О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Культура  2 июля 2008 13:06:22

Автор: Настя Кохан

Як українському художнику «засвітитися» у Туманному Альбіоні?

Як українському художнику «засвітитися» у Туманному Альбіоні?
Перше, що спадає на думку, - пройтися галереями Лондона зі своїм резюме і фотографіями робіт. За грубими підрахунками в Британській столиці більше тисячі галерей. Мого терпіння вистачило не більш, ніж на 200, але результати були дуже плідними. В цьому мені дуже допомогли кишенькові журнали Galleries (з переліком галерей Лондона) і Gallery Guide (галереї Європи) та мапи галерей, які можна знайти в будь-якій галереї. Чудово було б і у нас це більше розвинути.

В першу чергу приваблюють центральні і західні райони (Mayfair, City, Marylebone та ін.) В Mayfair сконцентрована велика кількість галерей. Як-от Cork, New Bond або Albmarle Street: ідеш цими затишними вулицями, і кожні двері – це галерея. Більшість з центральних галерей займаються старими художниками (old masters) XVIII – XX століття. Сюди варто сходити для загального розвитку. Галереї ж сучасного мистецтва можна розділити на дві групи: ті, що здаються в оренду, і ті, що працюють з кількома художниками за відсоток з продажів. Про орендні галереї мало, чого розповідати: платиш £4000-6000 за тиждень (в інших районах £2000-£4000), дають ключі, і роби, що хочеш – розвішуй картини, запрошуй гостей, пресу, роби презентацію, продавай… Повна свобода дій. Інша справа з галереями, які працюють за відсоток. Тут не важливо, звідки художник, але бажано, щоб він проживав у Лондоні. Це пояснюється тим, що співробітники галереї ґрунтовно беруться за промоушн: випускають каталоги, буклети, проводять персональні виставки, працюють з пресою, запрошують колекціонерів відвідати студію художника, активно продають його полотна. За такі послуги галереї беруть 40-60% від вартості картин. І роботу свою сумлінно виконують. Це я на власні очі побачила у галереях Marlborough, Agnew’s, John Martin та Albemarle, де були влаштовані блискучі презентації, куди запросили реальних колекціонерів, «відбірних» гостей та арт-критиків (жодної випадкової людини). В перший же день продавалися роботи по £10 000 - £40 000. Такі галереї є членами дилерських асоціацій (SLAD, BADA, CINOA або LAPADA).

Як українському художнику «засвітитися» у Туманному Альбіоні?

Деякі галереї цілеспрямовано займаються так званим Russian art, до якого насправді входить мистецтво всього колишнього СРСР, а отже й Україна. Це Alla Bulyanskaya Gallery, MacDougall Arts, Danusha Fine Arts (українське мистецтво), Lennox Gallery та частково Beaux Arts і Art First.

Директори галерей з інших районів не дуже позитивно відгукуються про центральні галереї: може, заздрять їхньому успіху, а може й справді вони в центрі «розлінилися» і беруться лише за добре розкручених художників. Молодим, невідомим художникам радять починати з Іст Енду (East End). В цьому районі зосереджено близько 200 галерей. Сюди обов’язково потрібно прийти в перший четвер місяця: в цей день у всіх галереях проводять відкриття виставок, починаючи з четвертої години дня і до пізнього вечора. Але не кожна з них варта значної уваги. Візьмемо найпотужніші галереї, наприклад, Whitechapel, Hoopers, Signal Gallery та інші. Тут залюбки беруться до роботи з новими художниками (emerging artists). За тиждень така галерея може продати картин на £50 000 – £70 000. Зовні сам район помітно відрізняється від інших: немає помпезних королівських будівель, кожен вільний квадратний метр стіни покритий графіті, багато іммігрантів, маленьких магазинчиків і кафе зі східною кухнею. Як кажуть корінні лондонці, вони люблять приїжджати сюди відпочити від «справжнього» Лондона. Отже художник, який ще не став супер-стар у Лондоні, може сміливо починати з Іст-Енду і поступово наближатися до центру. Хоча є швидший і більш дієвий метод…

Як українському художнику «засвітитися» у Туманному Альбіоні?

