О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Экономика  23 июня 2008 15:15:03

Продаємо землю – продаємо Україну.

Земля - це єдиний товар, який більше не виробляється.
(Марк Твен)

 

Продаємо землю  – продаємо Україну.
«Верхи» вирішують питання зняття мораторію з продажу землі в Україні. Що це означатиме для «низів»? Звичайно ж, повне безправ’я селянина, його закріпачення як своїми, так і чужоземними капіталістами. Хто ж після цього ті, хто готують тиху й безкровну окупацію України? Називаймо речі своїми іменами: йдеться про зраду інтересів народу.

Питання земельної власності одвіку пахне кров’ю, крамолою та класовим розмежуванням. За зняття мораторію з продажу землі в Україні активно агітують Президент України разом з представниками різних міжнародних організацій. Більш, ніж півроку тому народний депутат Ксенiя Ляпiна зазначила в одному з інтерв’ю, що у сил, які готові до створення коаліції, різне бачення строків відміни мораторію на продаж землі. НУНС бачить необхідність відмовитись від мораторію вже з 2008-го року, а БЮТ вважає такі кроки передчасними.

Зараз активно лобіюється питання зняття мораторію уже двома помаранчевими силами. У Верховній Раді лежить декілька законопроектів щодо ринку землі: проект Закону України «Про ринок земель», поданий Кабінетом Міністрів України (реєстр. № 2143 від 28.02.2008 р.); проект Закону України «Про ринок земель», внесений народними депутатами України Сулковським П.Г., Бевзенком В.Ф., Сігалом Є.Я., Терещуком С.М., Ткачем Р.В., Тимошенком М.М. (реєстр. № 2143-1 від 03.04.2008 р.); проект Закону України «Про ринок земель», внесений народним депутатом України Зайцем І.О. (реєстр. № 2143-2 від 21.04.2008 р.).

Що чекає на народ, котрий залишиться без землі-годувальниці? Кому дістанеться вона і хто стане її новим власником? Невже знову оцим п’ятдесяти найбагатшим, які за даними журналу «Кореспондент» володіють статками у розмірі двох бюджетів України, розрахованих на 46 млн. українців?

Пам’ятаєте, як у творі І. Карпенка-Карого „Хазяїн”: «Їдеш день. Чия земля?

– Калиткина. Їдеш два – чия земля довкола? – Калиткина!»? А тут отримаємо таке: чия область? – Олігархів від Клану Партії регіонів, а ця – Блоку Юлії Тимошенко, а ще та – пропрезидентського блоку… А далі – володіння китайців, (недарма ж уряд Китайської Народної Республіки заохочує своїх фермерів купувати сільськогосподарські угіддя за кордоном). А те, що залишилось від українського «земельного пирога» – дістанеться транснаціональним компаніям.

А де житимуть українців і чим володітимуть? Роздивіться лишень довкола: чиї ото «хатинки» збудовані на берегах Дніпра всупереч усім можливим природоохоронним законам та міжнародним конвенціям? Хто «прихватизував» ліси, хто в заповідниках б’є звіра та будує льотовища для своїх власних літаків? І чхають вони на Конституцію України, за якою земля та надра належать народові.

На думку філософа С. Кримського, війна за землю у XXI сторіччі – одна із найжорстокіших і найактуальніших проблем для України. Українська земля – найцінніше джерело добробуту людей. Але й досі немає чіткого плану державних менеджерів – як використовувати землю! Скажімо, у Франції прийнято Національну директиву облаштування територій. А простіше – французи знають, де будувати міста, де й чим засівати поля, а де насаджати ліси. І план цей детальний, до найменшого селища.

 

То як же відродити славу українського села та життя на селі? Олександр Пасхавер відповість вам: «Потрібно скасувати мораторій на продаж землі. Насамперед, зросте вартість землі, у селян з’являться нові фінансові інструменти – можна буде простіше і дешевше взяти кредити..». Однак, де були раніше міжнародні консультанти та банки, такі як Всесвітній Банк, ЄБРР – котрі надають допомогу й без того успішним банкам та корпораціям? Чому не агітували уряд за надання дешевих кредитів селянам чи за підвищення державних дотацій? Чому не кричали про спекуляції, які можна було призупинити ? Високі кредити загнали фермерів у збитки.

А що зараз на селі ? Бодай хтось із міжнародних експертів там був? Не уявляю, як селянин, що продав землю, братиме кредити? Для чого? Чим селянин займатиметься, не маючи землі ? Наймитуватиме в багатого фермера за 1 центнер пшениці…

Джеймс Мейс, визначна постать та дослідник Голодомору. попереджував про новітнє лихо у статті «Трагедія, що назріває». Відомий дослідник порушує вкрай важливу проблему – наслідків необдуманого продажу землі. “Селяни, які, по суті, перетворилися на рабів згідно зі сталінською версією соціальної справедливості, залишились ні з чим. А тепер, здається, їх готують до виселення з землі, яка годувала їх та їхніх прадідів. Невже автор цих рядків є єдиним в Україні, хто готовий здіймати ґвалт з цього приводу?” – запитує Дж. Мейс. І попереджає про можливість нового голодомору, але уже в ринкових, капіталістичних умовах. Нові “наркомголоди” не зняли з порядку дня своєї мети: витолочити українських дух і духовну прирощеність до своєї землі, а також максимально ослабити наш генофонд, щоб самим облаштуватися на землі, яка тече “медом і молоком”. Нас поступово привчають до генетично модифікованих продуктів, а наші висококалорійні, чисті хліб, олію, картоплю та інші продукти споживатимуть “вибрані”, які вже керують “золотим мільярдом”.

