О проекте ХайВей

Публикуйте на ХайВей свои статьи, фото, видео.

Получайте рецензии и комментарии от сообщества ХайВей на свои публикации.

Зарабатывайте деньги на публикациях.

Общайтесь с интересными людьми.

 

Политика  29 мая 2008 10:56:28

Заникай паспорт або Кому потрібне право голосу?

Голі пенсіонери бігають Мельбурном
Голі пенсіонери бігають Мельбурном
Одного разу, мандруючи побережжям Криму, я замислився: чому вулиці в славетних татарських містах досі названі на честь Маркса і Енгельса?

Відповідь проста - прописку в кримських містах мають переважно пенсіонери. Татари лише знизують плечима - вони нічого зробити не можуть, владу - обирають пенсіонери - найактивніший електорат. Але не лише найактивніший.

Бабусі - електорат найдовірливіший, не дарма нещодавно у Польщі пройшла кампанія "Schowaj babci dowod osobisty" ("Сховай бабусин паспорт"). У вересні минулого року багатообіцяючий Луценко видав на гора ще одну обіцянку - зменшити вік найменшого виборця - до 16 років, так як це, скажімо, в Австрії або Бразилії. Але це суттєво не змінює ситуації, підлітків - значно менше.

Варто поглянути на статево-вікову піраміду перепису населення 2001 року, де чітко простежується величезний спад народжуваності. І після 7 років з 2001 маємо страшенно спотворену піраміду.

В Україні кількість пенсіонерів - значно переважає кількість тої "молодої генерації", про яку так часто люблять говорити.

Кілька тижнів тому у Австралії пройшов мітинг голих пенсіонерів, які вимагали підняти пенсійні виплати. Захисники прав пенсіонерів вважають, що головною проблемою літніх людей є те, що вони не мають права вибору.

Для пенсіонерів - голий марш - це неабиякий прорив! І вони досягнуть свого, їм піднімуть пенсії, завдяки їхній винахідливості і креативу. Для українських партій - креатив - слово зайве. Ключове завжди і у всіх: "соціальна політика".

В Україні часто апелюють до американського досвіду, бо ж США - символ демократії. Цікаво, що в цьому "ленді необмежених можливостей" жінки отримали виборче право лише завдяки Гардінгу Воррену у 1920 році. Ще пізніше отримали право вибору некорінні жителі Штатів.

Україна ж, маючи в активі армію пенсіонерів, під час вибору перетворюється на "рай толерантності". Голосування - це така собі народна забава, але до цієї забави серйозно ставляться саме люди похилого віку.

Це їх шанс показати і проявити себе, довести своїм голосом, що вони теж в цій країні "Имеют право" (саме так іменується газета Черновецького).

А пізніше отримуємо шалені подарунки від "обраних народом". На в’їзді на подільсько-воскресенський міст висить пам’ятна табличка - "Подарунок Киянам від мера Леоніда Чернівецького". Не за горами час, коли подібний "знак" висітиме на кожній автобусній зупинці, кожному трамваї і вагоні метро.

Мало кому відомо, що усе це - лише виконання службових обов’язків міського голови і міськдержадміністрації.

Голі пенсіонери бігають Мельбурном
Голі пенсіонери бігають Мельбурном
І пенсіонерів, які здебільшого ведуться на це, на щастя, поки що не більше, аніж працездатних. Але страшно собі уявити, яка їхня явка на виборах у порівнянні з працездатним електоратом.

Рідко вони можуть бути не внесені в список - через те, що були у списках від початку існування демократії в Україні. Ще рідше - можуть бути поза місцем проживання, оскільки у відрядження і на навчання в інше місто не їздять.

Ходіння з урною по домівках - остання крапля "вибивання голосів". Для чого потрібно приходити в дім до хворої людини з купою спостерігачів і казати їй - робіть свій вибір?

І, до речі, цей вибір, насамперед - вибір для працездатних. Адже Верховна Рада - це не опікунський орган вітчизняних пенсіонерів, а це передовсім - законодавча гілка влади.

Більшість законів стосуються саме працездатних. Але оскільки вони - у електоральній меншості - ми досі користаємо Кодекс законів про працю від 1971 року. І про новий "трудовий" можна почути не так часто, як про новітній "пенсійний", який Юлія Тимошенко обіцяє вже до 2009 року.

В Росії на виборах до Держдуми був цілий перфоменс - пройшовши виборчу дільницю, електорат мав змогу звернутися до терапевта, для якого був відведений спеціальний "куток", а нерідко біля виборчої дільниці проводився ярмарок із надзвичайно дешевими продуктами.

Мало кому відомо, що усе це - лише виконання службових обов’язків міського голови і міськдержадміністрації

Пенсіонерів купують відверто і брутально - рисом і гречкою, цукерками і доплатами. Але гроші на цю манну небесну беруться із кишень працездатних.