Як світовий арт-центр, Лондон пропонує низку мистецьких фестивалів і конкурсів, які легко знайти в Інтернеті (в Королівській Академії, Національній портретній галереї, Суверенній арт-фундації, Mall Galleries та ін.) Затрати мінімальні (£20-£30 за участь), а перспективи - безмежні. Тут художника і галеристи помітять, і картини виставляються на продаж, іноді проводять аукціони, ще й гран-прі можуть дати (£1000 – £25 000).

Зовсім не обов’язково відразу їхати до Лондона: заявки про виставку, участь у конкурсі або аукціоні можна надсилати електронною або звичайною поштою. В багатьох випадках не обов’язкова і присутність художника на самій виставці (картини надсилаються поштою, а непродані повертаються тою ж поштою за кошт художника).

Як українському художнику «засвітитися» у Туманному Альбіоні?

В Лондоні проводяться відомі арт-ярмарки (Art London, Pulse, Scope і т.д.). Для участі в них потрібно співпрацювати з галереєю, яка представляє своїх художників на цих ярмарках. Самостійно художник, навіть маючи змогу оплатити весь стенд, не може взяти участь у ярмарку. Тут виключення складає Love Arts Manchester (щорічний ярмарок в Манчестері), куди приймаються заявки і від художників.

Інший варіант – продавати свої картини на лондонських аукціонах. Передові світові аукціони Christie’s, Sothebey’s та Bohnams матимуть справу з художниками, які раніше брали участь в аукціонах і мають так знаний art price, щоб знати, від якої ціни на картини відштовхуватися. Починати рекомендують з менших аукціонів: Rosebery’s (Лондон), Cheffins (Кембридж) та Lots Road Auction (Лондон). На них одразу великої слави не наживешся, адже вони продають менш відомих авторів і, як жартують самі колекціонери, картини, що не змогли продати на Christie’s, Sothebey’s і Bohnams. Але це теж хороший початок.

Здається, все… Ні, є ще один варіант – стати британським художником! Тут усе залежить від рівня Вашого патріотизму. Якщо Ви згодні тимчасово представляти Британію на світовому арт-ринку, то це досить реально зробити. Варто хоча б півроку повчитися в британському художньому ВУЗі, і Ви – британський художник. Диву даєшся, скільки відразу відкривається можливостей: все, вище згадане, тільки помножене на щонайменше 100. До речі, за підрахунками The Arts Information Company, у 2004 році британський художник з 10-річним досвідом заробляв, як середньостатистичний викладач (приблизно £34.299 на рік), а початківець, який щойно завершив навчання, - £21.000 (£176-£204 щоденно). Цікаво, скільки заробляють наші художники?

Як українському художнику «засвітитися» у Туманному Альбіоні?

Взагалі в лондонських галереях я помітила велике різноманіття стилів і напрямків. Будь-який професійний художник може знайти для себе галерею. В цій статті згадана лише невелика кількість галерей, конкурсів й аукціонів, і неможливо сказати, чи вибрані найкращі (для кожного художника це дуже індивідуально).

Приємно, що тамтешня публіка дуже цікавиться мистецтвом. Кожен, чи-то стоматолог, чи водій автобуса, - знає, що зараз у Королівській Академії проходить виставка From Russia, де представлені картини з найбільших музеїв Москви та Санкт Петербурга. Не зважаючи на те, що квиток коштує £9, біля входу ледь не цілодобово простягається нескінченна черга.

Настя Кохан

арт-менеджер Лесі Кара-Коці

Як українському художнику «засвітитися» у Туманному Альбіоні?

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 5349
Фото: Настя Кохан
delete
Настя Кохан
Настя Кохан, Киев, свободный журналист "ХайВей" 

Теги

Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +11
Всего комментариев: 62, Всего рецензий: 18
Читайте также

У Поклонской заметили Rolex за 152 тысячи грнУ Поклонской заметили Rolex за 152 тысячи грн

Поклонская возглавляет в Думе специальную комиссию, которая контролирует достоверность сведений о доходах и имуществе парламентариев ...

У Канаді спалахнула лісова пожежаУ Канаді спалахнула лісова пожежа

Поки що вогонь не становить небезпеки для жодного населеного пункту.  ...

В детдомах Одесской области живут 800 сирот, которым нужна семьяВ детдомах Одесской области живут 800 сирот, которым нужна семья

Чиновники хотят комплексно решить проблемы детей, лишенных родительской опеки ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

17:58 02/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Культура это не только кино!
18:03 02/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Дуже професійно написано.Ніби сам там побував.І ще варто відмітити чудові ілюстрації
Дякую, саме ілюстації мені далися найважче... В перший день у мене в Лондоні вкрали фотоапарат ‘LOL‘ І мені довелося позичати камери у друзів: в одного на один день, в іншого - на другий...

