О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Интервью  5 июля 2008 22:56:58

Автор: Правнук

Сповідь члена партії, або Розмова з тінню - 01

 

Не за славу, не за плату... В.Висоцький

Я все частіше згадую ту розмову...

Його обличчя було cпокійним, сірі очі зрідка зблискували посмішкою, збиті від якоїсь ремісничої роботи пальці часом неспішно несли до губ кухоль з пивом, а голос був тьмяний і наче пробивався крізь атмосферу густої безвиході. Голос був тьмяним і сірим, але слова пропікали душу...

 

... Нашої партії ще немає. Поки що. Ні партії, ні банди, ні бригади. Ми, навіть, ще не збираємось на вечірках. Хоч, може, й збираємось. Ще не усвідомлюючи, що вже є членами однієї організації...

Але вона обов’язково з’явиться завтра. З’явиться - бо або вона з’явиться, або ми зникнемо. Просто розчинимось в цій темряві "глобалізації", в якій від теракту падають вежі суто національного торгового центру, плюндруючи життя сотень людей, але в жертвах немає представників тієї нації. Вони в той день чомусь не вийшли на роботу...

Хто там каже, що відстоює національні інтереси? Нам ще вчитись і вчитись. Ми ще всі у дитячім садочку, в його наймолодшій групі. Але приклад повчальний. Надихає до справ...

Вибач, я відволікся. І, звичайно ж, з’явившись, вона рватиметься до влади. Бо така природа будь-яких організацій - мати якусь владу. Бодай, над душами своїх однодумців...

А коли ми її отримаємо, то стережись - наша влада буде страшною! І змирись - бо ми не дамо тобі шансу...

Ми ще не знаємо, як вона буде зватися. Може, партія прихильників пива. З молодіжним крилом прихильників квасу. А може, партія державно-приватного компромісу. Зі службою безпеки у вигляді партії снайперів...

Але, як би вона не звалася, це не буде партія компромісу між бандитом та його жертвою. Тому, що бандити стануть нашими жертвами і споглядатимуть процес пошуку компромісу збоку. Або вестимуть законослухняний (не на папері) спосіб життя. Як усі. Якщо захочуть брати участь в процесі...

Тож назви у нас, поки що, немає. Але зате в нас майже є програма. Вона проста і я можу викласти її тобі в кількох зрозумілих всякому українцю словах. Чи реченнях. Чи абзацах. Аби мав ти бажання те слухати...

А раз ми маємо програму - то владу рано чи пізно отримаєм. Бо ми мерзотники, а навколо - самі чистюлі. Ти от, наприклад, чистюля. І втішайся - бо ти не один: навколо майже стовідсотково чистюлі. А мерзотники завжди рвуться до влади через шеренги чистюль. Ніхто ж бо не хоче забруднитись, щоб дістати з каналізації скарб. Ніхто не хоче лайно перетворювати на гумус, носячи його відрами на поля. Ніхто не хоче сіяти, орати і полоти бур’ян. Всі мріють про запаковану в целофан вже запечену курку та ще й за помірну ціну. Ну, чистюлі...

А чого ти скривився? Кажеш, що ти не такий? Ти тяжко і чесно працюєш, та ще й за копійки? Не цураєшся брудної роботи, особливо на дачі, і хочеш блага для своїх дітей, задля яких і гнеш спину? Тоді чому ж ти весь час обираєш мерзотників? І, що найбільш зле, обираєш їх знову і знову?..

То будеш слухати про нашу програму? Чи вже не хочеш? Бо образився? Таки послухаєш? Ну, слухай. А коли я засну, решту скажеш ти сам...

По-перше, ми націоналісти. І не прості, не помірковані, - а ультра. Що, не патріотично, бо слово іноземне? Та я бачу, ти ще більш радикальний, ніж ми...

По-друге, ми патріоти. Цієї землі, країни, мови, народу. Уявляєш? - розмовляємо українською і не вважаємо Котляревського сільским блазнем. Хоч, може, поки що, й не всі з нас розмовляють виключно українською. Дехто просто соромиться, що вона в нього ще недосконала. А дехто живе інерцією вчорашнього дня. Але це наживне. Ця хвороба минеться, як кір. Наші діти уже не хворітимуть...