На останніх виборах імідж "молодняка" має хіба що партія "Пора", яка ніколи не проходила і не пройде до жодної місцевої, а тим більше Верховної Ради. Усіх інших можна охрестити "бабусиними внучками", на кшталт "маминих синків".

Ви подивіться на їхні обличчя, їхні очі, погляди - це ж типові зализані красені, роботяги і борці за права пенсійної касти.

Питання щодо УПА не вирішується лише через те, що певні політичні сили грають на почуттях у свого ж електорату. Питання занадто соціальної політики і бюджету - це проблема усього українського народу, а не тільки пенсіонерів, адже без економіки, інфраструктури, культури, пенсії і зарплати можуть зростати лише в цифровому вимірі, а не в "купівельноспроможному".

Пенсіонерам вже не важливо, що Київ - має 28 місце у всесвітньому рейтингу за вартістю проживання, обганяючи Барселону, Берлін, безліч інших міст. Людям похилого віку не варто турбуватися про купівлю нової квартири, про оплату комунальних послуг, вартість оренди і неможливість без хабарів відкрити бізнес у місті.

Їхні додаткові 200 гривень на місяць вирішують наше майбутнє, а будь-які розмови про те, що вони обирають владу для нас - вважається неповагою. І вже геть неповагою вважається навіть заїкатися про позбавлення права обирати законодавчу владу, що прирівнюється до позбавлення права вибору.

І невідомо, що чекає нас далі - законсервовані міста? Законсервована від консерватизму пенсіонерів країна може не мати майбутнього, якщо не залишити право обирати законодавчу владу лише працездатним. А про права пенсіонерів нехай піклуються численні пенсіонерські організації, партії.

Зрештою, у Верховній Раді приймають безліч законопроектів, які стосуються Українців Найменших. І тим не менше, вони, як неплатники податків, не мають права голосу. У дворі, в якому я виріс в кінці 90-х зник дитячий майданчик.

І не тому, що на ньому не було кому гратися, а тому, що кількість пенсіонерів значно перевищила кількість дітей, яким довелося піти гратися на сусідні майданчики, а мій - перетворився на сад-город бабусь, яких безперечно підтримав районний голова, розуміючи, що бабусі, а не діти, - це його електорат.

Зрештою вже давно пора розвіяти величезний міф, який повис над Україною - міф про те, що вибори - це важливо і надважливо, що лише вибори - це "право вибору".

Ні! "Виборче право" - це не тільки "право вибору", і навпаки. Передовсім вибори - це законодавче майбутнє, це турбота про національного виробника, національний продукт і національну державну політику.

Та кому вигідно розвіювати його? Гречка і рис - це найдешевший спосіб отримати владу, забезпечити собі старість, щоб ніколи в житті більше не працювати.

УКРАЇНСЬКА ПРАВДА

 

 

Публикацию прочитали

Количество просмотров: 5167
Фото: Reuters
delete
Богдан Логвиненко
Богдан Логвиненко, Киев, свободный журналист "ХайВей" 

Теги

Для того, чтобы оценить статью, Вас необходимо войти в систему
Право оценивать рецензии на ХайВей можно получить от редакции сайта по рекомендации одного из журналистов ХайВей
Рекомендаций: +9
Всего комментариев: 41, Всего рецензий: 10
Читайте также

ДТП в Киеве: виновника забрал "Мерседес" и скрылсяДТП в Киеве: виновника забрал "Мерседес" и скрылся

Водитель "Эскалейда" врезался в "Шкоду", по дороге у авто отлетело колесо ...

Помер відомий американський рокер Ґреґґ ОллменПомер відомий американський рокер Ґреґґ Оллмен

Музиканта не стало на 70-му році життя.  ...

Тренер "Дніпра" спростував чутки про "Динамо"Тренер "Дніпра" спростував чутки про "Динамо"

Михайленко залишається дніпрянином. ...

Укажите свой e-mail адрес, если Вы хотите получать комментарии к этому материалу
Подписаться

Для того, чтобы опубликовать сообщение в этой теме, Вам нужно ввойти в систему.

Рецензии

11:02 29/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
viktor trigub Киев
На владу слід дивитися крізь оптичний приціл, а не телевізор!
Партія снайперів
точно) дякую:)
11:06 29/05/08
11:18 29/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Дякую, Несторе:)
11:22 29/05/08
11:22 29/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Marchuk Nadia Чернигов
"Для чого потрібно приходити в дім до хворої людини з купою спостерігачів і казати їй - робіть свій вибір?" - щось не ясно мені, то що, хвора людина не повинна мати права вибору? Я от хвора, інвалід, але завжди викликаю до себе комісію з виборчою урною. Та й пенсіонери бувають різні. Мій тато, наприклад, дуже прогресивний пенсіонер, ніколи не купується й голосує чесно, він - за незалежність України, за вступ до Євросоюзу.
Дивною є також теза, що пенсіонери не думають про купівлю квартир... У пенсіонерів є діти, часто й безробітні. Якраз пенсіонери й думають, де дітям чи внукам ту квартиру взяти й т.п. Не всі старенькі є ленінцями... І навіть не можна сказати, що більшість є такими. Звідки такі дані? Ви ж не проводили соціологічних опитувань на цю тему, а на виборах невідомо, хто як голосує.
відомо на виборах, хто як голосує. я беру зріз зі свого району. в мене в будинку усі без виключення бабусі голосували за льоню і його блок. і я це знаю точно: -) вони ходили на мітинги проти його зняття, піднімали усіх на ноги ітп.
мотивація - 200 грн.
і в мене досить хороший район.)
я згоден, що не всі такі, але заради інших, заради прогресу варто було б відмовитися від права голосу. це можуть зробити самі пенсіонери.