Врешті назбирала
18:08 02/07/08
Гарно назбирали ‘smile‘
18:16 02/07/08
А щож лондонська поліця незнайшла крадія. чи Ви не звертались?
10:44 04/07/08
Та я так була зайнята... та ще подумала, що я страховкою не запаслась:)
17:04 05/07/08
18:38 02/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Мені ДУЖЕ сподобалось!!! Професійно, грамотно, цікаво написано! До того ж, я вже давно заочно закохана в Англію (ще жодного разу там не була ((( ). Фото дійсно чудові! Шкода, що Ваш фотоапарат так і не побачить домівки (((
Мій фотоапарат, мабуть, там такого вже надивився!:) Але то все матеріальні речі, які легко поновити. А-от враження від Британії... Це справді Королівство. (за винятком деяких районів:)
18:45 02/07/08
Ви ж прочитали статтю - беріть якогось художника і їдбте до Лондона!:)))
18:46 02/07/08
В мене брат художник))) Але зараз займається розробкою комп‘ютерних ігор - малює героїв і різноманітних потвор!
18:57 02/07/08
Це він Вам аватарчика намалював?:)
19:01 02/07/08
Ні! Але я в нього його вкрала ‘LOL‘ ‘LOL‘
19:02 02/07/08
а Ваш брат не малює мультики? Я готую новий проект - хочу зробити мультик по дитячій книзі. Ще справи з мультиковою індустрією не мала, і зовсім не знаю, до кого звернутися
19:17 02/07/08
‘sad‘ ні, таким не займається...
19:22 02/07/08
Це не страшно. Піду "в наглу" на кіностудії:) Це завжди дієвий спосіб:)
19:28 02/07/08
18:46 02/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Как хорошо, что у нас есть свой талантливый журналист и фотокореспондент.
А кражу точно наши земляки увели. Очень жаль. А то бы сколько бы мы еще интересного увидели.Спасибо.
Наших там много, но я остаюсь патриотом и ничего плохого про наших говорить не хочу. А кража фотоаппарата - был лёгкий намёк на то, что пора купить новый:)
19:03 02/07/08
А видеокамеру слабо? Будем кино смотреть. ‘LOL‘
19:08 02/07/08
Гiсть
Хороший Вы выбрали себе аватар - говорят, слова любви и благодарности обладают самой большой силой
19:44 02/07/08
18:46 02/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
чудовий професійнимй матеріал.У нас також повертається публіка до мистецтва. Побудували замки - треба ж стіни чимось завішувати.
Сміх-сміхом, але дійсно, чого варті тільки арт-салони в Українському Домі.Он скільки людей туди приходить
Мистецтво відроджується. І треба його підтримувати...
Так, я дуже рада що почали у нас з‘являтися такі потужні події, як в Українському Домі. Щиро їм бажаю, щоб салони стали дійсно міжнародними.

Але цього замало. Потрябні не тільки арт-ярмарки, а й потужні конкурси, фестивалі (вони є, але мало), де кожен художник матиме змогу взяти участь: від старенької бабусі з маленького села до зірок сучасного арт-ринку.
19:07 02/07/08
"Потрябні":))) - треба навчитися краще друкувати всліпу:)
19:42 02/07/08
18:57 02/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
lavra Киев
Потрібна стаття. Прекрасно і грамотно опублікована. Люблю мистецтво і тих ,хто його творить. на жаль,не вмію малювати,а інколи так і хочеться взяти пензлик,але не талант.
Проблемно в нас,але надіюсь,що все буде добре.
Успіхів.
Дякую:) Кажуть, якщо не можемо змінити обставини, треба змінити відношення до них... Але я завжди сподіваюся на краще, і Вам того бажаю! Успіхів ‘smile‘
19:09 02/07/08
19:44 02/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Очень захватывающий материал - живой, "говорящий" ... Яркие собственные впечатления, переданные настроения... К тому же профессиональный подход у построению публикации - мастерская работа...
20:21 02/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Скіф Донецк
21:48 02/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
З великим задоволенням прочитала статтю і рекомендувала б своїм друзям. Дякую за запрошення. Нові облмччя - то нова радість від змістовного спілкування. У данному випадку ця істина підтвердилася повністю!
Дякую, що так тепло зустрічаєте новачків:)
21:52 02/07/08
Щойно опублікувала ще одну статтю - про каракоко, новий стиль у сучасному мистецтві. Читайте. Сподіваюся, сподобається ‘smile‘
22:18 02/07/08
23:45 02/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Отличная работа!
А художнику везде непросто пробиться!
Да, согласна. Гораздо легче продать палку колбасы или автомобиль, чем картину. Потому что искусство - это высшая степень потребностей: сначала люди думают о том, что поесть, что одеть... а потом об искусстве.