Наші діти знатимуть інші мови для загального розвитку. І тому, що з ворогом треба вміти розмовляти його мовою. А для нас же навколо самі вороги. Які тільки й чекають ще однієї нашої слабинки. Щоб тут же заявити свої права ще на один шматок нашого простору. І їм байдуже, якого: товарного, аграрного чи інформаційного. Їм аби вселитись. А там вже спрацьовує біологічний закон поширення видів - якщо тебе тут не з’їдають, то пора вже розмножуватись. Згадай колорадського жука...

Кажеш, патріот - це синонім негідників, і виходить, що я не жартував про мерзотників? Правду кажеш. Ми й є негідники. Бо вважаємо, що не гідні такого життя, яке нам влаштували своїми хитрозакрученими законами всілякі заблуди, які втекли зі своїх ареалів, але чомусь не поспішають тікати з нашого. Хоч всі навколо скаржаться і ниють, що тут нестерпно жити...

Тож, хоч ти і кажеш правду, але цей пункт ми зі своєї програми не викреслимо. Ніколи...

По-третє, ми маємо мрію. Українську мрію. Ти чув байку про трьох хлопців, які якось підрядилися на одне будівництво? Не пригадуєш? Через деякий час родичі їх спитали, що ж вони, власне, там роблять? Один невдоволено буркнув: "Тягаю це прокляте каміння". Другий втішено повідомив: "Заробляю собі на хліб і розваги". А третій сказав: "Будую храм!"...

Не знаю, до якої категорії будівельників належиш ти, але у нас є все, щоб створити тут рай, а не продовжувати творити клоаку-сарай. І ми його створимо, коли станем при владі. А на цю владу, що зараз, працювати не будем. Вона майже не українська. І, навіть, здебільшого, не проукраїнська. Вона відверто злочинна - і тому працювати на неї теж є злочином. Тож на цю владу ми будемо не працювати, а відбувати. Будемо відбувати і чекати свого дня. Він не так вже й далеко. Але працюватимемо для українців, на українську державу і українську державність. Не російську, не ідиш, не ЄС. І не винахідників пороху й шовку...

Кажеш, що якщо ми рвемось до влади, то до нас полізе всяка наволоч? Так, що ми насправді станемо мерзотниками і негідниками? Аякже. Звичайно ж, полізе. А ми перевіримо всіх. І кожного. До. І в процесі. І будемо безжально гнати в три шиї зі всіх посад з неминучими наслідками. І гнати публічно, з поясненням причин. І коли ми так проженем свого першого - ти збагнеш цю неймовірно жахливу істину: наша влада буде страшною...

Бо коли ми прийдемо до влади, то всю свою діяльність організуємо за принципом зворотнього зв’язку. Що це таке? Дати приклад? Ну, наприклад, в кожній держустанові потратимось на стенд зі статтями бюджетних видатків. І вказаним знизу номером телефону довіри. Куди кожен, хто забажає, зможе подзвонити і спитати, чому ж то тигру в концтаборі для тварин не докладають м’яса?..

Чи з сумом сповістити, що гроші, виділені на нові парти та євровікна, чомусь покрили металочерепицею директорову хату. І якщо факт мав місце - то школа матиме нового директора. А старий - справжню причину звільнення в своєму реєстрі трудових досягнень. І повне право самостійно знайти собі іншу роботу. Після того, як оплатить своїми грошима ті євровікна. Або заробить на них у буцегарні. Ну, вільна людина сама обере, що їй ліпше і ближче...

І так на всіх фронтах. Бо ж націоналізм - це не тільки любов до ареалу проживання. Це ще й вічна війна. Вічна нетерпимість. Вічна відсутність толерантності. Яка руйнує. А руйнувати й без нас є кому. Ми ж прийдемо будувати. Що будувати? Ну, то ж ясно сказав: чесну країну. Чесну країну для українців. Уточнюю ще раз, бо ти відвернувся: для українців. Не для украинцев. Не для ukrainians. Для українців. Бо наша партія для того й прагнутиме влади...

І в першу чергу - для українців за духом. Уточнюю ще раз: для українців за духом. А чого ти озираєшся? Когось виглядаєш? Чи просто принюхуєшся? Питаєш, як наявність цього духу перевірити? Та простіше простого - ставленням до української мови. До її повсякденного вживання. До її розвитку. До... Та що ти дитячі питання задаєш? Сам не знаєш, чи просто придурюєшся? То для тих, хто придурюється, наша влада теж буде страшною...