Привертаючи увагу на ситуацію, що назріває в українському селі, Мейс змальовує моторошну, але цілком можливу картину: “Більш привабливі сільські дівчата дванадцяти-п’ятнадцяти років завжди зможуть знайти собі місце на ринку білих рабів у Туреччині або деінде, де їх перепродаватимуть знову й знову. Їхні брати, які не мають грошей і позбавлені переваги зростання в містах, можуть продати свої послуги охоронців або поліцаїв і стати на захист від тих, кому пощастило менше й хто змушений виживати крадіжками. Як наслідок одна половина чоловічого населення сіл буде найнята для переслідування другої половини. У цей час їхні батьки блукатимуть у пошуках паперових коробок, газет і пляшок з-під пива, щоб обміняти їх на шматок хліба, як це зараз роблять пенсіонери в містах”. І таку картину доводиться спостерігати вже сьогодні.

Серед аргументів Дж. Мейса на користь того, що земля має належати селянам і держава повинна допомогти їм господарювати, такі: “Давати людям без грошей і влади сумнівне право продавати свою землю тим, хто має і те, й друге, без надання якомога більшої підтримки тим, хто намагається спробувати свої сили в приватному землегосподарстві незалежно від клептократів, якими є голови колишніх колгоспів і які продовжують диктувати свої правила в більшості сіл, є неправильним. Однією з відносних переваг України в цьому світі є її родюча земля. Нехай цю землю обробляють ті, хто робив це з діда-прадіда, й ця країна нагодує багатьох у цьому світі на користь усіх, хто тут живе. Нехай ті, хто зробив собі кар’єру, експлуатуючи хліборобів, поїдуть в Туреччину або деінде й продають себе за стільки, скільки вони варті”.

Принагідно згадати й такий факт: за часів окупації наші родючі чорноземи вивозили товарними вагонами до Німеччини. А сьогодні ерозія і безгосподарність щорічно “з’їдають” майже 30 млн. тонн родючої землі. А це збитки майже на 9 млрд. гривень! Цікаво, а як державні мужі зробили, щоб вирішити цю проблему? Яку підтримку вони надали рідному фермеру? Лише звучать дорікання про його господарську неспроможність. За словами старшого наукового співробітника Іинституту держави НАНУ П. Кулінича, мораторій перешкоджає ефективному використанню земельних ресурсів. «Вільна купівля-продаж сприяє переходу землі від менш ефективних до більш ефективних власників».

Пригадується уривок з роману Льва Толстого “Воскресіння”: “Не може земля бути предметом власності, не може бути предметом купівлi та продажу, так як вода, як повітря, як проміння сонця. Усі мають однакові права на землю і на всі переваги, які вона дає людям. Землю не можна ані продавати, ані купувати, тому що, якщо можна продавати її, то ті, у кого є гроші, скуплять її всю. Будуть брати гроші за те, що ти стоїш на землі”.

Цю аргументацію можна доповнити й міркуваннями спочилого вже Папи римського Івана Павла ІІ: “Бог дав землю всьому родові людському, щоб годувати всіх його членів, нікого не виключаючи і не ставлячи нікого у привілейоване становище».

В історії уже було чимало випадків, коли прибутки від вирощених на землі продуктів отримували не українці. Згадаймо лише приклад від кінця ХІХ сторіччя, коли “мережа залізниць, і магістральних, і локальних, прокладена в Україні у 1870 – 1880 роках, відкрила незнані досі можливості – і комунікаційні, і загальножиттєві... Вітте, директор Компанії Південно-Західної залізниці, навдивовижу вдало поєднав новий вид транспорту з продукуванням збіжжя, цукру та торгівлею деревиною. Ці економічні напрями, завдяки надконцентрації капіталу розвивалися швидко і впевнено. З української “житниці” користала хіба лише категорія великих землевласників-експортерів, які отримували значно більші прибутки, ніж власники на Лівобережжі чи в Центральній Росії, полишаючи натомість великій масі українського селянства тільки необхідний для біологічного існування мінімум. Таку разючу економічну перевагу отримувала група з близько сорока надзвичайно потужних виробників збіжжя та борошна, які зуміли справитися з падінням цін на європейському ринку в 1884 році, спричиненим надзвичайно інтенсивною американською експортною політикою, яка, зрештою, принесла чимало користі й російській державній скарбниці, уможливлюючи введення золотого рубля”.

Зняття мораторію з продажу землі повинно відбутися на Референдумі. Народ, якому належить земля, повинен сам вирішувати, чи продавати те, що належить усім. Продавати землю, і особливо іноземцям, – це злочин проти нації. Це схоже на тиху війну, зброя якої – капітал та беззаконня. Однак, чи здасть український народ свою землю без бою – це ще питання. Історія України сповнена прикладами, коли мирний, на перший погляд забитий селянин раптом брався спочатку за вила, а потім і за кулемет. Такий загадковий дух Землі-матінки, яку віками щедро поливали кров’ю та устеляли тілами її дітей. Краще його не будити !

Анжеліка Комарова, Ганна Жук

Джерело: тижневик «Свобода», № 23 (387), 23 червня 2008 р.

