію підтримати ‘dknown‘
Согласен? + -
16:20 09/08/08
+0 | -0
ми з Вами,Лесю,зараз як великі стратеги!:) тоді багато варіантів-хто більше заплатить. ‘dknown‘
Согласен? + -
16:22 09/08/08
+0 | -0
ні,Ви мене не зрозуміли. я припустив появу ще одного табору у випадку розгортання бойових дій
Согласен? + -
15:55 09/08/08
+0 | -0
США в грі-і тоді вже весело буде всім. як раз війна.
Согласен? + -
15:32 09/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Откровенно говоря попытка объективного анализа в ситуации была, но автор не учёл маленькую деталь 1600 погибших среди мирного населения... И чья в этом вина... Считаю что Саакашвили - это военный преступник при любых действиях России. Умертвить в 2008 году за одну ночь такое количество человек не могли себе позволить даже Соединённые Штаты ни в одной своей агрессии...
Статью считаю до конца не объективной, визвините, но журналистика - это не только владение словом, но и реальная оценка ситуации...
Искрене надеюсь, что Россия будет менее кровожадна к мирному населению и гуманна к военнопленным...
15:04 09/08/08
+0 | -0
в жертвах винні не тільки грузинські війська.вони не втрапляли в 3 високоповерхові жилі будівлі . і це підтверджує влада Південної Осетії. Прошу і Вас об"єктивніше оцінювати ситуацію.
Согласен? + -
15:33 09/08/08
Да, статья субъективна. Автор - тоже человек, у него свои эмоции. Его вполне может устраивать и потери среди мирного населения, нарушение всех международных норм...
Согласен? + -
15:36 09/08/08
+0 | -0
наврядчи я буду цьому радий. Припинити вогонь-головне завдання сторін, а далі за стіл переговорів. я розіграв у статті декілька можливих варіантів.
Согласен? + -
15:39 09/08/08
Скажу одно, что если бы на месте России были бы США или на худой конец Турция - то в глазах Украинцев Грузия оказалась бы неправа на все 100 процентов. Фактор предубеждённости именно к России неосоприм.
Согласен? + -
15:43 09/08/08
+0 | -0
Україна має досить добросусідські зв"язки з Грузією,але цей фактор,що Ви назвали,теж є.
Согласен? + -
15:46 09/08/08
Считаю, что в данном случае верить СМИ как российским так и американским (грузинским) ни в коем случае нельзя... Реального положения дел тут не увидеть, а дезинформации полно!
Согласен? + -
16:02 09/08/08
+1 | -0
так...маємо вірити тіки своїм.і то....
Согласен? + -
16:05 09/08/08
Не вся Украина, а В.А. Ющенко. Многие в Украине руководство Грузии не поддерживают...
Согласен? + -
16:14 09/08/08
+0 | -0
соц опитувань,як я знаю,поки не було щодо підтримки чи не підтримки. Їх варто чекати за день-два.
Согласен? + -
16:19 09/08/08
Sveta Rybalko Харьков
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
В цілому непогано, як огляд ситуації та можливих векторів її розвитку. Однак фінал невдалиий "пропоную Росії..." Якщо се аналітика, то нормально відсторонено викласти аргументи...
16:31 09/08/08
+0 | -0
дякую, з висновком і вправду вийшла невеличка лажа...
Согласен? + -
16:41 09/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Загалом, непоганий аналіз ситуації, але є деякі перекоси, з різними знаками, в оцінкі дій то однієї сторони, то іншої.
16:47 09/08/08
+0 | -0
більше схоже на казку яка базується на реальних подіях. правда казка пророча. Флот уже вирушив.
Согласен? + -
16:49 09/08/08
Казки страшними не бувають. Це бувальщина. З однієї сторони,можливо, цей конфлікт змусить наших "владик" задуматися про нацбезпеку та оборону. До того ж, перед нами реальний план майбутніх дій Росії в Криму. Якщо, звичайно, вона вийде переможцем з цього конфлікту. Гра-то насправді серйозна.
Согласен? + -
16:57 09/08/08
+0 | -0
у нас ситуація майже та сама. у нас їхня база,і в грузії база була. реальний захист-НАТО. Росія не піде проти всіх одразу. А країни-члени НАТО змушені будуть допомагати і воювати.
Согласен? + -
16:59 09/08/08
Гадаю, що за несприятливх обставин, цей конфлікт може бути початком кінця Росії, як імперії. В Росії відцентрові тенденції дуже сильні. Їх стримують силою, але ж це не надійно...
Согласен? + -
17:01 09/08/08
+0 | -0
доречі так. ми сьогодні сперичались з цього питання з політологами. Великодержавний шовінізм лусне ...але коли. програш війни з Грузією-перша тріщина.
Согласен? + -
17:03 09/08/08
Саме так, коли програш. Коли виграш, то наступною буде Україна...
Согласен? + -
17:19 09/08/08
+0 | -0
абсолютно згоден,тому Україна маэєзараз підтримати Грузію.
Согласен? + -
17:22 09/08/08
Звичайно, що повинна, але Україна багато в чому залежить від Росії. ‘sad‘
Согласен? + -
17:24 09/08/08
+0 | -0
тоді як поступити?
Согласен? + -
17:26 09/08/08
В нас є державні мужі, щоб ломати голову над цими проблємами. В будь-якому випадку ми будемо і жертвами і винними ‘sad‘
Согласен? + -
17:31 09/08/08
+0 | -0
мужі поки нічого не можуть....
Согласен? + -
17:34 09/08/08
Бо їм це й не треба. От як би сформувати батальйон мажорчиків і у випадку війни на передову. Певен, що тоді вони інакше метикували...
Согласен? + -
21:41 09/08/08
Несторе, не застосовуйте слово "гадаю"!!! Вважаю!!! ‘smile‘
Согласен? + -
20:10 09/08/08
+0 | -0
інколи використовується і "гадаю",але це специфічне вживання. Вгадую.
Согласен? + -
20:12 09/08/08
Вважаю, це коли я стовідсотково впевнений, коли ж я не певен, то гадаю...на піаніно, бо зі скрипки карти додолу падають ‘smile‘
Якщо серйозно, то в цій ситауції Росія або знову поверне втрачене, або змінить формат свого державного і територіального існування.
Согласен? + -
21:39 09/08/08
Для полноты схожести Ющ должен отдать приказ бомбить Симферополь. Но в этом случае мы сами, украинцы, придушим его прямо в Киеве.
Согласен? + -
18:45 09/08/08
+0 | -0
і як Ви тільки до такого доходите...
Согласен? + -
18:53 09/08/08
Ну, по аналогии:
Саакошвили - бомбит Цхинвал,
Ющенко - бомбит .... ?

Тогда будет похожая с Осетией ситуация.
Согласен? + -
19:11 09/08/08
+0 | -0
Ви явно щось загинаєте.
Согласен? + -
19:20 09/08/08
Что?
Согласен? + -
20:46 10/08/08
Прохожий Киев
+0 | -0
Давно пора...
Согласен? + -
21:16 10/08/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Да! мир на пороге новых военных заварух. Но , я буду молиться и креститься, чтобы дело не дошло до новой мировой Войны..
я 1941 года рождения. и не понаслышке знаю о ней, о войне.Это страшно.