Но в нашей стране (и во всем бывшем Союзе) - художнику пробиться сложнее всего, потому что его продукт (картины) предназначен для элиты общества, а наша элита в одно время разъехалась по всему миру...
13:23 03/07/08
00:35 03/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Понравилась работа - своей открытостью, позитивом... Экскурсию Вы провели интересную...
Моя мама была экскрсоводом, потому что мечтала объездить весь мир:)
13:20 03/07/08
12:35 03/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Спасибо, Настя, за отменный материал! Это прямо как один из ответов на статью http://h.ua/story/108337/
Большое спасибо, я прочитала статью - она мне оказалась очень полезной, потому что я (в 23 года:) имею возможность изучать всё, что происходит в современном мире искусства, а вот что было раньше... Мне было очень интересно.

А работы Юлии - сильные. К сожалению, это далеко не единичный случай. В глубинках Украины есть множество замечательных художников. Это прекрасно, что Вы её поддерживаете.

Часто коллекционеры, которые покупают современные картины, не берутся решать, какие картины выбрать для своей коллекции, и их ценность определяют либо количеством нолей в цене картины, либо известностью автора, либо обращаются к искусствоведам за советом. Есть случаи, когда коллекционеры имеют своё мнение и покупают картины, которые им понравились. Некоторые даже устраивают туры по "забитым деревушкам" и выискивают хороших художников (чаще по западной Украине).
13:19 03/07/08
Спасибо! Настя! Я человек далеко стоящий от объективных оценок полотен художников, всего-то на уровне: нравиться-не нравиться. Обожаю Айвазовского за...ну как так детально и точно можно прорисовать волны, воду, брызги...
Обожаю Куинджи и его ночи. Впрямь всплывают ощущения при деревенских прогулках, что случались в детстве на Житомирщине... Даже конфеты, благодаря Куинджи, в юношестве полюбил "Південна ніч"... ‘smile‘ Поэтому мне невозможно стать арт-менеджером у Юлии. А вот как раз это ей и необходимо! ‘smile‘ Простите за навязчивость! ‘confused‘
13:35 03/07/08
Я тоже люблю Айвазовского и Куинджи. Да и не встречала еще людей, которые были бы к ним равнодушны. В Куинджи меня всегда восторгало то,что он сам делал краски для своих картин и (не знаю, что он там намешивал:) они до сих пор светятся. Особенно луна
13:47 03/07/08
Давно не был на арт- ‘confused‘ выставках...
14:42 03/07/08
А Вы походите по выставкам. Но сначала, наверное, лучше пройтись по музеям и посмотреть старых мастеров, проверенных временем. А потом и в галереи интересно сходить - просто, проверить свой вкус, узнать, что Вам нравится, что Вы представляете у себя дома ‘smile‘

Я люблю ходить по галереям и, когда не могу понять, нравится мне или нет, думаю, хотела бы я это повесить у себя дома и смотреть на это каждый день:) это интересно
17:16 03/07/08
Спасибо, Настенька! Да жаль, но в нашем городке нет галлерей и выставок... ‘smile‘
17:36 03/07/08
Прошу прощения за ошибку. Лишняя "л" ‘confused‘
17:37 03/07/08
12:44 03/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Прочитав вашу статтю на російській мові. А ця стаття не переклад ні це ніби концентрація того що було сказано у попередній. Добре. Читається легко.
Успіху вам.
Першим варіантом була стаття українською. Її надрукували в Art Ukraine (я подумала, що саме цей журнал підходить для цього матеріалу). Потім я випадково натрапила в інтернеті на російський журнал "Арт-Менеджер", переклала дослівно і надіслала редактору. А він попросив "привести статтю в більш аналітичний вигляд", тому я змінила її структуру. Стаття вийде в серпні у Москві.
13:11 03/07/08
Стаття чудова. Думаю, вона буде мати успіх у читачів. ‘smile‘
13:27 03/07/08
12:58 03/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Станислав Ковтун Днепропетровск
Спасибо! Очень интересная информация. Полезна и для тех кто хочет позаниматься арт-бизнесом.
До речі, ця стаття вже з‘явилася на мистецькій сторінці http://storinka-m.kiev.ua/article.php?id=831