За матеріалами Інфоцентру громадського руху «Союз небайдужих»

 

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 5721
delete
Анжелика Комарова, свободный журналист "ХайВей" 

Теги

Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +3
Всего комментариев: 29, Всего рецензий: 9
Читайте также

Главные новости мира и Украины за 23 мая 2017 годаГлавные новости мира и Украины за 23 мая 2017 года

Информационное агентство «Новости мира» предлагает вашему вниманию подборку главных новостей за 23 мая 2017 года. Умер один из исполнителе ...

Голова Житомирської ОДА хоче щотижня навідуватись у райониГолова Житомирської ОДА хоче щотижня навідуватись у райони

З вікна кабінету не видно, що коїться навіть у найближчому районі. ...

10 лучших футболистов из Казани10 лучших футболистов из Казани

Они родились в столице Татарстана и стали крутыми игроками. ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

16:23 23/06/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
17:33 23/06/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Несовсем понятно авторство работы...
Считаю, что понятия продажи земли рано понятию продажи Родины...
18:11 23/06/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
плеханов Киев
Ваш гне праведный, однако товарный способ производства неумолимо все превращает в товар. Земля станет товаром и будет покупаться и продаваться как всякий другой товар. Чем быстрее это произойдет, тем лучше для прогресса общественных отношений.
Мое Вам плюс 2. Почему-то люди ставят знак равенства между арендой-частной собственностью. В землю нужно вкладываться, при аренде этого никто делать не будет. ‘best‘
21:30 23/06/08
Цитата:
В землю нужно вкладываться, при аренде этого никто делать не будет
Простите, Мариана, но если бы Вы сами арендовали землю, и договор аренды был бы долгосрочным, то вкладывали бы Вы в землю ровно столько, сколько вкладывал бы хозяин земли, иначе, ведь, урожайность будет резко падать с каждым годом. В селе это известно всем! Вот поэтому аренда практически всегда долгосрочная, и потому с точки зрения ухода за землей между такой арендой и частной собственностью можно ставить знак равенства. Однако, если смотреть на проблему шире, то никакого знака равенства здесь ставить нельзя! Аренда земли означает, что 1/ земля принадлежит Украине, и 2/ за ней существует народный контроль, а частная собственность практически исключает контроль и совсем не исключено, что кучка олигархов "выкупит" всю плодородную землю, и будем мы с Вами, Марианна, пахать аки негры на той земле за гроши, чтоб не пухнуть с голоду, на одного из кучки NEW-рабовладельцев. ‘clever‘
23:52 24/06/08
Давайте приблизимся к реальной жизни - от теории к практике. Подскажите куда обратиться, чтобы РЕАЛЬНО мне дали кусюнчик хотя бы в аренду... Как ее вывести из фонда сельхозназначения я найду... Здесь мне закон о снятии моратория не нужен. А тем, у кого она уже в аренде и подавно.

То есть проблема не этих новых законах. Проблема в том, что вся земля УЖЕ ДАВНО ПОДЕЛЕНА. А пойдете Вы (я)копать за пятак к хозяину, то не будете интересоваться арендована она или приватизирована.
23:54 25/06/08
Интересно, Марианна, Вы сознательно здесь, извините, врете или все же не понимаете всех тонкостей вопроса?! Земля в основном, может, и поделена, но значительная ее часть сегодня не в собственности, а в аренде, и потому находится под контролем народа, а когда мораторий будет снят, то тогда будет многое, очень многое "переиграно", после чего, при необходимости, народ сможет вернуть контроль над землей только с помощью тех же ПУЛЕМЕТОВ!
16:00 26/06/08
Говорить "врете" незнакомому человеку, по крайней мере, не красиво.

Все очень просто: я хочу купить полгектара земли. Не украсть, не крутить и мутить, а просто купить.
15:28 28/06/08
Можно было бы меня и не упрекать, ведь, я уже попросил у Вас извинения. Ну, а что касаемо Вашего желания купить кусочек земли, так это вполне серьезный аргумент, чтобы так ратовать за снятие моратория на распродажу Украины...
16:02 28/06/08
У моего дедушки было шестеро детей и 18 га земли - каждому по 3 га. Дедушка считал, что таким образом дети не останутся голодными. Наверное правильно. Но, землю забрали в колхоз. Далее Вы знаете.

Я такой же честный и работящий человек, как мой дедушка. У меня есть возможность купить землю в другой стране. Но, здесь моя родина и я хочу работать здесь!

Вы, наверное умный человек, как и авторы этой статьи, тогда подскажите, как обычному честному человеку у нас, в Украине, можно обзавестись кусочком земли? Или хотя бы взять в аренду? Без искания дыр и лазеек в законе!
16:12 28/06/08
Чтобы ответить на поставленный Вами вопрос мало одного ума, нужны специальные знания о наличии нераспределенных земель, доступ к соответствующей компьютерной базе данных. Однако это только одна сторона дела, дальше мы здесь сталкиваемся с проблемой коррупции чиновников от власти, которые и имеют доступ к той базе. Редко где Вам за просто так, без знакомства или, как Вы пишете без "дыр и лазеек в законе" выложат все на блюдечке с голубой каемочкой! Мы, ведь, ныне живем в вонючем (для большинства из нас) капитализме, и надеяться, что кто-то где-то нас будет встречать с распростертыми объятиями за просто так, то это просто глупо. Потому ныне неписанное правило гласит: ищите дыры и лазейки в законе, или готовьте зеленые! Нет, не для того, чтобы купить землю, а для того, чтобы Вам помогли "пролезть" в дыру! Увы, такова жизнь... пока что.
16:44 28/06/08
Ну что ж, раз так, значит не нужны нам новые законы... ‘dknown‘