А в свою партію ми будемо брати, як ти здогадався, теж лише українців за духом. Щоб створити еліту. А коли еліта, в тому числі і владна, стане українською за духом - то всі решта просто підтягнуться. Не буде де дітись. Бо коли постійний приклад перед очима, ти не станеш шукати його на стороні...

Мені почулось чи ти щось сказав? Кажеш, що більшість може не обрати тих, кого я назвав елітою? А я хіба не сказав, що більшість їх обирати й не буде? Ти, мабуть, просто забув, що більшість ніколи і ні в чому не має рації. Більшість завжди живе по-дурному і марнує своє життя. Більшість ніколи не потрапить на арену Олімпіад. Хоча б тому, що на третину складається з пенсіонерів...

Всяка більшість - це, здебільшого, пересічні люди. Виконавці. Споживачі того, що вигадала і створила мізерна меншість. Та меншість, яка на будь-яких виборах зайняла б щонайнижчий рядок...

Он, більшість відвідала останні вибори столичного мера. І що - ти втішений тим рішенням більшості? Краще б ця більшість масово гуляла чи затоптувала гриби в передмісті, демонструючи, що не хоче виборів в незаконний спосіб. А так що продемонструвала ця більшість? Куди ведуть, туди йдемо? То що ж тоді заважає замекати?..

Чи продемонструвала, що є вдосконаленою моделлю хробака? То хробак не може жити на волі, під сонцем. Хробаку краще жити в... Ну, не будем уточнювать, де.. Бо саме там він, здебільшого, і живе. В коня корм...

Бачу, смієшся. Це добре. Хороший знак. Значить, не журналіст і не служивий з силових структур. Бо ті з чужих жартів не сміються. То з тобою, мабуть, можна не лукавити. Можна бути відвертим. Є надія, що не перекрутиш суть...

Тож цю еліту обиратиме конкурс. Цю еліту обиратиме журі. Щороку. Чи що-три. З правилами рівності для всіх. А ми лише створимо для цього умови. Бо ми не можемо і не повинні все перекласти на більшість, якщо хочемо країні добра...

Ти не ображайся, але коли ти востаннє вигадав щось корисне? Для держави, науки, здоров’я чи, бодай, села? Чи для тієї ж більшості? То, може, поставити тебе керувати заводом? Не хочеш? Це добре. Це добре, що ти критично і тверезо мислиш. Це добре, що ти чесний перед собою. Бо, часом, послухаєш людину - душа співає: і віруючий, і демократ. А подивишся в очі - атеїст і, без сумніву, рабовласник...

Тож ми нікого не будем дурити. Націоналісти ми. І тому Україна - для українців і понад усе. А хто любить брехати іншим і обманюватись сам - має повне право обирати знову тих, кого досі обирав. Не помилиться...

І тому я зараз чесний з тобою: у нас буде повна свобода. Але ти чув, я, здається, казав - наша влада буде страшною...

               http://h.ua/story/112633/           http://h.ua/story/113074/

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 2895
Отредактировано: 26-09-2014 [17:33]
delete
Правнук
Правнук, Ровно, свободный журналист "ХайВей" 
Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +6
Всего комментариев: 32, Всего рецензий: 11
Читайте также

П.Порошенко вручил награды бойцам в АвдеевкеП.Порошенко вручил награды бойцам в Авдеевке

Во время поездки в Авдеевку Донецкой области президент Петр Порошенко вручил награды 31 военнослужащему. Больше информации на странице - http://www.no ...

Украинский инвестфонд купил ритейл-парк в ЧехииУкраинский инвестфонд купил ритейл-парк в Чехии

Инвестиционный фонд Focus Estate Fund купил ритейл-парк Most Retail Park в Чешской Республике. Об этом сообщили в Ассоциации ритейлеров Украины. Назв ...