ще важливе питання - відповідальність за обрану владу. пенсіонери несуть відповідальність за владу, яку вони вибрали для платників податків? вибачте, але пенсіонери дуже часто не доживають до наступних виборів. не виключено, що і через те, що гроші йдуть на гречку, а не на медицину. доплати медикам бляха-муха. та що доплачувати медикам, як в багатьох селах крім ношпи у медиків НІЧОГО НЕМАЄ???
11:32 29/05/08
Marchuk Nadia Чернигов
Та не в пенсіонерах справа, підкуп - то злочин, з цим треба боротися, а не обмежувати людей похилого віку у їхньому праві обирати. А якщо студентів підкупають? Це теж часто буває, ще не відомо, кого більше купують. Подивіться на демонстрації - здебільшого молоді люди з прапорами стоять, їх запитують - за що стоять, вони тільки усміхаються й від камер відвертаються.
І не вживайте нецензурних слів, будь-ласка, хоча б - коли звертаєтеся до жінки (або - хоча б, коли до мене звертаєтеся, я цього органічно не переношу, це огидно).
З повагою.
21:52 29/05/08
я не вживав нецензурних слів.
не повчайте мене, я цього органічно не переношу, це огидно і занудство, докопуватися до стилю мови людини.

не в підкупі справа, якби уважно читали мою статтю, зрозуміли б.
22:03 29/05/08
Marchuk Nadia Чернигов
Богдане, я такого від вас не чекала...
Що, тут немає нец. слова: "доплати медикам бляха-муха"?
Буду докопуватися й повчати, бо я вчителька, просто не можу інакше.
Колись ви зрозумієте, що були не праві...
І статтю вашу я читала уважно. Про підкуп там теж є, про гречку, про 200 гривень.
Не можна проявляти зневагу до людей, якого б віку вони не були, розумієте? Моральна шкода суспільству буде більш значна, аніж якась економічна вигода... У Спарті теж он, калік і слабких дітей зі скель кидали, наче, всі здорові були, гарні люди самі, а що там з душами було? Чи гарне то було суспільство? Не думаю.
Колись і ви будете пенсіонером...
22:56 29/05/08
ви знаєте, що таке профспілки?
а те, що пенсіонерів виключають з профспілок - не зневага?
законодавчий орган - це така сама профспілка, тільки більших масштабів. з вчительками сперечатися - все одно, що битись головою об стіну, спробуйте розвінчати цей стереотип ) ‘best‘
23:08 29/05/08
Marchuk Nadia Чернигов
До чого тут профспілка?
Ви вели мову про те, що не потрібно давати старим людям право обирати владу. Це зневага на всю країну, неначе визнання цих людей неповноцінними. Так не можна. Хай як не вірно вони голосують, вони теж мають на це право. І якби їхні діти й онуки більше про них піклувалися б, старенькі не продавалися б за 200 грн.
Стереотипу щодо вчительки руйнувати не буду, бо я таки вчителька і я абсолютно права в даній сттуації. ‘smile‘
23:37 29/05/08
сідайте, Надю, вам знову двійка ‘sick‘ ‘sick‘
23:39 29/05/08
Marchuk Nadia Чернигов
Ой, Богдане, сюди б моїх учнів, вони б вам сказали, кому тут насправді двійка... ‘smile‘
00:18 30/05/08
Вчителька, вчителька,
Мікрорайону нашого жителька
Ти замість того, щоб в кіно піти
Сидиш перевіряєш зо-ши-ти О:-)))
00:25 30/05/08
Marchuk Nadia Чернигов
Так робота ж така... Хтось же мусить і зошити перевіряти. ‘smile‘
А висновки вашої статті все ж не вірні. Спочатку пенсіонерам голосувати заборонимо, потім калікам, потім кому? Може, довідку треба кожному брати буде про повноцінність? Фашизмом це віддає, вибачте. Спілкуватися треба більше зі своїми старими батьками, переконувати їх не продавати голос, мислити прогресивно...
07:54 30/05/08
мої батьки ніколи не продавали голосу і готові відмовитись від свого, якщо усіх пенсіонерів його позбавлять.
ну якщо фашизмом, то австралія - фошистська країна.