Ведь нечистым на руку людям хорошо и так...
16:50 28/06/08
‘smile‘ ‘best‘ ‘smile‘
А разве редко у нас блокируют трибуну в ВР ?
Причина: чтоб поменьше принималось новых законов! А если серьезно, то нужны новые законы, но эти новые законы должны быть приняты новой Верховной Радой с качественно новым составом. Нужно время...
17:07 28/06/08
18:13 23/06/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Дивно... люди все времена ранее пытались объединить земли, скрепить их... расширить территорию... а у нас пытаются всё что-то кому-то продать...
по поводу авторства... я так понимаю, что работа написана двумя людьми?
20:15 23/06/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Ще додав би - селянина практично вже нема...
Селянина... Для землі треба господар. Не всі селяни можуть бути господарями на землі. За 17 років господарів вже "вивели", як тараканів.
21:32 23/06/08
21:23 23/06/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Хоч я вважаю, що ніякого мораторію взагалі не потрібно було накладати, ставлю 5555. Бо - проблема існує, про неї треба писати.

Обгрунтую мою точку зору.

Хто був на селі, знає, що за 15-17 років, деякі паї поперетворювались у цілину, деякі використовуються, як паша для худоби, на деяких дещо сіють, але більшість в аренді. Те, що не підпало на паї - давно в оренді (в основному столітній)... Питання таке - невже ще є що приватизувати (вільний, нічийний шмат землі)? Воно вже все давно розхапане і розподілене(то ж більше 15 років процес тривав). Бо аренда на 100 (99) років для однієї людини значить те ж саме, що й приватна власність. Майже. Тобто приватизовувати будуть зараз те, що раніше прихопили в держаренду...

Казати про те, що земля належить усім - це значить ідеалізувати людські відносини. До таких серйозних питань, як приватизація землі треба ставитись теж серйозно.

В нас давно вивелись сади, ягідники, зелені господарства, пасовиська для худоби... Чому? Бо в арендовану землю не вкладаються кошти. А в приватизовану будуть вкладати, бо то своє. І вигода більша і якісь гарантії, що взавтра її не заберуть.

Скажімо, селяни у яких є паї. Один кмітливий і здібний прикупив би ще землі (можна й за кредити). Інші, нездатні до бізнесу, були б забезпечені робочими місцями і мали б свіжу копійку на інші капіталовкладення. А так, як зараз господарювати неможливо! І казати, що всі здатні бути господарями на землі теж не можна. А от, якщо господаря не буде - земля родити не буде - їсти точно не буде що...
Цитата:
Казати про те, що земля належить усім - це значить ідеалізувати людські відносини. До таких серйозних питань, як приватизація землі треба ставитись теж серйозно.

Якби автор статті не відносився серйозно до цього питання, то Ви б їй не виставили б найвищі оцінки! Але, виставивши ці оцінки, своїм коментарем ви перекреслюєте все вище сказане нею. Практично кожна проблема має не одну сторону, а дві, якщо не більше! З одного боку глянеш - все біленьке ("якщо господаря не буде - земля родити не буде"), а з другого подивишся, уже чорне ("А далі – володіння китайців"), а з третього подивишся, то виявляється красне воно! ("селянин раптом брався спочатку за вила, а потім і за кулемет"). Так що, люба Маріана і всі інші, хто так ратують поскоріше розпродавати неньку Україну, НЕ ЗАБУВАЙТЕ ЗА КУЛЕМЕТ!
13:00 24/06/08
5 кожному, хто піднімає це питання.

Проблема в іноземцях? Заборонити продаж іноземцям. А взагалі-то у цивілізованому світі питання придбання нерухомості на міжнародному рівні регулюються двосторонніми угодами. Тобто, коли Мун Лі може купити тут, то Степан Петренко, відповідно в Китаї.

Зараз маса землі знаходиться в аренді. Робиться теж просто: скорочується термін аренди, усі будови, що вибудовували на тих сільгоспугіддях можуть бути тільки виключно сільгосппризначення. (Не мотелі і не готелі і не...гольф-клуби)

Я знаю багато селян, які не мають землі. Не працювали у колгоспах, пізніше переїхали з міста. Вони б господарювали, але нормально купити ділянку не можуть.

Зараз можна тільки махлювати. Ось секрети:

Береш в аренду, будуєш щось, приватизовуєш. (і ніякого нового закону не треба)

Підписуєш з власником паю позику з величезними відсотками. І ти вже маєш пай. Виводиш з фонду сільгоспугідь. Займаєшся житлом.

Береш в аренду цілий колгосп.

Так, що дірок зараз море.

А от чесним людям працювати не можливо.

І перше, що треба зробити розподілити землі за призначенням. Щоб неповадно було деяким хитрунам купувати сільгоспугіддя і виводи їх з того фонду, а потім... можна будувати житло і т.д.
14:20 24/06/08
Опыт, тот самый сын ошибок трудных, говорит нам о том, что очень часто когда гладко стелят, то спать бывает жостко. Та же приватизация была задумана вроде бы как вполне справедливая акция, а где сейчас все наши паи? У Ахметова да еще у нескольких таких, как он! То же самое будет и с землей, если у наших политиков хватит ума снять мораторий и начать распродажу Украины! Однако история нам говорит, и автор о том пишет в статье, что когда в кого-то не хватает ума, то позже другим зватает вил и пулеметов, чтобы исправить допущенные ошибки!
16:20 28/06/08
12:14 24/06/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
14:46 24/06/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Дуже правильна стаття. А Скрижаль даний нам Богом забороняє продажу землі. Тільки аренда. А земля є власністю того народу, Первинної громади, який живе на цій землі.
Див. Скрижаль:
http://h.ua/story/79132/
15:03 18/10/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Скіф Донецк
Не може земля бути предметом власності, не може бути предметом купівлi та продажу, так як вода, як повітря, як проміння сонця. Усі мають однакові права на землю і на всі переваги, які вона дає людям.