Щиро раджу всіх, у кого є матеріали про культуру, надсилати їх редакторам сайту storinka-m.kiev.ua
13:13 03/07/08
13:06 03/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
13:45 03/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Рада, що Вам сподобалося. ‘smile‘
17:18 03/07/08
Так... Цікава, а для декого й корисна інформація. ‘smile‘
18:19 03/07/08
Так, інформація є ‘smile‘
Я писала так, щоб якось починати піднімати наш арт-ринок.
18:28 03/07/08
Ціль шляхетна й висока! Щасти Вам у Вашій важливій та корисній справі! ‘smile‘
18:32 03/07/08
Дякую! Сподіваюсь, ви мене в цьому будете підтримувати ‘smile‘
18:34 03/07/08
З задоволенням! ‘smile‘
18:36 03/07/08
Гiсть
А Ви самі були на виставці "фром раша"? Які там картини виставлялися?
Валентина Закревська
22:51 03/07/08
Виставка From Russia в Королівській Академії мене приємно вразила. Спершу в мене був легкий шок, адже я сотні разів бачили всі ті картини в Москві і Петербурзі. Щоразу, приїжджаючи туди, я відвідую музеї. І раптом я бачу картини, які в моїй уяві вже віднесені до графи "Росія", - бачу їх тут у Лондоні!

А колекція була вибрана дуже грамотно і, на мою думку, були вибрані найкращі роботи: Матіс, Рєпін, Гоген, Бакст, Екстер, Гончарова, Кончаловський, Малевич, Родченко, Петров-Водкін, Коровін, Альтман, Ренуар, Мане, Ван Гог,Врубель, Серов і багато інших.
11:54 04/07/08
19:17 03/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Цікава стаття, от тільки чи не потікають туди усі наші художники? Усього півроку і ти майже свій!
В нашій країні (і всьому колишньому СРСР) склалася думка, що нашого художника визнають тільки після того, як його визнали за кордоном. Тому якщо і повтікають, то їм буде на користь, і думаю, що пізніше вони повернуться:)
11:56 04/07/08
Це не думка така склалася, це все від відношення нашої влади (і минулої і нинішній) до інтелигенції вцілому. На жаль, як тоді, так і тепер наверх потрапляють люди з досить низким рівнем інтелекту, у них на першому місці, і на другому, третьому... карьєризм, особистий достаток, а все інше... А що до "повернуться", то, можливо, так, а, скоріше, ні! Все із-за тої вказаної вище причини.
12:57 04/07/08
Відразу згадується Олег Скрипка, якого я дуже поважаю. Він вчасно втік до Франції і скільки там прожив? Років 15. І-таки повернувся і радує нас своїми виступами ‘smile‘
16:39 04/07/08
10:41 04/07/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление

Комментарии

Статья написанная профи! Лондон конечно не Киев, однозначно.Там, среди туманов публика интересуется искусством а у нас почему то политикой.У нас не то что за 9 фунтов - даром никто не интересуется. В том числе и я.Вы талантливы! Продолжайте в том же духе!Мне после прочтения стало немного стыдно, что кроме Андреевского спуска больше никакие галереи не посещал, тем более на туманном альбионе ‘smile‘ Благодаря Вашим материалам начну исправляться! ‘confused‘
17:56 02/07/08
я работаю арт-менеджером художницы Леси Кара-Коци. И когда она прочитала в журнале эту статью, сказала: "Ну ты и поработала для конкурентов!" ‘smile‘
18:20 02/07/08
"Ну ты и поработала для конкурентов!" - сказала Леси."Но ведь конкуренция стимулирует и помогает преодолеть творческий застой" - надо было ответить Вам.. ‘smile‘
18:28 02/07/08
И я о том же - если художник хороший и профессиональный, у него не может быть конкурентов. Художник должен создать свой стиль, отличающийся от других, тогда никто другой не сможет его превзойти.
18:39 02/07/08
Превзойти нет, дополнить да. Главное превзойти самого себя, не останавливаясь на достигнутом и не упиваясь лучами славы, пересчитывая деньги сидя в спальной на кровати. Нет предела совершенству. Живопись - не исключение.
18:49 02/07/08
Мне кажется, если человек - великий, и достиг успеха своим тяжелым трудом, он не будет "почивать на лаврах", а будет развиваться дальше. В этом, по-моему, смысл жизни великих людей - всегда идти вперед и наслаждаться процессом, а не достигнутым.