а ви знаєте, що таке фашизм?
08:00 30/05/08
Я знаю, що таке фашизм.

П.С. Пенсіонери ВЖЕ сплатили стільки податків, що молодим людям до пенсії стільки не сплатити.
Будинки, в яких ми живемо, побудовані на їхні грощі.
Дороги, по яким ми їздимо. Заводи, грощі за приватизацію яких йдуть на виплату їм пенсій, теж побудовані ними. Вони мають право, Богдане. Це їхній світ.
17:21 06/06/08
11:38 29/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Дякую!:)
13:37 31/05/08
11:46 29/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
плеханов Киев
".І, до речі, цей вибір, насамперед - вибір для працездатних. Адже Верховна Рада - це не опікунський орган вітчизняних пенсіонерів, а це передовсім - законодавча гілка влади."
Автор статьи продолжает ряд политиков, которым мешали жиды и москали. Журналист Логвиненко превзошел их по цинизму и правовому нигилизму- ему мешают пенсионеры. Так и слышится между строк-в топку! Данная статья относится к ряду погром ных и провокационных и омерзительная по своей анти человеческой сути.
в чому антилюдяність обмеження права голосу не тільки нижньою планкою (до 18), а й верхньою? чи не замислювались ви, чому до 18 люди (до речі, теж ЛЮДИ) не мають права голосу?
11:49 29/05/08
плеханов Киев
Потому, что у 16-летних только голос, у разума - йок. ‘cry‘
12:04 29/05/08
знаю одну 16-літню дівчинку, яка набагато розумніша за вас. можемо провести брейн-ринг.
але в неї нема права голосу і вона цим не особливо переймається (підкреслюю, бо розумна)

а у 70-літніх краще? часто теж разуму - йок (
хоча трапляються одиниці не виживших з розуму. така природа людська, людина закінчує життя немічною і з дуже слабкою інтелектуальною силою, фактично, повертаючись у дитинство.
але вони мають право голосу і дуже ним пишаються (бо не дуже розумні, підкреслюю).
12:08 29/05/08
плеханов Киев
Об уме вы судите по себе, а у вас его негусто. Речевые центры не доминируют над лимбической системой, к сожалению. ‘cool‘ Каждому свое.
12:18 29/05/08
тобто те, що ви сказали - це не суждєніє об умє?;) хахаха

да ви маразматік, мілєйший)
12:20 29/05/08
10
14:34 30/05/08
12:28 29/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
15:00 29/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Савинський Полтава
Істина присутня, та все ж не треба так усіх бідолаг-пенсіонерів під одну гребінку.
У нас і працездатні здебільшого купуються і продаються не гірше тих бабусь.
Згадаймо лиш проплачені минулорічні "майдани".
йдеться не тільки про продажність:)
20:44 29/05/08
Савинський Полтава
Продажність - тема, яка мене переймає найбільше. Шо у кого болить, той про те і гомонить :) - бабусь я можу зрозуміти, а от тих у кого лише оклад 16 000 грн (з нулями я не помилився) і вони продаються за 100 баксів - не розумію.
Хай би власну дупу продавали - це одне, а коли державу....
11:24 30/05/08
Про суть цих майданів - всім все було зрозуміло. Майдан був один - осінь зима 2004 року ‘read‘ Інші акції - фейк. Якби всі, хто підробляв таким чином, голосували по совісті, ми бачили б реальну картину... А пенсіонерів купити і справді найлегше... Вони ж через це не можуть обєктивно оцінити, хто на що з кандидатів реально здатний, для них найкращий той, хто про них попіклувався ‘cry‘ . Ми не можемо звинуватити їх в тому, що їм байдуже - звідки ці гроші, які наслідки для міського бюджету... Це не їх проблеми. Молоді дійсно менше по кількості, навіть якщо б усі прийшли на дільницю. Це дуже недобре
14:41 30/05/08
Тетяна Крупа Харьков
Не было и одного... Зарабатывали студенты и тогда ‘wink‘
12:05 31/05/08
кагда?
12:07 31/05/08
Тетяна Крупа Харьков
В конце 2004 - начале 2005 года. Когда в Харькове оказались сослуживцы моих друзей, родом с З. Украины. Своими ушами слыша о том, как из вербовали для майданов.
12:12 31/05/08
Брехня, як ножем по серцю!!! Не було ТАМ - ВАС! І не треба мені нічого доводити! Це "спілкування "неприємно ані мені ані вам ‘sick‘
12:57 02/06/08
Тетяна Крупа Харьков
ТАМ меня не было. В это время я выполняла свои проф.обязанности. А не тусовалась ‘wink‘
А вот через площадь хожу на работу регулярно и видела. И мой директор музея сослуживца в музей приводил...
У меня нет привычки врать. Я уже из этого возраста давно вышла ‘smile‘
20:42 02/06/08
‘sick‘ ‘sick‘ ‘sick‘ Це "спілкування "неприємно ані мені ані вам ‘sick‘
18:31 06/06/08
23:43 30/05/08
здравствуй, дєдушка)
11:50 31/05/08
Каха Афилу Днепропетровск
Хочу пожелать Вам такого же отношения к Вам со стороны Ваших внуков... ‘LOL‘
12:07 31/05/08
якого ставлення?
12:07 31/05/08
Каха Афилу Днепропетровск
Вы не читали статью? А жаль... ‘LOL‘
12:09 31/05/08
Каха Афилу Днепропетровск
Чтобы видеть, надо открыть глаза... Ничего, с возрастом они открываются. Как у котят... ‘LOL‘
12:13 31/05/08
покажіть мені, де проявляється неповага?
12:10 31/05/08
а у вас так і не відкрились, каха (
12:16 31/05/08
Каха Афилу Днепропетровск
Нет, Вы мне их открыли. Спасибо Вам! ‘LOL‘ Ведь только молодёжь знает, высосав бутылку пива, как надо обустроить страну.
12:20 31/05/08
Каха Афилу Днепропетровск
Что и требовалось доказать! ‘LOL‘
"Молодым везде у нас дорога"
Направление указать? ‘LOL‘
Всю молодёжь к урнам! Пусть учатся попадать мусором в них. ‘LOL‘
12:27 31/05/08
до чого тут молодь? до пенсійного віку люди - не обов‘язково молодь;)
12:29 31/05/08
Каха Афилу Днепропетровск
Я к тому, что правила дискуссий не для Вас, юноша, писаны... ‘LOL‘ Вас во власть, так Вы быстро всем рты закроете. А пенсионеров к стенке поставите. Чтоб они соплякам замечаний по поводу их поведения не делали... ‘LOL‘
12:40 31/05/08
а ви такий розумний і досвічений, а розмовляєте стереотипами виключно і кажете, що очі відкрилися ( відкриються ще.
12:45 31/05/08
Каха Афилу Днепропетровск
Я, в отличие от Вас, не позволяю себе хамства... ‘LOL‘
12:51 31/05/08
вам здалось. я теж собі не можу цього дозволити.
12:52 31/05/08
12:04 31/05/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Тетяна Крупа Харьков
Даже не знаю, как стказать.
Какха прав. Пусть автор создаст движение: "Задуши свою бабушку!" или рабует за предоставление прав избирателя младенцам в люльке.