Комментарии

Віктор Марініч Энергодар
Написано добре. Але майже все побудовано на емоціях. Але ж необхідні факти, які, як відомо, не оспорюються як думки. А тема дуже складна. Викликає багато питань. Наприклад такі:
1) Чи потребує продаж землі землі змін до Конституції (див. Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші
природні ресурси, які знаходяться в межах території України,
природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської)
економічної зони є об‘єктами права власності Українського народу);
2) Чи є конституційними ваучерна приватизація промислової власності, суб*єктами якої було все населення, та паювання землі, суб*єктами якого стали тільки селяни;
3) Чому безсоромно брешуть високопосадовці, академіки, журналісти, політики, економісти про приватну власність на землю, замовчуючи факти чудового господарювання на арендованій землі фермерів (наприклад, близько 60% землі сільгоспугідь французські фермери арендують);
4) Чому ні один вчений не наведе дані про кількість землі сільгоспугідь у приватній власності у 20-30 найбільшрозвиненних країн світу.
І кількість таких "чому" можна подовжити. А на референдумі розпропаговані маргінали (а їх більшисть) проголосує за приватизацію. Не сумнівайтесь!
Бажаю успіхів у цій непростій справі боротьби за майбутнє.
22:58 23/06/08
Не новина, що земельне питання і важливе, і надскладне. Матеріал тільки торкнувся його. Збалансовано його вирішити може тільки розумна державна влада. Чи така вона, влада? Чи дослухається вона до розуму громадськості7
Референдум може дійсно не вирішити справедливо це питання, а вкинути у прірву грабунку, якщо на ньому люди скажуть - хай уся земля продається. А результати референдуму можуть бути такими. І тоді земельні магнати, скуповуючи землю, будуть прикриватися результатами референдуму, як теперішні політики прикривають свій срам народом, говорячи, що вони висловлюють його думку.
Мабуть, мають існувати однаковою мірою і орендна, і приватна власність на землю. Орендатор може бути ефективним господарем за відповідної аграрної політики держави. А на приватного земельного власника теж можна накинути налигача через реальну заборону зміни форми господарювання на його сільськогосподарській землі, через контроль за продуктивністю використання землі, через контроль невиснажливого її використання, через податок на володіння землею. Фахівці з земельного питання знають ще більше способів впливу держави на землевласника, щоб не лише він з землі мав користь, але і усе суспільство держави.
Починати, мабуть, слід було зі складання змельного кадастру усіх угідь країни. Чи є такий?
Нахапатися землі можна, та через те хапання земельний магнат Калитка, зі згаданої п‘єси Карпенка-Карого "Сто тисяч", врешті-решт намагається накласти на себе руки.
Треба державі потурбуватися про здоров‘я землемагнатів, встановивши норми землекористування, щоб, бува, у них не позривало клепки від відчуття, що вони стали богами на землі.
Держава, де ти така є, щоб так зробити!?
Щасти Вам, пані Анжеліко.
13:06 24/06/08
Цитата:
"Верхи" вирішують питання зняття мораторію з продажу землі в Україні. Що це означатиме для "низів"? Звичайно ж, повне безправ’я селянина, його закріпачення як своїми, так і чужоземними капіталістами. Хто ж після цього ті, хто готують тиху й безкровну окупацію України? Називаймо речі своїми іменами: йдеться про зраду інтересів народу.
Не знаю, що "верхи" готовлять... ‘read‘
Увага!
Я продаю свою хату i дiлянку землi на Українi в Волинськiй областi. Ця область має бути в майбутньому вiльною зоною для торгiвлi i пiдприємства. Якщо хто небуть хоче купити, прошу звертатись до мене.
Менi хватить землi i в Литвi... Її нiхто не вiдбере в мене, тому що маємо захист вiд злодiїв - НАТО! ‘bravo‘
13:13 24/06/08
Одні злодії заволоділи правдами й неправдами богатствами цілого народу, а тепер їх від "інших злодіїв" захищає НАТО! ‘evil‘
13:51 24/06/08
НАТО, Организа?ция Североатланти?ческого догово?ра (North Atlantic Treaty Organisation, NATO) — военно-политический союз.
Создан блок в 1949 г.
Главной задачей НАТО является гарантирование геополитической стабильности в мире.
Основные направления деятельности: защита ценностей демократии, свободы личности, экономики свободного предпринимательства и верховенства закона, развитие международного сотрудничества.
На 2007 год в НАТО входит 26 государств.
В 1954 Советский Союз предложил присоединиться к НАТО. Предложение было отклонено. Как видишь, не всех принимают... ‘LOL‘
14:28 24/06/08
Ясное дело, нужно же полностью разделять "ПОНЯТИЯ", а если есть существенные отличия, то в нашу компанию не суйся!
Цитата:
Главной задачей НАТО...защита ценностей демократии
- это на западе-то построена демократия?! О построении демократии в свое время хорошо сказал Андрей Дмитриевич Сахаров. Нет настоящей демократии ни у нас, ни там, у них. И НАТО одних бандитов защищает от других, не более того.
16:36 26/06/08
Насколько я знаю, то демократия, это наличие в государстве двух и более портий и все. А отношения между людьми, определяют законы, принимаемые большинством народа. НАТО не защищает бандитов, к твоему сведению. НАТО - это и я, я не причисляю себя к выродкам общества. ‘wink‘
17:17 04/10/08
Во-первых, понятие "демократия" более широкое, чем то, о чем говорите Вы. Во-вторых, если говорить о столь серьезной организации, как НАТО, то в ее истории можно найти как светлые страницы, так и темные. Это примерно так же, как и в КОМПАРТИИ СССР. За одно нужно золотую звезду Героя давать, а за другое, если тут можно так выразиться, расстрелять мало!
16:09 09/10/08
На мой взгляд, мы мало чем отличаемся друг от друга. ‘smile‘
Старое, воинственное пора уже и забыть, и жить надо по новому, без вражды. ‘read‘
14:45 18/10/08
Готов дружить со всеми, кто "исповедует" левые взгляды, хотя ни в одну из нынешних левых партий не готов вступить! ‘smile‘
19:15 18/10/08
Рекомендує цей матеріал
Чому? Бо він співзвучний зі Скрижалем життя Первинної громади:
http://h.ua/story/79132/
14:47 24/06/08
Твоя Первична громада вже давно iснує.
Вступай до неї, не помилишся.
‘read‘