"Арсенал" и "Эвертон" забили семь голов на двоих. Обзор матча"Арсенал" и "Эвертон" забили семь голов на двоих. Обзор матча

Голы и лучшие моменты матча "Эвертон" – "Арсенал" в чемипонате Англии ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

09:24 06/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Хороший знак..
11:12 06/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Ільвен Киев
В"їдливо і правдиво))))))
11:21 06/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Влучно...
12:00 06/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Интересных и грамотных идей в мире много, а вот процент воплощения в жизнь таких идей ничтожен... Та модель власти, что описана в статье Украине подходит практически в идеале (идеальных моделей власти не бывает), но не напоенны ли мы горьким оранжевым соком и не накормленны ли голубой мечтой в 2004 году? А ведь как красиво всё это было преподнесено народу - апельсинчики на блюдечке с голубой кайомкой... Апельсины оказались гнилые, а блюдце одноразовой тарелкой...
Сашко Навіжений Днепропетровск
вот Она... Настоящяя Поезия Жизни!
15:22 16/07/08
Правнук Ровно
Дякую, Олександре!
Ви єдиний, хто вловив в цьому творі поезію...
З коментаторів, певна річ.
22:29 16/07/08
13:24 06/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Да, вариантов, действительно немного: или разум конструктивных сил, или тяжелый дух национализма... Все равно такое положение как сейчас - бесконечно долго продолжаться не будет. Все дошло просто до абсурда.
Другое дело, что решение данного вопроса путем установления социал-националистической идеологии и силы - всегда ведет к краху государственной системы. Правда, получается замечательный перегной для расцвета следующей, более толерантной и справедливой системы. Только вот, кто согласен быть "перегноем"? Кот спрашиает напрямую и честно расскажет миллионам людей, чья жизнь и тело послужит пушечным мясом в борьбе за "великую идею" "божествеености чистокровных украинцев"?...
Правнук Ровно
Не в усьому можу погодитись.
Бо на перегної чудово росте і бур‘ян -
не обов‘язково більш толерантна і справедлива система.

І будь-яка конструктивна сила
мусить спиратись або на конструктивізм
всіх членів суспільства
(що важко досягти одним переконанням)
або на ту ж таки силу.
Власне, вона повинна бути силою -
що випливає з означення.

Але дякую за високу оцінку
моєї праці.
15:48 06/07/08
15:38 06/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Аврора Киев
Всі ці думки думаю, є частковою утопією...Ну не віриться,що влада може працювати виключно на благо народу і наша держава належатиме тільки нам - корінним українцям. Але стаття заслуговує на увагу. З повагою...
Правнук Ровно
Дякую, пані Аліна.

Треба сіяти зерно оптимізму -
бо зневіра сходить сама
і без посіву.
15:54 06/07/08
15:53 06/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Дай Боже.
Бо далі так бути - не може!
23:19 06/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Чудові перспективи... А мо‘ й буде коли?! Те, світле майбутнє...
Правнук Ровно
Аякже...
Майбутнє обов‘язково буде...
Те, світле...
10:42 07/07/08
09:22 07/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
На мой взгляд, статья вдумчиво написана… И те черты характера модели партии, которые Вы описываете в своём материале – действительно сделали бы партию сильной… Страну над "поднимать" с коленей, чтобы не стыдно было нашим детям за то, что они живут в этой стране…
Правнук Ровно
Дякую, пані Наталя.

Це Вам компенсація за надмірний лаконізм
мого попереднього твору.
10:43 07/07/08
12:16 07/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Правнук Ровно
... Влада не може бути страшною...
Добре, що Ви сповідуєте саме цю релігію.. Взагалі-то, якби Ви прочитали продовження (http://h.ua/story/112633/ і http://h.ua/story/113074/), то зрозуміли б, що автор вклав в ці слова про страшну владу дещицю іронії.. Бо не існує абстрактного страху.. чи абстрактного зла.. - вони конкретні.. Тобто, якщо хтось звик, наприклад, безкарно обкрадати міську казну - то для нього влада, яка за таке карає - вже страшна :).. а влада, яка дивиться на такі його дії поблажливо - справедлива і мудра :)))

.. Тому, Олесю, Вам залишилось дуже мало: все, що Вам в цій статті сподобалось - втілити в реалії життя... А славних прадідів великих правнуки погані з задоволенням Вам в цьому допоможуть.. чим зможуть.. Бо вже дуже багатьом у цій країні просто уривається терпець..
http://narodna.pravda.com.ua/discussions/46eff40871832/