Возможно, что автор изобрел эликсир молодости. Именно поэтому он позволяет себе так неуважительно писать о людях старшего поколения.

А молодежь халявным пивом не покупают? ПОКУПАЮТ... Так, что, уважаемый, не надо...
ви не читали статтю, тетяно, на жаль (
може, перекласти для вас? )бгг
12:06 31/05/08
Тетяна Крупа Харьков
Вы не правы. Прочла 2 раза. ‘wink‘
12:10 31/05/08
прочитайте втретє;)
12:16 31/05/08
І отакі малолітні дикуни, які бігають на побігеньках у політиків, щоб заробити за те, що потримають прапори - зранку за БЮТ, надвечір за ПР, а ніччю закидати макулатурою за Черновецького чи Катеринчука, навіть не вникаючи в назви та програми партій, за які прапори тримають та голосують, тільки би платили побільше - ці дикуни, які рота закривають старшим від себе, які своїх рідних на політичне звалище відправляють - вони завтра будуть політиками....
10:51 02/06/08
17:07 22/12/08
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление
Мальва Киев
Ні сібє фіга... Стільки небайдужих!!! cool
17:10 22/12/08
06:55 22/03/10
Журналистское мастерство
Язык и стиль
Форма подачи
Общее впечатление

Комментарии

плеханов Киев
".І, до речі, цей вибір, насамперед - вибір для працездатних. Адже Верховна Рада - це не опікунський орган вітчизняних пенсіонерів, а це передовсім - законодавча гілка влади."
Автор статьи продолжает ряд политиков, которым мешали жиды и москали. Журналист Логвиненко превзошел их по цинизму и правовому нигилизму- ему мешают пенсионеры. Так и слышится между строк-в топку! Данная статья относится к ряду погром ных и провокационных и омерзительная по своей анти человеческой сути. ‘fuuu‘ ‘fuuu‘
11:47 29/05/08
Гость
А лысым геям типа Плеханова надо вообще запретить голосовать!!!
12:41 29/05/08
тіха-тіха, геї за пилипишина, їх не чіпаємо )))
12:47 29/05/08
плеханов Киев
Гость Съел дерьма горсть ‘smile‘
20:32 29/05/08
НАфталин!!!!! В Польше акция удалась, здесь такие как вы слова сказать не дадут. Черновецкий - мэр пенсионеров
14:22 30/05/08
Рекомендує цей матеріал
Чому? актуально
12:14 29/05/08
Рекомендує цей матеріал
Чому? жодної зневаги. просто парадок: над майбутнім отримують владу ті, хто не проти б повернутися в минуле...
12:33 29/05/08
Шановний Богдане. Майже все абсолютно правильно. Але є одне але...
За Черновецького проголосувало 36%, на вибори прийшло 50%, тобто фактично за нього проголосувало тільки 18% населення Києва. І вони мають на це право.
А де були інші 80%?
Ви над цим не задумувалися?
12:38 29/05/08
задумувався. усі знали - буде чєрновєц. і проти цього не попреш.
кравчука обирали переважно пенсіонери.
кучму обирали пенсіонери.
ющенко і бют - це було щось геть нове. але вони в результаті також опустилися до соціальної політики.