Европейский Союз (Евросоюз) — объединение 27 европейских государств, подписавших Договор о Европейском союзе (Маастрихтский договор). ЕС — уникальное международное образование: он сочетает признаки международной организации и государства, однако формально не является ни тем, ни другим. Союз не является субъектом международного публичного права, однако имеет полномочия на участие в международных отношениях и играет в них немалую роль. ‘best‘
15:15 24/06/08
Пане Гриціане
Євросоюз і Первинна громада та держава заснована на вільному обєднанні Первинних громад - це як небо і земля. Повна протилежність. Первинна громада засновується на принципі єдності релігії, а Євросоюз не може прийняти свою Конституцію саме по причині визнання Європи як об‘єднання держав заснованого на християнській релігії і християнській моралі. І це не по причині, що в Європі є мусульмани, адже навіть Скрижаль допускає об‘єднання на державному рівні Первинних громад різних релігій - головне щоб релігія сповідувала віру в єдиного Бога, а мусульманська релігія є релігією сповідування єдиного Бога. Просто в Євросоюзі влада в руках тих хто не хоче щоб держава була заснована на релігії в єдиного Бога. ‘dknown‘
І особисте питання:
Чому я не можу внести вас в список авторів яких я читаю(так званий список друзів)? ‘cool‘
16:02 24/06/08
Цитата:
Чому я не можу внести вас в список авторів яких я читаю(так званий список друзів)?
А БОГ твiй ЕДИНИЙ має друзiв?
По китайському календарю в нашiй памятi живе 8(вiсiм) богiв, я там девятий. ‘smile‘
16:44 24/06/08
Дійсно Бог має безліч імен хоч він і ЄДИНИЙ(ТРИЄДИНИЙ), але не восмичерний і дев‘ятичерний...Але імені Гриціян серед Божих імен немає. А мій і ТВІЙ Бог має друзів - безліч. І він дозволяє і мені і іншим до нього звертатися, а ось божки Гриціян і ОК не дозволяють навіть їх занести у сонм друзів. Дивно одначе. ‘dknown‘
16:55 24/06/08
Дійсно Бог має безліч імен хоч він і ЄДИНИЙ(ТРИЄДИНИЙ), але не восмичерний і дев‘ятичерний...Але імені Гриціян серед Божих імен немає. А мій і ТВІЙ Бог має друзів - безліч. І він дозволяє і мені і іншим до нього звертатися, а ось божки Гриціян і ОК не дозволяють навіть їх занести у сонм друзів. Дивно одначе. ‘dknown‘
16:55 24/06/08
Дійсно Бог має безліч імен хоч він і ЄДИНИЙ(ТРИЄДИНИЙ), але не восмичерний і дев‘ятичерний...Але імені Гриціян серед Божих імен немає. А мій і ТВІЙ Бог має друзів - безліч. І він дозволяє і мені і іншим до нього звертатися, а ось божки Гриціян і ОК не дозволяють навіть їх занести у сонм друзів. Дивно одначе. ‘dknown‘
16:55 24/06/08
Дійсно Бог має безліч імен хоч він і ЄДИНИЙ(ТРИЄДИНИЙ), але не восмичерний і дев‘ятичерний...Але імені Гриціян серед Божих імен немає. А мій і ТВІЙ Бог має друзів - безліч. І він дозволяє і мені і іншим до нього звертатися, а ось божки Гриціян і ОК не дозволяють навіть їх занести у сонм друзів. Дивно одначе. ‘dknown‘
16:55 24/06/08
Але вийшли аж чотири коментарі. ‘LOL‘
16:56 24/06/08
Значить половина богiв вiддихає. ‘smile‘
Про землю...
Деякi люди не розумiють, що можна i треба продавати, а що нi. Що продається в вiльному вiд бiльшовикiв свiти? - Земля, на якiй людина-власник може працювати, ставити будiвлi i т.д. Що нижче цього рiвня, належить всiм людям, тобто Державi i не продається. ‘read‘
Все, що дивно, - модеру. ‘wink‘
17:26 24/06/08
Цитата:
Історія України сповнена прикладами, коли мирний, на перший погляд забитий селянин раптом брався спочатку за вила, а потім і за кулемет. Такий загадковий дух Землі-матінки, яку віками щедро поливали кров’ю та устеляли тілами її дітей. Краще його не будити !