.. P.S. Дякую за рецензію. Я старався, щоб було цікаво..:)
22:03 20/09/13

Комментарии

Ільвен Киев
Рекомендує цей матеріал
Чому? В"їдливо і правдиво))))))
11:12 06/07/08
Правнук Ровно
Дякую, пані Іль.
11:43 06/07/08
Ільвен Киев
Рада знову бачити Вас на цьому сайті)))))) Хоч Ви знову ж таки ненадовго....
11:56 06/07/08
Правнук Ровно
Правду кажете...
12:04 06/07/08
Станислав Ковтун Днепропетровск
Попорубую все-таки угадать название партии - ОУН(б) или НСДАП или РСДРП(б) а еще проще - назовите как Тягнибок- "Свобода" (только при чем здесь свобода?). Желаю чтобы все пивом и закончилось. Потому что история знает тех, кто собирался в пивных. И что из этого вышло.
11:39 06/07/08
Правнук Ровно
Попорубуйте.
11:44 06/07/08
Станислав Ковтун Днепропетровск
Вибачаюсь, спробуйте що?
11:51 06/07/08
Ільвен Киев
Вгадати назву партії)))))
11:56 06/07/08
Станислав Ковтун Днепропетровск
Ну тогда остановимся на ОУН (б).
11:59 06/07/08
Гiсть
история знает тех, кто собирался в пивных. И что из этого вышло. ‘crazy‘ ‘bravo‘
Повністю погоджуюсь: пивні треба позакривать, шалаші порубать, разліви посушить а жінкам надіть такі спецпояси, щоб не могли спарюватись і рожать, бо інколи такі падлюки з туда виходять. ‘LOL‘
18:19 07/07/08
Станислав Ковтун Днепропетровск
Вообще то я имел в виду мюнхенские пивные где собирались члены НСДАП например "Бургерброкеллер". Это к самому пиву отноешния не имеет. ‘sad‘
19:14 07/07/08
Гiсть
Станислав Ковтун, 19:14 07/07/2008
Вообще то я имел в виду мюнхенские пивные где собирались члены НСДАП например "Бургерброкеллер". Это к самому пиву отноешния не имеет.

Я здогадався. Мене неприємно вразило порівняння з нацистами. Хотів було порадити Вам позбавитись надлишкового інтернаціоналізму, але подивившись Ваш "профіль", махнув рукою. Що можна чекати від людини, що заробляє захистом прав міжнародних зайд у міжнародних же судах? Чому Ви, юрист, не захищаєте рядових армії від проявів дідівщини? Чи заробітків з того не вистачить на безтурботні вояжі по заграницях?
20:29 07/07/08
Станислав Ковтун Днепропетровск
Я не общаюсь с хамами, страдающими комплексом неполноценности и трусливо прячущимися за ником "Гість"
22:20 07/07/08
Рекомендує цей матеріал
Чому? А ведь она вертится... (идея)
12:01 06/07/08
Ви не змогли б створити успішної партії не тому, що форма Вашого мислення не є суто українською, Ви взагалі, наскільки я зрозуміла, інтелектуально людина обдарована.
Однак, як зазначив один відомий філософ, керувати державою має філософ, а Ви не підковані з точки зору законів розвитку суспільства. До того ж, на відміну від розвинутих суспільств, у Вашій ідеології немає поваги до "свободи особистості". А це - головне.
12:02 07/07/08
Алексей Б Донецк
Идея замечательная и то, что Вы пишете - абсолютно верно, но по-моему мнению статья сильно затянута, есть повторения одной и той же мысли и это сильно портит впечатление. Работе не хватает лаконичности и четкости.
12:55 06/07/08
Правнук Ровно
Тільки для Вас.
Якщо Ви прагнете лаконічності.