А Вы как думаете?
18:59 02/07/08
В этом должен быть смысл жизни каждого человека1 Величина имени не имеет значение. ‘smile‘
19:03 02/07/08
Согласна ‘smile‘
Сама так и пытаюсь делать - не останавливаться на достигнутом. Но бувают моменты, когда всё надоело и ничего не хочется. Но стоит сходить в бассейн - и все психи проходят:) идём дальше
19:13 02/07/08
Знакомое состояние. ‘smile‘ Тоже лечусь либо бассейном, либо походом на стадион(бег, турник). Это гораздо лучше, чем телевизор и печенье с чаем.. ‘smile‘
19:20 02/07/08
‘cry‘ ‘cry‘ ‘cry‘ ‘cry‘ ‘cry‘ а как же тем, кто не умеет плавать??? Вот что мне делать, что???? ‘cry‘ ‘cry‘ ‘cry‘ ‘cry‘
19:23 02/07/08
не плачь, я могу научить. у меня КМС, а тренером можно быть уже с первого разряда - значит, имею право:) это не трудно, только нужно желание, а то без желания можно только утопить, а не научить плавать ‘LOL‘
19:26 02/07/08
‘cry‘ это страшно...
10:15 03/07/08
не страшно совсем... вода - мягкая и приятная среда. Мне часто снится, что я плыву под водой и начинаю дышать водой, как воздухом ‘smile‘
11:04 03/07/08
Это потому, что Вы умеете плавать! А вот для меня она не такая уж и мягкая... А сны хорошие Вам снятся! Мне вот дракон снился, который меня под столом нашел ‘sad‘
11:13 03/07/08
Мне в основном реальные создания снятся, а драконы... В детстве мне часто снились единороги ‘smile‘

Кстати, Лесе Кара-Коце, о которой я написала, снятся персонажи её картин:)
11:23 03/07/08
О! А мне перед вручением диплома снилось приложение, в котором только нули стояли ‘LOL‘
11:59 03/07/08
а по поводу плавания - я же тоже когда-то не умела плавать. Более того, когда мне было 4 года, я упала со скалы в море (не высокой, не пугайтесь:), но я была в надувном круге и упала вверх тормашками, не могла назад перевернуться, пока меня не выловили. После этого я некоторое время боялась воды, а особенно снега: зимой меня здорового 4-летнего ребёнка носили на руках! ‘smile‘ боялась наступать на снег:)
12:09 03/07/08
‘wow‘ ‘wow‘ ‘wow‘ ‘wow‘
Я тоже несколько раз тонула. И это страшно. Понимаю, что надо научиться, но пока страх перебороть не получается...
А каждый из друзей норовит меня научить плавать. И половина из них не понимают, что силой ничего не получится. А после таких попыток я не могу доверять в такой ситуации и тем, кому доверять можно ‘sad‘ ‘sad‘
17:31 03/07/08
а я вот терпеть не могу БЕГАТЬ. Понимаю, что это нужно, но...
19:27 02/07/08
С музычкой в наушниках или компанией очень даже ничего пробежаться вечерком или утром. Под настроение.. ‘smile‘
19:29 02/07/08
Я лучше "проплывусь":) знаешь, всегда мечтала, чтобы кто-то придумал плееры для плавцов ‘smile‘
19:30 02/07/08
Можно не услышать моторную лодку. Идея интересная, но забракуют, так как кроме бассейнов захотят плавать и в море.
19:35 02/07/08
на море едешь в отпуск, не на долго: когда я на море, мне больше хочется слушать прибой. А в бассейне... не считать же постоянно только бассейны (в смысле, сколько проплыл:)
19:48 02/07/08
Рекомендує цей матеріал
Чому? Культура это не только кино!
17:58 02/07/08
Спасибо за Ваше мнение. Не хотела, чтобы Вам стало стыдно ‘smile‘ То, что у нас не очень ходят по выставкам картин - не только проблема населения, но и галерей (далеко не всегда выставляют чтлибо, достойное внимания).
18:04 02/07/08
Рекомендує цей матеріал
Чому? БО ВОНО ТОГО ВАРТЕ!!!
18:38 02/07/08
Весела рекомендація:)) дуже люблю людей з почуттям гумору!
18:42 02/07/08
Рекомендує цей матеріал
18:40 02/07/08
Дякую за рекомендацію. А що саме Вам сподобалось? Що б Ви виправили?
17:18 03/07/08
Хороша публікація, цікава тема, красиво підібрані фотографії. Із зауважень: 1) якщо фото ще і підписувати, буде ліпше. 2) текст варто розбивати на більшу кількість абзаців, в Інтернеті найкраще сприймаються абзаци по 3-4 речення.
17:37 03/07/08
Дуже дякую! Я буду використовувати Ваші поради. Я на це чомусь не звертала увагу. А намагалася подати матеріал приблизно так, як його надрукували в журналі. І не здогадалася, чим інтернет-публікація відрізняється від друкованої.