Життя - саме найкраще, що є на цьому свiтi.

I нi одна вiра, нi одна iдея, нi один вождь не може брати на себе право, лишати iнших людей життя. Хто хоче на себе взяти таке право - виродок, котрий не повинен був родитись, це прокляття для народу.
Отець Мельхиседек Значко-Яворський, ігумен Мотронинського монастиря i Залізняк, один духовник, другий гайдамака були вiрноподданими царської Росiї, холуями окупантiв. Що один бандит, що другий. Така погань була, є i буде серед людей.
Ганьба тим iсторикам i полiтикам, людям, якi цих палачiв - мародерiв зробили героями України.
Шевченко своїми вiршами написав про цi подiї. Написав правдиво.
А вбивцi, перекручуючи слова Шевченка, поставили свойому пiдручному Залiзняку памятник.
Я схиляю голову перед вбитими i замученими поляками, жидами-євреями, жiнками i дiтьми. ‘clever‘
17:56 24/06/08
Для того щоб ставити будівлі і працювати на землі - не обовязково мати цю землю у власності. Бо що таке власність? Це річ якою ви маєте право користуватися так ЯК ВИ ЦЬОГО БАЖАЄТЕ - БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ, маєте право її перевозити в інше місце, продавати, дарувати і навіть знищувати. А хіба це можна робити з землею? Так, колись власністю були і люди(раби), жінки для чоловіків і навіть власні діти. Але ж сучасне суспільство таку власність заборонило. То хіба сучасний світ не готовий до заборони власності на землю? Бо як людину створив Бог, так і землю, ріки, моря, океани, повітря також створив Бог, а створене Богом не може бути товаром. Створене Богом в рівній долі належить всім людям, що користуються цим. ‘best‘
А на рахуноквідсилання до модера. ‘cool‘
Я думаю, що відсилання до самого себе є некоректним. ‘LOL‘
08:31 25/06/08
1. За радяньскої влади майже не було власностi i що...
Держава прийшла до жебракування перед Америкою.
2. Нi одна людина на цьому свiтi не працює за так, за дякую. Людина працює i повинна з цього жити. По другому не буває, якщо не рахувати крадiжки.
3. Земля повинна мати власника, по другому на нiй буде пустир, дика природа. В захiдних державах продається земля i вiд цього нiхто не помер.
Продається своим громадянам, а iншим здається в аренду.
Про модера - ти загнув. Я - гiсть на цьому сайтi, як i на других.
Проте, я спiлкуюсь з однiєю жiнкою...
Вона тобi пiдходить, в вас багато спiльного. ‘smile‘