у мене також не було особливого бажання голосувати, бо хто з кандидатів обіцяв, скажімо побудову культурного центру? спортивного комплексу? концертного залу? а в києві нічого такого і близько нема. концертний зал із назвою "палац спорту" - вам не смішно?
12:44 29/05/08
Неправильний підхід - "усі знали". Чому знали? Знали, що не буде обєднання помаранчевих демократів? Бо якби був висунутий один від них - то він легко би переміг Черновецького. То, можливо, справа не в наших бабусях, а в нас самих - в амбіціях, баранячій непоступливості, гонорі, жадібності? Бабусі наказали вас, молодих, саме за це - за ваше наплювательство на ваше місто, за ваш інфантилізм, за ваше невміння домовлятися і невміння змусити домовлятися ваших кумирів, за ваше поклоніння політичним ідолам, за відсутність компромісу. Коротше, за вашу нелюбов до вашого міста і за ваше тільки лишень самолюбування.
Не шукайте причини в своїх батьках і бабусях, шукайте їх в собі - це істина, про яку Ви промовчали в своєму пошуку винних...
12:58 29/05/08
ваше? я не при владі, я голосував за того, хто був другим у рейтингу після космоса.

я кажу про те, що говорили більшість моїх знайомих, які вирішили не піти на вибори.

помаранчевий кандидат не переміг би черновця.
13:01 29/05/08
"більшість знайомих, які вирішили не піти на вибори" - саме їх я маю на увазі, коли пишу про ваше наплювательство на ваше місто, про ваш інфантилізм...
Щодо помаранчвого кандидата: Кличко у разі відсутності Турчинова і Катеинчука легко став би би мером..
Але цього не захотіли ані ваш кандидат, ані інші. То при чому тут ВАШІ БАБУСІ?
13:11 29/05/08
Якщо чесно, ми очікували меншого розриву між Черновецьким і Турчиновим...А статя дуже цікава, до речі в Польші з приводу цієї напівсерйозного задуму теж чималий резонанс. І різні думки.
На мою думку, молодь надто пасивна, тому що нікому не вірить. Ці вибори сприймалися як вибори без вибору як такого. Я нікому не вірю, але якщо я не проголосую, я залишуся осторонь. Кмітливі товарищі продали свій голос кільком силам водночас, за допомогою файлової плівки і чорнильної ручки/тонкого маркера. І проголосували за кого хотіли самі! Це ж така діра в схемі - можна підробити і залишитись при своєму праві ‘smile‘
14:30 30/05/08
Рекомендує цей матеріал
Чому? Модна тема.
18:34 29/05/08
дякую)
22:04 29/05/08
Так шо, явка була низькою, бо народ масово крав паспорти у предків? Пропоную шановному панству позловтішатись: тепер ВСІ (!) рейтинги київських політиків треба поділити на два (бо така явка). Кажете, у Черновецького 37,7%? Нє, з огляду на явку лише 17%. У Турчинова 9,5%, як і порахував центр Розумкова. У Кличка 8,5% :))

А от прикольна розповідь з мого власного досвіду.

http://h.ua/story/102042/
Выборы?! Вас обманули!
Вот сижу я перед вами в смирительной рубашке и диктую всю правду, как я в мэры баллотировался...
18:41 29/05/08
Олекса Косар Чернигов
Автор статті сподівається бути вічно молодим?
Звісно, проблема є. Можливо в законодавстві треба передбачити передача права на голос. Літня людина, яка і недобача, і недочуває, трудно їй розібратися, що й до чого, написала б заяву, що доручає проголосувати за неї.
23:51 29/05/08
автор статті нетолератний неосвічений невдячний тупий мудак)
питання є?:)

до чого тут бачить чи не бачить? такій людині НЕ ТРЕБА ПРАВО ГОЛОСУ, бо не їм вирішувати майбутнє цієї країни і відповідати за владу, яку обрали.