Дякую ‘smile‘
18:25 03/07/08
Грунтовний підхід до висвітлення теми!
18:40 02/07/08
Дякую ‘smile‘ Я дійсно з ранку до ночі цим займалася в Лондоні спродовж двох тижнів.
18:41 02/07/08
lavra Киев
Рекомендує цей матеріал
Чому? Рекомендую матеріал.
19:21 02/07/08
Скіф Донецк
Рекомендує цей матеріал
Чому? рекомендую
20:21 02/07/08
Дякую за рекомендацію. А де Ви взяли такого гарнюнього хлопчика для аватара? ‘smile‘
20:44 02/07/08
Рекомендує цей матеріал
21:48 02/07/08
Mary L Киев
Рекомендує цей матеріал
Чому? интересно и захотелось стать художником
12:13 03/07/08
Это можно. Но это, как и любая другая деятельность, требует полной отдачи. Есть люди, которые в лет 60 нарисовать что-то на холсте и решили, что они будут Художниками ‘smile‘ Но это многолетний труд - стать профессионалом.
12:59 03/07/08
Mary L Киев
Профи это всегда многолетний труд:) Но хорошо когда он основан не на автоматизме, а от души.. ‘smile‘
13:17 03/07/08
Да, полностью с Вами согласна. Картина должна возникать от души, идея картины - это всегда появляется интуитивно. Но есть определённые понятия о композиции, сочетаниях цветов, пластанатомия... Если в этом всём художник, помимо своего таланта, достигнет профессионализма, тогда ему не буде цены. Тогда и через сотни лет его картины будут цениться.

В Лондоне я посещала аукционы, мне было просто интересно, я никогда ранее не была на настоящем аукционе. И я очень удивилась, когда полотна 18-19 века продавались дешевле, чем картины Леси Кара-Коци (о которой я писала). Она же - современный художник, ей всего лишь 30 лет.. А там к-а-р-т-и-н-ы 18-19 века, проверено временем! Оказывается, профессионализм и школа очень важны.
13:41 03/07/08
Рекомендує цей матеріал
Чому? Настя! А вот нечто подобное в Украине есть? Это в свете статьи http://h.ua/story/108337/ Спасибо!
12:40 03/07/08
У меня была идея - написать сравнительную статью (что у них и что у нас), но это небо и земля, нечего сравнивать - нам ещё далеко. Можно будет отдельно написать о культурной ситуации в нашей стране, но это будет довольно грустно.. ‘sad‘
12:54 03/07/08
Моя цель и заключалась в том, чтобы дать нашим возможность поучиться у Запада. И не у кого-либо, а именно у Лондона - в искусстве это на сегодняшний день мировой лидер
12:55 03/07/08
Еще раз спасибо за материал, что весьма будет полезен для молодых художников. ‘smile‘ Осталось попасть в Лондон... ‘confused‘
13:22 03/07/08
Рекомендує цей матеріал
Чому? Бо це треба прочитати нашим молодим художникам. Адже саме вони колись прославлять Україну. І тоді ніхто не скаже, що Україне це десь там в Росії, а скажуть:"А це ви з країни, що в самому серці Європи?"
12:46 03/07/08
Я буду дуже рада, коли настане такий день! ‘smile‘