Татьяна Колесникова

http://www.likimas.com/Tamsa/bend/recenzija.htm
18:55 25/06/08
Рекомендує цей матеріал
Чому? Тiльки на Українi, єдиний товар, який більше не виробляється
22:59 24/06/08
На рахунок моєї схожості з Тетяною. Може бути, може бути...Але між нами є дуже разюча відмінність...
На третьому з‘їзді КСМ(комуністичного союзу молоді)/потім ВЛКСМ цю організацію назвали/ делегати зїзду запиталися Льва Троцького/ у ВКП(б) саме він, а не Ленін(як всіх згодом переконували) відповідав з молодб і її звязки з партією/ хоча всі знають картину "Доповідь Леніна на Третьому зїзді комсомолу", а картини "Троцький на Третьому зїзді комсомолу" немає. Хоча Ленін на цьому зїзді перебував 12 хвилин, а Троцький був на ньому від початку до кінця...Так ось молодь питає Троцького "Чим ви відрізняєтеся від інших вождів більшовиків"
...Троцький був освітченою (вища освіта) і начитаною людиною, дипломатом, ніколи привселюдно не використовував матюки(на відміну від переважної більшості інших вождів, що інколи не мала навіть пристойної освіти, не кажучи вже про виховання) ...Ось молодь і думала, що Троцький приведе один з цих своїх переваг. А Троцький сказав молоді: "Я відрізняюся від інших більшовиків тільки тим, що вони п‘ють спиртне, а я не п‘ю"...
Так ось я відрізняюся від Тетяни тільки тим, що я українець не тільки по паспорту, а й по духу... бо розмовляю навіть з російськомовними - українською. І що дивно? Вони мене прекрасно розуміють.
А на рахунок власності при СРСР ви неправі.
Власність була - вседержавна, це коли все твоє. Ось і зараз сучасні державотворці хочуть повернути собі таку власність. Все тоді буде їх.
А на рахунок жебракування ви також не праві.
Особисто мені і моїм друзям Америка нічого не дає, ми самі собі заробляємо на хліб на зло і заздрість тим кому ця Америка якраз і дає.
А по другому питанню також ви не праві.
На цьому світі дуже багато людей працює за дякую. Бо якщо б ім платили за роботу ті що їх наймають то не мали б надприбутків.Всі мали б відносно рівні достатки і умови. Але нажаль так не є в жодній країні світу. І тільки в державі що буде жити по Скрижалю ця різниця між бідними і багатими буде звелдена до мінімуму. Там не буде бідних - всі будуть багаті. Бо кожен буде працювати.
А ось по третьому питанню ви цілком праві. Земля має бути власником. І таким власником має бути Первинна громада. Не окрема особа, не Держава в цілому, а саме Первинна громада. Бо людина, окрема, має право шукати собі іншу кращу для себе країну і землю з собою вона забрати не може. А держава також може міняти свої кордони. А те що сьогодні мешканці певної території - Первинна громада, живуть в одній країні, а завтра в іншій - не біда. Вони завжди на своїй землі.
І на рахунок модера.Це теж не назавжди. Сьогодні модер - завтра просто гість. Головне з хакерськими можливостями... ‘smile‘
09:17 26/06/08
Вкралася помилка.
Слід читати не "Земля має бути власником", а "земля має мати власника". ‘dknown‘ ‘smile‘
09:23 26/06/08
Анжелика Комарова - ‘bravo‘ ‘best‘
В унісон цій статті дивись http://narodna.pravda.com.ua/politics/475716489f97b/ . Судячи по коментарям та загальній байдужості читачів, більшість надіється "пережити ядерну війну", мовляв: мене це не зачепе ніяким боком. Помиляєтесь! ‘fool‘ Погано буде всім, хто не збирається "рвать когти".
Кучерявим і лисим, чорнявим і рудим, православним і юдеям - всім прийдеться їсти те і по тій ціні, що захочуть вам дати монополісти. І хай вас не вводять в оману написи на упаковках продуктів. Більш-менш екологічне ви їли років з кільканадцять назад. Коли на колгоспних ринках дядьки торгували вирощеною власноруч продукцією. ‘best‘ Добра була курка? А тепер не тільки птахофабрики, а і селянин годує тварин не дертю із зерносуміші, а гранульованими комбікормами (швидше ростуть, менше хворіють). А що в тих гранулах? Того не знає навіть вітчизняний виробник того корму, бо вітамінні препарати і комплекси купляють за кордоном. ‘dknown‘ Наївшись неякісної їжі за великі гроші, вам прийдеться потратитись ще й на аптеку. І то ще як повезе ‘fuuu‘ .
01:09 26/06/08
Граждане Украины будут полностью беззащитными, если земля будет товаром. Ведь власть предержащие ничего не делают в преддверии продовольственного кризиса. Украина полностью лишится земельной ренты 2, если еще кто-то помнит, что это значит. Приведу простой пример - пять литров очищенной питьевой водыв пустынном жаждущем Египте стоит чуть больше 4 грн. В Киеве, отнюдь не изнывающем от недостатка воды, такой бутыль стоит 12 грн.
Ситуацию, если земля станет частной собственностью, не исправит даже малая партия снайперов
16:37 01/08/08
Скіф Донецк
Рекомендує цей матеріал
Чому? рекомендую
15:03 18/10/08

Live

1 час. назад

Anna Grase рекомендует материал БОЛЬШЕВИЗМ В РОССИИ ПОБЕДИЛ, ОКОНЧАТЕЛЬНО И БЕСПОВОРОТНО, ГРАЖДАНЕ?

12 час. назад

Жиго комментирует материал Як винаходив Господь сотні мов

12 час. назад

I.Htoz'ivsalo комментирует материал Як винаходив Господь сотні мов

12 час. назад

Viktoriya Voloshyna рекомендует материал Євробачення 2017: враження від проведення конкурсу

12 час. назад

Литвиненко Анатолий комментирует материал Северно-Корейск
ая морковка для Украины

12 час. назад

ABC публикует статью Политика с точки зрения кибернетики

12 час. назад

Славiк публикует статью Та дан та дан Тадан таДан

12 час. назад

Чачанидзе Владимир публикует статью Аромат вишнёвый с запахом сирени!

12 час. назад

mrcommissar публикует статью Каспийский перекресток

12 час. назад

Геннадий Москаль рекомендует материал БОЛЬШЕВИЗМ В РОССИИ ПОБЕДИЛ, ОКОНЧАТЕЛЬНО И БЕСПОВОРОТНО, ГРАЖДАНЕ?

12 час. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Северно-Корейск
ая морковка для Украины

13 час. назад

Жиго публикует статью А у раю як у раю

14 час. назад

Литвиненко Анатолий пишет рецензию на публикацию БОЛЬШЕВИЗМ В РОССИИ ПОБЕДИЛ, ОКОНЧАТЕЛЬНО И БЕСПОВОРОТНО, ГРАЖДАНЕ?

19 час. назад

Литвиненко Анатолий комментирует материал Северно-Корейск
ая морковка для Украины

19 час. назад

Литвиненко Анатолий комментирует материал Северно-Корейск
ая морковка для Украины

19 час. назад

Литвиненко Анатолий комментирует материал Северно-Корейск
ая морковка для Украины

20 час. назад

Myhail Antonyshyn публикует статью Простір темноти

21 час. назад

Вікторія Івченко рекомендует материал VIP-зона Евровидения-201
7: Украинцы - в вышиванках, иностранцы охотятся за салом

1 дн. назад

Максим Донбасенко комментирует материал Северно-Корейск
ая морковка для Украины

1 дн. назад

Литвиненко Анатолий комментирует материал Запорожский приют для бездомных животных терпит бедствие

1 дн. назад

Жиго комментирует материал Як винаходив Господь сотні мов

1 дн. назад

Евгений Вермут комментирует материал СОЛО ДЛЯ СТАНКА С КАТУШКОЙ

1 дн. назад

Геннадий Москаль комментирует материал Северно-Корейск
ая морковка для Украины