http://h.ua/story/108523/
14:57 06/07/08
В Україні дуже багато (чи майже не всі) талановитих, розумних та працьовитих людей, що здатні організувати та реалізувати справу відбудови країни. Та вони майже і психологічно, і інформаційно готові. Нащастя.
14:24 07/07/08
Правнуче, є питання. Я от сьогодні подивився сюжет по телебаченню, як топили в Севастополі памятну плиту, присвячену 90-річчю підняття там українських прапорів. Топили з російськими прапорами в руках. В Севастополі. А перед тим натовп бив наших, українських морячків, і відібрав у них ту плиту. Такого сраму давно не бачив. Але ж це далеко не перший раз.
Але питання в іншому. Я чомусь пригадав початок нашої незалежності в 1991 році, і хто тоді став (точніше, набрався сміливості стати) міністром оборони України, і хто став (набрався сміливості стати?) першим командувачем ВМС України. Це були етнічні росіяни, народжені на території Росії - Морозов і Кожин. А де були українці?
Ну і друге питання заодно. От Ви фантазії тут пишете за якісь партії - а куди для Вас ділися українські партії? Патріотичні, такі як КУН, НРУ, УНП, Собор, Свобода... ну і так далі - куди вони ділися? Чому Ви мрієте ще про якусб партію, якої ніколи не буде? Чому? Хочу почути Вашу відповідь.
13:22 06/07/08
Правнук Ровно
Радий, що Ви мене ще читаєте.
Але не дякую за спробу препарації.

1. Ви не звернули уваги на першу,
після епіграфа, фразу твору.
В слові ту дві букви -
але немає жодної цифри.

2. Хто скидав - той і підніме.
На все приходить час розплати.

3. Я не знаю, де були українці.
Чому Ви адресуєте це питання мені?
Це - антидержавницький акт,
реагувати має держава,
а яка держава - згадано в статті.

4. Згадані Вами особи, на мою думку,
є українцями за духом.
У мене до них претензій немає.
Не знаю, чи є в героя статті.

5. Як я можу Вам відповідати на будь-які
питання по статті, якщо ще не опублікував,
а Ви не прочитали її до кінця.

6. А хто стверджує, що я знаю відповіді?
Ехо не творить звуку -
воно його відбиває.

http://narodna.pravda.com.ua/discussions/46eff40871832/
зі слів: відкрию Вам чашу Грааля..
15:05 06/07/08
"А чого ти скривився?.. Кажеш, що ти не такий?.. Ти тяжко і чесно працюєш, та ще й за копійки?.. Не цураєшся брудної роботи, особливо на дачі, і хочеш блага для своїх дітей, задля яких і гнеш спину?.. Тоді чому ж ти весь час обираєш мерзотників?.. І, що найбільш зле, обираєш їх знову і знову?..
" Не правда!Останній раз голосувала "проти всіх". ‘wink‘

"І тому, що з ворогом треба вміти розмовляти його мовою..." З друзями розмовляти їх мовою. ‘best‘
Стаття сподобалась.Дякую. ‘smile‘
17:05 06/07/08
Правнук Ровно
Я розкрив Вашу таємницю -
Ви не належите до більшості...
17:30 06/07/08
Оскільки я зазвичай читаю літературу, яка освітлює різні погляди та ідеології, а також зважаючи на особистість автора, обов‘язково прочитаю. Дякую.
16:46 07/07/08
Мне 2-я больше понравилась. А тут Вы сравниваете большинство с хробаками. Вам бы не удалось создать успешную партию. Хотя стиль прикольный.
10:56 07/07/08
Рекомендует этот материал
Почему? Sad but true!
17:54 04/06/09
Правнук Ровно
Дякую за коментар.
Дозволю собі маленьку вольність -
розібрати його по реченням.

1. Речі, тим більше друковані,
не бувають рівноцінними.
В принципі.

2. З ким я порівняв більшість, звичайно ж,
очевидно з тексту - але писати в своєму профілі,
що Ви знаєте українську -
я б, все-таки, утримався.
Бо знання це, вочевидь, лише форми - не суті.
Українці з цієї фрази лише всміхнулись.

3. Очевидно, на підставі саме цього нерозуміння
народилось Ваше третє речення.
Бо я написав те, що Ви можете прочитати
на обличчях лідерів т.зв. успішних партій,
якщо будете їх не слухати, а дивитись.
Вдивіться уважно - вони справді вважають
нас всіх хробаками.

4. Дякую, що Вам сподобався мій стиль.
Але боюсь, що тут Ви належите до більшості.

5. Як резюме.
Звичайно, Ви праві:
я б не зміг створити успішної партії.
Якщо успішною рахувати велику.
Але не по названій Вами причині,
а тому, що не прагну всім сподобатись.
11:16 07/07/08
Правнук Ровно
Це консенсус?

То будете читати третю частину
чи, все-таки, вже упереджені?

Обіцяю, що в ній не буде жодних змін,
на які б вплинула наша розмова
чи інші коментарі.
16:43 07/07/08
Правнук Ровно
Що ж, спроба перекинутись парою слів...