Завдяки спорту, трохи вже знають, де на карті Україна. Але ще працювати і працювати...
12:57 03/07/08
Ось вам молодим і завдання на все життя - Працювати на Україну і себе, а не так як ми працювали на того дядю. ‘smile‘
13:26 03/07/08
Дякую за підтримку! Ви самі, мабуть, не усвідомлюєте, які важливі слова тільки що сказали ‘smile‘
13:43 03/07/08
Я добре Настю усвідомлюю, що говорю. ‘smile‘ Тому і сказав ці слова вам, і, надіюся, що зернята впали на родючу землю. ‘smile‘
14:22 03/07/08
Лена Вовчек Одесса
Рекомендує цей матеріал
Чому? Интересно и полезно
10:25 04/07/08
Вова Ровно
цікаво..а це головне в наш час
5
13:44 03/07/08
Спасибо, что заметили в статье интерес и пользу. Я очень надеюсь, что эту статью будет интересно читать не только художникам, которые хотят, чтоб их узнали в Лондоне, но и другим читателям, которые никак не связаны с искусством - для общего развития.
10:53 04/07/08
Найголовніше Вовочко. ‘best‘
Але ти ж цього не розумієш. ‘dknown‘ Тобі б щось сказати щоб тільки засвітитися. ‘sad‘
14:23 03/07/08
Вова Ровно
і до чого це ти написалО ?
14:36 03/07/08
Бах Винница
‘read‘
09:53 05/07/08
Для того щоб ти читалО-о-о та іншим не заважалО-о-о і з вірного шляху їх не збивалО-о-о. ЗрозумілО-о-о? ‘smile‘
14:44 03/07/08
Вова Ровно
ммм...це був гумор? ‘cry‘
15:03 03/07/08
Привіт, Бах. Опублікувала нову статтю про написання листів ‘smile‘
http://h.ua/story/112494/
16:40 05/07/08
Звичайно Вовчику.
І підтвердження цьому є твоє заплакане личко і мокрий носовичок. Бо вже давно всі(крім тебе самого) помітили, що коли всім весело - ти плачеш, коли всім сумно - ти смієшся.
А сміх без причини це, що? Ну звичайно - ознака д....ни ‘dknown‘
15:29 03/07/08
Рекомендує цей матеріал
Чому? дякую =)
23:45 11/07/08

Live

1 час. назад

Зурла Лоци комментирует материал Зірка

2 час. назад

Елена Итальева комментирует материал Давно такого не було

2 час. назад

Елена Итальева комментирует материал Давно такого не було

2 час. назад

Елена Итальева комментирует материал Давно такого не було

2 час. назад

Елена Итальева комментирует материал Давно такого не було

2 час. назад

Елена Итальева комментирует материал Давно такого не було

3 час. назад

Елена Итальева комментирует материал Давно такого не було

3 час. назад

yarina рекомендует материал Давно такого не було

3 час. назад

Елена Итальева комментирует материал Давно такого не було

3 час. назад

Елена Итальева комментирует материал Давно такого не було

3 час. назад

yarina рекомендует материал Чи є прізвище в англійської королеви?

3 час. назад

Елена Итальева рекомендует материал Давно такого не було

3 час. назад

yarina рекомендует материал Пані Осінь

3 час. назад

yarina пишет рецензию на публикацию Подружка Влади Литовченко очолить Нацмузей у Пирогові?

3 час. назад

yarina рекомендует материал Я днів старих творив запас...

4 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Портнов и ссакашвили; РФ и Лугандоны подкоп под... Президента!

5 час. назад

Максим Донбасенко комментирует материал Портнов и ссакашвили; РФ и Лугандоны подкоп под... Президента!

6 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Портнов и ссакашвили; РФ и Лугандоны подкоп под... Президента!

6 час. назад

Володимир Олівець комментирует материал Зірка

6 час. назад

Володимир Олівець комментирует материал Червоно-чорне

6 час. назад

Максим Донбасенко комментирует материал Портнов и ссакашвили; РФ и Лугандоны подкоп под... Президента!

6 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Портнов и ссакашвили; РФ и Лугандоны подкоп под... Президента!

7 час. назад

Максим Донбасенко комментирует материал Портнов и ссакашвили; РФ и Лугандоны подкоп под... Президента!