обирати владу має той, для кого ця влада приймає закони, от і все - все просто. це практика багатьох європейських країн, ба, навіть австралії.
23:56 29/05/08
Каха Афилу Днепропетровск
Предлагаю автору создать движение "Задуши свою бабушку!"...
А то, что во многих странах пенсионеры лишаются права голоса - истинная правда.
Неплохо бы ещё лишить права голоса лысых, картавых, левшей... И вообще, всех тех, кто мешает жить... ‘LOL‘
00:08 30/05/08
Олекса Косар Чернигов
мудак -- це кнур, у якого вирізали яйця. і тепер він не кнур.)))
але визначати долю країни 16-річним -- це також трохи із перекосом.
а те що кияни-пенсіонери проголосквали за черновецького, так це мудро: хто більше дав, за того й проголосували, бо яка різниця, хто дерибанити буде. не той, так інший)))
00:13 30/05/08
Олекса Косар Чернигов
мудак -- це кнур, у якого вирізали яйця. і тепер він не кнур.)))
але визначати долю країни 16-річним -- це також трохи із перекосом.
а те що кияни-пенсіонери проголосквали за черновецького, так це мудро: хто більше дав, за того й проголосували, бо яка різниця, хто дерибанити буде. не той, так інший)))
00:13 30/05/08
Рекомендує цей матеріал
11:32 30/05/08
Рекомендує цей матеріал
Чому? актуально, провокативно і з прикладом з сусідньої Польші)))))
14:31 30/05/08
Mary L Киев
Рекомендує цей матеріал
Чому? Потому что согласна.
16:56 30/05/08
Хотілося б знайти ц цьому щось раціональне. Але не знаходжу. Десь читав, що у старості наростає число психічно хворих людей. Здається, до 20%. Такі люди просто мають обмежуватися у громадянських правах за рішеннями суду. Те, що у нас нема достатнього обліку таких людей і вони вважаються правочинними - погано. Усі ж решта - повносправні громадяни. Подобається це комусь чи ні - інша річ. Справедливо це чи ні з погляду молодого й здорового чоловіка? Йому здається, що так, бо те чого уже досягли і що бережуть старі, йому ще треба нажити. Але й рідні хворі батьки заважатимуть йому досягати успіхів у житті, висітимуть гирями на його ногах. Раціональніше й справді вкоротити їм віку, бо користі від них нема, а лише клопоти і витрати. Але це вже дикунство. ‘read‘
12:52 31/05/08
ой, яка ж важлива для пенсіонерів законодавча влада

ВИБОРИ АБО СМЕРТЬ БЛЯ*Ь!
12:53 31/05/08
Нема слів? Бо нема розумних аргументів на користь вашої пропозиції обмежити права громадян за віком. Пенсіонерів з дітьми плутати не можна, бо діти - не є повносправними громадянами, а перебувають під опікою своїх батьків, які за них відповідають у більшості випадків. Батьки за законом зобовязані утримувати і виховувати своїх дітей до 18 років (пригадайте хоча б про аліменти). Після 18 діти мають обовязок утримувати всоїх батьків, якщо ті потребують такої допомоги. Батьки теж мають право через суд домогтися аліментів з дітей. Хоча таке трапляється дуже рідко. Для пенсіонерів дуже важлива законодавча гілка влади, бо від законів залежить, наприклад, розмір пенсії, час виходу на пенсію, розвиток галузі охорони здоровя, стан довкілля, стан культури ів духовності суспільства... ‘wink‘
13:29 31/05/08
а ви ніколи не чули про гроші, які мусить сплачувати син(дочка) на утримування батьків? а хто ховає своїх батьків? не їхні діти?

все йде по колу, спочатку діти перебувають під опікою батьків, а потім батьки - під опікою дітей.

ВІД ЗАКОНІВ НЕ ЗАЛЕЖИТЬ РОЗМІР ПЕНСІЇ! тільки в такій веселій країні, як наша ‘bravo‘ хай так і далі буде!
13:31 31/05/08
Та не було там за кого голосувати. Я не киянин, але коли б такі кандидатури пропонувалися мені на вибір у моєму місті, то проголосував би проти усіх. Студенти голосували, ходили з прапорами на мітинги, здавали свої паспорти для махінацій із землею тощо. Студенти - нічим не кращі за пенсіонерів, бо сереж них теж є такі, що потребують навіть не 200, а й 50 гривень. ‘cool‘
14:19 31/05/08
Від законів залежить і система пенсійного забезпечення і розмір пенсій. Коли ви цього не знаєте, то не прийшов ще вам час про таке судити. ‘cool‘
13:39 31/05/08
Цитата:
Зрештою вже давно пора розвіяти величезний міф, який повис над Україною - міф про те, що вибори - це важливо і надважливо, що лише вибори - це "право вибору".