Як зазначив один відомий воїн,
керувати державою має полководець...
Але Ваша думка краща.

Це вже вдруге в житті
мене обзивають інтелектуально обдарованою людиною.
Правда, перший раз це поєднували
з зомбованістю націоналізмом.

А зараз ще одне хибне, бо явно передчасне, судження.
На основі одного маленького, та ще й незакінченого твору.

Повага до особистості. Авжеж...
Вона присутня, повірте. Коли є особистість...
І, навіть, апріорі присутня...
І треба не один раз змусити мене скривитись,
щоб ця повага зникла...

І повірте, в душі я не менший філософ, ніж, скажімо, Діоген.
Але він жив в уже готовій державі.
І то вдень з ліхтарем шукав в людському натовпі на площі
ту особистість.
Мабуть, хотів висловити їй свою повагу.

Але Ви праві - державою (та й світом) мав би керувати філософ.
Якби людство не витрачало стільки грошей на війни й озброєння.
Але Марк Аврелій, на жаль, вже помер.
А мене більшість не зможе обрати, бо
по-перше, я обізвав її хробаками (а хіба я в чомусь збрехав?),
по-друге, я відсутній в списках існуючих партій,
а по-третє, не можу створити власної...
Ну, якщо повірити Вашому переконанню...

То, мабуть, клямка Україні?..
Чи вистоїть? Як гадаєте?
14:15 07/07/08
Александр1979 Харьков
Рекомендует этот материал.
18:09 20/09/13
Александр1979 Харьков
18:55 20/09/13 Гарні слова... Підписуюсь під кожним...
19:36 20/09/13
Александр1979 Харьков
Вам - подяка... за программні думки...

Ви би ці думки - при можливості - у статтю переоформили...

Це було би гарною справою - для української справи...

Особливо, для нас - читачів зі сходу України...
19:50 20/09/13
Юрий Самсыка Запорожье
Рекомендует этот материал. Почему? Национализм в моем понимании - высшая степень проявления патриотизма. При таком подходе, я - националист. Рано или поздно в Украиневозродится нация. Но для этого должна быть национальная идея.
"Национальная идея группирует вокруг себя граждан, создавая из них нацию.

Один гражданин – слаб.

Силу представляет лишь Нация,

сплоченная национальной идеей, как общим видением желаемого будущего".
Хороший материал. Рекомендую к прочтению.
00:06 11/04/15

Live

59 мин. назад

Евгений Татьянов комментирует материал Чому Росія знову пішла на військову ескалацію

1 час. назад

Khomiaklit публикует статью Из жизни гастролеров

2 час. назад

Антон Кучко рекомендует материал ***

2 час. назад

Антон Кучко комментирует материал ***

2 час. назад

Антон Кучко комментирует материал ***

2 час. назад

Антон Кучко комментирует материал ***

2 час. назад

Антон Кучко комментирует материал ***

2 час. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал "Вчора близько сьомої вечора наближаюся до стін Верховної ради, минаючи кордон за кордоном… "

3 час. назад

Писатель77 комментирует материал ***

7 час. назад

sdv публикует статью Махінації луганських чиновників

7 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич комментирует материал Опіати в крові харківсько - черкаської мажорки знайшли, а подруг вбивчих, - ні!

7 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич комментирует материал Обещал "услышать каждого..." и сбежал в Ростов к... Путину?

7 час. назад

Харламов Виктор Георгиевич комментирует материал Юля и чихуа - все та же же любимица коломойского - путина?

7 час. назад

Родослав Корченюк комментирует материал Нитка долі

7 час. назад

Писатель77 комментирует материал Нитка долі

8 час. назад

Зурла Лоци комментирует материал Я начинаю свой рассвет

8 час. назад

Зурла Лоци комментирует материал Я начинаю свой рассвет

8 час. назад

Антон Перваков комментирует материал Нитка долі

8 час. назад

Антон Перваков комментирует материал Нитка долі

8 час. назад

Вікторія Івченко публикует статью "Вчора близько сьомої вечора наближаюся до стін Верховної ради, минаючи кордон за кордоном… "

8 час. назад

Антон Перваков комментирует материал Нитка долі

9 час. назад

Виктор М комментирует материал Нитка долі