Дивно, вся стаття про те, які вибори важливі, і от на тобі.
Зовсім не так майстерно, як я очікував. Можна було б обійтися без фраз на кшталт"опікунський орган". Це звучить фалишиво і образливо.
Загалом проблему лед-ледь поставлено, чи, швидше, згадано про неї. І, звісно, геть не розкрито.
Незрозуміло, до чого ви закликаєте?
Позбавити людей, що не можуть рухатися, права голосу, і ще що?
Коротше кажучи, де в чому ви, мабуть, праві, але стаття сумбурна і непереконлива.
17:44 04/06/08
коли ви не знаєте, то від законів залежить розмір виплат аліментів, розмір виплат при народженні дитини, розвиток галузі охорони зоров‘я, стан довкілля, стан культури і духовності суспільства, тому для дітей дуже важлива законодавча гілка влади. Коли ви цього не знаєте, то не прийшов ще вам час про таке судити.
13:43 31/05/08
цікавий
Кинувся читати статтю, бо гадав, що річ належить Анатолію Герасимчуку - його тема, його коньок. Автор інший, але в такій же мірі компетентний і креативний. Виклад грамотний і динамічний, принаймні читати не нудно. Але первісно схоластичний - ніякий тверезо мислячий політик пенсіонерів з числа виборців не те , що не вилучить - не заїкатиметься про це не менше десяти років. Як би Володимир Логвиненко не надимався.Не можу не зауважити господину Плеханову, який давненько висловлювався ницо щодо голодомору. А тепер як заспівав: "цинізм" і т. п. Мене теж коробить, що людей похилого віку в якійсь мірі зневажено. Та не наскільки, як господин Плеханов принизив мільйони мучинецьки померлих.
13:47 08/06/08
Так, для дітей, про яких мають турбуватися батьки, усе вами перелічене дуже важливе, але вони ще не усвідомлюють того. ‘cool‘
13:48 31/05/08
часто вони усвідомлюють більше, ніж пенсіонери. але меншість. і серед пенсіонерів меншість усвідомлює, що не взявши 200 грн він зробить подарунок міському бюджету і за ці гроші, може щось корисне в місті зроблять, наприклад громадські вбиральні, які є лише на хрещатику.

а ви знаєте хоч одного пенсіонера, який відмовився від цих подачок? я - ні!
13:50 31/05/08
Рекомендует этот материал
Почему? що правда то правда :-(
17:21 22/12/08
Це вже інша тема і навіть не одна. Від подачок не відмовляються і дуже свідомі студенти з малими стипендіями чи без таких. Ви ж чули про підкуп студентів, про використання їхніх паспортів для розкрадання земель у Києві. ‘cool‘
14:00 31/05/08
студенти голосували за черновецького?
хоч в одній передвиборчій програмі щось йшлося про студентів, малих підприємців?
14:02 31/05/08
Рекомендует этот материал.
06:55 22/03/10
Рекомендует этот материал.
07:03 22/03/10
Дякую. Але мене звати Богданом Логвиненко:)
13:54 08/06/08

Live

1 час. назад

I.Htoz`ivsalo рекомендует материал ЕРЕТИК

3 час. назад

Julie Trini рекомендует материал ЛЮБИ МЕНЯ

4 час. назад

Жиго публикует статью Запахи літа

5 час. назад

Володимир Бровко публикует статью ОНИ БОРОЛИСЬ С КОММУНИЗМОМ Кн.2 Гл.1 ч.5-5

5 час. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал Як витік інформації змусив бойовиків назвати імена полонених українських розвідників

5 час. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал КОНСТАНТИНОВКА,
- ЭТО НЕ УКРАИНА...

5 час. назад

Petro Boriwiter рекомендует материал Суд обязал НАБУ расследовать дело об $800 млн в офшорах Турчинова. Документ

5 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Марині Порошенко час зробити зарядку з Петром!

5 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Марині Порошенко час зробити зарядку з Петром!

5 час. назад

Petro Boriwiter комментирует материал Марині Порошенко час зробити зарядку з Петром!

5 час. назад

Дмитрий Старицев комментирует материал Як витік інформації змусив бойовиків назвати імена полонених українських розвідників

5 час. назад

Дмитрий Старицев рекомендует материал Одноповерхова Новомиколаївка не забута

5 час. назад

Дмитрий Старицев рекомендует материал НАРОД

7 час. назад

Житель из Харькова комментирует материал СТАТЬ БЫ…

7 час. назад

Александр Ткач публикует статью КОНСТАНТИНОВКА,
- ЭТО НЕ УКРАИНА...

10 час. назад

Литвиненко Анатолий комментирует материал 2017, Украина не упусти шанс!

10 час. назад

Литвиненко Анатолий комментирует материал 2017, Украина не упусти шанс!

11 час. назад

Julie Trini комментирует материал ЕРЕТИК

12 час. назад

Julie Trini комментирует материал Ошибка поэтессы

12 час. назад

Julie Trini комментирует материал Ошибка поэтессы

12 час. назад

Myhail Antonyshyn публикует статью Китайські раби

12 час. назад

Julie Trini комментирует материал Ошибка поэтессы

12 час. назад

Нина Черкасова рекомендует материал Ошибка поэтессы